Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Mr. Mef -------- The Prequel

Harris
14.05.2004, 16:00
Moinsen,

Mr. Mef isch wider am Start mitmä hammer Album im Gepäck...!! Ziähnds eu eifacht ihnä...

Beatnik
15.05.2004, 02:41
Original geschrieben von Harris
Moinsen,

Mr. Mef isch wider am Start mitmä hammer Album im Gepäck...!! Ziähnds eu eifacht ihnä...

Ja, isch würklich es Hammer Album....also ich meine...nämed en Hammer und schlönd chräftig druff....das git meh Punchlines alls uf em ganze Album druff sind:D

Jetzt mal im ernst...ich find sneue Meth Album SCHEISSE!! Für diä langi Warteziit...:wtf:

toniqe77
15.05.2004, 02:45
nixe gute für zahle geld für pladde?

Beatnik
15.05.2004, 03:26
Original geschrieben von toniqe77
nixe gute für zahle geld für pladde?

Also ich finde...NEIN!!!

Swift
18.05.2004, 01:13
Ich ha ja devo no nix ghört usser das wo geschter im Bounce gloffe isch (und natürlich d Maxi)... Also so extrem schlecht hett das jetz auwä nöd tönt

Was isch denn am Album so schice? Oder gfallt der eifach de Style ned?

scope
18.05.2004, 08:59
auso ig finge s'album der burner.

i weiss nid was die kritiker hie inne hei... die schibä bounct, sini raps si geil wi immer, oder besser gseit fingi der heter sech massiv verbesseret.

was ig nid toll finge am album:
nume 1 rockwilder beat
nume 1 rza-beat
nume 1 no I.D. beat

wasi toll finge:
etlechi derbi riimä
geili beats (fasch jede track isch mit derbem funky beat bestattet) vo mehrheitlech weniger bekannte producer.
snoop, red und mef uf eim track

auso für 18.90 oder 24.90 isch das album 100% der chouf wärt, und ig ha scho lang nümm so fröid gha are schibe wie a derä... :bounce:

Beatnik
19.05.2004, 15:11
Tja, es isch sicher au Gschmackssach, aber ich finde es hett KEIN Burner uf dere Schiibe!

dRaps, ja easy, ich han jetzt nöd alli Text grad übersetzt, da chan ich nüüt über Text säge....aber vom Style her isch es hald Method Man...das er sich verbesseret hett, das hett sogar s20min gschriibe (und die sind ja sowas vo kompetent, ha ha).

Also ich finde er isch weder schlächter no besser wordä, es sind hald eifach Beats wo mich entüüsched, die sind vill zu brav für en Method Man, teilwiis sogar Billig!!

Aber ebe, isch Gschmackssach, dä einte gfallts dä andere weniger und mir gar nöd!

Da hol ich lieber sAlte Tical füre, oder sBlackout Album mit em Redman! Die Beats det sind wenigstens nöd so 0815!

EphToDaRhyme
19.05.2004, 15:17
Original geschrieben von Beatnik
Da hol ich lieber sAlte Tical füre, oder sBlackout Album mit em Redman! Die Beats det sind wenigstens nöd so 0815!

Ohhh jaa :) Ich finde grad für Lüüt wo sälber Beats mached isch das Ding en Enttüschig.. Also ich erkenn kei Funk i dene Beats.. Gege de Old Shish isch das teil en füechte Furz.. :D

Akkema
19.05.2004, 15:19
joah eh,gschmacksach... aber ich find the prequel de burner! lohnt sich ufjedefall zum mal inezieh!

thieu
19.05.2004, 15:27
Also das was i bis jetz kehrt hä, hät mer gar nit mal so schlecht gfalle, aber va miär üsgseh häts z vill features und nit alli mägend mim Mr.Mef mithalte.... (Güät isch ja öi nit eifach)

Beatnik
19.05.2004, 15:30
Original geschrieben von Akkema
joah eh,gschmacksach... aber ich find the prequel de burner! lohnt sich ufjedefall zum mal inezieh!

Ich find mir söttet so Züüg ebe gar nüm kaufe...mal es Zeiche setzte das mär wider Qualität und Liebi drinn wännd!

Ich meine, wenn ich mir sHiero Album alose, merkt mer eifach das das Teil würklich siis Gäld wert isch!

Aber ebe, die wo druff abfahred, easy hend er ja freud dra!

Aber das Album wird mer i 4 Jahr vergässe ha, ganz im Gägesatz zu siim Alte Shit oder sine Featurings!

Beatnik
19.05.2004, 15:33
Und, es isch ja nöd so das sNeue Züüg vo gwüsse Lüüt immer grad scheisse isch, Classix sind hald Classix!

Aber wenn ich z.b sneue Raekwon Album aluege isch das e BOMBE gäge dä Meth!

EphToDaRhyme
19.05.2004, 15:42
Original geschrieben von Beatnik
Ich find mir söttet so Züüg ebe gar nüm kaufe...mal es Zeiche setzte das mär wider Qualität und Liebi drinn wännd!

Ich meine, wenn ich mir sHiero Album alose, merkt mer eifach das das Teil würklich siis Gäld wert isch!

Aber ebe, die wo druff abfahred, easy hend er ja freud dra!

Aber das Album wird mer i 4 Jahr vergässe ha, ganz im Gägesatz zu siim Alte Shit oder sine Featurings!

:jaja: :jaja: :jaja: :yourock:

Map
19.05.2004, 15:47
I ha letscht Wuche e Studie gläse über e unsubstantielle Faktor bir subjektive Wahrnämig. Es nennt sech Gschmack.

