Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : CMD ... ?

Strike Da Mic
16.10.2004, 14:55
Hey Leutz ...
ich han uf cmdrecords.ch mal de Clip vo "Sie&Er" gluegt ... also de Song vo dere Crew CMD ... kenned er de song bzw. d'Crew? Sie seged sie seged sit 1992 debi ... de Beat isch ja easy aber ... sorry, reimtechnisch hani na nie so öppis schlimms erlebt ... irgendwenn zmitzt im verse schweift s'interesse bim hörer plötzlich weg, bi mir isches so gsi ... es isch so monton, einsilbe-reim wo teilwis na die gliche wörter sind ("Er denkt sich die möcht er ha / isch sie echt na z'ha?")
Beat isch aber würklich geil, de findi fett. E Verschwendig. ;)
Was seged ihr?

konfus
16.10.2004, 15:01
büebli mit riiche elterä wo au nur ihre schitt usegäbed wills d'möglichkeit däzue händ, aber no längscht nöd sowiit wäred. hmm, aber eigendlich isches scho easy für popmusik.:D

too stoned
16.10.2004, 15:01
:lastweek:

Lartscho
16.10.2004, 19:33
naja mir flashts vou nid :(

und ja paar beats woni ha ghört naja die chönnte problem gäh, sample mässig -.-

eh ja jedem das seine..

weme meint nach 3 monet räppä chönmä scho ä clip uf viva la loufe tant pis, sein problem

stylebrünzlär
17.10.2004, 21:45
bää:wtf:

Aurel
17.10.2004, 21:57
Original geschrieben von Strike Da Mic
wo teilwis na die gliche wörter sind ("Er denkt sich die möcht er ha / isch sie echt na z'ha?")

dem seidmer spitte... und isch zurziit im trend wie sau. macht mittlerwiile fascht jede. de eko behaupted immer no, er heigs erfunde... hahahaha....

sha
17.10.2004, 22:03
Original geschrieben von Aurel
dem seidmer spitte... und isch zurziit im trend wie sau. macht mittlerwiile fascht jede. de eko behaupted immer no, er heigs erfunde... hahahaha....

hed er das öppe ned? ech ben emmer devo usgange, das de eko rap allgemäin erfonde hed - bitte zerstör mer mini gronduffassig vo hip hop ned...

Aurel
17.10.2004, 22:28
Original geschrieben von sha
hed er das öppe ned? ech ben emmer devo usgange, das de eko rap allgemäin erfonde hed - bitte zerstör mer mini gronduffassig vo hip hop ned...

also ech han gmeint der wolf sigs gsi. aber evtl. hed de eko au vorher scho undergroundmässig voll gstylet und so...

sha
17.10.2004, 22:34
ou, de wolf - desch au no so äine, aber wenn mer die verdächtige scho uflistet, daf mer de cappucino de ned vergässe, gäl

Aurel
17.10.2004, 22:42
no de aleksey, denn isch die lischte komplett!

sha
17.10.2004, 23:01

jäää - de oli p ond die 3t generation daf mer ned ganz osser betracht lo, aber de hemmers so öppe - äigentlech sett öpper en thread uftue met ere omfrog, wer vo dene de rap erfonde hed....

Aurel
17.10.2004, 23:06
psst... es machts söscht tatsächlich no eine...

Mc Tadeus
17.10.2004, 23:28
jegleche komentar zom video esch öberflössig!

Pablo Escobar
17.10.2004, 23:52

vergässet NANA und Pappa Bear nit :p

lou
17.10.2004, 23:57
down low losi hüt sogar no......

EphToDaRhyme
18.10.2004, 00:17
Original geschrieben von kOnfus
büebli mit riiche elterä wo au nur ihre schitt usegäbed wills d'möglichkeit däzue händ, aber no längscht nöd sowiit wäred. hmm, aber eigendlich isches scho easy für popmusik.:D

Konfuzius konfuzius :) Find dich en echt Tighte Ziitgenossen wos Beathandwerk echt verstaht, aber bitte tue nöd Behauptige ufstelle wo nöd stimmed.. Die ganz Sach zahlt er us sinere eigene Täsche und er macht sis eigne Ding und ziehts dure..

EphToDaRhyme
18.10.2004, 00:18
Original geschrieben von Strike Da Mic
Beat isch aber würklich geil, de findi fett. E Verschwendig. ;)
Was seged ihr?

De Beat isch übrigens au vo ihm produziert..!

devils eye
18.10.2004, 01:09
ja und scheisse sinds doch aber was sölls

struubiskillz
18.10.2004, 14:24
isch dä sucker us st. galle..... muahahahaha denn weiss ic hglaub wellä.... schlicht und eifach weak...
allerdings was sini beats betrifft enthalt ich mi do, do ich no keini ghört ha

Strike Da Mic
19.10.2004, 21:27
lol mir het na eine gseit es seg etz voll im trend, reimlos z'rappe ... das nenni mer offrhyme rap ... ich han nöd gwüsst ob ich söll mir oder ihm uf d'stirn schlah ...
naja ... wemmer das spitte nennt denn mach ich mini tracks wohl witerhin ohni. Aber es git halt MCs wo's sich gern eifach mached ... :P