Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Hottest ladys ever seen.......


.kerYjameS
20.05.2004, 12:53
http://w1.402.telia.com/~u40213567/beyonce_no_makeup.jpg

http://www.youngandblack.net/ashanti2.jpg

http://www.crystalpro.net/stars/pamela.jpg

http://www.crystalpro.net/stars/christina.jpg

http://www.crystalpro.net/stars/madonna.jpg

http://www.crystalpro.net/stars/cameron.jpg


haha :wixer:

Map
20.05.2004, 12:56
Sack übere Chopf und... :beissen:

elyna
20.05.2004, 13:02
jetzt han ich scho wellä go mötzle, wo ich de titel gläsä han, vo wägä jetzt gitts denn gnueg so huere hot ladies thread, aber das isch natürli öppis anders ;)

Danielsson
20.05.2004, 13:05
Uf sonä shizzl Thread chunnt ou nur dr Eru...hehe


piis

Fletsch
20.05.2004, 13:07
Original geschrieben von elyna
jetzt han ich scho wellä go mötzle, wo ich de titel gläsä han, vo wägä jetzt gitts denn gnueg so huere hot ladies thread, aber das isch natürli öppis anders ;)

Ja da muesch scho mötzä gäll...:rolleyes:

haha..d Pamela isch hääärt!!

music_head
20.05.2004, 13:37
witer so!!! meh pics!!! meh lache!!!:no:

iceripperin
20.05.2004, 15:37
im hot chick pics thread chönnteder eigentlich au äs "vorher" föteli vo äs paarne chicks inetue, chönnteder zum teil au lache ;)

subtile
20.05.2004, 15:45
teilwis rächt abartig...

iceripperin
20.05.2004, 15:54
wääh

PsyKez
20.05.2004, 15:55
ich verweise auf meine signatur

iceripperin
20.05.2004, 15:56
ayayayaayayay

tysha
20.05.2004, 16:24
haha jaja.a. das isch halt
showbiz föteli sind immer no gmacht!! meh chan us allne mit make up und fotoretousche guet ussehndi lüüt mache
m
mir gsänd doch all mol verkrügled us wenn mer am morge vor de spielg stönd oder öppe ned??

scope
20.05.2004, 16:25
auso i gseh vo morge bis am aabe scheisse uus.

pink isch hert...

Proof
20.05.2004, 16:46
link (http://www.deansplanet.com/nomakeup.html)

wäää britney wääääh

tysha
20.05.2004, 17:11
ich han mich jetzt do au chli dureklickt
udn sorry.. mängisch gitts also ned wüklich was uszestzte.. d winona gseht au ungschminkt guet us
und be vellne sind eifahc alti bilder dinne vo de nicole kidman halt

es normal bild näbemene hochglanz gseht immer komisch us!! und ned so glamorööös!!

nobra
20.05.2004, 18:08
über sowas sich gedanke mache?

dont believe the hype..

ilfuror
21.05.2004, 01:49
Uma Thurman flasht vorallem

Akkema
21.05.2004, 10:07
ööh, das isch ja d'härti! me cha ja so ziemlich jede mensch mit ere tonne make-up "hübsch" (das isch immer no gschmacksach) mache & im compi d'falte lah verschwinde, d'hüft chli schmäler mache... abör nachher bisch umso meh gshockt wenn die lüüt mal in natur pur xehsch! :lätsch: :D

Supremedjgm
21.05.2004, 10:14
Wäh ihgitt...so grusig... :wc:

[kayoz]
21.05.2004, 10:21
Original geschrieben von Proof
link (http://www.deansplanet.com/nomakeup.html)

wäää britney wääääh

naja, aber bi der charlize theron händ s'pic us "monster" gno ond för dä felm esch sie äxtra hässlech gmacht worde...

d'ashanti fend i z'härtischte :wtf:

beatniquer
21.05.2004, 11:27
Original geschrieben von iceripperin
ayayayaayayay


bi derä machts ke underschiid ob si gschminkt isch oder nid :kotz:

Luusmailtli
26.05.2004, 22:44
Original geschrieben von [kayoz]


d'ashanti fend i z'härtischte :wtf: :kotz: die isch jo mega behoort!jetzt wüssemr wiso sich stars schminke--wil sis mega nötig hänt!aber si meineds nur guet,si wännd üsi auge jo schone..:D aber es isch au wohr,dass nid alli würkli soooo schlimm usgsehnt!

Aurel
26.05.2004, 22:49
pam und applegate send ganz hart... jedoch madonna oder halle berry gsend natürlech au ned schlecht uus... also im vergliich zu de andere uf jede fall...

zeusel
28.05.2004, 12:27
liäbä curry "eru" james

dä plural vo lady isch ladies, du tubäl!

wänn scho änglisch, dänn bitte richtig.

zeusel

p.s. ich chummä ganz langsam nöchär und plötzlich schtahni hintär diär...

the fouler
28.05.2004, 15:41
also ich glaube ja scho das diä in echt nöd so usgsend wiä gschminkt aber so..?:confused: naja ich glaube diä sind hässlicher gmacht worde mit em pc!

Map
28.05.2004, 15:45
@Fouler: Chönnt scho sy. Oder sy die Lüt wo us Schönheitsideau fungiere tatsächlech ungschminkt vieu hässlecher aus e Durschnitts-Bürger?? Wo isch do die natürlechi Ästethik, wo grundsätzlech bi de meischte Mönsche erkennbar isch??

Aber a dere Stöu Propz a d'Vigasiste und Make-Up-Pinsler vo dene Stärli! Die wahre Künschtler vom 21. Jahrhundert!

Juz_Fly
30.05.2004, 20:14
naja, avril's fotot hat mich nich gerade ueberrachst... die ist doch sowieso haesslich... aba ashanti... also ich weiss nich... ist se das wirklich???gruuuselig...

Tante Dagmar
30.05.2004, 20:43
Heiliiiiges Unkraut, aightgenossen sollte den Nobelpreis für Sonntagsunterhaltung kriegen.

christio
02.06.2004, 09:51
shit sums gset nu krass üs!:D

dj_magnetic
06.06.2004, 21:31
und jessica alba sieht immer gut aus!!!:blingblin :blingblin :blingblin

unprecedented
06.06.2004, 21:49
einpaar hier im aight sind auch nciht ohne...:D :D :D :blingblin

Lance
07.06.2004, 14:25
http://www.deansplanet.com/z/images/celebs/no_makeup/rene_zellweger.jpg

Uääääääääj

Lance
07.06.2004, 14:26
Scheisse mir gits öppis...

http://www.deansplanet.com/z/images/celebs/no_makeup/wynonna_judd.jpg

AiGhTgeNoSSiN
07.06.2004, 14:35
Hämer nöd alli mal än schlächtä Tag?:D

mIkRoFiL
07.06.2004, 14:40
Original geschrieben von AiGhTgeNoSSiN
Hämer nöd alli mal än schlächtä Tag?:D

hehe geil usdröckt!

gseh lieber mittelmässig us als einisch hammer und denn weder zom chotze;)

_dC_
07.06.2004, 14:41
Vo wo hesch aigentli die Pics? Isch das öpis offiziells, will susch glaubis mal ned wüki.

Lance
07.06.2004, 14:43
Ach Dc. Ich hans grad imene andere thema scho gschriebe. Ich bi fotograf vo bruef und weiss wie hässlich gwüssi fraue sind wenns in real gsehsch. Soviel zu dem...

AiGhTgeNoSSiN
07.06.2004, 14:54
Original geschrieben von Lance
Ach Dc. Ich hans grad imene andere thema scho gschriebe. Ich bi fotograf vo bruef und weiss wie hässlich gwüssi fraue sind wenns in real gsehsch. Soviel zu dem...

das xehsch au wänd nöd Fotograf bisch:hmmm:

jankin
07.06.2004, 15:23
chli öppis zur technik:

Blonde (http://homepage.mac.com/gapodaca/digital/blonde/index.html)

Bikini (http://homepage.mac.com/gapodaca/digital/bikini/index.html)

isch no witzig...

Peace!

diken
07.06.2004, 15:28
Original geschrieben von jankin
chli öppis zur technik:

Blonde (http://homepage.mac.com/gapodaca/digital/blonde/index.html)

Bikini (http://homepage.mac.com/gapodaca/digital/bikini/index.html)

isch no witzig...

Peace!

uff...not bad. ich liebes wenn dame ned zu ihrem würkliche alter chönd stah. :brille: :brille:
so vom typ: sie gaht uf mallorca go geburtstagfiire - sie meint wenn sie ned di hei esch zählis ned!
:hippie: :no: :no: de esch glaub sogar vom peach gsi

mari-juana
07.06.2004, 16:32
shiiiiiiit... einzelni lüüt erkännsch ja fasch nüme mit make up!!! ..was mer alles demit arichtä chan... isch ja nüme schön!!!

:äkk:

..dmannä tüend mer ja langsam würkli leid... weisch ja nie wie dfrau vom letschte abig am morgä usgseht... hihi :D

[kayoz]
07.06.2004, 16:38
Original geschrieben von mari-juana
..dmannä tüend mer ja langsam würkli leid... weisch ja nie wie dfrau vom letschte abig am morgä usgseht... hihi :D


etz weisch wieso d'manne meischtens kei beziehig wönnd. mer händ angscht devo, dass es scho es make-up ged, vo dem mer manne no nüd wössed, wo 1 woche lang hebt. des gäb ein böses erwachen :p :D

.kerYjameS
07.06.2004, 16:42
Original geschrieben von zeusel
liäbä curry "eru" james

dä plural vo lady isch ladies, du tubäl!

wänn scho änglisch, dänn bitte richtig.

zeusel

p.s. ich chummä ganz langsam nöchär und plötzlich schtahni hintär diär...

lol einmal mehr du lisbch mi.... het nie denggt du bish schwul !!

mari-juana
07.06.2004, 16:45
Original geschrieben von [kayoz]
etz weisch wieso d'manne meischtens kei beziehig wönnd. mer händ angscht devo, dass es scho es make-up ged, vo dem mer manne no nüd wössed, wo 1 woche lang hebt. des gäb ein böses erwachen :p :D


..zum glück sind ier männer noni sowiit daser e fassade chönd um eu machä! ;) ..dfraue händs ebe scho recht im griff wiemer gseht... oder sötti die männliche styliste säge... hehe

Herr Gamus
07.06.2004, 18:57
huiuiui!

han grad letschti no es bild vo de britney übercho:

eSkimO
07.06.2004, 18:58
hmmm merci gamus...ich glaub mir isch grad s linge aug explodiert...wääääääääääääääh...

music_head
07.06.2004, 19:33
DARUM stah ich prinzipiell uf chicks wo in Farbtopf ineplumpst sind...tja, fein und dezent isch vil verfürerischer....;)

mc rassko
07.06.2004, 19:59
jamie lee curtis gseht gschminkt au scheisse uus!!!

Highnz
07.06.2004, 23:11
Original geschrieben von jankin
chli öppis zur technik:

Blonde (http://homepage.mac.com/gapodaca/digital/blonde/index.html)

Bikini (http://homepage.mac.com/gapodaca/digital/bikini/index.html)

isch no witzig...

Peace!

hehe, v witzig, jan-kin.:jaja:
wo fingsch du siech das züg geng?

pias

jankin
07.06.2004, 23:17
Original geschrieben von Highnz
hehe, v witzig, jan-kin.:jaja:
wo fingsch du siech das züg geng?

pias

es git jenschti quäue für dä shit. S meischte fingsch dür links uf angerne site. und süsch a so design-related websites het viu vo so (für mi) nützlechäm stuff.

Jo

K
07.06.2004, 23:18
vida guerra!

Skins.be (http://www.skins.be)

Highnz
07.06.2004, 23:23
Original geschrieben von jankin
es git jenschti quäue für dä shit. S meischte fingsch dür links uf angerne site. und süsch a so design-related websites het viu vo so (für mi) nützlechäm stuff.

Jo

i säge nume jan, :handclap:

du siech morn ou äxtra?

iceripperin
07.06.2004, 23:36
Original geschrieben von Herr Gamus
huiuiui!

han grad letschti no es bild vo de britney übercho:

aber e geili frau findet sie wäg dem glich all manne :rolleyes:

Highnz
07.06.2004, 23:54
nenei,
wäg däm ebe grad nid :)

Patrock
03.07.2006, 15:23
http://www.glennferon.com/portfolio1/index.html

Nicht mehr ganz so extrem, aber trotzdem sehenswert...