Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : >>Hot Spots<<

MoQ
19.08.2007, 22:55
Peace everyone

Da ich gsene das nöd wörklich öppis im Bereich Skateboarding do im Forum lauft, möcht ich en neue Thread ufmache ond mol chli sammle was er scho vör fetti spots skatet send, was euch pusht, womer rechtig eine chan döre ge usw...

Da ich scho vor guet 6 Johr agfange han skate, aber ergendwie emmer in etwa uf de gliche spots hocke blobe ben, eshs mer ergendwie derbschte verleidet! Set längerer ziit hani mis Skate nöm aglanged ond das zied mi ächt abe...aber ergendwie fehlt mini motivation, also hani dänkt ich bruche demfall mol en change, öppis nois!

So wörd ich gern die beschte Spots do zämeträge, oder velech au geili Idee - wenn er nöd grad so derbs züg ider omgäbig händ was er denn nämed zom euch pushe, velech zB baued er euch sälber zügs zäme oder skatet andere strube shit zbode...

Da ich im Aargau wohne wers no interessant wen er gueti Spots i minere Omgäbig käned. ich glaube Bade esh no fresh?

Skateboarding Love

Peace

VJP
21.08.2007, 16:55
und WAS für Brätter fahrsch?
Für Longboards und Slalombrätt gits scho ä rächt gshcidi Datäbank. Wenn diä Brätter fahrsch machsch mau ä PM ami ;)