Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : aightgenossen

pussyliquor
24.10.2004, 23:35
also sit churzem han ich mi mol durch diä verschidenä forenä gläse und glost und ich muäss sage es het fascht nur weichi poser und möchtegärn mc's do innä. alli wo do innä beats zum loosä gähn, hän kei blasse vo frequänze und samples. und wenn i scho nummä das wort frootyloops ghör stellts mir ab. mc's battle sich mit dä schlächtischtä rhymes und besitzä null flow. sorry i hoff i bi nit dr einzig wo so dänkt. das ganzä forum-züggs isch ä möchtegärn kiddy crap platform für loosers!

göhn doch in ladä und chaufet euch richtigä ch-rap - denn es gitt en

Stylebock
24.10.2004, 23:41
Original geschrieben von pussyliquor
also sit churzem han ich mi mol durch diä verschidenä forenä gläse und glost und ich muäss sage es het fascht nur weichi poser und möchtegärn mc's do innä. alli wo do innä beats zum loosä gähn, hän kei blasse vo frequänze und samples. und wenn i scho nummä das wort frootyloops ghör stellts mir ab. mc's battle sich mit dä schlächtischtä rhymes und besitzä null flow. sorry i hoff i bi nit dr einzig wo so dänkt. das ganzä forum-züggs isch ä möchtegärn kiddy crap platform für loosers!

hesch sicher a Stuck wiit recht, aber as isch au a guati Plattform...für mi z.B. ischs an Ziitvertrib, i battla do dinna zwor au, schriba aber au sus mis Züg und mach Freestyles...au mit Lüt vu do dinna, und glaub mr as het ganz guati drunter...dr Grossteil isch scho so wia du saisch...leider...

Horni MC
24.10.2004, 23:58
dänn weisch was mir für plattänä dä hei händ :D

fReEMaN
25.10.2004, 00:26

zeig mal zersch dini beats oder dini rhymes und nachher darfsch der nuggi wider raus nä büäbji..

Al Bana
25.10.2004, 00:31
Original geschrieben von fReEMaN
zeig mal zersch dini beats oder dini rhymes und nachher darfsch der nuggi wider raus nä büäbji..

ha eigentläch nüt wöue säge zu däm beschissnige thread abr ja muess mi am freeman aaschliesse.. disse cha jede, abr nüt drhinger? und jede wo di battles afiggt, vrsteit ihre sinn nid - niemer vo üs het behouptet mir sige d rap kingz, es isch nur fröid vrdammt und ä easy ziitvrtrib, und aus wos shit finde söues ignoriere.. i bi o no nie ufem djing board gsi, wüu i schlicht und eifach ke ahnig vo djing ha.. punkt!

strikk
25.10.2004, 00:55

du machsches euis wieder mal viel z eifach, schad
eigentlich, will das wär scho ä gueti provokation...;)

wi söll ich's dir ächt am beschte erchlääre...hmmmm,
aso...säget mers so: wär so redt hätt wenig bis gar
nüüt begriffä...hmmm, tja so müestis eigentlich lange, oder?

strikk
25.10.2004, 00:59

ahja, was mer au na ufgfalle isch: du bischn student.
easy, mach der nüt druus...:D

Hyphen
25.10.2004, 07:33
z internet isch a schöna spielplatz für hiphopmongoloidi lüüt mit geltigsdrang

SCREWD
25.10.2004, 07:58
ech fends no cool do.....aber ech ben jo eh de keng :D

scope
25.10.2004, 08:10
wie ig ou scho mou gschribe ha fingi 80 - 90% vo dene aight-battler ou scheisse.

aber junge gloubmer, hie hetz gnue MCs druffe wo viu würde burne...

und so vo wäge beats:
i gloube du hesch nid aui glost. z.B. spenzasequenza macht doch schöni beats. oder dr suermel.... (achtung versteckte props)...

mach es battle gäg mi zeig mer wie dreist/real/guet/ahnighabend/flowsbsitzend/usw. du bisch.

