Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Von Hart bis Zart ?!

Beatnik
13.11.2003, 15:22
Nun, das ewige Thema, was soll ein Dj an einer Party Spielen: Classix, Charts, "Underground" oder Zarte Klänge, Rap oder Ragga oder doch vieleicht eine gute Mischung??

Was bevorzugt Ihr, kommt es auf eine gute SHOW an oder geht ihr gezielt an einen event an dem dieser oder jener sound läuft??

Habt Ihr lieber Hammerharte Turntablism Scratch und Juggle Freax oder doch lieber die Smoothen Clubtauglichen Jungs??

Bschiisär
13.11.2003, 15:46
Verschtönd mich nöd falsch..han nöd vill mit Turnies, Fader, und Beatjugglin (?) ztue, aber:

Isches nöd so, das en guetä DJ das uusmacht, daser dä Lüüt aagseht, was wänd ghöörä? Dänn mueser halt s'ganzä R(a)epertoire durägah, biser dä Style gfundä hät, wo d'Lüüt abgönd..

Piis..

Chillumn
13.11.2003, 15:48
...ich dänk än guete dj sött clubtauglich sii (sprich suuberi übergäng mit jedere platte,wonem id händ druckt wird!:)) und näbedbii au no easy skrätsche und juggle chönnä!

..ob underground,kommerz oder classics,find än dj sött ä märke,was bruucht, damit s'partyvolk abgaht!

es chunt uf alles s'biz druff ah: ä gueti show kombiniert mit 'guetem' & gmixtem sound isch s'erfolgsrezept für än geile clubdj!

:bouncecro

Beatnik
13.11.2003, 16:00
Ja scho, aber z.b en Rock Fan gaht ja au an es Rock Konzert willer weis das er dett siin Sound überchunt und Party chan mache, sicher chan mer en Club und es Konzert nöd vergliiche, aber nemed mer mal a, es gäbi en Club wo würkli NUR nonstop Classix cho würdet (so zwsch. jahr 1987-1996/7), ich glaub es wär jedes Weêkend Pumpe volle??

Ich meine, wenn mer en gwüsse Technostiil, oder Rockstiil oder ebe Black Music oder Rap Stiil bevorzugt, suchet mer dänn nöd die Location wo das evtl. no chönt guet abgah?? Oder gaht mer nur wäge dä Fraue, Atmosphäre oder wägem Name vom Dj det ane?? Guet, bi gwüsse dj's weis mer ja was mer erwarte chan!!

poetical
13.11.2003, 16:09
Auso ig würd's scho begrüesse we me Untergrund Züüg oder Classics gspiut würde a de Partys. Aber wie scho gseit worde isch, schlussändlech chunt's haut druf a was d'Lüt wei ghöre wo ar Party si u ä guete DJ sött scho chöne uf das igah. Isch für ihn ja o geiler we vo de Lüt äs gwüsses Feedback i Form vo Schreie oder Dance chunt. So entsteit när di viu zitierti Art vo Kommunikation zwüsche DJ/Band u Publikum u es motiviert ä DJ/Band när o aues ds gä (für die Lüt). Aber äs guets Set cha durchus äs paar Ass-Shaker-Jiggy-Beatz, wie aber o äs paar derbi Ungergrundhymne beinhaute. Schlussändlech macht's scho chli d'Mischig us. U we d'Partypeople guet druf si, steckt das haut scho ziemlech a u macht die ganzi Party fett.

Chillumn
13.11.2003, 16:19
..isch scho so das en dj wi au än partygänger sich sini location muss sueche,wo d'llüüt ä zum sound abgönd!!

aber z.b. än früsche dj,wi ich,muss ä zersch mal erfahrige sammle!
-->bi letschti anere grössere privatparty gsi und han min underground-stuff ablah!..dummerwiis häts dete alles nur so r'n'b-pimps(han eigendli nüt gäg die lüüt,hass eifach dä sound vo dene!:rolleyes: ) gha,wo natürli voll ned mitgmacht händ!..und die party isch für mich gloffä gsi..aber easy..

oft ischs wükli ä so,das viel ufem flyer gsehnd: "dj m-live in tha house,..oder so bullshit:)" ..und dänked,"ou geil,vo dem dj hani scho viel ghört..." däbi känneds en nedmal..

Beatnik
13.11.2003, 16:29
Ok, vergessen wir mal das ganze "der dj muss bei diesen Leuten und in diesem club das und das auflegen", das ist ja klar!!

Meine Frage war einzig und allein.....

WAS WOLLT IHR HÖREN, WAS FLASHT EUCH AM MEISTEN?????

_dC_
13.11.2003, 16:35
Ich han lieber en DJ wo ned chan Skrätschä und kei Übergäng chan mache und defür geile Sound ufleit, als eine wo zwar technisch versiert isch aber di ganz Ziit nu beschissnä Gangsterkakk und R'n'B ablaht.

Chraensch Lee
13.11.2003, 16:37
Original geschrieben von _dC_
Ich han lieber en DJ wo ned chan Skrätschä und kei Übergäng chan mache und defür geile Sound ufleit, als eine wo zwar technisch versiert isch aber di ganz Ziit nu beschissnä Gangsterkakk und R'n'B ablaht.

Ich mag beides genauso wenig, wenner nonig chan skrätchä und übergäng seller dehei blibe und üebe bisers chan.

Aurel
13.11.2003, 16:43
of vinyl chaufmer eigentlech scho nome indie-stuff ond so, aber die party-tracks suugi halt jewiils bi kazaa, ech dänkes ned, dasses die jewiilige artists gross chrazt...
ond a partys eschs halt scho so, dass premo-beats fascht nome männer aziehd. ond wer ned schwul esch, fendt das meischtens scho recht schad. aber ech be ned de wo a partys grad i ecke hockt, nome well neptunes lauft, im gegeteil. aber äbe, ech bruuche alles, d'abwechslig macht's...

Aurel
13.11.2003, 16:45
wäge de dj's.... dass en party-dj ned ellelangi turntableism-sessions brengt, esch klar. aber mehr sett chönne erwarte, dass die dj's wenigschtens chönnd en suubere öbergang änebrenge, söscht nervts huere.

ond ergendwie hätti weder mol en reini hip hop-party, welli ide lexschte ziit eigentlech nome a r&b-partys gseh ben ond so. aber äbe, in luzern gehts das eh nömme...

Beatnik
13.11.2003, 16:58
Original geschrieben von Aurel

ond ergendwie hätti weder mol en reini hip hop-party, welli ide lexschte ziit eigentlech nome a r&b-partys gseh ben ond so. aber äbe, in luzern gehts das eh nömme...

I Know, das isch da in ZH nöd anders, uf JEDEM aber würklich uf JEDEM Flyer voneme Club staht Hip Hop / RnB und villfach au na Ragga....scheiss trends :)

FONTANASTIC
13.11.2003, 17:06
ich fendes zemlech en blödi frag, well ich denke dases d meschig vo allem usmacht. alles gemixt super gefickt!! :confused: :confused:

:D :D

Beatnik
13.11.2003, 17:24
Original geschrieben von FONTANASTIC
ich fendes zemlech en blödi frag, well ich denke dases d meschig vo allem usmacht. alles gemixt super gefickt!! :confused: :confused:

:D :D

Nun ja, sicher kann es blöde sein, wenn dich jemand fragt was du gerne an einer Party oder im Club hörst, aber es ist doch eine gerechtfertigte Frage!!

Ich persöndlich finde eine gute Mischung auch nicht schlecht, aber ich erwische mich jedesaml dabei wenn gewisse Classix kommen das mein Körper doch mehr mitbounct alls sonst....na ja...blöde oder nicht, hauptsache mitten ins Gesicht!!! ;)

FONTANASTIC
13.11.2003, 17:28
Original geschrieben von Beatnik
hauptsache mitten ins Gesicht!!! ;)

yeah yeah, ich weiss was du fühlst. ich fühle mit dir!!
shake shake baby

Beatnik
13.11.2003, 17:48
Original geschrieben von FONTANASTIC
yeah yeah, ich weiss was du fühlst. ich fühle mit dir!!
shake shake baby

Rap ist what are you do, Scratching is what are you create, Breaking is how are you dance, writing is what are you think, Hip Hop is what are you Life and BEATS is what are you FEEL!!! ;)

Chraensch Lee
13.11.2003, 17:49
Rap ist what are you do, Scratching is what are you create, Breaking is how are you dance, writing is what are you think, Hip Hop is what are you Life and BEATS is what are you FEEL!!! ;)

Grammatikalisch nid ganz korrekt aber no luschtig...

Beatnik
13.11.2003, 18:08
Original geschrieben von Chraensch Lee
Grammatikalisch nid ganz korrekt aber no luschtig...

I know, sorry ;)

robbin' rood
13.11.2003, 18:25
chunnt ganz druf ah. i finds cool wen ä dj vorämä und nochmä slang konzärt au äs paar slangtracks brind genauso am deutschä konzärt mä au cha düütsch soundä.

zudäm findis geil wen dr dj ähnlichi beats anänader reiht, aun wend anärä hiphop party wetsch ä fettä (ragga) riddim lo laufä sötsch zerscht sicher 3-4 tracks hiphop-ragga remixes bringä. dj sessions amnärä party (am nä jam findi das bitzli was anderes!) söttä track-bezoogä si, sprich richtig harti üübergangäng wo sich sicher bis zu 1-2minutä ahnäziänd. aber diä muässä perfekt si süscht isches schiesse. wiä dä rächtschriibfehler. oder immer widr ä geilä satz vom nöxtä track drii cuttä und weg und den ä mofo'in geilä rewind und dr track lo laufä...was ich nid so geil find, wen dr dj tracks bis am schluss lot lo laufä, wills für mi geil isch wen richtig track noch track noch track...alà dancehall selectors chunnt.

öb underground oder breath isch mr egal. d'tunes muässä eifach hart bouncä. nur kei schwulä stuff wiä craig david oder lil' kim und konsortä.
r'n'b? nur vom topf bitte!

yo! mini meinig!

Beatnik
13.11.2003, 20:35
Original geschrieben von robbin' rood

r'n'b? nur vom topf bitte!

:)

Boogieblind
13.11.2003, 21:55
ich finds Future Primitiv sounds-Konzept en geili Idee!
Also DJs wo die richtige Beats hend und DJs wo richtig cutte chönd, zämä z'bringe a eim Abig!
nach einige Überlegige stelltmer leider fescht,dass es aber mehreri Gründ git warum das ide Schwiz nöd funktioniere würd!:

erschtens sind d Partylüt falsch erzoge, dh. sie leget kei wert uf s Könne vum DJ, oder d'Arbet wo dehinder steckt die richtige sache z'digge, sondern wend nur das ghöre wos eh scho kenned!(psychologisch au erklärbar!)und das drum gar nöd so toll finde würdet, also nöd cho würdet..
2.Gits wahrschindlich zwenig richtig richtig gueti DJs ide Schwiz wo so öpis chönd bzw Erfahrig hend mit soöpis (ja ich weiss, jetzt chömed denn wieder all hinde füre mit dem und dem DJ, aber das isch en ganz anderi sach, also lönds!es gaht jetzt ums Prinzip)
und 3. Sind villi vude schwizer DJs vill z'vernaglet! Das heisst sie spielet alli ihri ach so cooli rolle und würdet nie mit öper anderem zämä uflege (ussert es isch sowieso ihre Kolleg) will es chönt ihne ja en Zagge vude Chrone abgah! drum wirftmer im nächschte DJ wennmer ihm Platz macht ade plattespieler nume en abschätzende Blick zue und verlaht denn de club, willmer natürlich nöd dem sin sound
lose will, oder gar shake (todsünd)...

und darum und weg anderne Gründ wird sich glaubi au ide nächschte jöhrli nüt am clubsound verändere! Wer s'gegeteil bewiese chan, nur zue!

ach ja und übrigens, isch das was ade Parties und uf Flyers immer als R&B bezeichnet wird, meischtens gar kein richtige R&B, aber es isch halt es Trendwort...

Beatnik
13.11.2003, 22:08
Original geschrieben von Boogieblind

1:
und darum und weg anderne Gründ wird sich glaubi au ide nächschte jöhrli nüt am clubsound verändere! Wer s'gegeteil bewiese chan, nur zue!

2:
ach ja und übrigens, isch das was ade Parties und uf Flyers immer als R&B bezeichnet wird, meischtens gar kein richtige R&B, aber es isch halt es Trendwort...

1: warts mal ab, mir sind zwar nöd grad skillfull, aber ich han scho vor sTurntablism i dä Schwiiz chli zpushe, und so en Event zveranstallte wie dFuture Primitiv Sessions würd sicher annehaue, au wenn mer dj's us em Usland müesti cho lah, ich wür sicher jetzt scho es paar kenne wo däbii wäred!! Stay Tuned, da gaht irgendwänn scho no was!!

2: Scho klar, aber was die dänn dämit meined isch z.b Beyonce etc., isch hald nur schaad das sich fascht niemert getraut en Flyer zmache ohni dä "verdünnigszuesatz" zbruche!

Toasstyle
13.11.2003, 22:35
I Know, das isch da in ZH nöd anders, uf JEDEM aber würklich uf JEDEM Flyer voneme Club staht Hip Hop / RnB und villfach au na Ragga....scheiss trends :)

genau, s schreit langsam richtig wieder nachere fettä oldschool-party!! ä erlösig für eusi vo dem clubsound zuedröhnte ohre... :D

Boogieblind
13.11.2003, 23:00
@Beatnik: Aso da wäri au no debi! falls das würkli mal wotsch durezieh, chaschdi bi mir jederziit melde! Mir hend die Idee ebe us genannte Gründ wieder verworfe... aber viellicht gits ja dochno Hoffnig mal aständig ufzlege!;)

al ban - D
17.11.2003, 13:57
för min gschmack esch d'dj-choscht a de partys meischtens scho zu soft.. sprich: oft legge alli meh oder weniger s'gliche uf, ond das send halt di altbekannte ohrewörm, wo me au vo vivaswizz, mtv ond so kennt.(luege zwar kei tv i dere hesecht..) zom glöck gets trotzdem no einigi dj's, wo sech zwar bemüehed, en cooli partyatmosphäre hezbrenge, jedoch au probiered, ehre eignig stil(soundrechtig) driizbrenge ond sech ned total vom publikumswelle lönd loh beiflosse.. so entstoht en gsonde kompromess. die jungs händ de totali respäkt vo mer!

aber ebe, vo wäge r'n'b ond so... wörd mer jo all das tschiggi-tschiggi-gedudel nie im läbe inezieh, aber wänn i nochem konzärt am party mache ben ond näbe mer bewegt sech e nice lady zo nelly, destiny's u.s.w., dänn esch mer de omschtand amigs lieber, als wänn strictly underground wörd laufe, ond alli schöne-gschlächt-members wördet heigoh oder a d'bar es mineral go hole...
mängisch muess me halt öber sin schatte sprenge...

glaub, wänn's die siite ned gäbt, hättet mer no en miiseri frauequote a de hh-aaläss... so leid, dass s'mer tuet min verehrte hörsenn.

robbin' rood
17.11.2003, 17:46
was willsch mit frauä wo wo heigöngä will kei bullshizzle lauft??

