Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : scopebeatz

scope
20.05.2004, 13:54
hie wider mau e neue beat vo mir.
leider chani nume sones snippet inetue, aber sött gloub länge fürne chliine iidruck und für mir es feedback derfüür z'gää...

thx scopese

spenzasequenza
20.05.2004, 14:18
uhüäre terror samples! *g
ich würdi mit denä samples no vil meh umenand hacke und cutte und baschtle, und so.
und ds drumset chännti nu e schpur meh dampf verträge
aber chunt scho güät

scope
20.05.2004, 14:23
aid.

i weiss mit chli umenangschnide chönnti no meh useholä. i has aber gärn rächt simpu.

aber äbe... messi für feedback.

thieu
20.05.2004, 14:38
Cools Fiich aber wiä der Spenza scho gseit hät chännti me de da scho nu swas üsa hole! Aber mit dem Astänige Text druf git das eppis ganz bes!

scope
20.05.2004, 17:18
*push*

scope
22.05.2004, 18:11
hie neue beat.

(ja i weiss dases wie camron tönt)

freddy fresh
22.05.2004, 18:30
mmhh...naja...ich cha nüt demit ahfange. isch mir vill z'langsam...isch nid bös gmeint aber isch chli "schlaf-tablette-stylemässig"! :)

wörd!

konfus
22.05.2004, 18:32
ich glaub wännd än hihat würdisch anemache, würdi das ganze scho viel fresher cho! (bim 2te)

ahfang isch cool, aber ich warte immer bis dä beat so richtig inechunnt. ussert äs isch als interlude dänkt...

no ä spuur abwächslig, chli umefiile a däne zwei und dänn chönti das ganz fett cho.

scope
22.05.2004, 18:49
again an again... wär übrigens dä fürs beatbaubattle

EphToDaRhyme
22.05.2004, 19:47
Mhh plz das Züüg im Eigene Stuff poste!!

höuderböuder
22.05.2004, 19:57
1. beat chunnt guet kicks nochli schruube und das wärs
düster sehr düster ich liabe so scheiss

goht scho chli in drichtig vo my kill myers

und der 2. chunnt guet sfählt eifach no irgendwie es hat oder clymbals oder sowas idi richtig

und für de 3. mues di eifach mol froge was nimmsch denn du für droge de dönt jo huere kaputt nei probz im allg. chunnt guet wasde baschtlisch

wür schono über der eint oder ander düster vo dir ein duregäh

höuderböuder
22.05.2004, 20:03
Original geschrieben von freddy fresh
mmhh...naja...ich cha nüt demit ahfange. isch mir vill z'langsam...isch nid bös gmeint aber isch chli "schlaf-tablette-stylemässig"! :)

wörd!

döppel ziet rap das höut di de schö üm

Tonik
23.05.2004, 17:51
so so...
dr 1. fingi nid so geil...irgendiä isch mir d'rhythmik z'kabutt. Dr Sample isch zwar geil, aber gsamthaft isch mir dä Beat z'längwilig.
bim 2. fingi dr Afang no stylo. Ds änderet aber schlagartig mit em Isatz vom Klavier. Tönt ziehmlech fausch i mine Ohre.
Nr. 3 fingi dr geilst...resp. dä gfaut mir effektiv nid schlächt. Harmonisch, nid überfüllt...doch, style.

Scope...ids schrub mau di cheibä snares ufe. Die müesse sech nid versteckä ;-)

Peace + witer bastle

scope
23.05.2004, 17:57
messi tonik fürs konstruktive feedback.

der erst isch haut rächt hert fingi. mir het d's gflasht... aber easy, me cha sech gloub nume steigere...

Headshock
23.05.2004, 18:19
Agressivs sample, fett!! Ich würd vilicht d'drums immer uf dr glich schlag wie d'melodie bringe, das git en geile push effekt...

scope
24.05.2004, 09:07
wär intressiert isch a somne beat, oder eventueller kollaboration mit wynigens finest --> PM

gseh das scho drüü (!! whoa) wette die hingergrundmusig bespräche

scope
28.05.2004, 19:37
hie widr e neui arbeit vo mir ;)

i weis es het es paar chlini unsuberi steue. dasch aber wöuis nume churz lätz ha arrangiert. aber mir flashtr no...

scope
28.05.2004, 19:43
hie no eine...

Proof
28.05.2004, 19:49
hey das sind ja voll geili beats!
du söttsch mal en rapper finde, wo über das cha rappe!!!

ich find 040525 no geil... aber wie gseit es het paar fehler... aber instrumentals sind hammer

peace:hippie:

scope
28.05.2004, 19:51
alle "guten" dinge sind drei.

hie der reaper 1. do muesi säuber gestah das ig zu däm immer bounce wi gstört.

aber luget säuber

Tonik
28.05.2004, 19:51
Meh skalin! *g...nei, aber säg säuber. Di Droge wo du nimmsch si nid Natürlech oder?!

1. geil! bis ufe Ton wo so fausch tönt wi di Chatz unger mim Baukon jedä Abe. üüüü...aber an un für sech fett. Laht viu offe findi

2. hmm...weiss no nid so rächt wasi dr vo söu haute. ä birebitz schreg. D'Sirenä isch zum dr vo loufe...muess aber äuä so si, gäu? *grins*

Yo!

scope
28.05.2004, 20:21
die sirene sött dä beat zumne bouncer mache.

reaper 2 fingi passt so, und reaper 1 sowiso...

aber merci glich. i weiss jo wies meinsch.

aber ömu besser aus die woni der vo drei-vier mönet ha zeigt, und das fingi wichtig, dass entwicklig sichtbar isch. weni de mau gross bi machi de sicher cooli beats

globi S.
29.05.2004, 15:24
Original geschrieben von Proof

gugsch du hier :-)

walliserPIMP
29.05.2004, 15:55
mhh... mein senf:

keine gfallt mer! alles zuuu strange. und äää gfallt mer eifach nit.

der erschte het nicht schlechti asätz... aber das chame vil vil besser mache!

scope
31.05.2004, 14:47
jo walliserPIMP d'sch mir glich wenn si dir zu strange inechöme. i produziere nid für lüt wo immer s'gliche wei, und nid offe si für mau chli angeri sample-richtigä u so. i produziere für mi.

und wenn der reaper1 nid gfaut, oder barsattackz, de säg mer bitte werum.

und mach bitte besseri beats wenn seisch ME chönn d's viu besser mache.

@Globi S. aight... we'll bun dem

thieu
31.05.2004, 14:56
Original geschrieben von Proof
hey das sind ja voll geili beats!

ich find no geil... aber wie gseit es het paar fehler... aber instrumentals sind hammer

peace:hippie:

Äh sorry isch jetz das en Herüsfordrig. Wenn der Scope nix dergäge hät cha me da scho mal zeige das me druf cha rappe, oder häni dich da jetz em bitz falsch verstande?

Aber der 040525 gfallt mer öi am beschte.

scope
31.05.2004, 14:58
yo thieu. bruchsch eine vo de beats chli lenger? schick süsch PM. keni veröffentlichungen --> OK!

freestyle-girl
31.05.2004, 17:46
si mega diä fettä beats!:yeah: :yeah: :yeah:

MacKah
03.06.2004, 10:10
dr erschti chunnt mer wiene alte james bond soundtrack ine, flasht mi nit.
reaper2 het guete afang, baut sich denn aber zwenig uf, dönt wiene türkischi hochzyt. aber 040... isch geile beat

peace

spenzasequenza
03.06.2004, 11:22
also miär gfallt där reaper1 am beschtu!
di samples sind mal annersch, aber uf jede fall schwerscht geil.
aber us dem chänntisch nu soooo vil meh üsäholu!!
ich würdi nu dra umenandbaschtle an diiner schtell, wi d basis isch so scho mal ganz geil....

...und thiö müässi di jetz wider gah üfnäh, wil du hiä einä uf "höö, ich cha de diini beats rappe" machsch??? *gg
nenej, aber appa bis de hehe

thieu
03.06.2004, 15:47
Original geschrieben von spenzasequenza
also miär gfallt där reaper1 am beschtu!
di samples sind mal annersch, aber uf jede fall schwerscht geil.
aber us dem chänntisch nu soooo vil meh üsäholu!!
ich würdi nu dra umenandbaschtle an diiner schtell, wi d basis isch so scho mal ganz geil....

...und thiö müässi di jetz wider gah üfnäh, wil du hiä einä uf "höö, ich cha de diini beats rappe" machsch??? *gg
nenej, aber appa bis de hehe

JA wenn me so ver Grosskotzti MCs produziärt... (aber wenn er welled d Wahrheit wisse lesed z Battle P-Flow vs. thiö oder chegged cha z Pull Up!)

Mal lüäge ob wer eppis mache. Aber grundsätzlich chame eh alles rappe! Tiät da mal nit e so heickel!

unique
03.06.2004, 18:43
die beats hend ächt alli style!
die meiste gfalledmer zemli!
de erst gfalltmer ergendwie am beste, eifach vode art/style här!
jo das wärs..props...:D

Highnz
03.06.2004, 18:50
http://www.jankin.com/beats sägi nume

scope
03.06.2004, 19:15
Original geschrieben von Highnz
http://www.jankin.com/beats sägi nume

site kenni scho... hammerbeats. wisch ufeme für unnerreichbare nivo schints mer mängisch...

Tonik
07.06.2004, 21:19
ey scope...i v'rsta kes wort 'm Fau
säge dir zwar immer du söusch z'Mik ad Schnurre häbe und nid ad Bruscht, aber du wosch ja nid lose.

Cha auso nid beurteilä öb's flow het...i cha dir numä säge dasi öppis ha abeglade....

yo ;-) Peace

scope
07.06.2004, 22:12
sory tonik. weni bi mir daheime lose, de verstanis ömu. vilich ou wöui der text cha.

smik hani normau gha, dasch schwuli qualität wo aus kabuttet. lis wasi gschribe ha obem downloaddings. ha gschribe sig papierkorb-ufnahm.

wet einisch so geili lieder/qualität wie du chönne ufnäh...

aber ig ha hüt am aabe fröid gha a däm part, und när uf tape ufgnoh. und ufem tape isch quali normau tape-style... aber woni vom tape uf PC ha ufgnoh mitm WINDOWS AUDIORECORDER (!!!:confused: ) het quali massiv abgnoh...

aber wenigstens hani itz fame wöu du mis MP3 glost hesch. dasch wie wenn dr dr. dre s'erste mau der eminem ghört (meine itz so à la --> du der mächtig und ig wisse crack-rapper)

scope
07.06.2004, 22:16
ds ding isch widr offline
probiere mau quali so zmache dasmes versteit. evtl geits mit MD besser...

starh
08.06.2004, 00:14
ich freu mi scho mol dä scope mit hammer qualität uf sinä hammer beatz
zghörä.und aight-genossen.ch horcht auf.ich mein daser geili beatz macht wüsser mer jo und räpä chan er au.

piiiiiiiz

Highnz
08.06.2004, 00:34
Original geschrieben von scope
site kenni scho... hammerbeats. wisch ufeme für unnerreichbare nivo schints mer mängisch...

es isch nüt unerreichbar, jankins erschdi beats si ou easy gsi, me het potentiau ghört wo jetze so richtig entfautet isch...
jankster machz hout ou scho u huere lang. suberi arbeite!

Tonik
08.06.2004, 08:59
"aber wenigstens hani itz fame wöu du mis MP3 glost hesch. dasch wie wenn dr dr. dre s'erste mau der eminem ghört (meine itz so à la --> du der mächtig und ig wisse crack-rapper)"

Mischä dir ids de mau öppis unger z'ässe wenn'd witer so müll schnurrsch....hohlä Siech! :wtf:

scope
08.06.2004, 09:09
Original geschrieben von Tonik
"
Mischä dir ids de mau öppis unger z'ässe wenn'd witer so müll schnurrsch....hohlä Siech! :wtf:

mach doch... du chasch mit lob nid umgah. du rastisch fasch nume wöu di eine mau i himu propst?

@Globi S. beats stööö (ömu 3) räst wird no gmacht... sir

Tonik
08.06.2004, 09:20
i cha nid dr mit um ga...hmmm
es git e Gränze zwüsche Lob und Verarschi. Und diä isch nid soooo gross. Auso bi dir füehl i mi ehnder verarscht aus respektiert. Drum meinsch du i cha nid dr mit um ga. De säg ii du chasch di nid usdrücke....Löu! :p

scope
08.06.2004, 09:38
nei du weisch ganz genau wienis meine. props hani der scho zur genüge gä. nach JEDERà session. nach jedem mau woni nöie track glost ha.

und weni säge du DRE und ig EMINEM ischs wou klar sichtbar dases übertribe gmeint isch, und ig nume d'situation vo ihrem erste träffe meine... (wäg demotape u so)

i übertribe haut gern chli. aber o dert dran isch wahrheit...

na mean? wäg cd brutzle... dheufti hani... mues no chli bressiere i weis

Tonik
08.06.2004, 10:22
Ye, chunnt guet mit dä Schibenä. Merci zum vorus!!!

Peace!