Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Lozärn Stadt .... Video

sun sun ent
22.11.2007, 05:43
Eigentlich schon im Sommer aufgenommen,
seit Monaten auf der Harddisc,

JETZT ONLINE!!

Der Videoclip zu dem ES ESCH LOZàRN STADT von dem MER HENTZ ERFONDE Mixtape.

D.A Fizzey, Ariez, RAF
Beat von Dave Celaya

http://www.youtube.com/watch?v=sznb01Nl5aY

oder auf der myspace seite
www.myspace.com/sunsunent

Das Mixtape ist auf www.ariez.ch/mhe downloadbar. MIXED BY DJ SHADE.

Sun Sun Entertainment. D Sonne. D Strosse vo Lozärn.

sun sun ent
22.11.2007, 06:01
An diesem Samstag. 24. November performen wir im Knascht (ALCATRAZ) Luzern ein Showcase.

2 Floors 4 Dj s .

Skatergirlies.

Be there.http://img112.imageshack.us/img112/546/stylezfi4.jpg

RICHTOWN
22.11.2007, 08:10
Das isch ja voll scheisse

Mja
22.11.2007, 09:27
hahahahahaaaaaaaaa annere styles! wiä hässlich!!!

:D :D :D

Gettin Money
22.11.2007, 11:06
Original geschrieben von RICHTOWN

LIV
22.11.2007, 11:13
voll geil, nextlevel styles n so

GangstaBo$$
22.11.2007, 11:23
Oh je...:whogivesa

dabu lego
22.11.2007, 13:44
Original geschrieben von RICHTOWN

mini wort!

Mr. Dip'n'Dick
22.11.2007, 14:21
Krasse Luzerner Skyline.
Styles und Gangstars. Das passt.
:rolleyes:

Taylor Bourbon
22.11.2007, 15:27
«es gid soviel schwuli räpper i minerä stadt»

är spricht mr usem härzä! wie wärs mit open mic?

sun sun ent
22.11.2007, 15:32
Gehate.

Wir haben es geschafft.

Also der reihe nach:
Mr. Dip n Dick halt lieber deine fresse,
oder müssen wir mal bei sommi in den underground kommen um dich zu suchen?? oder am bahnhof in den video shop deine freunde nochmals besuchen. oder reicht es einfach wenn spoo und steven nochmals zum battle kommen und euch zerstören.? haha shut up!

GangstaBoss (ha ha wie lustig, weder gangsta noch boss haha)
da du das gleiche anzeige bild wie dip n dick hast, nehme ich an das du ihn kennst und wenn wir ihn ficken, ficken wir dich gleich mit.
du weisst warum.

Mja: We gettin Money an der Stylez..
Gettin Money: We gettin Money mit unseren Cd und Shows.. haha

Richtown easy deine Meinung.

Dabu Lego geh arschlecken bei steven

Liv das selbige bei Spooman.

one.

Taylor Bourbon
22.11.2007, 15:43
Original geschrieben von sun sun ent
oder am bahnhof in den video shop deine freunde nochmals besuchen. oder reicht es einfach wenn spoo und steven nochmals zum battle kommen und euch...

hab ich aber was anderes gehört... egal.

sun sun ent
22.11.2007, 15:58
ja egal.. underground und so flow show backpack bräck.

grüsse nach sarnen

SCREWD
22.11.2007, 16:11
Konstruktive Kritik:

Der Beat ist noch cool

Die Reime sind einfach gehalten, wenig bis gar kein FLOW und technisch schlecht bis mittelmässig.

Und ihr rappt irgendwas von wegen: "Schwule Rapper......."

und dann

"Mir fi**e euch ins Ar****"

Ist ja irgendwie ein widerspruch?

Cheerz

carlito
22.11.2007, 16:16
Original geschrieben von SCREWD

Und ihr rappt irgendwas von wegen: "Schwule Rapper......."

und dann

"Mir fi**e euch ins Ar****"

schul ist nur der der hinhält. hat jedenfalls mal jemand gesagt hier im fourm. :brille:

:D :D

kilar
22.11.2007, 16:16
bisschen zu lowbudget und zu lowflowquality

sun sun ent
22.11.2007, 16:17
aight.

Rapper haben immer widersprüche.

thx für die kritik

one

carlito
22.11.2007, 16:19

Rapper haben immer widersprüche.

cool, jetzt darf ich auch!

sun sun ent
22.11.2007, 16:34
ja du darfst natürlich auch kleiner carlito.

aber geh bitte zuerst Shapes arsch lecken.

kannst dich gleich den anderen zweien anschliessen.

carlito
22.11.2007, 16:36
nein, dann wäre ich ja schwul!

bekanntlich sit es nur der nicht, der hinhält!

nohomo!

Mr. Dip'n'Dick
22.11.2007, 16:37

oder müssen wir mal bei sommi in den underground kommen um dich zu suchen??
weshalb willst du mich suchen? weil ich der meinung bin, dass luzern eine sympathische kleinstadt ist oder weil für mich gangstarap und snowboard/skateboardparty nicht zusammenpassen?

sun sun ent
22.11.2007, 16:43
Original geschrieben von Mr. Dip'n'Dick
weshalb willst du mich suchen? weil ich der meinung bin, dass luzern eine sympathische kleinstadt ist oder weil für mich gangstarap und snowboard/skateboardparty nicht zusammenpassen?

Bis gleich im Video Shop.

Taylor Bourbon
22.11.2007, 16:45
dip arbeitet gar nicht dort. aber schau bitte, dass du vor 16h auftauchst...

Mr. Dip'n'Dick
22.11.2007, 16:52
Bis gleich im Video Shop.
?

Wieso beantwortest du nicht einfach meine Frage?

PYRO
22.11.2007, 16:53
typisch...kum stellt dr einti sin scheiss online und hört nit die kritike wo ner will ghöre, figgt är alli a wo nit nach syynere pfyyfe tanze....armseelig...aber jäjäj das isch rap und hip-hop

du bisch e ganz, ganz truurig gstalt.....

carlito
22.11.2007, 16:54
brä.

one8seven
22.11.2007, 16:55
etz ehrlich - nünt bessers z'tue? als aggro umedrohe gschieder a dä skills go schliffe...mer chan ziit au sinnvoll nütze.

CHrutstIL
22.11.2007, 16:56
Original geschrieben von PYRO
typisch...kum stellt dr einti sin scheiss online und hört nit die kritike wo ner will ghöre, figgt är alli a wo nit nach syynere pfyyfe tanze....armseelig...aber jäjäj das isch rap und hip-hop

er isch ims :brille:

burkinafaso
22.11.2007, 17:00

meinsch dä goht jez würklich in däm "video shop" vrbi?

ich will au ineme video shop shaffe - in dr erwachseneunterhaltigs abteilig...

dsch lozärn schtadt mueterficggers

:p

RICHTOWN
22.11.2007, 17:05
Bring mer Jubaira mit wänn uf Züri chunsch :-) Am Piment bringsch d Steffi Anal zum bestücke mit. Dä Spooman chasch bhalte.

ihr händ eh Züriverbot ! Wänn Jubi & d Steffi däbi häsch chömer wieder rede ;-)

carlito
22.11.2007, 17:07
ach lasst ihn.

seine jugend im ghetto von luzern war nicht leicht. irgendwo muss er seinen frust ja raus lassen!

ich geh jetzt zum metzger und hol' mir BEEF!

:D

Taylor Bourbon
22.11.2007, 17:10
Original geschrieben von burkinafaso
meinsch dä goht jez würklich in däm "video shop" vrbi?

ich hoffe der findet den weg nach sarnen nicht:ass:

CHrutstIL
22.11.2007, 17:10
Original geschrieben von carlito

ich geh jetzt zum metzger und hol' mir BEEF!

glaubsch dra, dasi mini mueter füren sack grad verchauft ha...

Topfchopf
22.11.2007, 17:15
gönd i mim mixtape-fred go hate.

danke.

Phôe
22.11.2007, 17:15
schande über luzern...sad sad

carlito
22.11.2007, 17:16
..chum bring dini grad au na, will ich han em metzger scho lang nüm sone richtig ticki sau bracht!

FLINN
22.11.2007, 17:21
also

1. kritik, also mich würds au aschisse wenni was online stell und denn chunt kritik, wääää voll scheisse voll nit konstruktiv. me cha säge es flasht mi nit

2. bi au nit dr kritikfähigsti aber im ändefäkt hets mi immer pusht unterem stich

3. wenn gross akündisch das eine gosch go verbrätsche, denn machs au schuscht halt eifach s'muul (no hate)

4. kei plan hani vergässe muess jetzt go schisse. bye

scope
22.11.2007, 17:26
enormi skillz!

:rolleyes:

CHrutstIL
22.11.2007, 17:34
tschlizzed mob, biatch!

(vo dene chönder no lerne ;) )

OFC
22.11.2007, 20:16
was händ ihr schiss im hirni ä pizli flow und ächli ich nim der s grass weg rap versuchet mal so än seeich in züri und gheiät uff euri schnurä
:gun: :stupid: :devilburn

RedBlaze
22.11.2007, 20:31
isch ja nöd euche ernst...so machet ihr euchi stadt au nöd krasse sry und de hippierapper dete wott sich mit em rikk messe?:confused:

headhunter
22.11.2007, 20:39
hahaha...glich beschisse wie hecklah und koch.

izzideluxe
22.11.2007, 23:32
de mit de lange haar... isch das nöd de rikk? er seit doch au öppis vo dem.

LIV
22.11.2007, 23:39

heftig

immerno kei neua?

Haters het ma imfall ima wema scheisse isch

resp. sind das denn kai Haters, sonder Lüüt wo's so xehnd wia's isch

aber iar sind natürlch scho recht crazy, respekt, maximum, props und so gell

1,2

Prestige
22.11.2007, 23:42
einfach nur weak..
aber wems gefällt...geschmakssache..!

TD#7
23.11.2007, 04:56
http://www.youtube.com/watch?v=HUt4tL_NSGs&feature=related

wenn schon luzern, dann richtig !

Chochtopf
23.11.2007, 08:15
so schlecht isch das gar nöd...het öper mit über 1000 posts uf dem board die gliche verse über de glich beat grappt wär de thread voll mit: "brrrräääs" und "booooooms".

m-Jay
23.11.2007, 09:23

hahaha word

DaMasta
23.11.2007, 09:25
toll... wegen leuten wie euch hat CH-rap eine grosse zukunft!

gangster erzählen ihre geschichten. hab nichts dagengen wenn man was erlebt hat und dies dann in form von musik an die öffentlichkeit weitergibt, doch idioten reden scheisse um hart zu wirken bis sie jemandem ins messer laufen...

bissl weit hergeholt aber egal...

scheiss clip, scheiss track, scheisse im allgemeinen...

ams

Prestige
23.11.2007, 09:48
Original geschrieben von Chochtopf
so schlecht isch das gar nöd...het öper mit über 1000 posts uf dem board die gliche verse über de glich beat grappt wär de thread voll mit: "brrrräääs" und "booooooms".

scho guet, au du bruchsch beachtig

so_fly
23.11.2007, 09:52

haha...word

one8seven
23.11.2007, 09:54

sorry, ehnder weniger...

Mr.Crabs
23.11.2007, 11:04
Gehate.

Wir haben es geschafft.

Also der reihe nach:
oder müssen wir mal bei sommi in den underground kommen um dich zu suchen?? oder am bahnhof in den video shop deine freunde nochmals besuchen. oder reicht es einfach wenn spoo und steven nochmals zum battle kommen und euch zerstören.? haha shut up!

GangstaBoss (ha ha wie lustig, weder gangsta noch boss haha)
da du das gleiche anzeige bild wie dip n dick hast, nehme ich an das du ihn kennst und wenn wir ihn ficken, ficken wir dich gleich mit.
du weisst warum.

Mja: We gettin Money an der Stylez..
Gettin Money: We gettin Money mit unseren Cd und Shows.. haha

Richtown easy deine Meinung.

Dabu Lego geh arschlecken bei steven

one.

ich los mer eue sound gnau ned ah weni serigi scheisse lise.
öbber wo mitme so düüffe niveau uf kritik reagiert chan sichr ned rappe.

und gnau serigi goofe hassi ade styles.
bin gern ad styles gange, bis eifach jedi mongo hip hop combo sgfühl gha hed sie müssed uf dere bühne obe eis uf Gangsta mache nd ihri künst zeige.
meistens hends no irgendwie 10 "Homies" debie wo gnau eis uf stress mached.

truurig truurig...

Dontom der II.
23.11.2007, 11:32
Luzern Ghetto Big City Motherfucker Pimp Shit

Händ aber Glück gha dass eu dä Dorfpolizist nöd mitgnah het nachdem ihr de Vercher uf de Hauptstrass behinderet händ :D

meydekobold
23.11.2007, 13:50
no comment

carlito
23.11.2007, 13:52
finde es einfach krass, wie sich die arroganz von crews manchmal selbst übertrifft, nur weil sie mal einen auftritt haben..

Taylor Bourbon
23.11.2007, 14:01
wir reden hier ja schliesslich von der «styles». die zwielichtigen gestalten dort waren vor jahren schon der grund, weshalb ich dort nicht mehr hingehe...

shy*1
23.11.2007, 14:17
schribed mal kritike, ir choend das eifach noed. ir loend das gar noed zue, zvil. Find de sheiss qualimässig au nöd höchschts niveau aber beat und clip findi geil... usserdem sind die weniger lecherlich als die ECKO traegende Aightusers.....

Behindis

Taylor Bourbon
23.11.2007, 14:29
ok...

zum clip, schwarzweiss gefällt, den filter zwischendurch find ich eher peinlich. wie die meisten aufnahmen, kann mit dem rumgehampel halt einfach nichts anfangen. die eine aufnahme auf der strasse sieht aber durchaus nicht schlecht aus.

zum inhalt, hmm, kann ich fast nichts sagen ohne jemanden zu beleidigen, da ich finde, dass sie mit dem text nichts aussagen. oder vieleicht versteh ichs halt nicht...

beat, die klassischen elemente gefallen.

cover, absolut nicht mein ding, blingbling halt.

fazit: 2 von 10 pts

wenn ich diesen track irgendwo rotzbesoffen in nem club höre, würd ich vieleicht kurz mal mitnicken. zumindest bis einige wortfetzen in meinen vernebelten geist vordringen.

Topfchopf
23.11.2007, 14:46
han mr jetzt dä video au gäh. isch ächt geil! voll innovativi freshi neui ideeä! vor allem brichts genau das gfühl uf de punkt woni han wäni amigs widr dur luzern schlendere!

ändli mal nöd e 1:1-kopie vo dem was in dütschland odr so grad abghyped würd, sondern würklich authentischi umsetzige vo däm läbnsgfühl wo oisi realität da erschafft!

AlohiM
23.11.2007, 14:49
Jo man ich figge dies, ich figge das, ich figge was..

oder meinets zumindest

Du figge mich in A.... du bisch dr figger, ihr sind die figger, figgeter eigentlich überhaupt, oder isch bi euch figge= grossi schnuure ha.... hha ha die FIGGERS überhaupt,

Ok figgi figgi isch jo guet, aber figdi figdi isch besser. und figge dörfe nur dFigger imfall und eins isch jo klar.. in luzern sind die grösste figgers umme. ei figg uf Luzern

contrast1
23.11.2007, 14:52
Original geschrieben von shy*1
usserdem sind die weniger lecherlich als die ECKO traegende Aightusers.....

ahahaahahahahaaaa dä isch geil gsi... :D

shy*1
23.11.2007, 14:55
AlohiM

Was isch hesch ritalin grupft oder was?? musch noed meine nur willses ide aphotek isch dases guet isch...

@ desperate soul

isch doch war mann, han nuet geg ecko aber die liebe schnüggis da inne wo alles scheisse findet wo ide nahrigschette über ine staht leged sich ah wie di gröschte g-units mann, choemed dahi ich schliss eu i mine trainerhose:D

contrast1
23.11.2007, 15:00
Original geschrieben von shy*1

@ desperate soul

isch doch war mann, han nuet geg ecko aber die liebe schnüggis da inne wo alles scheisse findet wo ide nahrigschette über ine staht leged sich ah wie di gröschte g-units mann, choemed dahi ich schliss eu i mine trainerhose:D

hehehe alte hesch scho rächt! hehehe URBAN CLASSIC FLAVOURED HIGHKICKS JETZT hahaha so laufts :D

AlohiM
23.11.2007, 15:01
nei man rita isch out!! chasch nid guet figge drmit!!! und macht schliimhüt kaputt.

I ha doch nur es spässli welle mache, wiviell mol das WORT "FICKEN" in dem Video vorchunt. CHli übertriebe. aber i ha scho vor Johre gmerkt, das die meiste krasse sieche immer vo dem räppe, wo si ebbe nid hän oder würde gern ha..

Wie ihr in Züri e gueti Fuessballmannschft:-)

Belzebueb
23.11.2007, 15:02
herzig:nuggi:

shy*1
23.11.2007, 15:03
Original geschrieben von desperate soul
hehehe alte hesch scho rächt! hehehe URBAN CLASSIC FLAVOURED HIGHKICKS JETZT hahaha so laufts :D

so isches loco

@ AlohiM

Wixer:D

Heimlifeiss
23.11.2007, 15:04
hört auf zu rappen und fangt an gedichte zu schreiben, passt wohl mehr zu eurem image und ihr würdet authentischer rüberkommen.

AlohiM
23.11.2007, 15:09
@ alli

es schöns weekend wünschi...

Weisch casual fridays sind immer down.

ekat
23.11.2007, 20:44
Beat isch z geil.

Lyrics sind naja no geil. Nur will si chlii uf Stross mache müender si nid hate. Riichi Muettersöhnli

Taylor Bourbon
23.11.2007, 20:55
Original geschrieben von ekat
Beat isch z geil.

Lyrics sind naja no geil. Nur will si chlii uf Stross mache müender si nid hate. Riichi Muettersöhnli

:wtf:
ich schick dr suscht gärn mal miin kontouiszug...

ekat
24.11.2007, 00:19
Original geschrieben von Taylor Bourbon
:wtf:
ich schick dr suscht gärn mal miin kontouiszug...

Also schik.

Domic
24.11.2007, 01:45
Halb-Sachlich:

Beat esch ok, reimtechnisch ned asprochsvoll, flowtechnisch zom teil ok, aber längscht ned vo allne (2t rapper schrecklich), Uussaag heds keni, video esch för amateurstyle en ordnig, filter zu simpel, kulisse( us minere secht gäbts geileri plätzli zlu)...

persönlech:

fends eifach nome lächerlech ond en riise schand för die stadt wo n'ech öber alles liebe, was bitte sell das scheissgetue...hami afangswiis no gfreut, dass event. weda mol öpis freshes vo ^lu chond aber das esch jo wohl meh as piinlech...aber easn,nemmt mi schön wonder wer höt chond go luege...

bitte öberlegged snögscht mol nochli gnauer, waser wend öberebrenge met rap, das esch chenderkacke sorry.

Heimlifeiss
24.11.2007, 12:55
Riichi Muettersöhnli

du checksches glaubs nöd. was weisch du wie ich läbe? han so zimlich kei stutz und warschinlich scho 100 mal meh scheisse baut als de wo da rappt... nur han ichs nöd nötig demit zpose was ich alles für scheisse gmacht han. und vorallem wird da über abestäche und knarre grappt, mach e wett de typ het no nie eine gstoche geschweige denn e echti knarre überhaupt i de hand gha ussert im militär. isch echt nöd authentisch wenn sones milchbubi sich e fetti ketti ahleit und wott uf gangster mache... und wennt scho so rappsch, denn söttisch wenigstens vo züri oder so cho, oder wott luzern jez au langsam eis uf krass mache?

Domic
24.11.2007, 12:59
Original geschrieben von Heimlifeiss
und wennt scho so rappsch, denn söttisch wenigstens vo züri oder so cho, oder wott luzern jez au langsam eis uf krass mache?

fende dini istellig ok, aber chömed mol chli abe met so uusaage wie muesch of züri cho wenn scho rapsch,hallo!? lozärn esch zwar gäg use fredlech, aber leider heds ganz klar sini schattequartier, so wie z'züri...aber lömmers losi, er wärded wol nie abecho...peace

Heimlifeiss
24.11.2007, 13:04
Original geschrieben von Domic
fende dini istellig ok, aber chömed mol chli abe met so uusaage wie muesch of züri cho wenn scho rapsch,hallo!? lozärn esch zwar gäg use fredlech, aber leider heds ganz klar sini schattequartier, so wie z'züri...aber lömmers losi, er wärded wol nie abecho...peace

isch sicher nöd so wie in züri da bini überzüügt, villicht ähnlich aber nöd so wie züri... und au in züri gahts nöd so ab wie de da verzellt...

Heimlifeiss
24.11.2007, 13:09
lol hans jez mal ganz dureglost, hät ja no 2 anderi rappter druff. die wohl behindertsti ussag woni je ghört han isch "ich bin kein gangster aber ich känn e paar"... omg

carlito
24.11.2007, 13:15
Nur will si chlii uf Stross mache müender si nid hate.

das ist genau der punkt du idiot. die sind nicht strasse, die MACHEN auf strasse!

swaht!
24.11.2007, 13:16
best line ever: "ich mach nöd uf härt"

ekat
24.11.2007, 23:11
Original geschrieben von Heimlifeiss
100 mal meh scheisse baut als de wo da rappt... nur han ichs nöd nötig demit zpose was ich alles für scheisse gmacht han.

Ja warum chasch nid demit umepose. Will nid chasch rappe und angscht hesch das si dich würde fertig mache. Wennsis ghöre würdet

Ok Peace Homie

ekat
24.11.2007, 23:12
Original geschrieben von carlito
das ist genau der punkt du idiot. die sind nicht strasse, die MACHEN auf strasse!

Carlito bisch ja voll de Rap Kenner. Jede macht uf Strass. Will d Strass nume i ihrem Kopf exischtiert. Isch bi allne in Dütschland & Schwiiz so. Na und? Lo si doch und figg si nid ah. Ich meine nur.
Du Internetidiot

Peace Idiot

Heimlifeiss
25.11.2007, 16:11
Ja warum chasch nid demit umepose. Will nid chasch rappe und angscht hesch das si dich würde fertig mache. Wennsis ghöre würdet

Ok Peace Homie

ja, rappe chani nöd, sägi ja au gar nöd. gaht me drum das lüüt wo müend verzelle wie krass sie sind sowieso nur pussys sind... aber ich ja glich... also vill spass no bim umegangstere uf de streets vo luzern city yooo, passed uf das eu die wo da rapped nöd abesteched oder verschüssed, die sind nämli voll gangsta!

lol ihr sind echt peinlichi sieche

kasus
25.11.2007, 16:27
DOPE!

delta
27.11.2007, 01:11
voll geil!!!
scho lang nuemm so authentische, reale, krasse und uebermaessig brutale gangsterrap us lootown gseh, geg die isch de spooman ja en chorknab.
mit baseballschleger hinter me gitter am stah mit herte flows und em burner wo beat wo pumpt wie nuet!!!!!
d kroenig vom ganze isch die tuefgruendigi ussag vom tegscht wo mis herz beruehrt und mir seit: waer ich doch nur e frau. ich wuerd mit dere crew nach thun reise.

wiiter so....
go on!!!!

näi
01.12.2007, 14:47
Original geschrieben von delta
waer ich doch nur e frau. ich wuerd mit dere crew nach thun reise.