al ban - D
17.11.2003, 18:19
wett d'diskussion ned of die ebeni verlagere...
nome zom berechtige: i behaupte jetz mol, wänn du oder ich an es konzärt gönd, gohsch jo in erschter linie wäg em konzärt, ond ned wäg em dj, wo nochher ufleit. jedoch gets veli, wo d'groppe gar ned känned ond nor gönd, well de alass halt met "hiphop" agschrebe esch ond d'alternative (d.h. z.B. en gwöhnlechi party wo r'n'b lauft)fehled. esch der jo secher au scho ufgfalle, dass sech fraue(wett of kein fall pauschalisiere..)währed em konzärt hervorragend chönd langwiile, aber wänn de erschti dancefloortrack gspellt werd, vo de einte zo de andere minute weder voll aktiv send. so esch es halt. dorom: mer esch's lieber, es gönd au no fraue zom sound ab, au wänn deför min eigne gschmack drufgoht, als s'lauft geile sound, deför send näbe mer nor no homies am baunze ond wiit ond breit gsehsch kei ladies meh, ossert die vo de hartgsottene sorte(thanx to god, dass es euch get;) ). dänn chani de shit grad so guet deheime för mech elei go uflegge... det hani schliesslech mini lieblengsplatte. s'esch jo ned mini wonschvorstellig, aber d'analyse vo de realität...
klar, so en oldschool's finest-party wär de hammer... ich liebe nüt meh, als wänn mi en dj vo öbergang zo öbergang weder neu cha öberrasche, ond nonkonformi sache brengt. aber das esch leider sälte de fall. zom glöck gets no einigi dj's, wo mer weiss, was me devoo het... i dene fäll lohni dänn au mol gern d'ladies of de siite... aber er känned jo die triebe des mannes...

somet hoffi, das es bez verständlecher erlüteret z'haa.

robbin' rood
17.11.2003, 18:35
ich ha di scho verstandä, sicher, aber io, jedem das seine...ich find ladys ohni style (nid üsserlich) zum ans bei pissä aka verarschä...

niggi
17.11.2003, 20:21
i fendes echt doof, wenn nach oder vor n'em guete hiphop konzert, so ne jiggy jingle sound louft. wenn uf em flyer "r'n'b party - dj sowieso" stoht, esch das jo io. de goh i ou ned dört he. es sell doch eifach das loufe, wo of em flyer drofe stoht :)

Grumble
16.01.2004, 12:17
Also im moment ist es echt zum kotzen!
du chasch eigentli ane ga wo du wetsch und es lauft zu 90% di ganz ziit de verdammti club-hip-hop!ich hans echt langsam ghört.es tönt eifach alles glich und es nid mal qualitativ guete hip-hop!eifach flüssband produktion.

ich wett wieder mal chöne inen club ga und mich 5 stund am stuck vom sound flashe lah!und nid so jedes 10 lied würkli guet finde.ich fröf mich eifach au chli was eigentli mit de dj los isch!?!
diä wo ufleged händ denn schwer nalah findi.si lueged gar nüm würkli was es publikum will ghöre sonder spueled eifach ihres "programm" abe!voll kei innovation dehinder!

ich mein isch scho tragisch das muesch privat partys mache oder eifach dihai bliibe das din geile sound häsch!

Grumble

Beatnik
16.01.2004, 12:36
Was ich dänn ganz schlimm finde...wenn ich a eim Abig x-mal dä gliichi Club hit ghöre!! Das isch ja schlimemr alls jedi Heavy Rotation im Radio!!

z.b han i a 1 Abig sicher 5x mr. sean paul ghört und zwar immer "get busy", und zwüschedinne chunt dänn no "baby boy" und alls intro natürlich "gimme the light"...:no:

Dänn fühl ich mich ja mit Snoop Dogg Beautiful grad wie im Himmel nach soneme Seaun Paul Exzess!!!

BITTE, LIEBE CLUB DJ's, es gibt sooo viel gute Musik zum bouncen..beweist doch das...auch wenn es gerader DER Top hit ist...das ihr Kreativ sein könnt!! Aber wenn 2 Dj's an einem Abend praktisch die selbe Musik spielen und evtl. sogar die gleichen Track immer wider widerholen...dann frag ich mich ob es überhaupt noch dj's braucht!!! Da reicht auch ein CD Wechseler der auf RANDOM läuft, da kommt sicher auch der eine oder andere Track 2x!! :dance:

zeelium
16.01.2004, 12:43
wän är meh classic/underground shit wänd, müänd är halt meh uf hh parties in aarau cho, abär nöd is kba! suscht chönd är grad soguät uf züri.

i sälbär leg 70% classic (nice&smooth, atcq, de la soul), 20% oldschool (kurtis blow, sugarhill, grandmaster flash) und 10% club (ludacris, jay-z) sound uf. das sit öpä 3 jahr und äs hät sich bewährt. halt scho hauptsächlich i dä umgäbig, abär au ma ussärhalb aarau-agglomeration. zum chli party machä, sind club dingär zwüschädurä und minim igsetzt guät, abär für meh au nöd. schliässlich will mä dä lüt ja zeigä, dass mä ä ahnig vo sound hät.

wär bock uf dä sound hät, söll am 28.2.04 doch eifach ma im kulturwerk z`sursee verbiluägä, leg dört uf.

Beatnik
16.01.2004, 13:05
Original geschrieben von zeelium
suscht chönd är grad soguät uf züri.

Hä, hätt öpper gseit das NUR jiggy sound lauft in ZH?? Git sogar zwüscheddure ganz geili Partys wo dä Sound wörklich geil chunt...also :wtf:

Mues zwar säge, dä geilschti Sound han ich in Lausanne erlebt, det hend dj's strictly Classic Shit bracht und au neue shit wo Burnt!!! :dance:

zeelium
16.01.2004, 15:50
Hä, hätt öpper gseit das NUR jiggy sound lauft in ZH?? Git sogar zwüscheddure ganz geili Partys wo dä Sound wörklich geil chunt...also :wtf:

nei, abär wänd d`parties mit jiggy und mit classic verglichsch, stahts öpä 90 zu 10, wänd nöd sogar höchär. i bi zwar bis jetzt erscht a 3 parties vo dä netzh-teil jungs gsi, abär vo däm här was si uf ihrä homepage schribät und da, wo si nochärt abäglah händ, bin i doch enttüscht gsi. s`glichä mit cutmando, n.d., greg und goldfingers. würkli schön abwächsligsrich machts vo mir usgseh dä maloni, da gfallt mär ächt. uf dä handssolo im ug (mit äm craze, sogeil!!!!!!!) freu mi au scho. bi denä plattä wo dä verschärblät, cha`s ja nur guät cho :).abär ebä, vilicht verpass i ja all diä geilä undergroundparties.

Beatnik
16.01.2004, 16:10
Original geschrieben von zeelium
abär ebä, vilicht verpass i ja all diä geilä undergroundparties.

Undergoundpartys sind glaub scho lang chli sugstorbä!!
sUG heist au NUR UG, mit Underground het das nöd vill ztue :D

Ab ich finds UG hald en geile Club, isch nöd zgross und mer chan easy abchille, usserdem bin ich schnäll dihei vo det us :rolleyes:

Nei, shit beiseite...schlussendlich chunts ja uf dä Dj ah oder uf dä Veranstalter was für Djs er buechet, und leider leider isch es so das hald jede Gäld verdiene möcht...

Wiz
18.01.2004, 22:27
Ig bi no nid a so viune orte a partys gsi usserhaub vo biel.
aber wenn der so schribet chönt me meine bi euch loufe scho bir türöffnig Sean Paul.
Ir coupole lege si fasch immer 1 haub stung underground uf den wächsle si zu äuterem bekanntem züg. när nach dr show oder konzert isch de aube diräkt mainstream, Ragga. oder aube ou Old school.

