Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Wassersport Forum

[]D[][]V[][]D
17.05.2004, 18:51
Ja han dänkt da fällt no was im Sport Forum..wie z.B Wakeboarde,Surf, wasserjet, tauch Forum.....irgendwas i die richtig.wär no kuul würd mi no freue..

peace

hawaiian
17.05.2004, 19:00
aight:)
sehr guäti idee würklich:)das hett no gfählt!

giits lüüt da inne wo surfet und wakeboardet?wenn ja wo?und wiä lang scho?

:p

Fletsch
17.05.2004, 19:02
oder eifach es allgemeins sportforum!

Ich han letscht Summer agfange wälleriite! Und gahne im Juni wieder uf Frankriich...hoffentlich chumi denn au dezue zum chli wiiterüebe und bin nöd dauerbsoffä :D

[]D[][]V[][]D
17.05.2004, 19:03
Original geschrieben von hawaiian
aight:)
sehr guäti idee würklich:)das hett no gfählt!

giits lüüt da inne wo surfet und wakeboardet?wenn ja wo?und wiä lang scho?

:p

hehe....

Ich bin scho di 3 Session uf em Wakeboarde...bin zwar nöd so en Pimp zum mär es Boot leischte aber für was gid friends..
Im Summer gids da paar Session uf em Zürisee und em Lago Maggiore...huuuWeeeeeee *freu*

bätschmändoo
17.05.2004, 19:07
Jaja, so Wakeboarde cha no viu. Ha's au scho einisch probiert. Bi de Jumps happerets no chli. Da hets mi woni einisch probiert ha bös uf d'Nüss brätschet...:nutkick:
Was ono luschtig Spass macht, isch Tubing uf so Pneus. Wenn müglech 2 Näbenand. Das fadet au recht wenn's di drabspickt...

iceripperin
17.05.2004, 19:14
ööh ja ich fänds au hammer!!! :banana: wakeboarde gaht nämlich no ab, aber finds no schwär!!! und surfe lerni hoffentlich am haikiki oder sunset beach in hawaiiiiii yess hawaiii!!! *megafreu*

also.. wär voooll kuuhhhlll imfallll gäll... :) :blumen:

[]D[][]V[][]D
17.05.2004, 19:18
Original geschrieben von iceripperin
ööh ja ich fänds au hammer!!! :banana: wakeboarde gaht nämlich no ab, aber finds no schwär!!! und surfe lerni hoffentlich am haikiki oder sunset beach in hawaiiiiii yess hawaiii!!! *megafreu*

also.. wär voooll kuuhhhlll imfallll gäll... :) :blumen:

mhhhhmmm....schwär? zum uf bei cho isch viellicht nöd grad eifach,doch wenn das duse häsch wie us em wasser chunsch......isch es nur no Skade-snowboarde,surfe i eim....musch genau nix mache uf dem wakeboarde...echli rücklagg geh und dänn isch voll issy crusing

iceripperin
17.05.2004, 19:22
Original geschrieben von []D[][]V[][]D
mhhhhmmm....schwär? zum uf bei cho isch viellicht nöd grad eifach,doch wenn das duse häsch wie us em wasser chunsch......isch es nur no Skade-snowboarde,surfe i eim....musch genau nix mache uf dem wakeboarde...echli rücklagg geh und dänn isch voll issy crusing

ja bis ich uf dem scheissteil gstande bin.... :rolleyes:

hawaiian
17.05.2004, 19:43
ach was:)..ja zerscht mal wakebaorde isch schu luschtig gsi,das isch scho so!ich han ä kollegin wo grad am see wohnt vu dem her keis problem chasch immergah wennd luscht häsch:)hehe..und in stäfa..chasch ja amigs au go:)no praktisch wennd wakeboard lehrer kennsch!

und welleriite..ja es isch halt würklich nöd eifach @ice..villicht bisch ja es naturtalent..aber söttsch au e schuälig mache..wägä de strömig..etc etc..will in hawaii surfe.isch nu ä gfährlichi sach..vorallem würdi das nüd am waikiki beach mache..will sust chasch grad adios sägä!
s'schwirigschte isch eifach würki..das schnälli handle vu paddle ufstah..nachene wiä schu gseit worde isch.isches ä sach..vum sgeitä:D

[]D[][]V[][]D
14.07.2004, 19:06
?

Äffli
20.07.2004, 18:55
weniger...

wenn denn e forum andere sportarte und denn könnt meh über so sache diskutiere...

was meinsch reezer?