Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : wie findeter dä schueh?

beatniquer
13.10.2004, 18:37
i wott nur mau eui meinig, das heisst nid i würd mi de irgendwie la beiiflussä oder so:p

es geit drum mini itzigä schueh si vou kaputt (és)
derbii bini nie mit dene uf em ne skate gstandä...:rolleyes: eifach billgischt, dä skater shit, die hei nur es haubs jahr ghaute...
so öpis chouf i nie meh....
i wett eifach gärn ä schueh wo chli guet het, auso qualitativ o edel isch, aight?

auso wie isch d meinig so, oder heiter gägevorschleeg?

mc rassko
13.10.2004, 18:54
de schue findi no geil, aber es muss scho zu dim style passe süscht gsehts scheisse us. was chostets?

aXionJaXion
13.10.2004, 18:59
miar gfallen dia noiera basketball-schuah eba sowieso nid....darum....:o

(yeah...dä häts brocht!)

bätschmändoo
13.10.2004, 19:09
Wär uf au Fäu nüt für mi... :äkk:

beatniquer
13.10.2004, 19:10
Original geschrieben von mc rassko
de schue findi no geil, aber es muss scho zu dim style passe süscht gsehts scheisse us. was chostets?

choschte sibezg euro, plus villech no 10-15 euro versand
geit no so fingi

aDidoN
13.10.2004, 19:11
ig weiss schuä si öbis persönlichs:D aber de isch übuuu grussig sry:no: :bluepunk: ...aber meusch ja immer no du wüsse ;)

beatniquer
13.10.2004, 19:17
Original geschrieben von aDidoN
ig weiss schuä si öbis persönlichs:D aber de isch übuuu grussig sry:no: :bluepunk: ...aber meusch ja immer no du wüsse ;)

hehe, dsch haut när ä frag vom (guete oder o weniger guete) gschmack:)

aDidoN
13.10.2004, 19:21
hehe jaja:D ja aber no wege qualität si diä sicher nid guet so settigi nike schuä si dsoleränder extrem schnäu abgfigget si villäch ir haue guet aber so für dusse nääää:D aso ig würd mir ds nomau überlege hehe:D...

beatniquer
13.10.2004, 19:34
Original geschrieben von aDidoN
hehe jaja:D ja aber no wege qualität si diä sicher nid guet so settigi nike schuä si dsoleränder extrem schnäu abgfigget si villäch ir haue guet aber so für dusse nääää:D aso ig würd mir ds nomau überlege hehe:D...

hehe:D nei isch vou easy, genau wäg dam hani ja iitrag hie gmacht, wäg so inputs wie dine...

hesch de e andere schueh, oder augemein ä gägevorschlag?

piiis

AiGhTgeNoSSiN
13.10.2004, 19:47
Find au er müsst zu dim Style passä- dänn chas scho geil usxeh!! abr ebä.. Gschmackssach;)

beatniquer
13.10.2004, 19:52
naja ha d hose scho chli witer unge, u ds peret ( chäppli) sitzt aube o schief uf em chopf :) vo däm här sicher kes problem...

aight-genossin
13.10.2004, 20:17
aproppo nikes...
hät sich eigentlich au scho öper vo oi gfrögt wänn dä lüüt bi nike mal d oldschoolmodäll usgönd???:D

_dC_
13.10.2004, 20:33
Original geschrieben von aight-genossin
hät sich eigentlich au scho öper vo oi gfrögt wänn dä lüüt bi nike mal d oldschoolmodäll usgönd???:D

Nei, aber ich frög mi grad wisos 2 mal e aightgenossin vo Winti onboard hed und ob das bsunders schlau isch....

