Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : verarsche

jayRon
17.10.2004, 20:41
diä eintä vo eu kenned sicher scho diä
'hip-hop-verarschigs-site':

petermc (http://www.petermc.de.vu)

und diä find i ja au no uf ei art witzig und gut

aber diä wo ich jez gfunde ha

tightevernichtigskru (http://www.tighte-vernichtung.de/home.html)

find i eifach numä unter aller sau...:wtf:

drosselbart
18.10.2004, 14:27
solche spässe überraschen mich nicht mehr! diese entwicklung war absehbar! traurig!

radaya
18.10.2004, 14:55
es git so züg leider....i finds arm..im sinn vo scheisse!!i chönt nie so nebis mache...glich wa für en musik style..!

cutastrov
18.10.2004, 14:58
jetzt frogt sich nur warum die Affe öppe 100'000 mehr hits wie mir (Crew) händ.... Solang sich so Idiote im Internet tummle isch das jo in Ordnig - tummlet sich so en Aff mol life, denn setzts was!

Do wird sogar ich zem Mafiosi

nise
18.10.2004, 16:05
ehrm, dä isch voll alt, hani vor mooonate schomol do ins forum gheit. aber immer wieder e lacher, lustig, dass es die site immerno git.

jayRon
18.10.2004, 17:03
Original geschrieben von nise
ehrm, dä isch voll alt, hani vor mooonate schomol do ins forum gheit. aber immer wieder e lacher, lustig, dass es die site immerno git.

meinsch dä peter, gell? das hani au gwüsst und au chli adütet, mir gahts da mä um diä 2 site wo ich postet han,
diä find ich eifach voll scheisse.
dä peter hät no än gwüssä style, aber diä anderä....

drosselbart
18.10.2004, 17:18
style:D na ja!

Mora
18.10.2004, 17:19
gits eigentlich au so verarschigs-site vo rock oder pop oder klassik oder so?
ech glaubes ned.
Hip Hop laht wirklich en grossi Agriffsflächi zue.
Isch au de einzig Musicstil vo en Kultur het.

drosselbart
18.10.2004, 17:23
dänke gad im pop-berich gits ä huufä o so ähnlichi verarschigssitänä!

Mora
19.10.2004, 10:26
vilicht scho, aber nur uf einzelni künstler bezoge und ned uf die ganzi kultur. (kultur???)

naja, mer mues mit idiote läbe und mer mues mit verarschige läbe.

[kayoz]
19.10.2004, 10:49
hiphop esch etz halt i de hötige ziit mol en lachnommere.
ech meine, zieh der die heads mol ine, wo der höt öber d'stross laufed ond sech hiphoper nenned (send leider ned allzu wenigi). do muess i jo sälber scho afo lache... ond du wersch halt höt met dem in verbendig brocht wenn met hiphop z'tue hesch...au wenn wörklich ahnig hättsch ond ned eine uf bronx-ghetto-gangsta machsch. aber dör die homies werd hiphop i de hötige ziit halt mol vermettled, wels alli dör settig schpastis wahrnähmed...

P-Flow
19.10.2004, 11:09
Refrain:Yo ich liebe dich - yo - yo - yo

Yo ich liebe dich digger maus
aus meinem kopf kriege ich dich nich mehr raus
bitte mach endlich schluss mit Klaus
denn ich habe auch ein Haus
mit dir war ich füher so froh
jetzt fühle ich mich wie ein klo
und feile an meinem flow
meine Fans springen wie ein Floh
und ich rocke die show
ficke nutten in den Po
Aber alles macht kein spass,denn ich liebe dich so.

Alles hat er kaputt gemacht das dumme Schwein
Ich mochte jetzt am liebsten Wein.
Aber erst mal höre ich die CD von Semmy Delüx.
Da fühle ich mich kleich wie Yüps.
Weil ich zu der Musi hüpf-
- e und springe. Hört mal wie ich singe

--------------------------------------------------------

Checket der text! muhahaha! reimtechnischi Bombe! und der refrain figgt alls! :D

lool, di art va verarschig finni nu amysant.. so merkt mu, dass der wa das gschribu het so an komplexhüüfu isch wa unbedingt irgendwo will derzüökehru, aber niene agno wird, wiler eifach nur z'dämlich isch...

JHO Fingg
19.10.2004, 11:36
hei die irgenwie dr urknau verpasst?
isch ja ächt numä trurig. si genau die wö bewürke dass d'lüt när so sätz vosech gä wie: ja die hopper sie doch es pack kriminelli etc.. nur leid

aber dass si das ärnst meine isch ja wohl dr witz des jahrhunderts..

chuebueb
19.10.2004, 12:01
Um das mal ein wenig provokativ anzugehen: Wer das ganze Jahr über sowas wie Fasnacht hat und sogar beim Laufen darauf achtet, dass es authentisch real aussieht und dann auch noch allen, die es nicht wissen wollen erzählt: "Hey, Hiphop isch dänn im Fall e Kultur, weisch four Elements und so, und ich läb das im Fall, und VIVA isch scheisse, hey, rausch eins mit?" braucht für den Spott wirklich nicht zu sorgen.
Original geschrieben von Mora
Hip Hop laht wirklich en grossi Agriffsflächi zue.
Isch au de einzig Musicstil vo en Kultur het.
Von mir aus gesehen eine Aussage mit einem Wahrheitsgehalt der etwa dem Fettgehalt eines Magerjogurts entspricht. Meine Fresse, scheuklappenmässig am Start oder hast du das vieleicht anders gemeint, als dass es da steht?

Uneinigst, Flo

Mora
19.10.2004, 12:26
@chuebueb

es laht sich drüber striite, wie fest kultur hip hop nun wirklich isch. das sell aber ned s thema si.

was ech han welle säge: hip hop isch meh als eifach nur music. (wie z.b. Pop) da hets halt eifach no sache, derhinder, graffiti, breakdance oder was au immer no.
Lüt wo sich ernsthaft mit dem beschäftiged. und so.

guet, im 21. jahrhundert, naja, wie gseit, da laht sich drüber striite, was hip hop isch.

nik
19.10.2004, 12:42
jo los, strietet wiedermol drüber was hiphop isch :rolleyes: :wtf:

lönd doch die chline chinder i ihrem glaube drüber was cool isch und was ned, schlussändlich checke sie's oder sie gönd unter, jede wird mol älter und (meistens) auchli riefer...

und i glaube das vieli unter eus, und do würdi niemert und au mech ned usschliesse, genau so wäre (ned grad so behinderet wie die, aber so wied chinder halt sind) wenn mer jetzt i däm alter wäre...i meine i bi 20i und chume mängisch eifach au vögel über weni mer die hütig jugend so aluege, sit minere chindheit het sech scho einiges gänderet...aber i würd jetzt ned dChinder sälber defür verantwortlich mache, die heis nie anderscht glehrt... vielicht hei mer jo so schlächti vorbilder abgä, aber i würd ganz klar de massemedie gschuld gä...

so, mein senf des tages :hippie:

fReEMaN
19.10.2004, 12:42
naja sind doch no chinder das.. kei grund zur panik!

würd mi nit zvil üfrägu, di wärdunt öi no ärwachsu..

:rolleyes:

chuebueb
19.10.2004, 12:43
Original geschrieben von Mora
@chuebueb

es laht sich drüber striite, wie fest kultur hip hop nun wirklich isch. das sell aber ned s thema si.

was ech han welle säge: hip hop isch meh als eifach nur music. (wie z.b. Pop) da hets halt eifach no sache, derhinder, graffiti, breakdance oder was au immer no.
Lüt wo sich ernsthaft mit dem beschäftiged. und so.

guet, im 21. jahrhundert, naja, wie gseit, da laht sich drüber striite, was hip hop isch.
Vo mir us OT und verschiebed mi weiss suscht wohi, aber es git au no anderi Musigrichtige als Pop, und wenn du säge willsch, dass z.B. Rock (Egal öb Punk, Grunge, Indie oder what ever) oder diä ganzi elektronischi Gschicht (nei, es git nit nur techno oder rave oder wiäauimmer diä streetparadescheisse heisst sondern vo mir us au Triphop, Dub, 2step, etc...) kei Kultur bzw. kei Gschicht drhinter händer händ, dänn a) isch das falsch und b) nervt mich das. Ächt diä Eingleisigkeit isch fahrlässig.

Aber ebe, keep open minded und so...
Und no was zum Thema: Ich find so verarschixsites ebe no toll... au wenns für mich kei selbschtironie isch wiä für anderi (do inn?)... ;)

Ach ja: Rolling Stones passed guet zum schaffe... Angieeeee, Aaaaaangieeeee (ich liebs wenni elei im Gschäft bin hehe)