Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : www.not4dukcs.ch Design-Feedback

Grumble
26.10.2004, 10:02
Aight,

hab gerade das layout für meine neue seite www.not4ducks.ch entworfen. was haltet ihr davon?wie gesagt es sit nur das grund design....

bitte um feddbacks

thx

grumble

slang!head
26.10.2004, 10:03
die siite gaht noed.... :hmmm:

SCREWD
26.10.2004, 10:05
mir gfallt sie trotzdem..... :D

Grumble
26.10.2004, 10:06
ja hät hans au grad gmerkt.han en bock gschosse.wird aber in ornig bracht....just wait for e few minutes....

Grumble
27.10.2004, 09:19
so hans gschafft!isch zwar chli länger gange aber was solls..
we gseit es sich nur fäng es grundlayout und dmenüs funktioniered nanig.

check it out. i need a feedback!

http://www.not4ducks.ch

mäsi

Grumble

pseudonym
27.10.2004, 10:24
...gfallt mer überhaupt nöd. guet, da eigentli no sovill wiä gar nüt funktioniert uf däre page, isches natürli schwirig zum ischätze...

chfind s design no... easy, han aber halt kän plan, wiä dänn dä content söll dargstellt wärde. zudem findi s menu eifach... beschissä. sorre...:p nei, mer chan eifach chum was läse, vill zchlii das ganzä und z unübersichtlich, will d iiträg so blöd näbedenand dargstellt wärded...

alles mit flash?

reezer
27.10.2004, 10:30
auch wenn das dein "eigener stuff" ist, gehört wohl eher zu "webpages"
--> verschoben

pAme
27.10.2004, 10:31
fendes isi...
osser das wöki bi de menus nüd odr fasch nüd chasch läse...
abr de ufbou vo page bzw. darstellig vo de frontpage fend ech ned schächt...

piis

Grumble
27.10.2004, 10:37
@pseudonym

hmmm...ok.es isch eso.weder es menü na dä inhalt isch definitiv.es menü isch nur en erste ihdruck und klar weissi das na nüt chasch läse.es isch au nöd um das gange.das mueni klar na verbessere und vor allem läserlich mache.

check mal www.imaculix.ch deht hani au es design gmacht.

ich han eigentli nur mal wele es design vorstelle und fröge waser devo haltet.de inhalt und page ansich wird i de nöchste tage ufbaut werde...viellicht leugsch dänn namal ine

Grumble
27.10.2004, 10:45
@pseudonym

apropos flash....

jep warschinli wird di erst version e reini flashpage.ich ghör immer das mit flash kei gschiedi siite chasch mache well dwarteziite immer so lang seged etc. es problem isch halt eifach das viel wo flashsite mached ihri siite nöd gschied ufbaue händ unds darum so lang gat. ich persöhnlich finds für so sache we das voll easy!klar firmesiite machsch nöd unbedingt grad mit flash aber suscht...why not?

es chunt sicher na html etc. dezue aber momentan lauft das ganze uf flash.

subtile
27.10.2004, 10:47
schrift isch zchli... definitiv

pseudonym
27.10.2004, 10:55
erm... ja. also guet, dänn ziehni mers nomal inä, wänns definitiv isch. di ander page xeht au easy us, so vom ufbau här...

ich han nüt gäge flash, absolut nöd. und propz a diä wos im griff händ, will s isch glaub ächt nöd grad eifach. aber mir chömed vill flash- siitä halt huerä verspillt inä und das gfallt mer nöd. ebä dänn wirz mer z unübersichtlich und schlussändli xeht d page zwar huerä geil us, jenäs animationä usw. aber du findsch din scheiss nüm odr wasauimmer..

drum bin ich än fan vo "klassischä" siiten, mitmä standart cms. das chasch durchuus schön gstaltä, aber s erfüllt au all wichtigä funktionä. isch halt dänn meischtens nöd so animiert, abr ja..

Grumble
27.10.2004, 23:46
check www.not4ducks.ch update!!