Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : niKKeL-Freestyle-Diräggt us dr Klinik! Part1

siccmade
19.12.2007, 19:37
HiRNFiKK SESSIONS VOLUME#1
Diräggt us dr Klinik
2min Freestyle
http://uk.youtube.com/watch?v=cVwBT_OkeZc

diabolic
19.12.2007, 22:01
das nenn ich freestyle.einfach derbe dope!

Mäthi
19.12.2007, 22:37
quali esch mies aber ade skills fählts ned

TheBloodyAlbo
19.12.2007, 23:59
die farben machen mich stolz bruder. shqiptare4life

KokaSquadron
20.12.2007, 09:22
LoL hate-genosse, sin bekannt defüür gueti mcs boykottiere.
scheiss uff dhaters bro!! weitermachen peace vom lab

Jollepath
20.12.2007, 09:40
jaja...de chunnt ned soooo schlächt. besser als de «disstrack». aso lieber schön wiiterfreestyle. mit textli schriibe nochli warte...hehe :)

KokaSquadron
20.12.2007, 10:02
Original geschrieben von Jollepath
jaja...de chunnt ned soooo schlächt. besser als de «disstrack». aso lieber schön wiiterfreestyle. mit textli schriibe nochli warte...hehe :)

haha no chly warte mit teggschte schriibe. wär wottsch du do beidrucke mit dim gschnuur. teggscht isch thigt video isch thigt flow isch thight. und dä freestyle isch niddemol eh harte. mir sin uns anderi sache gwohnt vom nikkel. gib däm maa eh beat und er killt ihn.

KokaSquadron
20.12.2007, 10:06
und du dissisch dr nikkel?

und was bitte willsch mit lines wi:
..wär Chemotherapie e Nutte - all Cöps hetted Haarusfall

S isch de A zum Gay boy ich flowe wie d Aare dur d Stadt
eue Shit isch wie Rollstuel - nur Behinderti fahred druf ab

standard rhymes homie gang heime. du würsch im nordweschte gfrässe wärde.

...du bisch wie en blinde bim analsex will du gasch mer am arsch verbi herr jolle das isch so lachhaft wi hiphoptänzer wo nit brake könne. aslo piss di mit dine kindergarte raps

dj_ichfickdich
20.12.2007, 10:09
jetzt kommt doch mal von seinem schwanz runter oder nehmt in aus dem maul...

ich finds ganz bestimmt nicht gut was dieser niggel da macht, aber ganz talentfrei ist er auch nicht...

ihr beiden vollidioten denkt ihr helft eurem freund mit dem was ihr hier abzieht, aber dem ist nicht so, im gegenteil, ihr macht eine lachnummer aus ihm.

zudem kennt den in basel wohl keine sau, und in biel noch viel weniger...

lassts doch einfach gut sein mit eurem infantilen scheiss, und erwacht aus euren träumen! ihr kennt einen "rapper"? uuhh, big deal...

SalsaDiego
20.12.2007, 10:16
freestyle isch würkli no guet!

Jollepath
20.12.2007, 10:23
Original geschrieben von KokaSquadron
und du dissisch dr nikkel?

und was bitte willsch mit lines wi:
..wär Chemotherapie e Nutte - all Cöps hetted Haarusfall

S isch de A zum Gay boy ich flowe wie d Aare dur d Stadt
eue Shit isch wie Rollstuel - nur Behinderti fahred druf ab

standard rhymes homie gang heime. du würsch im nordweschte gfrässe wärde.

...du bisch wie en blinde bim analsex will du gasch mer am arsch verbi herr jolle das isch so lachhaft wi hiphoptänzer wo nit brake könne. aslo piss di mit dine kindergarte raps

:D jöööö...süess! du beherrschisch sogar ctrl c / ctrl v. gratuliere...heti der ez anhand vo dine ussage nanig zuetraut!!!

ha jo gseit de freestyle seg no guet! aber cha nüt defür wenn i dä fresher als de text finde...talent het er aber scho einigermasse de nikkel...

edit: übrigens d chemotherapie line isch vom rokator! und uf das level wird leider de herr nikkel auf ned cho wenn er 5 läbe z guet het und alli skillz zämegrächned werded...:kiffer:

und ez gang go giraffe streichle is zolli und heb de rand zue wenn kei "kritik" magsch istecke im forum...uuuuuuh ich bin sowas vo objektiv :o

Lil F-lo
20.12.2007, 19:00
eh schliefts ma cha nödemol meh durchs swisshiphop abteil sörfe ohni immer uf de "nikkkkkkkkkkerl" zstosse
promobietchenes oda wa?
nünt geg eu abo tüents zerscht is deigernerstuff abteil bevor ihr eu mit de CHgrössene messet danke

peaze!!

NARD
20.12.2007, 19:47
Original geschrieben von KokaSquadron
LoL hate-genosse, sin bekannt defüür gueti mcs boykottiere.
scheiss uff dhaters bro!! weitermachen peace vom lab

wieso schreibst du das? vor deinem post hat ja niemand kritisiert...

und ja, "hate-genossen" ist bekannt für das haten, aber auch alli hier pushen ihre homies, egal ob gut oder schlecht... push push push...
und bin gleicher meinung wie dj_ichfickdich...