Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : umfrage für statistik

nopitch
30.09.2007, 23:41
Erster beitrag und schon wird etwas erwartet: also es geht um zwei kleine aber nicht unwichtige fragen, die rap betreffen. man entnimmt ja immer wieder den medien, dass irgendwelche "hip hopper" (wor up) in schlägereien verwickelt sind, weil sie sich am vorangehenden konzert die birne zugedröhnt haben. ich versuche nun dem statistisch auf die sprünge zu helfen und es zu widerrrufen, indem ich eine umfrgae mit statistiken vom bundesamt etc. vergleiche.
darum beantwortet mir bitte folgende zwei aussagen:

-Ich nutzte die gelegenheit um an konzerteten cannabis zu konsumieren.

-Ich war in zusammenhang mit rap konzerten schon in schlägereien verwickelt.

wäre sehr dankbar für möglichst viele antworten ist übrigens eine wissenschaftliche arbeit.....

ich selber. Kiffen: ja
:kiffer:
gewalt. nein
danke für die antworten

Proof
30.09.2007, 23:55
1. trifft nicht zu
2. trifft nicht zu

Vollmond
01.10.2007, 00:02
1. nei - siffe isch eh füre arsch und wieso s ganze concert halb vrpeile, statt voll action miterläbe :rolleyes:

2. ey yo stress oda waaas.. nei eh nit, aber wenn mi sone möchtegärn dumm amacht, nur willi keini eier ha, denn channi scho usfallend wärde - aber gwalt NO

poetical
01.10.2007, 00:03
na ja, die Fragestellig isch chli komisch fingi:

Ich nutzte die gelegenheit um an konzerteten cannabis zu konsumieren.

Die Glägeheit hani schliesslech deheim o :kiffer:

Item......

1. ja
2. nei

Vollmond
01.10.2007, 00:06
Original geschrieben von poetical
na ja, die Fragestellig isch chli komisch fingi:

Ich nutzte die gelegenheit um an konzerteten cannabis zu konsumieren.

Die Glägeheit hani schliesslech deheim o :kiffer:

Item......

1. ja
2. nei

es git viel mitleufer, wo an concerts eifach mitsiffe, zum kewl si.. susch aber woorschins eher druf vrzichte chönne (was nit heisst, dass alli mitleufer sin wo an concerts siffe oder susch eher weniger), aber in etwa so, ha ich die frog interpretiert

poetical
01.10.2007, 00:08
Original geschrieben von Vollmond
es git viel mitleufer, wo an concerts eifach mitsiffe, zum kewl si.. susch aber woorschins eher druf vrzichte chönne (was nit heisst, dass alli mitleufer sin wo an concerts siffe oder susch eher weniger), aber in etwa so, ha ich die frog interpretiert

alles Schafe, apropos: http://www.schaf.whoever.ch/

:D

one8seven
01.10.2007, 00:08
1. nein

2. nein

nopitch
01.10.2007, 00:26
Original geschrieben von Vollmond

Richtigi Interpretation! Bezieht sech nur ufs lokale live on stage, daheim chasch o zum mozart eis burne...

Vollmond
01.10.2007, 00:29
Original geschrieben von poetical
alles Schafe, apropos: http://www.schaf.whoever.ch/

:D

link funzt nit? :(

äh jetzt.. joa guet, ich weiss au so, dassi d SVP, rassismus und faschos behinderet, beschränkt, wack, truurig, schaisse und negativ find ^^ --> aber nit passend zum threat do :D

Hortkind
01.10.2007, 10:26
1. wenn's mir Eine anbietet ja, aus Eigenantrieb nein.
2. Glaub mir, KEINER will sich mit MIR prügeln.

kokett
01.10.2007, 10:28
1. nein (Kiffen ist scheisse ;))
2. nein (schläge isch au scheisse ;))

piet
01.10.2007, 10:33
Original geschrieben von nopitch

1) -Ich nutzte die gelegenheit um an konzerteten cannabis zu konsumieren.

2) -Ich war in zusammenhang mit rap konzerten schon in schlägereien verwickelt.

1) -Nei

2) -Ja

Madsen
01.10.2007, 10:54
1.) ja
2.) ja (leider)

aber wieso cannabis? ha gmeint die ganzi diskussion mit gwalt im usgang sigi eher ume alkohol gange?

wenn öbbis aggresiv macht denn alk, ömu mir geits so..

nopitch
01.10.2007, 13:01
Original geschrieben von MadSen
1.) ja
2.) ja (leider)

aber wieso cannabis? ha gmeint die ganzi diskussion mit gwalt im usgang sigi eher ume alkohol gange?

wenn öbbis aggresiv macht denn alk, ömu mir geits so..

Im prinzip hesch rächt. aber i versueches haut "drogetechnisch" uf cannabis z reduziere, da alkohol praktisch a aune aläss vrbreitet isch. kiffe isch doch so chli ds markezeiche vom stereotyp "hip hopper". dank de medie isch ds biud gege usse wäge paar wenige (wo ke ahnig hei oder d amis chli ds ärnscht nä) ni würklech beruuschend. i wott versueche weniger dr zämehang zwüsche cannabiskonsum u gwaut i vordegrund z steue sondern viu meh ds gsamtbiud mau under d lupe näh.

danke für antwortre!!

The Backyard
01.10.2007, 13:15
1) Nein

2) Ja (Wehren darf man sich ja, oder...!?)

Sound Provider
01.10.2007, 13:27
Original geschrieben von kokett
1. nein (Kiffen ist scheisse ;))
2. nein (schläge isch au scheisse ;))

PMC-8750
01.10.2007, 21:14
1: Ja, das heisst im sinnvolle usmas....

2: Nein

peace

MCP
02.10.2007, 15:23
1. ja

2. ja

de cannabis konsum isch jedem selbr überlah.. was gwalt agaht.. es het immer mit alkohol z tue, immer! egal welli szenä, über wird nach zviel alkohol gschleglät an partys.. nur ishes jetzt e so das d hiphoper amigs au uf de strass zuegschlage hend ( ohni irgendwelche ifluss ) das hed nüt mit hip hop ztue sondern mit de einzelne persönlichkeite!

out

CanavaR
02.10.2007, 15:37
1.nei

2.ja

dini umfrag wird zimlich nüüt klarstelle und bewürke.

da chunts uf vili veschidnigi sache a:
was isch en hiphopper? de uf de bühni, de wo party macht oder de wo am rand staht und jede schief aluegt? ab wän isch mer inere schlegerey vewicklet? wän mer polizey rüeft? wän mer driischlaat? wän mer sich wehrt? schlichter? was heisst zuedröhnt? bekifft/bsoffe/vekokst? ort? ziit? blablabla usw.

es isch zimli unklar, was du demit wotsch usefinde und bewiise...

perplex
02.10.2007, 15:38
- ja, hät abär nüd dämit ztuä dasäs äs räp konzert isch:rolleyes:
rauch au eis amä reggaekonzert.:D
-nei

CHrutstIL
02.10.2007, 15:40
Original geschrieben von MCP
1. ja

2. ja

de cannabis konsum isch jedem selbr überlah.. was gwalt agaht.. es het immer mit alkohol z tue, immer! egal welli szenä, über wird nach zviel alkohol gschleglät an partys.. nur ishes jetzt e so das d hiphoper amigs au uf de strass zuegschlage hend ( ohni irgendwelche ifluss ) das hed nüt mit hip hop ztue sondern mit de einzelne persönlichkeite!

out

cola ned vergässe ;)

ach ja: no 2x es ja, wobi ich beef grundsätzlich usem wäg gah. wehre mich nur, wenns würklich nötig isch.

WaynePee
02.10.2007, 15:44
kiffe yo
gewalt nei

gar ke bock uf gwalt weni stoned bi
aber weni bsoffe bi gsehts de wieder anderst us.

aber ich denk mer chan das au anderst "usträge" anstatt mit füscht...

The Blaze
02.10.2007, 15:45
ja

ja

nopitch
02.10.2007, 15:52
Original geschrieben von CanavaR
1.nei

2.ja

dini umfrag wird zimlich nüüt klarstelle und bewürke.

da chunts uf vili veschidnigi sache a:
was isch en hiphopper? de uf de bühni, de wo party macht oder de wo am rand staht und jede schief aluegt? ab wän isch mer inere schlegerey vewicklet? wän mer polizey rüeft? wän mer driischlaat? wän mer sich wehrt? schlichter? was heisst zuedröhnt? bekifft/bsoffe/vekokst? ort? ziit? blablabla usw.

es isch zimli unklar, was du demit wotsch usefinde und bewiise...

obs öpis klarsteut odr ni chasch i dire position ni festeue, die zwöi frage si e bruchteu vor ganze statistik wo sech us dir bereits bekannte internet umfrag, starsse umfrag, frageboge a usgwälti persone zämesteut. logisch isch reine dr aspekt ob scho mau i gwautszene vrwicklet bisch gsi ni würklech eidütig doch er söu o ni eidütig si meinsch statistike vom amt für dein freund und helfer (?) si eidütig nei si si verallgemeineret also probieri verallgemeinert mit verallgemeinert z vrgliiche. was bringts weni cha säge vo 3600 körperverletzige si 30% uf coci, 30% high u 40 % bsoffe gsi, besser wär doch ir szene handlets sech umne bruchteil wo würklech aktiv i gwautsituatione vrwicklet si gsi.

easy peace

Lucky Luke
02.10.2007, 15:56
- jep jep
- noot

sin
02.10.2007, 15:58
1. nei ha scho vorhär d glägäheit drzuä gha
2. jein

SalsaDiego
02.10.2007, 16:11
- i rauch scho a konzert, goh aber nöd a konzert um zrauche
- ja

so_fly
02.10.2007, 16:31
Original geschrieben von nopitch
obs öpis klarsteut odr ni chasch i dire position ni festeue, die zwöi frage si e bruchteu vor ganze statistik wo sech us dir bereits bekannte internet umfrag, starsse umfrag, frageboge a usgwälti persone zämesteut. logisch isch reine dr aspekt ob scho mau i gwautszene vrwicklet bisch gsi ni würklech eidütig doch er söu o ni eidütig si meinsch statistike vom amt für dein freund und helfer (?) si eidütig nei si si verallgemeineret also probieri verallgemeinert mit verallgemeinert z vrgliiche. was bringts weni cha säge vo 3600 körperverletzige si 30% uf coci, 30% high u 40 % bsoffe gsi, besser wär doch ir szene handlets sech umne bruchteil wo würklech aktiv i gwautsituatione vrwicklet si gsi.

easy peace

ich bin aber au de meinig dass d'fragestellig ned so überzügend isch.
aber allgemein findi guet sich demit usenand z'setze, wieso gwalt unter jugendliche zuenimmt und welli rolle hiphop dbei spielt.

Tony Bless
02.10.2007, 16:39
1. nein
2. nein

CanavaR
02.10.2007, 17:11
@nopitch: da häsch rächt, si mached das nöd andersch.
aber wän du si so richtig in arsch wotsch figge, dän würis gnauer mache.

und schlussändlich wür mer au usefinde a was das es würkli/hauptsächlich liit, wo d'ursache sind etc.

sens_beatz
02.10.2007, 17:25
1. ja
2. nein

nopitch
02.10.2007, 18:17
Original geschrieben von CanavaR
@nopitch: da häsch rächt, si mached das nöd andersch.
aber wän du si so richtig in arsch wotsch figge, dän würis gnauer mache.

und schlussändlich wür mer au usefinde a was das es würkli/hauptsächlich liit, wo d'ursache sind etc.

gibi dir rächt. aber ha ke gnaueri date zum vrglich. also haut willkürlech. zur fragesteuig isch schwirig absichte imne forum ds formuliere-verschideni interpretatione, bi eifach froh für möglichscht viu antworte, steue süsch de di ganzi arbeit inne

down and out

Cyril_King
07.10.2007, 15:29
1.Nein
2.Nein

Me Sötti Konzärz ächt nid für so scheiss Missbruuche und zum 2te i säuber bi rächt Muskulös und verschla trotzdem nie öpperen und ja... Wenn mau sones Arsch am 4i Am Morge zu mir chunt u mi wott schlaa denn überchummter huere Grob ufd Frässe und cha nere mau so chli d Insle go besichtige... I hassse so Type wo müesse gwaut aawände... i ga säuber jede Tag intensiv ga Treniere, drum bini nie Aggro druf-wermschti empfälig a verfasser (genau so chame o die Energie usela wome unnötig verbruucht bi Kiffe-.)Trotzdäm schöne tag no.

SVPler
07.10.2007, 20:14
Original geschrieben von The Blaze
ja

ja

Da brauchst du dich nicht fragen weshalb die Szene mit Gewalt & Drogen in Verbindung gebracht wird.

shame on you

VinniePaz
07.10.2007, 22:30
Original geschrieben von Cyril_King
1.Nein
2.Nein

Me Sötti Konzärz ächt nid für so scheiss Missbruuche und zum 2te i säuber bi rächt Muskulös und verschla trotzdem nie öpperen und ja... Wenn mau sones Arsch am 4i Am Morge zu mir chunt u mi wott schlaa denn überchummter huere Grob ufd Frässe und cha nere mau so chli d Insle go besichtige... I hassse so Type wo müesse gwaut aawände... i ga säuber jede Tag intensiv ga Treniere, drum bini nie Aggro druf-wermschti empfälig a verfasser (genau so chame o die Energie usela wome unnötig verbruucht bi Kiffe-.)Trotzdäm schöne tag no.

sicher im Tivoli;)

The Blaze
08.10.2007, 17:12
Original geschrieben von SVPler
Da brauchst du dich nicht fragen weshalb die Szene mit Gewalt & Drogen in Verbindung gebracht wird.

shame on you

is mir doch egal...

ich geh nicht an konzerte um zu kiffen, sondern ich kiffe da wo ich bin... egal ob treffpunkt, vorm bundeshaus oder an konzerten... aber anyway, mit was du mich in verbindung bringst interessiert mich ungefähr so fest wie das paarungverhalten der südvietnamesischen hängebauchschweine...

und zu punkt 2: ich geh keine schlägereien provozieren, aber vorkommen tuts trotzdem... dass kann keiner abstreiten der am abend in den ausgang geht...

MoQ
01.11.2007, 14:17
1. ja warom nöd? ich smoke woni grad ben ond loscht han, amene fette konzert wohl meh...

2. No, voll nit! Chill...

Schlägereie send eh nöd das Wahre

Peace

Belzebueb
01.11.2007, 14:42
1) ja, wobi s konzert im vordergrund staht, kiffe tonni öbbi amänä konzi bin oder nöd.

2) Nei, aber wänn ich amänä konzi bin, und betrunkä, und mich figgt öppert ungmüätlich ah, hätter 2 problem, mini link und recht... aber isch bis etz nonig vorcho, chunt hoffentlich au niä vor, konzert sind da zum firä, chillä! nöd zum stressä!

Heimlifeiss
06.11.2007, 12:50
also wenn ich an hiphop partys gahn wart ich immer bim ihgang und nimm paar lüüt us (eifach dope damits kei ahzeig chönd mache)... somit: 2mal JA.

OFC
26.11.2007, 16:57
1. ich rachä gern und viel ich und machs eifach
2. schläger sind idioten aber werä därf mer sich ja

N-D
26.11.2007, 19:25
1. nein
2. passiv, abr ja wens si mues den mueses halt eifach...

Lil F-lo
26.11.2007, 19:51
-Neiii

- öhm jo aigantli nicht abo jo s git überall Lüüt(Jugos) wo denket si chönd überall umefigge und wend zruggfigsch wönnds die ganz famillie, nation... verteidige ABO die shaisse bruchts ganz sicher nicht
machet lieber ein uf flowerpower chillets und hend schön

peaze

FreddieFuxx
26.11.2007, 20:22
Nein
Nein