Da s nöie Mef Aubum mi Gschmack vou trifft und is eifach diskussionslos geil finge, bringts gar nüt meh, do drüber z'diskutiere. Wieu i bi do eh dr Einzig wo e Ahnig het und wär mini Meinig azwiiflet isch eh scho schwul und bewiist nur sini Unwüsseheit. Aso blamieret nech nid, übernämet mini Meinig und choufet s'nöie Meth Aubum, die 2 aute Meth Aubum und sämtlechi Wu Aubum, ou wenn dr se scho heit.

Beatnik
19.05.2004, 16:40
Original geschrieben von Map
I ha letscht Wuche e Studie gläse über e unsubstantielle Faktor bir subjektive Wahrnämig. Es nennt sech Gschmack.

Schlussendlich bliibts Gschmackssach, ganz klar...he he:D

Und da Musik ja Kunst isch und sich ja über Kunst striite laaht....ja ebe:D :D

Alcoholic
26.05.2004, 00:24
wassss ??!!!!!!!

I finge das aubum dr rein hammer, dir müests haut mau richtig lose und nid nur es paar tracks und d heufti spuälä!
Dr Methical het sech nach mirä meinig! ganz strub verbesseret. Zu sim Flow bruuchts gar keni hammerbeats me lost eh nume uf sie hammer-flow.
Ganz Geil fingi - Crooked Letter I Featuring Streetlife unds Prequel feat. Streetlife...eigentlech gfaut mer jedä Track (bsunders Afterparty)
Auso mis Fazit

Meth tha Mista het sech verbesseret, beats chöntä teilwiis chli geiler si aber trotzdem: HAMMER

Peeeeace

reezer
26.05.2004, 00:26
7 i dä schwiizer charts igstigä...

Stinkyfingaz
26.05.2004, 00:30
i seg nur Hammarrrrrrrr!!!!

Aurel
26.05.2004, 00:32
Original geschrieben von reezer
7 i dä schwiizer charts igstigä...

ned im ernst?

COMANCO
26.05.2004, 00:55
Keine Emotionen, kein wirklich umhauender Beat, nur zwei gute Texte. Mein Fazit ist klar: :hmmm:

Biggie
26.05.2004, 10:31
aso z Aubum isc nid schlächt.. het es paar heissi tracks druff... aber für diä wartezit häts meh chönnä si, 56 min aubum, najaa....

reezer
26.05.2004, 10:34
Original geschrieben von Aurel
ned im ernst?

doch doch... vo null uf platz 7...
http://www.hitparade.ch

Jigga
26.05.2004, 11:04
es isch ganz oke, aber beattechnisch chönt me im johr 2004 (wemer gseht was producer z.T leistet) scho meh erwarte... aber i bereu dä chauf uf kain fall... vorallem d.porter überzügt mich mit sinä 2 beats... es hät aber au 2-3 beats wo echt oibel sind...

aber hauptsach dä shizzl bounct und bitches shaket ihri asses :kiffer:

sha
26.05.2004, 22:58
definitiv. vel z längi warteziit ond käi burner droffe. hätt vel me erwartet. hoffe nome, em mr. noble sis werd en verdamnte burner

the fouler
27.05.2004, 08:55
also ich finds album geil! s letschte wo ich vu ihm gha hn isch judgment day gsi... :D! finde afterparty au en geile träck dä het mer sich scho lang chönä im netz suuge! natürli au dä träck mit em diddy und dä mary j. ach ja dä mitem snoop und em nate glaubs oder? isch au geil!

TARKAN
27.05.2004, 12:30
also mindistens the prequel esch scho en rächte burner...
aber grunndätzlich eschs scho so, das de style vo de tracks sech rächt veränderet het. s ganze album esch nüm so düster, het aber jo fasch müesse so cho nachdem d welt ned undergange esch im 2000 *h3h3*...

lizzle mizzle
28.05.2004, 20:08
also ich finds es fetts album...er isch halt eifacht eine vode beschte...und siis album rockt uf jede fall...ziehnds oi ine!!!

Stylebock
29.05.2004, 12:08
bin recht enttüscht...für 4 Johr uf ds Album warta isch es aifach zu schwach, Meth kunnt wia gewohnt tight...aber dBeats gfallend mr eifach nit...dr Track mim Busta und dä mim Luda göhnd recht ab...mim Rest kanni laider nit viel afoh...

4132
03.06.2004, 14:46
also ich muess sage mi flasht s album...aber ich vrstand au die wo meh erwartet hän..

dr Flow isch ihm in dene 4 joor sicher nit abhande ko...das bewiist scho "The Prequel"..aber ebats gfalle mr nit alli hunderpro, aber die wo mr nit gfalle sin d usnahm, also 1 oder 2...dr räscht brennt definitiv...

mini favorite sin Rodeo, What's Happenin, tease, Baby C'mon, Who you rollin whith, Afterparty und no meh woni dr titel nüm weis..

aber dr ganz klari oberburner isch d Kardinall Offishial Hook uf baby C'mon...die isch so dr burner...

ha ganz ganz ganz fescht freud an dere cede..aiight...:D

TARKAN
08.06.2004, 09:41
nach mehrmoligem lose muess i säge:

es wird immer besser! esch doch würklich fasch jede track en burner!

säg nur eis, ziehnts euch ine!!!

Map
08.06.2004, 09:51
I finge s Argumänt eifach dämlech, dass die langi Wartezyt d Erwartige proportionau erhöht het. Das isch schwachsinn. Är het jo nid 4 Johr a däm Aubum gschaffet... Wenn das Aubum vor 3 Johr wäre usecho, wäre komplett angeri Tracks drufe gsi... Vor 2 Johr wäre komplett angeri Tracks drufe gsi... Är het aues mehrmou überarbeitet, dank... DEF JAM.

JayJay
08.06.2004, 15:45
Scho nume wägäm Lied nr. 14 het sechs glohnt das album z'choufe... isch wäutklass !!!!!!