Einisch isch e Crew vo thun go uflege die hei scho e haubstung nach türöffnig Snoop Dogg - Beautiful und Ja Rule-Livin it up abgspiut.

Wie isch das bi euch?

fafa
19.01.2004, 00:01
hey hey,whudduyousay.

wie jetzt scho es paar tusig mau gseit isch worde, finde o ig dassd irgendwenn eifach mau gnue hesch vo däm ewige sean paul &ashanti-crab. I wär da o meh chli für classics und vorauem meh D und CH-stuff.aber äbe,da muesch haut "z viu dänke" u es "isch ja eh nid partytouglech"...haha,da chani nur lache.
Bärn isch o chli planet PLUTO wes um "underground" geit-drum zügli de öppe...(nur wohäre,uf aarou??:hmmm: ??)

tja,wes uf mire einsame insle e club gäb würde dört definitiv nur old school&co, ab&zue chli Ragga zum schüttle und D,CH-stuff zum "dänke" loufe!!
aloha!
Original geschrieben von Bschiisär

Isches nöd so, das en guetä DJ das uusmacht, daser dä Lüüt aagseht, was wänd ghöörä? Dänn mueser halt s'ganzä R(a)epertoire durägah, biser dä Style gfundä hät, wo d'Lüüt abgönd..

stimmt,aber was chani drfür wes überau wonig bi nur so vo Ja-rulers&ashantis wimmlet???!!:no: da muesch no plämpläm wärde!
Original geschrieben von al ban - D
ossert die vo de hartgsottene sorte(thanx to god, dass es euch get;) ).
bittegärngscheh!:p

aber hei,i gloube dra,es git schono gueti dj's (irgendwo da draussen......gäu dävu!!?!?)

so wie dir da redet,fröii mi ja scho uf di erscht "AIGHTGENOSSEN-PARTY"!!:D

so,itz wird wider gschaffet, au revoir!

Beatnik
19.01.2004, 01:10
Original geschrieben von fafa
I wär da o meh chli für classics und vorauem meh D und CH-stuff.aber äbe,da muesch haut "z viu dänke" u es "isch ja eh nid partytouglech"...haha,da chani nur lache.

Aight, Partytaugliichi D rap Vinyls gits ja gnueg: ASD, Ferris MC, Tefla & Jalel etc. aber zieh der das inne! Anere Eimsbush Party in Hamburg isch nöd 1 mal es D Rap Stück cho!! Also wenn die da snöd mal in Deutschland schaffed id Clubs zcho, wa lauft dänn bi eus?? SCHANDE!!!!!!!!!!!

RSG
19.01.2004, 19:44
also en DJ muess fo mer us gueti öbergang mache ond au chli show zeige was er cha met baskspins... de sound wo ade party's lauft esch OK cha ned gross motze osser das ane "rechtigi" party ke komerzhiphop ghört

benillio
29.01.2004, 02:30
okay, euchi meinige chömed zimli klar und einheitlich deher... alli redet vonere old-school party, wos setti geh. ich organisier sie:

> graffiti- jam am namitag.
>am abig dänn: chli classix, chli underground, echli true r&b, ab und zue gäbige dancehall, eventuell mal öpis für d ladys (sorry, aber au chicks bruuchts anere party!), b-boy battle zwöschedure, en aständige host.. und das ganze inere stimmige location.

irgendöper interesse?

mc rassko
29.01.2004, 08:31
ich würd eher hardcore underground shit sägä!!!

Disenchant
29.01.2004, 14:00
More Turntablism!!! :bouncecro

P-Flow
16.02.2004, 14:38
meh ragga chemi geil!

Stylebock
16.02.2004, 14:41
as sött aifach a bessari Mischig geh...oder klar definiarti Partys...wenn eba z.B. Bounce Party vum Virus astoht, erwarti scho andara Sound als Ja Rule und Konsorta...hingäga wenn i ana Hip Hot and Cool Party vum Aystep gohn weiss i was für Sound laufa wird...
RnB und Party-Rap isch scho easy...zum tanza, aber i ghör halt liaber fetta Rap, au im Usgang...
Prince Paul im UG...das isch so ziemlich ds geilsta gsi was i in letzter Ziit ghört han...15min Clubsound gloffa, dr REst Oldschool, Classics und neus Züg...vum fiiiiiinsta!!!
peace

Aurel
16.02.2004, 14:42
Original geschrieben von Psycoflow
meh ragga chemi geil!

ech weiss ja ned, wie's bi üch im wallis schtohd.. aber in luzern ghörsch ragga en masse... kei r&b party ohni ragga. und ragga-partys jedes weekend.

Grumble
16.02.2004, 14:46
ebe leider chunt überall nur ragga!ich mein ab und zue isches ja easy aber en ganze abig lang?voll beschisse!

was mich eifach am ragga stört isch, dass alles glich tönt.oder ich han ämel de ihdruck dases so isch!kei abwechslig im sound.wär es glich wenn 2 stund am stuck jean paul oder neptunes losisch....laaaaaangwilig

mit wenige usnahme: classic shit!!

Grumble

P-Flow
16.02.2004, 14:49
ech weiss ja ned, wie's bi üch im wallis schtohd.. aber in luzern ghörsch ragga en masse... kei r&b party ohni ragga. und ragga-partys jedes weekend.

naja, ich meinu eher so in JZ's oder so. nit falsch verstah...
müösch wissu, ich chumu vama dorf mit 1700 iwohner (;)) und visp und so rundherum isch öi nit gat soo der hammer ver setigs zigs... mini meinig.. naja

Aurel
16.02.2004, 14:59
ech han sehr gern ragga..

flashe zurziit grad huere uf "chi chi man" vo T.O.K. ab...

"my crew, my dogs, set rules, set laws! We represent of di lords of yards, a gal alone a feel up my balls!"

"From dem a par inna chi chi man car......."

haha... zu geil. cha ned gnueg devo becho.

aber ebe... söscht lauft echt huere viel ragga. aber mehr gfallts eigentlech scho so. und met de baddis crew hed lu-town au en sehr gueti dancehall-crew am start, wo fascht jedes weekend ergendwo uflegged...

P-Flow
16.02.2004, 15:01
ich losu immer voll actiongeladener ragga iner schüöl... cha mi de nie still ha, bi immer in biwegig und d'lehrer meinunt, ich si uf droge :D

SCREWD
27.02.2004, 17:25
ich gib e figg uff die clubs...
ich chill lieber jede oobe i mim rüümli, los mi geile sound und muess mi nid ärgere wäge so "ey mann tupac isch best mann yeah" type wo di eh nur die ganz zyt mit belanglosem scheiss vollabbere und null ahnig vo irgendwas hän.....

Beatnik
27.02.2004, 17:28
Original geschrieben von SCREWD
ich chill lieber jede oobe i mim rüümli, los mi geile sound und muess mi nid ärgere wäge so "ey mann tupac isch best mann yeah" type wo di eh nur die ganz zyt mit belanglosem scheiss vollabbere und null ahnig vo irgendwas hän.....

Hmm, aber so Lüüte hets i gwüsse Clubs eher sältä, chunt hald au druff ah wot anegasch, oder?

Und ich dänke das i diim Rüümli känni 100 Lüüt und hübschi Ladys zuneme Fette Beat abghönd, will das Feelig chunsch jetzt hald nur im Club oder (wänns mal eini gitt) aneme Jam über!

