Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : max herre

rüstü
21.05.2004, 16:10
unter http://www.mtv.de/media/artist/max_herre/max_herre_zu_elektrisch.ram gibts den videoclip zu max' erster single 'zu elektrisch'.. wird am 01 juni veröffentlicht, album kommt anscheinend ende august..

rm
21.05.2004, 16:30
video isch easy, in punkto flow hetter sich schtarch verbessered.

maenu13
21.05.2004, 17:24
:dance: shiiit mann, was fröi ig mi uf das album. Tightere Flow, beats gö ab ... was wot me meh

:blingblin :blingblin

"... du hörst HipHop, ich hör nur rock und burn dich doch,"

konfus
21.05.2004, 17:44
ich lieb dä siech!

thieu
21.05.2004, 18:01
Original geschrieben von kOnfus
ich lieb dä siech!

Geit mer glii... Ich will verdammt numal das Album jetz de!

cuba
21.05.2004, 18:49
:blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin

oh man...freu mi ufs album!!!

börnt!:D :D

tisear
21.05.2004, 18:57
aso ha höt am morge das video zum erschte mol gseh und muess säge, öberzüügt hed mi das ganz und gar ned.. max isch easy siech und macht gemüse sound, aber zu elektrisch findi eifach ned guet.. gschpannt ufs Album.

big_samy
21.05.2004, 19:12
dä track isch hammer! dä typ het eifach style... fröiä mi huerä uf ds album!!

Luciano
21.05.2004, 21:31
"....wäre jetzt ein See mit Blut an dem Ort wo Freundeskreis ist..."

Swift
23.05.2004, 15:07
S Video het definitv Style! Nur wien er irgendwie d Schtimm verschtellt (??) und de Hook schtresst chli. Aber ebe: Vorfreud ufs Album! :D

#ChRüSiMüSi#
23.05.2004, 15:26
jaaa das wird eh ä geili sach=) elektrisch.. chli andere style irgendwie.. aber glaub das chunt guet:)
ich freu mi jedefalls wien en chline gooof..hehe

sian
23.05.2004, 15:47
groovey bebey;)

Juz_Fly
23.05.2004, 16:21
also, video find ich gut... erinnert mich an diese glamour partys. ich mag seine rapteile nich so besonders aber der refrain bringt dafuer alles... saugeil... gefaellt mir...
ich haett da mal ne frage: is'n joy denalane noch imma mit max zusammen???ich dachte ich haette sie im spot gesehen, aber ich glaub sie war's doch nicht.

poetical
24.05.2004, 19:48
Max burnt eh au. Auso ig bi so uhuere gspannt uf sis Aubum. Dr Vorgschmack isch meh aus überzügend. Das es nid äs reins Rap Aubum wird isch ja eh klar gsi.

captain haddok
26.05.2004, 22:53
was is aus rap geworden?wer will die scheisse noch hoern
ich schreibe 5 jahre nichts und mich hat keiner geburnt

mir flashts

wuer i ds im tv gsi und dae typ nid kenne wuerd s maer aber aua scho chli komisch iifahre

don t kno....

spenzasequenza
26.05.2004, 22:58
beat isch uhüäre geil organisch... finni hüäre geil.
irgendwiä so gar nit unbedingt hiphop?? naja egal.
miär gfallts!!

Aurel
26.05.2004, 22:58
ja stimmt schon, in sachen flow eine enorme steigerung. lyrisch war er stets der könig der germanen... und der beat erinnert mich an ein wenig an just blizzi, zumindest in den strophen... das album kann kommen!

Aurel
26.05.2004, 22:59
Original geschrieben von spenzasequenza

irgendwiä so gar nit unbedingt hiphop??

muuauahahahaha.... los besser nomol dri...

spenzasequenza
26.05.2004, 23:02
in dem studio wo äs da umenand posed sellti me sich mal chänne üstobe:
en fender rhodes, en moog, en tr 909 (ok, der isch scheisse, aber kult!) und uberhöipt, hüäre vil vintage style synthies... maaahn. blödi sau. ich will öi!
und uberhöipt, ich bi schtolz ufe max.

nobra
26.05.2004, 23:03
wieso verschwendet dä huresohn sis talent so derb. :mad:

spenzasequenza
26.05.2004, 23:03
naja, der refrain sälbsch isch ja nit wirklich hiphop.
und irgendwiä ischs eifach vil organischer als hiphop.
(also ich rede de vom beat...)

