Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Beats schützen?!

LKB
25.10.2007, 19:53
Grüezi mitenand. Chan mä d Beats eigentlich au bi dä SUISA schütze loh, wenn mä's nöd will veröffentliche? S heisst jo bi dä Werksameldig, dass s Lied scho muen veröffentlicht sii oder demnächst veröffenlticht werdä...

Aber wenn ich mini Beats allne Lüüt umegib, will i diä doch schütze, damit dä Busta Rhymes au chan aklage, wenn er än Beat vo mir chlaut ;)

You know what I mean?

shaby
26.10.2007, 11:28
Jo Beats sind theoretisch scho bim erstelle gschützt, z problem isch nur de Bewiss das au du de beat gmacht hesch. Wenn ganz sicher wilsch go, kasch en dir per ihgschribene Brief zustelle und zcouver nid öffne.... erscht im Strittfall könsch den vorem gricht bewisse, dass es vo dir isch...

kokett
26.10.2007, 11:40
mach doch eifach all 10 sekunde sones sample "L L EL KA BEEEE" drüber, den müends dich froge wens de beat wänd benutze damit du ihne s samplefree teil schicksch.

Belzebueb
26.10.2007, 11:53
Original geschrieben von LKB
Grüezi mitenand. Chan mä d Beats eigentlich au bi dä SUISA schütze loh, wenn mä's nöd will veröffentliche? S heisst jo bi dä Werksameldig, dass s Lied scho muen veröffentlicht sii oder demnächst veröffenlticht werdä...

Aber wenn ich mini Beats allne Lüüt umegib, will i diä doch schütze, damit dä Busta Rhymes au chan aklage, wenn er än Beat vo mir chlaut ;)

You know what I mean?

en kolleg vo mir, wo sini beats teils i dä staatä vätickt, moss d beats immer schicke, logisch) und er tot in beat nomel so ä spur mitämänä ganz grusigä/komischä ton (dasmer en nöd chan chlauä), und wänn diä andärä finded dä isch geil, nimter diä spur wider ussä...

LKB
26.10.2007, 12:03
ok thanx jungs... ich bin jo voll blöd eigentlich, dass i nöd uf die idee cho bin looooooooooooooooooooooooooooool!!!

das mitm igschribne brief sich selber schicke hani scho gwüsst, aber das machi nöd ;)

püüs

spenzasequenza
26.10.2007, 12:04
diine kolleg isch e miähsame siäch!!! hehe

LKB
26.10.2007, 12:12
welä kolleg?
aber häsch recht!
isch das scho bis is wallis duredrunge?

LKB
26.10.2007, 12:15
Original geschrieben von spenzasequenza
diine kolleg isch e miähsame siäch!!! hehe ah, du häsch jo gar nöd mi gmaint :)

shaby
28.10.2007, 18:31
ok thanx jungs... ich bin jo voll blöd eigentlich, dass i nöd uf die idee cho bin looooooooooooooooooooooooooooool!!!

das mitm igschribne brief sich selber schicke hani scho gwüsst, aber das machi nöd ;)

püüs

Ich machs au nid ;) Wäre jo viel briefe... Ich gang halt das Risiko ih... sunscht kunt meh jo au nie witer!

paix

LKB
28.10.2007, 18:36
Original geschrieben von shaby
Ich machs au nid ;) Wäre jo viel briefe... Ich gang halt das Risiko ih... sunscht kunt meh jo au nie witer!

paix jo, aber spötistens, wenn dir mol s paar beats klaut worde sind oder susch paar sache chrumm glaufe sind, fangsch dirs a überlegä, glaub mrs ;)

toniqe77
28.10.2007, 18:39
mä cha ja au eifach ä komplettä loop, so zwei oder viär bars lang oder so uf drü, viär minutä tunä und der als demo usägii, also so uhni arrangement, breaks, solos oder so, dä isch das ding ja au nur ender chlaubar...

Gimma himself
28.10.2007, 18:46

You know what I mean?

du kasch si bir suisa hinterlegga, an di selber iigschriiba schicka, bima awalt oder notar hinterlegga...

wobi i weiss nid ob dä mitam an sich selber schicka verhebt...

das sind dia sacha womer grad in sinn khömend.

grz gm

shaby
28.10.2007, 18:52
jo, aber spötistens, wenn dir mol s paar beats klaut worde sind oder susch paar sache chrumm glaufe sind, fangsch dirs a überlegä, glaub mrs ;)

Jo zum glück isch mir das no nie passiert. Aber hesch recht, wenns vorkunnt kei ich dure, hrhrhr

halt eifach au luege, dass meh si nit downloade kha.

Demfall ich dir das scho passiert? Wie denn?

LKB
28.10.2007, 19:02
thanx. also dä gm meint, dass mä's au so chan bi dä suisa ameldä?? jut, denn machi das... vilicht hehe..

@shaby: jo isch scho passiert. eifach so als bispil: han zmol uf dä myspace siite vom ariano äs lied ghört über min beat. han ihm persönlich aber nie beats geh. diä händ irgendwie d rundi gmacht und sind denn döt glande und gott weiss, wer susch no lieder gmacht hät über mini beats hehe...
und susch halt au scho, dass öpert eifach diä mp3-files benutzt hät, woni geh han, ohni geld z zahle oder nur scho zfroge...

Proof
28.10.2007, 19:18
D musig isch für alli da...

sobald mä sie schützt, isch es wie wennd luft kostepflichtig wär

LKB
28.10.2007, 19:34
Original geschrieben von Proof
D musig isch für alli da...

sobald mä sie schützt, isch es wie wennd luft kostepflichtig wär LOL!!

Proof
07.11.2007, 00:27
WAS ISCH?? :D

Red Reef
07.11.2007, 00:31
hehe. geile siech.

:D

LKB
07.11.2007, 00:44
Original geschrieben von Proof
WAS ISCH?? :D jo i hoff mol, du häsch das nöd ernst gmeint. isch chli an anarchische gedanke :)

Proof
07.11.2007, 01:03
jo i hoff mol, du häsch das nöd ernst gmeint. isch chli an anarchische gedanke :)

han ich nöd... wär aber schön, nöd? denn gäbts nöd so züügs wie MTV oder Viva

isch nur so en brainfart gsi. nöd ernst nä

LKB
07.11.2007, 01:19
eigentlich anarchistisch, aber isch scho spot gsi, wonis gschribe han

Proof
08.11.2007, 03:04
eigentlich anarchistisch, aber isch scho spot gsi, wonis gschribe han
ich has demfall falsch gläse, ich ha ebe anarchistisch gläse, also no problem. isch bi mir ja au spaht gsi. aber wie du vielliecht weisch, minus und minus git plus.

s problem het sich vo selbst usglöst. du häsch es falsch gschriebe, während ich's falsch gläse han.

fuck, ich muen ufhöre mit kiffe suscht schrieb ich da no alles volle.

piisa studie