Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : STREET ART

Eminem 1
20.10.2004, 13:31
halo zeme.
aso en koleg vo mir (aso das heisst fasch en koleg ich kenen so vom hoisäge) gaht jetz id kunschgwerbschuel. Näbdem er jetz e FREITAG Täsche (voll aight) treit macht er jetz STREET ART, das heisst er druckt bitmap bildli uf chläber und chloibt die öberal ide stadt here. er macht ä schabloone und so. Er seit das seg e witerfüerig vo Graff. und vell besser.

ich find jedoch das das nüt mit 4 elemenz hiphop gräfity meh ztue hät und ä ke kunscht isch. ich mein wen du so zügs wi das vome lamano oder wi de heist alugsch dän find ich das fol grusig dasch doch ke WRITING meh und usserdem grusig?

was mäined ihr zu dere noie grafitiform?

Pablo Escobar
20.10.2004, 13:35
Original geschrieben von Eminem 1
halo zeme.
aso en koleg vo mir (aso das heisst fasch en koleg ich kenen so vom hoisäge) gaht jetz id kunschgwerbschuel. Näbdem er jetz e FREITAG Täsche (voll aight) treit macht er jetz STREET ART, das heisst er druckt bitmap bildli uf chläber und chloibt die öberal ide stadt here. er macht ä schabloone und so. Er seit das seg e witerfüerig vo Graff. und vell besser.

ich find jedoch das das nüt mit 4 elemenz hiphop gräfity meh ztue hät und ä ke kunscht isch. ich mein wen du so zügs wi das vome lamano oder wi de heist alugsch dän find ich das fol grusig dasch doch ke WRITING meh und usserdem grusig?

:lastweek:

mega neu muess scho sage,das wird scho toodes lang praktiziert

nafackler
20.10.2004, 14:04
also streetart isch glaubs in europa enstande. Viel säget dass es eifach e ifüerig ins graffiti isch, das gsehni aber nöd so die meiste sind alt, und möget nüme use also möchets halt stickers.... aber es isch vilicht de grund warum graffiti sich immerno verbreitet in europa. in america isch's ja teilwis fast usgstorbe ...

PervertedMonk
20.10.2004, 18:24
halo zeme.

:gun: :charhit: :wc: :stonehit::auslachen :shooter:

was hat ne freitag tasche mit streetart zu tun?
wen juckt es schon, ob du das jetzt unter "4elemenz hiphop gräfity" einstufen würdest oder nicht? und: sind graffities wenn sie gesprüht sind automatisch auch schön?

beim titel hatte ich mich schon gefreut ein coolen streetartthread zu sehen, aber es kam anders... :topicsuck und i'm out...

Supremedjgm
20.10.2004, 18:27
Original geschrieben von PervertedMonk
:gun: :charhit: :wc: :stonehit::auslachen :shooter:

was hat ne freitag tasche mit streetart zu tun?
wen juckt es schon, ob du das jetzt unter "4elemenz hiphop gräfity" einstufen würdest oder nicht? und: sind graffities wenn sie gesprüht sind automatisch auch schön?

beim titel hatte ich mich schon gefreut ein coolen streetartthread zu sehen, aber es kam anders... :topicsuck und i'm out...

jo scho !!! Isch äuä ä Neuling ! Vorauem dr Name no kopiere... aiaiaiaiaiai

mc rassko
20.10.2004, 18:39
(aso das heisst fasch en koleg ich kenen so vom hoisäge)

wayne interessierts?

stylebrünzlär
20.10.2004, 19:00
dis mami eminem? :hmmm:

und vo wege "bitmap-bildli" .. bewiest wiedermal, dass du eifach kei ahnig vo nüt häsch. wend willsch behaupte,dass es poster vo z.b FH451 billig isch den dusch mer ächt leid!das isch kei MS Paint du idiot!

köbi
20.10.2004, 19:07
STREET ART RULES D MOTHERFUCKERS
HEIT KEH AHNIG
STICKERLIS RULE

spenzasequenza
20.10.2004, 19:10
...das ribu ruult auch...

Stylefile
20.10.2004, 20:09
Eminem hämer doch letschti schomol müsse Banne!!!

Closed, d Idee wär schoguet en Streetart Thread, aber zuviel überflüssiges somit Wandert dieser Thread in den Papierkorb.

werner hässig
20.10.2004, 20:13
also ich find streetart total cool!ussärdäm därfmär nid alli hgkz studäntä in glichä topf wärfä!s hät det nämli au grafiker und videokünstler däbi!die machäd zwar kei hiphop aber es isch trotzdem kreativ und uf das chunts doch druffa...

also min favourite in sachä streetart isch dä wo die kleber macht mit dänä afrofrisurä,so chli verpixlät.
findi uh guet und eigä...

peace a all sprayer, streetarter, grafiker und videokünstler.mached witär

xXel
28.10.2004, 00:02
stfu!

seemaa
28.10.2004, 09:57
Original geschrieben von Supremedjgm
jo scho !!! Isch äuä ä Neuling ! Vorauem dr Name no kopiere... aiaiaiaiaiai

jetzt muesch aber ufpasse, de eminem chunnt nämlich vo Uster, aber nöd vo irgendwo in Uster, sondern usem ober-krasse-ghetto-stylige Nordquartier!!!!

das isch so ober-krasse-ghetto-style das er ebe zum erschte mal i sim läbe e freitag täsche gseh hät! Und en kolleg vom "hoisäge" känne, isch rächt öpis speziells, normalerwis kännsch dich ebe im Nordquartier!!!! nur "vom sich knarre gägesitig an grind hebe"!

M.Y.T.H.
28.10.2004, 10:44
ihr sind doch alles :hater:

aber ihr händ recht :D

slang!head
29.10.2004, 17:01

ich find jedoch das das nüt mit 4 elemenz hiphop gräfity meh ztue hät und ä ke kunscht isch.

Dini mami het au nüt mit da four elementz z tue, mach doch mal über die en thread uf....

xXel
29.10.2004, 18:33
Original geschrieben von **slang!head**
Dini mami het au nüt mit da four elementz z tue, mach doch mal über die en thread uf....

lol hammer:p
du siech bish z vüu...

wab
17.11.2004, 09:11
i think thats too much newskool. ich prefere me dr oldskool schtil - so new york '84 is big up. aber ich bin sehr open-minded drum isches scho guet, für die wos guet finge.

big up to GKEB

struubiskillz
17.11.2004, 09:15
halo zeme.

hey du schriibsch imemr so scheiss do ihne....

entweder bisch du 12 oder aber du rausch immer eins und schriisbch denn immer voll, naivlose und stupide shiit do inne.... wahrschinlich hesch sogar rächt grossi ahnig drbo... mein scho nir dis pic.... das ka mä alles eifach nid ärnst näh.... also hör mol uf mongobilli z spiilä

Stylebock
17.11.2004, 19:45
loool..und wieder hends es gschafft dass sich alli ufregend...:D