Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : tinguely video

landei
15.10.2004, 18:04
hey...
eigentli findi jo, es wäri nöd umbedingt nötig immer no ä video zdrülle, aber ghört hüt halt zum buisness. und den gset meh diä meiste videos sind "kacke"... ohni witz - drum söted sich alli miner meinig nor ä bischpil neh am tinguely...
hammer geils video: selte so ä kreativs video gse!!! (für diä wos no nöd gse hend - me chas under multimedia suuge)
was meined er däzue?
i denk es söt vil meh so züüg geh (wenns den scho videoclips mache müend)

props a tinguely dä chnächt (weiter so!!!)

pax

deefac
15.10.2004, 18:13
i findes scheisse, isch halt gschmackssach

Tonik
15.10.2004, 18:20
Wi dr Meister, so dr Hung. Es Video isch Wärbig für ds Produkt, und wenn ds Produkt hässlech isch, wie wosch de schöni Wärbig mache? Passt ja nid. Mängisch muess me aber umgekehrt zersch z'Video gseh um dr wahr Wärt vom Künstler z'erchennä. Finge z'Fiumli geil - ds vo lpr übrigens oh ;-)

...*burp*

rm
15.10.2004, 18:29
s video isch sicher öppis vom fettischtä wo so i de letschte ziet laufd. grafisch würklich top, da hetmer ganzi arbet gleischtet.

s lied isch au derb, aber min fave ufem album isch immerna " s altä frag und antwortschpiel" mitem ämoh und kruscht wenn mi nöd tüüsch.

nico
15.10.2004, 19:01
yep isch würkli ganz es geils video... slied, naja ich würd sägä shät geileri uf dä cd. aber echt diggi sach!!

Lügner
15.10.2004, 19:21
.. DE ABSOLUTI OBERHAMMER !

Sound isch scho vollbombä und dänn no so es Video. Hach Fründe, das tuet eifach guet ! *sichInEhrfurchtVerneig*

wurschtli
15.10.2004, 20:01
that's what i call art.

hobgoblin
16.10.2004, 15:39
hammer video!!! meh geds ned z'säge!

subtile
16.10.2004, 16:06
weiss nid mi het dr sound an sich nid würklich gflasht, aber s video isch guet gmacht, wie gseit mol öpis anders als sunscht...

scope
16.10.2004, 16:47
video flasht mr sehr. s'lied bis ufe beat nid. chume nid drus bi sim text

stylebrünzlär
17.10.2004, 20:44
video rockt!:dance: gnau so wie de uely!

thieu
17.10.2004, 22:21
Original geschrieben von wurschtli
that's what i call art.

Bingo. Also wirklich mal es Hammer Teil va me Video!

breach
17.10.2004, 23:51
isch bi eu au sonen scheiss gäle streife i de mitte vom bild, wo dur s ganze video dure z gseh isch? oder funzt bi mir was nöd richtig.

aXionJaXion
18.10.2004, 01:50
Original geschrieben von breach
isch bi eu au sonen scheiss gäle streife i de mitte vom bild, wo dur s ganze video dure z gseh isch? oder funzt bi mir was nöd richtig.

Bi miar funzts wunderprächtig! Also....--->noia compi!!! :p:D

....nacht!

poetical
18.10.2004, 08:18
Video u Track brönne wie nume öppis. Next Level i mine Ouge...

Cwik
19.10.2004, 09:11
koole video, geile style. Vom text verstahn ich eifach fascht nüt au nach mehrmals lose. Schad! Beat isch ok. Finds aber geil das er öppis neus macht.

Cerberus
19.10.2004, 10:18
word! Für mi im momänt Ch-Nr 1!

Deimos
20.10.2004, 17:10
s ersch mal woni s vid gluegt han bini mit offenem muul da xässe bis ich gmerkt han das mis shirt vor luuter gesabbere nass xi isch >.<
:bluepunk: haarsträubendi sach das, verdammt geils vid und fette track - nur schad das de chnächt 1. z luschtig fürs vid usxeht und 2. recht blödi armbewegige macht, fasch als möcht er öpis verschüche oder als würdr en rägetanz mache

trotzem :blingblin :yourock:

hobgoblin
20.10.2004, 17:37
Original geschrieben von W.i.S.
... recht blödi armbewegige macht, fasch als möcht er öpis verschüche oder als würdr en rägetanz mache

das stemmt hani aber no loschtig gfonde, sött aber glaub ned so öbere cho. trotzdem es geils video.

was meined ehr, wie vell hed das choschtet?(esch vorallem en frog wo sech a die rechtet wo echli en ahnig defo hend) bitte au en verglich das mer das so cha abschätze:brille:

deefac
20.10.2004, 17:44
Original geschrieben von W.i.S.
s ersch mal woni s vid gluegt han bini mit offenem muul da xässe bis ich gmerkt han das mis shirt vor luuter gesabbere nass xi isch >.<
:bluepunk: haarsträubendi sach das, verdammt geils vid und fette track - nur schad das de chnächt 1. z luschtig fürs vid usxeht und 2. recht blödi armbewegige macht, fasch als möcht er öpis verschüche oder als würdr en rägetanz mache

bisch äch du so liecht z beeidrucke oder hani nur ds video nid checkt:confused:

Deimos
20.10.2004, 19:00
nei, han de tinguely aifach so hammer geil gfunde >.<

nei scho nöd, aber wennd vergliichsch mitm übrige shit wod susch xesch... schoo zimli de liächtblick :)

hobgoblin
20.10.2004, 21:05
Original geschrieben von deefac
bisch äch du so liecht z beeidrucke oder hani nur ds video nid checkt:confused:

die grafike send emel hammerhert! ech fend de vidoe sälber super öber de text chamer sech strite

scope
20.10.2004, 21:09
Original geschrieben von Cwik
Vom text verstahn ich eifach fascht nüt au nach mehrmals lose. Schad! Beat isch ok.

das si mini wort.

beatniquer
20.10.2004, 21:36
ja i wott da o niemmerem i d suppä spöiä, aber ds video fingi leid ehrläch xeit! gfaut mer vou nid!

dr song mag ja easy sy, aber vo style, u sabbärä u :blingblin cha nid d reed sy, sorry!

damos
20.10.2004, 21:57
bling bling gib an f**** uf da pimpding.!!!! jaja!

---------------------------------------

MOTTO :los gschider damos a, denn z einziga wo iar schnallend got ind hosa ! gurt !
---------------------------------------