Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Gimma - I-Net Releases??????? Wo?

ParaMC
17.05.2004, 20:05
Abä...

bi im momänt vou ufem Gimma-Trip, dä typ flasht eifach :P!

Tja und itz d Frag...äs wärdä zwöi Schibä vo ihm numä im Netz vertribä (chamä nid choufä)

Di einti isch

"Droga, Sex, Gwalt, Rap" (vor SUISA zensiert...chamä numä im Net abäladä, weiss aber nid wo...cha mer das öpper sägä, oder hett sä öpper und cha mer sä schickä...)

ZAHLÄ drfür!!!

di zwöiti wär

"Katastrophatourischt Vol. 1" (o numä im Net)

isch aber weniger wichtig...!

THX scho im Vorus!

PS: Adrässä für Download wärä natürläch vou geil!

guru one
17.05.2004, 20:14
Soviel ich weiss, chasch de Schiass uf gimma.ch bstelle...
Bis uf dä Gwalt Rap, de isch ja äbä nü¨m im Handel...

Luäg doch mal uf dä Website vom Gian Marco, äm Gimmä sim Brüäder...:D :p

Nei nur Seich...

Greetz Guru One

Aber äbä hesch rächt, de Typ flash eifach mit sim Style:kiffer:

ParaMC
17.05.2004, 20:24
Nope...chamä nid...äs si numä no 2 Sachä vo ihm erhäutläch *schisstmihuäräa*, ha di scho bi hiphopstore bschteut...

fählä tuät jedi mängi...auso, jedä wo viu vom Gimma het...hiä mäudä...

geil wär od limited schibä "dr letscht dreck"...

hett diä öpper?

Naja, und weni grad scho drbi bi...di vergriffni Hobbitz Schibä suächi o scho lang...

plz mäudä!!!

Hyphen
18.05.2004, 09:42
aaalso,wetsh gimma shit??? i han na!!! bin shliasslich au uf sina alba verträtta!!!

wenn was bruuchsh shick mer doch a pm!!!!han so ziemlich alles!!!

hyphen, obk, breitbild

Pleschen
18.05.2004, 10:03
hyphen... du bisch aber nöd zufälligerwiis mit em Gimma, em Ali, Gagislovaki und em Ticinessichinesi(de silvan *g*) z Brig an miner Jam gsi ???

piis

Hyphen
18.05.2004, 10:18
tachhh!nene,döt bini also nit gsi,wega mainsh?wenn ish dä shuwidr gsi?döt hani glaub selber konzert kah

Pleschen
18.05.2004, 10:28
di isch letscht jahr endi Mai gsi, isch recht geil gsi de Gm mit Gang isch da gsi, de Ge! mit em Q-Boot, em Azzi und em Kosimo de no Trick77,StockiTown und AMOK-Swiss! ich und de Aurel händ lüt suscht mit Sound versorg! bi ebe gad wieder am organisiere für di nägscht Walliser HH Jam, de Gm hät scho wieder zuegseit...aber wird eh alles no breit und lang diskutiert hie im Forum, wenni den en Thread zur organisation ufmache!

und du hätsch nöd mal luscht im Wallis dis beschte z gä ???

piis

Hyphen
18.05.2004, 10:40
aaah,okee,jetz waissi um wases goht. i han glaub gad letshtin vum chronex a mail diesbezüglich kriagt,kann das si?eh shu,oder??? i tenk shu.jo hey,lohn mi nöchers zum ganza wüssa,i kumm gern verbii!!!!

Pleschen
18.05.2004, 11:07
ja wär kool, also de Gm hät mer scho zuegseit daser au wieder öbis bitreit ade Jam!

also ich meld mi bi dir wenn definitivers fescht staht!

chronex, hmm der name seit mer öbis aber find gad kei person dezue...de Gm hät gseit er luegi mal wer er no im Gepäck chöni mitbringe, vilicht gaht das ja vo ihm us...

ebe ich meld mi, aso piis

grüess üsem Wallis

cooper
18.05.2004, 11:48
hans gsuecht.. aber noed gfunde.. schaade..

am beshcte grad direkt kontaktiere

thieu
18.05.2004, 11:54
Original geschrieben von Pleschen
ja wär kool, also de Gm hät mer scho zuegseit daser au wieder öbis bitreit ade Jam!

also ich meld mi bi dir wenn definitivers fescht staht!

chronex, hmm der name seit mer öbis aber find gad kei person dezue...de Gm hät gseit er luegi mal wer er no im Gepäck chöni mitbringe, vilicht gaht das ja vo ihm us...

ebe ich meld mi, aso piis

grüess üsem Wallis

Öi vergiss de iisch nit... Wenn de der GM wider da isch!

Radical
18.05.2004, 12:01
Original geschrieben von Hyphen
aaah,okee,jetz waissi um wases goht. i han glaub gad letshtin vum chronex a mail diesbezüglich kriagt,kann das si?eh shu,oder??? i tenk shu.jo hey,lohn mi nöchers zum ganza wüssa,i kumm gern verbii!!!!

De Chronex isch damals im Wallis nöd derbii gsii, det sind der Ali und d Jungs vo de psyproductions derbii gsii...

Mir chiemtet dänn suscht au gern wider verbii im Wallis, Pleschen...

strikk
18.05.2004, 12:04
www.noed.net/abhang.mp3

feat. sin grossa bruader...

Pleschen
18.05.2004, 12:09
ne ne Jungs ich vergässe niemert!

sobald das d Location fescht steit machi en Thread üf und informiere alli lit no persöhnlich!

Diz jahr wirds aber es bitz anderscht laufe mit de Jam, also besser!letscht Jahr isch alles es bitz idrängt gsi und das wird diz jahr nimme so sie...aber das werde der ja alles gseh...hehe

piis Pleschen

ps. radical bi morn da, stah uf de gästeliste vom Dynamo und dini 120fr. hani scho im sack bzw. geldsack :D

Pleschen
18.05.2004, 12:17
Original geschrieben von Radical
det sind der Ali und d Jungs vo de psyproductions derbii gsii...

ah no öbis...weiss nöd obs öber gmerkt hät aber di beide andere wo mit em Ali und em Gimma uffer bühne gsi sind, sind ja als Gaggislovaki und als Ticinessichinesi akündigt worde...hehe geile scherz gsi und voll di verarschig die beide verstönde öbe so viel vo rap wie e chatz vom chue melche....

ha de einti vo dene beide leschti in züri kenne glernt, gaht mit mir ind schuel und hät mich über de scherz informiert... ich has au nöd gschnallt damals:blingblin

piis

ps. hmmmm weiss irgent öber vo euch öbis über das berüchtigt Gimma album wo in leschter zit ufgno worde isch aber nie söll erschiene...----> Ge! ich schiess der in Rucksack...hehe

Radical
18.05.2004, 12:28
Original geschrieben von Pleschen

ps. radical bi morn da, stah uf de gästeliste vom Dynamo und dini 120fr. hani scho im sack bzw. geldsack :D

das freut mein Herz.....:hippie: :hippie: dänn chämmer s Kriegsbeil ja begrabe :-))):D

ge!hans
18.05.2004, 13:26
checket mal das

http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=4236

the fouler
18.05.2004, 13:36
hei mal ä frag hät dä würkli chrom zä?

Pleschen
18.05.2004, 14:10
Original geschrieben von the fouler
hei mal ä frag hät dä würkli chrom zä?

de gimma zäh us chrom...hehe

Dirty Fifty
18.05.2004, 14:19
*hahahahahahahahahahahaha*

Radical
18.05.2004, 14:22
Die sind us Gold, wie sich das füren richtigä Pimp ghört!:D :p :D :D :D

Pleschen
18.05.2004, 14:28
*g* und zweitens isches eifach en ufsatz, ha au so eine d lehrtochter vo minem vater hät mer so eine gmacht!

isch nöd so hexerei...

piis

ps. min dady isch zahntechniker

ParaMC
18.05.2004, 18:56
Original geschrieben von cooper
hans gsuecht.. aber noed gfunde.. schaade..

am beshcte grad direkt kontaktiere

Hani scho gmacht...aber d emailadrässä isch ungüutig...:/

WA(h)RHEIT
20.05.2004, 03:16
Original geschrieben von ParaMC

"Droga, Sex, Gwalt, Rap" (vor SUISA zensiert...chamä numä im Net abäladä, weiss aber nid wo...cha mer das öpper sägä, oder hett sä öpper und cha mer sä schickä...)

Wer dieses Maerchen immer noch glaubt ist wirklich selber Schuld. Zensiert, hehe, natuerlich...

ParaMC
20.05.2004, 17:10
Auso, wes äs Märli isch, de schick merä unbrönnti CD mit cover etc. am liäbschtä no mit dr adrässä vom ladä wod sä härhesch...

Double M
21.05.2004, 15:20
ICh han öppa d'Helfti vo Droga,Sex,Gwalt Rap.

gimma
14.06.2004, 18:16
i au nuno, leider. han das züüg mol bima festplattaabsturz über da jordan gschickt...
und verschigga oder so tuanis nid, sorry.
wer sucht der findet.

Corleone
14.06.2004, 19:58
ey gm
soll i s dr brennä :D

SirDavidson
15.06.2004, 21:43
hea

i han drooga, sex, usw... sind so viel i weiss 18 lieder... die han i alli...

wenn ihr die wönd, denn melded oi bi www.rheinportal.ch ah und gönd denn in chat und spreched de Sir ah...

mfG $ir

don_domi
21.06.2004, 17:51
eifach per PM melde, s droge sex gwalt rap ligt au no bi mir dihei ume (und zwar s komplett album).... suscht uf chur goh, döt chasch es i eim lade no chaufe... müsst aber noluege wie de heisst.

mc rassko
21.06.2004, 18:10
ich han 19 tracks vom gimma, wänn sie wetsch gib ichs der scho