Aber ich verstah was meinsch ;)

SCREWD
27.02.2004, 17:33
Nei, isch klar was'd meinsch....aber die Erfahrig hani nunmal eifach müesse mache....klar gits an de eint oder andere Jam's guete Sound, aber villicht 10 minute und denn gohts wieder jiggymässig ab ;-)

hmmm.........es längt mr au wenn nur 10 Ladies i mim Rüümli abflashe und abgöhnd....... ;-)

Peace

Aurel
27.02.2004, 17:33
Original geschrieben von SCREWD

ne, das werdmer sehr schnell langwiilig. wells emmer die gliiche peeps dete hanged, du niemer nöis kennelehrsch, met wenig bis kei fraue chasch shake und jede abig abspliffsch.
mehr längts, wenni unter de woche fascht jede abig dobe ben, denn goni am weekend lieber ine club oder gar ane non hiphop & r'n'b-party. und sowieso hani mini platte scho gnueg ufe und abeglost, und wenig send denn das ned werklech.

Beatnik
27.02.2004, 17:44
und sowieso hani mini platte scho gnueg ufe und abeglost, und wenig send denn das ned werklech.

Aurel du poser :D

Nei, JOKE gäll, chan di ja verstah :D

Aurel
27.02.2004, 17:48
Aurel du poser :D

Nei, JOKE gäll, chan di ja verstah :D

beatnik du gangsta! wenn du mini sammlig a irv gotti produktione wördsch gseh!!!

:D

benillio
27.02.2004, 19:27
Ich bezieh mich jetz grad nume uf *screwd*:
findsch nid dass die dämkenswiis e chli igschränkt isch? im rüümli chille isch okay, aber säge dass d clubs soo scheisse sind, will dete masseverträgliche sound lauft, find ich engstirnig. ich findes au problematisch, dass es dermasse sträng gno wird, wele sound das louft. reged ihr euch dänn würkli uf will en track vo neptunes oder vom puffy lauft?? was isch denn s problem? in clubs versuecht mer e positivi stimmig überezbringe und mer versuecht mit em sound d lüüt in a good mood z versetze... und das klapt halt mit positive(mängisch halt mit scho chli simpel gstrickte lyrics) tracks. ich finde eifach mer dörf das ganze ned so erst gseh; rap isch zu popmusik worde wills halt so populär isch.
ich möcht dir de tip gäh, nid so sehr uf *real* z beharre... das isch genau das was d afäng vom hip hop xi sind: die andere akzeptiere und spass zha. gang mal in en club, nimm de sound nid so erscht, nimm d lüüt wo kei ahnig vo hip hop händ nid so erscht, trink 1-10 bier, beweg din arsch, quatsch ergendeine mit belöanglosem züg ah... du wirsch xeh, das chan richtig entspannend sie... und genau das ischs ziel vom party mache.

duss
benji

SCREWD
27.02.2004, 19:57
:-) geile siech.....doch dänk isch das voll igschränkt und bi allem hesch rächt...ich bi viel in clubs gsih (1-2 mol im johr ;-)) nei seich...oftmols bini irgendwo hi, mit bitz alkohol und mim ghettoblaster und ha so spass kha, dass ich irgendwelchi lüüt zueglabberet und mit mim sound penetriert ha....ich mach überall party, au wenn ich elläi bi, ok, denn gib ich halt für mi eine zum beste ;-) ...aber für mich, das isch wie e schreie in mir innerlich, gits nur 1 befridigung und das isch verdammt nomol mis rüümli, dört, wo mini babies uff mich warte und schreie, dass ich sie wieder mol bitz durefigg (ich red vo mine turnbabies).....also, ich mein, gniesse mrs doch alli, jede uff sini wiis halt.......hauptsach - d frisur stimmt, oder ;-)

peace

benillio
28.02.2004, 20:03
Richtig!!
so gfallt mer das scho besser =)
isch au würkli kei diss vo mir xi, nume mini asich!

chunsch eifach a mini jam am 17.04.(flyer bald im diskusionsforum!)
dänn chasch mal luege öb mini art z fiire und dini art z fiire sich verträget. :D

greets
benji

SCREWD
28.02.2004, 20:07
:-) gemütlich - danke für d iladig...auf jeden chumm i vrby und auf jeden wird sich dini und mini art z fiire sich vertrage...ich ha no nie öbber troffe, wo kei bock hett mit mir z feste, ussert mini ex ;-)

Beatnik
29.02.2004, 00:16
Isch ja richtig gueti Stimmig da:dance:

Wenn das so wiiter gaht müend mer ja bald mal e "Dj Treff" Party Organisiere, das mer eus alli mal gsehn und chli Quatsche und Party mache chönd:D

Let's Dance......:dance:

roemer
29.02.2004, 01:38
Classix flashen mich doch am meisten! - definitiv, doch äs isch eh no schwirig so z'generallisiärä, wiu ig je nach "lust und laune" lieber ou mau öppis anders ha...
ou dancehall isch natürläch fett. entscheidänd si ou d'lüt arä party, nid numä dr sound. wenn's auäs so wannabee-hiphoppers si, de cha d'music no so guät si und äs isch scheisse...

piis

.kerYjameS
29.02.2004, 16:58
eifach id biella ga un zum dj idem bounce. :p

technician
29.02.2004, 19:13
wichtig isch minara meinig abiz a abwechslig, in keinem extrem isches partytauglich, jedoch kunds geil zwüsched dinna so a paar juggle/cutparts. ok das söll mol eina verlanga as repertoire wo bis weiss i wo hi zrugg goht, natürlich vum George Clinton bis zum Jay Z, alles spielt und no wackeri turntablism-Action am start het. Ok schlussendlich isches hald schu gschmacksach au in dera hinsicht, aber as git jo eigentlich gnuag alläss wo dia jewiliga lüüt uf iri köschta chömend? :dance:

Aurel
01.03.2004, 00:31
Original geschrieben von benillio

chunsch eifach a mini jam am 17.04.(flyer bald im diskusionsforum!)
dänn chasch mal luege öb mini art z fiire und dini art z fiire sich verträget. :D

greets
benji

aber achtung! werd nome r'n'b gspielt!!! :D

easilY
05.03.2004, 13:41
r'n'b chasch :kiffer: :)

r'n'b zerstört rap :bluepunk:

nei isch scho guet so für froue und zum dance und so aber süsch ? ig cha nüt mit däm zügs afa und tegschte si meischtens vou hou........

I only roll with originators,chicks stick to my dick like magnets on refridgerators :)))

easily

Soulclap
05.03.2004, 13:50
Original geschrieben von easilY

I only roll with originators,chicks stick to my dick like magnets on refridgerators :)))

Of course we gotta pay rent, so money connects, but uhh
I'd rather be broke and have a whole lot of respect

Tante Dagmar
05.03.2004, 13:54
Wer "Underground Shit" (so wie es oben genannt ist) hören möchte, soll zu Hause bleiben und dort geniessen.

Wenn man das im Club erwartet und enttäuscht wird, dann Sälbaschuld. he he

Ich hab gemeint, in einen Club geht man um dort frische Bunnys und muskulöse Männer aufzureissen... .. . :D

Tante Dagmar
05.04.2004, 12:24
hey Reezer

Da läuft was schief. Diesen Eintrag hab ich schon Wochen vorher gepostet und trotzdem wird er immer als neuester Eintrag dieser Rubrik geup`datet!

Eigentlich ziemlich irrelevant..trotzdem.

Aurel
05.04.2004, 12:29
Original geschrieben von Tante Dagmar
hey Reezer

Da läuft was schief. Diesen Eintrag hab ich schon Wochen vorher gepostet und trotzdem wird er immer als neuester Eintrag dieser Rubrik geup`datet!