spenzasequenza
26.05.2004, 23:10
...und en wurlitzer... saue...

spenzasequenza
26.05.2004, 23:19
und en b3... saue...

prophet
26.05.2004, 23:36
ich finds gedige...
weiss öppert wenn s'album usächunnt??

captain haddok
27.05.2004, 00:01
schpenzaa das aubum wird wahrschindlech ee kes hiphop aubum.

but it s max u kno wird ee fett

nur hoffentlech e chli tiefgruendiger aus dae erscht trac da

so wieme max kennt....

thieu
27.05.2004, 00:56
Original geschrieben von captain haddok
schpenzaa das aubum wird wahrschindlech ee kes hiphop aubum.

but it s max u kno wird ee fett

nur hoffentlech e chli tiefgruendiger aus dae erscht trac da

so wieme max kennt....

Na lüät dem won i swo glese hä, wirds scho eis zwei politische Sache druf hä, aber öi vill Liäbeslieder. En zweite Teil vo Anna...

Endi August soll das Teil de Anschiinend im Lade stah, aber ebe releasdate undso...

@ Spenza! Ich chume de mit in das Studio... Will da öi cho spille!

thieu
27.05.2004, 00:58

Wiä scho gseit es git sicher nit es reins Hip hop Album. Aber es isch Max. Wenn ich so en Stimm hängi und so viiiiiiilll Soul in miene Texta, brüächt me schi ja de wirklich nit uf Hip Hop z beschränke... (Und das als Kompliment!)

Äffli
27.05.2004, 07:22
jo muess ych au emol denn inelose...

het mi bis jez immr gflaht...

4132
27.05.2004, 09:00
Original geschrieben von cuba
:blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin

oh man...freu mi ufs album!!!

börnt!:D :D

DITO!!!!!!!!!!!!

zeelium
27.05.2004, 15:19
definitiv hammer. mä brucht zwar 10-15sec um sich uf dä neui stil izstellä, dänn gits abär kei haltä meh.

wäg dä joy. si isch diä, wo`d einzeln mit ihm gsehsch shake, vor äm wissä hindergrund. teilwis is si au im tanzpublikum drin...dä max hät halt nöd nur für sound äs guäts händli;)

nico
27.05.2004, 15:24
ich find dä max geil und bin mol sehr gspanne und warte gierig.... :blingblin

don_erwäter
27.05.2004, 15:30
ich hoff doch schwer das s'album besser wird als de erscht track:zu elektrisch...de max als lenny kravitz verschnitt:hmmm: tja bin gspannt

Juz_Fly
28.05.2004, 11:51

stimmt schon, geht eher in funk ueber, aber ich finde es deswegen gerade so geil! mal was neues und nicht andauernd dieses langweilige kick-kick-snare shema...:dance:

big_samy
07.06.2004, 22:05
hüt isch grad mini letschti hiphopstore bschtellig acho, ua "max - zu elektrisch" drunger!
scheisse sich die schibä geil!!!! zu elektrisch hani ja scho kennt und verdammt geil gfungä aber dr 2 track uf dr maxi isch eifach hammer! "king vom prenzlauer berg"... ds isch sicher einä vodä geilschtä beats woni bis iz ghört ha! genau mi gschmack... und vom flow här hetersäch no chil chönnä schteigerä gägäüber fk, was dä track fasch perfekt macht! ändläch mau äs release wo mini erwartigä nid nur knapp erfüut sondern übertrifft... i fröiä mi scho extrem uf ds album!!

Mora
07.06.2004, 22:19
han de max eigentlich immer zimlich geil gfunde, er het so en melodösi art.
aber das neue ding - elektrisch - hmm.. irgendwie tönts komisch...ech chan mich nonig richtig entscheide, ob ech das etz guet finde. aber es het mi ned uf de erscht "blick" überzügt. irgendwie ned ganz max.
aber ech glaube s album wird sicher qualitativ sehr guet, de max macht music usem herz. und ned wägem geldbütel.

big_samy
07.06.2004, 22:39
Original geschrieben von Mora
han de max eigentlich immer zimlich geil gfunde, er het so en melodösi art.
aber das neue ding - elektrisch - hmm.. irgendwie tönts komisch...ech chan mich nonig richtig entscheide, ob ech das etz guet finde. aber es het mi ned uf de erscht "blick" überzügt. irgendwie ned ganz max.
aber ech glaube s album wird sicher qualitativ sehr guet, de max macht music usem herz. und ned wägem geldbütel.

ja de hou dr di schibä mau oder gang i ladä und los "king vom prenzlauer berg"... mis urteil drüber schteit im post obädran :blingblin !

Mora
07.06.2004, 22:44
ja, wenn de big_samy das seit, denn wird au so si.

roemer
07.06.2004, 22:51
allerdings gwohnheitsbedürftig. nid so mi fall... aber ja. jedem das seine. ämu so dr instrumental-charakter isch iisii. find ig fett wenn no real instuments zum zug chömä... aber ja. choufä würd ig mir diä schibä jetzt definitiv nid, wiu ig grundsätzläch nid so D-hh-hörer bi .
aber mä chas ämu aalosä

piis

big_samy
07.06.2004, 23:08
Original geschrieben von Mora
ja, wenn de big_samy das seit, denn wird au so si. ja ja, dr säm het immer rächt... :jaja:

freestyle-girl
12.06.2004, 19:04
jedem das seine!

Juz_Fly
13.06.2004, 18:51
no doubt, max is geil weil er sich nie in eine schublade stecken liess.... ich meine, der typ hat es drauf. war schon mit 15 in verschiedenen reggae/soul gruppen, ist also schon frueh mit musik konfrontiert worden. und dass merkt man sehr auf der neuen scheibe... es leben die reggae und soul einfluesse!

big_samy
13.06.2004, 23:53
uf wenn isch ds release date vom nöiä album agsetzt?

Ruedi Snare
16.06.2004, 10:57
fàdd schissn!!
willsalbumjetzt!

rüstü
01.09.2004, 16:29
1ste liebe.. brennt!!! :no: :no: :no:

will das album endlich!! :blingblin :blingblin :blingblin

FoS
01.09.2004, 17:21
hmm also mier gfallts s'video ned. (das heisst nöd das mer dä track nöd gfallt)
minre meinig nah zvil fraue wo um ihn umehopsled ihre arsch a sini shänkel prässed und ihn abshlabbered...die art clips sägäd mer nöd so zue und irgendwiä passts gar nöd so zu ihm. d'szene (mz.) woner allei druff ish findi allerdings fresh...

aber hanen am gurte und am splash gseh...geili sach,huere abgange und freu mi ufs album!!!

jah...und jetzt sägäd nur dasi iversüchtig bi dasi ich nöd uf dem video bin
:p :rolleyes: :D

mc rassko
01.09.2004, 17:50
ich find ihn eifach scheisse

cuba
01.09.2004, 18:09
Für mich isch er aifach DE dt. musiker.. wo er uf bühni cho isch am splash.. aifach hammer die atmosphäre woner verbreitet mit sinärä usstrahlig..und wenn de no d'joy dezue chund:eek: :no: :) :)
Mal abxe vo sinärä music...wil die isch nomal:beten:

:band: :band:

:schubidoo :schubidoo

ich finde de herr hät ganz grosse :respect: verdient...

aber klar, schlussendlich gschmackssache...

mir gefällt's..und wird mer s album bestimmt chaufe...:yeah:

:D

xXel
01.09.2004, 19:16
geile track.. hani noni ghört gha.. aber jetz lauft jo sho e nöie mit der joy... irgend öppis mit liebi..
ish s album eilech sho dusse?

peezie

Deni
01.09.2004, 19:23
easy typ - easy sound. isch mou ändlech ziit worde widr öppis vo ihm z ghöre!!

Biggie
02.09.2004, 09:43
Not Bad si sound.. hanä Live am MTV Hip Hop Open z Stuttgart ghört.. sis aubum muesi mer de o mau inä ziäh..

nico
02.09.2004, 10:00
maxi- mi- maxi- ma- maxi- max- is da...
voll geil! au 1ste liebe voll hämmer!

poetical
02.09.2004, 10:20
Original geschrieben von mc rassko

und wieso?

Jigga
02.09.2004, 10:33
Original geschrieben von mc rassko

du tuesch mer eifach leid

ez zum thema: ha s album au nonig ghört, chönt mir zwor guet vorstelle dases nöd unbedingt min soundstil isch, aber er als musiker isch eifach zwifelslos eine vo de beste dt. musiker, unabhängig devo ob mir dä sound gfalt oder nöd...

nico
02.09.2004, 10:41
yeah jigga liest me sich wiedermol...
und den machsch gad sone gueti ussag :yeah:

die pladde chunnt am: 13.09.2004!!

hermanndes
02.09.2004, 14:46
Original geschrieben von FoS
hmm also mier gfallts s'video ned. (das heisst nöd das mer dä track nöd gfallt)
minre meinig nah zvil fraue wo um ihn umehopsled ihre arsch a sini shänkel prässed und ihn abshlabbered...die art clips sägäd mer nöd so zue und irgendwiä passts gar nöd so zu ihm. d'szene (mz.) woner allei druff ish findi allerdings fresh...

aber hanen am gurte und am splash gseh...geili sach,huere abgange und freu mi ufs album!!!

jah...und jetzt sägäd nur dasi iversüchtig bi dasi ich nöd uf dem video bin
:p :rolleyes: :D

also ich find au in dem video zeigt dr max eifacht widr dass er ander sisch als alli anderä! er hett nit irgendwelchi gansta-bitchez im clip, nei nei, so im hippie-style! eifacht max...
er goht mit dr zit mit, aber unterscheidet sich doch vo allne! album, wo blibsch!???

drosselbart
02.09.2004, 16:34
max ist einer der intelligentesten hip-hop-supporter die es gibt, ob man sein jetztiges zeug liebt oder nicht..das sei gesagt:D

CaLif
06.09.2004, 12:52
zu elektrisch isch geil und erste liebe ou

dä siech hets druffe, würkli mal öpis anders, als diä sammy deluxe kool savas und so..
:)

slang!head
06.09.2004, 13:01
ey leude

Bini echt de einzig da ine wo sin sound noed gfallt? Ich find sin sound echt noed de hammer und sini erschinig.. mir gfallt er ned.....

Mr. Dip'n'Dick
06.09.2004, 15:17
Original geschrieben von Luciano
"....wäre jetzt ein See mit Blut an dem Ort wo Freundeskreis ist..."
yeahhhhhhhh, Beatfabrik

PhrazeFive
06.09.2004, 15:24
Original geschrieben von **slang!head**
ey leude

Bini echt de einzig da ine wo sin sound noed gfallt? Ich find sin sound echt noed de hammer und sini erschinig.. mir gfallt er ned..... Sorry wieso isch wichtig wie er usgseht? sind der sini baggies z'wenig breit.... :rolleyes:

big_samy
06.09.2004, 16:49
dä typ sich es genie.. wot di schibe ändlech!! wieso isch eigentelch immer zersch d cd duss?

Aurel
12.09.2004, 22:21
snippets gehts da (http://www.hiphopnews.de/index.php?seite=news_detail_startseite&navigation=94&system_id=3672&com=detail) bereits...
schiibe sött ab morn im lade stoh...

lou
13.09.2004, 18:18
hett dä scheiss no niämmertz zogä?????????
man i will feedbacks ghörrä!!!!cha nümm bis moin wartä, aber es wird eh killä, bi grad go dsnippets suggä!!!!

cel
13.09.2004, 18:26
Original geschrieben von lou
hett dä scheiss no niämmertz zogä?????????
man i will feedbacks ghörrä!!!!cha nümm bis moin wartä, aber es wird eh killä, bi grad go dsnippets suggä!!!!

i öppe 24h chani feedback geh....*nichteinschlafenkann*

nico
13.09.2004, 18:40
ich han salbum fang eimol duräglosät, erscht idruck isch echt guet, aber chli churz dunkt mich das ganze... dvd wos dezue git mit em werdegang vom max herre findi ganz geil... als bonus gseht/ghört me de max sogar no freestyle! jo also ich säg mol es lohnt sich ufjedäfall das teil zchaufä!!

piisens

äniceo

Urs Schmid
15.09.2004, 12:21
...ich bi zfride mim Album.
Stimmt zwar scho, isch mer bim erschte Mal durchlose öi rächt churz vorchu (trotz 33 Tracks *g*; d Bonusliedjini gfallent mer speziell güet), aber derfir cha mes de umso meh lose.
D Bandbreita vane Stila fini schön, öi wenn abgseh vam "zu elektrisch" wenig richtig abgängigi Lieder drüf sind... Chilleralbum.
Textlich wird scho gat zimli vil d ehelich Liebi und ds Familidasi zelebriert (und d Problem, waschi derbi ergäbent), aber irgendwie finis öi agnähm, dass meh mal deme MC z Altre und z Rife in Würdi chat abnäh...
Z Warte het schi definitiv glohnt, und mit dm gwohnt schöne Cover und dr mitglifrete DVD lohnt schi definitiv öi dr Chöif.
Würdi meine.

lou
15.09.2004, 15:03
i has jetz au zogä!!!!i bi serscht moll durälosä eifach mitemmä lächlä dur dschtadt gloffä, eifach herrlich!!!i ha zwar eigentlich ä chli härters züüg erwartet, aber es isch ä sehr tiäfgründigs absolut gemütlichs chilleralbum!!!inhaltlich findis killer, und au sini band und dr räscht vodr musig chunnt ganz herrlich!!!!i finds einzig chli schad dass er nur features mit dr joy hett(usser dr träck vom don phillipo siner lady wo uff portugiesisch singt oder so)!!!aber teilwiis sehr genial wiäner sis läbä widder drinn verpackt hett(Z.b dä track über stuttgart und dr anna 2004!!!
es hett au sehr witzigs züüg druffä(king vom prenzlauer berg), aso i finds eifach nur herrlich gechillt!!!!inäziäh!!!!

schlamoinz

übrigens an schmid ursli, du hesch jo wohl dr braachschti släng,ächt geil!!!!!!!!

#ChRüSiMüSi#
15.09.2004, 15:17
mis feedbääk..
ähm irgendwie hani vo dä power her nachem *vorgschmack: zu elektrisch* meh erwartet..aber rein textlich isches ä wunderschöns album.. eifach gmüetlich.. tüüfgründig.. halt max style:) gfallt mer.. au wenni momentan no kei *grosshits* wie anno dazumal Anna, tabula rasa oder so useghör.. usser vilicht das mit dä joy? 1ste Liebe..? lauft ja scho uf viva rotation..
aso mir gfalts:D

drosselbart
15.09.2004, 15:30
dr max isch d'tüüfgründigkeit in person!!!

yoruba
16.09.2004, 09:48
s'album isch hammaaaaa *schwärm*... chas konzert chum erwarte... juhuuuuuuuuu... no 8 wuche!!! *g*

Al Bana
17.09.2004, 20:12
Original geschrieben von drosselbart
dr max isch d'tüüfgründigkeit in person!!!

das isch 100% so! i liebe FK über aues! aber das aubum, naja es isch mr eifach zweni hip-hop... i weiss i bi ä hard-core siech usw, aber i staa haut nid uf so rockigi scheisse wi zu elektrisch, trotzdäm max herre isch und bliibt ä geile sieche!

köbi
17.09.2004, 21:15
ehrlech gseit, fingi max herre chly biuig. d tegschte si geng so gspiut-"tiefgründig". ischmer eifach so miter ziit ufgfaue woni d releases wi FK ha zum 1000te mau ghört, u räppe chaner o nid herusragend, abr öpis isch a ihm wo viu nid hei... :D

fingene abr biuig u live ischer o nume grad öpis für 14jährigi meitschi, isch zwar scho chillig, d musig, abr 1000 kreischendi teenies mache so es erläbnis eher ungemüse

ISCH ABR E KUULE SIECH, EIFACH SI EIGET WÄG GA ISCH KUUUHL

jayRon
19.09.2004, 12:07
so da no mini 5 rappe däzue:

ich finds s'album eigetli recht guet, wänn für mich au es bitz zu experimentiell und es gaht ebä scho recht viel um gfühel (würd eigetli gern mal wüsse öb diä stories mit dä anna würkli geh hät oder numä i sinä fantasie abspielt...)
aber isch sicher es glungis album au wänni esperanto zig mal besser finde.

und das er nöd würkli dä hardcore räpper isch das merkt mä spätischtens bim freestyle im auto

aebr ebä er isch und blibt einä vo dä beschtä us germany und i däm sinn:

go max, go max, go max!

:D

4132
19.09.2004, 14:56
Ha s Album gester gholt...und bi nit enttüscht worde...ha natürlich 1ste Liebe und Zu elektrisch scho kennt...

"Alle babes lieben MAX"

aber mi klare Favorit isch JERUSALEM!!!! so vil tiefgang, in dere Gschicht, vrständnis für beidi Völker...geniale Teggscht....geniali Melodie...

muess grad nomol go Halt dich an deiner Liebe fest loose...

und d DVD erst no als Zuegob!! has grad vorhär gluegt und s isch eifach geil die ganzi gschicht z ghöre...

no geiler findi das dr max uf italiänisch singt ufem album...am afang merggt me bitz dasers sich sunst nit gwöhnt isch...

ANNA 2004 au ganz geil..

s ganze Album isch e HAMMER!!!¨!

do händers - rap puriste das album isch nüt für euch....

cuba
21.09.2004, 19:07
:grossaug: dankeschön für das wunderbare album...

:respect:

Al Bana
21.09.2004, 19:13
Original geschrieben von 4132

do händers - rap puriste das album isch nüt für euch....

het würk vou öppis!!

Don-Philippo
03.10.2004, 02:19
Ich finds es edels Album, recht guet glunge! Die Mischung machts: Zum eine easy Sound zum chille und zum andre gohts doch recht ab. Au d Beats findi hammer.
Ich find jedoch, dases nöd a d'Freundeskreis-Ziite anechunt, dozmol ischer fasch nochli meh abgange...

thieu
03.10.2004, 03:38
@ Don Philippo

Weiss nit, hä das bi der Esperanto öi z Gfüähl käh das di Platta schlechter siige als di Quadratur, aber nach mehrmaligem lose häni schi de doch fett gfunne. Z gliicha bi der Max CD! Je meh das losesch endecksch halt wider en nöje Track wo de doch der nurner isch.

Halt wie er seit, er isch kei MC sondern Hip Hop Musiker!

Im Grosse und ganze wider en Meischter Leischtig!

jayRon
03.10.2004, 11:04
Original geschrieben von thieu

Im Grosse und ganze wider en Meischter Leischtig!

wenigschtens zu dem chani WÖRD segä...

... will Esperanto hät bi scho bim erschtä mal durälose
gfläsht! :D

big_samy
04.10.2004, 17:40
Original geschrieben von Don-Philippo
Ich finds es edels Album, recht guet glunge! Die Mischung machts: Zum eine easy Sound zum chille und zum andre gohts doch recht ab. Au d Beats findi hammer.
Ich find jedoch, dases nöd a d'Freundeskreis-Ziite anechunt, dozmol ischer fasch nochli meh abgange...

naja, mi het freundeskreis eh nid sooo gfläscht, ds umso meh! würklech es meischterwärk, s‘söt meh so "rap-musiker" gäh wie är... kenni eifach z weni züg i die richtig oder isch ächt so einzigartig?

cel
04.10.2004, 19:58
hammer album..meischterwerch..i MINE augä..würkli..de herr(e) flasht mi eifach...von hinten und von vorne..s ganze album...favourite track ganz klar...anna04..und de hidden track:p ..s laht sich natürli nöd ine schublade stecke..doch das isch genau das, was mir rächt guet passt..:hippie:

fazit..:chaufe...lose...gnüsse...und "celina sing es für mich"..:cool:

Escobar
11.10.2004, 20:41
hmmm, hamers jetz au zoge, aber es flashe mi nid me aus 5 tracks(1ste liebe, king v. p.berg, playground, zu elektrisch und anna04') die si s'einzige, was a däm album no rap isch. ischmer scho klar, dassme jetz cha säge, i sig z'beschränkt, i söu nid immer i schublade dängghe und so, aber wenni rap wott, de woti rap, choufemer s'entschprächende aubum, weni soul wott, wotti soul und wett nid e CD choufe, wo nume d'höufti mim gusto entschpricht.

Fletsch
11.10.2004, 20:46
Original geschrieben von cel
würkli..de herr(e) flasht mi eifach...von hinten und von vorne.....anal04..und de hidden :p das isch genau das, was mir rächt guet passt..

:bluepunk: