Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : moloch versus Scope

scope
26.10.2004, 14:51
Hallo moloch. i finge dini battleraps guet und möcht di us däm grund usefordärä (sorry dasi nid i vereinbarungsthread gschribe ha)

du machsch battle um battle, ig setzä s'ändi/
wäge mine herte spits giz iz e gsetzäsändrig/
niemer schlat dr moloch? oh doch und de gwautig/
di rap isch wine läserwitz nume ungerhautig/
i mache nüm viu battles, wöu grabsteinä wärdä türär/
bi zvorderst im rap-game s'cha keinä näbä düürä/
auso chum itz, i bi uf d'antwort gspannt wines sicherigsseili/
verbau stich der id eili/bis der nüm so schwachi gschite verteilit/

Moloch
26.10.2004, 16:05
was bringt dir e gsetzesändrig? das hie isch e lynch prozäss
du bechunsch glych vieu pünkt pro läbe wie ich pünkt pro sätz
bisch z vorderst vorm abgrund, ich bi dä wo am lengschte burnt
du hesch keis sicherigsseili wie bungeejump bi adventure world
jetzt schüpf di über d klippe, dich cha nidmol gott räpariere
und wil grabsteine z tür si tueni dis grab mit dog tags markiere
di verbal stitch stinkt mer und isch wie alte chäs e bitz fuul
für mi ischs rap-game nur scheisse, aber finge läserwitz cool

Moloch
27.10.2004, 10:37
ich prophezei dr jetzt dini zuekunft wie e tarot-beratig
das battle do wird dich präge, das isch e nahtot-erfahrig
ich beutle dich kontinuierlech mit de ägyptische Plagene
du toy hesch dr wiedererkennigswärt vo kryptische Sagene
nüt erinneret a di, ich tue no dini geburtsurkund verbrenne
ich cha i dir eine wo sit dr geburt z churz chunnt erkenne
wie gseit ich burn di, dich wird vo jetzt a das datum präge
e schlächte tag für dis läbe, aber e guete tag zum stärbe

scope
04.11.2004, 09:47
wosch zuekunft wiisä wi häuseherinnä/
aber weni di wär würdi chli schnäuer verschwindä/
di rap isch fresh? homies bruche e tag ums z'bestätigä/
meinsch chönsch mi tötä ohni e abzug z'betätigä?/
verbrönn mini urkund i verbrönnä dis diplom/
zum shit droppe muesch uf d'schissi go/de chunz so us wi dis nivo/
auso hou itz ab/du bisch gfährdet wine frou ir stadt/
ha mi flow nid satt/sondern schiesse dermit homies ab/

sorry hani so lang gha. und sorry für die nid so super riimä

drosselbart
04.11.2004, 10:06
är isch prima ufä konter igange u het geili doubles zeigt mit sinn und wortwitz!

dr scope hetsech müäh gäh bim erschtä part, bim zwöitä hets nivo (:D ) würklich chlei abgnoh!

guets battle a beidi!

thieu
04.11.2004, 10:15
Scope Fronter isch recht cool, schön üsgarbeitet! Geili Idee.

Moloch zersaget ne aber nach alle Regle vo der Kunscht!

2 Hammer PArts wie nit anersch erwartet!

Scope, seisch ses selber dine Konter isch niä me uf dem Nivo gsii wiä der Front schad... Wä susch spanend worde...

Also Vote Klar to Hell on earth...

sly saloon
04.11.2004, 10:45
Moloch

super igange... de mit adventure world:blingblin
aber au de mit lynch prozess und mit de dog tags, mann du hesch en verbrennt.

de front denn chli mässiger, aber au fein.

scope, do hesch de meister gfunde, au wenn dini parts v.a. de fronter ales ander als lausig gsi sind

peace

Lord Flow
04.11.2004, 10:50
schliess mi de Vorredner a, Moloch (mittlerwile) gewohnt starch, Scope het suber gfrontet, bim Konter aber irgendwie fasch chli Angst becho, hehe. Schad, s'hät änger chönne si.

Piiz

K
04.11.2004, 10:56
moloch...

das isch mord! haha
deftig deftig..

au de scope hed kei schlechgti lines bracht. aber technisch und punchig usgfeilti lines wie vom moloch musch go sueche..
punkt für ihn

Al Bana
04.11.2004, 11:30
eig. chönnt i öpper zitiere, aber ma nid so schwuls "word" vote gäh..

es isch eifach so:

scope fronter isch hert gsi, sowouh inhautläch aus o technisch geil...

moloch het ne so geil zersagt, gwohnt hert u witzig glichzitig

dr fronter isch o wider so ne hammer part gsi

scope het nähr ds battle am moloch überlaa, wahrschiinläch wüu er het gmerkt das gäge ihn kes kruut gwachse isch..

shiit.. herti sach.. dicki props @ hell on earth

Stylebock
04.11.2004, 11:58
jo do müassti eigentlich au nur Word oder so schriba...isch alles gsait worda, klara Sieg für da MOloch...

Moloch...gits was vu diar ufgnoh? di würi gära mol ghöra, stells mr recht fett vor! ...

peace

Lartscho
04.11.2004, 12:03
mi het dr scope besser tüecht :)

Moloch
04.11.2004, 12:10
danke an alle und scope danke fürs battle.

Stylebock
04.11.2004, 12:19
Original geschrieben von Moloch
danke an alle und scope danke fürs battle.

aight..zu diner Signatur...i probiars glaub nomol...nimmt mi zwor nit so wunder werd bisch, aber besiiga mag i di glich :D

witsch an Fronter macha?

Lord Flow
04.11.2004, 12:50
Original geschrieben von slanGRover
aight..zu diner Signatur...i probiars glaub nomol...nimmt mi zwor nit so wunder werd bisch, aber besiiga mag i di glich :D

witsch an Fronter macha?

@Moloch: i däm Zämehang da obe....lisisch du dini PM? hätsch süsch no e "Herusforderig" im Igangschorb gha....

Grz

Doc.Schiwago
04.11.2004, 12:54
Original geschrieben von Lord Flow
@Moloch: i däm Zämehang da obe....lisisch du dini PM? hätsch süsch no e "Herusforderig" im Igangschorb gha....

Grz

dito...

Doc.Schiwago
04.11.2004, 13:16
vill mues ich eigentlich nöd erlütere, mini vorgänger händ alles scho gschribe. geil's battle gsi :respect:

Moloch
04.11.2004, 13:35

Grz

holy shit. isch ja scho extrem lang här - han ich ja vol nid checkt. ehm... 3 battles ufs mol isch grad chli z vil. isch gut lord, ich fertige schnäl dr doc und dr slang ab und denn mach ich dich fertig. chönnt aber no chlei go, han mom nid zvil zit.

Lord Flow
04.11.2004, 13:43
holy shit. isch ja scho extrem lang här - han ich ja vol nid checkt. ehm... 3 battles ufs mol isch grad chli z vil. isch gut lord, ich fertige schnäl dr doc und dr slang ab und denn mach ich dich fertig. chönnt aber no chlei go, han mom nid zvil zit.

locker Moloch, i ha ke Stress. Mäudschdi wenn Lust hesch, de chasch dr vor dim ändgüetige Ungergang no chli Säubstvertroue hole bim Doc u bim Slang, hrhr. Vorusgsetzt du magsch se;). U i wott natürlech scho nid es haubpatzigs Battle mache wöu du ke Zyt hesch, da warti lieber no.

Grz

dynamikee
04.11.2004, 14:07
äs git fasch niemer meh dain wo dr Moloch chönnte schla, vilech so 3-4...

Moloch
04.11.2004, 14:09
Original geschrieben von dynamikee
äs git fasch niemer meh dain wo dr Moloch chönnte schla, vilech so 3-4...

hmmm... klingt spannend - namen?

Lord Flow
04.11.2004, 14:42
hmmm... klingt spannend - namen?

just to let ya know....."Doc.Schiwago, irgendeis, Map, dä Resli, Bschiisär, poetical, Lord Flow:D" di meiste vo dene battle zurzyt nid regumässig. Heisst nid die möge di au, aber nach mire Rächnig chönte die no Herusforderige darsteue....die andere woni no gseh hätt hesch gloub scho verrumt.

Moloch
04.11.2004, 14:44
just to let ya know....."Doc.Schiwago, irgendeis, Map, dä Resli, Bschiisär, poetical, Lord Flow:D" di meiste vo dene battle zurzyt nid regumässig. Heisst nid die möge di au, aber nach mire Rächnig chönte die no Herusforderige darsteue....die andere woni no gseh hätt hesch gloub scho verrumt.

ok danke. dann werde ich die genannten personen mal auschecken. dich und doc werde ich ja bald mal sehen wie es aussieht.

thieu
04.11.2004, 14:50
ok danke. dann werde ich die genannten personen mal auschecken. dich und doc werde ich ja bald mal sehen wie es aussieht.

Cheg der nu so en Walliser... thieu heisst der glöib... ;)

Gilt als Battle Atrag...

dynamikee
04.11.2004, 15:11

ja a Map u bschissär hani o dänkt. u no Psychoflow, aber weiss nid ob Moloch scho gäg ihn het bättlet!

scope
04.11.2004, 18:27
yoah moloch. hert gsi... merci fürs battle...

@aui wo gseit hei mi konter sig starch u dr konter nid. dr konter hani ir schueu während der informatikprob gschribe (ja mir hei denn internetzuegang freigschautet gha).

aber müesst ig votä würdi ou füre moloch. aber gloubmer e rückrundi wirdeni verlange hrhr. nei äbe wenn mou widr bock hesch schribsch e PM. de chani mi ou räche für das 100:1 ergäbnis...

globi S.
05.11.2004, 13:47
i minä ougä ischs vilech no dr map odr dr lord wo dr moloch chönntä tötä!dr räscht het ke chance meh.läset dä part gäge slang..uuiuiuiui

Stylebock
05.11.2004, 13:53
Original geschrieben von globi S.
i minä ougä ischs vilech no dr map odr dr lord wo dr moloch chönntä tötä!dr räscht het ke chance meh.läset dä part gäge slang..uuiuiuiui

und min Konter/Fronter gfallt dr nit...:(

globi S.
05.11.2004, 14:17
abr sichr..gibä de nä rückmäudig wenns battle dürä isch.
s chönnt ä knappä entscheid gäh.

scope
05.11.2004, 16:28
haha... erbärmlech. machet doch e lischte wär dr bescht aightgenossen rapper isch.

und merci liebe Lord_ Flow hesch mi nid uf d'lischte ta.

hrhr.

nei äbe... moloch wenn dr lord gli mou gsehsch, gseh ou mir üs evtl mou (wenns im bunker isch)... de chöimer jo mou luege.

Lord Flow
05.11.2004, 16:44
Original geschrieben von scope
haha... erbärmlech. machet doch e lischte wär dr bescht aightgenossen rapper isch.

und merci liebe Lord_ Flow hesch mi nid uf d'lischte ta.

hrhr.

nei äbe... moloch wenn dr lord gli mou gsehsch, gseh ou mir üs evtl mou (wenns im bunker isch)... de chöimer jo mou luege.

tue nid so betupft scope, hrhr. du hesch dr moloch usegforderet u nid är di. und nid uf dr liste, tja, no weni di hätt druftah (who knows?:D), ha ja gschribe daser aui scho verrumt het woni süsch no hätt drufgno (d.h. siehe mis Vote i däm Battle da). U evtl., nur evtl. hani no 1-2 Lüt vergässe wöui nid huere lang ha möge überlege.

U das dr Moloch mi mau gseht steit i de stärne, das mir üs träffe isch me aus Rencontre imne Battle dänkt gsi;).

Pussy:auslachen

Moloch
05.11.2004, 16:50
Nehmts locker jungs, es ist freitag.

Lord Flow
05.11.2004, 16:53

isch locker moloch, mir zwe kennenis ja, u är chamers de am nächste Jam wieder zrugggäh. muess ame wieder chli stichle damit "s'battle" am jam wieder chli Fuetter het.:D

drosselbart
05.11.2004, 16:58

i würd säge es isch schwär formbedingt junks!

scope
05.11.2004, 17:15
dr drossu seits. es isch formbedingt.

oli i füehle mi nid betupft. aber das ganze "dr moloch isch dr king" getue söt doch aus einzigi logischi foug nume no d'schliessig vo aune battle-forenä ha, da er jo schins jede verrumt het.

moloch: versteisch mi hoffentlech nid fausch. du battlisch sehr geil...

und oli: das wägem träffe isch jo nid so schlimm dasis fausch verstange ha.

Stylebock
05.11.2004, 17:36

thank god it's friday...

Scope gsehns nit so eng, Battle-King hemmer scho eina und dä schribt kai Iträg meh...Battle isch Battle, Competition und meh nit...ob FreeTYPE oder FreeSTYLE

nice weekend @all

P.S. statt do sinnloses Züg schriba könnt ma go vota...

http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=7429

merci Jungs...

drosselbart
06.11.2004, 15:25
dr drossu seits. es isch formbedingt.

oli i füehle mi nid betupft. aber das ganze "dr moloch isch dr king" getue söt doch aus einzigi logischi foug nume no d'schliessig vo aune battle-forenä ha, da er jo schins jede verrumt het.

moloch: versteisch mi hoffentlech nid fausch. du battlisch sehr geil...

und oli: das wägem träffe isch jo nid so schlimm dasis fausch verstange ha.

mi heter nid verrumt, u i würd o gärn mau gägä ihn due, sobaud dr herr moloch wieder zit het :D

globi S.
07.11.2004, 13:50
formbedingt?haha.
u dr eint isch immr i topform u dr anger het geng ä schlächtä tag u vrlüürt wägädäm immr.:hmmm:

Stylebock
07.11.2004, 13:53
formbedingt?haha.
u dr eint isch immr i topform u dr anger het geng ä schlächtä tag u vrlüürt wägädäm immr.:hmmm:

hehe scho..hesch wenigstens immer a Usred parat denn :D

jetz kasch denn übrigens go vota..clash of the titans...slanGRooney - Moloch :p

scope
07.11.2004, 14:18
es isch eifach so, dases formbedingt isch. schribe ig ufem höchste nivo wo bi mir müglech isch, gloubi ou wirds nid bubi eifach. sgliche wener gäge map und angeri müesst. auso höret uuf lirä wär dr bescht isch. der bescht isch tod... big L R.I.P.

drosselbart
08.11.2004, 14:22
es isch eifach so, dases formbedingt isch. schribe ig ufem höchste nivo wo bi mir müglech isch, gloubi ou wirds nid bubi eifach. sgliche wener gäge map und angeri müesst. auso höret uuf lirä wär dr bescht isch. der bescht isch tod... big L R.I.P.

absolut, c'est comme ca!

globi S.
08.11.2004, 16:02
mi letscht bitrag zu däm offtopic scheiss.
form isch öbbis wodr gäh isch u du evtl. chasch trainierä.
klar schribt nid jedä geng glich guet.abr jedä het sis nivo wo sech vo dä angere ungrscheidet.
eifach z sägä i bi nid i form xi.wed nid i form bisch battlisch haut nid,wtf.
globee

drosselbart
08.11.2004, 16:29
mi letscht bitrag zu däm offtopic scheiss.
form isch öbbis wodr gäh isch u du evtl. chasch trainierä.
klar schribt nid jedä geng glich guet.abr jedä het sis nivo wo sech vo dä angere ungrscheidet.
eifach z sägä i bi nid i form xi.wed nid i form bisch battlisch haut nid,wtf.
globee

fingä ds o, d.h. wemä das eifach immer seit wemä verlorä het ischs eifach ä scheiss! aber s'chas haut scho gäh, ds nid immer ufdr glichä höchi bisch! sobald es aber zu einer gewohnheit wird, gohni mitem globi einig! peace

scope
08.11.2004, 16:53
*gähn*

weisch mängisch sötme eifach döu über s'internet chöne zum gring zwicke. liiret nid so lang um ds züg ume.

globi: if you wanna f/%! call me. mir ischs eigentläch glich obi hie bi gschlage worde.

aber i bi mängisch in form (siehe battle Map und scope gäge Lord Flow und Poetical) u mängisch nid (siehe hier 2. part).

scope
08.11.2004, 16:57
wed nid i form bisch battlisch haut nid,wtf.

lueg mou bim erste part, denn bini in form gsi. tage später am zeitpunkt meines konters --> weniger in form.

aber äbe... i gloub i ha gnue gseit

Stylebock
09.11.2004, 13:56
glaub au dass gnuag gsait worda isch...wenns jetzt hört isch easy, sus schlüssemer dä Thread no...