Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : M.Y.T.H vs ahorly christio

christio
01.11.2004, 14:21
so hä der eiguntli en pm wellu schriebu, aber dis postfach isch voll...

regle: 8 ziile, ich - dü - dü- ich...

christio
01.11.2004, 14:28
jede frägt schich: wa sind dini skills gopf?!/
bi legendär wie d'beatles - drum mine pilzchopf/
dü bisch mitglied im fanclub vam hansi hinterseer/
wenn dü gägs mich chonsch ertrichsch im "chinder"-meer/

hie heissuts kübelböck vs christio aka bruce lee/
es herzigs zindholz gägu en gwaltige schuss fiir/*
en hunde welpe vs en voll brutal bissunde pitbull/
chunsch vama andru ufer - logo isch dine shit schwul/

fiir = füür:)

edit: schribfehler

M.Y.T.H.
01.11.2004, 14:42
hmm, ha nit gwüsst wievil pn's mer cha becho, ha si jetzt emel glöscht, hie de konter, fronter folgt sogleich:

mini skillz, mit wortwitz uf shit igah, wo du swinger schribsch/
wirsch i dem battle no lide, willt im pittbull zwinger blibsch/
gsesch us wie eine vo de beatles, din grind, en atompilz/
tschernobil isch en dreck degege, machsch eine uf kingdom prinz/
ich wirke wie es medikament, aber gege din kommerz titel/
geisch unter wie de bruce lee, uf grund vome schmerzmittel/
ich cha no so breit sie, chume immer ats andere ufer/
bisch du eimal denne, bisch und blibsch en arme schnufer/

M.Y.T.H.
01.11.2004, 15:04
du arme hund, hesch gege mich wölle es battle azettle*/
ide 2te rundi ligsch scho am bode, wenn ich min säbel asetze/
bime buechstabier wettbewerb wärs zwüsche üs wie rap-king und legasteniker/
du uf buechstabe suechi, wärend dem ich bombe fett bring wie en pyrotechniker/
wer de christio en gläubige chrischt, würd er scho lang am rückgrat hänge/
wärer au min sohn, würdem nit helfe, würd de judas zum verrat dränge/
wirsch hie vo eim gfigget, mit null komma null rap erfahrig/
bald körsch vo allne numme no, "nei bitte din crap ersparrsch üs"/

*azettle=gege mich afah oder so

christio
01.11.2004, 17:47
oh süss dine plastik säbel -ich chumu mit ritter-schwärt/
klar das dine streperchopf wie iceman schitter fählt/
mini lines sind voller gottes chraft, es wunder-mose/
dü gsesch mini büechstabe und machsch in d'unerhose/

sta uf um rückgrat - christios grandiosus siegeszeichu/
ich bi voll 42karat- dier tiensch en trostpris scheichu/
verräter - kei schnall va religio und judas/
ich hä en perfekti pyro wie d'FC Sion ultras/

christio
01.11.2004, 17:49
danke schön fer z'battle und jez bitte comments!

peace

M.Y.T.H.
01.11.2004, 17:51
thx fürs battle, jetzt votet lüt

Brooklyn
01.11.2004, 17:58
mini Stimm geit spontan ads M.Y.T.H

:cool:

Danielsson
01.11.2004, 18:30
Jo sry Christio aber mini Stimm geit a Myth, da är/si geileri und witzigeri Rhymes het brocht.
Si/är isch mitäm Konter genial uf di Fronter igangä...

piiis

Spoel_C
01.11.2004, 18:32
Mini stimm goht an christio er het minere meinig no es paar geileri zeile gha wie: jede frägt schich: wa sind dini skills gopf?!/
bi legendär wie d'beatles - drum mine pilzchopf
die hetmer no gfalle und de M.Y.T.H. het teilwis so sache wie legasteniker/pyrotechniker wo sich voll nöd reimt aber notürlich isch au er siche rnöd schlecht gsi i find eifach de christio fetter :)

walliserPIMP
01.11.2004, 19:33
ich finnu der christio fetter. besseri reims und meh wortwitz. vam m.y.t.h. d'reims sind nit immer so süber darum mis vote ane christio :knutsch

thieu
01.11.2004, 19:58
Knapp aber isch nu cool gsii, bi wirklich positiv uberasdcht gsii. Und das vo beide, meh oder weniger cooli Reims und öi ganz hibschi vergliicha. Aber gat eine wo mech gsteert hät. Gold hät höchstens 24 Karat. Das git d Reinheit ah. Also me wo 100% Gold (24 Karat) chas ja nit sii... Wend das aber swo finsch chasch mer ses ja scheiche... :blumen:

Nei nur wege dem, aber susch fett gsii!

M.Y.T.H.
01.11.2004, 20:00
hmm, 2:2, mir bruchet no es paar stimme

christio
01.11.2004, 20:02
Original geschrieben von thieu
Knapp aber isch nu cool gsii, bi wirklich positiv uberasdcht gsii. Und das vo beide, meh oder weniger cooli Reims und öi ganz hibschi vergliicha. Aber gat eine wo mech gsteert hät. Gold hät höchstens 24 Karat. Das git d Reinheit ah. Also me wo 100% Gold (24 Karat) chas ja nit sii... Wend das aber swo finsch chasch mer ses ja scheiche... :blumen:

Nei nur wege dem, aber susch fett gsii!
zersch mal danke schön fer dine comment!ja das mit de karat häni falsch gschriebu, hä gse...

isch mis aller erscht battle gsi, z'bali het mi ermüetigt mal da es battle z'machu!danke schön bali!gse mich öi alls andra als en battle-mc, aber ich häs eifach mal versüecht!

peace

christio
01.11.2004, 20:06
Original geschrieben von M.Y.T.H.
hmm, 2:2, mir bruchet no es paar stimme
jez na dum vote vam thieu steits 3:2 fer mich:D

P-Flow
01.11.2004, 20:07
christio fronter:
-> fette dropp, geile style!
-> s'ziel isch, der andre z'battle ;)
-> widerum fett und d'idee burnt
->der isch gottlos gsüöcht, aber het vaner idee her charakter

der 2. teil vam fronter burnt extrem! also ver dis erscht battle is fett! chappeau! d'idee sind damn geil!

myth konter:
hesch eiguntli geili reims und idee, aber kei wirklichi punchlines. hesch im grund gnoh d'lines vam christio gnu und eifach nur uf ine grichtet. und summs isch vanme idee her doch nu gsüöcht/ohni ligik
aber hesch schöni doubles dri! rächt edel

fronter M:
sorry, aber di technik isch s'einzige wamer einigermasse gfallt. d'idee sind nit schlächt, aber eifach nit gnickbrächent. mier fehlend di punches! di derbu rhymes wa der gägner vernichtent!

-> hmmm, das büöchstabe ziigs mag härzig sii ver an soft-diss, aber nit ver as battle

christio konter:
bisch sehr güöt ufe fronter vam myth igange. hesch fascht jedi line zersägt, aber öi da fehlunt di punchlines. aber d'idee sind widerum geil gsi und technisch öi nu nice! chännti aber nu besser sii!

mis vote geit rächt knapp ane christio, wiler in mine öige meh punchlines het dri kä. und der wortwitz isch mim christio öi besser erkännbar..

nu frage?

thieu
01.11.2004, 20:11
Original geschrieben von christio
isch mis aller erscht battle gsi, z'bali het mi ermüetigt mal da es battle z'machu!danke schön bali

Dü säg jetz magsch z Bali uberede das öi mal battlet! Stelle mi als Iäbigs Gegner scho zer Verfiägig! Gilt öi ver dich...

christio
01.11.2004, 20:52
Original geschrieben von thieu
Dü säg jetz magsch z Bali uberede das öi mal battlet! Stelle mi als Iäbigs Gegner scho zer Verfiägig! Gilt öi ver dich...
ja de müessi de mal dum bali sägu...
ja gägs dich, da müessi appa nu biz iebu...

grüess

M.Y.T.H.
01.11.2004, 20:55
Original geschrieben von Psycoflow
christio fronter:
-> fette dropp, geile style!
-> s'ziel isch, der andre z'battle ;)
-> widerum fett und d'idee burnt
->der isch gottlos gsüöcht, aber het vaner idee her charakter

der 2. teil vam fronter burnt extrem! also ver dis erscht battle is fett! chappeau! d'idee sind damn geil!

myth konter:
hesch eiguntli geili reims und idee, aber kei wirklichi punchlines. hesch im grund gnoh d'lines vam christio gnu und eifach nur uf ine grichtet. und summs isch vanme idee her doch nu gsüöcht/ohni ligik
aber hesch schöni doubles dri! rächt edel

fronter M:
sorry, aber di technik isch s'einzige wamer einigermasse gfallt. d'idee sind nit schlächt, aber eifach nit gnickbrächent. mier fehlend di punches! di derbu rhymes wa der gägner vernichtent!

-> hmmm, das büöchstabe ziigs mag härzig sii ver an soft-diss, aber nit ver as battle

christio konter:
bisch sehr güöt ufe fronter vam myth igange. hesch fascht jedi line zersägt, aber öi da fehlunt di punchlines. aber d'idee sind widerum geil gsi und technisch öi nu nice! chännti aber nu besser sii!

mis vote geit rächt knapp ane christio, wiler in mine öige meh punchlines het dri kä. und der wortwitz isch mim christio öi besser erkännbar..

nu frage?

thx für die usfüerlichi konstruktivi kritik, so öppis chamer bruche
numme mit einer sach cha ni nüt afa, es sigi nit logisch, nach mir isch das eine vo de logischste/oder zämehängendschte texte, woni bis jetzt gschribe ha, aber naja isch halt asichtssach

@christio: ah das isch dis erscht battle gsi? respekt, hani bim erschte 20mal schlechter gmacht, au weni jetzt no nit hammer bi
hami scho gfragt, wieso du mich afragsch:p

christio
01.11.2004, 21:02

@christio: ah das isch dis erscht battle gsi? respekt, hani bim erschte 20mal schlechter gmacht, au weni jetzt no nit hammer bi
hami scho gfragt, wieso du mich afragsch:p
ja isch mis aller erscht battle gsi... afa mal danke schön, dass gägu so en blüetige afänger wie mich uberhöipt bisch agiträttu!

peace

M.Y.T.H.
01.11.2004, 21:14
Original geschrieben von christio
ja isch mis aller erscht battle gsi... afa mal danke schön, dass gägu so en blüetige afänger wie mich uberhöipt bisch agiträttu!

peace

naja, ich bin au no nit würklich troche hinter de ohre, ha au erscht öppe 3 oder 4 bestritte, und reime tueni öppe erscht sit 3 wuche (sprich ameldedatum im forum):D

christio
01.11.2004, 21:25
naja, ich bin au no nit würklich troche hinter de ohre, ha au erscht öppe 3 oder 4 bestritte, und reime tueni öppe erscht sit 3 wuche (sprich ameldedatum im forum):D
ok easy... mächewer de scho nu mal es battle gägs enand:)

piis zu dier!

M.Y.T.H.
02.11.2004, 15:29
logisch gits nomal es battle...;)

devils eye
02.11.2004, 23:46
ähm ja de p nimmt eim s wort usem muul voralem das mit em legasteniker und em pyritechnicker bi so wörter reimed sich dendige zwar würklich perfäkt aber wenn mers so am dure flowe isch chunt eim irgendwie das ch vom pyrotechniker in weg! Probz an Chrigel vürs erschte battel ischs voll de pläsche gsii schön zum dureläse! Probier s nögscht mal villicht mit jedere line uf de gägner iizgah! so das wers

Stylebock
05.11.2004, 12:28
min Vote goht an Christio...isch no geils Battle wema bedenkt dasser beidi no sehr wenig battlat hend...

Begründig schlüssi mi am P-Flow a...sehr usfüahrlich und alles gseit worda!

witerso Jungs!

peace...

fReEMaN
05.11.2004, 13:03
mini stimm geit öi anu christio

fronter isch witzig mit güätu ideä. konter vam myth isch ok, aber burnt nit so.. fronter hingägu isch bässer als der konter find ich.. und der konter vam christio isch cool und bsunders d'lätschtu beid zilä findi där hammer:

verräter - kei schnall va religio und judas/
ich hä en perfekti pyro wie d'FC Sion ultras/

üsserdäm isch das zersch battle vam christio gsi und darum hädär nu än bonus, woder aber nit gibrücht hätti..

Pleschen
05.11.2004, 16:45
churtz und bündig christio!

bi zimlich im stress...hehe

piis