Al Bana
13.10.2004, 20:37
hey beatfigger.. gfaue mr nid so, aber besser aus di beschissnige és hehe! nei easy mann, jedem si style..!

auso ä gägevorschlag hani nid, wüu jede sini säuber sött usseläse, aber check mau das:

http://www.fogdog.com/sm-reebok-classic-amaze-mid-mesh-casual-shoe-juniors--pi-1379358.html

mi nöi schuäh :blingblin

P-Flow
13.10.2004, 21:06
also ich ha nu nie im läbu eper gfregt, ob ihm mini schüö gfallent! wenn mier paar schüöh gfallent, de chöifi schi ohni z'frage! de is mier scheissegal was andri sägent!

also, wennsch der gfallent, de chöif schi! ich fins schi uf jedufall nu edel!

piis

beatniquer
13.10.2004, 21:36
äbe, mir gfaue si o :D ha nur mau d meinig wöue lose, wie scho xeit!

albaner bre! dis modäu gfaut mer farblech ehnder weniger, d kombination vorauem! aber wie du scho hesch xeit! jedem sis ding:)

thieu
13.10.2004, 22:07
Äs git nur ei Nike und das isch der güät gliäbt nike air max plus tn oder wie me d Welche so schön sägend requin...

Farbe gits so zimlich alles, aber der wä sicher en Sünd wert!

aDidoN
13.10.2004, 22:12
shiiiiit ig finge de so dr hässlischt schuä:wtf: de hei iz hure viu u immer wenn ig nä gseh chönnt ig :kotz: ig cha mir sone vorsteue das so gääänxter wose aube anehei de chöi geil finge mit dem würd ig ad streetparade :D :dance:

:hippie:

tbo187
13.10.2004, 22:12
die gsehnd scho ganz edel us! nur möchscht die so als normali schuhe träge? ich träg basket-schuhe, nur ufem court.
sie eifach susch z'träge, findi nöd so ä gueti idee, vorallem händ die scho praktisch alli a (vorallem AND 1).

scope
13.10.2004, 22:13
gloube die nenne sech DIAMOND JACKETS wäg de diamantförmige dings druffe.

i wott unbedingt so eini. und gly hani se. straight outta NYC bzw. vom importer us BNC hrhrhr

http://www.galaxyarmyandnavy.com/pictures/diamondjacket_black.jpg

Al Bana
13.10.2004, 22:13
Original geschrieben von thieu
Äs git nur ei Nike und das isch der güät gliäbt nike air max plus tn oder wie me d Welche so schön sägend requin...

Farbe gits so zimlich alles, aber der wä sicher en Sünd wert!

hmm.. dä hani! aber in dunkublau, jää nid schlächt abr nümm so ir mode..! villech hani zwar o es euters modäu - ke ahnig isch denn ehnder ä spontan chouf gsi z'bärn, drum weiss i würk nid winer heisst un' so...

AiGhTgeNoSSiN
14.10.2004, 14:32
Original geschrieben von _dC_
Nei, aber ich frög mi grad wisos 2 mal e aightgenossin vo Winti onboard hed und ob das bsunders schlau isch....

Tuät mer sorry, abr das isch Zuäfall xi;)
Dur das hämer eus dänn schlussendlich abr au kännäglärnt:) (Geblabel am Rand)

Du nei wieso isch das nid schlau? Ich schrib mich ja andersch we sie und mis Avatrbild isch au nöd gliich- vo dem her..

aight-genossin
14.10.2004, 15:05
Original geschrieben von AiGhTgeNoSSiN
Tuät mer sorry, abr das isch Zuäfall xi;)
Dur das hämer eus dänn schlussendlich abr au kännäglärnt:) (Geblabel am Rand)

Du nei wieso isch das nid schlau? Ich schrib mich ja andersch we sie und mis Avatrbild isch au nöd gliich- vo dem her..

heheee.mässi übrigens fürs telefon vorher. hett susch schwäri psychischi schädä devotreit...:D
abr ebe...isch ja käs problem wägm nickname...wännd etz bouncagirl odrso würsch heissä,würi di gar nöd kännä...:D schmatz ad aightgenossin di zweite