Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : BAZE "Captain Jack" jetzt zum downloaden!!!

Bloodstar
14.10.2004, 11:24
Als Vorgeschmack zum am 1. November erscheinenden Album "ITEM" von Baze gibt es hier "Captain Jack" (http://chlyklass.ch) als Gratisdownload.

Besser als irgendwelche promoträchtigen Disses.

Typisch Broccoli George halt.

poetical
14.10.2004, 11:31
YEAH, Broccoli G. rocket vou fies....Fette Track chani da nume säge. Fröie mi huere uf ds Aubum.

Lartscho
14.10.2004, 11:33
baze rockt wi ein schwein :d

mIkRoFiL
14.10.2004, 11:37
eschen geile track!

am letschte sam im xtra hetter jo es paar noii tracks brocht...di meischte beats händ mi voll gfläscht...froi mi au rächt uf di noi cd!

piis

bauer
14.10.2004, 11:43
:D :D :D :D :D

eifach phääät !!!! BAZE hald

:kiffer: :kiffer:

rm
14.10.2004, 11:47
jep letscht samschtig im x tra isch ächt gschmeidig gsie, d tracks sind rächt fett cho. de neu track chunt au guet, hoffentli giz wider die eint oder ander TZA produktion uf item.

thieu
14.10.2004, 11:48
Wenn z Album das Niveau mag halte, de wirds verdammt mal so richtig burne... Isch ja der Hammer...

Props ane Baze

prophet
14.10.2004, 11:59
Original geschrieben von thieu
Wenn z Album das Niveau mag halte, de wirds verdammt mal so richtig burne... Isch ja der Hammer...

Props ane Baze ich finde das file nöd... chan mer öppert sägä wo ich das finde?

danke und en guätä!

gimma
14.10.2004, 13:12
Original geschrieben von Bloodstar
Besser als irgendwelche promoträchtigen Disses.

:D yehaaaaa!

supersong!

mIkRoFiL
14.10.2004, 13:13
Original geschrieben von prophet
ich finde das file nöd... chan mer öppert sägä wo ich das finde?

danke und en guätä!

du findsches uf de startsiite!

piis

lord zy
14.10.2004, 13:25
ouwee

Das teil wird heiss !! dä träck böörnt gröber

MCneil
14.10.2004, 14:41
YEAAAHH Broccoli George chumbt immer wi fetter!
I finges würklech geile Track doch irgendwie hani zgfüeu dass Baze no nid gnue wit isch fürnes würklech guets album....ke Ahnig wieso...ha dä Typ immer e geile siech gfunge! doch es album?? weis ja de nid....ITEM mir gsehs ja de...:D :D

deefac
14.10.2004, 15:07
dä broccoli chopf gits scho düre, luschtigi texte bringt er vorallem:kiffer:

Pump
14.10.2004, 17:31
Bern chan alles....

*push*

mc rassko
14.10.2004, 17:59
geile track, ich hoff sis neue album burnt so wi sin uftriit am samstig

LAN
14.10.2004, 18:30
haha zu derb, ganz geil! wär het dr beat gmacht?

plattetoufi wird rocke... jawoll!

bi duss,
LAN

still-ill
14.10.2004, 20:45
"..i schta doch im böss nid uf für auti mönsche,
so auti mönsche hei eh nüt z sueche im böss .."

hehe, hammer!!! :D :D

peace

Cwik
15.10.2004, 12:15
er hat aber für min gschmack e chli en komische style!

Stylebock
15.10.2004, 18:37
lool..dä Track isch dHärti...ganz geils Teil, freu mi mega uf ds Album...das wird andersch rocka!!

Fettisti Props ind Haupstadt an Broccoli Schorsch....

damir
15.10.2004, 18:46
:sleep:

Stylebock
15.10.2004, 20:55
Original geschrieben von damir
:sleep:

und du??? :brille: :hmmm:

Froti
15.10.2004, 21:06
naja, alti lüt, junkies und schwuuli disse isch rächt krass..

beat isch cool rhymestyle au, aber i erwarte definitiv no meh ufem album, wenn's scho als "eines der highlights im 2004" vom reezä apriise wird..

PhrazeFive
15.10.2004, 21:10
Original geschrieben von Froti

beat isch cool rhymestyle au, aber i erwarte definitiv no meh ufem album, wenn's scho als "eines der highlights im 2004" vom reezä apriise wird.. Es isch es Highlite will nur scho de Track geil isch... Meinsch nöd es chönti e Prise Ironie i dem Lied stecke...?

Lartscho
15.10.2004, 21:25
werum wird eigentlech z album über nation vrschickt???? :brille: :brille:

Al Bana
15.10.2004, 21:48
naja.. "oh broccoli oh broccoli" isch ja rächt beschisse gsi, ha mit em baze nid viu chönne afaa

aber dä track itz isch witzig, hane mau düreglost, auso bi positiv überrascht

und si style isch spezieu, aber ja doch agnähm.. mau luege..

dr king vo bärn isch eh greis, ds isch dä wo mi vou übrzügt, figg pvp (krust, poul prügu, da chönnt i chiise), wurzu 5 (jaja giälä dir sit di geilschte repressenter) und ja baze cha o nid mit'm greis mithaute. und faus sis aubum besser wird aus z"Eis" de haut i mi chopf häre

i weiss i weiss, hate isch böös, aber i maches gärn

Lartscho
15.10.2004, 21:52
Original geschrieben von Albaner

i weiss i weiss, hate isch böös, aber i maches gärn

ömu weme dr fautsch hatet ;)