Eigentlich ziemlich irrelevant..trotzdem. das hängt mit der umfrage zusammen. das läuft schon richtig...

paberotti
08.04.2004, 15:56
Ich bevorzuge e mischig vo Oldschool und Classics EAST&WEST mit ere portion CRUNK musiccc und ganz ganz wenig und gründlich usgsuechte R&B & Dancehall tunes(wenig)!

paberotti
"HASTA LA VICTORIA SIEMPRE"

ps:leider isch es hütt so das ebe viva und mtv bestimmet was i de clubs lauft fuck them!!!!:shooter:

ICH VERMISSE DIE GUETE ALTE HIP HOP PARTYS WIE Z.B. NO CODE AM DUNNSTIG A DE GEROLDSTRASSE DA SIND NO PARTYS GSI!!!!REMEMBER THOSE DAYS?

:kiffer:

el_CANone
08.04.2004, 16:46
Ja scho, aber z.b en Rock Fan gaht ja au an es Rock Konzert willer weis das er dett siin Sound überchunt und Party chan mache, sicher chan mer en Club und es Konzert nöd vergliiche, aber nemed mer mal a, es gäbi en Club wo würkli NUR nonstop Classix cho würdet (so zwsch. jahr 1987-1996/7), ich glaub es wär jedes Weêkend Pumpe volle??

Ich meine, wenn mer en gwüsse Technostiil, oder Rockstiil oder ebe Black Music oder Rap Stiil bevorzugt, suchet mer dänn nöd die Location wo das evtl. no chönt guet abgah?? Oder gaht mer nur wäge dä Fraue, Atmosphäre oder wägem Name vom Dj det ane?? Guet, bi gwüsse dj's weis mer ja was mer erwarte chan!!

chunnsch mau ids coupole z bieu de wiesch was das de jetz grad verzöut hesch;)
naja, i dänke anere 50 cent konzi wärs zimlech unangebracht ruffe sound z spile...
i dänke eh d mischig machts us! classks uf jede fall!chli kommerz für d ladys und ragga bruchts sicher o zum d stimmig lockere...DER ultimative partysound wo allne passt wirds nie gäh...

Petey Penguin
08.04.2004, 16:51
Original geschrieben von Tante Dagmar
Wer "Underground Shit" (so wie es oben genannt ist) hören möchte, soll zu Hause bleiben und dort geniessen.

Wenn man das im Club erwartet und enttäuscht wird, dann Sälbaschuld. he he

Ich hab gemeint, in einen Club geht man um dort frische Bunnys und muskulöse Männer aufzureissen... .. . :D Tja das vertreit sich leider selte, will die frische bunnies nöd ganz so frisch sind wies söttet und die muskulöse mann nur ein muskel händ, de bierbuch... tscha... Trugschluss isch au e art sich s'lebe eifach zmache...

Supremedjgm
13.04.2004, 20:15
Original geschrieben von .kerYjameS
eifach id biella ga un zum dj idem bounce. :p

D`Biella isch eh huerä Chindergarte worde und es paar gäbes sech immer ufä Gring...Isch sech das Wert ! Lieber id Coupole...da realest Place in this fucking Land...

z'illV
13.04.2004, 20:35
aight da hesch recht... im moment isch im biella echt dr gröscht kiddies place..aber idem isch no easy... er bringt emu jedes mau en träck vom booba..wenigschtens öppis..
..und zum coupole..isch echt dr auerigeilschtipleatz ir schwitz für e deftigi rap partyoder konzert und vorauem nur 15 stutz itritt und dparty geit bes am morge am 6!!!

^dox
15.04.2004, 11:56
Original geschrieben von Supremedjgm
D`Biella isch eh huerä Chindergarte worde und es paar gäbes sech immer ufä Gring...Isch sech das Wert ! Lieber id Coupole...da realest Place in this fucking Land...

häh, meinsch im coupole sigs anderst, au dert schlöh sie sech grinde i! ... un ez vrzöu mir nomou was übr die realest place in this "bla" land.., lol!

Supremedjgm
15.04.2004, 12:29
Ir Coupole gits ou Schlägereie, aber es si nit immer die glichä Lüüt wie die wo ir Biella umäschlägle. Die si zwar ou ir Coupole, aber dört getroue si sech weniger. Und wägem Place, dr Chessu gits scho recht lang (ca.30 Jahre) und wo dr Hip Hop id Schwiiz isch cho, het sech in Biel scho viu ahgsammlet vo derä Kultur. Es het mit geilä Graffs ahgfange usw... Ufjedefau isch dr Chessu scho dä Ort gsi, wo sech die lüt droffe hei.
Ig bi scho viune Orte ir Schwiiz gsi, ah Partys und Konzerts. Muess säge im Chessu ds Biel louft eifach dr geilscht realscht Underground Beat. Und Prise si mega Biuig. Wen nur no 50.- hesch, chunsch max. 15.- inä und när chasch die vou Besuffä mitem Rescht Gäud. Isch dä no biuig derzue. Und wen luscht hesch, chasch jo no chli Tagge und kennä störts !!! Und Biel isch scho eini vo dä erschtä Städt gsi wo mit Hip Hop i Verbindig isch cho...

PEACE

z'illV
15.04.2004, 12:56
isch das soo schwirig zglaube?????

Aurel
15.04.2004, 13:19
anscheinend bin ich der einzige, der vermehrt smoothe r&b-nights haben will. :D

z'illV
15.04.2004, 13:33
i glooubs scho aurel..aber das isch ja o ned schwirig zfinde oder?

Aurel
15.04.2004, 13:46
Original geschrieben von z'illV
i glooubs scho aurel..

ironie?

aber das isch ja o ned schwirig zfinde oder?

haha... in luzern sowieso ned!

z'illV
15.04.2004, 13:53
nei aurel, kei ironie.. i meine das ganz im ernscht...ig sueche uf jedä fau kei rnb party....

schwirig zfinde????? han mi glaub verlese!!! sit ca 2 jahr wird me vo rnb partys geradezu bombardiert am weekend!!!!

Aurel
15.04.2004, 13:56
haha... hesch wohl beid ussage falsch verstande. "ironie" esch uf mech bezoge gsi... und de zweit satz hesch wohl au völlig falsch verstande. in luzern gehts nur no ragga und r&b. mags ja shco, aber mal chli abwechslig wörd ned schade. und jedes mal uf züri oder basel schiisstmi au langsam ah...

z'illV
15.04.2004, 15:21
aha..okay ..ja wieso chunsch denn ned emol uf bieu iz coupole??? ich kenn no anderi lüt vo luzern wo sech dmüeh um de weg au machend will es sech vou lohnt!!!!!!

z'illV
15.04.2004, 15:23
ah ja zluzern beni au einisch gsi...im knast oder so het de club gheisse..und tatsächlech dert ech die gaaaaaaanzi nacht nuuur ragga gloffe.... ziemlech asträngend gsi zum wachbliibe...

Aurel
15.04.2004, 15:25
knast chani eh ned empfehle. eher chocolate, loft oder was au emmer...

biel beni scho paarmal gseh. im chessu oder ide factory zb a silvester...

z'illV
15.04.2004, 15:35
ja ja de chocolate club aber de isch doch in sursee??

silvester beni au im biella factory gsi wer vou geil gsi bes uf die chlini schleglerei am schluss:(
han jedefaus no nie so geili konzert am sylvester gha..vo denn ah hani au checked dass das jahr optimal isch vör die geilschte konzert:D

und so isches au..

Aurel
15.04.2004, 15:38
sursee esch för mech luzern, hehe...
ja, die schlägerei hemmer leider nömm meterlebt. mehr send öppe z'30ischte igfahre und hend nur uf sowas gwartet, lol... aber nei, sie machets erscht, nachdem mehr gange send... haha..
nei im ernscht. esch recht cool gsi, fetti location. vincz lee hed au grockt. nur d'boogie squad mc's... naja...

z'illV
15.04.2004, 15:41
kennsch de CUBE in sursi au??

Supremedjgm
15.04.2004, 15:51
Camp LO het den grockt mit

THis is it ! What... Lucchini....

Peace

Aurel
15.04.2004, 15:58
kennsch de CUBE in sursi au??

CUBE? sursee? liid fast nebe sempach und han bisher gmeint, kenn das städtli recht guet. aber seit mer grad voll nüt... vellecht kennts de golden penis...

camp lo hed mächtig grockt. large pro sowieso. grand agent hani scho öppe tuusig mal gseh, hane aber no nie so schlecht gfonde wie in biel. doujah raze esch au ned oibel gsi...

z'illV
15.04.2004, 16:25
ja da gsesch emol..kensch ned mol de cube..denn chunt sone hinterwäldlerin wie ig wo nid mol im entfrentischste sinn us luzern chunt und kennt öpis meh als du us dim revier!!:D
nid schlecht..

Aurel
15.04.2004, 16:27
ja da gsesch emol..kensch ned mol de cube..denn chunt sone hinterwäldlerin wie ig wo nid mol im entfrentischste sinn us luzern chunt und kennt öpis meh als du us dim revier!!:D
nid schlecht..

also erklärmer was das esch. echt ken blaze...

z'illV
15.04.2004, 16:31
kennsch denn au paar homies vo sursee?? das würds um einiges liechter mache..

z'illV
15.04.2004, 16:36
nai ich verarsch dech gloub chli..
de cube isch eifach zgröste und deftigste und geilste rümli woni bes jetze han gseh und es ghört öppe 20 homies zäme und es goht echt geil ab dert...
de kensch i dem fall aber natural-d...oder?

Aurel
15.04.2004, 16:39
nai ich verarsch dech gloub chli..
de cube isch eifach zgröste und deftigste und geilste rümli woni bes jetze han gseh und es ghört öppe 20 homies zäme und es goht echt geil ab dert...
de kensch i dem fall aber natural-d...oder?

ah, seg au das. ech kenn det de eint oder ander flüchtig. ben zwar no nie det gsi... ok, 20 persone esch ned schlecht, mehr send 15. aber in sempach hets no es zweits rüümli, die send secher au 20. do weiss de golden penis wohl besser bscheid. die sau sell sech do endlech melde... scheiss pidi motz...
natural-d kenni eifach vom gseh her, leid oft im kulti uf...

z'illV
15.04.2004, 16:44
leit aber edelst uf!!!!!!!!!!!isch geile siech
besch im kulti gse wo zerscht es paar looser send uftrette namens "de huufe" und ner het ebe natural d ufgleit und grauzone het eine vo sine erschte uftritte gha... besch dert gsi???

Aurel
15.04.2004, 16:46
nei. de huuffe hani vorher scho mal gseh und derom beni erscht recht ned gange. und s'kulti fendi eh hundslausig... und grauzone hani ned kennt. also hed sech das damals so erledigt...

z'illV
15.04.2004, 16:49
nei. de huuffe hani vorher scho mal gseh und derom beni erscht recht ned gange. und s'kulti fendi eh hundslausig... und grauzone hani ned kennt. also hed sech das damals so erledigt...

tja das isch no sehr verständlech aber schad trotzdem.. wen irgendeinisch mal mitberchunsch das grz uftritt würdi echt go!!

Aurel
15.04.2004, 16:50
ok, werds mehr merke. thx für de tipp.

z'illV
15.04.2004, 16:54
peaz... i'm out

jawnesse
10.08.2004, 16:46
classics lönd s'herz doch scho grad chli höcher schlah..

find eifach zwüscheddurre bruchts au mal die übliche 0815 hits.. meishtens machet doch die au grad chli stimmig (ebe wills jede kennt). :)

rm
10.08.2004, 20:36
raw shit und classics!

sha
11.08.2004, 03:07
mol en frog beatnik: met hardcore undergound shit mäinsch du bitte was?

so züg wie busdriver, sage francis etc. oder öppis anders?

sonix
11.08.2004, 11:11
necro.. wär z'beste bispiil für HC u-ground, aber naja s'wär ja nid kuul, wenn jede alles wür kenne, drum spari mini kenntnis vo hertem räp!

abr i phaubte mau s'hertischte vo mir us gseh, chunnt immerno us NY..

drosselbart
23.08.2004, 15:35
give me more classics, cause they are still hot, so therefore you cannot make anything wrong...

Beatnik
23.08.2004, 15:53
Original geschrieben von sha
mol en frog beatnik: met hardcore undergound shit mäinsch du bitte was?

Mit Underground sind eifach Acts gmeint wo no kein "Durchbruch" gschafft hend bzw. hald meh under dä Hardcore Fans bekannt un dbeliebt sind!

z.b
Necro (isch e guets Biispiil)
Boo Ya Tribe (sind bi eus no Underground)

so als Biispiil, ebe hald Acts wo da nöd suscht scho umerotiered....Hardcore mues ja nöd härt sii, eifach würklich Züüg, wo nur so Hardcore Fans känned....ode rwo hald suscht nöd gross gspillt werdet...

struubiskillz
23.08.2004, 16:46
Mit Underground sind eifach Acts gmeint wo no kein "Durchbruch" gschafft hend bzw. hald meh under dä Hardcore Fans bekannt un dbeliebt sind!

z.b

so als Biispiil, ebe hald Acts wo da nöd suscht scho umerotiered....Hardcore mues ja nöd härt sii, eifach würklich Züüg, wo nur so Hardcore Fans känned....ode rwo hald suscht nöd gross gspillt werdet...

jo scho dinerä eminig, aber so leid mrs duet necro kenne scho langeri zyt vill meh als nume d "hardcore"fanz.... leider!!!

für mi isch untergrund halt immerno wenndu das wo dä bringsch für di machsch, die text schriibsch über was DI beschäftigt und nid anehoggssch und überlegsch, was füre thema, rapstyle, beat dr masse gfallt! und wenn mä durch si sound bekannt isch (wenn überhaupt) und nit durch promotion oder spektakulärs outfit bispiilswiis, so das biz mini defintion!!!

in friidä und vo unde KUSH

Beatnik
23.08.2004, 17:01
Original geschrieben von struubiskillz
jo scho dinerä eminig, aber so leid mrs duet necro kenne scho langeri zyt vill meh als nume d "hardcore"fanz.... leider!!!

für mi isch untergrund halt immerno wenndu das wo dä bringsch für di machsch, die text schriibsch über was DI beschäftigt und nid anehoggssch und überlegsch, was füre thema, rapstyle, beat dr masse gfallt! und wenn mä durch si sound bekannt isch (wenn überhaupt) und nit durch promotion oder spektakulärs outfit bispiilswiis, so das biz mini defintion!!!

in friidä und vo unde KUSH

Definitione vo Undergriund gitts ja vill! Also für di einte isch DAS EFX scho Underground, und anderi löhnd näme vo Englische Crews abe, wo au ich nöd kännä...das isch dänn für diä Underground! What Ever....dämit isch uf jedefall nöd dä Sound gmeint, wo "normalerwiiis" i dä Clubs lauft:D

struubiskillz
23.08.2004, 17:19
Definitione vo Undergriund gitts ja vill! Also für di einte isch DAS EFX scho Underground, und anderi löhnd näme vo Englische Crews abe, wo au ich nöd kännä...das isch dänn für diä Underground! What Ever....dämit isch uf jedefall nöd dä Sound gmeint, wo "normalerwiiis" i dä Clubs lauft:D

sin mr uns einig.... momentan sin grad sammy deluxe und p. diddy mini real underground kingz.... pffff!

UG LIVES FOREver!!!

