Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : DJ Ausrüstung & Equip,ment

prophet
14.11.2003, 10:12
Sali zämä
aso ich hett do es agebot wo mich eigentlich no guät dünkt... han aber leider nöd so viel anig und weiss überhaupt nöd öb das zum afange geeignet isch...

turntables: 2x Reloop RP 1000 MK II silver
mischpult: Reloop Effex Titan silver
kopfhörer: Reloop RH-2400 pro

das ganze für 399,00 Euro sprich um die 600.-

isch das es guäts agebot oder chan ich das in chübel kicke?

piiis :kiffer:

Beatnik
14.11.2003, 11:14
Original geschrieben von prophet
Sali zämä
aso ich hett do es agebot wo mich eigentlich no guät dünkt... han aber leider nöd so viel anig und weiss überhaupt nöd öb das zum afange geeignet isch...

turntables: 2x Reloop RP 1000 MK II silver
mischpult: Reloop Effex Titan silver
kopfhörer: Reloop RH-2400 pro

das ganze für 399,00 Euro sprich um die 600.-

isch das es guäts agebot oder chan ich das in chübel kicke?

piiis :kiffer:

Für Einsteiger sicher ein super Angebot, auc für Fortegschrittene noch interessant, Profis lassen da lieber die Finger davon!!

Das Preis-Leistungsverhälniss ist bei Reloop nicht schlecht, also wenn du noch gar keine erfahrung hast, kauf dir das ruhig!! Man braucht nicht gleich mit Technics oder sogar Vestax Turntables zu starten, und mein erster Mixer kostete gerade mal 120.-!!

Nun, ich bin zwar immernoch im anfängerstadium, jedoch wenn du merkst das dir das ganze Spass macht und du für längere Zeit oder für immer mit deinem Vinyl und deinen Scratches glücklich wirst, dann wirst du sowiso irgendwann auf teureres Zeug umsteigen, denn die Qualität ist auf jedenfall besser!!

Aber wie gesagt, wenn ich neu beginnen würde, dann ist 600.- für ein komplettes set wirklich günstig!!

Phattrix
14.11.2003, 11:16
Fallsd intresse hesch amene qualitatif hochstehende Mixer het ich no en Technics Mixer zum verchaufe. 400.- Topzuestand nonie irgendwelchi problem gha.

Fallsd intresse hesch pm me

greetz & Peez

Aurel
14.11.2003, 12:46
für den anfang reicht's sicherlich. denn je schlechter dein equipment am anfang ist, umso besser bist du dann später mal auf mk's oder was auch immer...
ich hab auch mit omnitronic angefangen und ich denke, das war auch gut so. so bekommst du 'n richtiges gefühl für das set. ich würde zuschlagen an deiner stelle!

Beatnik
14.11.2003, 13:00
Original geschrieben von Aurel

ich hab auch mit omnitronic angefangen und ich denke, das war auch gut so.
Ja die omnitronic, mit normalem riemantrieb, aber verdammt starken motoren!! leider konnte ich meinen ersten plattenspieler (auch ein omnitronic) nicht zum üben ausnutzten, damals brauchte ich das teil noch um einfach musik zu hören :)

bekam ziemlich schnell 2 mks für nen günstigen preis, und da schlug ich natürlich zu, auch wenn mein feingefühl sicher darunter leidet!

prophet
14.11.2003, 14:35
merci viel mol für euri rückmeldig... denke chan ets mit guätem gwüsse zuäschloh :kiffer:

anderi frog: wenn er uflegget oder üäbät oder eifach eueri turntables bruchet händ er do platte mit mehere lieder druf oder sind das nur "singels"? sorry aber han würkli no kei blasse vo dem züg!

Fallsd intresse hesch amene qualitatif hochstehende Mixer het ich no en Technics Mixer zum verchaufe. 400.- Topzuestand nonie irgendwelchi problem gha.

häsch hüt scho z'viel kifft oder häsch es verhängt das ich der hüt morge gad es mail gschribä han :kiffer:
läg so vergesslich bin nöd mol ich :D

Hektor
14.11.2003, 15:11
Bei den Plattenspieler ist es sicher nicht schlecht wenn du nicht gleich die besten hast. Als mixer empfehle ich dir einen besseren. nicht gerade einen vestax, aber ich empfehle dir den technics battlemixer. mit demm hast du alles was du braucht und als occasion bekommst du ihn sehr günstig! mit einem scheiss mixer lernst du einfach nicht cutten. du wirst einfach deine probleme bekommen nach dem babyscratch. ich persönlich habe nur schlechte erfahrungen gemacht mit scheiss reloop mixern.
übrigens ich hätte da noch einen occasion technics battlemoxer inkl. ersatzfader für 300.-
habe dir aber diesen tipp nicht wegen dem geschrieben! kannst dich auf mich verlassen!

Beatnik
14.11.2003, 15:26

anderi frog: wenn er uflegget oder üäbät oder eifach eueri turntables bruchet händ er do platte mit mehere lieder druf oder sind das nur "singels"? sorry aber han würkli no kei blasse vo dem züg!

Das chunt doch druff a, es giit Heads die hend Battleplattene und normali schibenän anderi chaufed us Prinzip nur Singels anderi nur Album!!

Also wenn es Album mega Dick isch chauf^ichs mir, aber wenn nur 3 vo 10 Tracks mich flashed, dänn lueg i das es dSingels irgendwoo git!!

Han aber au scho es Album kauft nur wäge 1 Track :)

Und natürlich mini Battleplattesammlig, aber so Stuff bruchsch würklich nur zum umespielä ;)

prophet
14.11.2003, 15:32
aber ebe zum afange chunnts eigentlich nöd druf a öb ich album oder singels chaufe...
was isch de unterschied zu battlepaltte?

Phattrix bisch um hunter stutz underbote worde :kiffer:
wötsch din priis nöd au no senke :D

Beatnik
14.11.2003, 16:12
aber ebe zum afange chunnts eigentlich nöd druf a öb ich album oder singels chaufe...
was isch de unterschied zu battlepaltte?

Was wetsch dän mache??

wotsch only club dj werde oder eifach chli dihei uflege bzw. üebe??

wotsch meh richtig Turntablism gah, z.b hardcore scratcher oder sogar mit Bodytricks??

Also wennt uf Club dj otsch mache chasch es grad mit ganze Albe aafange, ziesch där mal 2-4 Geili album, das langet für es Ziitli zum üebe (beatübergäng, chli scratche etc.)
das mal chli sgfühl überchunsch!!
Weisch, wennt grad aafangsch 1000 Singels zchaufe und nacheneme Monat oder 2 merksch es isch doch nüh für dich hesch zvill Stutz ligge lah, e Singel choschtet im Durchschnitt 15.-, es Album ca. 22.- bis 35.-, also chunsch mit 2 Album Günstiger alls mit 4 Singels, und hesch evtl. sogar viel meh stuff zum üebe!!
Nur so en Tipp, natürlich chasch au Singels zieh, die chansch evtl. au besser wider verkaufe (z.b mir :)) falls uf eimal kei Bock me hesch (was mer ja nöd hoffet)!!

Aber ebe, hauptsach dir gfallt dä Sound uf dä Schiibe, natürlich muesch für ihnen Club scho chli luege das nöd grad zu exotische Stuff nimmsch (wennt weisch was i mein??)!!

Zu dä Battleschiiibenä...

Also das sind Vinyls wo teilwiis nur Beats druff hend wo guet zum Juggle oder Beatscratche sind, oder mit verschidene Effekt, Grüüsch oder bekannte Samples zum scratche etc. etc.
Teilwiiis au no mit "endless" rille, d.h das dä beat NIÄ ufhört, oder mit ganz spezielle Rille wo so endless effekt druff hend, isch ganz unterschidlich!
Sötigs Vinyl würd ich nur kaufe wennt au uf Turntablism wetsch gah, will ineme Club oder zum dihei Sounde sinds teilwiis eifach zu struub, aber widerum zum üebe scratche oder juggle sicher ganz fresh, obwohl das au mit "normalem" vinyl gaht!!

Beatnik
14.11.2003, 16:14
was bi dä Singels no vo Vorteil isch, hesch meischtens 2 oder sogar 3 Versione vom gliiche Track, d.h wenn der 1 Rille mal chli verbruucht isch chasch dä anderi part neh, und natürlich was ganz FRESH isch, bi dä Singels hesch Dicki INSTRUMENTALS!!!!! ;)

Phattrix
14.11.2003, 16:19
ne 400 Franke min pris staht.

und chan ich no wüsse wie du im Forum heissisch :P

hmm mit 400 Franke garantiere ich en Top zuestand vo dem grät suuber butzt und villicht das ich an Lieferort entgegechume.

ich weiss nöd 300 Franke isch scho echli billig? wiso de Pris?

prophet
14.11.2003, 16:30
wotsch only club dj werde oder eifach chli dihei uflege bzw. üebe?? nei wött schlussendlich scho nöd "eifach" chli ime club uflegge oder so(verstönd mich nöd falsch nünnt gege club dj's aber isch eifach nöd mies ziel)... denn scho eher chli id richtig scratche...
so chli für home und üsi privatpartys
:kiffer:

aber denke früäner oder spöter wör mich so Turntablism scho au no interessiere... aber denke am afang muäss ich mer do drüber no nöd gross gedanke mache!?

und chan ich no wüsse wie du im Forum heissisch wörs mol mit chli weniger kiffe probiere :kiffer:

Pleschen
14.11.2003, 17:29
Original geschrieben von Aurel

ich hab auch mit omnitronic angefangen und ich denke, das war auch gut so. so bekommst du 'n richtiges gefühl für das set. ich würde zuschlagen an deiner stelle!

yeah aurel ich hab wie du mit omnitronic angefange, aber darüber haben wir glaube ich schon mal geredet!

also ich würde dir das set auch empfehlen!und das mit dem mixer musst du meiner meinung nach so sehen!das du am anfang sicher gut mit diesem mixer zu recht kommst und nach einem jahr oder länger wird dir plötzlich mal das fader kaputt gehen, dann kaufst du dir ein neues und wenn es nach 2 monaten wieder kaputt ist weiss du das du einen besseren mixer brauchst da du jetzt soviel mit dem crossfader arbeitest das es einfach ein qualitäts fader sein muss und das hasst du halt bei einem reloop nicht!

also mein erstes set von omnitronic hat auch ca. 600fr. gekostet mittlerweile sind 5 jahre vergangen und ich bin schon ne weile auf zwei technics MK's umgestiegen und einen Stanton SK-2 F mixer!

piis pleschen

eliAz
14.11.2003, 17:39
Original geschrieben von Pleschen
yeah aurel ich hab wie du mit omnitronic angefange, aber darüber haben wir glaube ich schon mal geredet!

also ich würde dir das set auch empfehlen!und das mit dem mixer musst du meiner meinung nach so sehen!das du am anfang sicher gut mit diesem mixer zu recht kommst und nach einem jahr oder länger wird dir plötzlich mal das fader kaputt gehen, dann kaufst du dir ein neues und wenn es nach 2 monaten wieder kaputt ist weiss du das du einen besseren mixer brauchst da du jetzt soviel mit dem crossfader arbeitest das es einfach ein qualitäts fader sein muss und das hasst du halt bei einem reloop nicht!

also mein erstes set von omnitronic hat auch ca. 600fr. gekostet mittlerweile sind 5 jahre vergangen und ich bin schon ne weile auf zwei technics MK's umgestiegen und einen Stanton SK-2 F mixer!

piis pleschen

geil, han genau sgliche set wia du...hehe... und wia findsch de mixer? i han sgfühl, i muessen langsam an bessera ha...

Hektor
14.11.2003, 20:03
also wännd mich frogsch findich 400 stutz chli tüür. en neue choschtet glaub 600 stutz und sobald technischi neuware mal chli brucht isch verlürt si sehr schnell a wert!
uf jede fall guete zuestand! de fader isch recht neu und falls de an arsch sett ga han ich no en ersatz fader zuesätzlich!

ps: eventuell hesch du de technics dx, ich han de dj, das isch s eltere modell! aber macht echt en schissdrecj us, sie unterscheidet sich nur im fader, das heisst de vom neue modell söll langlebiger si... uf jedefall sind 100 stutz weniger inkl. ersatzfader immerno s bessere pris-leischtigsverhältnis...

Phattrix
14.11.2003, 22:03
okok hesch gune.

han imfall de neu :P

300 Franke wer chauft en für 300 Franke?? ich han de langlebigi Fader drin..

(das nen ich verchaufsstrategie!!):D

robbin' rood
16.11.2003, 14:08
omitronic?
reloop?
stanton?

i weiss nid ich ha mr eifach mol plattänä kauf und bim kolleg gsoundet, wo ich gmerkt "das isch mis ding" ha ich mr technixx und vestacs kauft...brandneu, jungfräulich also so richtig mini plattäspiiler wo mir sind und mir wärdä bliibä. wo ich hoffentlig niä wird muässä ersetztä wills guäti qualität isch. nid so wiä dr oobägnannti stuff.
dir killäd mi jetzt allwäg widr will ich euch allnä widrsprich...aber chuaf das set nit nid!!!!!!!

plattänä chaufä? fang doch eifach mol bi dinä liäbligs album/singles ah...

arts
18.11.2003, 22:29
lan d finger vo billigprodukt!

ich hoff es isch nonig z schpat und de reloop scheiss isch nonig kauft!
wenn du mk2's und en aschtändige mixer chaufsch (ecler hak 360, vestax, allen&heath) dänn isch das di richtig wahl und zwar us folgendem grund:

wenn du billigs zeug chaufsch und gfalle am djing findsch, muesch nach spötischtens 1 jahr alles(!) neu chaufe. somit verlürsch dini 600 frankä und muesch no geld für nois usgeh.

chaufsch aber gueti sache, hesch die ewigs, wenns der spass macht. wennds en scheiss findsch, chasches easy verchaufe und verlürsch villicht 200 frankä.

dj Vax
19.11.2003, 21:34
[QUOTE]Original geschrieben von arts
[B]lan d finger vo billigprodukt!

ich chan dir nur zuestimme!
ich känn eine de hät es Reeloop Set kauft, nach öpe emene halbe Johr isch bim mixer de Fader am arsch gsi.

Impossibleivo
19.11.2003, 21:51
Original geschrieben von dj Vax
nach öpe emene halbe Johr isch bim mixer de Fader am arsch gsi. [/B]
:D

Miene Technicsfader isch damals nach 4 Wuche am Arsch gsi...

Hüt häni en ECLER HAK 320ger und der läbt so 4 Monät...

:p

Beatnik
19.11.2003, 22:06
Original geschrieben von Impossibleivo
:D

Miene Technicsfader isch damals nach 4 Wuche am Arsch gsi...

Hüt häni en ECLER HAK 320ger und der läbt so 4 Monät...

:p

Aber au nur bi diim Scratch Wahnsinn Man :)

Impossibleivo
19.11.2003, 22:12
Original geschrieben von Beatnik
Aber au nur bi diim Scratch Wahnsinn Man :)
Ach ich chill man!

Ich scratch jetz so 2x pro Wuche... aber de gibi halt voll Gas und bombe der Fader e chli tot...

Und de wärs das für 3 - 4 Täg au scho wieder gsi... man, ich bi inr Lehr <--- wichtiger man!

Peace, ivo

Hektor
20.11.2003, 12:49
Original geschrieben von dj Vax
[QUOTE]Original geschrieben von arts
[B]lan d finger vo billigprodukt!

ich chan dir nur zuestimme!
ich känn eine de hät es Reeloop Set kauft, nach öpe emene halbe Johr isch bim mixer de Fader am arsch gsi.

wow!!! du denn het er ihn aber ned würklich oft brucht... wänn du din mixer einigermasse oft bruchsch wirsch du au bim vestax oder technics mixer, de fader nachem halbe jahr döfe wechsle! ich würd säge hetti er de reloop mixer chli öfter brucht wär das 10 mal schneller gange...

Beatnik
20.11.2003, 12:57
Original geschrieben von Hektor
wänn du din mixer einigermasse oft bruchsch wirsch du au bim vestax oder technics mixer, de fader nachem halbe jahr döfe wechsle! ich würd säge hetti er de reloop mixer chli öfter brucht wär das 10 mal schneller gange...

Nacheneme halbe Jahr, hääää??

Wie oft bruuche heist das, täglich paar Stund??

Also min Kolleg het siin 06er sitt über 2 Jahr und bruucht en eigentlich täglich sicher öppe e Stund, und das Teil funzt na, sicher es isch nüüm frisch, aber es funzt no voll easy!!!

Hektor
20.11.2003, 19:05
Nacheneme halbe Jahr, hääää??

Wie oft bruuche heist das, täglich paar Stund??

Also min Kolleg het siin 06er sitt über 2 Jahr und bruucht en eigentlich täglich sicher öppe e Stund, und das Teil funzt na, sicher es isch nüüm frisch, aber es funzt no voll easy!!!

also wänn mer de mixer oft brucht (meine definierung: durchschnittlich mindestens 2 stunden) denn chasch de fader würklich nach eme halbe jahr furtschmeisse. chunt halt druff a wie du ihn handhebsch! wänn en du nur mit samthändsche alangsch denn hebt er sicher länger als wänn du dich bin scratche uf ihm abstützisch.
facht e stund am tag find ich ned oft, chunt halt druf a, wie intensiv und uf was mer sin schwerpunkt leit. wänn mer nur e stund lang scratcht und intensiv züg üebt und ned eifach nur session macht denn langet das sicher au...

prophet
22.01.2004, 09:22
also han ets wieder mol e frog...
suächä ets eigentlich nur no en guätä aber glich nöd all zu tüüre mixer...
ets weiss ich voll nöd uf was ich do muäss luägä...
ich han mol de DJ-Mixer Behringer VMX200 agluägät und de wär vom priis här au nöd schlecht aber weiss halt au nöd öb de geeignet isch?!
chan mer do öppert wiiterhelfe?

danke & gruäss

Biggie
22.01.2004, 10:38
auso, i fa o ersch früsch a bzw. ga mini MKII u mi Vestax Mixer ersch am samstig ga holä, aber werum sötti iz no gäud usgä für biuigä ramsch? uf ebay bsp. bringsch mkII für 500- 700 sFr wäg, u di chöi 5 jährig si!! aso, wenns mer wück nid sött ligä (hoffi schwär nid) de machi sogar gwinn weni sä när würd witer verchoufä. ha iz für mis set 1200.- härä bletteret, u mk's si ca. 1 jahr aut.

sian
22.01.2004, 11:40
headz was meineder für die erschte paar schritt?

CHF 300,00
DJ-Set, bestehend aus:
2 x Plattenspieler Numark TT1625 Direkt angetrieben. Komplett. Geschwindigkeit +10%/-10% regelbar.
2 x Tonträger Numark HS1 komplett mit Nadel.
1 x 2 Kanal Mixer Numark DM950 mit Cue Trimmer und Crossfader.
ca. 1 Jahr gebraucht, und in Top Zustand... Ohne Verpackung, nur für Selbstabholer... CHF 300,00

ya?!

finger weg!?

prophet
22.01.2004, 11:47
Original geschrieben von sian

CHF 300,00
DJ-Set, bestehend aus:
2 x Plattenspieler Numark TT1625 Direkt angetrieben. Komplett. Geschwindigkeit +10%/-10% regelbar.
ca. 1 Jahr gebraucht, und in Top Zustand... Ohne Verpackung, nur für Selbstabholer... CHF 300,00

ya?!

finger weg!? eBay lässt grüssen :D
dä priis chan aber schnell stiige wenn es paar am büte sind... aber wünsch der viel glück :kiffer:

sian
22.01.2004, 11:52
hehe ja scho:D

han aber eigentli wöle ghöre obs sich wör lohne für zum afah??!

prophet
22.01.2004, 12:01
Original geschrieben von sian
hehe ja scho:D

han aber eigentli wöle ghöre obs sich wör lohne für zum afah??! jo das chan ich der au nöd sägä... bin au no en bluätige afänger...

prophet
22.01.2004, 12:48
wär immer no uf hilf agwise :D
suächä ets eigentlich nur no en guätä aber glich nöd all zu tüüre mixer...
ets weiss ich voll nöd uf was ich do muäss luägä...
ich han mol de DJ-Mixer Behringer VMX200 agluägät und de wär vom priis här au nöd schlecht aber weiss halt au nöd öb de geeignet isch?!
chan mer do öppert wiiterhelfe?

und de sian froget:

CHF 300,00
DJ-Set, bestehend aus:

eifach das es nöd vergesse goht :D

sian
22.01.2004, 15:50
danke prophet aber s nützt glaub nüt, egos...:(

prophet
22.01.2004, 15:57
jo ganz ufge han ich no nöd... e ganz e chlini hoffnig das öppert üs e antwort git han ich immer no :)

Bschiisär
22.01.2004, 16:00
@ prophet..

Behringer sind sicher billig..aber d'Qualitäät isch au dementsprächend..mir sind am studierä, obmer en Power-Mixer vodenä wänd chaufä..aber ebä..klanglich nöd s'Wunder und alles halt chli billiger hergschtellt..wahrschindlich bricht dä Fader vodiim Mixer scho abenand, bevorden usdä KArtonschachtlä usägnoh häsch..:D

aber zum aafangä sicher nüüt schlächts..bloss isch obä schomal erwähnt wordä, das'd nachem babyskrätsch scho glii mal müästisch umstiigä..

piis..

prophet
22.01.2004, 16:07
Original geschrieben von Bschiisär
@ prophet..

Behringer sind sicher billig..aber d'Qualitäät isch au dementsprächend..mir sind am studierä, obmer en Power-Mixer vodenä wänd chaufä..aber ebä..klanglich nöd s'Wunder und alles halt chli billiger hergschtellt..wahrschindlich bricht dä Fader vodiim Mixer scho abenand, bevorden usdä KArtonschachtlä usägnoh häsch..:D

aber zum aafangä sicher nüüt schlächts..bloss isch obä schomal erwähnt wordä, das'd nachem babyskrätsch scho glii mal müästisch umstiigä..

piis.. danke für d'rückmeldig... jo guät muäss mer überlegge... vilicht han ich jo bis ich de babyscratch chan wieder chli me geld uf de sitte...
suss chönntisch nöd gad eine empfhelä wot vilicht us eigener erfahrig chasch sägä de isch guät oder so?

Master-T
23.01.2004, 11:36
Salü

Ich bin au no än afängär, abär dä Mixer wo ich di hei han find ich eifach Shit.

Chan mir ächt öpär än Mixer empfelä wo für afängär guät isch abär glich nöd z wenig chan?

:dance: Peace:dance:

prophet
23.01.2004, 11:42
ich zogg mer ets wohrschindli de Vestax PMC 05 PRO 2 Compact Battle-Mixer... muäss no luägä weg em geld und so...

Beatnik
23.01.2004, 11:55
Also, wägem Mixer chunts au immer ufs Budget a!!

So um die 300 - 500 Franke:

Wür ich mal dReloop Mixer gnauer aluege, z.b dä Skratch MK2
oder e günstigs Stanton Pult, das langet zum Aafange sicher!!

So um die 600 - 800 Franke:
Occasion chunsch i dene Priisklasse teilwiis scho Vestax oder Ecler Mixers über, Neu wirds i däne Priisklasse no schwirig, gits hald nöd so vill wo ich jetzt grad kenne!
Uf jedefall es Top Pult in super Qualität isch dä ECLER HAK 310 für nur . 550.-!!!¨

Ab 999 Franke - unendlich!!

Also, Vestax 05pro2 choschtet ja glaub neu ca. 1100.-
und en 07pro ca. 1400.-! Mues jedoch säge, was ich immer wider ghöre isch das dä ECLER HAK 360 für 950.- würklich en Super Deal isch...vor allem bütet das Teil alles voneme Vestax 07er und sogar no meh plus dä besser Crossfader!!

Alle Modelle und Preise findet er bi www.djdiscount.ch

prophet
23.01.2004, 12:04
Also, wägem Mixer chunts au immer ufs Budget a!!

So um die 300 - 500 Franke:

Wür ich mal dReloop Mixer gnauer aluege, z.b dä Skratch MK2
oder e günstigs Stanton Pult, das langet zum Aafange sicher!!

So um die 600 - 800 Franke:
Occasion chunsch i dene Priisklasse teilwiis scho Vestax oder Ecler Mixers über, Neu wirds i däne Priisklasse no schwirig, gits hald nöd so vill wo ich jetzt grad kenne!
Uf jedefall es Top Pult in super Qualität isch dä ECLER HAK 310 für nur . 550.-!!!¨

Ab 999 Franke - unendlich!!

Also, Vestax 05pro2 choschtet ja glaub neu ca. 1100.-
und en 07pro ca. 1400.-! Mues jedoch säge, was ich immer wider ghöre isch das dä ECLER HAK 360 für 950.- würklich en Super Deal isch...vor allem bütet das Teil alles voneme Vestax 07er und sogar no meh plus dä besser Crossfader!!

Alle Modelle und Preise findet er bi www.djdiscount.ch aso de vestax 05 pro2 han ich uf Musik Produktiv (http://www.musik-produktiv.ch/shop2/shop03.asp/sid/!18121995/ob_id/12/nur_lieferbare/nein/seite/8&#marke_330) billiger gfunde... jo mis budget isch scho so zwüschet 300.- und 700.-

Beatnik
23.01.2004, 12:15
aso de vestax 05 pro2 han ich uf Musik Produktiv (http://www.musik-produktiv.ch/shop2/shop03.asp/sid/!18121995/ob_id/12/nur_lieferbare/nein/seite/8&#marke_330) billiger gfunde... jo mis budget isch scho so zwüschet 300.- und 700.-

Lueg, ich ghöre eifach immer wider das dECLER Mixer viel sbessere Priis Leistigs Verhältniss hend......

z.b het dä ECLER Mixer für 550.- en 3 Band EQ für High/Mid und Low Töne...dä vestax 05 nur für High und Low!!

Usserdem isch dä Crossfader besser, luut Hersteller!!

Check mal:
ECLER Series (http://www.eclerdjdivision.com/instruments/hak/index.htm)

VESTAX Series (http://www.vestax-dj.de/products/endprodukt.asp?art=608&kat=65)

Also dVestax sind geili dinger, nur ebe hald chlii tüür, aber dQualität staht bi beidne usser Frag, sicher was vom beschte wos git!!

prophet
23.01.2004, 12:26
Lueg, ich ghöre eifach immer wider das dECLER Mixer viel sbessere Priis Leistigs Verhältniss hend......

z.b het dä ECLER Mixer für 550.- en 3 Band EQ für High/Mid und Low Töne...dä vestax 05 nur für High und Low!!

Usserdem isch dä Crossfader besser, luut Hersteller!!

Check mal:
ECLER Series (http://www.eclerdjdivision.com/instruments/hak/index.htm)

VESTAX Series (http://www.vestax-dj.de/products/endprodukt.asp?art=608&kat=65)

Also dVestax sind geili dinger, nur ebe hald chlii tüür, aber dQualität staht bi beidne usser Frag, sicher was vom beschte wos git!! jo glaub der das scho... und de ecler wär mit 550.- zimmli guät im priis...
muäss vilicht morn mol im dj discount verbii go luägä... irgendwas wer ich scho finde!
hei merci viel mol fürd uskunft!

Master-T
26.01.2004, 13:05
He ich han ä Frag
Ich suäch än geilä Mixer
Isch dä guät?
VESTAX Mixer PCV-002

Durch sein kompaktes Gehäuse und erweiterte Features eignet sich dieser 2-Kanal Compact-Battle-Mixer ideal zum Scratchen, für den mobilen Einsatz sowie durch den Dreiband EQ genauso gut, für Techno/House.

Im Auslieferungszustand ist ein CF-R Crossfader eingebaut, es besteht aber die Upgrade Möglichkeit auf einen PCV Crossfader.

- Dreiband Isolator EQ, Technik aus dem DCR-1200P

- VESTAX PCV-Crossfader Technik

- Verbesserte Monitor Sektion erlaubt jetzt Pre-Input Fader Listening und Stereo Cueing und somit schnelles und präzises Vorhören.

- Eingänge/Ausgänge: 2 x Phono, 2 x Line (alle Cinch), 1 x Mic (1/4" Klinke)

- Ausgänge: 2 x Master (Cinch)

- Abmessungen (B x H x T): 248 x 100 x 225 - Gewicht: 2,5kg

- Ersatz Crossfader: CF-R oder CF-PCV

Für dieses Produkt findest Du zusätzliche Informationen im Auswahlmenü rechts oben.

unverbindliche Preisempfehlung: 219,00 €

Beatnik
26.01.2004, 15:02
Das isch dä mit dä Farb Blau oder??

Sicher kein schlächte Mixer zum Istiigspriis, allerdings 100.- meh und mer het au en düütlich bessere!!

Aber am beschte gasch mal in en Store oder öpper go fröge wo das Ding scho testet hett!! Oder grad selber go teste!

absolutlos
28.01.2004, 11:50
au ech ben en bluetige afäänger... hein kei blasse was i mache ond han bes hüt nonig usegfunde ob i öberhaupt en nadle dra han... tönt ergendwie amix so komisch... :D

nei seich, au ech ben erscht sed ca. einere wuche im bsitz vo tt's (reloop rp3000 mkIII)ond eme susi-mixer vo omnitronic, de esch glaub ned grad so toll...

jo, ben iz eifach mol chli am usprobiere... allerlei... nor han i eigentli so zimmli keis konzept, seg's bem plattechauf oder im scratche, mis motto: eifach öppis! :brille:

fend i en guete thread, möched nor nochli wiiter met dene tipps...

apropos tipps: was haltet er vom lernvideo vom q-bert?! bringtz so was?!

prophet
28.01.2004, 11:57
für tipps und so häts no en andere thread:

DJ Tipps von A - Vinyl (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=521)

tschaki
29.01.2004, 17:21
kuckuck... :)

also i bin sit amana halba johr ca. dj.. und han 2 reloop 5000mk2 und an reloop cut mixer wobi i säga muass, kaufen dä mixer nit!
:no:
...irgendwie het de störiga, sprich ab und zua ruuuscha und knacksa wo ächt scheisse isch... vu da tt's han i no nit so ahnig aber i denka dia dinger sind ok... (da mixer werd i verscherbla und miar au an neua kaufa...)

crooji
02.02.2004, 17:55
hallo zämä...

han churz e frag:

han jetzt au welle mit em dj-ä afangä und han mir vor es paar täg zwei turntables (Reloop RP-1000 MK III und Reloop RP-1000 MK II) und en mixer (Reloop Cut Pro Mixer-goldig) kauft...sind die easy zum afange????

:confused: :confused: :confused:

tschaki
02.02.2004, 21:16
hm... also nit zum di entüüscha.. aber i h na dr reloop cut mixer (nit goldig) aber i bin jetzt widr drah a dem z verkaufa.. ;)

crooji
02.02.2004, 21:42
ja shiiaaattt!!!! wieso denn? und wie stats mit mine turntables? siend die passabel???

aber jetzt staunsch...denn hetischs au du kauft...
han das ganze dj set für 180 euro übercho!:blingblin

peace

tschaki
02.02.2004, 21:50
180€ ??.. wow ok.. denn het i's zum afanga au gnoh :p :D

also i han 2x reloop 5000 mk2,da 1000er isch halt riamatriba, glauba das isch nit so dr killer aber zum afanga wohl oke?! :)
da mixer het bi miar bi gwüssna ziita as ruscha und isch nit ganz suber und as het kei mic igang (was i zwar früaner het sölla merka, han aber gar nit a mic igang brucht kah.. jetzt schu.. :P ) naja eba... probiarsch halt amol us das züüg

ROO¬M
31.03.2004, 11:58
Was halted ihr vom Technics 1200/10 MK5!

het öpper de? Isch er zfriede?

one love

Mano
31.03.2004, 12:05
MK5?

ROO¬M
31.03.2004, 12:15
jop mk5
:dj:

Supremedjgm
31.03.2004, 12:18
Dänke dä hei no nit so viu DJ`s do inä !!! Gseht mega crazy us dr MK5...

Supremedjgm
31.03.2004, 12:19
uups, scho z`spät ! Sorry !

Beatnik
31.03.2004, 12:20
Gseht mega Crazy uuus:confused: Genau gliich wie sini Vorgänger:D

Supremedjgm
31.03.2004, 12:20
Version SL-1210MK5E

PEACE

Chraensch Lee
31.03.2004, 12:23
Vorallem sinds 2 verschideni uf de Bilder, de eint hjett 2 chnöpf underem pitchding und de ander 1, fü was isch da?

Beatnik
31.03.2004, 12:23
Mues mi mal go schlau machä...bin scho lang nüme wäge Turntables go umeluege...

Aber so wie ich dänke het Technicas mal wider nur Kosmetik statt Inovation bracht...ich gseh en Schutz um dä on/off Schalter und dä Pitch isch andersch (evtl. höcher, genauer böh)
Aber was ich wet wüsse:

- hett er en stärkere Moto`?
- seperati Chinch Usgäng (evtl. sogar Digital Usgang)

Dä rescht isch eigentlich scho immer ok gsi, reverse bruuch i nöd und Beatcounter und so au nöd! Dä Tonarm isch au easy:D

Beatnik
31.03.2004, 12:25
Original geschrieben von Chraensch Lee
Vorallem sinds 2 verschideni uf de Bilder, de eint hjett 2 chnöpf underem pitchding und de ander 1, fü was isch da?

Bild nummer 1 isch glaub dä MK3 oder 4:confused:

Beatnik
31.03.2004, 12:26
Mues mi mal go schlau machä...bin scho lang nüme wäge Turntables go umeluege...

Aber so wie ich dänke het Technicas mal wider nur Kosmetik statt Inovation bracht...ich gseh en Schutz um dä on/off Schalter und dä Pitch isch andersch (evtl. höcher, genauer böh)
Aber was ich wet wüsse:

- hett er en stärkere Moto`?
- seperati Chinch Usgäng (evtl. sogar Digital Usgang)

Dä rescht isch eigentlich scho immer ok gsi, reverse bruuch i nöd und Beatcounter und so au nöd! Dä Tonarm isch au easy:D

Ah, und dBelüüchtig hends au gänderet, SUPER TECHNICS:stupid:

ROO¬M
31.03.2004, 12:30
Bild nummer 1 isch glaub dä MK3 oder 4:confused:

Nei de erst isch au de Mk5
Sl-1210 MK5e

de zweit
isch sl-1210 MK5ge

Isch glaub nöd en grosse unterschied, ussert vom optische

don_erwäter
31.03.2004, 12:31
also da isch glaub so,
de 1.isch de normal MK5
&
de 2.isch d'jubiläumsusgab M5G (glaub)

de M5G hät no meh raffinese als de MK5 aber ich weiss au nüme was fürtigi, de MK5 isch eifach de nochfolger...
de MK2 wird nüme produziert, es wärdet nurno restpostä verchauft.

de kolleg hät d'MK5 und er hät eifach gmeint es säg besser zum de pitchcontroll fin izstellä. sprich er "rastet" nöd i wie bim MK2 sondern hät en flüssende übergang...was aber sicher negativ isch zum die dinger z'transportierä, d'deckel chamer nur no druf legä, und nöd irgendswie feschtmache...

ps. MK5G hät eifach no anders liecht und so liechtli bim pitch...tja wers brucht

Beatnik
31.03.2004, 12:36
Original geschrieben von don_erwäter
also da isch glaub so,
de 1.isch de normal MK5
&
de 2.isch d'jubiläumsusgab M5G (glaub)

de M5G hät no meh raffinese als de MK5 aber ich weiss au nüme was fürtigi, de MK5 isch eifach de nochfolger...
de MK2 wird nüme produziert, es wärdet nurno restpostä verchauft.

de kolleg hät d'MK5 und er hät eifach gmeint es säg besser zum de pitchcontroll fin izstellä. sprich er "rastet" nöd i wie bim MK2 sondern hät en flüssende übergang...was aber sicher negativ isch zum die dinger z'transportierä, d'deckel chamer nur no druf legä, und nöd irgendswie feschtmache...

ps. MK5G hät eifach no anders liecht und so liechtli bim pitch...tja wers brucht

Ebe, Danke Technics für die Innovation (Never Change a Winning Horse:( )!!

Aber scheiss druff....bin mit mine EEEEMKAAAZWEIIII Zfridää, will vo Qualität her sinds hald scho friedlich:D

Supremedjgm
31.03.2004, 12:37
dr erscht Plattespieler SL-1210M3DEG, gseht glich us wie dr M3D, cha äuä ou nit meh. Dr Tonarm isch no besser...schüsch öppe aues glich wie bim 3

Supremedjgm
31.03.2004, 12:38
Technics het ou DJ CD Player usägäh !

Supremedjgm
31.03.2004, 12:40
Neuentwicklungen im DJ-Bereich? Mit dem SL-DZ1200 startet die digitale Revolution dank SD-Karte. Der professionelle DJ CD-Player mit SD-Karten Slot, lässt sich wie seine analogen Legenden der SL-1210er Bauereihe scratchen. Selbst das Scratchen mit MP3 bespielten CDs ist für den SL-DZ1200 kein Problem. MP3 Beats, die mit dem PC auf SD Karte gespeichert wurden, können dank der Sampling Pads in die Performance eingebaut werden. Diverse Effekte wie z.B. "Old Radio", "Air Hammer" und "Telephone" stehen dem DJ zur Verfügung. SL-DZ1200 - The beat goes Technics!

PEACE

ROO¬M
31.03.2004, 12:40
für digital freaks sicher cool

Beatnik
31.03.2004, 12:53
Numark bringt au glii so es Teil use, det isch dStüürig vo dä Files über e "echti" Vinylplatte gstüüred! d.h das Teil gseht uus wie en Plattespieler mit enere Platte, nur das mer diä nöd wächsle chan unds kein Tonarm hett!
Luut erste Testbricht vom Dj Magzine, söllet dämit Scratches verdammt nööch as real anecho!

Nimmt mi wunder was Technics da feins bringt, dä Lügne rhet ja das Teil au scho postet...wo mers vo Technik und Fetisch gha hend:D

ROO¬M
31.03.2004, 13:00
Numark bringt au glii so es Teil use, det isch dStüürig vo dä Files über e "echti" Vinylplatte gstüüred! d.h das Teil gseht uus wie en Plattespieler mit enere Platte, nur das mer diä nöd wächsle chan unds kein Tonarm hett!
Luut erste Testbricht vom Dj Magzine, söllet dämit Scratches verdammt nööch as real anecho!

Nimmt mi wunder was Technics da feins bringt, dä Lügne rhet ja das Teil au scho postet...wo mers vo Technik und Fetisch gha hend:D

Ich chas mer nanig genau vorstelle ober es tönt no guet. Aber ich bliib bi vinyl!:bluepunk:

Beatnik
31.03.2004, 13:36
Original geschrieben von ROO¬M
Ich chas mer nanig genau vorstelle ober es tönt no guet. Aber ich bliib bi vinyl!:bluepunk:

Ich dänk au:D Aber chli Spiilzüüg isch immer geil:blingblin

cutastrov
31.03.2004, 13:57
Original geschrieben von Supremedjgm
Technics het ou DJ CD Player usägäh !

Whuähhh! voll whack die Sach!

SCREWD
31.03.2004, 14:00
hahahaha jo vergässet dä scheiss...........voll schwul.......

cuty, lösch emol dini pm's...........dini mailbox isch voll

Biggie
31.03.2004, 15:03
Aso, würd sägä 1 vorteil het das neuä teil... es wird billiger.. nei, z grät säuber isch gnuä tüür, aber, hei muesch dr keni vinyls meh ziä. chasch dini eigetä lieder als mp3 druff ladä, cd usw... de düä aui numä no downloadä...

aber was würdi numä nachem fürabä machä weni nümm i plattäladä müesst, oder am samstig vo 3-4....

:bluepunk:

Chraensch Lee
31.03.2004, 15:08
Original geschrieben von Biggie
de düä aui numä no downloadä...

Kei Angst, irgendwenn wirsch gjagt wie en Chinderschänder will illegal Lieder abeladsch... wird nümm lang gah... Big Bröööter is watching you dun so... :(

technician
31.03.2004, 20:15
wia gsehts us mitamana neua technics mixer? isch do öppis in entwicklig ?! eher nid odr? wer abr fett wennmana a biz ufrüschta wür. . . wenigstens versellbari fadercurve..

moine

LAN
31.03.2004, 20:31
MK5 isch easy, und viu türer ischer nid (50 SFr), bzw. är wird in absehbarer zit äuä ender billiger si, wüu dr MK2 de aus Rarität ghandlet wird :D

bi emu zfride mit mim MK5, vorauem d Füess (schockabsorber) si sehr geil.

Kei Angst, irgendwenn wirsch gjagt wie en Chinderschänder will illegal Lieder abeladsch... wird nümm lang gah... Big Bröööter is watching you dun so...
jää gloub imfau nid. P2P isch verdammi schwirig zum kontrolliere, und d Gränze zwüsche legal und illegal isch o fliessend. Mau abgseh dervo, dassech no d Frag steut, weles Rächt awändbar isch, bzw. wär zueständig isch für ds Verfahre usw usw. da chasch no lang warte bis würklech in grossem Stil gäge P2P Netzwärk vorgange wärde cha.

Beatnik
31.03.2004, 20:45
Original geschrieben von technician
wia gsehts us mitamana neua technics mixer? isch do öppis in entwicklig ?! eher nid odr? wer abr fett wennmana a biz ufrüschta wür. . . wenigstens versellbari fadercurve..

moine

Ich glaub im Mixer bereich het Technics nüüt meh zmälde!!
Turntables, ok det hend eifach en Classic am Start! Aber bi dä MIxer sinds j anie bsunders guet gsi...uf jedefall sitts die moderne Mixer mit allem Schnick schnack gitt! Sit em erste 05er vo Vestax isch das au verbii, und a äd DMC's werdet ja au scho anderi Mixer erlaubt!
Und mal ehrlich, würdsch di diir no en technics mixer zieh(evtl. alls 2t Mischpult), wenn chasch zwüsched FETTE, Vestax, Ecler, Rane, Numar etc. etc. etc. usläse?

Und wenns bi dä Mixer genau so Innovationsarm sind wie bi dä Turntables, dänn muends gar nüme cho mit was neuem, schliesslich isch au sletschte Technics/DMC Mixerli au nöd grad dä Burner gsi (ebe evtl. alls 2t Mischpult)!

Kusi
31.03.2004, 22:43
Ich han MK5 und ben zemmli zfredde demmet!

fendes geil wägem Pitch wo nöe iraschtet (geht extra ehn chnopf, wenn de dröcksch goht ehr uf normal gschwendechkeit zrogg, wenn nomol dröksch esch ehr weder so schnäu wie de Pitch igstellt esch) fendi eigentli rächt genial!

Kusi

ROO¬M
31.03.2004, 22:51
[QUOTE]Original geschrieben von Beatnik
[B]
Und mal ehrlich, würdsch di diir no en technics mixer zieh(evtl. alls 2t Mischpult), wenn chasch zwüsched FETTE, Vestax, Ecler, Rane, Numar etc. etc. etc. usläse?

Ja scho wer würd sich jetzt no en Technics Mixer chaufe?

Ich stah voll uf min Mixer Vestax PMC-05 PRO III!!

Defür findi turns vo vestax nöd so cool!

Stubaehocker
31.03.2004, 23:03
Original geschrieben von ROO¬M

Ja scho wer würd sich jetzt no en Technics Mixer chaufe?

Ich stah voll uf min Mixer Vestax PMC-05 PRO III!!

Defür findi turns vo vestax nöd so cool!

hey was goht?! ich han en technics mixer... guet ich bin au no en afänger aber das teil langed für min gebruch!!!

hehe de vestax goht recht ab han erst am friitig svergnüege gha miteme pmc-07 ufzlegge!!!:blingblin

Supremedjgm
01.04.2004, 09:52
Ig han au en Technics Mixer und liede drunger wie nä mohre...

Muess die ganzi zit dr Crossfader uswechsle ! Isch so schnell am Arsch !

Muess chli gspare für dä 07Pro vo Vestax. Hammerstück :liebe:

ROO¬M
01.04.2004, 10:58
Technics mixer isch eidütig nöd mis ding bimene Kolleg im Rümli hents de!! :bluepunk:

Vestaxxxx buuurnt!!!:bad:

Chraensch Lee
01.04.2004, 11:02
Original geschrieben von LAN

jää gloub imfau nid. P2P isch verdammi schwirig zum kontrolliere, und d Gränze zwüsche legal und illegal isch o fliessend. Mau abgseh dervo, dassech no d Frag steut, weles Rächt awändbar isch, bzw. wär zueständig isch für ds Verfahre usw usw. da chasch no lang warte bis würklech in grossem Stil gäge P2P Netzwärk vorgange wärde cha.
z'Amerika sinds ja scho massiv am lüüt verklage... vilicht gahts z'Europa nid so schnell udn so hert wie det, aber mer gseht dases gaht...

sly saloon
01.04.2004, 11:07
aso z dütschland hends jetz anschinend serst mol 10 user is visier gno... so willkürlich, das chönnt vrdammt abschreckend wirkke. i de schwiez wirds früener oder spöter au nüm so rosig si. jojo, d goldgräberstimmig chamn au im iinternet nöd ewig ahebe. also gnüsseds no so lang s no goht!

ROO¬M
01.04.2004, 11:17
Original geschrieben von Supremedjgm
Ig han au en Technics Mixer und liede drunger wie nä mohre...

Muess die ganzi zit dr Crossfader uswechsle ! Isch so schnell am Arsch !

Muess chli gspare für dä 07Pro vo Vestax. Hammerstück :liebe:

Jaja de pmc-07pro wer au no es träumli vo mir!!! Aber de wo ich ha, de pmc-05pro 3 isch au nöd übel!!

prophet
01.04.2004, 11:31
han de 1210 MK5e...
bin z'fride...
han en uf
Musik Produktiv (http://www.musik-produktiv.ch) für 695.- (plus 30.- versandkoschte) kauft! also so tüür isch de gar nöd!

Socom
02.04.2004, 12:48
Ich ha ufem MK5 au scho abgwüette. Schad das si de Atrib ned veel verbässeret händ. De vo mim TTX isch immer no geiler :D Vo de Extras wämer garned rede. Schad das d Technic au no key Key-Lock funktion händ. TTX hät ebe en digital Usgang.

Tja. Ich würd nie mini TTX gäge ne 1210ner tüschle aber do sind d Gschmäker halt verschide.

De Mixmastermike hät au zwöi Numark dehei ;)

http://www.futurestyle.org/archives/images/n/numark/numark-ttx1.jpg

Supremedjgm
02.04.2004, 12:51
was ou geil isch, chasch rückwärts lo loufe. Ha scho easy Mixes usdäm chönnä mache, wobi dasi säuber kennä Ha.
Immer dieses verdammte scheiss Geld ! Geld macht nicht glücklich sondern nur Sorgen... Fuck that shit...

Socom
02.04.2004, 14:27
S geilschte a däm Turni isch ebe d Key-lock funktion. D.h wend z.B es Lied ablohsch chasch es z.B 20% schnäller mache ohni das sech tön ändere. Bim 1210 häsch jo den vol d Mickey Mouse Stimme . Huere veel begrife ned wie das söt goh und chönes fascht ned glaube :D

Isch ebe wils en chline Vorverstärker/Prozäser dine hät.

Isch jo nume 200 Stutz dürer als en 1210ner.

889 SFR

Als Mixer chani nume de Stanton SK-2 empfälle. Ha au scho ufemene Vestax gwüetet und find de Stanton geiler. De hät eme en Digitalfader. D.h er cutet. (Vestax und alli andere fade) De Xfader isch au vell liechter (chaschne sogar mit emene liechte blose vo einere site zur ander blose :cool: )

Ischs geilschte zum crabbe.

Priz = 600 Sfr

Piiz

wlliwot
10.04.2004, 18:12
Also ich han d`technics MK5 und en vestax pmc-pro 05III mixer und bin durchus zfriede!
Das mit em numark tönt scho au krass hanen selber no nie benutzt aber ja...ich glaub de burnnt!

Aber wie gseit wenn er de Technics mk5 boschtet chaufeder öppis huerre cools!

Beatnik
10.04.2004, 18:18
Scheisst doch auf diese ganze Technik Jungs....

Wichtig ist was man daraus macht, oder? Oder wollt ihr alle behaupten das ihr sämtliche Styles die auf einem "normalen" 1210er möglich sind beherrscht??

Es ist sicher interessant, aml ein neues Spielzeug anzutesten, und ich bin sicher das Mix Master Mike mit seinen Numark sehr zufrieden ist...aber hey, der Typ hatt den 1210er schon mehr alls ausgenutzt!! Ihr auch??

Wenn ja lasst es mich hören:D

Telson
10.04.2004, 18:23
Ecler staht bi mir dihei.

prophet
13.04.2004, 17:19
Scheisst doch auf diese ganze Technik Jungs....

Wichtig ist was man daraus macht, oder? Oder wollt ihr alle behaupten das ihr sämtliche Styles die auf einem "normalen" 1210er möglich sind beherrscht??

Es ist sicher interessant, aml ein neues Spielzeug anzutesten, und ich bin sicher das Mix Master Mike mit seinen Numark sehr zufrieden ist...aber hey, der Typ hatt den 1210er schon mehr alls ausgenutzt!! Ihr auch??

Wenn ja lasst es mich hören:D jo han mer au nöd de mk5 kauft will ich de mk2 scho voll usgschöpft han... aber wennt de mk5 zum gliche priis wie en mk2 überchunnsch denki wörsch du au de mk5 chaufe...

Beatnik
13.04.2004, 21:41
aber wennt de mk5 zum gliche priis wie en mk2 überchunnsch denki wörsch du au de mk5 chaufe...

Sicher, dänn scho! Aber ich hans meh uf di neue Hi Tech Turntables bezoge und die neue "ich kann alles" mixer!

Villfach ziehnd sich dLüüt neus Equitment, obwohls no 1210er und en Geile Vestax hend....aber öbs das bringt wenn diis alte Züüg nonig mal 1000% im Griff hesch???

hans vergässä
05.04.2005, 16:44
wer vo eu het, wie i 2 mks und isch sich langsam am überlegge öb en neu turn anesöll?
und wenn den wa für eine weiss nöd öbi mer en 2xen mk5 chaufe söll oder di neue vestax.
design mässig findi vestax zum chotze. hans aber schomol testet und mue sege das eigentlich sehr stabil sind und vorallem dur d'features vo höherem/tüferem Pitch und und und positiv usgrüstet sind. aber mk2-technologie isch ezt bald 20johr alt und het sich jenes bewährt...

was meinet ehr?

ilfuror
05.04.2005, 16:45
wieso sölled mk2 weg?
aso ich wür der mk5 empfehle, eifach will de mk2 so rockt:)

hans vergässä
05.04.2005, 16:54
Original geschrieben von ilfuror
wieso sölled mk2 weg?
aso ich wür der mk5 empfehle, eifach will de mk2 so rockt:)

ebe so gseh is au! bi scho froh weni weiss das di richtig turn zockers uf mk's (nätürlich nur technics) zehlet!

ha nur gmerkt dases ebe ide zwüschezit scho huere viel git wo mit vestax abspaced! probier eifach da z'verstoh...aber ebe!

Dj Riddla
05.04.2005, 16:58
behaut doch dini mk2...dänä nid dases öpis bringt uf mk5 umzstige...und wenn schon vestax wägem pitch...

piiiiiiiis

hans vergässä
05.04.2005, 17:12
Original geschrieben von Dj Riddla
behaut doch dini mk2...dänä nid dases öpis bringt uf mk5 umzstige...und wenn schon vestax wägem pitch...

piiiiiiiis

i ha ebe mit mim mim oder mine mk's es problem!

weni beidi laufe loh und den beidi uf plus 4 pitche. gesh i ahand vo de pünktli ufem rand vom teller, wie schnell daser isch, und bi mer laufet die sausieche nüm genau glich! i merks eifach weni mer mengisch pitches merk und den statt di eint recht,links uflegge und den plötzlich nix meh stimmt!
drum hani gseit i mue mer was überlegge! denk da got under altersschwächi. isch aber no lustig bi +8;-8 +-0
funktionieret beidi turns iwandfrei und exakt glich!

was meinet er dodezue?

cutastrov
05.04.2005, 17:28
Bau dir en MK2 mit straigh-arm - denn hesch e geile Vorteil vom Vestax übernoh.

Sunscht findi dr Vestax eigentlich no Geil - aber ebe ha mini Mk's scho bald 8 Joor... Usser em Chinch-Kabel isch nix kaputt gange. RESPECT!

hans vergässä
05.04.2005, 17:31
Original geschrieben von cutastrov
Bau dir en MK2 mit straigh-arm - denn hesch e geile Vorteil vom Vestax übernoh.

Sunscht findi dr Vestax eigentlich no Geil - aber ebe ha mini Mk's scho bald 8 Joor... Usser em Chinch-Kabel isch nix kaputt gange. RESPECT!

meinsch du de gradi tonarm? brrr.. da stört mi am vestey extrem, aber gschmacksach, soviel i weiss isch de s arm mit abstand de stabilst dur gwichtsverlagerig uf d'site vu de nodle. aber wie gseit... chönt immernowas dezue lerne, wa weisch den du über de arm?

jo i ha min einte au sit 8 und de ander sit öppe 6 johr. hebbet abartig guet gsehnd us wie neu und funktionieret no fast iwandfrei, nur bim einte stimmt irgendwas mitem pitch nüm! aber ka ahnig was!this fuck....
this suck....

Beatnik
05.04.2005, 17:33
Original geschrieben von hans vergässä
i ha ebe mit mim mim oder mine mk's es problem!

weni beidi laufe loh und den beidi uf plus 4 pitche. gesh i ahand vo de pünktli ufem rand vom teller, wie schnell daser isch, und bi mer laufet die sausieche nüm genau glich! i merks eifach weni mer mengisch pitches merk und den statt di eint recht,links uflegge und den plötzlich nix meh stimmt!
drum hani gseit i mue mer was überlegge! denk da got under altersschwächi. isch aber no lustig bi +8;-8 +-0
funktionieret beidi turns iwandfrei und exakt glich!

was meinet er dodezue?

Also zerscht mal, Probz für dä Super Thread Titel....Super Kreativ:D

Dänn zu dinä "Gliichlaufschwankige"

Technics Schaffet mit Quarz Direktaatrib, d.h das dä Pitch bi beidne eigentlich genau gliich laufe sött, au wenn diä Dinger scho älter sind!
Hmm, hesch den beidi zäme kauft? Oder einzeln?
Es hätt mal e Technics MK2 Serie gäh (vor allem Grät wo so im 94-96 Kauft wordä sind) wo nüme so 100% schön baue gsi sind....das isch kurz vor em Brand (Oder Erdbebe, weis es nüme genau) im Japanische Werk gsi! Nach em "Unfall", hends alli Maschine neu justiert und damit sind au diä einzelne Teili wider "Originalzuestand" gsi....

Du merk schnell wenn en Technis hesch wo no uf dä alte Justierig gmacht wordä sind....hebsch en Finger uf an Rand vom Platteteller (det wo dStrobopunkt sind), lasch dä Table laufe, und wenn jetzt merksch das das Teil chli schwingt (gaaanz fiin) oder eifach mal meh und mal weniger druck uf em Finger hesch...dänn isch es en en "vor 96er) Technics.

Chan scho sii das du evtl eine vo dä alte Serie und eine vo dä neue hesch, und det evtl. en chlini abwiichig im Pitch stattfindet....aber es mues nöd siii!

Und wäge dem würd ich mir au keini 2 neue kaufe, solang du mit däne Teils zfridä bisch langets doch....Pitch ufschriibä isch ja easy, aber ich dänke das diä Abwiichige nöd allzu gross werdet sii, wänn überhaupt! Und so chlini Pitch abwichige hesch ja schnell korrigiert, oder?

Apropos: Numark Turntables sind glaub au no Sexy:D

Stubaehocker
05.04.2005, 17:34
han letztjohr mini entscheidig troffe... zu gunste vo vestax... und zwar: priis leistig!!!

de technics isch eifach en augeweidi das desinge isch eifach ziitlos und WOW!!! muess mer de jungs vo technics lo de plattespiler isch en perle!!!

ABER de vestax het eidüütig di bessere featschers!!! und de atriib isch au schneller han ich usegfunde!

und denne de wiiter punkt isch de priis!!! ich zahl nid für en plattespiler mit wenniger featschers meh!!! und das nur wägem desinge... oder wägem name!!!

perfekt wär en mix! style vo technics technik vo vestax!!! perfekt!!!

Beatnik
05.04.2005, 17:36

Ja du bruuchsch diä sicher au rächt vill, für das isch es scho rächt lang! Miin Schwager hett sini Dinger jetzt dänn 15 Jahr, und au rächt intensiiv bruucht! Laufet immerno wiä neu! Das isch hald immerno seinzig Argument für dMKS, dQualität! Das müend Vestax und co. zerscht no bewiiisä das sie das au chönd.

hans vergässä
05.04.2005, 17:43
Also zerscht mal, Probz für dä Super Thread Titel....Super Kreativ:D

Dänn zu dinä "Gliichlaufschwankige"

Technics Schaffet mit Quarz Direktaatrib, d.h das dä Pitch bi beidne eigentlich genau gliich laufe sött, au wenn diä Dinger scho älter sind!
Hmm, hesch den beidi zäme kauft? Oder einzeln?
Es hätt mal e Technics MK2 Serie gäh (vor allem Grät wo so im 94-96 Kauft wordä sind) wo nüme so 100% schön baue gsi sind....das isch kurz vor em Brand (Oder Erdbebe, weis es nüme genau) im Japanische Werk gsi! Nach em "Unfall", hends alli Maschine neu justiert und damit sind au diä einzelne Teili wider "Originalzuestand" gsi....

Du merk schnell wenn en Technis hesch wo no uf dä alte Justierig gmacht wordä sind....hebsch en Finger uf an Rand vom Platteteller (det wo dStrobopunkt sind), lasch dä Table laufe, und wenn jetzt merksch das das Teil chli schwingt (gaaanz fiin) oder eifach mal meh und mal weniger druck uf em Finger hesch...dänn isch es en en "vor 96er) Technics.

Chan scho sii das du evtl eine vo dä alte Serie und eine vo dä neue hesch, und det evtl. en chlini abwiichig im Pitch stattfindet....aber es mues nöd siii!

Und wäge dem würd ich mir au keini 2 neue kaufe, solang du mit däne Teils zfridä bisch langets doch....Pitch ufschriibä isch ja easy, aber ich dänke das diä Abwiichige nöd allzu gross werdet sii, wänn überhaupt! Und so chlini Pitch abwichige hesch ja schnell korrigiert, oder?

Apropos: Numark Turntables sind glaub au no Sexy:D

da isches ebe nöd! sind beidi noher gsi! wie gseit 8 jöhrig isch de älter und de wär also im 97 psotet worde!
es isch ebe so dasi würklich weiss dasi das problem no nöd sooo lang han! da het voher nöd geh das die zwo site underschiedlich gloffe sind! den s'andere isch¨d'abwichig betreit bi +4 bim einte 1.5% und das isch nöd sooo weing! aber bi -8 +-o und +8 stimmets wieder haargenau! es isch zum devolaufe, ha scho jensti mit dem phänomen konfrontiert. es lueget nur alli blöd dri!:eek:
isch echt chli shitter!

den wegem vestax! neu turn vestax features mit technics design tonarm und qualität! i wür mini altä grad verscherbele!:D obwohl:(

tja aber den chönti glob nüm nei sege!

bi mixer bini eh scho lang uf vestax umgstiege, nur turns, überzüget mi eifach nöd!

p.s. sorry wegem titel... aber isch doch wohr:hippie:

aRKei
05.04.2005, 17:52
Duä dini MK's ids Karton zrügg und duä sä guät vrschtauä (usser Du bruchsch grad dringend Mangere/Kohle). Da diä wärtä Teils nüm gmacht wärdä, wird dr wärt sicher schtiegä.

Chauf dr ä Numark TT-500 oder wendä Keylock bruchsch dr Numark TTX-1. ä Vestax Pdx wär sicher au nid schlächt.

Diä Turntables häi äifach meh zug im motor. Dr Mk het glaub 1.2 kg. Das isch äifach zweni (probier mou äs 4-tonigs sample richtig z'verflexä live...äs gäid niä so guät ufämnä MK we ufemnä TTX). Dr TTX het 3.7 kg und dr TT-500 het fuckin' 5kg (s'schlechtärä Modell zwar, isch aber schpöter usächo). Dr Pdx vo Vestax het glaubi 2.8 kg.
Sofern aber "numä" mixä duäsch und ahh und fresh cuttä, längt villich au numä dr MK...

Aber isch natürlech numä Gschmack-sach. Und guätä Plattäschpieler macht ä schlächtä DJ no lang nid ä guätä DJ...

dan-one
05.04.2005, 18:05
:wtf:

isch gschmacksach...also i hans rächtä mit minä vestax..ha dä PDX MK2,rächt alti haglä und händ no niiiä problem gmacht..und usserdem isch dä motor schtärcher als dä vo dä mk's...säg nöd dasi mk's scheisse find,hett au gärn..aber für mi ischs di billiger lösig xi

Peacemaker
05.04.2005, 18:15
i finge au dases gschmacksach isch. abr i würd jez mini mk2 nid für angeri turntables ufgä wenn i drfür vüu gäud miesst usgä.

@ hans vergässä
auso wenn si no im ne guete zuestang si würdi bi dine mks bliibe. ussr du hesch ganz vüu kohle doch de chöntsch doch üs au ne angerä au grad nöii poschte ;) nei seich...

piis

smee
05.04.2005, 20:06
Wenn du jahrelang auf technics gescratcht hast, dann wirst du von den stärkeren Motoren (eines vestax zB) nicht wirklich viel haben.. ist doch gewöhnungssache, ich kam mit dem krass schnellen vestax-Antrieb nicht sofort klar beim ersten mal cutten.

Und von wegen verstellter Pitch: du kannst den Pitch beim Technics ja manuell verstellen, ich such dir mal nen Link raus, hatte mal eine Erklärung wie das geht

peace

smee
06.04.2005, 01:20
vlt findste hier was:

http://www.mzee.com/forum/search.php?action=showresults&searchid=660701&sortby=lastpost&sortorder=descending

peace

cutastrov
06.04.2005, 08:21
meinsch du de gradi tonarm? brrr.. da stört mi am vestey extrem, aber gschmacksach, soviel i weiss isch de s arm mit abstand de stabilst dur gwichtsverlagerig uf d'site vu de nodle. aber wie gseit... chönt immernowas dezue lerne, wa weisch den du über de arm?

Jo dr Kolleg vo mir het mol notgedrunge so eine baschtlet - gshet echt no geil us und isch ziemlich skip-resistänt.

Aber ebe, mit guete Needles und em richtige Setup bruuchts das nit. Würd mir do eher dr Vestax ihne zieh - das mit em Motor (wie dr Arkei gsait het) hät nämmlich scho was.

funkyminister
06.04.2005, 09:16
ich han sit zwei jahr numark ttx-1 tables und bin wunschlos glücklich, han au mks gha...eine hed eifach ufghört zdreiehe (kostepunkt rund fr. 500.--) und diese hed au gliechlaufschwankige gha (beidi nid älter als 5 johr und nur dihei brucht-do hani wohl chli pech gha.

mit de ttx bini absolut zfriede...wenn me sich erst mal a dä geil motor unds feeling gwöhnt möcht me nüd me anders! im übrige hed dr tt500 ebefalls e zugkraft vo 3.7kg wie dr ttx, die 3.7kg stöi für die durchschnittlichi chraft.

hans vergässä
06.04.2005, 13:01
Original geschrieben von smee
Wenn du jahrelang auf technics gescratcht hast, dann wirst du von den stärkeren Motoren (eines vestax zB) nicht wirklich viel haben.. ist doch gewöhnungssache, ich kam mit dem krass schnellen vestax-Antrieb nicht sofort klar beim ersten mal cutten.

Und von wegen verstellter Pitch: du kannst den Pitch beim Technics ja manuell verstellen, ich such dir mal nen Link raus, hatte mal eine Erklärung wie das geht

peace

Viele Dank werd mol probiere min ptich z'justiere!

gruss

hans vergässä
06.04.2005, 13:04
Original geschrieben von aRKei
Duä dini MK's ids Karton zrügg und duä sä guät vrschtauä (usser Du bruchsch grad dringend Mangere/Kohle). Da diä wärtä Teils nüm gmacht wärdä, wird dr wärt sicher schtiegä.

Chauf dr ä Numark TT-500 oder wendä Keylock bruchsch dr Numark TTX-1. ä Vestax Pdx wär sicher au nid schlächt.

Diä Turntables häi äifach meh zug im motor. Dr Mk het glaub 1.2 kg. Das isch äifach zweni (probier mou äs 4-tonigs sample richtig z'verflexä live...äs gäid niä so guät ufämnä MK we ufemnä TTX). Dr TTX het 3.7 kg und dr TT-500 het fuckin' 5kg (s'schlechtärä Modell zwar, isch aber schpöter usächo). Dr Pdx vo Vestax het glaubi 2.8 kg.
Sofern aber "numä" mixä duäsch und ahh und fresh cuttä, längt villich au numä dr MK...

Aber isch natürlech numä Gschmack-sach. Und guätä Plattäschpieler macht ä schlächtä DJ no lang nid ä guätä DJ...

seb mitem azug vom teller hani au scho gmerkt woni de vestax bi go teste, i chönts aber würklich nur bim sample bruche, weni eifach paar cuts schwing merki sofort dasi mi nöd dra gwöhnt han. also mu i am SMEE recht geh! i blieb glob scho liebe uf mk. werd mer eifach bald mol de 5er zocke! so i 3 johr oder so!

gruss

hans vergässä
06.04.2005, 13:07
Jo dr Kolleg vo mir het mol notgedrunge so eine baschtlet - gshet echt no geil us und isch ziemlich skip-resistänt.

Aber ebe, mit guete Needles und em richtige Setup bruuchts das nit. Würd mir do eher dr Vestax ihne zieh - das mit em Motor (wie dr Arkei gsait het) hät nämmlich scho was.

also i ha mol vor ca 10 johr. woni bevori min erste mk agschafft han. (ha mol discotec ka, gott sind die grotteschlecht) hani mit eme kolleg wo scho lang dj isch über da gret und de het gmeint, das de tonarm, also die S-Form, sehr guet isch wege de gwichts verteilig, en grade tonarm cha nöd so stabil si wie en S-Arm. oder wiso machets en so? wär jo de witz, chostet sicher fast dopplet soviel en arme im s z'büge weder en eifach grad zloh? also i ha s'gfühl hinder em S-Arm lit no meh als dases irgendswie usgseht!

what do you mean?:hmmm:

aRKei
06.04.2005, 15:08
S-förmig isch äifach vom abnütz-faktor, vöu besser. Tönä duäts glaubi au no besser. Aber ig bezwieflä das dr Ungerschied riessig isch zum usäghörä (villich wenn äs huärä-Soundlabor hesch OK, aber schüsch...).
Plus duät jedä mit sinä bruchtä DJ-Nodlä (auso keni High-End Nodlä) soundä, was au nid würk ä Referänz isch.

Gradi Tonärm bliebä äifach besser ir Rille und das isch no rächt sexy (cuttä und auch jugglä).

Do isch no ä link wos genau beschriebä isch...haut wieder äinisch numä in Änglisch: http://www.kabusa.com/str8_doc.htm

habiCHt
06.04.2005, 16:16
@arkei:

was ischde dr ungerschid zwüschem ttx und em tt500 vo numark?

aRKei
06.04.2005, 17:11
Dr TTX het äs Display wo dä chasch ablässä wiävöu Pitch was igschtöut hesch. Äs het ä interiertä Beatcounter wo aber relativ ungenau isch. Zusätzlech hets no d'Keylock funktion, wo dä chasch d'Schtimmhöchi fix ischtöuä, aber Gschwindigkeit vom Beat chasch schnöuer oder langsamer machä ohni das d'Schtimm beiflusst wird.

Dr TT-500 het quasi si glichä Casing, aber ebä ohni obägnannti Features, aber isch trotzdäm mega-sexy und vor auem böuiger.

hans vergässä
06.04.2005, 17:24
Dr TT-500 het quasi si glichä Casing, aber ebä ohni obägnannti Features, aber isch trotzdäm mega-sexy und vor auem böuiger.

chasch mer mol sege wieviel de tt-500 und den ander chostet? wött eifahc mol chli en verglich für mi mache! i denk en mk isch au kas geld me. min erste het en tusiger kostet! 4 mönet go schaffe wie en hohle! ezt chunsch die sieche jo au scho und 500 sogar under 400 über!

Beatnik
06.04.2005, 23:05
Hmmm, also Technics isch hald scho easy Stuff! Für mini Skills immerno völlig ok...aber ich dänke wenn ich mir neui Turntables würd zuelegge, entweder wider Technics für en guete Priis (au gern 2nd Hand) oder dänn Numark! Vestax han ich ma dörfe Teste in Grenche, he he, weis nöd, isch nöd so miis Ding.

@arkei....und, isch Q-Bert guet gsi? Inti und so au alles ok? Hoffe ihr hend Spass gha, daaam, schiist mich scho ah das ich han müesse schaffe!!!

hans vergässä
07.04.2005, 13:09
Hmmm, also Technics isch hald scho easy Stuff! Für mini Skills immerno völlig ok...aber ich dänke wenn ich mir neui Turntables würd zuelegge, entweder wider Technics für en guete Priis (au gern 2nd Hand) oder dänn Numark! Vestax han ich ma dörfe Teste in Grenche, he he, weis nöd, isch nöd so miis Ding.

@arkei....und, isch Q-Bert guet gsi? Inti und so au alles ok? Hoffe ihr hend Spass gha, daaam, schiist mich scho ah das ich han müesse schaffe!!!

wie gseit am meiste stört mi eifach das design vo vestax!
aber ebe. das isch halt gschmacksach!

en kolleg vo mer isch au gsi! de het gseit seg hammer gsi! het aber mit glaub mit mp'3 was gmacht! seg vollwa s schrägs gsi! bez. eifach total abgfahrer oder nur neu! schliesslich ischer en dj wo chli revolution macht...
:blingblin

aRKei
07.04.2005, 13:11
Yes Inti isch guät gangä (bi äifach mega närvös gsi...aber isch au logisch). Dr Gig isch au mega gsi (fasch aues g-föumet). Sobaud i fertig gschriebä ha mail drs, de chasches no absägnä. Und schüsch?
Aues klar? Gruäss

Beatnik
07.04.2005, 22:29
Ja suscht alle im Grüene, he he

Mach dir kein Stress...schicksch mers eifach wenn dure bisch, ganz geil!!

Greetz

fan03
08.04.2005, 14:12
aso zrugg zum thema...

ich find d technics eifach chli tüür für das wos büüted. de mk 2 choscht immer no öpe 800!

d vestax büüted für das gäld scho vil meh.
und alles wo de vestax chan, chan de numark tt500 au, num isch de nomal e biz billiger (jackpoint unglaublichi 500!).

ich han de tt500 und bin würkli zfride, de motor isch sau stark. de ttx isch nöd besser vo de verarbeitig här, hät eifach das display wo ich chi "tranceig" finde. mueni nöd ha. de keylock wär jedoch pracktisch....

aso: warum meh usgäh, für en technics wo au no weniger chan?

vo de qualität här hät sich de technics halt scho en name gmacht, aber das isch mittlerwile fascht seinzige argumänt.
und wänn sich vestax und numark (und vilicht au stanton) bewährt, dänn tschou technics... ch ch ch....nei ehrli a die dinger chasch ja nöd mal en grade arm anemeche....

aight..

fan03
08.04.2005, 14:15
Q bert und co. und au d scratch perverts händ i ihrne videos alles vestax züüx...
vom mixer bis zu de turntables..

aso das isch doch scho mal e referänz..

ilfuror
08.04.2005, 15:16
ja hahah un jensti anderi djs hend en 1210er...vu däm her...:hippie:

hans vergässä
08.04.2005, 16:19
Original geschrieben von fan03
aso zrugg zum thema...

ich find d technics eifach chli tüür für das wos büüted. de mk 2 choscht immer no öpe 800!

stimmt voll nöd! muesch eifach wüsse wo!
log do MK5 für 777Fr.
777Fr. Technics Mk5 (http://www.houseofsound.ch/webshop/ebp.php?f=shop,dv,102005,0,0,131,de,0,0,0,0,0)

gruss

hans vergässä
08.04.2005, 16:22
Q bert und co. und au d scratch perverts händ i ihrne videos alles vestax züüx...

jo da stimmt, aber da isch genau de punkt! vestax macht workshops mit de beste dj's uf erde! die bringet eri idee und verbessierigs vorschläg und vestax baut das i eri teils ine!

drum hani au de vestax pro 7d samurai mixer und kan technics! dur hebel kanalkrüzig, faderistellige und und und do chasch alles mache, fast wie en pc!:D

aber wa isch mit de grösste battles? dmc worldchampionshi isch immerno technics!!!

die 2 goldige mk's sind s'grösste wot chasch ha als dj!
wiso den nöd vestax? weil i mine auge en technics eifach s'richtige isch! oder nöd?

fan03
10.04.2005, 00:14
sicher isch en technics öpis geils.
aber die dinger sind halt kult, und das hebet eifach lang, au wänns sit weis-ich-wie-vil-jahr immer fascht glich blibe sind. das wird technics warschinli au nöd ändere. stell der mal vor en neue technics im völlig neue style und mit vil meh features,.. das wär nüm sglich! drum blibed die dinger immer im klassische "technics style".

aber ich dänk d konkuränz wird immer besser und isch technics am überhole... oder nöd?

mer muen sich eifach fröge öb de "kult" vo technics de priis chan rächtfertige!

die eige meinig isch schliesslich au no gäld wärt, und wänt mit me technics meh zfride bisch, eifach wil du halt en technics wotsch, dänn sötsch en chaufe und nöd spare! will susch bisch nie zfride und dänksch a de partys wänd en SL 1210 xehsch immer: ach hetti doch au so es teil!

i dem sinn
aight......

LAN
10.04.2005, 21:17
technics... ch ch ch....nei ehrli a die dinger chasch ja nöd mal en grade arm anemeche....

dini mère cha vilech ke grade arm drameche... hier isch es euters bild vom einte vo mine zwöi mk5er, no mit ortofon-nadle:
http://www.16punktfett.ch/LAN/Pics/technics.jpg

jedem si stil, jedem sis material. MK5 burnt aber CDJs si sowiso d zuekunft, tja....

LAN
10.04.2005, 21:20
die eige meinig isch schliesslich au no gäld wärt, und wänt mit me technics meh zfride bisch, eifach wil du halt en technics wotsch, dänn sötsch en chaufe und nöd spare! will susch bisch nie zfride und dänksch a de partys wänd en SL 1210 xehsch immer: ach hetti doch au so es teil!

i dem sinn
aight......

wörd, genau ds hani gmeint mit "jedem si stil, jedem sis material". wenn di technics flasht bruchsch technics, wenn di vestax flasht bruchsch vestax etc... uflege und scratche chasch sowiso mit auem.

aber tatsach isch haut scho, das i de meischte clubs när glich MKs umestöh...

schöööne!

Beatnik
11.04.2005, 00:48

Aso dä Q-Bert macht i sine DVDs au rächt vill Cutz mit Technics! Chunt ja schlussendlich au uf dini Skills ah, wenn guet bisch isch egal was für es Equipment das hesch, und wenn schlächt bisch sowiso.

By the Way
Wenn du Vestax als Sponsor hättisch, dänn isch ja klar das du i dinä Videos hauptsächlich Vestax zeigsch:D

aRKei
11.04.2005, 12:43
dini mère cha vilech ke grade arm drameche... hier isch es euters bild vom einte vo mine zwöi mk5er, no mit ortofon-nadle:
http://www.16punktfett.ch/LAN/Pics/technics.jpg

jedem si stil, jedem sis material. MK5 burnt aber CDJs si sowiso d zuekunft, tja....

Isch das äinä vom DJ Focus sinä "Straight Arm Mod-Kits"? Wenn nid, hoffi Du hesch diä richtigi längi gsoget, wöu schüsch isch abnützig massiv.

LAN
11.04.2005, 13:02
hmm weissi nid, aber bis itz düecht mi d abnützig normal...
aber e grade tonarm bringts glich nid finde ig. am afang isch ds gäbig gsi, wüu me haut no chli "unkontrolliert" scratcht, aber när brucht me ds eh nümm....

hans vergässä
11.04.2005, 17:38
Isch das äinä vom DJ Focus sinä "Straight Arm Mod-Kits"? Wenn nid, hoffi Du hesch diä richtigi längi gsoget, wöu schüsch isch abnützig massiv.

da bild gseht et huere schräg us! so ungwohnt! weiss au nöd! hesches umabue loh oder isch da scho bim kauf dra gsi?

hans vergässä
11.04.2005, 17:43

meini das nume oder hesch du uf dinere foti gelblüchtendi leds dine?

kolleg vo mer het bi sim mk2 mol blauliechter inebaue, woner sich den de mk5 kauft het hetter ebe hellgrüeni leds wölle! geli hani ebe no nie gseh. aber ev schients mer ezt uf de foti eifach nur so!
tönt komisch aber gseht hammer us! chasch glob 16 oder 20 verschiedeni farbe ha zum ibaue!

weisch so für di chline dj-womens gitses au in pink! gopf ezt bini die page am sueche und find si nöd! huere scheiss! ha echt nüme chöne woni da gseh ha.!!!:D

LAN
11.04.2005, 18:03
da bild gseht et huere schräg us! so ungwohnt! weiss au nöd! hesches umabue loh oder isch da scho bim kauf dra gsi?

i has sälber umbout nach emne tutorial vom Mars Digital/Toni Flare.

a de leds hani nüt gmacht, ds isch immer no ds standard-wiss, aber wahrschinlech ischs wäg dr natel-cam chli komisch ufgno worde.

du chasch jede möglechi farb driboue, sofern de e LED findsch wo passt. und süsch chasch o e wissi nä und es durchsichtigs igfärbts platikteil vorne dra tue :)

njoy

fan03
12.04.2005, 09:53
i has sälber umbout nach emne tutorial vom Mars Digital/Toni Flare....

abe vo technics gits kei straight-arm lösig. oder?
das finid ebe au chli schad. bi de numarks chasch de arm i paar sekunde eifach uswächsle...

bounce...

Ben Swift
12.04.2005, 11:41
Wenn euchi Nadle so krass springed das ihr unbedingt gradi Tonärm bruuched, dänn gebed gschiider grad uuf mit dem ganze Scheiss.

hans vergässä
12.04.2005, 12:40
Original geschrieben von Ben Swift
Wenn euchi Nadle so krass springed das ihr unbedingt gradi Tonärm bruuched, dänn gebed gschiider grad uuf mit dem ganze Scheiss.

also soviel i weiss red do niemert vu springende nodel sondern vu mk's mit vestax look und öb de gradi tonarm en noch/vorteil gegeüber em S-Arm vu technics het!

:rolleyes:

aRKei
12.04.2005, 13:15
Original geschrieben von Ben Swift

Ig ha scho au no MK's (3 Stk.), aber ig ha haut mini Augä nid vorem Fortschritt vrschlossä (da dr MK jo nid für DJ's gmacht wordä isch vo Technics, hets au niä würklechi Updates gä vo däm Baby), da angeri Härschöuer haut iri Produkt verbessärä. Was das jetzt mit Nadlä schpringä z'tuä het oder mit Unfähigkeit, gsehni nid ganz.

Gruäss vom Str8 Arm Cutter

Dj Riddla
12.04.2005, 13:48
hmm...di ewige diskussione...mk2 rockt, vestax rockt o genau so wi numark...chunt haut druf was dr dj usem equipment macht...

ps: das teil rockt, u scho gli bi e stouze bsitzer:blingblin

http://www.midweststereo.com/Merchant2/graphics/00000001/vesqfo_l.jpg

aRKei
12.04.2005, 14:15
Yes ig ha hüt au grad äinä chönnä bschöuä fürä Kolleg.

Dj Riddla
12.04.2005, 14:21
hesch sicher vo de state bschtellt oder?

was hesch dert zaut?

Stubaehocker
12.04.2005, 14:22
hmm...di ewige diskussione...mk2 rockt, vestax rockt o genau so wi numark...chunt haut druf was dr dj usem equipment macht...

ps: das teil rockt, u scho gli bi e stouze bsitzer:blingblin

http://www.midweststereo.com/Merchant2/graphics/00000001/vesqfo_l.jpg

damn jo das teil muess i au umbedingt mol under mini finger bringe!!!! nimmt mi echt wunder wis so isch mit de zrocke!!!!

aRKei
12.04.2005, 15:04
hesch sicher vo de state bschtellt oder?

was hesch dert zaut?

1199$, exclusiv shipping (das wird no genau ermittlet UPS-Style, aber wird äuä so um diä 100$ cho). När fäut numä no dr Schtromwandler...

Ig hoffä das d'Umschtöuig nid auzu krass wird, da dini armä chläi angersch positioniersch. Aber da goht de scho...

Beatnik
12.04.2005, 15:05
Ha Ha, ihr Psychos! Chaufed er euch voll en QFO?? Ich find das Teil ja no Stylisch, würds mir aber niämals kaufe, für das bin ich zwenig dä Scratch Dj! Na ja, wenn ihr föhriogs Gäld für so Spiilzüüg händ, vill Spass:D

aRKei
12.04.2005, 15:13
Ig gsehs ähnlech. Aber dr Kolleg het haut scho 4 Pdx's und 3 MK's (är het haut gärn vöu Turns :-p). Won är dr Qfo s'erschtä mou gseh het, het är nä grad wöuä. Ig wartä ufä Vestax-Turntable mitem Pitch-Pedal wo vom D-Styles und Ricci Rucker konzipiert wordä isch (haut meh Scratch-Music-Style). Dr Qfo isch meh, wendä usä wotsch go scrätchä oder für im Estrich wendä gschnäu öpis gäisch go holä. S'äinzigä womi intressiert bem Qfo isch dr Pitchregler wo am Plattätäuer entlang gäid, das wird sicher nöi Möglechkeitä gha zum Cuttä.

Beatnik
12.04.2005, 15:17
Hmm, nei nei...zerscht gitts en CDX oder öppis bessers....aber au das duuret no chli:D

Dj Riddla
12.04.2005, 15:27
dr qfo isch scho chli es spiuzüg...finges aber fett dasd haut zimlech mobil bisch mit däm teil, u dr pitch isch o easy...ha mis uf ebay ersteigeret, isch grad chli es schnäppchen xi u da ha i haut müesse zueschla:)

gibe süsch de mau es review vo däm teil sobaud das is ha...

Stubaehocker
13.04.2005, 09:58
wär guet wennt es review chöntsch gä vom qfo!!! wör mi nämlech au seeehr interessiere!!!!

@Beatnik

du wiso wotsch du en cdx chaufe...?? ich persönlechs gseh dete nid so en sinn dehinder.. nimmt mi eifach wunder!!! wör da teil aber au mol gern befingerle... :D

Beatnik
13.04.2005, 10:52
Original geschrieben von Stubaehocker

@Beatnik

du wiso wotsch du en cdx chaufe...?? ich persönlechs gseh dete nid so en sinn dehinder.. nimmt mi eifach wunder!!! wör da teil aber au mol gern befingerle... :D

Ich find das es Hammer Teil und öppis vom innovativschte. Ich mein es isch zwar Digital ok, es isch mit CD ok....aber das Teil isch eifach durchdacht! Stüürig mittels Vinylschiibe, Motor vomene normale Numark Turntable, und dCutz klinged wiä ab Vinyl!

Ich find eifach cool das z.b chasch eigeni Vocals uf CD bränne und dänn mit dene Cutz klöpfe, oder wenn en Track wetsch missbruche, wo sehr rar isch und nüm uf Vinyl findsch....zack ladsch das Teil schnell im Internet abe, uf Cd bränne und scho chasch dämit Cutz mache oder was weis ich.

Für das wo ich mache und wo ich freud dra han, isch das Teil Ideal, aber han im Moment überhaupt kei Cash, he he, doch wänn ich öppis würd kaufe, wärs sicher das;)

EDIT:
Natürlich nur als Ergänzig zu mine Turntables! So richtigs Vinyl und richtigi Nadle etc. chan das eh niä ersetze:D

Dj Riddla
13.04.2005, 11:10
wi wärs de mit final scratch 2 oder serato scratch live?

ha mir vo ca. 3 monat ds serato teil zoge u muess säge es rockt gewaltig...guet, bruchsch haut immer e pc/laptop drfür chaschs uf dine turns bruche u hesch grad 2 drvo...u qualität isch rächt fett u isch o no chli billiger aus cdx...abchecke!

piiis

Beatnik
13.04.2005, 11:50
wi wärs de mit final scratch 2 oder serato scratch live?

ha mir vo ca. 3 monat ds serato teil zoge u muess säge es rockt gewaltig...guet, bruchsch haut immer e pc/laptop drfür chaschs uf dine turns bruche u hesch grad 2 drvo...u qualität isch rächt fett u isch o no chli billiger aus cdx...abchecke!

piiis

Ja, am Afang han ich mir immer welle Final Scratch zuelegge....aber ich weis nöd...hmm! Ich stah uf Hardware, und han kei Bock wäg dere Software vom FS no en 2te Computer zue ztue. Isch sicher au Sexy diä Lösig, aber ich möcht eifach öppis wo ich schnell und unkompliziert chan Mini sälber brännte CDs Cutte. Möcht au kei Juggles mache oder so, drum langet mir au 1 CDX.
Und zum mitnäh isch es au praktischer:D

funk-taxi
13.04.2005, 13:53
für alli freaks - das isch doch mal en hardrockplattespieler:bluepunk:

http://www.webbeatz-server.de/galeries/Musikmesse2005/images/DSCF2696.jpg

Dj Riddla
13.04.2005, 13:56
ja isch früsch...isch gloub so ala cdx/final scratch usw.

wär aber scho no funny so uf dr büni z'abrocke:)

Camel
13.04.2005, 13:59
d djs vo j5 händ doch mit so öpis ähnlichem a ihrem konzert e session duregä, wänn ich mich nöt tüsche..

hans vergässä
14.04.2005, 12:24
Original geschrieben von Camel
d djs vo j5 händ doch mit so öpis ähnlichem a ihrem konzert e session duregä, wänn ich mich nöt tüsche..

nöd ganz ähnlich! de numark het eifach sini billig drummachien gno und afange wüte wo den de ander hinefüre cho isch mit eim turn um de hlas und eme mixer und den sinds zweite döt gsande und hend e session brocht woni miner lebdig niemeh gseh ha! eifach zu krass!!!

aber hey!!

da isch so oder so! de härtist gig woni je i mim lebe gseh han!!! de ganz obig, de überburner!!!

aRKei
15.04.2005, 08:39
nöd ganz ähnlich! de numark het eifach sini billig drummachien gno und afange wüte wo den de ander hinefüre cho isch mit eim turn um de hlas und eme mixer und den sinds zweite döt gsande und hend e session brocht woni miner lebdig niemeh gseh ha! eifach zu krass!!!

aber hey!!

da isch so oder so! de härtist gig woni je i mim lebe gseh han!!! de ganz obig, de überburner!!!

Ig bi au a däm Konzärt gsi. Sonä gäilä Vibe isch das denä gsi. Gäils Vouk und ä würklech krassi Liveshow vo dä Boys.

Stubaehocker
22.04.2005, 11:07
Ich find das es Hammer Teil und öppis vom innovativschte. Ich mein es isch zwar Digital ok, es isch mit CD ok....aber das Teil isch eifach durchdacht! Stüürig mittels Vinylschiibe, Motor vomene normale Numark Turntable, und dCutz klinged wiä ab Vinyl!

Ich find eifach cool das z.b chasch eigeni Vocals uf CD bränne und dänn mit dene Cutz klöpfe, oder wenn en Track wetsch missbruche, wo sehr rar isch und nüm uf Vinyl findsch....zack ladsch das Teil schnell im Internet abe, uf Cd bränne und scho chasch dämit Cutz mache oder was weis ich.

Für das wo ich mache und wo ich freud dra han, isch das Teil Ideal, aber han im Moment überhaupt kei Cash, he he, doch wänn ich öppis würd kaufe, wärs sicher das;)

EDIT:
Natürlich nur als Ergänzig zu mine Turntables! So richtigs Vinyl und richtigi Nadle etc. chan das eh niä ersetze:D

thx fürs review!!! werds demfall echt mol id finger ne das cdx teil!!! mol luege öbs mer so zueseit ums zchaufe.. ;-) vom finanzielle reded mer jetzte aber nöd...:D

Tschannsaan
12.05.2005, 10:45
palt dini MK's... :hmmm:

hans vergässä
12.05.2005, 17:15
Original geschrieben von Tschannsaan
palt dini MK's... :hmmm:

machi glaub au! ;)