YLLKAA
15.10.2004, 22:09
hm lartsch oder latscho eke ahnig ou egau auso hihi du hesch recht git so dummi froue jo shit bin hesslich balblabla nimmt mi eh kejne do gibi dier recht but es git ou so blödi arschverblödeti chiccs wo denket ej lueg i bi die geilst nimm mich figg mich will dich blablabla so froue ghöret im pufff und das thema nutten nutten nutten gahn calabria dete findsch gnueg :D hahahah auso peace out niggaaz

Lartscho
15.10.2004, 22:25
Original geschrieben von YLLKAA
hm lartsch oder latscho eke ahnig ou egau auso hihi du hesch recht git so dummi froue jo shit bin hesslich balblabla nimmt mi eh kejne do gibi dier recht but es git ou so blödi arschverblödeti chiccs wo denket ej lueg i bi die geilst nimm mich figg mich will dich blablabla so froue ghöret im pufff und das thema nutten nutten nutten gahn calabria dete findsch gnueg :D hahahah auso peace out niggaaz

ws nimmsch du siech für droge???????

Stylebock
15.10.2004, 22:27
Original geschrieben von Lartscho
ws nimmsch du siech für droge???????

smüand glaub recht guati si...muass i au mol bstella..:D

Lartscho
15.10.2004, 22:44
Original geschrieben von slanGRover
smüand glaub recht guati si...muass i au mol bstella..:D

nei die si z struub :bluepunk:

LAN
15.10.2004, 22:44
i gloub ds isch im fausche thread postet worde... d gfahre vom multitasking hehe :D

köbi
16.10.2004, 01:38
äs börner lied: zieht das ine. BURNER, BAZE ISCH DR GEILSCHT VO AU DENÄ TUBLE WO DA UF DE STRASSE UMESIFFT
:vogler::headbang::devilburn:respect:
WIDERMAU CHLY SMILÄ

gimma
16.10.2004, 02:10
Original geschrieben von Froti

entweder du weisch ni was dissa haisst oder du häsch dr track nid richtig glost... oder du checksch as paar grundsätz nid so ganz. fühl di nid agriffa, das gitz.

dä song isch oberhammer........... album wird killer.

seinodernichts
16.10.2004, 04:43
Also de beat isch feeeedddd, würkli sehr gueti soundqualität und de text isch solzial kritisch luschtig.

vor allem gfalle mer sini skillz und sin egostyle chönnti fascht s'nivo vom greis erreiche wen ned sogar toppe,hoffe i jetzte emol.

Peace'n'Greez

Froti
16.10.2004, 19:07
Original geschrieben von gimma
entweder du weisch ni was dissa haisst oder du häsch dr track nid richtig glost... oder du checksch as paar grundsätz nid so ganz. fühl di nid agriffa, das gitz.

dä song isch oberhammer........... album wird killer.

ja das hoffi das es geil wird..

aber das mit ironie und disse oder nid oder scho oder was?!?? dr song hani glost und t lines verlüüre zum teil t ironie wüu er se grad selber no mit arrgument unterstriicht..bi sarkasmus und ironie müend t wörter sehr vorsichtig und genau gwählt wärde schüsch bechöme aussage en anderi bedüütig, ob me das jetzt wot oder nid.

i finde gwüssi lines scheisse und drnäbä aber isch im fall nur halb so schlimm, da ig weiss wie das er's meint..

und nei, i fühle mi überhaupt nid agriffe, it's just another opinion

aDidoN
16.10.2004, 19:53
sry ig bi dumm aber ig gfinge de träck nid:o

help adidon:D

Chraensch Lee
16.10.2004, 20:03
Ich denke wer de Baze musikalisch kennt weiss öpe was da ernscht gmeint isch und was nid oder ironisch. Ich find de Träck brenner, au d'Himmutrurig EP findi recht geil, ALbum wird hoffentli hammer!

LAN
16.10.2004, 20:33
bim baze merksch emu rächt klar wenn öppis ironisch isch und wenn nid.

"es fetts BUH fürd Jury!!!"

und no füre adi:
http://www.mysunrise.ch/users/proegu/Captain_Jack.mp3

bitte, ke ursach und so, seisch em branxtah e gruess wedne mau gsehsch und gib ihm der track zum lose :D

Tonik
17.10.2004, 13:58
isch no lustig... Kritik isch hiä eh nid gfragt oder?

globi S.
17.10.2004, 15:03
hehe track isch sehr luschtig u ungrhautsam!
wirdä mr z aubum sichr choufä u de nomau feedback gäh.

wiso sött dr baze äch nid bereit sy äs aubum usäzgäh?
los mau au di aube a wo usächömä da bini gottefroh chunnt drzwüschä mau eis vom baze.

cel
17.10.2004, 15:08
freshhhh!!!ganz geili sach...

aber ich bi mr nüt anders gwöhnt vom baze:D

mieze
17.10.2004, 15:57
dr baze het jetzt eifach definitiv biss :D

ig erwarte viu vo dem album u dänk nid das i enttüscht wirde. de giu isch garantiert meh als parat für di einti oder anderi überraschig, werdet's gseh. kringle mi ufem sofa we ig das aalose....hei, charte ufe tisch chinder! isch doch me als obvious wie das gmeint isch, wer's nid schnallt dem geit dr sinn für ironie u humor ab, hmm oder wählt di faltschi partei. früscher als z biogmüess ir migros würd i säge! ;)

hahaha, fasset e waffe u marschieret a d'grenze....isch ja angersch geil!