Danielsson
25.10.2004, 08:16

Du bisch eifach nur ä Feigling...wo si d Links zu dine Beats, wo si dini ach so hertä Rhymes???:hmmm:
Pussy, reklamiere cha jedä...zeig doch mau di shit!!!

piiis

cutastrov
25.10.2004, 08:38
Und wie bi allem isch au das ebe so es zwüsche Ding - es git echti Möngis do inne - sogar ziemlich viel - aka jo ich bi halt scho dr Man - aber kai Ahnig mit wem/was Sie sich ahlege - par contre gits aber au ganz geili Sieche do (ich main Mehrheitlich TT's und es paar ganz geili alti Hünd wo viel erlebt händ und nid wie die maischte suckers eifach mol in Wald brülle)

Cheers und e schöne
Cuta

drosselbart
25.10.2004, 08:41
Original geschrieben von fReEMaN

c'est comme ca, nächär luegämr de mau witer!

poetical
25.10.2004, 08:52
Das dr nech immer löht la ufrege vo so Jungs. Ig verstah's nid. Wär öppis ufem Chaste hett weisses u dr Räscht schnaut's eh nid das sie gmeint si. So what!?!? Rächtfertige muess ig mi hie eh vor niemerem. Machet öies Ding u aus angere spiut ke Roue oder ämu nume ä Näbepart.

seinodernichts
25.10.2004, 08:53
Also,muess au mol min mischt dezue gä:

Es git lüt die melde sech a,wahrschinli underemene fake-account,wo sech eifach en spass erlaube und das es gwüssi lüt so gar ernscht näme, isch no de witz a dr sach.Das isch mini vermuetig.

Übrigens, es hät scheisse do ufem board....

Greeez

SCREWD
25.10.2004, 08:56
:) Dörfets mr glaube oder nid, aber ich kenn ihn (ich nenn keini näme) aber är hett scho was uff em Kaste.... S wird au glih öbbis usecho.......

Abwarte

@ CUTASTROV....rächt hesch.....DU khörsch definitiv au zu de alte Hünd :D und zu dene wo öbbis druff händ....nur das die Luschene, wo do kei Ahnig hän und sich bi allem hinterfrooge was gschriebe wird, au mol checket was Sach isch......

Gruess ANAL-LEE :D

Dirty Fifty
25.10.2004, 09:01
tja... i säge nume fougendes derzue...

aight-interview mit krümelmonstaz: schono schad wemä imene interview gfragt wird (dürnä i mine ouge sehr sehr guet vorbereitete und sehr qualifizierte rap-kenner) wieso mäh im letschte booklet (grössäwahn-EP, 2002) aightgenossen.ch aus die "nöitrauschti plattform ir schwiiz" grüesst het und öb das hüt ouno so sig... und die frag resp. d antwort när nid veröffentlechet wird, seit das i mine ouge aues...

das mi das närvt gseht mä ja öpe oder? u das spricht i mine ouge für fasch aui lüt uf dere page und für fasch aues wo hie gmacht wird... schulterchlopfe isch erloubt.. kritik wird mit dr UNGFÄHRE (DAS HEISST NID WORTWÖRTLECHE) antwort: I INTERVIEW LÖH MIR ÜS NID LAH KRITISIERE.. abgspiesse...

u d jungs wo öppis veröffentleche hie möge ou ke kritik verliide...

chume mir vor wie in china.. steuet mi a d wang u erschiesset mi...

dynamikee
25.10.2004, 09:14
Original geschrieben von Danielsson
Du bisch eifach nur ä Feigling...wo si d Links zu dine Beats, wo si dini ach so hertä Rhymes???:hmmm:
Pussy, reklamiere cha jedä...zeig doch mau di shit!!!

piiis

word! zeig säuber was druf hesch

cutastrov
25.10.2004, 09:30
Original geschrieben von SCREWD

@ CUTASTROV....rächt hesch.....DU khörsch definitiv au zu de alte Hünd :D und zu dene wo öbbis druff händ....nur das die Luschene, wo do kei Ahnig hän und sich bi allem hinterfrooge was gschriebe wird, au mol checket was Sach isch......

Mich hani jetzt nit gamint... aber merci:-)

SCREWD
25.10.2004, 09:31
DIRTY.........also wenn das würklich so isch, überleg ichs mir nomol sehr guet, für aightgenossen REVIEWS z schriibe...

@ CUTASTROV...scho klar, dass me sich sälber nid drzuezellt, aber ich bestätige das jetzt eifach mol, dass Du nid wägzdänke bisch

@ alli wo sich jetzt am em PUSSYLIQUOR so uffgreggt hän - kei angst, ES WIRD BALD ÖBBIS CHO... featuring vo mir natürlich....

Dirty Fifty
25.10.2004, 09:43
i bhoupte sicher nid so sache eifach grundlos..

SCREWD
25.10.2004, 09:48
nei, das weiss ich.......

damn

aber, das chas jo ächt nid sih.....

nise
25.10.2004, 09:55

irgendwie nid wirklich konstruktiv. tönt chli nach frust.
kei ahnig, ich bruch au nie fruityloops, aber uf däm teil sin scho es paar hammer albene entstande afaik.

s board do: für mi isches au zytvertriib und sorgt des öftern für e glaine lacher am morge oder zobe. und grad au das möchtegärn zeugs isch doch amigs e brüller.
ich find es isch nid dr schlächtischti närbode, well doch d feedbacks relativ real sin (wenn du dim hombre din neuste track zeigsch, logisch seit är är würd en geil finde...)

mini asicht isch ebbe, musig sött frei syy.
wenn nämlich 40 dopi tracks gratis released hesch (hesch dr z.b. im brooknow sini 30 tracks ihnezoge?), denn kenne di friener oder spöter meh lüt als wenn du do grosskotzig behauptisch de sigsch dr bescht und nochhär 100 vo dine 500 cds verschiebsch.
nid dass ich mi fürs verkaufe für musig interessiere würd (ebbe, ich find alles sött gratis sy, und trotzdäm gibi mi ganzes gäld für plastik us...) aber di offesichtlich?!

schlussändlich isch tt und chli beats mache mittlerwiile zu mim hobby worde und das board do het mr unter anderem au scho gholfe mi wyter z entwickle.
dr wäg zur technik (und villicht au chli fame) isch nid eifach, chasch jo wiedermol getting up läse...

reezer
25.10.2004, 10:08
Original geschrieben von Dirty Fifty
tja... i säge nume fougendes derzue...

aight-interview mit krümelmonstaz: schono schad wemä imene interview gfragt wird (dürnä i mine ouge sehr sehr guet vorbereitete und sehr qualifizierte rap-kenner) wieso mäh im letschte booklet (grössäwahn-EP, 2002) aightgenossen.ch aus die "nöitrauschti plattform ir schwiiz" grüesst het und öb das hüt ouno so sig... und die frag resp. d antwort när nid veröffentlechet wird, seit das i mine ouge aues...

das mi das närvt gseht mä ja öpe oder? u das spricht i mine ouge für fasch aui lüt uf dere page und für fasch aues wo hie gmacht wird... schulterchlopfe isch erloubt.. kritik wird mit dr UNGFÄHRE (DAS HEISST NID WORTWÖRTLECHE) antwort: I INTERVIEW LÖH MIR ÜS NID LAH KRITISIERE.. abgspiesse...

u d jungs wo öppis veröffentleche hie möge ou ke kritik verliide...

chume mir vor wie in china.. steuet mi a d wang u erschiesset mi...

bevor hier wieder grosse "hater" diskussionen ins leben gerufen werden:
es gibt immer zwei seiten... die betroffenen personen haben ein PM zum entsprechenden thema in ihrer PM-box...
und einfach mal ganz grundsätzliche: leute die konstruktive kritik an zu bringen haben sollten das vielleicht persönlich und direkt machen und nicht öffentlich in einem forum / interview oder was auch immer... um so mehr wenn man gleichzeitig in einem diensleistungs- / arbeitsverhältniss (vertrieb) mit den betroffenen parteien steht... das die frage nicht veröffenlicht wurde ist deshalb nur zum wohl aller beteiligten parteien... denn öffentliches "gehate" bringt wohl niemand weiter - wirklich was ändern wird man auf diese weise nicht sondern nur mit kustruktiven arrgumenten die man zumindest das erste mal mit uns direkt besprechen sollte!

Dirty Fifty
25.10.2004, 10:14
Original geschrieben von reezer
es gibt immer zwei seiten... die betroffenen personen haben ein PM zum entsprechenden thema in ihrer PM-box...
und einfach mal ganz grundsätzliche: leute die konstruktive kritik an zu bringen haben sollten das vielleicht persönlich und direkt machen und nicht öffentlich in einem forum / interview oder was auch immer... um so mehr wenn man gleichzeitig in einem diensleistungs- / arbeitsverhältniss (vertrieb) mit den betroffenen parteien steht... das die frage nicht veröffenlicht wurde ist deshalb nur zum wohl aller beteiligten parteien... denn öffentliches "gehate" bringt wohl niemand weiter - wirklich was ändern wird man auf diese weise nicht sondern nur mit kustruktiven arrgumenten die man zumindest das erste mal mit uns direkt besprechen sollte!

reezer.. die einti betroffeni person het dir soäbä zrügg gschriebe...

sha
25.10.2004, 10:38
violett

Fletsch
25.10.2004, 10:40
nöd rosa?

Grumble
25.10.2004, 10:40
seit nun mehr 2 jahren besuche ich beinahe täglich das aightgenossen forum. die einen sind länger dabei, die anderen nicht; die einen kennen mich, die anderen nicht; die einen schreiben regelmässig, die anderen nicht; die einen haben was zu sagen; die anderen hättens gerne...

ein forum ist eine öffentliche plattform zum informations- und meinungsaustausch.und in diesem sinne sollte das auch angesehen werden. klar es gibt gewisse regeln die zu beachten sind aber ansonsten....

das grösste problem in diesem forum sind all diejenigen die zu erst einmal scheisse labbern bevor sie sich gedanken machen zum thema!!in diesem forum gibt es sicher 150 theards die in das gleiche thema fallen wie dieses aber jedes mal wenn wieder irgend jemand meint er hätte was zu sagen macht er einen neuen theard auf!mein tipp an euch:
zuerst hirnen dann hornen!

und zur konstruktiven kritik und der gleichen. mir ist schon ein paar mal aufgefallen, dass die mit der grössten fresse am wenigsten vertragen.keine ahnung warum das so ist...vielleicht habt ihr einfach zu kleine schwänze, wer weiss...ansonsten verlegt eure kindergartengeschichten doch in die pm's und verschohnt uns bitte mit dem 100'000'000 beitrag zum hater- und neutralitätsschwachsinn!niemadn ist neutral und jeder ist auf seine weise ein hater. also schluss mit dem wettgewixe und kommt mal wieder auf den boden zurück!

peaz out

Grumble

subtile
25.10.2004, 10:56
Haha Pussyliquor du Hirsch... Meinsch es chunnt ufs tool drufa wome brucht?? Ich fick di in arsch miteme FL Beat, nur dass das klar isch... wenns der nid passt do denn verreis doch du pflock! ... :rolleyes:

pseudonym
25.10.2004, 11:10
säg wasd wotsch, ischmer egal. aber s internet isch wohl di bescht (und wird au in zuekunft di bescht sii) plattform für dä unformations- ustusch. und da ghört aigth dezue.

SCREWD
25.10.2004, 11:15
Original geschrieben von subtile
Haha Pussyliquor du Hirsch... Meinsch es chunnt ufs tool drufa wome brucht?? Ich fick di in arsch miteme FL Beat, nur dass das klar isch... wenns der nid passt do denn verreis doch du pflock! ... :rolleyes:

ey subtile, i ha zwar no kei beat vo dir khört, aber vom pussyliquor kenn ich einigi sache und das sind keini KIDDIE beats.........

subtile
25.10.2004, 11:19
ey subtile, i ha zwar no kei beat vo dir khört, aber vom pussyliquor kenn ich einigi sache und das sind keini KIDDIE beats.........

Ich ha kei stellig zu sine beats gno, ich kenn au keini vo ihm, ich "hinterfrog" lediglich sini ussag dass me mit FL keini gschide beats cha mache...

Cheers

SCREWD
25.10.2004, 11:22
easy :)

Me dörf nid immer alles zu ärnst näh ;)

subtile
25.10.2004, 11:32
easy :)

Me dörf nid immer alles zu ärnst näh ;)

Aight. Vor allem do im Indernet

SCREWD
25.10.2004, 11:36
voila :)

es isch nur e provokation gsih und paar göhnd druff ih....guet, ich würd villicht au druff i goh, wenn ich'n nid würd kenne

Lord Flow
25.10.2004, 12:10
@SCREWD: lustig, du geisch nid druf i, aber hesch di meiste Biträg i däm Thread. Spam? Höhö.

Zum Thread säuber:

Original geschrieben von poetical
Das dr nech immer löht la ufrege vo so Jungs. Ig verstah's nid. Wär öppis ufem Chaste hett weisses u dr Räscht schnaut's eh nid das sie gmeint si. So what!?!? Rächtfertige muess ig mi hie eh vor niemerem. Machet öies Ding u aus angere spiut ke Roue oder ämu nume ä Näbepart.

Word.

nik
25.10.2004, 12:32
...lieber 500 Kids wo im Internet ihre shit poste, womes cha läse oders loht lo si, als 50 pseudo erwachseni wo schlächti albe usebringe und denn no s'gfühl hei si sege de King of HipHop...

sInternet mit all sine Forene isch doch nur e Plattform zum sech informiere, spass ha und ziit vertriebe also höret doch mol uf so z'tue als ob der zwunge wäret das züüg do azluege/lose...

...es isch ned alles gold was glänzt...

:wtf:

Chico Chiquito
25.10.2004, 12:45
Original geschrieben von reezer

Wer sich über Kritik ärgert, gibt zu, das er sie verdient.

bätschmändoo
25.10.2004, 12:58
Original geschrieben von pseudonym
säg wasd wotsch, ischmer egal. aber s internet isch wohl di bescht (und wird au in zuekunft di bescht sii) plattform für dä unformations- ustusch. und da ghört aigth dezue.

Definitiv. Drzue isch's no ä luschtigä Ziivertriib...
Wasi eifach so augemein us dr Kritik a Aightgenossen usghöre vo denä sooooo reale Heads isch, dass mr zersch öppä Top-CH-Niveau erreichä muess, zum über HipHop chönne diskutiere oder mau us Fun äs I-Net-Battle mache. Nid ganz bigä? Nid jede da inne macht HipHop regumässig u mit vouer Hingab, es paar loses sogar numme :eek:. Nid bi jedäm spiut HipHop im Läbe di erschti Gigä. S'git Lüüt wo no angeri Hobbies hei... Und wenn jetz so di augemeini Forderig ufchunnt, dass diä sogenannte Aightgenosse-Internet-Kiddies gfälligscht söue d'Frässe hebä bisnäh ä grosse Meischter vor HH-Szene seit, si dörfe s'Müüli uftue, fingi ds lächerläch. Wär choufft öii Platte? Wesnäch ufregt hautetnäch doch vo derä Page färn. Machet es I-Net-Forum uf mit Passwort wommer nur inächunnt wemmer "real" (:auslachen) isch. Ah nei, HH findet ja nid im Internet statt!!! Stimmt, werum regi mi de uf? :rolleyes:
Chli meh Respäkt für d'Konsumäntä! Ds si diä wo s'Gäud usgäbe fürä Sound. Schnidät näch säuber is Fleisch...

Irgendeis
25.10.2004, 13:21
Ähm, ich wet mal öpis zu dem sägä wo dä Dirty Fifty da agsprochä hät und wo ja in letschter Zyt sowieso hitzig diskutiert wird. Das gaht ei'ch an Reezer aber nöd allzu persönlich sondern allgemein (drum als post).
Äs isch ja so, dass wänn mä' chli "im Rampäliächt" staht sprich "än Namä" hät halt oftmals, sigs jetz uf Grund vo Niid oder was ä immer, ghated wird. Mit mä gsundä Sälbstbewusst si cha mä' bis zu mä gwüssä Grad drüber stah, was ja wük' nöd immer eifach isch. I gwüssnä Aglegäheitä muss mä' sich rächtfertigä das isch au klar.
Ich ha kei Ahnig wie, was und wo Händ und Füäss hät, aber ich find wänn mä' bi öpisäm so kritisiert wird, ob jetz uf ä doch eher aggresivi Art und Wiis oder "korräkt" und konstruktiv, söll mä' das versuechä azneh und di inputs für eim positiv nutzä! Äs sind jetzt einigi Vorwürf im Glichä stil us-gsprochä/gschribä wordä und ich hoffä doch sehr dass diä au irgendwie zur Känntnisnahm gno werdet und dänn nöd im Archiv verstaut werded sondern under Qualitätssicherung mit höchärä Priorität behandled werded. Äs gaht mi ja nüt a, äs isch au überhaupt nöd bös gmeint, ich fänds eifach schad wänn mä' mit "falschä" Abwehr(-massnahme) nöd würd, Qualität vo derä doch ei'ch sehr guetä Plattform, gwährleistä. Ich wünsch mir ä gwüssi neutralität, sowiit das dur die gegebänä Umständ (Fusion) realistisch isch.

Ich bi jetzt au scho äs Zytli immer wieder mal da virtuell az'träffä gsi. Ich find das ä gueti Sach, will ich da doch super Diskussionä gfüert und mitverfolgt, easy Lüt kännäglernt und informativi Biträg gläsä ha. Und mir persönlich isch ei'ch solang-wie-breit was mä' wäg dem und überhaupt vo mir dänkt. Ich wird das au gern in Zuekunft machä, aber wänn ich irgendwänn, uf Grund vo Handfestä Bewiis muss festellä, dass ich dur das Lüt unterstützä wo "unkorräkt" sind, "unkorräkt" im Sinn vo falschä Versprächä, nöd Loyal (vorallem uf CH-Hiphop bezogä) und egostisch, dänn bin i au schnäll weg.
Ich find Aightgenossen, wo ja di grössti Internet-Plattform in Sachä Ch-Hiphop darstellt, söll als allerersts idealistisch gfüehrt und nur zweitrangig zu wirtschaftlichä Zweck gnutz werdä. Und suscht söll klar kommunziert werdä, dass die Page zu mä Label ghört, sich nur dem loyal zeigt und dä rest cha sich figgä!

Das isch ächt nöd als Agriff oder kritik z'verstah sondern als Aregig. Dä Biitrag cha mä' zur känntnis neh und antwortä wänn mä wot, isch aber nöd mit äm gedankä gschribä jetzt ä riisä diskussion az'zettlä.

@ all
V
V
V

strikk
25.10.2004, 16:35
Original geschrieben von Hyphen
z internet isch a schöna spielplatz für hiphopmongoloidi lüüt mit geltigsdrang
ganz im gägesatz zu viva, gäll ;)

lug lüüt, ich xehs vo hundert meter gäg de wind.
ihr händ eifach dä schiss i dä hose IRGENDÖPPIS z mache
oder a IRGENDÖPPISEM beteiliget z sy, wo IRGENDÖPPER
chönnti unkool finde...

tja, dä apassigsdruck isch gross hüttzutax und ich piss
mer id hose wänni drüber nahtänke, wo so lüüt landet...

mini meinig. chömmer gärn vertüüfe. will ich ha gar nonig agfange eui mal d alternative zu däm ganze z erchlääre.

ich bäte für eui, dass ers mal is 20minute schaffed...:D

mc rassko
25.10.2004, 16:55
du bisch e pussy ohni liquor... wänn du dich für sonen schlaue haltisch, bring sälber öppis wo d'aightgenosse überbütet

Stylebock
25.10.2004, 18:56
Original geschrieben von strikk
ganz im gägesatz zu viva, gäll ;)

lug lüüt, ich xehs vo hundert meter gäg de wind.
ihr händ eifach dä schiss i dä hose IRGENDÖPPIS z mache
oder a IRGENDÖPPISEM beteiliget z sy, wo IRGENDÖPPER
chönnti unkool finde...

tja, dä apassigsdruck isch gross hüttzutax und ich piss
mer id hose wänni drüber nahtänke, wo so lüüt landet...

mini meinig. chömmer gärn vertüüfe. will ich ha gar nonig agfange eui mal d alternative zu däm ganze z erchlääre.

ich bäte für eui, dass ers mal is 20minute schaffed...:D

word...

pussyliquor
25.10.2004, 23:54
ab ins battelforum ihr punks

SCREWD
26.10.2004, 08:22
Original geschrieben von Lord Flow
@SCREWD: lustig, du geisch nid druf i, aber hesch di meiste Biträg i däm Thread. Spam? Höhö.

Zum Thread säuber:

Word.

Schön dass Du's lustig findsch. Und e gmerkigs Bürschtli bisch au no, aber ehrlichgseit isch dä Biitrag vo DIR ebefalls Spam!!! Vo wäge "WORD" ;)

Easy, isch jo eh ALLES SPAM, wenn mi froogsch........