Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Fak a music star2

deefac
18.10.2004, 13:40
klar scheiss uf music star und so,aber i ha ghört dasmau dörfe "sogar" lüt us lausanne und so mitmache, di einzigi bedingig isch di music stars müesse guet dütsch chönne, isch ds nid vou dräckig? i meine d schwiz isch ja 3 oder 4 sprachig, u nid eifach "dütsch", fuck this bullshiat

diken
22.10.2004, 11:33
das isch mir jetz also hans was heiri.
aber wa heschs gfühl, im wälsche tv-programm chiemed plötzli dütsch sprächendi gäst? logisch bringeds be music star nume dütsch sprächendi peeps. meinsch die undertitled no alles für so en schrott?...

Stylebock
22.10.2004, 12:55
Original geschrieben von deefac
klar scheiss uf music star und so,aber i ha ghört dasmau dörfe "sogar" lüt us lausanne und so mitmache, di einzigi bedingig isch di music stars müesse guet dütsch chönne, isch ds nid vou dräckig? i meine d schwiz isch ja 3 oder 4 sprachig, u nid eifach "dütsch", fuck this bullshiat

sehr intressant...würklich...:wtf:

deefac
29.10.2004, 19:28
Original geschrieben von diken
das isch mir jetz also hans was heiri.
aber wa heschs gfühl, im wälsche tv-programm chiemed plötzli dütsch sprächendi gäst? logisch bringeds be music star nume dütsch sprächendi peeps. meinsch die undertitled no alles für so en schrott?...

also i weis o nid, immerhin english söt erlaubt si:mad: di meischte ir welschschwiz chöi ja eh nid dütsch aber si trozdem schwizer

Gate17
07.11.2004, 17:09
Original geschrieben von deefac
also i weis o nid, immerhin english söt erlaubt si:mad: di meischte ir welschschwiz chöi ja eh nid dütsch aber si trozdem schwizer

gueti idee! denn dörftät entlich au d engländer wo i dä schwiiz läbä mitmache.
wenn hät di diskriminierig mol es end:rolleyes: :o

slang!head
07.11.2004, 17:44
hmmm das isch ja seeeehr interessant. Aber mir hend jo no aneri kulture im land, vo senegalese bis Albaner isch alles debi, und die dörfsch au noed vergesse suscht isch scho fast diskriminierig.... :rolleyes:

deefac
08.11.2004, 18:33
Original geschrieben von **slang!head**
hmmm das isch ja seeeehr interessant. Aber mir hend jo no aneri kulture im land, vo senegalese bis Albaner isch alles debi, und die dörfsch au noed vergesse suscht isch scho fast diskriminierig.... :rolleyes:

:rolleyes: haha seeehr luschtig.....sengalese bis albaner chöi di meischte eh entweder ch-dütsch,franz oder italienisch:confused: we nur e winzigi zahl vo 7mio lüt i dem land wohnt sötte o aui chönne mitmache aiight