Al Bana
26.08.2004, 00:06
ja würd säge chli aues... klassiker, hertä shit ( für mi "the infamous" mobb deep z.b.), mängisch cha o rnb gmüätläch si..

sonix
26.08.2004, 01:33

z.b

hrhr.. boo ya tribe :D

necro isch nid nume e guetä producer.. äiäi :p

sha
26.08.2004, 19:26
Original geschrieben von sonix
abr i phaubte mau s'hertischte vo mir us gseh, chunnt immerno us NY..

dito.

ond @beatnik: guet, jetzt chan mer öppis dronder vorstelle, i demfall äidütig "hardcore undergound shit" :D

Beatnik
26.08.2004, 23:32

ond @beatnik: guet, jetzt chan mer öppis dronder vorstelle, i demfall äidütig "hardcore undergound shit" :D

Ich hans ja irgendwie müese beschriibä, ha ha, suscht mach ich vo jetzt a Umfrage mit 50 Antworte Möglichkeite:D

sha
26.08.2004, 23:33
näi, list doch äifach all mcs uf wo du könnsch, ond denn daf jede dä uswähle, won er am liebste emene club ghöre wörd, denn chönd mer äifach vo de am mäiste gnännte 5000 usgo... :D

Beatnik
26.08.2004, 23:42
näi, list doch äifach all mcs uf wo du könnsch, ond denn daf jede dä uswähle, won er am liebste emene club ghöre wörd, denn chönd mer äifach vo de am mäiste gnännte 5000 usgo... :D

Ha Ha, mer chönd au JEDE Musictrack näh wos gitt, aber ich glaube das würd dä Aight Server spränge:D

sha
26.08.2004, 23:45
en versuech wärs wärt, mäinsch ned? :D

Beatnik
26.08.2004, 23:47
en versuech wärs wärt, mäinsch ned? :D

Nei mal im ernst jetzt.......

Ja sicher:D

drosselbart
11.09.2004, 22:10
give me more turntablism....! beatjuggling is also nice..

fan03
13.02.2005, 20:07
ich finds guet wänn mer züügs ghört wo mer nöd so kännt. ebe undergrund.

aber zwüschedine immer mal wider es beckannters stuck. und ich liebe scratche, num isches mängisch nöd so die richtig zit defür im ne club.

out

:bouncecro :cheers: :banana: :kopfnicke

Shidda
13.02.2005, 20:16
Nun, das ewige Thema, was soll ein Dj an einer Party Spielen: Classix, Charts, "Underground" oder Zarte Klänge, Rap oder Ragga oder doch vieleicht eine gute Mischung??

Was bevorzugt Ihr, kommt es auf eine gute SHOW an oder geht ihr gezielt an einen event an dem dieser oder jener sound läuft??

Habt Ihr lieber Hammerharte Turntablism Scratch und Juggle Freax oder doch lieber die Smoothen Clubtauglichen Jungs??

Die Mischung machts...

bucktown
15.02.2005, 14:55
S "problem" (bi mir jedefalls :D ) isch eifach i fühl de scheiss club sound nöd.. eifach alles tönt glich..
I mein s git au chillige sache vo "underground" rapper/gruppe z.b de buckem down (beatminerz rmx) vo black moon oder so. Do chani eher chille aber wenn so clown sound lauft und vor allem crunk ... uh nei do mueni sofort weg :D

Beatnik
15.02.2005, 16:27
Original geschrieben von bucktown
und vor allem crunk ...

He He, isch das dä Sound wo dä Lil John macht bzw. gross gmacht hätt??

Also ich bin ja eigentlich sehr tolerant, ich chan au mal uf es Fatman Scoop Gebrülle Party mache, will dä Beat hald geil gmacht isch. Aber das Lil John Züüg gfallt mir jetzt überhaupt nöd, ich find das underschti Schublade, he he, aber das isch Gschmackssach, dä einte gfallts ja evtl. wenns 3.0 Promille drinn händ??:D

Uf jedefall los ich lieber Usher oder suscht irgend was wo mit R'n'B ztue hätt, also so es idiotischs Gequake über Basslastigi aber langwiiligi Beats......

bucktown
04.03.2005, 12:56

Uf jedefall los ich lieber Usher oder suscht irgend was wo mit R'n'B ztue hätt, also so es idiotischs Gequake über Basslastigi aber langwiiligi Beats......

hehe wie mueni das verstoh? Buckem Down rmx isch langwilig? oder wie :D

Aurel
04.03.2005, 12:59
Original geschrieben von bucktown
hehe wie mueni das verstoh? Buckem Down rmx isch langwilig? oder wie :D

ne das sicherlich ned, aber im club well ich persönlich ned unbedingt chillige indie-shizzle ghöre... das losi dehei gnueg. bcc forever. aber im club hani lieber chli just blaze und kanye, zum chli abgoh...
aber de crunk scheiss chani echt au ned ghöre. lose söscht ächt alles, vo mario winans bis livin' legends, aber das isch vergewaltigung für mini ohre... :D

drosselbart
16.03.2005, 13:50
mehr turntablism!!!!!!!!!!!

t0aster
07.04.2005, 18:53
weniger RnB shizzle. cha ja wou nüüt. abr solangs d bitches und gängshterrs geill findä wirds äuä bestah blibä:mad:

Enemy
03.05.2005, 17:21
Turntable Action wie die X-Mens !

nik
03.05.2005, 17:23
Original geschrieben von drosselbart
mehr turntablism!!!!!!!!!!!

haha, yeah ma man! Big Up!

crunk isch doch eifach black-ami-techno :banned:

Danielsson
03.05.2005, 17:35
Kei RnB, nur Rap aber bitte kei CH-Rap, G-Unit, Dad Yankee u wie die aui heisse...nur geile Staff wie:
Gang Starr, Beatnuts, J5, Dilated, Nas, Group Home, Non Phixion, Afu-Ra, BCC, MOP...:blingblin

piiis

Enemy
03.05.2005, 17:36
Original geschrieben von Danielsson
Kei RnB, nur Rap aber bitte kei CH-Rap, G-Unit, Dad Yankee u wie die aui heisse...nur geile Staff wie:
Gang Starr, J5, Dilated, Nas, Group Home, Non Phixion, Afu-Ra, BCC, MOP...:blingblin

piiis

WORD DANI !

Peter North
03.05.2005, 17:38
Dad Yankee, Tego...

homie das isch reggaeton..

:hippie:

Danielsson
03.05.2005, 17:47
Original geschrieben von Peter North
Dad Yankee, Tego...

homie das isch reggaeton..

:hippie:

Jo i dämfau, hani nid gwüsst!

So züügs bruchts für mi nid, längt mir scho wenns die ganz Zyt uf Viva loufä!!!

Tschannsaan
06.05.2005, 11:33
Ich denk s'mue eifach chli Abwechslig dri cho amene guete Party-Obig... vo däm her fänd ich's no cool, wenn sich d'dj's chli öfter abwechsle würäd... => 1. DJ wo chli classics und underground ufleit.. dä andere eher chli club-laschtig... ganz geil findi au zwei dj's gliechziet... zum biespiel Vinylcutterz... da chunt fresh!

Für mich sind d'übergäng eigentlich s'wichtigschte im usgang!! :D aber für öpä 90 % vo allne Bsuecher ebe leider nöd! Schad!!

CAS
10.05.2005, 03:08
also bi üüs in zug wo ich amix id galvanik chille( siit rahzel leider nümme hussverbot) da leget die meischte dj`s de gröscht shit uf so 2pac california und ganstarr fullclip muss i echt nid ha und dän na 3 mal wells zweni platte händ . ich stah druff wenn dä sound nach paar track wechslet immer 5tracks glicchoi sparte . vorallem aumal remix ablah und beats wo übergangsmässig guet verhebet find i au wichtig und au mal ch-er oder dütsche ablah . luttstärki und qualität find ich au na wichtig