Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : heroin

bullet1
08.11.2007, 13:50
wär vo eu hängt a de nadle!
gits überhaupt no hero junikies i de hip hop szene?

Madsen
08.11.2007, 13:53
damn.. und nächscht wuche isch crystal ar reihe? nix gschiders ds tue?

aber joa glich no: dänke mau heroin isch chli verbii, ussert villech bim pete :D

nei ke plan, aber chamer nid vorstelle wie me hüt no so dumm cha sie.. denkmal kokain isch viel wiiter verbreitet..

bullet1
08.11.2007, 13:56
was nüt gschiders ztue! i dem forum gahts zuefällig um droge! ich frög mich eher ob du nüt besers ztue häsch als da ine poste!

Madsen
08.11.2007, 13:58
Original geschrieben von bullet1
was nüt gschiders ztue! i dem forum gahts zuefällig um droge! ich frög mich eher ob du nüt besers ztue häsch als da ine poste!

viel nöd nei .. :D

voll easy n so.. ;)

Sound Provider
08.11.2007, 14:02

hehe madsen hat nie was besseres zu tun, als in dieses forum zu posten. ;)

aber bullet, weshalb fragst du? brauchst du was? suchtprobleme? einfach so gebe ich das nicht zu in einem öffentlichen forum.

freddyk
08.11.2007, 14:02
ich stah voll uf hero.... vorallem d ravioli sind super!

quasoozl
08.11.2007, 14:04
nei konfi esch vell besser! ravioli sukked voll:D

sly saloon
08.11.2007, 14:04
heroin isch vorbi, koki isch zrugg, im ganz grosse stil. vor wenige johr ischs no anders gsi, ha viel kollege verlore wo uf sugar abgstürtzt sind, die wenigsten hend de rank gfunde!

bullet1
08.11.2007, 14:11
ich frög eu das wils mich wunder nimmt obs no homies uf hero git! han früener ebe au es paar kolege wäg dem shit verlohre!

xdope
08.11.2007, 14:20
Heroinabhänigi i dä Hip-HOp Szene?

De Besti UK Rapper ;) weiss aber nid was de alles für Droge gno het..

check:
http://www.myspace.com/mcskinnyman
Official Skinnyman Web Site (http://www.skinnyman.co.uk/)

http://www.tomjennings.pwp.blueyonder.co.uk/skinnyman.jpg

bullet1
08.11.2007, 14:35
de tüp rapt würklich no härt!

kiMe.
08.11.2007, 14:56
Original geschrieben von MadSen
damn.. und nächscht wuche isch crystal ar reihe? nix gschiders ds tue?

aber joa glich no: dänke mau heroin isch chli verbii, ussert villech bim pete :D

nei ke plan, aber chamer nid vorstelle wie me hüt no so dumm cha sie.. denkmal kokain isch viel wiiter verbreitet..

ich denke mal cocoaine zu nehmen ist in etwa gleich dumm;)

mib
08.11.2007, 15:01

Sorry aber Hero isch eifach s'letscht. Kollege woni dur de Scheiss verlore han, froget hüt höchstens öb ne chli chan ushelfe, die händ weder en PC, no Internet, no würdets die Page bsueche.. so :wtf:

bullet1
08.11.2007, 16:25
ich kän jungs dene hät mer jahre lang nöd agseh das si uf hero sind!

sly saloon
08.11.2007, 16:29
ich kän jungs dene hät mer jahre lang nöd agseh das si uf hero sind!

das gits tatsächlich, und denn vo eim tag uf de ander gsehnds zäh johr älter us! krass

Greymind
08.11.2007, 16:32
Die einzig nadle a dere hützutags Hip Hopper no hänged isch die...

http://www.shure.com/stellent/groups/public/@gms_gmi_web_us/documents/web_resource/site_img_us_pro_m44-7_l.jpg

gitt sicher usnahme.... aber vermuetlich sehr wenig i de muusig richtig....

Caprese
08.11.2007, 16:41
uncle howie isch en hero-junkee. zumindest en ex-junkee

schläppr
08.11.2007, 16:47
Heroin kommt zurück.

sly saloon
08.11.2007, 16:50
Original geschrieben von schläppr
Heroin kommt zurück.

what goes around comes around

schläppr
08.11.2007, 16:54
Original geschrieben von sly saloon
what goes around comes around

aber einen sexyback bekommst nicht davon.

Heimlifeiss
08.11.2007, 17:12
hans 1mal probiert, nachher müese chotze und den isch de flash ihgfahre... mues säge, würkli böööööös geil (ishc jez aber au shco 2 oder 3 jahr her...). aber han zviel respekt vo dere droge zums nomal mache...

Züri-Supporter
08.11.2007, 17:14
sheiss auf drogen. SHEISSS DRAUFFF!!!

was bringt oich das??? gibt so viel besseres zu tun als sich hero odr sonst drogen zu geben. sheiss auf das.

Heimlifeiss
09.11.2007, 16:32
Original geschrieben von Züri-Supporter
sheiss auf drogen. SHEISSS DRAUFFF!!!

was bringt oich das??? gibt so viel besseres zu tun als sich hero odr sonst drogen zu geben. sheiss auf das.

was es eim bringt? probiers dänn weisches...
oder was bringts dir musig zlose? voll überflüssig brignt ja gar nüt...

und sowieso sött me nüt verurteile wome selber no nie probiert het

D-Beatz
09.11.2007, 16:51
"und sowieso sött me nüt verurteile wome selber no nie probiert het"

sorry aber heroin isch jetzt würkli nöd öppis wod musch usprobiert ha dases verurteile chasch... vo dem musch eifach d'finger lah!!!

Dr.No
09.11.2007, 16:56
Original geschrieben von Heimlifeiss

und sowieso sött me nüt verurteile wome selber no nie probiert het

genau so mongos wie du beschwähred sich nachr übr die ungrächti gsellschaft

Heimlifeiss
09.11.2007, 17:25
Original geschrieben von Dr.No
genau so mongos wie du beschwähred sich nachr übr die ungrächti gsellschaft

du kennsch mich nöd also heb pfressi spasst. ich beschwer mich en scheiss und wie du witer obe läse chasc ha ich das 1mal gmacht vor 2-3 jahr. bin no jung gsi und ha mit so sache umeprobiert wenigsents hani erfahrige demit gmacht und weiss über was ich rede und vermittle nöd irgendwelches wüsse wie: "ja ich han mal en kolleg gha, de kennt eine und de hett ihm gseid"

shcüss der selber in grind bevors en andere macht

xdope
09.11.2007, 17:38
vo 0 uf 100 i grad mal 5 sekunde.. alte beruhig di man!

de scheiss hemmer alles scho mal diskutiert..
droge sinds geilschte und genau drum mues mer ufpasse!
gwüssi sache im lebe muess mer eifach nid uspropiert ha [punkt]!!

Went’s läbe einigermasse im griff wetsch ha, den los besser uf dini kollege und sicher nid selber propiere.. jede mensch reagiert andersch..

Aight!?

Madsen
09.11.2007, 17:42
Original geschrieben von kiMe.
ich denke mal cocoaine zu nehmen ist in etwa gleich dumm;)

ist vielleicht auch dumm.. nur eben weniger dumm..

gibt sicher auch kokain-tote, aber heroin ist da bedeutend schneller am werk... (ich rede jetzt von gespritztem heroin, schnupfen wär wahrsch. wieder was anderes)

egal, ich glaube es ist mehr oder weniger vorbei mit den grossen heroin tagen... dafür koksen die jugendlichen heute in nem alter in dem wir uns knapp dazu überwinden konnten mal gras auszuprobieren, finde ich viel schlimmer als die ganzen manager idioten.. sollen doch verrecken an dem ganzen schnee...

Heimlifeiss
09.11.2007, 17:42
es gaht mer me drum das irgend so en spasst im internet mich wott beurteile wo kei ahnig vo nix het und mich nöd mal kennt. und ihr redet so als wär heroin das teufelszeugs, es gitt no 1000mal schlimmeri droge... wennt mit droge chasch umgah denn chasch der au ma chli sugi ineknalle. ich weiss dass das vieli nöd chönd, ich uf jedefall chans und bin froh drüber das ich ab und zue min geile flash gnüsse chan ohni abzfucke und mich über die ungerechti gsellschaft ufzrege... omg de typ het echt kein plan vo nix söll sis scheiss bünzlilebe witer gnüsse und sin nachbar go ahzeige willer zluut musig lost...

Caprese
09.11.2007, 17:47
es gaht mer me drum das irgend so en spasst im internet mich wott beurteile wo kei ahnig vo nix het und mich nöd mal kennt. und ihr redet so als wär heroin das teufelszeugs, es gitt no 1000mal schlimmeri droge... wennt mit droge chasch umgah denn chasch der au ma chli sugi ineknalle. ich weiss dass das vieli nöd chönd, ich uf jedefall chans und bin froh drüber das ich ab und zue min geile flash gnüsse chan ohni abzfucke und mich über die ungerechti gsellschaft ufzrege... omg de typ het echt kein plan vo nix söll sis scheiss bünzlilebe witer gnüsse und sin nachbar go ahzeige willer zluut musig lost...

shit du bisch du dr vollspasst. wilsch damit sega wär nit min 1 mol jedi droga innghaua het isch en bünzli oder was? hallo kum mol biz aba und luag dass dini agressiona in griff kriagsch.

Madsen
09.11.2007, 17:51

findest du auch, dass sich jeder ab und zu mal ne zigarette anstecken kann ohne abhängig zu werden? würd mich interessieren..

Belzebueb
09.11.2007, 18:11
hans 1mal probiert, nachher müese chotze und den isch de flash ihgfahre... mues säge, würkli böööööös geil (ishc jez aber au shco 2 oder 3 jahr her...). aber han zviel respekt vo dere droge zums nomal mache...

chasch dä flash mal beschribä? oder bisch so gflasdht gsie, dast nüt meh devo weisch?

kängaruh
09.11.2007, 18:12
Original geschrieben von mib
Sorry aber Hero isch eifach s'letscht. Kollege woni dur de Scheiss verlore han, froget hüt höchstens öb ne chli chan ushelfe, die händ weder en PC, no Internet, no würdets die Page bsueche.. so :wtf:

hero in st.galle?
isch ja wie blocher bi de SP!

TS....TSTSTS...TS ZH ZH ZH

Dontom der II.
09.11.2007, 18:50
Heroin junkies gibts genug...

Aber sicher nicht hier.

Kokainjunkies wohl schon eher, denn das ist ja voll im Trend...So ein Goldküstenschnupf macht doch auch mehr her, als sich seinen Mix im Löffel zusammenbrauen und dann mit 5 Versuchen in die Vene zu spritzen

mieze
10.11.2007, 01:24
i hätt gseit dass die letzte jahr bi üs vorallem prägt u atriibe gsi si vo fun party exessiv aktiv meh leischtig besser schöner schneller höher sexy jetzt sofort. da passe koks, speed, E sowie amphetamine besser. salopp gseit loufe die eher unter em label "gwinner" droge wogäge sugar wohl mehrheitlich als "hippie" oder "looser" droge agluegt wird. heroin bedient anderi emotione, het e anderi ästethik; isch meh abdrifte wäg-si verdränge abspace egalo flüge vergässe....wäg vo hie, furt u tschüss u adieu. wie scho erwähnt worde; heroin chunnt wieder zrügg, bini fasch sicher.

aber was weiss i scho??
usser: es isch weekend. häre mit dem stoff! :D

Heimlifeiss
12.11.2007, 17:16
findest du auch, dass sich jeder ab und zu mal ne zigarette anstecken kann ohne abhängig zu werden? würd mich interessieren..

gibt solche die es können, andere nicht... kommt hald auch darauf an was du unter ab und zu verstehst...

Heimlifeiss
12.11.2007, 17:17
Original geschrieben von Belzebueb
chasch dä flash mal beschribä? oder bisch so gflasdht gsie, dast nüt meh devo weisch?

weiss no zimli alles han mer au nöd grad de grind wegghaue sondern ehner wenig gno... uf jedefall bini eifach voll "müed" worde und nur no uf em bett glege und de kolleg het mich die ganz ziit voll textet aber ich han gar nöd würkli zueglost sondern nume "mhm" gseid...

isch hald schwer en flash mit wort zbeschribe...

Heimlifeiss
12.11.2007, 17:21
Original geschrieben von Caprese
shit du bisch du dr vollspasst. wilsch damit sega wär nit min 1 mol jedi droga innghaua het isch en bünzli oder was? hallo kum mol biz aba und luag dass dini agressiona in griff kriagsch.

es reggt mi eifach uf wenn irgend n spasst mich wott beurteile ab 1 statement obwohl er mich nöd mal kennt... leider hetts viel zvill armi lüüt im internet und apropos agressione bin eine vo de friedlichschste mensche überhaupt aber das chasch du nöd beurteile will du mich nöd kennsch.

Madsen
12.11.2007, 17:23
gibt solche die es können, andere nicht... kommt hald auch darauf an was du unter ab und zu verstehst...

hab nur gefragt, weil nikotin in etwa das gleiche abhängigkeitspotential hat wie heroin..

weiss einfach nur, wie schnell das bei zigaretten ging, klar ist bei jedem anders.. trotzdem..

D-Glay
12.11.2007, 17:35
Weiss na ganz genau wo die Welle ufcho isch in ZH... ...und wievill Lüüt dadur kaputt gange sind vo mim Umfeld.. ...Einigi hend Aids , anderi sind ersch gar nömm da, widerum anderi sind immerna druff und triffsch nurna a de Langstrass ah..

Raate allne schwer devo ab sowas azlange.

Heimlifeiss
12.11.2007, 17:35
hab nur gefragt, weil nikotin in etwa das gleiche abhängigkeitspotential hat wie heroin..

weiss einfach nur, wie schnell das bei zigaretten ging, klar ist bei jedem anders.. trotzdem..

kenn z.b. eine de hett e wuche lang oder sogar no chli meh (ca 10 täg) jede oder fast jede tag chli sugar grupft und hett nachher nie meh... mir wärs zriskant gsi aber jedem das seine...

Madsen
12.11.2007, 17:43
kenn z.b. eine de hett e wuche lang oder sogar no chli meh (ca 10 täg) jede oder fast jede tag chli sugar grupft und hett nachher nie meh... mir wärs zriskant gsi aber jedem das seine...

ja ebe.. weiss zum bispiel vo mir, das sowas ganz sicher is aug würd gah.. aber äbe, jede isch da anders..

botho!bonobo
12.11.2007, 17:44
ISCH SICHER MEGA LÄSSIG

Heimlifeiss
12.11.2007, 17:47
ja ebe.. weiss zum bispiel vo mir, das sowas ganz sicher is aug würd gah.. aber äbe, jede isch da anders..

jo ebe chunnt hald uf de mensch druff ah... ich persönlich hett eifach zviel respekt vo so öppisem, zums regelmässig neh.

shy*1
13.11.2007, 09:41
Mini tante vu italie isch ad langstrass zoge zum es puff ufmache, :) das isch nochli anderscht gsih, iri mueter isch sogar ga butze. Uf jedefall isch iri dochter aka mini cousine mit 15 heroin abhengig gsih und het mit 15 MIR abote si für geld zficke und das het si sus au nochli gmacht. ÜBEL..... S'schlime adem gift isch eifach dasmer abstuerzt und das zu 100%..

killuminati
13.11.2007, 15:04
härt! scheiss droge!

Heimlifeiss
13.11.2007, 15:15
für die wos würkli interessiert sölled sbuech wir kinder vom bahnhof zoo läse isch e autobiografie vome hero junky und es würkli geils buech. de film isch aber total verschisse, also nöd empfehlenswert!

OFC
26.11.2007, 17:50
es isch biliger we coca choschtet nurno 40 frs ufs gram find ich ja dä hammer söletz lieber s weed legalisirä äs isch eifach än scheiss

CHrutstIL
26.11.2007, 18:13
heroin isch scho easy. eifach ned vorem z'morge, suscht vertreisch s'kafi nümm!

OFC
26.11.2007, 18:19
chund besser zur gältig häsch bis am mittag ä schibä

SauerEi
26.12.2007, 14:31
ich han eifach schiss sowas uuszprobiere... isch ja au möglich dasmer sofort abhängig wird... han z vil respekt vor H