Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : no meh gedisse??? chur vs. rennie???

Dr. Dr. Nörgle
15.10.2004, 01:29
salute...

isch etz bitz komisch, aber bin gad in usgang z'chur und ma haet mer inara bar an ganz schraege track gschwind vorgspiilt (intor und refrain)...

dr track heisst "fuck rennie, fuck bauers" oder so, sait dr kolleg uf jede... ufam song sind, und das machts interessant: dr hyphen (breitbild), dr slangrover, dr gimma und nomol eine...!!! sind dr hyphen und dr gimma nid deck mim rennie???
also, isch sehr schräg xi. dr beat isch vo lean back...

gitz dae song scho, hani was verpasst oder um was gohts? wer weiss meh?

slangrover, gimma? uskunnft? wa sch do los?

Al Bana
15.10.2004, 02:31
ja gimma het ja griot disst, oder hani da öppis vrwächslet?

so leids mr tuet aber mit rennie chani gar nüt afaa, är het ja no easy lyrik aber so wis dä rappt, da schlafe mr d'bei ii..! drum chani vrstaa wenn griot so eine agrifft, aber gimma u slangrover.... hmmm?

bauer
15.10.2004, 09:41
wär chli komisch wän dä hyphen bauers wür afiggä er ghört ja au zu dä bauers mit breitbild und dä gimma ja au.. dän würdäds indirekt sich sälber afiggä .. Bisch amäl chli bsoffä gsie wos dir dä träck vorgspielt händ und das ganzä no in chur ..hmmmmmm

Danielsson
15.10.2004, 10:13
Original geschrieben von Dr. Dr. Nörgle
salute...

isch etz bitz komisch, aber bin gad in usgang z'chur und ma haet mer inara bar an ganz schraege track gschwind vorgspiilt (intor und refrain)...

dr track heisst "fuck rennie, fuck bauers" oder so, sait dr kolleg uf jede... ufam song sind, und das machts interessant: dr hyphen (breitbild), dr slangrover, dr gimma und nomol eine...!!! sind dr hyphen und dr gimma nid deck mim rennie???

Schreg, würklich huärä schreg!
:rolleyes: :confused:

mIkRoFiL
15.10.2004, 10:19
also die ganz gschicht chonnt mer ziemlech diffus ine...das chani mer ehrlech gseit ned vorstelle!

piis

wurschtli
15.10.2004, 10:20
guguuus!

Pleschen
15.10.2004, 11:00
:wtf:

my beef whit my self oder what :confused:

bisch glaub würklich chli psoffe gsi...piis

eliAz
15.10.2004, 11:26
Original geschrieben von Dr. Dr. Nörgle
salute...

din kolleg het di uf jeda fall ziemli dick verarscht... sus hesch zviel droga verwütscht...

tüend bitte nid so naiv und verbreiten irgendwelchi sinnlosi, unnötigi grücht...

slang!head
15.10.2004, 11:31
EXTRABLATT,EXTRABLATT,EXTRABLATT,EXTRABLATT,EXTRABLATT,EXTRABLATT!!!

GRIOT DISST NOCODE!!!!

(:rolleyes: )

jayRon
15.10.2004, 11:33
wänns dä track würkli git isch er ja villicht ironisch gmeint um s'ziege wiä sinnlos diä ganz sach isch...

Pleschen
15.10.2004, 11:36
Original geschrieben von jayRon
wänns dä track würkli git isch er ja villicht ironisch gmeint um s'ziege wiä sinnlos diä ganz sach isch...

hani mer ebe öi deicht! so ala mir disset doch lieber eus selber als so chinder wie euch...hehe

piis

Botschafter
15.10.2004, 11:37
sinnlos?

jayRon
15.10.2004, 11:50
Original geschrieben von Botschafter
sinnlos?

dadämit wotsch wohl uf min satz bezug neh?
ich mein sinnlos i dä art vo 'ich muess doch nöd
zeigä das ich dä härter bi und bewiesä das es i dä schwiiz strasse git'

Botschafter
15.10.2004, 12:01
jo das isch denn scho sinnlos! so wie, wenn en zürcher zu mir chunnt und seit: z'Züri gohts halt scho am meischte ab!
Isch jo jedem klar!

jayRon
15.10.2004, 12:11
Original geschrieben von Botschafter
jo das isch denn scho sinnlos! so wie, wenn en zürcher zu mir chunnt und seit: z'Züri gohts halt scho am meischte ab!
Isch jo jedem klar!

äh, chum das gfühel nöd los über das du das sarkastisch gmeint häsch...
aber ebä, das thema isch off-topic...

reezer
15.10.2004, 12:18
dä träck gits schiinbar würklich... han aber au no kei gnaueri infos und was eigentlich gaht... meh däzuä bald!

Botschafter
15.10.2004, 12:23
nei voll nöd. letscht wuche isch mer da grad passiert. has nur lustig gfunde. sorry, das i off topic gange bi. mached wiiter

eliAz
15.10.2004, 12:23
Original geschrieben von reezer
dä träck gits schiinbar würklich... han aber au no kei gnaueri infos und was eigentlich gaht... meh däzuä bald!

whut a f***??! #!"@!!

denn bini mit mim statement witter doba zvoreilig gsi. gschieder d'schnorra halta wema nünt weiss... :D

Bin gspannt was do eigenltich lauft, mann...

subtile
15.10.2004, 12:28
Hehe, s disse het sich anschinend so scho etabliert dass me sich jetzt am beschte grad selber oder si Label disst zum wärbig mache :p :rolleyes:

Danielsson
15.10.2004, 12:46
Original geschrieben von subtile
Hehe, s disse het sich anschinend so scho etabliert dass me sich jetzt am beschte grad selber oder si Label disst zum wärbig mache :p :rolleyes:

Eminem het so bi 8-Mile jo gwunnä:D!
Isch doch gar nid sonä schlächti Idee...hehe

rm
15.10.2004, 12:59
naja aso ich glaub nüt bevor i de tracks sälber mal ghört han, aber das de rennie nöd grad de beliebtischt isch in chur, das isch schoso....

Hyphen
15.10.2004, 13:09
psssst...jetz mol höra schnorra und abwarta...händ doch alli kai ahnig...

tssssss

T-MOE
15.10.2004, 13:11
hehe hyphen. genau. diä lüüt wos mönd wüssä wüsseds und diä andere sölläd ruhig si :)

Stylebock
15.10.2004, 13:51
dä Track gits Jungs...schnorrend nit uma wenner nüt wüssend...warten bis es doba isch...aber das Liad existiart tatsächlich...

Beatstar
15.10.2004, 13:55
Original geschrieben von slanGRover
dä Track gits Jungs...schnorrend nit uma wenner nüt wüssend...warten bis es doba isch...aber das Liad existiart tatsächlich...

ond de senn vo dem track wird den au no bekannt gäh?

Stylebock
15.10.2004, 13:56
Original geschrieben von kack0r
ond de senn vo dem track wird den au no bekannt gäh?

säg i jo...warta...stay tuned...

Pleschen
15.10.2004, 14:13
unwissenheit macht neugierig, das ist wohl nicht eine theorie von mir! und neugierigkeit ist wohl der anreiz zu gewissen diskussionen, wollt ihr das wohl den usern verbieten oder was...:confused:

und noch ein kleiner tip, von gerüchten ausgegangene Promo ist zwar nicht immer gut aber auch eine gewisse werbung! und wenn jemand den track anderen leuten zeigt müsst ihr euch wohl nicht wundern wenn da was durch sickert! topsecret angelegenheiten muss man halt mit den richtigen leuten durchführen!

egal was schnurr ich eigentlich ver en scheiss, isch mer ja alles glich hauptsach der track chund bald, aber pronto!:p

piis Pleschen

Al Bana
15.10.2004, 14:18
Original geschrieben von slanGRover

hmm slang, was söu ds..? i ha wöue säge "hautet mau au d frässe und lööt slang und gimma das la ufkläre" - auso im sinn vo aues blödsinn gsi, u itz das?

hmm ja abwarte isch z'einzige wo mr au chöi mache, lööt doch di diskussione

schnitzel
15.10.2004, 14:23
wass? fäindä? wooo? wääär? wieso? gits schlegerei?

i ha ghört die hend sich bi dr letschtä show nid chönnä äinige wär zerscht sini freestyles döf kickä und denn isch de rennie usgraschtet und het s ganze mobiliar zerschlage. denn heiger am verastalter no eins ufe schädel ghaue! :D

händer das au ghört? mini quelle isch voll zueverlässig ey!

PhrazeFive
15.10.2004, 14:37
wer weiss viellicht isch de ganz track nur ironisch gmeint...
Aber ebe da inne lauft ja eh alles "hab gehört"-style ab :D

schnitzel
15.10.2004, 14:41
Original geschrieben von Pingu
wer weiss viellicht isch de ganz track nur ironisch gmeint...
Aber ebe da inne lauft ja eh alles "hab gehört"-style ab :D

ah, i ha ghört dass me nid alles söl glaube wasme hört... söli das jez glaubä? verdammtnochma!

gimma
15.10.2004, 15:00
okayokay...

also: as git dä song. isch jo schu duragsickeret (gopf goht das schnell afeng...) und nid dases heisst, wuah dia machend numa gratis promo... er wär eigentli als special für mixtapes denkt xi. aber easy...

kurzi infos:

songname: fuck bauers, fuck rennie
interpret: lil allan feat. gimma, slangrover & hyphen (breitbild)
aufgenommen: blue wonder studio chur

viellicht stellend mer das teil online. nid hüt. nid morn. evtl neggscht wucha.

isch nüt wichtigs, isch nüt grosses, aber öppis fetts. und wenners wänd khöra: denn lömmer das hald laufa.

OBK introducing Slangrover & Lil Allan... soz'säga.

by the way: bang-cock rent-a-thai ;-) insider für dr allan, haha!

gimma
15.10.2004, 15:02
Original geschrieben von schnitzel
wass? fäindä? wooo? wääär? wieso? gits schlegerei?

i ha ghört die hend sich bi dr letschtä show nid chönnä äinige wär zerscht sini freestyles döf kickä und denn isch de rennie usgraschtet und het s ganze mobiliar zerschlage. denn heiger am verastalter no eins ufe schädel ghaue! :D

händer das au ghört? mini quelle isch voll zueverlässig ey!

bisch am bonabounce xi ???

drosselbart
15.10.2004, 15:16
Original geschrieben von subtile

dunktmi au! manomanoman, das fingi so öpis vo chindergartä was itz do teilwiis abgoht! puuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhh!

remember: sogar d'provinz brucht prominänz!

Al Bana
15.10.2004, 15:17
@ gimma: du hesch zwar viu infos gäh, aber di wichtigschti nid; isch dä track ärnscht gmeint, oder nid? ds isch ja das wo di meischte hie interessiert..

peace

poetical
15.10.2004, 15:37
3x darfsch rate....ig gloub es giut: einisch Bauer, immer Bauer. Korrigieret mi weni fautsch liege Jungs.

Pleschen
15.10.2004, 15:47
*pssssssssssssssss* und scho isch d luft us dem thema dusse!...:rolleyes:

gimma
15.10.2004, 16:43
sorry...

han gad xeh dasi a fehlinfo usaloh han us verseha:

dr track isch nid vom lil allen...

er isch vom Young Allen aka Young Hollywood aka Lil J.

jaz-o kennt en glaubs.

rm
15.10.2004, 16:48
Original geschrieben von gimma
sorry...

han gad xeh dasi a fehlinfo usaloh han us verseha:

dr track isch nid vom lil allen...

er isch vom Young Allen aka Young Hollywood aka Lil J.

jaz-o kennt en glaubs.

de jeff, ja ich kenne en, het schomal so öppis atönt vom rennie und so aber er isch eine wo chli vill verzehlt und ich hett nöd dänkt daser jez tatsächlich n track macht...

nise
15.10.2004, 17:52
ich ha imfall göhrt,also ein het mir verzellt, dass sin kolleg ihm gseit heigi, ihre schwester ihre fründ heigi e guete kumpel und dä heig schiiins neueme s grücht ghört.

fReEMaN
15.10.2004, 17:59
Original geschrieben von nise
ich ha imfall göhrt,also ein het mir verzellt, dass sin kolleg ihm gseit heigi, ihre schwester ihre fründ heigi e guete kumpel und dä heig schiiins neueme s grücht ghört.

:sleep:

jätz chuntsch du öi afa.. *g*

gimma
15.10.2004, 18:03
i säg jo i schnall nid was eui das interessiart...
"was hät dr allan geg da rennie?"
"was kratzt di das?"
"i find beef scheisse"
"i find beef super"
"wer isch dr allan?"
"öhm... i find eui doof"

jojo, blabla...

über rap reda isch aswia wia bim schiissa essa. amol do im forum.

nise
15.10.2004, 18:06
über rap reda isch aswia wia bim schiissa essa. amol do im forum.
also ich find das speditiv. hauptsach s goht schnäll und me het meh zyt zum wichtigi sache z erledige, z.b. dä post do.

---
nutte installier zu ende, meine zeit ist knapp bemessen,
draussen wartet tristheit und ich will regen in die fresse!

gimma
15.10.2004, 18:24

:D das isch z'hoch für do dinna, z.bsp. harhar...

don't push me, cause I'm close to dä tätsch
I'm tryin' not to lose my lätsch, hahaha...yo

Beatnik
15.10.2004, 18:31

don't push me, cause I'm close to dä tätsch
I'm tryin' not to lose my lätsch, hahaha...yo

Grrr, dä isch guet gsi:D

gimma
15.10.2004, 18:33
Original geschrieben von Beatnik
Grrr, dä isch guet gsi:D

bring au eina, machemer a freestyle-session!

mark faloon
15.10.2004, 19:21
ich bin seychellen, aber im herzen bei euch.

gimma
15.10.2004, 19:23
Original geschrieben von mark faloon
ich bin seychellen, aber im herzen bei euch.

i kenna an song wo du liabsch. ab denn wenn na khörsch.

mark faloon
15.10.2004, 19:29
i kenna an song wo du liabsch. ab denn wenn na khörsch.

aha. aha.

Stylebock
15.10.2004, 19:33
Original geschrieben von Albaner
hmm slang, was söu ds..? i ha wöue säge "hautet mau au d frässe und lööt slang und gimma das la ufkläre" - auso im sinn vo aues blödsinn gsi, u itz das?

hmm ja abwarte isch z'einzige wo mr au chöi mache, lööt doch di diskussione

genau das hani jo wella säga...as hätti nit sölla durasickara, aber gwüssi Lüt könnt nüt für sich bhalta...nöchst Wucha wirds ufklärt..i döf und will nüt dazua säga...

Herbie..;)

T-MOE
15.10.2004, 19:54
zitat:
-----------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------

Also mir gfallt soriginal besser :)

nutte blas zu ende meine zeit ist knapp bemessen,
deine mutter war zu drauf nun gibts penis in die fresse ..
KKS....

greetz

sha
18.10.2004, 11:29
Original geschrieben von T-MOE
zitat:deine mutter war zu drauf nun gibts penis in die fresse ...

nor so am rand:

deine mutter wartet draussen und will penis in die fresse

(wenn schon, denn bitte rechtig...)

struubiskillz
18.10.2004, 11:41
das ganze gedisse und gelabbere und die gnaze vorankündigunge und das ganze schuchtehafte drum und dra goht mr langsam so öppis vo uf dr sack.....
isch doch total unnötig... bauers?! jo sölle si sich sälber disse, wer kratzt's... aber immer nur schnurre schnurre shcnurre..... lohn doch mol tate folge ihr suckerz..... sunscht mien mir uns ächt au mol überlege mit so faxxene azvoh.....:(

hermanndes
18.10.2004, 12:16
Original geschrieben von struubiskillz
das ganze gedisse und gelabbere und die gnaze vorankündigunge und das ganze schuchtehafte drum und dra goht mr langsam so öppis vo uf dr sack.....
isch doch total unnötig... bauers?! jo sölle si sich sälber disse, wer kratzt's... aber immer nur schnurre schnurre shcnurre..... lohn doch mol tate folge ihr suckerz..... sunscht mien mir uns ächt au mol überlege mit so faxxene azvoh.....:(

:kiffer: das ka nur einä gschriebä ha:D

struubiskillz
18.10.2004, 12:22
Original geschrieben von hermanndes
:kiffer: das ka nur einä gschriebä ha:D

jo man, stimmt jo wirklich oder nid?!?! bla bla bla, ha zwar nur dr ersti biitrag und die dritti siite gläsä, aber die ständige vorakündige ohni folge sin....jo genau, füre ARSCH

gimma
18.10.2004, 12:41
Original geschrieben von struubiskillz
jo man, stimmt jo wirklich oder nid?!?! bla bla bla, ha zwar nur dr ersti biitrag und die dritti siite gläsä, aber die ständige vorakündige ohni folge sin....jo genau, füre ARSCH

eba du geila siach. findend miar au. miar haend do gar nüt akündigt. mer haend xait: jo das liad gitz und irgendwenn stellemers glaubs ufs netz, wells scho als cd dur chur duragoht.... meh nid. close thread. oder so.

struubiskillz
18.10.2004, 12:50
eba du geila siach. findend miar au. miar haend do gar nüt akündigt. mer haend xait: jo das liad gitz und irgendwenn stellemers glaubs ufs netz, wells scho als cd dur chur duragoht.... meh nid. close thread. oder so.

jo denn isch jo guet.... also schliessed dä scheiss