Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Final Scratch & Digital Scratch Stuff

hena
08.10.2003, 08:44
hey zäme...

ha do no öppis interessants gfunge...e hardware-software lösig zum scratche am pc... normals dj-set und e pc. drzue sones böxli und ebe d'software traktor fs vo native instruments.de chasch dini digitale files ufem pc via vynil chratze...dönt ächt interessant...söttme fasch mou luege öb das funktionert...

http://www.native-instruments.com/index.php?finalscratch_de

klar ischs nid s'gliche wie ächti 1210er...aber ömu scho mou e guete asatz im gägesatz do zu däm mikey mouse mit globi touch ejay scratch tool.

dasch
10.10.2003, 11:20
kasch jo mit traktor ganz eifach via muus scratche, isch scho vill besser als dä ejay quatsch....

hena
10.10.2003, 11:27
jojo das isch scho klar...aber weisch wenn eine mit vynil wott scratche de isch d'muus eifach scheisse...!isch nid s'gliche feeling. und mit disere lösig chasch uf dim bestehende dj-set mit spezielle plattene (timecode) dini digital ufem pc vorhandene files scratche...waischwasimain...chunt haut scho besser weder wenn mit dr muus scratches machsch..:hmmm:

robbin' rood
10.10.2003, 11:37
stanton final scratch!!!!!!!!!!!!!!!!

in 5 joor wen d'technik (filetechnisch) no besser isch xesch ein in soundsystemlaadä secklä...

hena
10.10.2003, 11:41
jo vou das hani au dänkt....wobi es sig ebe scho jetz rächt usgrift...ha mou öppe vor 2 jorh e bricht dürebergläse...und denn hets gheisse es brucht no entwickligszit bis aues suber lauft.aber i 5 johr chasch ömu de ganz sicher si dass ke scheiss chaufsch;-) d'software hätti scho.jetz fäut nume no dä scratch amp;-)

e guete

Pleschen
14.10.2003, 15:02
miner meinig nach häts sini vor-und nachteil!
aber erstens es isch sicher kein scheiss im gege
satz zum globi flickflack fruchtzwärge ...etc. ejay scheiss!

es söll ja nume de dj's wo sich nöd chönd leiste,
oder nöd d möglichkeit hend d scratch samples
ufe platte lah z presse doch mit dene chöne z scratche!
findi en gueti ide!

aber d ide vo Stanton Final Scratch findi nöd so guet
das du denn zwei so digitali platte hesch dini Mk's und
en laptop!und dini platte täsche chasch denn dehei lah!

mini platte täsche dehei lah für en uftritt:confused: :bluepunk: :no:

piis pleschen

duke_one
14.10.2003, 19:18
Das isch de hammer...

wer träumt nöd devo, sini eigene beats z'scratche oder z'juggle...

Pleschen
15.10.2003, 08:13
Original geschrieben von duke_one
Das isch de hammer...

wer träumt nöd devo, sini eigene beats z'scratche oder z'juggle...

das scho aber wennt am schluss gar kei platte me mit
nimmsch find ich das de horror!

Vinyl never die!!!

piis

Beatnik
30.10.2003, 17:02
was ich schade finde ist das mit z.b Final Scratch die Mp3 Community gestärkt wird, d.h, jeder der früher alls Dummbeutel betrachtet wurde weil er nur mp3 sammelt, könnte in eine paar jahren sehr glücklich dastehen!

Ausserdem wird final Scratch immer mehr benutzt, dj Craze z.b arbeitet fast nur noch damit wenn er in den Club geht!

Natürlich hatt das ganze seine fantastischen Vorzüge, eigene mp3's verwenden, Rare Songs können einfach aus dem Netzt geholt werden, und im Club braucht mann nicht 50 Kilo Platten herumzuschleppen!!

Allerdings ist die ganze FS sache noch nicht ausgereift, die Verzögerung zu einer Platte ist zwar sehr klein, jedoch merkt man bei schnellen techniken bestimmt das da etwas nicht richtig geht!

Ausserdem beklagen sich viele Final S benutzter über Systemabstürze, obwohl für Final Scratch eigens eine Partition auf der Festplatte geschrieben wird, da es ja auf Linux läuft!

egal, es wird in zukunft sicher gute Updates und neue Versionen geben, und ich bin mir sicher das dieses System und seine nachahmer bestimmt in 10-20 jahren die Clubs erobert hat.

Ich stelle mir das so vor das in den Clubs schon ein Laptop installiert ist, evtl. muss man die Timecode Vinyls selber mitehmen! das würd bedeuten das der Dj nur noch mit einer CD Rom auftaucht auf der alle Tracks die er braucht drauf sind, irgendwie fehlt mir da das Gefühl dafür, hmm Dj/Musik ab CD??? Aber es ist schon eine kleine Revolution!!

Chraensch Lee
17.11.2003, 11:02
Ja, all reded vo dem Teil, vo dem huere Törnteibl wo mp3's chan abschpille, aber ich find nienets infos über das teil (ob ez google oder suschtigi sörch mäschins)

Hett echt eine Infos dezue oder Links?

inzion
17.11.2003, 11:20
hmmm.. also du wotsch mer nöd agäh, dass du nüt über das gfunde häsch...
also ersti möglichkeit: versuechs mit www.finalscratch.com..
also bi mir funtkionierts..

und zweiti möglichkeit, falls der das lieber isch:
gang uf google und gib dött final scratch ii dänn klicksch uf dä ersti link wos azeigt, rat mal wele... jawoll www.finalscratch.com...

have fun...

twofour
17.11.2003, 11:21
check mal finalscratch.com

uf amazona.de häts no än report übers prog

hät schomal öppert das teil testet?

Chraensch Lee
17.11.2003, 11:24
Ah okey, bin immer chli verwirrtt gsi wills det nur das proggie zeiget hend undi gmeint han da teil seg vo technics, naja, easy, merci.

Beatnik
17.11.2003, 17:59
Original geschrieben von inzion
hmmm.. also du wotsch mer nöd agäh, dass du nüt über das gfunde häsch...
also ersti möglichkeit: versuechs mit www.finalscratch.com..
also bi mir funtkionierts..

und zweiti möglichkeit, falls der das lieber isch:
gang uf google und gib dött final scratch ii dänn klicksch uf dä ersti link wos azeigt, rat mal wele... jawoll www.finalscratch.com...

have fun...

Das isch au e komplizierts Thema!!! Nur soviel

uf www.fsdj.de

Findsch au Infos auf Deutsch, uns suscht schriibsch mir, kenn mit relativ guet uus!!

p and out

Yögi Bär
17.11.2003, 18:15
jo has mol chorz im produktiv usprobiert ond es het mi jtz ned grad omghaue! es esch aber ou nome chorz gsi! d idee an und für sich esch eigentlich scho guet

Yögi :kiffer:

dabu lego
06.12.2003, 14:58
dä dj mad (beginner) im ug: är hät nur mit äm final scratch uufgleti, dä siäch hät gar kei plattä meh däbii gha (usserd diä 2 timecode-plattänä). alli musig isch vom computer cho. aber d'übergäng sind huärä gschmeidig xi und mär hätt dä unterschied nöd ghört (usserd güäbti ohrä)....würkli geil. final-scratch isch d'zuäkunft...glaub ich

Cooltox
14.12.2003, 20:40
Ich muess au säge FS isch verdammt geil, ich ha mer das teil öpe vor 2 monät zoge, und ich muess säge ich bi demit voll zfrede! Es isch au geil, das dini eigne Beats chasch uflege oder selber dini Scratch Sample chasch zämestelle und dini eigni stimm vercutte...

duke_one
14.12.2003, 21:14
Original geschrieben von peter rüppel
dä dj mad (beginner) im ug: är hät nur mit äm final scratch uufgleti, dä siäch hät gar kei plattä meh däbii gha (usserd diä 2 timecode-plattänä). alli musig isch vom computer cho. aber d'übergäng sind huärä gschmeidig xi und mär hätt dä unterschied nöd ghört (usserd güäbti ohrä)....

da mues der rächt geh...

Disenchant
26.12.2003, 02:04
Hey was lauft mit "peter rüppel"????

Ich han au sowas änlichs wie Final Scratch (D-Vinyl 2020) und das isch voll gedige, aber es chunt nie as echte Vinyl ane nur scho rein vom Feeling und somit wirds s'wahre Vinyl sicher nöd ersetze chöne. :no:

Impossibleivo
26.12.2003, 14:08
Original geschrieben von peter rüppel
final-scratch isch d'zuäkunft...glaub ich
Ja genau und ich bi en Homo!

Disenchant
26.12.2003, 14:12
Give (real) Vinyl a chance :p

Disenchant
26.12.2003, 14:17
Wot jetzt mol wüsse wer ernschthaft dra glaubt, dass s'echte, s'einzig, s'wahre Vinyl dur Züg wie Final Scratch ersetzt wird :bluepunk:

Disenchant
26.12.2003, 14:22
han ä Umfrog gstartet wo mir mol chönd luege wer em echte Vinyl treu blibt

Please Vote (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=1395)

Disenchant
26.12.2003, 14:30
Hey Leuts ich chan nöd verstoh warum ihr das lesed und denn nöd grad churtz aklicked was ihr meined isch jo nöd so schwer. :confused:

Will nur vom lese wüssed mir nochher nöd was d'Hoffnig fürd Zuekunft isch :D

scope
26.12.2003, 14:43
i gloube dä thread isch für unwissendi und toys....

jede weiss, dass sech vinyl im hiphop bereich nid lat la wägdänke...

wie lang hets vinyl scho gschafft? sehr lang... vili hei gmeint es sig tod, und im hiphop chunnt aues nöie uf vinyl und cd (meistens) und de ligts uf der hang, das vinyl o weed-terhin wird gä...

fingi schlächts thema... piis

Disenchant
26.12.2003, 14:50
Bisch dir do so sicher das s'Vinyl kei Konkurrenz überchunt???

Zitat von: "peter rüppel"

dä dj mad (beginner) im ug: är hät nur mit äm final scratch uufgleti, dä siäch hät gar kei plattä meh däbii gha (usserd diä 2 timecode-plattänä). alli musig isch vom computer cho. aber d'übergäng sind huärä gschmeidig xi und mär hätt dä unterschied nöd ghört (usserd güäbti ohrä)....würkli geil. final-scratch isch d'zuäkunft...glaub ich

Zitat Ende

Also du gsehsch es isch nöd so klar, aber ich bin au dinere Meinig was d'wichtigkeit vo Vinyl für de Hip Hop agoht.

Vinyl never die :D

scope
26.12.2003, 15:41
genau!

BIONIC BOUNCER
26.12.2003, 15:49
denn weisch jo jetzt wat in zuekunft beachte muesch, wenn en dj uufleit! dj`s händ ihres vinyl immerdebi...alles andere isch dreck
schöne tag noh....

Boogieblind
26.12.2003, 17:27
ich bin au kein Fründ vo CDs, Mp3s und final scratch, aber
ich bin mer au nöd so sicher was d Zuekunft agaht. Will Tatsach isch nunmal, dass en DJ wo sich uf das spezialisiert und guet isch, eus DJs mit Platte überlege isch! Was zB.die neue DJ-CDplayer vu pioneer chönd, isch unglaublich, und wenn das im griff hesch, denn gsehnd die andere alt us (nur hani bis jetzt no niemert gseh wo es set demit gmacht het und alli featers beherrscht het vum player) aber ich han scho scratch-demos gseh, und es gaht würkli fascht alles au mit CDplayer! Und denn chunt no dezue, dass so chasch is Internet go MP3s abelade und hesch nacher i dim virtuelle plattekoffer 10000songs oder so! incl remixes, promos etc wo nie uf platte usechömed! Da hesches schwer dege mit vinyl...

aber trotzdem glaubi, wird vinyl erhalte bliebe..zumindest no die nächschte 10jahr oder so...

also: save the vinyl!

Impossibleivo
26.12.2003, 17:54
Original geschrieben von BIONIC BOUNCER
denn weisch jo jetzt wat in zuekunft beachte muesch, wenn en dj uufleit! dj`s händ ihres vinyl immerdebi...alles andere isch dreck
schöne tag noh....
:jaja:

Ein DJ der nicht scratchen kann, ist ein DJ der nicht scratchen kann. Soll heissen: Man besitzt kein Geschick. Hart aber wahr.

Der Beginner DJ isch eh nur son Depp...

Beatnik
26.12.2003, 18:21
Original geschrieben von Impossibleivo
:jaja:

Ein DJ der nicht scratchen kann, ist ein DJ der nicht scratchen kann. Soll heissen: Man besitzt kein Geschick. Hart aber wahr.

Der Beginner DJ isch eh nur son Depp...

Hmmm, also Mad kann scratchen, musst nur die Beginner Cuts mal reinziehen, die sind von ihm, und Dj Craze legt mit Final Scratch ganz derbe Sets hin!!! Peace Ivo:D

Und noch was zu diesem Vote, es fehlt einfach eine Antwortmöglichkeit, nämlich das es die Zukunft zeigen wird was überlebt, oder besser gesagt die Frage ist schon falsch, schliesslich Kann sich Final Scratch Durchsetzten (z.b FS) aber die Turntables werden dazu immernoch gebraucht, also überleben dadurch auch die Pladden!!:hmmm:

Und ein Vinyl Freak wird niemals auf Digitale Technik umsteigen, er wird sie für seine Zwecke gebrauchen und daran rumtüfteln, aber Vinyl bleibt Analog!!

Impossibleivo
27.12.2003, 03:14
Original geschrieben von Beatnik
Peace Ivo:D <--
Keine Angst! :D Ich beiss schon nicht! ;)

Ja ok hast recht er kann einige Sachen und seine Scratches haben irgendwie immer Style, auch wenn sie noch so einfach sind aber das mit den Computerübergängen ist doch einfach ein Witz! Ein Computer kann vielleicht fliessende Übergänge machen, aber ein Computer kann keine Übergänge REINBOMBEN <--- VERFLUCHT NOCHMAL!!! Ey ich hatte gerade nen Auftritt jetz is 03:15h und Leute glaubt es mir: Die Leute wollen GEBOMBTE ÜBERGÄNGE HABEN VERFLUCHT NOCHMAL!!! Das sie dann in sich reinfliessen, ist selbstverständlich. Da gibt es keine Diskussion man ein Beat ist innerhalb von 5sek. an den anderen angepasst und somit bereit zum reinbomben man wo bleibt eure Routine???! Ich mach kein Programm vor nem Auftritt man das ergibt sich alles was geht???

Beatnik
27.12.2003, 07:11
Original geschrieben von Impossibleivo

Ja ok hast recht er kann einige Sachen und seine Scratches haben irgendwie immer Style, auch wenn sie noch so einfach sind aber das mit den Computerübergängen ist doch einfach ein Witz! Ein Computer kann vielleicht fliessende Übergänge machen, aber ein Computer kann keine Übergänge REINBOMBEN <--- VERFLUCHT NOCHMAL!!!

Cool Bleiben Ivo!

Mit Final Scratch muss man die Übergänge immernoch selber machen, da kannst du sie auch "Reinbombem" oder Smooth bringen, egal, mit Final Scratch kannst du alles machen wie mit "echtem" Vinyl, das sind 2 Timecode Platten zum Auflegen und ein Laptop, die Musik (mp3 z.b) wird dann vom Final Scratch Programm dem Timecode auf der Platte (die liegt natürlich auf nem normalen Plattenspieler) angepasst, d.h wenn du den Pitch einsetzt dann funkioniert das auch, genauso wie Scratches oder Juggeln, alles geht mit minimaler kaum hörbarer Verzögerung!!

Vorteil, du kannst xTausend Songs zum auflegen mit in den Club nehmen, alles im Laptop, oder deine eigene Tracks von Mp3 cutten etc. etc., alles Analog, nur die Musik ist Digital!!

Nachteil, kein "echtes" Vinyl hald, Teuer und relativ unsicher, falls die Festplatte mal nicht möchte :), wenigstens läuft es nicht mit Windows da für Final Scratch auf dem Compi extra eine 2te Partizipation angelegt wird, und zwar mit Linux!!

Peace, ich MUSS leider jetzt arbeiten gehen!

mc rassko
27.12.2003, 11:59
Vinyl 4-(n)ever!!!:hippie:

Stubaehocker
31.12.2003, 10:38
Original geschrieben von Beatnik

Nachteil, kein "echtes" Vinyl hald, Teuer und relativ unsicher, falls die Festplatte mal nicht möchte :), wenigstens läuft es nicht mit Windows da für Final Scratch auf dem Compi extra eine 2te Partizipation angelegt wird, und zwar mit Linux!!

okey dases keis "echtes" vinyl isch isch scho en nochteil
das mit de festplatte chan mer sehr sehr eifach löse mer nennt das back-up denn hesch din stuff i weniger als 20 min wiider am start... :)
und das mit em linux verstohn ich jetzte überhaupt nöd! isch das für dich en nochteil dases ufemä sichere betriebsystem lauft oder wie?!?! :hmmm:

mini meinig isch eifach vinyl isch sklassische und wert sicher no di kommende 5 bis 10 johr be de djs agwänded und das mit em final scratch isch nid schlächt dänked doch mol a die arme platte träger vo de clubs...;) es wert no chli ziit bruche und es werded no wiiteri featschers folge bis sich das dure setzt!!!

aber vinyl wert wiiterhin rocke!!!!

peaz stubähocker

roemer
31.12.2003, 11:28
FS isch scho rächt iisi sach und villäch wärdä ja sogar grad söttig tools zum überläbä vom vinyl biitragä... isch haud scho rächt iisi wenn dini ganzi mp3 sammlig när so z'sägä uf vinyl hesch und git ja äs paar profis wo FS - begeischtärä si. z'geilä dran isch ja ou, dass nid irgendwiä dr pc "d'arbeit" ab nimmt, sondern wenn's einä nid druf het tönt's ou mit FS scheisse... und süsch isch haud vinyl scho immer no legendär und untödläch;)

piis

Beatnik
31.12.2003, 11:46
Original geschrieben von Stubaehocker
okey dases keis "echtes" vinyl isch isch scho en nochteil
das mit de festplatte chan mer sehr sehr eifach löse mer nennt das back-up denn hesch din stuff i weniger als 20 min wiider am start... :)
und das mit em linux verstohn ich jetzte überhaupt nöd! isch das für dich en nochteil dases ufemä sichere betriebsystem lauft oder wie?!?! :hmmm:

Hesch es falsch verstande/gläse whatever....

Ich meine dämit, wenn dir bineme Gig dä Computer usstiigt oder dHarddisk mal nöd will, dänn chasch dCrowd gard hei Schicke oder wider richtigs Vinyl hole, isch mir eifach zu unsicher mit eneme Laptop, ui ui ui wenn det no Vodka drüberkippsch, sense......

Und das mit em Linux, ich han ja gschriibe "wenigsctens lauft das NÖD mit Windows" ebe, will Linux lauft stabiler, bim Windows hesch doch eh en Blue Screen nach 10min uflegge ;)

TiEZ
04.01.2004, 20:51
en kolleg het sech final scratch zugleit. leider esch es no chli tüür 800 Sfr. en ersatz platte chostet 25 sfr

ond en andre nachteil esch mer gsed halt d breeaks nöme of de platte sondern muess halt ofm screen luege

aber das teil esch scho nen geniali sach..früener oder später werd ech mehr ou so nes teil choufe ond mini platte verabschiede

Impossibleivo
04.01.2004, 20:57
http://www.aight-genossen.ch/forum/member2.php?s=&action=addlist&userlist=ignore&userid=1418

Stinkyfingaz
04.01.2004, 21:07
Hmm ich weiss ächt nöd

Es chan sii dass irgendwänn Vinyl so tüür werdet das es sich besser lohnt "Final Scratch" zuezlegge

Aber wär weiss villicht isch es genau s'gegeteil

Piis

Beatnik
04.01.2004, 22:34
Original geschrieben von Stinkyfingaz
Hmm ich weiss ächt nöd

Es chan sii dass irgendwänn Vinyl so tüür werdet das es sich besser lohnt "Final Scratch" zuezlegge

Au, das wär geil, dänn sind vill Lüüt uf eimal Stinkereich und schwüümed im "Schwarze GOLD" :dance:

Stinkyfingaz
08.01.2004, 17:16
Aha :D :charhit: :D

Stinkyfingaz
08.01.2004, 17:19
Original geschrieben von mc rassko
Vinyl 4-(n)ever!!!

Voll tumm :D

stimps
08.01.2004, 17:58
han miar s'fainäl tätsch au zua tua...
super gediegeni sach, zum z.B. accapella's vercutta, wos nid uf vinyl git.
han au dr MAD gseh uflega im ug mit em final scratch...
muass sega, bin beiidruckt gsi..
jetzt wonis selber han no meh.. ma khan alles drmit macha!
ok, fascht alles.. git so es paar kliini sächeli, wo nid so cool sind, aber au logisch, dass es nid kha go wega digitaler beschränktheit.

Vinyl wird weg dem aber sicher nid ussterba.
(obwohl, wenni amigs mit dena plattakischtena umalaufa.. denn überleggi miar eifach scho, s'nöchschtmal mit em laptop und 2 plattena go uflegga... fluach..)

Save the vinyl uf jeda fall :)
bis nämlich alli DJ's uf final tätsch umgstiega sind gohts no ewig lang... und es isch doch au würklich es super gfühl, wenn nochem uflegga am morga am 4i/5i schwankend no derfsch dini 40 kg an vinyl mit diar umaschleppa.... :D

amak
20.01.2004, 20:33
Original geschrieben von Cooltox
Ich muess au säge FS isch verdammt geil, ich ha mer das teil öpe vor 2 monät zoge, und ich muess säge ich bi demit voll zfrede! Es isch au geil, das dini eigne Beats chasch uflege oder selber dini Scratch Sample chasch zämestelle und dini eigni stimm vercutte...

ich wür au säge dass es än vorteil isch, das nöd jedesmal id platteprässi muesch ränne zum dini eigene vocals vercutte:D

ich glaub eher nöd das FS und ähnlichs vinyl ablösed, ich wür eher säge äs ergänzts:dance:

gameboy.
20.01.2004, 21:23
...ich ha no keih Meinig zu dem Thema aber genau wege dem schrib ich do ine!

Ha mi e bissle umegluegt im Netz und mir isch immer nonig 100 pro klar was FS isch?! ;( Ich das nur software wo me ka mixe und cutte? oder stellt das e Studio dar oder was ??? Und was isch danton? und wiso koschtet das Teil soviel???

Ha halt weniger mit e djing ztue aber nihmt mi trozdem wunder

merci fürs antworte

Greetz

amak
20.01.2004, 22:35
FS bestaht us mä prog, so mä adapter, wod chasch dini plattetäler am pc aschlüsse und 2 spezielle platte. uf denä plattä häts so än elektrischä code, wo vom tonabnehmer abgläse wird und über dä adapter in pc gschpiist wird. im pc tuet s'prog diä elektrischä signal i musig vo dinärä playlist umwändlä und an mixer zrugg sände.

c'est tout, ussert ich han was vergässe....:dance:

ich hoff du chasch der jetzt äs bessers bild vo dem teil machä....

gameboy.
21.01.2004, 19:17
ok das han i welle höre merci!:)

Luciano
28.01.2004, 16:11
Original geschrieben von Boogieblind
[..] Und denn chunt no dezue, dass so chasch is Internet go MP3s abelade und hesch nacher i dim virtuelle plattekoffer 10000songs oder so![..]

Zum Glück dänkät nöt alli so wiä du :gun:

Vorteil isch sicher au, dass es nöt wiäs Vinyl mit dä zit abnutzt. Isch au logisch, da es digital isch. Sicher häts sini Vorteil, aber macht mol ä routine mit dem Teil. Wiä wotsch breakpoints etc. machä?

Also i ha dä craze no niä mit final scratch sini routines machä gseh.:run:

Beatnik
28.01.2004, 16:19
Original geschrieben von Luciano

Also i ha dä craze no niä mit final scratch sini routines machä gseh.:run:

Das stimmt, für ganzi Routines denkbar ungeignet....was i vom Craze scho gseh han isch juggling mit Final Scratch, het er bi dä Red Bull Music Academy zeiget...aber ebe, wennt markiere wotsch wirds schwer!!

Ich dänke FS richtet siich vor allem a Club Dj's und a Peoples wo iri eigene Tracks/Samples etc. uf eifachi Art benutzte wänn!

zeelium
29.01.2004, 16:21
dä craze leiht uf mit äm fs, abär bruchts nöd für routines (wär ja au än witz). i finds ä guäti sach für live uftritt und für int. dj`s, wo nöd grad ihri 4 plattächischtänä wänd durchs zügs schleppä. mal luägä, i nimm a, am samschitg leiht är au mit äm fs uf.

köbi
25.07.2004, 04:15
i gloub i zuekunft chunme um finalscratch nid ume, so wi bi de fotografe, vor es paar jahr het jedä no gseit, digitali fotografi wärdi nie i frag cho, da verliermi ja ds ganze gfüeu wome geng het gha, när plötzlech hets gheisse, wess no chli länger göng u sechs witerentwicklet wärdis e altenative u scho gli hei di erschte zeigt, das es o so geit, u iz si di meischte fotografe digitau ungerwägs(handlecher, schneller...)

genauso isches mitem finalscratch, im momänt no im ufbou, abr scho gli e alternative, so wi dr CDX vo numark (bis grad i lade ga aluege, u isch no funny)

aber... mp3's wode im netz sugsch (128ers) si nid klubtouglech

sonix
25.07.2004, 09:20
jeder vortschritt bringt pro und contra mit sich mit..!

LAN
27.07.2004, 13:35
Original geschrieben von köbi
aber... mp3's wode im netz sugsch (128ers) si nid klubtouglech

wawawawas? wiso nid?

i dänke bi 128er merkt itz dr ottonormalverbrucher genau ke unterschid zumne cda/wav-file.bi 196 sowiso nümm und ab 256 nur no profis mit uhuerekrasser alag/chopfhörer. aber imne club... da chönntsch öppe mit 96er uflege es würd (fasch) niemer merke.

aber wi o immer: i nime mini platte sowiso mit 256kbit/s uf. ds passt scho und wär äbä de o touglech für ufere bessere alag.

nise
11.08.2004, 19:37
also:
erstens zum klarstelle: ich sammle platte und kauf mit mim maximale budget vinyl. normalerwys das wo ich scho uf mp3 ha und ich weiss es isch de burner

erstens isch e vinyl eifach geiler zum in de händ hebe und aluege als e harddisk und zweitens will ich jo d industrie au e biz understütze.

aber zum eigentliche thema:
ich ha das teili leider noni chönne usprobiere, aber schiins sigis scho nid übel, ha au scho diversi djs in verschidene clubs gseh bruche, es isch ämel sicher besser als cds uflege...

zur mp3 quali: 128 längt sicher nid für e club, vergissmo.
min grümpel isch alles 160-256, ich hoff das längt denn, well es git so einiges was ich wohl nie wird chönne uf vinyl uftriibe :/

vor es paar johr hani no cds kauft, die hani aber alli bi mim brueder gloh well si nur würde platz wägnäh.
bi mir chunnt alle sound diräkt vom server und denn in mini mini alag ( http://www.slimdevices.com/ )

ich freu mi scho, wenns d mp3s als cd gratis drzue git wenn me vinyl kauft, ich hoff das chunnt, denn würd ich au 2.- meh zahle!

aber d industrie het eifach noni begriffe wies funktionniert (bzw funktionniere würd) oder/und si warted eifach druff bis d handys gnueg leistigsfähig sin well dört s micropayment besser funktionniert und d kontrolle grösser isch.

ah und no zum thema ablösig, bzw vergliich mit foti branche:
min alte isch photograph und es herscht do e zimmlich grossi symbiose je nach awändigs zwäck.
für wärbig und so längt digi meistens aber für anders zeugs bruchts denn halt scho mittelformat (aber kleiblid isch tatsächlich beinahe tot)
und ich dängg das wird au bi de musig so usecho. de otto het sin mp3 player bzw sis händy und zieht sini clubbänger diräggd dört druff (well das chleine teil wos bi viva amigs no vom clip gsehsch denn mit em code zum abelade und em priis zuekliesteret isch, dr clip muesme sich denn halt vorstelle, aber die generatione chönne denn eh biz fantasie pushing vertrage =) ) und alli sammler wärde vermehrt uf vinyl umstiege. (und chunnt drzue: soooo schnäll wird d gattig CD-Käufer au nid usstärbe)
ich wart uf de flame ABER: d azahl vinyl läde isch GSTIGE in de letschte paar johr ich das cha beurteile!

pce

Phil B. Chess
Strategic Analisator AG

schnori
11.08.2004, 19:58
peace...
also ich find diä final scratch gschicht no rächt geil.
ich sälbär bin zwar leidär nöd so begabt im chratzä dasi nach äm benutzä sälbär chan urteilä!
abär mir bruchäd das teil zum edli "sälbär gmachti" sampels in sound z`bringä.
dä kolleg meint äs seg chli asträngänd zum benutzä, will diä beidä plattä wo mitbechunsch sind verdammt schwär. was mit chli meh isatz bim chratzä verbundä isch.
abär wär bereit isch chli gäld id hand z`näh und bim ufnäh gärn eignigs züg wür benutzä söt sich zu mindescht ma gedankä über final scratch machä... wills eifach vil billigär isch als sälbär än plattä prässä lah, wämärs au chli brucht um natürlich irgendwänn mal mit äm chaufpris i dä waag z`si!
abär eis musi fascht no sägä, ich finds nöd so geil zum mitnäh... out...

LAN
11.08.2004, 20:11
hei sorry, i möcht ja niemer närve, aber chamer itz eine erkläre werum 128er nid söu länge für imne Club ufzlege? Isch ds es technisches Problem oder wie?

njoy und thx für antworte..
LAN

nise
11.08.2004, 22:22
Original geschrieben von LAN
hei sorry, i möcht ja niemer närve, aber chamer itz eine erkläre werum 128er nid söu länge für imne Club ufzlege? Isch ds es technisches Problem oder wie?

njoy und thx für antworte..
LAN

alte, das hör sogar ich (und mis ghör isch nid so de hammer)
los mol 128er sound, es quitscht amigs bööös drii!!
aber dini kazaa 128er sammlig isch trotzdäm no toll kei angst :p

LAN
11.08.2004, 23:21
i bi nid ganz unmusikalisch und ghöre dr qualitätsunterschid o, aber are Party merkt ds doch ke sou... da hesch eh no jenschti störgrüsch und reflektierte/verzerrte schall und dr bode und ds ganze züg.

i machemer ke sorge wäg mire "sammlig", wüu die isch nid da zum uflege, sondern zum lose was geil isch, und de bsorgi ds entsprächende uf vinyl.

aber wayne....

gianchi
02.12.2004, 12:57
Het sich scho öpper s'FINAL SCRATCH 2 inezoge??

Setti jo einiges besser si, obwohl d'Version 1.5 scho guet gsi isch!

el gato
02.12.2004, 16:30
Original geschrieben von gianchi
Het sich scho öpper s'FINAL SCRATCH 2 inezoge??

Setti jo einiges besser si, obwohl d'Version 1.5 scho guet gsi isch!

also ich han letschti mal dä jazzy jeff im mascotte
ghört uflegge..dä siäch isch andersch abgange (technisch)
fasch bi jede track juggled..usw...han mi dänn gfrögt
wie macht der das?:blingblin

nun bin ich schlauer .....i n einem interview mit ihm
hab ich gelesen, dass DJ Revolution ..sicher jedem ein begriff...(scratch-technisch) dä gipfel.......jazzy
das programm SERATON von der Firma RAEN (Mischpult undso..)
empfohlen hat...dieser benutzt dies nun seit 3 jahren..(mit entsprechenden updates..)

..wenn ich selbst einmal umsteige auf das ganze mit PC undso
dann hol ich mir das SERATON rein.....inform about

grutz..

beenie
02.12.2004, 21:24
Original geschrieben von el gato
also ich han letschti mal dä jazzy jeff im mascotte
ghört uflegge..dä siäch isch andersch abgange (technisch)
fasch bi jede track juggled..usw...han mi dänn gfrögt
wie macht der das?:blingblin

nun bin ich schlauer .....i n einem interview mit ihm
hab ich gelesen, dass DJ Revolution ..sicher jedem ein begriff...(scratch-technisch) dä gipfel.......jazzy
das programm SERATON von der Firma RAEN (Mischpult undso..)
empfohlen hat...dieser benutzt dies nun seit 3 jahren..(mit entsprechenden updates..)

..wenn ich selbst einmal umsteige auf das ganze mit PC undso
dann hol ich mir das SERATON rein.....inform about

grutz..

Sorry das ich dich koriegier: aber das teil heist serato vo rane...
ha mer das teil vo äs paar wuchä chauft und es isch anderscht geil...
cha das jedem empfehlä!!! richtigs vinyl isch aber au bi mir nach wie vor nummer 1...check übrigens den test im scratch magazine von shortkut!

reezer
23.12.2004, 20:46
ä würklich edli alternativä zum final-scratch und all dem zügs: numark cdx
das teil funktioniert zwar mit cd, isch aber so real wiä än richtigä plattäspiiler und sogar ä richtig plattä isch am drehä.... han ein tag mal so es teil im büro gha und das rockt heftig... tönt zwar vellicht komisch, cd und so... aber wänn ihr chönd: probieräts mal us... isch würklich super dick...

da paar infos...

http://www.amazona.de/content/musictools/djzone/empfehlungen/0804/deejayladen/empfehlung.htm

Stinkyfingaz
10.01.2005, 16:53
Final isch mainstream kakke, siehe El gatee post.

weedi
14.01.2005, 14:22
ich glaub nöd dass final scratch vinyl verdrängt. s git eifach z viel purischte dass so öppis pasiere chönnt.

han mal en ami dj(weiss nüme wer) mit dem zügs uflege gsee.
das isch voll easy inecho... so normal halt

cutastrov
19.12.2005, 11:00
Jo ich weiss, es isch whack - aber es isch andersch geil Jungs! Serato uf Powerbook - damned isch das dr Shit!

UND endlich hani wieder gnueg kohle um die letschte löcher in minere Viny-Sammlig z stopfe... aiaiaiaia!

SCREWD
19.12.2005, 11:20
de vorteil isch:

-chasch di eigene stuff mixe, scratche, juggle
-kei ruggeweh me :D
-wenn notebook klaut wird, isch es nid SO schlimm, wie wenn dini babys gstohle wärde
-viel mehr sound zur uswahl

usw.

mol luege, wenn ich mol gnueg cash ha, tue ich mir au so öbbis zue

cutastrov
19.12.2005, 11:43
Original geschrieben von SCREWD
de vorteil isch:

-chasch di eigene stuff mixe, scratche, juggle
-kei ruggeweh me :D
-wenn notebook klaut wird, isch es nid SO schlimm, wie wenn dini babys gstohle wärde
-viel mehr sound zur uswahl

usw.

mol luege, wenn ich mol gnueg cash ha, tue ich mir au so öbbis zue

Kumm Dich mol in bachebülach go bsueche und nimm mis Powerbook und dr Stuff mit;-)

I.C.S.
19.12.2005, 11:56
ich han mer letschti mal s`fs vom kolleg usglehnt. also mit abgfiggte nadle isches anderscht müesam. z.t. alles igschalte, ca15min (ganzi pladde la durelaufe) fürs kalibriere, bim nägschte mal nur 15sec., denn isch z.t. de cursor wahllos im file umenadergsprunge obwohl d`nadle definitv ned uf de pladde umegüpft isch. en halb stund spöter isches tiptop gloffe :confused:

es isch sicher en geili sach, werd mer au mal eis zie aber erscht wenns richtig usgrieft isch.

SCREWD
19.12.2005, 12:02
Original geschrieben von cutastrov
Kumm Dich mol in bachebülach go bsueche und nimm mis Powerbook und dr Stuff mit;-)

fresh :D

nimmsch au no dini kreditkarte mit, denn chönne mr no anderi sache regle hehehe

smut
19.12.2005, 12:06
wie isch es mit dr latänz bim serato, merksch do nüt?
also ich ha glaub je 4ms in und out und denn het wohl d software woni bruch no 2-4ms und das merksch scho findi...

lu-natic
02.01.2006, 13:32
dorzue hani grad e frog:

bekanntlich leit jo dr dj mad vo de beginner mitm final scratch uf...
uf dr beginner dvd gsesch en mol chli drmit umespile, dört het wo dr track afoht so e kläbr pfil ane do...

abr dä pfil isch chli breiter, somit rutscht d nodle nochhär übr dr chlääber. wie goht des? sind das extra dünni chläber odr ka d nodle ohni problem dr ton (bim final scratch dr timecode) abnähe wenn e chläber uf dr platte isch

subtile
02.01.2006, 14:34
also ich dänk nid das seinte s andere verdränge wird, aber ich cha mr vorstelle, dass es wahrschinlich ganz neui technike möglich macht, und sich völlig anderi wälte ergän, ähnlich wie wo s turntablism an sich "erfunde" worde isch...

C'mon Toys!
02.01.2006, 21:08
ich ha finalscratch2 mit powerbook ==> killer!

ha mir erscht welle serato zieh, aber das isch usb 1 und das gege firewire am fs2, das hett mi denn biz stutzig gmacht, wäge latenz und so...

cutastrov
03.01.2006, 12:39
mi Powerbook-Serato-Kombi isch dr Shit!

gianchi
03.01.2006, 12:40
Original geschrieben von C'mon Toys!
ich ha finalscratch2 mit powerbook ==> killer!

ha mir erscht welle serato zieh, aber das isch usb 1 und das gege firewire am fs2, das hett mi denn biz stutzig gmacht, wäge latenz und so...

Ich schaffe mitem Dell-Notebook (2048 RAM dinne ) undem
Final Scratch 2!
Funktioniert au perfekt, no nie Mühe demit gha!!

dj_magnetic
12.01.2006, 20:58
Original geschrieben von scope

wie lang hets vinyl scho gschafft? sehr lang... vili hei gmeint es sig tod, und im hiphop chunnt aues nöie uf vinyl und cd (meistens) und de ligts uf der hang, das vinyl o weed-terhin wird gä...

ich geb dir vollkommen recht,allerdings geht meiner meinung nach der trend leider etwas weg vom vinyl! viele exclusives kommen auf mix cd´s und nichtmehr auf vinyl,veröffentlichungen kommen (im gegensatz zu früher)jetzt erst auf cd und dann teilweise viel später auf vinyl! viele lp´s sind auf so kleine stückzahlen limitiert, das ich teilweise denk, das man sie so auch locker aus dem kofferraum verkaufen könnte wenn man mc horst heißt und erst seit drei tagen rappt!ansonsten sind die genannten vorteile nicht wirklich relevant für mich!

platten schleppen gehört dazu und hat style!

man kann seine eigenen beats uns samples nutzen???hey,mittlerweile kann man wirklich günstig vinyls schneiden lassen!

rare sachen kann man aus dem internet ziehen? oh, das ist natürlich klasse, irgendwann gibt es dann nur noch rares zeug!;-)

LAN
14.01.2006, 02:44
Original geschrieben von dj_magnetic
ich geb dir vollkommen recht,allerdings geht meiner meinung nach der trend leider etwas weg vom vinyl! viele exclusives kommen auf mix cd´s und nichtmehr auf vinyl,veröffentlichungen kommen (im gegensatz zu früher)jetzt erst auf cd und dann teilweise viel später auf vinyl! viele lp´s sind auf so kleine stückzahlen limitiert, das ich teilweise denk, das man sie so auch locker aus dem kofferraum verkaufen könnte wenn man mc horst heißt und erst seit drei tagen rappt!ansonsten sind die genannten vorteile nicht wirklich relevant für mich!

platten schleppen gehört dazu und hat style!

man kann seine eigenen beats uns samples nutzen???hey,mittlerweile kann man wirklich günstig vinyls schneiden lassen!

rare sachen kann man aus dem internet ziehen? oh, das ist natürlich klasse, irgendwann gibt es dann nur noch rares zeug!;-)

stellt euch nicht gegen ne natürliche entwicklung ;)

vinyl kann ALLES, trotzdem wird über kurz oder lang die faulheit siegen, wie immer.

newwave_m/82
17.01.2006, 01:30
check mou numark cdx1

http://www.musikland-online.de/onlineshop/nucdc212526/Numark-CDX-1-CD-Player.html

cha das ding nume wyterempfähle.

ciro
04.02.2006, 21:43
Naja der numark soll so seine makken haben und beim preis von 900€(bin deuutscher) extrem teuer. Der Rane bietet sich an und ist 160 sfr billiger als in Germany - komisch.

Generell geht es nicht unbedingt um die latenz aber der Serato ist auf jeden fall zu empfehlen, auch wenn er nur ne usb 1.0 box hat.
Ich hab mich für den DS2 von Alcatech entschieden und bin auch sehr zufrieden. Was da der Vorteil ist:
Rme DigiBox mit 1,5 ms latenz - auch gute recording karte. Pci Interface, was halt im vergleich zum usb 1.0 einfach besser ist.
Wäre beim Rane ne richtig gute soundkarte dabei könnte man echt von 1:1 vinylfeeling sprechen aber das wird sicher in den nächsten jahren kommen. Gerade auf Konzerten werden die Digi Scratsch systeme bald sehr weit verbreitet sein! Ich muss auch zugeben das ich den Vinyleinkauf in den letzen 2-3 monaten extrem eingeschränkt hab.

hey cutastrov hast du gestern in der kaserne nicht auch mim rane aufgelegt?

Lügner
05.02.2006, 15:34
Hab bei meinem CDX noch keine Macken entdeckt ... auch nicht nach Monatelangem Heavy-Scratch-Training ... habe immer brav die Firmware-Updates gemacht und alles läuft geschmeidig ... zumal das DIng für Liveauftritte natürlich gegenüber allen Systemen mit Tonabnehmer einen gewaltigen Vorteil hat .... no Needle Jumping and Skipping auch wenn die ganze Crew beim Performen, die Bühne be-erdbebt.

tscheggt mal die Tests von GIZMO zu dem Thema: http://www.skratchworx.com

Lügner
05.02.2006, 15:37
ah ja .. und wert bock auf Vinyl-Scratchen UND CDX-Features hat -- here xou go:
Man kann ja mal fünfer und sWeggli haben:
http://www.skratchworx.com/news/comments.php4?id=408

izzideluxe
06.02.2006, 15:12
Original geschrieben von Lügner
... zumal das DIng für Liveauftritte natürlich gegenüber allen Systemen mit Tonabnehmer einen gewaltigen Vorteil hat .... no Needle Jumping and Skipping auch wenn die ganze Crew beim Performen, die Bühne be-erdbebt.

tscheggt mal die Tests von GIZMO zu dem Thema: http://www.skratchworx.com

Finalscratch und Serato händ aber au Relativ-Modus wo d Nadle chan schpringe und mache was si wett, solang si igendwo uf de Platte isch lauft alles problemlos.

Ich han s Finalscratch 2 mit eme Powerbook G4, kei Problem und etlichi Liveuuftritt absolviert. Absolut zfriide!! Muesch vill weniger umeschleppe als mit 2 CDX und musch en Track nur eimal in Kompi suuge und chasch en uf beidne Platteschpiller bruuche.

Finalscratch rockt!

Dj Riddla
07.02.2006, 16:28
serato rockt am meischte...dert wird wenigstens d software no regumäsig aktualisiert...

lu-natic
08.02.2006, 16:16
mol so e frog:

sind das mp3 dateie wo de denne ins programm nimmsch odr was fürigi?

Dj Riddla
08.02.2006, 16:19
ja, chasch aber gloub o aac, wma etc...

hammer, ir serato version 1.5 chasch loop-points setze bi de mp3...super!

lu-natic
08.02.2006, 16:42
am denyo und mad soundsystem het dr mad s eigentlich nie d plattene gwächslet, abr e laptop drbi kah... sunsch hani scho ghört er schafft mitm final scratch...

hett de demfall all sini plattene mol wo ihm langwilig gsi isch ufm laptop ufgnoh?

Dj Riddla
08.02.2006, 16:59
oder är het aues illegal abeglade...:D

lu-natic
08.02.2006, 18:49
oder.... :D

i denk jetzt mol an "und"

mit wellne progs nimms am beste uf für mac? hets final scratch grad sälbr so öbbis ibaut in dr software?

ciro
13.02.2006, 20:35
aber vorallem bei cirps find ich die latenz doch noch etwas zu ausgeprägt, mir kommts imemr so vor als würde das sytem hinterher hängen!!

eh-dr
13.02.2006, 20:46
ha nid im sinn agressiv überä z cho, aber du sötsch di scho zersch chli informierä bevor hiä so arroganti ussagä machsch..
i ha us mehrernä quellenä ghört, dases vinyl numä no bis 2009 söl gäh, wils us ökologischä gründ (??) (rohstoff etc..) nüm tragbar sig ds härzstellä. mä luegt für alternativenä, aber fescht steit no nüüt..

aber verstöht mi nid falsch, i liebä z vinyl natürli o..

out

Original geschrieben von scope

fan03
28.02.2006, 20:04
Original geschrieben von Lügner
ah ja .. und wert bock auf Vinyl-Scratchen UND CDX-Features hat -- here xou go:
Man kann ja mal fünfer und sWeggli haben:
http://www.skratchworx.com/news/comments.php4?id=408

cool,

numark hät i de letschtä zit huerä zuegleit!!!

fan03
28.02.2006, 20:07
Original geschrieben von ciro
Naja der numark soll so seine makken haben und beim preis von 900€(bin deuutscher) extrem teuer. Der Rane bietet sich an und ist 160 sfr billiger als in Germany - komisch.

Generell geht es nicht unbedingt um die latenz aber der Serato ist auf jeden fall zu empfehlen, auch wenn er nur ne usb 1.0 box hat.
Ich hab mich für den DS2 von Alcatech entschieden und bin auch sehr zufrieden. Was da der Vorteil ist:
Rme DigiBox mit 1,5 ms latenz - auch gute recording karte. Pci Interface, was halt im vergleich zum usb 1.0 einfach besser ist.
Wäre beim Rane ne richtig gute soundkarte dabei könnte man echt von 1:1 vinylfeeling sprechen aber das wird sicher in den nächsten jahren kommen. Gerade auf Konzerten werden die Digi Scratsch systeme bald sehr weit verbreitet sein! Ich muss auch zugeben das ich den Vinyleinkauf in den letzen 2-3 monaten extrem eingeschränkt hab.

hey cutastrov hast du gestern in der kaserne nicht auch mim rane aufgelegt?

hat noch jemand erfahrung mit digiscratch von alcatech???
hab das nämlich auch entdeckt....

Phenomenon
02.05.2007, 14:25
also FRAGE:

gîz jez öpis wo a Final Scratch oder Serato anechunnt, sodass mer au geil chan scratche demit oder was?

danke

STADIONSPEAKER
07.05.2007, 17:45
Wie isches eigentlech mit de tables, spiut ds e roue öb mks oder vestax etc???

SCREWD
07.05.2007, 18:55
Und wie isch das mit de Mics? Spielt das au e Rolle welli Mics???

Falsche Thread

Versuech doch sunnst mit GOOGLE:

gisch eifach mol i: VERGLEICH vestax mk2 usw

STADIONSPEAKER
08.05.2007, 13:49
Original geschrieben von SCREWD
Und wie isch das mit de Mics? Spielt das au e Rolle welli Mics???

Falsche Thread

Versuech doch sunnst mit GOOGLE:

gisch eifach mol i: VERGLEICH vestax mk2 usw

ey boooy.... i meine im Bezug uf z'Serato etc...

cutastrov
21.05.2007, 10:35
Das hat überhaupt keinen Einfluss! Serato oder Final-Scratch lesen Timecodes aus - der Software ist es egal welchen Turn du benutzt. Screwds Aussage ist also korrekt - dich interessiert eher welcher TT der qualitativere bzw. besser geignete für Dich ist.

@Phenomenon: Ja, das gibt es! Allerdings kann ich mich hier nur auf Erfahrungsbereichte verlassen da ich selbst noch nie das angesprochene Produkt ausporbiert bzw. getestet habe.

Die Rede ist wieder einmal von M-Aduio Torq Connectivity (nein, ich arbeite nicht bei m-audiio ;) ). Check mal das Torq Connectivity (http://de.m-audio.com/products/de_de/TorqConectiv-main.html)

Principal
25.06.2007, 14:24
So habe bis jetzt Final Scratch 2, Serato und nun auch noch Traktor Skratch getestet.
Wir haben alle drei bei uns hier in der DJ University und wurden auch unter Clubbedingungen getestet.

FS 2:
Sehr gute Soundqulität, gute Aufnahmefunktionen. Ist im Prinzip eine eigenständige Soundkarte, somit auch sehr gut für Aufnahmen.
Verzögerung ist etwas grösser als bei anderen Systemen, man kann sich aber daran gewöhnen. Support ist wohl zu ende.

Serato:
Sehr gutes Feeling, sehr kleine Verzögerung. Je nach Rechner, wie echtes Vynil. Gibt imemr wieder updates mit neuen Features.
Soundqualität ist sehr von den Files abhängig. Ich finde ist schlussendlich ein bisschen leiser als Vynil.

Traktor Skratch:
Dies baut im Prinzip auf FS2 auf, da NI bereits diese Software geschrieben hat.
Sehr gute Soundqualität. Verzögerung ist mindestens so wie Serato, wenn nicht noch besser. Viele Funktionen im Programm. Ist auch eine eigenständige Soundkarte. Sehr guter Preis und ein spezielles Angebot für Besitzer von FS oder Serato (minus 200.- Chf!!!)
Negativ ist bis jetzt noch nichts aufgefallen.

Von den Benutzeroberflächen her gefällt mir Serat nicht so, das ist aber Geschmackssache und man gewöhnt sich an alle.

Zusätzlich ist noch die Wahl des Computers zu beachten. Ich habe diverse getestet und hier meine Hitparade von Laptops:

- Mac (sind sehr gut, Performance top, man muss halt umdenken)

- IBM Thinkpads (die sind ihren Preis wirklich wert, das beste im PC Bereich)

- Sony Vaio (sehr gut konfiguriert, haben auch sehr gute Performance, da die Komponenten gut aufeinander abgestimmt sind)

Ich würde jedem, der zu Hause noch einen Rechner hat zum Arbeiten zu einem möglichst kleinen raten. Ich persönlich bin mit einem 12,1" unterwegs. Ist sehr handlich. Geht aber nicht kleiner, da ihr sonst den Feldstecher braucht.

Zum Abschluss möchte ich noch sagen, dass all diese Systeme keineswegs ein Ersatz für Vynil sind. Könnt ihr nur mit diesen auflegen, macht ihr etwas falsch. Sie sind sehr praktisch für Crews, um Samples zu scratchen oder für in den Club, da man sehr vielseitig sein kann.

Biggie
10.01.2008, 09:08
Das mit der Verzögerung kommt ganz auf deine Arbeitsspeicher drauf an.

Hab ein Macbook G4 12 Zoll und Serato... hatte zuerst 756 MB Ram drin, mir viel manchmal eine minime Verzögerung auf. Hab dann auf 1256 mb Ram aufgestockt, jetzt läuft es flüssig à la Vinyl.. kein unterschied mehr zu hören, sehen oder spüren.

übers Serato kann man nebenbei auch sehr gut Recorden.

Zum Laptop. Finde Mac's die zuverläsigsten Geräte und stabilsten Systeme. Hatte noch nie einen Absturtz, nie stehen geblieben, etc.
Dazu muss man sagen dass ich den Mac nie am Netz habe, ausser für Updates. Sounddaten hole ich über eine externe HD rein, die von einem anderen PC "gefüllt" wird. Programme OS X, Itunes (um grobe Playlists zusammen zu stellen) & Serato... sonst wird nichts installiert.

Nebenbei kaufe ich immer noch Vinyl. Leider kommen schon jetzt viele releases nicht mehr auf dem schwarzen gold, sicher auch serato & co schuld. Deshalb greife ich auch aufs serato zurück. Jedoch werde ich bei Auftritten das Serato wie auch ein gefüllter Bag mitnehmen, zur sicherheit...

Salius
20.02.2008, 23:28
kann mir jemand sagen wie ich den sound den ich aufem ipod habe via serato gebrauchen kann???

laut demovideo sollte es gehen, bei mir tut sich aber nix!!!

eh-dr
21.02.2008, 11:56
Original geschrieben von Salius
kann mir jemand sagen wie ich den sound den ich aufem ipod habe via serato gebrauchen kann???

laut demovideo sollte es gehen, bei mir tut sich aber nix!!!

?? gseh itz o nid wie das söt funktionierä.. vilech muesch irgend es tool installierä, wo dr ipod, als normals loufwärk cha läsä, när chöntsches i serato eifach browsä wie ä cd/memory stick oder was auch immer.. aber frag mi nid wases da für produkt git..

abgseh drvo chönts guet müglech si, dass ds unter windows gar nid funzt. hesch ä mac?

Salius
21.02.2008, 16:42
ja ha e mac...

geit aber weder ufem mac no ufem windows.

PARX
21.02.2008, 18:06
zu dim prob.

muesch im setup menu unter library\read itunes library aktiviere, wennd dr ipod agschlossä hesch, denn sötts gah, so geits bi mir uf jedefau.

peace

Salius
21.02.2008, 19:46
merci füre tipp. das hani aber säuber ou scho gmerkt. isch aber glich nid gange. vrrrrrdammmt!

weiss süscht no öpper a wasem dases chönnt lige???

restless
29.02.2008, 16:32
Mer fallt nur grad spontan ii, dass d Option "iPod als Laufwerk anzeigen" oder so wahrschinli mues aktiviert sii.

Salius
29.02.2008, 17:47
@restless
merci, probieri mal!!!

Raptor
29.02.2008, 17:56
rane serato!

DeeFly
04.03.2008, 00:02
Original geschrieben von Biggie
Das mit der Verzögerung kommt ganz auf deine Arbeitsspeicher drauf an.

Hab ein Macbook G4 12 Zoll...

Jedoch werde ich bei Auftritten das Serato wie auch ein gefüllter Bag mitnehmen, zur sicherheit...

MacBook 12 Zoll? hehe...das wär ja ebe das wo sich all mac user wünsched momentan...ich nimm ah iBook...whatever...

dä mitem Bag hani au gseit am afang, ND hät gmeint: "das machsch genau di erschte 5 mal"..und genau so isches gsi. das system isch so stabil, vergiss dä. ich legg mit mim laptop im club uf wo praktisch permanent am netz isch suscht und ich au all Alltagsarbete erledige, das packt so es baby locker...

raphunk
06.03.2008, 23:29
Also. Ha sitemme jahr mini Turntables. Bi am Hoble und tue wiene sou. I ha itz öppe 200 Schiebene dehei ir Prisklass zwüsche 5-150 Franke Pro schiebe. Es isch Verdammt Tür ja. Es Isch Verdammt Schwer Ja. Und es isch verdammt ds geilschte wos git uf dere Wält. Final Scratch hett sicher Vorteil. Kes gschleipf blablablabla. Aber: Was wenn dr irgendeine öppis flüsigs übere Rächner schüttet? Chunt vor. Was wenn dr de siech abstürzt? Was wenn Er dr Klauet wird. Laptops si bekanntlich liechter als Platteköffer. Drzue chunnt das sech jede heini cha skills abelade woner gar nid hett! I finde weni e platte choufe ehri drmit dr Künstler. Es isch sowieso die 50 Franke Sugarhill Schibe ir hang ds ha aus eifach numme sone Datei. Und was mi grösti Grund isch wrum asi no kes FS besitze isch: I has gar nid Verdient. Wett wüsse wies isch e sammlig vo 3000 Schiebene zha. Früecher het ou niemer es Final Scratch kha. Verstöht mi nid Falsch. Es isch e gueti sach solangs nid die Falsche P?layer id Finger bechöme. Oder wie jazzy jeff gmeint hett: Dr eint schissts aa e Ordner zerstelle dranger Platteköffer umezschleipfe!!! Think about it, cause the easy way is not everytime the best! Peace.:hmmm:

cutpreme
07.03.2008, 11:13
Original geschrieben von raphunk
Also. Ha sitemme jahr mini Turntables. Bi am Hoble und tue wiene sou. I ha itz öppe 200 Schiebene dehei ir Prisklass zwüsche 5-150 Franke Pro schiebe. Es isch Verdammt Tür ja. Es Isch Verdammt Schwer Ja. Und es isch verdammt ds geilschte wos git uf dere Wält. Final Scratch hett sicher Vorteil. Kes gschleipf blablablabla. Aber: Was wenn dr irgendeine öppis flüsigs übere Rächner schüttet? Chunt vor. Was wenn dr de siech abstürzt? Was wenn Er dr Klauet wird. Laptops si bekanntlich liechter als Platteköffer. Drzue chunnt das sech jede heini cha skills abelade woner gar nid hett! I finde weni e platte choufe ehri drmit dr Künstler. Es isch sowieso die 50 Franke Sugarhill Schibe ir hang ds ha aus eifach numme sone Datei. Und was mi grösti Grund isch wrum asi no kes FS besitze isch: I has gar nid Verdient. Wett wüsse wies isch e sammlig vo 3000 Schiebene zha. Früecher het ou niemer es Final Scratch kha. Verstöht mi nid Falsch. Es isch e gueti sach solangs nid die Falsche P?layer id Finger bechöme. Oder wie jazzy jeff gmeint hett: Dr eint schissts aa e Ordner zerstelle dranger Platteköffer umezschleipfe!!! Think about it, cause the easy way is not everytime the best! Peace.:hmmm:

hmm..ich find au mer sett mit platte afange uuflege...AAaaaber serato und co. isch eifach die best erfindig sitem crossfader, de platte, de nadle oder whatever..

..skillz abelade?? gid vilzvil djs wo nur Breakz ab platte(AV8..) uflegged!!!aso isch das keis argument.

..de künstler supporte bini au defür, aaaber wievil platte wod chaufsch sind irgendwelchi bootlegs wode künstler nüd verdient?ich chaufe trotz dvs no platte aber au wieder meh cds..

..wemer de laptop klaut wird hani alles no dihei ufere externe festplatte, aso au keis argument..

..wägem drink übere laptop hani au immer angst..aber de jazzy jeff hed au gseit, es passiered glichfall sache mitem laptop wienem vorher mit platte passiert sind..

..wänn sovil am hoble bisch hesch sicher au scho gmerkt, dassd qualität vode platte je meh dases spilsch und scratchisch schlächter wird und an arsch gahd..

nur mini 50rappe..
peace

raphunk
08.03.2008, 13:31
Original geschrieben von cutpreme
hmm..ich find au mer sett mit platte afange uuflege...AAaaaber serato und co. isch eifach die best erfindig sitem crossfader, de platte, de nadle oder whatever..

..skillz abelade?? gid vilzvil djs wo nur Breakz ab platte(AV8..) uflegged!!!aso isch das keis argument.

..de künstler supporte bini au defür, aaaber wievil platte wod chaufsch sind irgendwelchi bootlegs wode künstler nüd verdient?ich chaufe trotz dvs no platte aber au wieder meh cds..

..wemer de laptop klaut wird hani alles no dihei ufere externe festplatte, aso au keis argument..

..wägem drink übere laptop hani au immer angst..aber de jazzy jeff hed au gseit, es passiered glichfall sache mitem laptop wienem vorher mit platte passiert sind..

..wänn sovil am hoble bisch hesch sicher au scho gmerkt, dassd qualität vode platte je meh dases spilsch und scratchisch schlächter wird und an arsch gahd..

nur mini 50rappe..
peace Stimmt. Gibder in allne pünkt rächt.Das d platte an Arsch gotmit der zit isch klar, aber ha gmerkt dasses stabileri git wo ziemlich lang d tonqulität bestoh blibt. Und usserdäm Hoblisch yo nid dini 120.- FR platte an Arsch. Sälbstverständlich chum äu ich worschins nid ums FS umme.Worschins ischs für mi in däm sinn Praktisch wenni Irgendwelchi sache woni sunscht nid würd chäufe wo aber d crowd abgooht druff cha druffschmeisse,aber das züg woni wirklich mag wird i eh nach wie vor uf Platte chäufe. Naja was äu immer. Jedem das seine. S FS isch sicher die bescht variante um sich dr zuekunft adspasse!!! Das was zellt isch d gmeinschaft und dliebi zu däm wo mir mache egal mit welle mittel!;)
WORD!

cutpreme
08.03.2008, 14:35
Worschins ischs für mi in däm sinn Praktisch wenni Irgendwelchi sache woni sunscht nid würd chäufe wo aber d crowd abgooht druff cha druffschmeisse,aber das züg woni wirklich mag wird i eh nach wie vor uf Platte chäufe.
WORD!

..genau so hanis gmeint!

raphunk
08.03.2008, 14:44
Original geschrieben von cutpreme
..genau so hanis gmeint! Na also prächtig:D

Jay_Royal
11.03.2008, 23:18
Worschins ischs für mi in däm sinn Praktisch wenni Irgendwelchi sache woni sunscht nid würd chäufe wo aber d crowd abgooht druff cha druffschmeisse

Das isch i miine Auge ebä genau s "Problem" am Ganze...
Wird so nöd eifach meh "Müll" uufgleit, Musig wod nie im Läbe würsch defür zahle?
Bim Vinyl überleischder vill meh öbs sich s lohnt es Stuck zchaufe oder nöd. Abeglade isches so schnäll, und abgspillt im Club genauso.

Und egal öbs d Lüüt wennd ghöre oder nöd, schlussendlich muesses doch au eim sälber zuesäge wasmer uufleit, oder spillet ihr alles wo d Lüüt druf spinnet? Zeichnet sich en DJ nöd au dädur us, waser uufleit, wenn er e eigeti Linie hät wo am Partyvolk gfallt? Oder isch mer en guete DJ wämmer alles das uufleit wo gad "in" isch?

Für mich persönlich isch d "Gfahr" eifach grösser Sound abzspiele wod nöd dehinder stasch...chasch en susch ja wieder vode HD lösche...

Das sind mini Gedanke zu däm Thema...schriibed mal waser däzue meinet...

cutpreme
12.03.2008, 10:26
Original geschrieben von Jay_Royal
Das isch i miine Auge ebä genau s "Problem" am Ganze...
Wird so nöd eifach meh "Müll" uufgleit, Musig wod nie im Läbe würsch defür zahle?
Bim Vinyl überleischder vill meh öbs sich s lohnt es Stuck zchaufe oder nöd. Abeglade isches so schnäll, und abgspillt im Club genauso.

Und egal öbs d Lüüt wennd ghöre oder nöd, schlussendlich muesses doch au eim sälber zuesäge wasmer uufleit, oder spillet ihr alles wo d Lüüt druf spinnet? Zeichnet sich en DJ nöd au dädur us, waser uufleit, wenn er e eigeti Linie hät wo am Partyvolk gfallt? Oder isch mer en guete DJ wämmer alles das uufleit wo gad "in" isch?

Für mich persönlich isch d "Gfahr" eifach grösser Sound abzspiele wod nöd dehinder stasch...chasch en susch ja wieder vode HD lösche...

Das sind mini Gedanke zu däm Thema...schriibed mal waser däzue meinet...

sgheimniss liid für mich drin, neuis züügs zspiile, classics und sache wo sust kei sau spilt..dlüüt scho biz erzieh, aber trotzdem sache spile wos dezue abgönd..

..machsch ja ned es ganzes set mit sache wo "in" sind!sonder pickschder eifach es paar sache wo DIR gfalled, aber wod weisch uf platte chaufe lohnt sich ned, will imene Jahr findsches au nüm geil!

aber ja wer cool wen sich die "bekannte" schwiizer djs würded dezue üssere!!!

Boogieblind
12.03.2008, 11:30
also denn üssere ich mich jetzt mal dezue!:D :D
nei quatsch, aber über das thema chasch endlos diskutiere. mini erfahrig us gspröch mit anderene djs isch, das jeh länger öper ufleit desto meh verlürter die "erziehigs-istellig" wills eifach hüt schwer worde isch de lüt gueti musig z zeige wos nöd kennet. ich denke s problem isch biz dass mittlerwile nüm d crowd macht was de dj will sondern dass de dj das mache muess was d crowd will! drum gsehnd vieli djs das nur no als buisness und leget halt au nur das uf was achunt. schlussendlich gahts au um geld... aber ebe es git zum glück auno paar usnahme!

ich persönlich han zwar au kein bock nume de kommerz spiele wo d tussis wend, aber ich chans scho verstah warums ide clubszene so worde isch. was ich fast no schlimmer finde isch wennn hüt die neue djs wo afanget mit uflege direkt so afanget, will für sie das ebe "hiphop" isch....

raphunk
13.03.2008, 08:04
Also do händer gläub jetzt alli rächt. Aber am meiste seit mir d ussag vo jay Royal zue. Bi äu sinnere meinig was das agoht. Wäge däm warti eifach lieber no mit däm FS. Ebe. Ha scho moll gseit das mues me sich verdiene. Eso cha eifach jede lappi ohni grosse ufwand DJ si. Und das isch minere meinig noch eifach nid so guet fürz biz. Sött me halt moll wieder in anderi bahne längge. i mein wäge sottige hämmer er publikum wodi noch rnb frogt wenn dusse stoht FUNK????? :wtf:

raphunk
13.03.2008, 08:04
Also do händer gläub jetzt alli rächt. Aber am meiste seit mir d ussag vo jay Royal zue. Bi äu sinnere meinig was das agoht. Wäge däm warti eifach lieber no mit däm FS. Ebe. Ha scho moll gseit das mues me sich verdiene. Eso cha eifach jede lappi ohni grosse ufwand DJ si. Und das isch minere meinig noch eifach nid so guet fürz biz. Sött me halt moll wieder in anderi bahne längge. i mein wäge sottige hämmer er publikum wodi noch rnb frogt wenn dusse stoht FUNK????? :wtf:

DJ Mixmaster S
13.03.2008, 09:26
Vorteil:
- chasch dütlech aktueller si
- chasch au mol nöi Tracks am Publikum usprobiere, ohni das wens ned achont d platte praktisch chasch vergässe ;)
- usw.

Nochteil:
- fallt mer nix i, höchschtens das halt mol de Laptop chönt abstörze aber wend en stabile hesch, esch das keis Problem

also i gseh eigentli nome Vorteil, aber geht halt vell wo dänke: "das esch halt ned s gliche", aber dene chani nome säge, mer mues au mol offe si för nöis ;)

DJ Mixmaster S
13.03.2008, 09:26
Vorteil:
- chasch dütlech aktueller si
- chasch au mol nöi Tracks am Publikum usprobiere, ohni das wens ned achont d platte praktisch chasch vergässe ;)
- usw.

Nochteil:
- fallt mer nix i, höchschtens das halt mol de Laptop chönt abstörze aber wend en stabile hesch, esch das keis Problem

also i gseh eigentli nome Vorteil, aber geht halt vell wo dänke: "das esch halt ned s gliche", aber dene chani nome säge, mer mues au mol offe si för nöis ;)

ciro
13.03.2008, 20:27
Man ist nicht mehr Genre abhängig, was auch von großem vorteil ist.

Ich leg heut gern auch ma Elektro sachen in die richtug von Boys noize,bloody beetroots, mstrkft auf..

am anderen tag ma wieder funk.

großer vorteil, djs kennens, wieviele scheiben hat man früher doppelt gekauft. das brauch man heut nimmer.

würd ich mir da jede scheibe komplett kaufen wo mir gefällt, wär ich arm.:eek:

ciro
13.03.2008, 20:27
Man ist nicht mehr Genre abhängig, was auch von großem vorteil ist.

Ich leg heut gern auch ma Elektro sachen in die richtug von Boys noize,bloody beetroots, mstrkft auf..

am anderen tag ma wieder funk.

großer vorteil, djs kennens, wieviele scheiben hat man früher doppelt gekauft. das brauch man heut nimmer.

würd ich mir da jede scheibe komplett kaufen wo mir gefällt, wär ich arm.:eek:

Dj Riddla
17.03.2008, 11:44
het scho mau eine gseit das m-audio torq absolut scheisse isch?!

da isch auso serato scratch mire meinig nach um wäute besser...

ciro
19.03.2008, 14:26
was hast du von torq erwartet?
wunder?

cutpreme
19.03.2008, 14:38
Original geschrieben von Dj Riddla
het scho mau eine gseit das m-audio torq absolut scheisse isch?!

da isch auso serato scratch mire meinig nach um wäute besser...

..warum gahd den de revolution so druff ab!!??

ciro
19.03.2008, 17:40
naja m-audio als geldgeber fällt man ja nicht in rücken.

Brain
27.03.2008, 14:07
Original geschrieben von ciro
naja m-audio als geldgeber fällt man ja nicht in rücken.

system funktioniert einwandfrei, von dem her...

cutpreme
28.03.2008, 21:22
..meistens nur iistelligsach!:brille:
..aber ja jedem das seine!find eifach de hype ums serato öbe glich unkritisch/blauäuigig wie dem um 1210er und vestax mixer..(no hate):hippie:

Black Jack
03.04.2008, 16:36
Hey zusammen

Meine Frage betrifft das digital djing nur indirekt.
Ich hab gesehen, dass bei Turntablelab serato 530$ kostet, also fast nachgeworfen...
Werden noch irgendwelche taxen addiert und kommt noch eine zoll gebür drauf? was ist mit shipping costs. hab ich auch nichts "adäquates" finden können.
Ich kenn die seite schon lang, aber diese fragen habn mich lange aufgehalten dort eine bestellung zu tätigen

Gruzz

R.T.
03.04.2008, 16:53
Original geschrieben von Black Jack
Hey zusammen

Meine Frage betrifft das digital djing nur indirekt.
Ich hab gesehen, dass bei Turntablelab serato 530$ kostet, also fast nachgeworfen...
Werden noch irgendwelche taxen addiert und kommt noch eine zoll gebür drauf? was ist mit shipping costs. hab ich auch nichts "adäquates" finden können.
Ich kenn die seite schon lang, aber diese fragen habn mich lange aufgehalten dort eine bestellung zu tätigen

Gruzz

Dr Versand ist meist um die 100$ bei mittleren - grossen bestellung 150$ aufwärts...