Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : GRIOT & sein Bruder OUMAR KONDE im 20 MINUTEN

L_Badmann
02.10.2007, 08:41
no comment:

http://www.20min.ch/tools/suchen/story/15865308

fan03
02.10.2007, 08:49
hät ja anderscht schriibfähler.

Der Basler Rapper Mory Kondé aka Riot in lokalpatriotischer Aktion.

Der Hardcore-Basler Riot unterstützt also offiziell einen FCZ-Spieler?

The Blaze
02.10.2007, 08:50
scheiss 20 minuten...

selten so blöde fragen gelesen...

Madsen
hab ich was auf den augen oder hat der 20min tipper 2mal "Riot" geschrieben??

fan03
Original geschrieben von MadSen
hab ich was auf den augen oder hat der 20min tipper 2mal "Riot" geschrieben??

ja mann, futz dumm.

L_Badmann
02.10.2007, 08:52
ist glaub ich 3 oder 4 mal (mit bildunterschriften) falsch geschrieben...

Deimos
02.10.2007, 08:57
Original geschrieben von The Blaze
selten so blöde fragen gelesen...

absolut! wahrschinli eis vo de schlächtischte interviews woni jemals gläse ha
ich mein 1 oder 2 frage dezue isch ja guet, aber es ganzes interview?

reezer
02.10.2007, 09:00
die haben ja mehr schreibfehler als wir! ;)

Deimos
02.10.2007, 09:02
Original geschrieben von reezer
die haben ja mehr schreibfehler als wir! ;)
haha :D yep

Texx
02.10.2007, 09:03
Da möchte wohl 20min einen Skandal erschaffen...

:o

C4 RUMBLE
02.10.2007, 09:04
20Minute ish ä Bitch!

L_Badmann
02.10.2007, 09:19
was ich supper finde ist: "notorischer lokalpatriot" - genau 2 songs von ca. 150 handeln von basel...wie eigentlich jeder normale rapper seinen hood reppen sollte...von zeit zu zeit...

LIV
02.10.2007, 09:39
andersch blöds interview

Schuuh
02.10.2007, 10:53
Und so viele Idioten lesen jeden Morgen diese Zeitung.

(Ja, ihr dürft euch angesprochen fühlen)

Spliff-S
02.10.2007, 11:02
Icke lese heute :D Am liebsten die 2 Doktoren die Sex-Fragen beantworten :D Yeeeeah! Freue mich schon auf den Donnerstag! :D

piet
02.10.2007, 11:06
Original geschrieben von Schuuh
Und so viele Idioten lesen jeden Morgen diese Zeitung.

jep, sichr. isch ja gratis. statt uf d'wärbeplakat wo usserhaub vom bös vrbiflitzä luegi lieber churz faktä a - u wenn mi öpis interessiert muesi d'bz holä... odr ids netz.

ot: ds interview isch lustig, fingä d'fragä no lustig... abr gschribä isches nid so interessant.

L_Badmann
02.10.2007, 11:11
jetzt wurde auch noch ein bild von oumar in den bericht (online) gehauen aber die fehler wurden nicht korrigiert...

botho!bonobo
02.10.2007, 11:14
Streetcredibility? und das fragt 20 min?

Maurice Thiriet ist genau so ein Journalist der nichts andere als Schwarzweissdenken verbreitet. Ein sehr dummer Mensch der gerne mit seinen Superklischees versucht klug zu wirken. Bitchboy.

Danke 20min ihr lasst uns so verblöden. Scheisse ehrlich, lasst die Menschen doch so leben wie sie leben und verschont uns mit euren dummen, nichts aussagenden, belanglosen Themen über das Privatleben anderer.

L_Badmann
02.10.2007, 11:21
ist jetzt die top-meldung - inkl. fehler beim künstlernamen des hauptdarstellers:

www.20min.ch

L_Badmann
02.10.2007, 11:34
Original geschrieben von L_Badmann
ist jetzt die top-meldung - inkl. fehler beim künstlernamen des hauptdarstellers:

www.20min.ch

so...teilweise wurde es jetz korrigiert. wenn der namen jetzt auch noch beim bild dieses t-shirts richtig geschrieben würde, gäbe ich ruhe :-)

C4 RUMBLE
02.10.2007, 11:40
verdammte kacke. dieser journalist im muuul abr tüüüüf. nei ehrlich. im interview seit dä griot ds es fü ihn keiz problem ish ds sin brüeder bi züri spillt und glich schriibetz nebed dra "Oumar Kondé verteidigt nun für den FC Zürich. Ein hartes Los für seinen Bruder."

scho unglaublich!

casa
02.10.2007, 11:41
richtiges scheiss interview, aber wieder promo für griot. was will man mehr?

FLINN
02.10.2007, 11:45
hauptsach promo....

scheiss doch drauf

L_Badmann
02.10.2007, 11:54
wir werden dann im shotta tv sports auflösen wir hart dieses los für GRIOT wirklich ist :-)

Kälner
02.10.2007, 15:51
wämmer kä ahnig vo journalismus hät muesmer halt jede chli scheiss so schriibe dases extrem krass brutal tönt.
und fuesball/fans/züri-basel"konflikt" isch ebe momentan au voll kuul und hip ide medie...

aber solang dä seich vo weis nöd wi villnä gläsä wird blibt si...wenn die all äfach würed ligge lah und si nüm wür gläsä wärdä würed au dsponsore abspringe und dänn wür die nüm so lang läbä...aber ebe...

hehe, da häts aber glich paar lustigi sache dine:):
http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=26125

evensteven
02.10.2007, 16:04
wir werden dann im shotta tv sports auflösen wir hart dieses los für GRIOT wirklich ist :-)

ich wills gseh ich wills gseh ich wills gseh.... :D

sab
02.10.2007, 16:25
Original geschrieben von Kälner

chli lokalpatriotismus isch scho guet...aber ab so kantönligeischt chunnt mir äs chotze...
interview ist kacke, scheiss skandal journalismus. aber promo isch promo...

L_Badmann
02.10.2007, 16:50
Original geschrieben von Kälner

tatsächlich luschtig.

ZITRALE? hesch ain am sänder???

Madsen
02.10.2007, 16:56
tatsächlich luschtig.

ZITRALE? hesch ain am sänder???

haha.. schon hat ers gelesen der lukee... uiii... ab nach basel dort gibts BEEEEEEF :kiffer:

m-Jay
02.10.2007, 16:57
ey nai, so viel fcb-fans sin anschiinend so beschränkt!

dr griot rappt über basel, und nyt übere FCB, (und das fcb-forum isch jo schlimmer als aight)

representier die stadt wie dr FCB, und nyt representier dr FCB!

armi sieche

Madsen
02.10.2007, 17:00
Original geschrieben von m-Jay
ey nai, so viel fcb-fans sin anschiinend so beschränkt!

das muesch mir nid vrzelle :D

N1c3
02.10.2007, 17:08
es gäbti so vell fragene womer als es normales tag blatt anem rapper wie Griot chönti oder müssti stelle, damit s volk wieder es bitz ihblick it kultur bechunt.

und promis wie stress frogt mer gern öber diis und das.

L_Badmann
02.10.2007, 17:14
Original geschrieben von N1c3
es gäbti so vell fragene womer als es normales tag blatt anem rapper wie Griot chönti oder müssti stelle, damit s volk wieder es bitz ihblick it kultur bechunt.

und promis wie stress frogt mer gern öber diis und das.

du hesch rächt. dass interessiert aber 20minute läser nid.

morn gits denn au no im 20 minte print e story über das. danke fyrd promo.

UND NO ON TOPIC: JEDE NORMAL MENSCH WO E FAMILLIE HET, WÜRD SIE BRUEDER UNTERSTÜTZE UND WÄR STOLZ DRUFF WENNER ALS PROFI IMENE VEREIN IN DR SUPPERLEAGUE SPIELT (und wenn dr gross x moll mitem oumar verhandlet und en denn doch nid verpflichtet - ischs ebbe e WIXER) - alli wo jetzt dumm dien, hän entweder kei famillie oder kei rückgrat und sölle sich tief ins knü figge.

L_Badmann
02.10.2007, 17:21
du hesch rächt. dass interessiert aber 20minute läser nid.

morn gits denn au no im 20 minte print e story über das. danke fyrd promo.

UND NO ON TOPIC: JEDE NORMAL MENSCH WO E FAMILLIE HET, WÜRD SIE BRUEDER UNTERSTÜTZE UND WÄR STOLZ DRUFF WENNER ALS PROFI IMENE VEREIN IN DR SUPPERLEAGUE SPIELT (und wenn dr gross x moll mitem oumar verhandlet und en denn doch nid verpflichtet - ischs ebbe e WIXER) - alli wo jetzt dumm dien, hän entweder kei famillie oder kei rückgrat und sölle sich tief ins knü figge.

dass chunt übrigens vo eim wo die letschte 25 johr and fcb mätsch goht und au and mätch isch wosi nati-b gege bellinzona und bulle gspielt hän...

burkinafaso
02.10.2007, 17:28
wurd au zu mim brueder hebe

aber ich wurd nit ins letzi go match luege wenn dr fcb nit spielt...

glaub wer e bitz bscheid weiss, weiss dases nit am oumar gläge isch daser nit zum fcb ko isch

und das wo dr zizze meint isch jo au nit falsch: triplenine isch vo basel für basel...

L_Badmann
02.10.2007, 17:30
Original geschrieben von burkinafaso

und das wo dr zizze meint isch jo au nit falsch: triplenine isch vo basel für basel...

was söll das imene thread wos ume GRIOT goht?

meint är dermit: GRIOT isch vo basel für ZÜRI oder wie sölli das verstoh?

freuet euch uff GRIOT ft. KALMOO...ufem GRIOT tape!!!

L_Badmann
02.10.2007, 17:35
was söll das imene thread wos ume GRIOT goht?

meint är dermit: GRIOT isch vo basel für ZÜRI oder wie sölli das verstoh?

do: http://www.youtube.com/watch?v=T9I338Lmbao

es git nur ei hymne für die stadt.

burkinafaso
02.10.2007, 18:15

i frey mi wie gstört...

Kickboxer1
02.10.2007, 20:32
Jaja dä Zitral.

Viel spass mit der Schwester im Puff, nimmste deine Mutta mit dazu.
Der soll lieber rappen üben als dumme kommentare abzugeben.

Ich finde es natürlich super das Konde beim FCZ spielt :D:D:D

Züri Züri Züri

Tensionstate
02.10.2007, 20:51
Original geschrieben von FLINN
hauptsach promo....

scheiss doch drauf

also "hauptsach promo" naja...glaub nicht dass sowas ernsthaft positive nebeneffekte hat (oder doch?).
britney verkauft sicher auch nicht mehr scheiben wenn sie sich ne glatze rasiert und die muschi zeigt :D sowas dient doch höchstens dem entertainment....

aber was anderes, badman, habt ihr das nicht zu sehen gekriegt bevor das "in den druck" (bzw. an die öffentlichkeit) ging? schon komisch soviel schrott auf einmal... :hmmm:

L_Badmann
02.10.2007, 21:53
SHOTTA TV - KALMOO & GRIOT im METRO 4000 STUDIO bei den aufnahmen zu "MY BASEL REMIX" für GRIOTS TAPE!

&

KALMOO liefert ANSAGE & nen kleinen AUSSCHNITT AUS ALLI WÄNN ANTWORTE.

www.myspace.com/shottamusicswitzerland

danke fürs zuschauen. holt den stoff. basel macht endlich wieder druck.

sorry tensionstate - ich darf nicht mehr mit dir diskutieren - pfund hats mir verboten. aber mach den newsletter ready.

headhunter
03.10.2007, 00:03
cooli folg. hey puccio- hey mory :D

basel macht druck.

und kickboxer...du übrtribsches biz..

kalmoo
03.10.2007, 01:45
der gross hett nit welle... schaad. aber meh dörf vomene brueder kai hass vrlange. däh will spiele, egal wo. isch doch aifach nur gequirlte scheisse.

fakt: dr fcz isch eh inzeschtverein. dr oumar isch doh bi uns uffgwachse. dr griot isch ok, däh macht sii ding, hett halt däh vrglyych broocht und sitzt jetze mehr oder weniger in deh brennessle, will alli meine är wär däh über fcb fan, isch är aber nie gseh, wobyy voh fuessball wohl weniger eh ahnig hett als voh basketball.

item, är ghört in unseri stadt. wie dr räschte voh uns. är hett syy wort ghalte miteme feature und das isch geil. respäggt.

somit wär das gässe. 20min isch eh boulevardistischi nutte. kai journalismus!

schlussändlig hett jede voh uns, dr aint oder ander zircher friind, ainigi schaffe dert! also hass in ehre, uffem platz und nach dr 90ste, isch fyr mii alles ok fyr die wo's bruuche. mit 33 und 3 goofe hesch anderi perspektive, au dr fitness wäge und das muess meh respektiere.
doh gitz hütt gnueg jungi, wo geil sind, ihne gheert zuekunft, respäggt an dere stell! mr sin stolz uff euch! basel isch stolz uff euch! wiiter so! auf jetzt!

also cheers

und checket kalmoo "alli wän antworte"
release 26.10.2007 ;-)))

L_Badmann
03.10.2007, 09:03
Original geschrieben von kalmoo
der gross hett nit welle... schaad. aber meh dörf vomene brueder kai hass vrlange. däh will spiele, egal wo. isch doch aifach nur gequirlte scheisse.

fakt: dr fcz isch eh inzeschtverein. dr oumar isch doh bi uns uffgwachse. dr griot isch ok, däh macht sii ding, hett halt däh vrglyych broocht und sitzt jetze mehr oder weniger in deh brennessle, will alli meine är wär däh über fcb fan, isch är aber nie gseh, wobyy voh fuessball wohl weniger eh ahnig hett als voh basketball.

item, är ghört in unseri stadt. wie dr räschte voh uns. är hett syy wort ghalte miteme feature und das isch geil. respäggt.

somit wär das gässe. 20min isch eh boulevardistischi nutte. kai journalismus!

schlussändlig hett jede voh uns, dr aint oder ander zircher friind, ainigi schaffe dert! also hass in ehre, uffem platz und nach dr 90ste, isch fyr mii alles ok fyr die wo's bruuche. mit 33 und 3 goofe hesch anderi perspektive, au dr fitness wäge und das muess meh respektiere.
doh gitz hütt gnueg jungi, wo geil sind, ihne gheert zuekunft, respäggt an dere stell! mr sin stolz uff euch! basel isch stolz uff euch! wiiter so! auf jetzt!

also cheers

und checket kalmoo "alli wän antworte"
release 26.10.2007 ;-)))

dangge digge.

wie gseit - wär jetzt meint är miesi jetzt e digge hals mache - cha sich gärn bi mir mälde.

tripleNine
03.10.2007, 15:00
Yo Lukee!

Nai kein am sänder...leg nid jedes Wort uff d'wogschale!

wär ich dr mainig Griot isch vo Basel für Züri, würd ich das genau eso schribe!

Im gegesatz zum räscht (ohni dr räscht zdefiniere welle) isch mir nämmli glich was, wie dr Griot (ihr) uff wellere schiine duurezieht!
ich sag nur loset triplenine...und zuesätzlich leggi kai wärt druff mit irgndöbberm vo euch beef zsueche...aber das weisch jo!

ich schiesse nie auf andere Basler!

und alles weitere, wenn nötig, per PM oder uff zitral@triplenine.ch!

zitral

L_Badmann
03.10.2007, 15:35
Original geschrieben von tripleNine
Yo Lukee!

Nai kein am sänder...leg nid jedes Wort uff d'wogschale!

wär ich dr mainig Griot isch vo Basel für Züri, würd ich das genau eso schribe!

Im gegesatz zum räscht (ohni dr räscht zdefiniere welle) isch mir nämmli glich was, wie dr Griot (ihr) uff wellere schiine duurezieht!
ich sag nur loset triplenine...und zuesätzlich leggi kai wärt druff mit irgndöbberm vo euch beef zsueche...aber das weisch jo!

ich schiesse nie auf andere Basler!

und alles weitere, wenn nötig, per PM oder uff zitral@triplenine.ch!

zitral

hesch e meil.

www.myspace.com/shottamusicswitzerland - neue folge online feat. DR KALMULA

The Backyard
06.10.2007, 18:19
20Min = Gratisblick! Diese Journis haben wohl kaum an der MAZ gelehrt!! Idioten!

@Lukee: Ich mag dein Avatar....;)

Greets

J.

schläppr
06.10.2007, 18:32
Original geschrieben von The Backyard
Diese Journis haben wohl kaum an der MAZ gelehrt!! Idioten!

Es heisst am MAZ.

The Backyard
06.10.2007, 18:37
Original geschrieben von schläppr
Es heisst am MAZ.

'tschuldigung......

:rolleyes: