Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : cablecom / hispeed

reezer
17.11.2003, 16:05
laut meiner server statistik sind doch noch einige leute hier mit cablecom / hispeed unterwegx...
steckt mal euer modem für 10 sec aus (vom strom) und nachher wieder rein...
--> ab sofort könnt auf unserer page 3.5 x schneller surfen...
--> die haben auf 2mb erhöht für das abo das bis anhni 80.- CHF gekostet hat... zu dem wird das abo 5.- CHF billiger

cablecom sind diä geilschtä :friday:

Chraensch Lee
17.11.2003, 16:06
Sie hend anschinend all Abos upgradet wos abüted oder abote hend. ADSL wird wohl nid uf sich warte lah susch rennedne kuinde weg.

AU glich, Ich freu mich über min neu erlangte Speed :D

fuxx
17.11.2003, 16:08
das findi aber mal e huere geili aktion. "schnelleres angebot fuer weniger geld". so machi si mir e freud

piis

reezer
17.11.2003, 16:26
Original geschrieben von Chraensch Lee
ADSL wird wohl nid uf sich warte lah susch rennedne kuinde weg.

hmmm... han mal bi somänä unternähmä d'lehr gmacht i dem bereich... dänk das chönt so "uf schnäll schnäll" no schwierig werdä das diä das überhaupt schaffät... aber mal luägä...

Chraensch Lee
17.11.2003, 16:32
Original geschrieben von reezer
hmmm... han mal bi somänä unternähmä d'lehr gmacht i dem bereich... dänk das chönt so "uf schnäll schnäll" no schwierig werdä das diä das überhaupt schaffät... aber mal luägä...

Liecht isches sicher nid, aber irgendöppis mönds ja mache, si chönd ez ja nid eifach zueluege wie Cablecom d'Tüüre zum Intenretparadies öffned und d'ADSLer sitzed immerno uf ihrne mikker leitige. Zumindest e Priis senkig und all Downloadlimite ufhebe mösted aso scho durege.

ge!hans
17.11.2003, 17:21
von: http://www.hispeed.ch/600

Ihr cablecom hispeed internet-Abonnement: Dreifache Geschwindigkeit zu günstigerem Preis.

Liebe hispeed-Kundin, lieber hispeed-Kunde
Ihr cablecom hispeed internet-Abonnement erfährt eine wichtige Veränderung. Wir haben unsere Internet-Angebote für Sie vollständig überarbeitet. Ab sofort bekommen Sie dreimal mehr Leistung für Ihr Geld.

Was bedeutet das für Sie?
Aus Ihrem hispeed 600-Abonnement wird jetzt automatisch ein hispeed 2000-Abonnement. Denn wir erhöhen die Geschwindigkeit Ihres Internet-Zugangs von 600 auf 2'000 Kbit/s! Und damit nicht genug: Ab Januar 2004 senken wir auch Ihre monatliche Abogebühr von CHF 80.- auf CHF 75.-. Den neuen Preis sehen Sie bereits auf Ihrer nächsten Rechnung.

Wie können Sie sofort davon profitieren?
Schalten Sie Ihren Computer aus und ziehen Sie dann den Netzteilstecker direkt an Ihrem Cablemodem für ungefähr zehn Sekunden aus. Sobald Sie ihn wieder einstecken, surfen Sie schneller durchs Internet als je zuvor. Mit dem weiteren Ausbau unseres Netzes wird Ihnen innerhalb der nächsten Monate die volle Download-Geschwindigkeit von 2'000 Kbit/s (Best Effort) zur Verfügung stehen.

Warum wir das tun?
Die Bedeutung des Internet hat in den letzten Jahren weiter stark zugenommen. Wir verfügen über das innovativste Netz der Schweiz und möchten Ihnen immer die beste Qualität zum besten Preis bieten.

Wieso können wir das?
Cablecom verfügt über ein für die Schweiz einzigartiges Breitband-Netzwerk, in welches wir in den letzten Jahren mehr als 1.5 Mia. CHF investiert haben. Im Gegensatz zu den von ADSL-Anbietern genutzten herkömmlichen Telefonleitungen, setzen wir dasselbe Breitband-Kabel wie für die Übertragung unserer TV-Signale ein - und können damit enorme Datenmengen aus dem Internet transportieren.

Freuen Sie sich auf nie da gewesene Surf-Geschwindigkeiten – mit dem schnellsten Internet-Zugang zum besten Preis in der Schweiz. Happy Surfing!

petrus
17.11.2003, 18:04
...und alli wo gmeint händ mit ADSL gedigä i Zuekunft chönä z'surfe, bissed sich bim läse vo däm Mail selber in Arsch.

...zum Biispiel ich! :(

Ich hoffe bi ADSL chunnt au no was.

marcoke
17.11.2003, 18:52
scheisse, han sit 1 monet adsl, bin ja dr oberloser :shooter: :shooter: :shooter: :shooter:

_dC_
17.11.2003, 19:41
Original geschrieben von petrus

Ich hoffe bi ADSL chunnt au no was.

Hey si mönd, meinsch es gaht na igendöper zuneme ADSL Abieter wenn Cable 3 mal schnäller isch für de glich Priis? Wenn ADSL ufm Märt wot blibe mönds ez reagierä, darum zieg ich mich nachli geduldig, natürli fühli mi schochli verarscht, vorme Monet uf 600/100 upgraded und ez bini glich wider de Looser :D

Pump
17.11.2003, 20:12
aaahh shit das teil isch schnell...

props für Cablecom !!!!

marcoke
17.11.2003, 20:56
meined er es bringt öppis wämmer denä ez chli füür underem arsch macht? ich ha bluewin uf jedä fall scho mal es mail gschribä, mal luägä was sich ifallä lönd....

stupac
17.11.2003, 21:02
es isch hammergeil =)))))))

2mbit leitig sooo fett

Maightli
17.11.2003, 21:08
jiiiiha cablecom rockt,hehe! au wänn bi eus zwar s'phone ab und zue en ussetzer hät wägem modem :D

rotzlöffel
17.11.2003, 22:16
maightli, denn muesch dr e grössere filter zieh!!:o

UAZ
17.11.2003, 23:16
CABLE RULEZ!!!!! :-))) :D

Verdammt seien alle analog-Kupferdraht-Memmen!!!

Gruss,

Uaz (aka. Mr. 2MBit)

dasch
18.11.2003, 09:19
doch es git lüt wo sich no ADSL ineziehnd
z.b. nämlich ich....will diä immerno am neui tv-kabel verlegge sind....und denn wirds au nid cablecom sonder eblcom

:(

rm
18.11.2003, 14:05
merci hispeed ihr sind die gailschte siechä.

1000 kb :D

:king:

ge!hans
18.11.2003, 14:13
scho, eifach hammer.

da hesch de neu Gina Wild unlimited streiffe
i 30 minute uf de festplatte......

adsl? sind das nöd die, wo immer usfäll händ?
die wo s'modem oder de hub/router na extra muesch miete??

ge!hans
18.11.2003, 14:22
ich kenn de pm vo dem bereich, es wird scho was cho..

aber lueg,
ich han na digital phone, 20.-- dezue, für e wiiteri nummere 10.--. 3 rappe i de minute.
alles uf de gliche rechnig, nie usfäll,
und terror gschwindigkeit.

was wotsch da vo swisscom etc??
zudem het cablecom bis 2011 2,1 milliarde übercho.
also die gönd nöd so schnell under :-)

petrus
18.11.2003, 14:34
Original geschrieben von ge!hans
adsl? sind das nöd die, wo immer usfäll händ?
die wo s'modem oder de hub/router na extra muesch miete??

:devil: :stupid: :grümbel:

Primo
18.11.2003, 17:24
yo, has am fritig gmerkt, download isch viel schneller gsi!
2mb für de pris! wer no adsl het isch selber schuld! usert me het kei anderi möglichkeit.....
cabelcom rulet ohni end :kiffer:

Herr Gamus
18.11.2003, 19:19
Original geschrieben von jaz-o
merci hispeed ihr sind die gailschte siechä.

1000 kb :D

also übertriibe wömmer denn nid, gell ;)

2mbit = ca. 250 kb

Ich sörfe immerno mit ADSL über Stromnetz, will ich innere WG wohne wo sich über 3 Stockwerch erstreckt. Und so chan jede siis Modem id Steckdose haue ohni Kabelsaloot i de Wohnig.

Das isch aber au de einzigi Vorteil, ansuschte stinkt ADSL über Stromnetz eifach nur ab. Trafficlimite, recht tüür, en Riiiieseping und ab und zue Usfäll - was mir nid alles ufsich ninnt für e Kabelfreii Stube ;)

Aber dihei bschtell mir glaubs au grad cablecom - ISDN isch eifach scho fengs chli lahm :hmmm:

guru
18.11.2003, 19:22
Ich surfe über sfernseh.... Absolut hammer...mega schnell...

nennt sich datazug... so en shit vo zug.. easy surf..

piiissss;)

petrus
18.11.2003, 19:34
Original geschrieben von Herr Gamus
Trafficlimite, recht tüür, en Riiiieseping und ab und zue Usfäll^

Du seisch äs; dä hoch Ping macht jede Online-Shooter zumänä Moorhuhn-Verschnitt...truurig. :(

carpe
18.11.2003, 20:44
Original geschrieben von guru
Ich surfe über sfernseh.... Absolut hammer...mega schnell...

nennt sich datazug... so en shit vo zug.. easy surf..

piiissss;)

japp ich auch ... die haännd aber au grad letschti erhöht. datemängebegränzig isch jetzt glaub bi 4'000 MB oder so.

EphToDaRhyme
18.11.2003, 21:07
80 - 100 KB/s downloadspeed im Kazaa das isch was!

und das mit cable 256 :)

Primo
19.11.2003, 21:33
....ich weiss zar ned wie mer mit 256 uf 80 kbs will cho, da max 32kb/s (256:8)aber jo...
und es het au keine behauptet das mer mit 2mb abelade cha, isch jo logisch, cha mer jo usrechne, aber 250kb/s isch also scho sehr deftig
:D

Gecko
27.11.2003, 12:05
ich will au

ps: adsl cha möglecherwiis gar ned so schnäll wärde wäg de frequenzberiichsbegränzig :p

Baunzgrind
27.11.2003, 12:20
Hrrrrrr....da mues ich doch au na schnell min Salat dezue gäh! Isch eifach Haaamer das Cablecom dä Speed so uäsetzt! 2000 Mb/s...!! Herrlich! Mer merkt de Unterschied grad!
En chline Tip: ziehnd oi Bearshare für p2p downloads! www.bearshare.com! Das nutz die volli Bandbreiti us! Han mit em 600er abo amigs 600 kb/s donwload Traffic gha! (natürlich verteilt uf verschiedeni User) Aber man..das fägt!
Mit was für Programm suugäd ihr so?

Ziehnd oi das mal inä! *gg* Isch ja fasch chli gemein :D http://www.cablecom.ch/internet/hispeed/preisvergleich.htm

UAZ
27.11.2003, 12:29
dc++

Das einzig wahre...

guru
27.11.2003, 12:43
Original geschrieben von EphToDaRhyme
80 - 100 KB/s downloadspeed im Kazaa das isch was!

und das mit cable 256 :)

Gäll du cable isch ebe scho geil....

rm
27.11.2003, 14:07
ou ja mit ere gschwindigkeit vo 150 kilo bytes pro sec vonere page abelade das het öppis ;)

han ghört adsl wird druff reagiere.

ge!hans
02.12.2003, 13:25
@alle : eifach nöd vergesse, bi so downloads zellt au d'gegesiite :-)

@ de kolleg mit de wg: du chasch der au es netzwerk über s'stromnetz dihei mache und über en hub dis cablecom anehaue. klappt bestens. chasch 11MB durejage.

@ alle: swisscom hät huet bekannt gäh, dass sie adsl per sofort verdopplet (nei nöd im priiiis :-)

ge!blecom

Gecko
04.12.2003, 10:13
Original geschrieben von ge!hans

@ alle: swisscom hät huet bekannt gäh, dass sie adsl per sofort verdopplet (nei nöd im priiiis :-)

no gets no en chliini korrektur.
die neue banddbreitene be swisscom chömed ersch em Februar 2004.

Daifel
04.12.2003, 10:17
Original geschrieben von Baunzgrind
Hrrrrrr....da mues ich doch au na schnell min Salat dezue gäh! Isch eifach Haaamer das Cablecom dä Speed so uäsetzt! 2000 Mb/s...!! Herrlich! Mer merkt de Unterschied grad!
En chline Tip: ziehnd oi Bearshare für p2p downloads! www.bearshare.com! Das nutz die volli Bandbreiti us! Han mit em 600er abo amigs 600 kb/s donwload Traffic gha! (natürlich verteilt uf verschiedeni User) Aber man..das fägt!
Mit was für Programm suugäd ihr so?

Ziehnd oi das mal inä! *gg* Isch ja fasch chli gemein :D http://www.cablecom.ch/internet/hispeed/preisvergleich.htm

Bearshare isch langsam und schlecht. Find nid grad vil.
Kazza und emule mini favorite....

Stubaehocker
04.12.2003, 11:26
nur gschnell so für all di soundjunkees und soundpiratä..:D
wenn er wänd abelade wo vill zur uswahl checkeds soulseek!!! es chunt fast as audiogalaxy ane... und wer das kennt weiss vo was ich rede!!!

peaz

Baunzgrind
04.12.2003, 18:41
Original geschrieben von Daifel
Bearshare isch langsam und schlecht. Find nid grad vil.
Kazza und emule mini favorite....

Wend s Bearshare richtig konfiguriersch laufts wie gschmiert! Han tuusig mal besseri Donload ratä als bim Kazaa! aber easy...jedem das Seine, wie immer :)

roemer
08.12.2003, 21:54
cabel wär haud scho geil, wobii ig jetzt ou scho vo äs paar ghört ha, dass äs sit dr speed erhöhig glägentläch mau zu usfäll chunnt....
bi üs isch cabel eifach nid machbar gsii ohni ufwändigi erneuärig vom kabel wo im huus isch und drum bini uf ADSL, doch zum glück wird das next year ou 50% schneller
zitat "Ab Februar 2004 werden die Bandbreiten des ADSL Abonnements massiv erhöht. Die Bandbreiten des 300/50 Kbit/s und des 600/100 Kbit/s Abos werden verdoppelt und ein neues Abo mit den Bandbreiten 2400/200 Kbit/s wird eingeführt." ... tönt ja nid schlächt. und so vo wägä usfäll und so ha ig mau no niä problem gha mit adsl. ha 600/100er abo und cha immer so mit maxspeeed sugä und das längt eigäntläch ou... chunnt haud ou schwär uf d'hardware a... ig cha zyxel-hardware numä empfählä, dank äm hw 650 (router) isch üsi hüüttä per wireless und mit äm lan-netzwärk online... isi sach.

piiis

Beatnik
08.12.2003, 23:23

--> ab sofort könnt auf unserer page 3.5 x schneller surfen...

Nöd unbedingt, han au Cablecom, und die meischte Siite sind nöd merklich schneller glade, liit ebeb au am Server vo dä Gägesiite, aber easy!!

Biim Downloade isch hald scho Hammer, für 150MB bruuch i jetzt no knapp 9 min :)

bätschmändoo
09.12.2003, 00:00
Isch eigentlech näbesach öb ADSL oder Cable. Houptsach dr märt spiut, was im momänt dr fau isch --> Swisscom mues nachezieh und das isch guet für Konsumänte....
Ei pluspunkt het minere meinig nach s'Cable: höchere Upload, was v.a. für Online-Gamer vo Vorteil isch...
Bim download chunnts de nid so drufa öb jetz 1.5mbit od. 2mbit od. was au immer hesch.......

PSKZ
15.12.2005, 00:14
pfoll pfressh, was reezy? :yeah: