Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : BBB6 - da Voting!

Fletsch
01.11.2004, 14:35
Aightgenossen Beat Bau Battle Nummer 6

Yesss die Beats sind fertig gebaut und können genüsslich reingezogen werden :D
Dank nise gibts alle 30 Beats als Paket zum saugen!! Also nehmt euch doch die Zeit und hört alles durch. Es hat wieder mal einige echte Leckerbissen darunter!

-> download BBB6-Beatpacket <- (http://n.ethz.ch/student/kyannick/download/bbb6.zip)

Voting ist Fertig!! (War bis am 14. November)

Wählt bis dahin eure Favoriten und postet die jeweils am Anfang eures Beitrages:

1. Platz Username (gibt 3 Punkte)
2. Platz Username (gibt 2 Punkte)
3. Platz Username (gibt 1 Punkt)

Danach kommen die genaueren Kommentare, Kritiken, Lobe, etc. zu den Beats. Bitte benutzt diesen Thread aber wirklich nur für's Voten. So haben wir es einfacher um am Schluss die Punkte zusammenzuzählen.

----------------------------------
BBB6 - da Comments! - Smalltalk zum Battle (http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=7049)
BBB6 - da Beats! (http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=7048)
----------------------------------

Übrigens kann jeder Member von Aightgenossen.ch abstimmen, also vielen Dank für eure Beteiligung.

S chunt ächt immer geiler mit dem Battle :kiffer:

nise
01.11.2004, 15:18
bitte diesen mirror verwenden:
BBB6 BEAT PACKET MIRROR (http://n.ethz.ch/student/kyannick/download/bbb6.zip)

cobbez
01.11.2004, 16:33
1. mope
2. konfus
3. EphToDaRhyme

comments(ich idiot au nu zu allnä beat): :D

cjp: find nu geil, aights drum, guäti melody, chämtsch ä schu gli

big_samy: d'bassline isch hammer, such findi chli öd, piano nid im takt

dan: pianoriff isch nu fine, sind mär aber zvill so schnisel wo plötzli dri chömäd z.B. eifach widär 2 brasstön und so

de_k: :kopfnicke geils brass-pattern, finds mit dä ziit aber chli churz.

domi: nu geils piano, so ab 1:25 findi d'melodiefüärig chli schreg

EphToDaRhyme: ganz fine shit, hammer piano, nid vill zsägä!

Fletsch: au widä geils piano, dä bass findi chli billig(kä melodie) aber susch geil

ICS: ganz aighti melodi aber dä akkordwächsäl isch chli missglückt, wot mär nid so rächt passä.

jean_FunkmasterB: fini ez nid so fine, wenig gmacht us dä piano-samples und dä bass au billig, s'ganzä wirkt chli abghakd.

katensky: find,dass di einzälnä teil nid so würkli zämäpassä d und s'ganzä isch mär z'eisitig.

kilar: ändlich au mal öppis anders: di hoch piano-melody findi ganz fine und brass und flute-teilz chömäd au schen! geilä jazzigä schluss au wewnn är nid würklich passd!

klibe:geili piano füärig, shen!

konfus: booaaah...hammer! vor allem dä afang flash mega, beat us eim guss :D

LAN: gfalld mär nid so...vill z'schnäll und aggressiv und irgendwiä kä zämähang

Lügner: vor allem dä pattern-afang mit em piano findi mega fine, das nachhär aber defür chli weniger. aber geilä beat!

mope: widä ä ganz andärä beat as dä rescht und flasht ja mega! fine bass! propz!

nacho: chund schu nu aight...halt chli zämäcutted

NDP: nid schlächt, hed mär aber zwenig melody!

nise: chund teilweis chli Super-Mario-mässig (so ab 0:55 :p ) will mär nid so gfallä

paranoia: gfalld mär au nid so vo dä melodie här

Roctwo: hedmär zwenig durchgehendi melody, was mär nu wichtig wär

Röschti: isch nu easy, s'piano findi ä nu guät verarbeitet

Ruedi Snare: s'pattern isch mär z'churz, was s'ganzä chli monoton machd.

scope: dä akkordwächsel wot mär eifach nid so gfallä...

spenzasequenza: au öppis ganz anders, bi aber eifach fan vo zämähängändä melodiä und das isch halt nid derbi.

StaneKK: gfalld mär usem glichä grund nid so.

stinkyfingaz: billig, di fertigä samples witerzbruchä...wenns wennschu nu zämäpassä wür

strikk: isch mär au chli z'zämähanglos

zeekysound: nid übel, d'melodi gfalld mär nid so.

geili beats jungs, ha ez halt meh s'negative ufgschribä!

Chraensch Lee
01.11.2004, 16:53
jauw cobbez, hesch no en comment zu mim beat?

cobbez
01.11.2004, 17:51
ouah! dä fäld ja würkli, aber au im beatpackage!-->tell it nise!

also:
chraensch: mol, gfalld mär nu guät! abwächsligsrich, zämähang und d'pianomelody isch au nu fine. das trumpet/brass teil wo so bi 4:30 umä ufs piano leisch, passt us minärä sicht nid so. susch nüd uszetzä :D dä wächsel zur pianomelody nachänärä minute hesch fine gmacht!

Lartscho
01.11.2004, 20:50
1. konfus -> hammer beat
2. mope
3. ma meen scope

:)

aber muess säge höchs nivo :)

EphToDaRhyme
02.11.2004, 02:03
Also mini Meinig hät sich nöd gänderet.. Ganz klari Nr. 1 isch für mich de Lü.. De Beat häts mer rächt atue.. Finds geil, dass es a dem BBB würkli vill verschideni Beats geh hät und au diversi under d'Huut gange sind.. Isch schwierig gsii die beschte 3 usezpicke.. Aber so gseht mini Lischte us:

1. Lügner: Isch für mich eifach de genialscht Beat.. Edli Baseline, schöns Drumkit, geili Cuts und obwohl er nöd e extrem krassi Melodie hät, hät er gliich en gwüssne Charme drinn.. Min Freestyle Beat :p

2. Konfus: Häsch e wunderbari Melodie anezauberet wo mi grad gflasht hät, deshalb numero 2! Wiiter so kOnfus.. Endli rockt mal Schaffhuse.. Mini Homeciddey :D

3. Spenza: Symphatiestimm für de Maa.. Finds geil, dass er was NuJazzigs gmacht hät, wo chli gäge de Strom schwümmt.. Propz für das..

Die reschtliche Beats händ echt gueti Asätz und denke de eint oder ander Produzent da inne, chönnt zume Gheimtipp wärde.. Propz für das Battle.. Für mich s'beschte vo allne bishärige..

SCREWD
02.11.2004, 08:13
1. Lügner (bruuuuuuutauuuuu)
2. Konfus (killermelodie)
3. Eph2DaRhyme oder wie me das schribt :D (ebefalls killer)

Alli andere, fette Respäkt, dass ihr mitgmacht hän...Me hört bi paarne das sie MEGA talentiert sind und zimmlich krank im Kopf - machet eifach wiiter. Mir gfalltet übrigens e paar Beatz sehr guet, aber ich ha mi halt müesse irgendwie entscheide....

bätschmändoo
02.11.2004, 13:20
1. EphToDa(Möserföckin)Rhyme
2. Mope
3. Konfus
Kommentar hani scho abgäh im Comment-Thread... Höchs Niveau!
Äs :yourock: für aui!

nise
02.11.2004, 14:12
beatpacket updated, chraensch beat hinzugefügt, ich hoffe es geht immernoch.

Karimbo
02.11.2004, 15:22
he leudde

first place: ephtodarhyme
second place: lügner
third place: spenza

ja, vote isch eifach mithalte schwirig:D

CJP
02.11.2004, 18:42
Da ich jetzt mal a nimm, das ich für mich nöd därf vote isch für min gschmack nummer ...

1 Fletsch (gfallt mer sehr guet mit abstand)
2 kOnfus
3 killar

Stinkyfingaz
02.11.2004, 19:03
Mini Favorite:

1. Mope, propz ächt en hammer beat und guet sälebr gsetzt

2. Chranschio, überzügt wie immer

3. kOnfus gedigene Beat anfang isch dr hammer

katensky
02.11.2004, 19:31
hallöle!

zerscht mal stahlprops für alli lüüt wo mitgmacht händ! es hät würkli es paar seehr glungeni sache und en huufä gueti aasätz! macht würkli spass wenn sich so vill beteiliged und so fetti sache usechömed!

ich persönlich han jetz s'erscht mal mitgmacht, und ich mus säge, ich han zimli müeh gha die zimli verschiedene samples irgendwie z'kombiniere. mit de ziit bini dänn chli fruschtriert gsi und han de beat chli sii lah, sodass es jetz am schluss halt eifach chli unfertig und irgendwie no anegwürgt tönt. jänu, es zählt ja de olympisch gedanke, hä... :D

nach mehrmaligem durelose gseht mini top 3 folgendermasse us:

1. FLETSCH:
sin beat häts mer würkli aatah, vo aafang aa! die melodie findi eifach hammergeil und irgendwie chani im moment gar nüt anders mache als uf dä beat klicke... ;) reschpäckt!!

2. LÜGNER:
isch mer ebefalls sehr iigfahre. geili, harmonischi melodie! und geili scratches au no däzuä... sehr glungeni sach!

3. LOS TURNTABLOS (ephtodarhyme&chillumn):
und wider en super beat! herrlichi klavier melodie und au en geile bass! gfallt mer würkli! määd props!

zu de andere:

BIG SAMY: an sich eigentlich nöd schlächt. was s'ganze für mich aber zerstört isch das klavier wo nöd uf de beat passt.

CHRÄNSCH: di erscht minute findi zimli fläshig und experimentell, gfallt mer! nachher wirds irgendwie chli faad.

CJP: au de beat hät gueti aasätz. die melodie findi glunge! aber süscht chunnt mer de beat äfach chli "dünn" vor.

COBBEZ: die melodie wo öppe bi 20sek iisetzt findi geil, aber ich dänk mer hett chli meh chöne drus mache. d'drums findi chli komisch und das bass passt mängisch eifach nöd rächt.

DAN: de ruuch bass und die töön drüber findi ächt fett! ufd längi würkt de beat aber irgendwie chli eintönig.

DE_K: hät zimli power, dä beat! de bass pumpt ordentlich! die melodie findi mit de ziit allerdings bitzli nervig.

DOMI: findi geil gmacht, tönt guet! allerdings gfallts mer det besser wo d'melodie irgendwie chli zämehängend isch. isch chli schaad dass sie gröschteteils chli abghackt tönt.

I.C.S.: seehr geil! vor allem de bass haut voll ine und die klaviermelodie findi au fett! komplimänt für dä beat!

JEAN DARM: würkt sehr friedlich, ich glaub da drus chönt mer sehr vill mache! so wiener isch wird er aber schnell mal bitz langwilig.

KLIBE: gfallt mer nöd so. drums und bass und melodie passed eifach nöd rächt ufenand, sorry.

KONFUS: scho fascht chli truurig, dass i dä nöd han chöne ufs podescht tue... tönt hammer, ächt! es passt irgendwie alles! aber han mi halt müse entscheide...

LAN: tönt no intressant, isch halt anderscht (schneller) als di andere. ich persönlich chan dämit leider eifach nüt aafange.

MOPE: ich mus säge, dä beat isch irgendwie struub: einersiits findi en huere fett, anderersiits aber irgendwie au nervig :D was mer nöd so passt sind die stellenä, wo d'melodie (nöd s'klavier) ganz höch wird. aber reschpäkt gitts trotzdem!

NACHO: mit dem beat chani nöd so vill aafange. d'klaviermelodie und d'scratches findi eigentlich no glunge, aber d'drums gönd mer zimli schnell ufd nerve.

NDPsycho: gfallt mer irgendwie no. d'drums findi geil! allerdings fählt für mich eifach chli es tragends elemänt in sache melodie. mit de ziit findis chli schaad dass die klaviermelodie so dumpf isch.

RUEDI SNARE: chunnt smooth, schmöckt aber mit de ziit chli faad. d'drums und d'melodie an sich findi aber glunge!

SCOPE: gfallt mer guet, wett mi aber nöd so rächt packe! schöni klaviermelodie und de bass gfallt mer au. es fählt aber chli d'abwechslig.

SPENZA: öppis ganz anders halt. mer merkt dass eine dehinder steckt wo drus chunnt. de bass findi sehr geil! aber insgesamt spricht mi de beat nöd so aa, vor allem wills halt für miin (!) gschmack chli zu experimentell wird.

STANEKK: chunnt würkli no chillig dehär, yep! gfallt mer! hät aber gwüssi sache dine wo nöd so rächt inepassed.

STINKYFINGAZ: hm, zimli unkreativ irgendwie. überhaupt nöd mit de samples umegspielt. und d'klaviermelodie passt leider au nöd uf de beat.

STRIKK: gfallt mer nöd so. di einzelne teili töned irgendwie scho geil, aber für mich sitzt's äfach nöd rächt.

ZEEKY SOUL: isch mir persönlich chli zu experimentell. es hät irgendwie kei linie drin. die dumpf snare findi chli unpassend.

sovill vo mir... ich glaub, ich han z'vill ziit... ;)

smee
02.11.2004, 23:49
meine top3

1.Lügner
2.Konfus
3.Spenza

damn war das schwer.. bei so vielen guten beats. Gibt noch 10 weitere dies ebenso verdient hätten... Von daher props an alle die hier Beats gemacht haben...

peace

LAN
03.11.2004, 00:55
jä oder. hier wär de auso mini kompletti bewärtig:

CJP: chillige funky-beat. är tönt mängisch chli abghackt, aber i dänke ds isch gewollt. mir persönlech stört ds chli, aber süsch ischs e ganz geile beat! dr churz breakdown bi 2:02 isch fett. fette beat!

Big_Samy: hm är isch mer fasch chli z eitönig, finde ne aber sehr schön. siech bringsch geng so harmonisches züg häre... ds einzige womer nid so gfaut isch dä bass wo im hintergrund chunnt, dä passt nidso. ds klavier wo nid ufem beat isch findi äbä gd geil!

Cobbez: ds pseudo-synthie-züg närft mi, ds tönt wines trance-intro unterleit mitere gameboy-melodie. dr bass und ds bassdrum wäre geil, aber d snare isch chli schwach, het zwenig druck.

Dan: klavier isch viu z lislig, di ganze spure hei e ganz unterschidlechi lutsterchi. mau abgseh dervo, isch gloub es sample usemne vordere BBB i dim beat, nid?

de_K: ds sample isch schlächt gschnitte, ds stört am afang rächt. nähär tönts haut komisch wüus so wit ufepitcht isch, ds stört mi chli. hesch scho geilers züg gmacht junge ;) zB dr Stoned-Beat, props nomau für dä!

Domi: gfaut mer no, isch e chilligi sach! ds klavier findi ganz geil. und bi 1:42 isch ds sample vo däm koreanische nu-jazzer ganz geil ibout, tönt fett :D d snare isch no nid optimal aber süsch ischs es geils schlagzüg. fette beat!

Ephtodarhyme: bassdrum passt mer überhoupt nid, ds hihat isch o nid schön. abgseh vo däm ischs aber e ganz schöne beat, muesme gseh! anderi drums und är wär perfekt.

Fletsch: ds "tsching" (weiss gd nid wis heisst) tönt hässlech und d scratches gfaue mer nid süsch isch dr beat geil!

ICS: hm fetti bassdrum! hihat isch nid so geil, teilwis chline dissonanz im klavier, aber isch e ändfette beat! Props!

Jean FunkmasterB: hmm wär nid leid aus idee, aber nid usgrift und viu z abghackt für mi gschmack.

Katensky: ds intro mitem bass isch fett. aber z schlagzüg, z schlagzüg... argh, bassdrum isch schwächlech und d snare tönt chnochetroche. voraum besteit ds teil us x einzelmelodie wo nid würklech harmoniere...

Kilar: ds intro wär ganz gäbig, aber när chunnt ds trumpete sample wo überhoupt nid passt... macht aus kaputt. ab 2:36 isch nomau e ganz geile teil, ändFETT!

Flo: schöns klavier wo aber überhoupt nid mitem bass harmoniert und ganz komisch übere beat gleit isch... ab 0:55 isch besser, de ischs schön chilligs klavier, aber dr bass passt haut geng no nid.

Konfus: schön! eifach nur schön... bi 1:26 chli dissonant, aber süsch perfekt, PROPS!

LAN: ja dir läset richtig, i bewärte mi eiget beat... offesichtlich het no kene begriffe, das dä beat nid zum rappe isch. dä stil nennt sech breakbeat, het vilech dr eint oder ander o scho mau ghört? so vo wäge "z schnäu"...
d snare het zwenig druck und süsch isches perfekt, man beachte dr klassisch ufbou intro-breakdown-houptteil-breakdown-schluss ;)

Lügner: fetts schlagzüg, klavier isch ono geil. irgendwie erinneret mi dä beat ane detektiv ;)

mope: snare findi hässlech, süsch ischs e geile beat. voraum dr bass isch göttlech! fett!

Nacho: mir fäut d snare chli. s het huere viu geili asätz dinne wo aber leider nid zämepasse, hättsch öppe 5 beats chönne mache ;)

NPD: gäbig chillig, aber d snare und hihat si nid schön, si passe nid dri -> tönt künschtlech. gäge schluss gfauts mer no.

Nise: insbesondere am afang ischs huere nid harmonisch. es tönt wi wenn eine ufemne keyboard überne gspicherete beat würd spile. speter passts när chli besser zäme, aber i hätt z klavier gd ganz wägglah, di anderi melodie isch viu geiler. snare isch nid ganz suber, süsch geils schlagzüg!

Paranoia: gaaaah dä beat isch ei huere dissonanz, mau abgseh dervo das nüt zämepasst.

Roctwo: ab 44 sekunde passts zäme, im intro ischs huere nid harmonisch. aber äbä, ab 44 sekunde gfautsmer rächt guet! FETT!

Röschti: snare isch füre arsch, tönt hässlech. aber süsch passts nid so zäme, emu da di zwöi teile wode hesch gmacht harmoniere überhoupt nid zäme.

Ruedi Snare: tönt nach giesschanneschlagzüg :D isch irgendwie no geil. aber s widerholt sech chli heftig, isch schad, s wär nämlech süsch e geile beat.

Scope: einisch meh isch d Snare füre arsch. ds basskick findi o nid schön, s tönt nach überstüret... dä teil wos churz rückwärts louft isch no fett, süsch findis nid so dr hammer, isch chli monoton.

Spenza: dr titel nimmts vorwäg. d basslinie wär eigentlich geil, aber z sample isch grad es bitzli z churz... aber isch ganz geile beat, props!

Stanekk: ds ganze schlagzüg neumache, so isch ds nüt. dr räscht wär gäbig, abgseh vor trompete wo nid so dripasst.

Stinkyfingaz: geils intro, aber nähr gfautsmer nümme so. ds schlagzüg passt nid zum chillsound. und dert wo dr chillsound und ds vom intro glichzitig isch tönts grad gar nümm geil... bim schluss passt ds schlagzüg onümme.

Strikk: wiud! aber es fäut mer e zuesätzleche basskick wo ds ganze chli würd uflockere. s passt o nid ganz aus zäme aber s tönt grad wäg däm no geil ;) rächt schregi sach...

Zeekysoul: hmm i erkenne hier ds muschter nid so ganz, chli quer düregmixet. isch irgendwie extrem dumpf abgmixt, drum isch o ds schlagzüg unbruchbar...

soooo itz chunnt dr luschtig teil:

1. Platz: Konfus
2. Platz: Domi
3. Platz: ICS

boahei, 1.5 stunde hani itz gha für ds züg. derfür darfi itz wärbig mache für mi, checket mau ds:
www.16punktfett.ch/LAN/Breakbeat-Mix2.mp3

LAN

Chraensch Lee
03.11.2004, 01:43
jauw LAN; hesch min Beat au gloset? chasch ech au no en comment dezue abge? merci.

LAN
03.11.2004, 01:56
sorry, är isch nid im beatpack gsi, drum hani nüt gschribe.

Chraensch Lee: ds basskick isch viu z schwach, snare isch i.O. ds intro isch mir chli z wild.. es passt zwar einigermasse zäme, aber i findes überlade. dr übergang vom intro zum houptteil isch nid suber, es tönt wi wes zwöi verschideni beats wäre. när ischs e rächt chillige beat mitem klavier dr bass passt perfekt. d überleitig mit däm ton isch zwar suber aber es passt eifach immer no nid würklech zäme. bi 3:58 ischs ganz geil aber när wode no z klavier wider drinimmsch ischs hoffnigslos überlade.

sprich: du hesch öppe 3 verschideni beats wo nid würklech mitenand harmoniere i eim einzige beat kombiniert. einzeln fändise rächt gäbig, dr letscht gfaut mer am beschte.

wala, i hoffe ds längt ;)
njoy!
LAN

spenzasequenza
03.11.2004, 09:27
soooo!

platz numero uno: geit ane chränsch
(wännd "forss" kännsch und weisch wiä uhüära mich der siäch flasht, de weisch öi warum di schtimm an dich geit!)

NR2: lang uberleit... aber miine 2te geit ane röschtibeat.
und zwar an d erschte 38 sekunde... schlicht und eifach cool gschnippslet... di piano line... das isch wirklich eifach nur cool... ab 38 sekundä wirds zimlich zirkusmässig, abär der teil ignoriäri eifach mal...

NR3: geit ane LAN
weiss öi nit, aber das ding flasht mi halt scho irgendwiä.
ganz schön schreeg, abär gfallt mer halt eifach...

no es paar andri:
MOPE miine liidensgenosse... hehe...
het mer hüäre gfalle, bis uf di gfiltrete bläser... iiihk... suschter schön gmacht...

där Lügner het öi ganz cool vorgleit, abär da hets eis zwei sache aner klavier melodie womär grad z eifach gmacht sind.
was allerdings durch das schön dubbig delay wider in ornig geit!

a propos dubbigs delay: der roctwo het hüäre üfwändigi sämpleschnippslerii betribe, chapeau. abär wännd scho so schön am hacke und schnippsle bisch gsi, hetti ds erscht sample vo diiner klaviermelodie ab ca 0:40 öi no grad e bitz gschnitte, wil me gschpirt ds original tämpo no z schtarch üsä, und di triolä zwenig...

suscht es allgemins: braaav, das heider güät gmacht...
und mann, 30 beats? was löift?? hehe!!!

Brooknow
03.11.2004, 13:01
yea huet ab für eui beats...also mini rangliste lutet:

1. Strikk, dä Beat isch bombe mit em geile bass und so (und ich bin dänn nöd parteiisch believe me!) ab sekunde 20 ischs eifach en böse burner

2. Kilar, classic shit mit em klavier und dä horns

3. mope, krasse beat! wär min fast min favorit xi aber ab sekunde 40 gfalltsmer nüme so, also dä "refrain"-teil eifach

han leider d'samples nöd glosed sondern nur beats drum kei ahnig wie kreativ ihr gsi sind, aber die händ mer all au no gfalle ohni reihefolg: cjp sm, chraensch, dan, de k, domi, ephtoda, lügner, ruedi snare!!!

CMD
03.11.2004, 14:53
ha leider kä ziit zu jedäm beat öpis z schribä, muäs aber sägä, di meischtä beats sind sehr dope wordä.
da aber jez mini ranglischtä:

1. los turntablos (ephtodarhyme&chillum)
2. chränsch
3. kilar

d entscheidig isch mer nöd eifach gfalä, aber mä cha leider nur für 3 votä :)

greetz

flaboflash
03.11.2004, 16:13
1. lügner --> struube scheiss!
2. eph --> geile beat!
3. konfus --> au sehr fett!

Big_Chili
03.11.2004, 16:49
das da hier ranglista:

1. lügner
2. K
3. scope

hier unten comment dazu:

Ha mal fascht alli beats dureglost und gib mini kurze comments dezue:

scope: schöne beat, drums nöd so min gschmack, aber de beat isch schön harmonisch

röschti: kreative versuech, aber meh merkt es fehlt a erfahrig

samy: a sich nöd schlecht, schöni sache dine,aber fehlt chli spannig im beat

paranoia: gaht füre aber schad sind melodie chli wirr

K: de beat isch ehner min gschmack, good job, überzügt

Lügner: meh merkt de lügner-stempel, sehr schöne beat, verstrickt, meh merkt s'handwerk, top

mope: geile part dinne aber als ganzes üerzügt mich nöd ganz

spenza: tönt für mich chli experimentiell, aber überhaupt nöd mis ding

klibe: for me zu lasch

los turntablos: nette versuech, melodie ok, meh merkt aber dehinde de amateur no

chraensch: hm, speziell kreativ chamer nur säge, chan gfalle

strikk: drums überzüget und bassline, interessants ergebnis, chan überzüge

für mich rangliste top five:

1. lügner
2. K
3. scope
4. strikk
5. chraensch

keep it spinnin'

Botschafter
03.11.2004, 18:26
2.LAN
3.de_k

scope
03.11.2004, 18:32
merci big_chili und Lartscho für d'pünkt.

muesmer de när no zyt nä aui alosä und abstimme... aber uf jedefau es huere dopes battle.

K
03.11.2004, 19:29
es isch sowit liebi genosse *g*
ich bi au endlich dure mit lose.. (isches en traum*kneif*)

ja ebe, geil das soo vill mitgmacht hend, das belebts gschäft uf jede fall hehe. jetz söttet nur all dra blibe und besser werde.
und ja, ha unnedra eifach immer biz s negative gsuecht, nid daser meined ich find das alles scheiss beats im gegeteil.. hed vill edli stückli drunder. also:

cjp: gfallt mer no easy, ich finde es passt guet überenand, sowol melodie als auch bass.
was mer uffalt isch irgenwie immer wenn en takt afangt sind d bassdrum huere komisch..

big samy: hesch schön versuecht was us de vile samples z mache, ds isch scho guet.. nur tönt denn am schluss
für min gschmack es bizli zuu durenand. vorallem das klavier sample über de ganz beat dure past ned soo guet.

chraensch: hehe vol strube afang. hane zweimal müsse lose a gmeint ich sig drufe hehe. aber irgendwie hets style.
aber s bassdrum tönt am afang irgendwie wie platzends popcorn :D nacher gfallts mer aber sehr guet. sicher au schön bespitbar

cobbez: nach dem erwartigsvolle intro hani denkt jetzt es fetts drumset drüber und die wahr bounced.. isch mer
aber denn es biz z langsam irgendwie, und mit de bassline stimmt au öbbis nid so, chunt mer biz schräg ihne, sones fantasymärli

dan: hey die idee findi voll geil. de bäss haut ineee hehe. s bassdrum biz vernachlässigt. aber susch gfallt mer vorallem die erscht minute. sehr
chopf nickend

de K: haha du n00b wiso machsch überhaupt mit

domi: sehr geil, chunt richtig x factor stimmig uf. die elektro grüsch findi allerdings nid soo guet gwählt,
s macht s klima vom beat fasch echli zur sau.. weniger cha meh si :D

eph: jäja. mer merkt wer da erfahrig hed hehe. aber ja, irgendöbbis stört mich a dem beat... ich glaube es isch
das d drums für sone harmonie zwüsched bass und klavi sample fascht es bizli z hert chömed. mag gschmacktsach si, aber es wär harmonischer andersch.

fletsch: sehr verträumt, chund no guet. nur, mängisch überschnided sich d samples es biz. das machts es biz wirr, aber susch guet umgsetzt.

ics: de anfang chund sehr fett. aber det wo d melodie abegad, stimmt nümm so ganz überi! suscht aber boucnigi sach.

jean: isch schön ide usfüerig, harmoniert au schön zämä, suber abgstimmt,sowohl drums als au bass melodie.
allerdings isch er für mi gschmack chli z verhängt :) aber zum chille oder als abspann für öbbis sicherlich easy!

katensky: mit me druck hinder de sach wär das en geili sach. abgseh vo: wenn de bass tüfer isch, stimmts mitem klavier nüm ganz überi.. weisch
wani mein? und ja. mier fallt uf das huere vill beats rächt langsam sind. isch wohl mode ;)

kilar: ooh no es schöns stück wo useglänzt:) gfallt mer prima.. richitg classical shit;)
allerdings hett ich ez astell vo dem brass no irgend en anders instru gnu als zusatz. gschmacksach?!

klibe: huere gfläscht :D hesch es schöns sample gno. und wasi huere sträl finde de bass, wener so zitteret
also de ton. ha 2mal müsse anelose was da los isch *g* wi hesch das gmacht? naja. aber als ganzes harmonierts nid soo zäme.

konfus: aha. au eine wo zeigt was mer us dene samples schöns mache chönt. wunderbar! mer merkt scho das eifach s ohr defür hesch. punkt.propz!

lan: bi leider nid so de breakbeat kenner! aber ja, muss sege findes geil das de shit machsch wo DIR gfallt. das bruchts ebe me. propz für das.
und ja,voll de fan vo breaktbeats bini halt scho au nid, obwohl mers lose cha

lügner: heieiei. sone geili melodie. mier gfallt eifach s flair voll vom beat. vorallem ebe de refrain bell oder was das isch. *chopfnick*
also wenn jetz en "normal sterbliche aightgenosse" wärsch, hetsch eh scho gwunne. muss aber no luege wis im verhältnis so stad.

mope: hehe, wo di beat gloffe isch hani wegem kick gar nid müsse nacheluege wemm er isch :D also, irgendwie isches bi dier ähnlich, die herte drums,
passed irgendwie nid so zum fiine flair vom beat... andersch isches de scho bi öbbe 40 sek ume, das chund miner meinig no guet! vilicht die zuesatz melodie biz lisliger!

nacho: aha, au mal öbbis anders.. voll de riddim hehe. aber ja, das isch jetz halt nid so min gschmack sörtigi sache. hesch anderi gschmäcker sicherlich me troffe als mine.

npd: chund rächt smooth. easy zum chille und hänge :) aber irgendwie fählt eifach s letschte wo mi jetz haue wür. hm scheiss beschribig. sorry :(

nise: s ganze zämä wirkt irgendwie chli chaotisch. fasch chli es wirrwarr, und die einzelne melodie passed bi durchgehender bassline nid so zämä. gfallt mer nid so sorry.

paranoia:mier gfallt dases rächt en druckvolle beat isch.. s klavier sample passt easy! disi aber nid so.. aber susch guet duchts mi.

roctwo: gfalltmer nid schlächt. hm...strub, aber zu dem beat weisi grad voll nüd z sege. easy.. :(

röeschti: hm. irgendwie fad langsam a alles ähnlich töne.. also ide usfüerig suber. ah ok und de zweit teil gfallt au no rächt. de ersch teil vom beat isch eifach
scho sehr vill i ähnlicher form ufträttet..

ruedi snare: sorry, da isch mer eidütig zwenig druck dehinder. versuech mal es bizli punch i dini samples z bringe!

scope: geil geil. so mistery stimmig. bassline we au melodie schaffed zeme und drücked. es richtig fäätts snare fählt mer chli.. suscht: aschtrein!

spenza. hui... ich bi eifach hin und her grisse.. es isch widermal so geil ide musikalische usfüerig und technik.. u know what i mean. vorallem de sehr tüf
bass fläsht mi sehr. aber ja.. es hed eifach biz wenig melodie dehinder.. fahre susch rächt ab uf dini beats, jetz wirds aber knapp. hmmmm

stanekk: gfallt mer nid so.. es fählt es richtigs drumset.. speziell s snare ich chum verhande und de kick fasch wie en bongo schlag.. susch hesch schön mit de samples gspilt

stinkyfingaz: es gad mer irgendwie z wenig i dem beat.. s durchgehends drumset, kei bassline.. nid so mis ding.

strikk: hesch au paar samples usegholt.. d die gong melodie erschnt mer fasch chli z lut und überschwenglich.. und de bass chönt chli deftiger cho.. sicherlich au en berappbare beat.

zeekysoul: hm.. das fahrt mer irgendwie eifach z strub i.. de kick isch voll komisch. isch das überhaupt en kick.. irgendwie tönts wie zirkusmusig.. sorry

alles dureglese? :)

hm.. jetz musi no pünkt verteile.. also
ich ha versuecht, es biz abzwäge wär würklich wevil gleischtet hend, z.b. das en newcomer wo sich selber übertrifft oder s rächt erstunlich isch für de status, au en chance hed gege en bewährte halb profi oder ganz profi.. use chund das:

1. lügner (ha der eigetlich welle promi und erfahrigs bonus abzieh aber es isch eifach z fett und miner meinig nach z überlege..
2. domi (findes ächt geil was du da zämäschrubsch. du seisch mer söt früe afa. bi dier uf jede fall "überraschig vom battle")
3. konfus (eifach z geili tunes hehe)

no erwänenswert: knapp uf de 4.platz grutscht isch de spenza.. verdiensch au en platz da inne. fetti sach!

peace a alli wo mitgmacht hend

zeeky soul
03.11.2004, 21:37
also jungs
mäld mich au mal zu wort.
han bin durälosä vodä beatz müäsä feststellä, hät paar fetti producers under eu!!!
ischmer verdammt schwer gfallä e ranglistä ufstellä, aber hans glich gmacht:

1. Mope (ganz fett, würklich glungä)
2. konfus (eifach cool :) )
3. fletsch (kein Sympathiepunkt my homie, echt chilligä beat)

ouu..., git aber no einigi wos ufs podescht gschafft hettet:
spenza (de typ häts im bluet)
Eph2DaRhyme(gfallt mer sehr)
lügner (de name beiflusst :D nei nei, gfallt mer echt)
ICS (fettä beat und cooli page jungs)

a alli, machet witer so, macht spass!!!

hoffä bald uf bbb7!!!

also piis

I.C.S.
04.11.2004, 00:25
Original geschrieben von zeeky soul

ICS (fettä beat und cooli page jungs)

entweder hesch di im name oder de page verhaue, ich ha keini :D (usser vo soundclick, aber die chasch ja nöd meine :confused: )

nur so, damit probs au die richtige lüt erreiched.

FicDic
04.11.2004, 10:05
1. cjp (?) isch eifach s'beschtä vo allnä, miinärä meinig na... äs bounced halt eifach... deshalb feddi propz für de beat

2. ma mope... halt eifach wäg dä erschtä 40 sec, diä börnäd, diä sind dä hammär... nachher wirds halt chli space'ig abär isch immär no geil...

3. und dä 3. platz würäd sich no äs paar lüt teilä z.B. dä chraensch, dä spenza, dä ics und dä lügnär

P.Y.R.O.
04.11.2004, 11:34
1. Rouesti - geile simple beat wo ziet und sis muster het.. Findi voll geil..
2. Rocktow - Deftige Triphop mix man!!!
3. Spenzasequenza - Geili moves :) Voll abgfahre... De bass schärbelet mer aber z fest. Chent chli schmufer si...

Fletsch
04.11.2004, 13:35
Original geschrieben von FicDic

3. und dä 3. platz würäd sich no äs paar lüt teilä z.B. dä chraensch, dä spenza, dä ics und dä lügnär

währ guet wend di chasch entscheide.! Mer müend ja am schluss au öperem de eini Punkt chöne vergeh!

big_samy
04.11.2004, 14:21
auso giele, ha ds züg iz glich mau glost... i ha haut irgendwie eifach lieber klassischi beats, drum si einigi bi mir nidso acho! ha anschinend ä angere gschmack aus di meischte! naja, shet trotzdäm paar extrem geili drunger gha:

1. konfus (mit abschtand, hammer beat!!!!)

2. kilar
3. fletsch

und dr priis füre bescht breakbeat geit a.... LAN :D!

TierSteve
04.11.2004, 23:30
Gueti Sach!
Krass han eifach so es erschts mal bi allne chli ineglost und denn die woni guet gfunde ha no chli meh und so wieter..
Und ja, isch zwar nid so viel de fall gsi, aber es isch nid würklich toll de glich loop mehreri minute zlose und uf en änderig zhoffe!
Mached doch d'beats amigs chli chürzer und zeiged defür was er chönd, öpe so wie de nacho.
Ou ja, han z'samples nid aglost wo zur verfüegig gschtande sind.
wenn er usfüehrlichi kritik wend chönd er mi ja froge, obschon i nid so en lampe bin.
Und sind dankbar, han nech fascht de ganz abe gschenkt..

1st Round :

cjp
chraensch
cobbez
de_k
domi
eph
ics
kilar
konfus
lan
mope
nacho
NDPsycho
Roctwo
scope
spenza
stanekk
zeeky

2nd Round :

cjp
cobbez
eph
ics
kilar
konfux
lan
nacho
NDPsycho
Spenza

3rd Round :

cjp
cobbez
eph
ics
kilar
konfux
lan
nacho
NDPsycho
Spenza

4th Round :

cjp
cobbez (mach no e bizli meh drums derzue!)
eph
Instrumental Chief Steve (the real one)
kilar
konfux
lan
nacho
NDPsycho
Spenza

Ihr sind mini Gwünner..
Figg Punktesyschtem-Bünzlis!

Lügner
05.11.2004, 15:40
Chann ja nöd sii, dass weniger lüüt abstimmed über dBeats als mitgmacht händ ...ha ha ha ha ... vercherti wält ..

whateva

Urs Schmid
05.11.2004, 16:06
Dr Lü het ja sälbsch öi nu nid abgstimmt, oder gsehn ich das falsch?

Näbebi, d Idee isch scho, dass nume di abstimmend, wa mitgmacht hend, oder?

I.C.S.
05.11.2004, 16:10
Original geschrieben von Urs Schmid
Dr Lü het ja sälbsch öi nu nid abgstimmt, oder gsehn ich das falsch?
:D

ich finde es selled alli chönne abstimme. also ich bi grad dra, will aber jede beat richtig lose und schribe au rächt vill. bin öpe i de mitti.

nise
05.11.2004, 16:12
alli wo chönne musik lose sölle abstimme!
ich wird au no abstimme, aber mues eifach mol no zyt ha nomol alli durezlose, ha scho mini favorite...

Fletsch
05.11.2004, 16:15

Ne s staht am Afang vom Thred das all chönd abstimme wo Lust händ!

S voting lauft na meh als 1 wuche also kei Stress. Schiebe mini Pünkt denn au mal na ine!

Thx für de Push Lügner :p

LAN
05.11.2004, 17:46
spackos hier inne wird nid greadt, hier wäre nur d votings, aus andere ghört i "comment" thread....

und die wo no nid hei: ABSTIMME!

cobbez
05.11.2004, 21:57
ä was, threads sind zum redä da, öb abstimmigs oder comment-threads! wird de halt eifach chli ufwändiger mit em stimmäabzählä, aber easy :D

Fletsch
05.11.2004, 22:03
Original geschrieben von cobbez
ä was, threads sind zum redä da, öb abstimmigs oder comment-threads! wird de halt eifach chli ufwändiger mit em stimmäabzählä, aber easy :D

Nei nöd easy. S isch würkli nervend wend der d Pünkt überall musch usepicke zum zämezehle!

BBB6-da Comments! (http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=7049) <-- Da wiiterdiskutiere!! Merci!

FicDic
08.11.2004, 15:03
also ich mach mal mini definitiv bewertig...

1. cjp
2. mope
3. hmmm, da hani eifach värdammt lang gha bis ich mich mal für einä han chönnä entscheidä... s'rännä händ vor schluss no dä ics und craensch gmacht... schlussändlich gib ich mini stimm abär am craensch für einärsiits dä grössär ufwand und andärärsiits für di villä värschidänä elemänt wonnär so schön zämäbracht hät.

abär au äm ics siis hät mär no relativ guät gfallä will's halt chli aggresivär isch und ich ehär uf aggresiväri sachä stahnä...

Fletsch
08.11.2004, 16:33
1. I.C.S
2. kOnfus
3. Los Turntablos

No paar Kommentär zu dene Beat womer grad öpis ufgfalle isch: (kei Angst han scho all duregloset für d Bewertig)

Lügner
Vo de Klangqualität öpä de best Beat vo allne. allerdings finden sehr leer. S Piano chunt gechillt, aber da het mer scho na meh chöne dribaue?! ;)

Mope
Am Afang tönts langwilig aber denn ab 00:40! YessYess. Das isch sehr geil gmacht mit em Piano: Nur die Zirkustrompetä nervt denn doch mit de Ziit ;)

Nacho
De Bass macht das ganze zimli monoton. aber trotzdem na schön produziert

Nise
s hät gmüetlichi element drin, aber denn doch wieder so unpassendi Tön wo dritüted

Paranoia
To short to get a vote? ;)

Roeschti
Beido Teil vom Beat chömed recht guet dehär. Aber viel geiler wärs wend z.B. I jedem vierte Takt amigs d Melodie gänderet hetsch! So wirds mit de Ziit denn z monoton! (los mal am I.C.S sine de haut au im vierte takt mit ere neue Melo ine!

Scope
Sad Beat! S Piano häsch geil depressiv gmacht! Chan mer sehr guet so en Mc mit rauher, truriger Stimm drüber vorstelle.

Spenzasequenza
würklich schreeeeg! Also weni ehrlich bin, denn chani jetzt s erste mal zu eim vo dine Beats säge das en nöd geil finde! aber was isch scho eine under dene vielne! hehe

Strikk
Yeah de Afang tönt für mich wie im räge use inere Gass produziert. geile Vipe ;) D offbeat "reggae" Gitarre chunt au guet. Aber ich vermisse irgendwie e rächti melodie!?

CjP
D Gitarre häsch fett igsetzt! Tönd guet!

Säm
gmüetlich

cobbez
Haha..die Melodiä findi klasse!! würkli cool gmacht. so locker vom Hocker! Siech. hetsch nur d Drums besser gmacht denn het die sicher under d Pünkteräng gnoh. aber so tönts doch rächt abghackt! schade

Dan
Hät gueti Asätz drin, aber irgendwie tönts als ob du all samples abchlämsch.

De_K
Zieht schön de Beat!! Nur felht leider d Abwechslig! Während dene 2:47 chunt praktisch immer de glich Loop vor.

Los Turntablos
Finde d Samples geil verwändet! vorallem nach de erste Minute isch's sehr chillig!

Fletsch
Du huere Amateur :-D

I.C.S
Ooooooooohhh härt! Min klare favorit! Nebe all dene chiller Beats doch na eine wo richtig abgaht!! ich han selber au versuecht gha so öpis z mache aber has nöd gschaft! Sones Beat us dene Samples = Respect!!
einzige Kritikpunkt: jewiils bim vierte Takt het ich chli en andere Verlauf vom beat gmacht. aber dasch halt eifach grad mis Ghör.hehe

jean Funkmaster
Findi guet gmacht mit dere Gitarre! Aber über 2:12 minute hinweg doch na sehr leer.

Katensky
Mhm. tönt au chli leer und langsam.

kilar
Sehr geil gmacht mit dem Piano im Hinterrgund.

Konfus
Sehr schön gmacht!! Finde nix schlechtes dra. Darum eifach wiiter so :-D

LAN
Mal öpis ganz anders. Chunt guet!! ab de 2te minute erinnerts mich rigendwie anes Nintendo 64 Game *g*

Chraensch
Grundsätzlich geil gmacht mit de Melodie. Aber mich dunkts das am Afang paar Percussion-drums oder Bass?! näbed em takt sind.

Röschti
09.11.2004, 22:59
salü!

also han leider kei zit zum alli beats bewerta, aber mini top 5 sind:

1. Lügner
2. Kilar
3. EphToDaRhyme
4. Fletsch
5. ICS

hammer sach, sones beat bau battle! propz an alli wo mitgmacht hend, und witer so, het würklich fetti beats drunter ka!

peace, röschti

7-Siech
10.11.2004, 11:15
Ich han äntli au mal no ziit gfunde zum mini bewertig abgeh...

1. CJP
2. EphToDaRhyme
3. Kilar

han leider z wenig ziit zum no ä bewertig abzgeh, aber im grosse und ganze bini positiv überrascht über die viele qualitätiv hochstehende beatz wo postet worde sind...

Idemsinn Propz und Peace a all wo mitgmacht händ!!!
7-Siech

Shorty
10.11.2004, 11:27
han das züüg geschter abig mal duureglost und gib mal fetti propz für alli beats...hät es paar drunder wo mi richtig gflashed händ...aber es isch zimli schwierig zum säge welle jetzt besser gsi isch...aber ich machs glich:

1. EphtodaRhyme&Chillum (die geilscht melodie)
2. Lügner (hammer qualität)
3. Mope (geils Piano und Trompete)

:respect: :yourock:

Urs Schmid
10.11.2004, 16:34
1. Mope
2. Chraensch
3. Cobbez

Churze Kommentar:
Verstah va Beatbaue nid vil, chami also nur vaner Konsumäntesita nechere... hä eifach ine letschte Wuche regelmässig d Beats glost und fer di wani am meischte aklickt hä gvoted...
Mope: Mit vill Zug nach vorna, gfiltreti Bläsera hin oder här... outstandig.
Chraensch: Isch es Chopf an Chopf-Renne zwische dischem Beat und dem vam Eph gsi, schlussendlich het mi dische aber abwächligsricher dücht...
Cobbez: Wenn epper mit so en Beat ime HipHop-Forum postet, zigt das va Zivilcourage und müess unerstitzt wärde... sind allerdings nid nume Sympathiepinkt, fine, dr Beat het tatsächlich eppis... appeliert wahrschinli an mini Nostalgie, hä ja öi en Ordner voller C64-Sounds üfer Feschtplatta... allerdings wirder mit dr Zit en Biz monoton.

heADphONE
11.11.2004, 18:39
1. domi
2. ics
3. chraensch

:krass: Respäkt het ächt einigi hammer beats derbi...!

Domi
11.11.2004, 20:36
1. Konfus (dr Afang isch ächt geil, dr Räscht natürläch ou!)
2. EphToDaRhyme (eifach schöni Melodiä)
3. Kilar (i findes no cool)

Wes no ä 4. Platz würd gä, wär dä füre ICS!!!!

Ja :D

roemer
11.11.2004, 21:40
ououou nid gaanz eifach...
1. konfus - hesch mi mit äm aafang bestochä:D ou wenn's so um 1:30 umä äs paar hässlächschti misstön drin het...
2. ephtodarhyma - hesch mi eifach mit dr smoothä art überzügt. base-line nid übel und z'drums isch okee.
3. lügner... gibäs zuä, dr "promiabzug" isch scho drin, wiu ig ha p@o beatz haud scho immer
gedigä gfundä...

und a aui anderä: probs. het mi wenigä usnahmä keini beatz wo grad schmärzä i dä ohrä
vrursachä...

strikk
11.11.2004, 22:06
yeah, ich glaub, ich spinn. !!! 30 beats !!! gibtsjagarnich.
leuz, ihr händ speuz und mich freuz...

1. Lügner
2. ICS
3. EphtodaRyhme

- klibe
klaviersample schön iigsetzt. bass chunnt au easy.
allgemein chli zu langwiilig und s bizz z lasch für mich gschmakk.

- LAN
yeah, geil-strangä iistiig. beat chunnt fett inä. gfallt mer, dä beat.
über sowas würi gärn mal rappe. im fluss...

- mope
jaja, dä isch scho geil. bass passt mer krass guet.
s einzig woni uus-z-sezzä han, isch s trompete-sample,
chunnt erscht ab 0:43 guet, vorher stört sin sound dä
xamtsound.

- nise
geile chillige beat, vor aläm s sample ab 0:25 chunnt mer sehr
guet inä. s klavier isch chli disharmonisch, aber sowas gfallt mir
natürli. allgemein villicht na chli uusdünne a.k.a. verdichte =
meh drukk. ab 1:50 gfallter mer fasch na besser, chli reduzierter.
zieht mi iä nach mehrmaligem lose

- roctwo
aha, aha, yeah, yeah. das bouncet guuet. mir gfallt dä jazzig iisatz
vo dä samples. s klavier häsch fasch am beschtä vo däm ganze
bäddel brucht, minrä meinig nah. mood gfallt mer guet.
ganz vorne debii uf minrä lischtä !!!

- sambeat
au fresh. zieht guet. klavier au guet. drums sind mer ächli z lasch.
vor aläm s snare...ali samples sind guet gsetzt!

- scope
yeah, schöne drama-mood. geils klavier. isch mer au chli z wenig
fett, das heisst d samples sind (bi mir) z luut und drum chunnt
vor aläm da bass z wenig usä. ! gfallt mer guet !

- cobbez
trance-man! sehr gueti produktion. mich flaschz aber weniger.
zu so sound chasch nöd rappe. hehe...

- dan
gfallt mer. min homie. zieht mer guet. zu monoton uf d längi.

- de_K
wo isch s snare bliibe??? zieht geil. bööööse beat. hihats gönd
au under. hätt aber füür, das ding. jaja, sowas gfallt mer au
sehr guet. sicher uusbau-fähig zumnä absolute burner.
produktion isch ok, ich wür d drum na viiiiil fetttter mache...

- domi
bass zwenig bearbeitet a.k.a. komprimiert...naaaah, uf d längi chunnt
dä scho guet...
geils drum-pattern. s klavier am afang würdi wäglah. allgemein gfallts mer nöd so wiä du s klavier-sample iigsetzt häsch. scratches chömmed
geil. dä mood vom beat passt mer au. mer müest na da und deet
chli öppis wäglah, verdichtä, verfettä und dä wär au top of minrä list.

- los turntablos
ja-ja-jaaaaaa. dä afang erinneret mi extrem an BECK-trakk "where's it at" (oder wi dä heisst...2 turntables and a mikrophon...)
teil2: ja-ja-jaaa. !!! au FETT !!! nenee, dä beat isch ganz nach mim
gschmack, reduziert, fett, fresh, was wettsch!
mann, wiso genau bin IIIIICH nöd uf euiem album...hehe...nurn gschpass.

- fletsch
au musikalisch einä vo dä beschtä. bounced mer geil nach ca. 0:35,
dä underschiid zu däm beat obedraa, isch das drums ebbä nöd ganz
so härt inächömmed, sondern halt chli mit-chilled. wänn diä drums
na chli meh kontra-punktisch (gitts das??? hehe...) würsch setzä,
würs mi wägbrätsche. en sehr en schöne, liächt kitschigä, liecht
überladnä beat. hätt nüm so vill frequenz-rum zum rappe. aber hey,
wär rappt dänn scho. top10.

- ics
hehe, uf dä bini bsunders gspannt xii. ja. ja. mhm. bass und drums chönnted für mich na chli meh bumsä. aber au dä wi di wenigschtä:
!!! reduced to the max !!! ganz wiit vornä uf minrä lischtä.
ich find dä musikalisch au sehr fresh und sehr kreativ. da verschmelzt
einiges zu was neuiem! ich mein, das vom xamtsound häär. spannend.
wird dich guet im aug bhalte...

- jean funkmasterB
findi schön produziert. d töön/samples gfallet mer nöd sooo extrem.
sind chli z fescht "mittig", diä müend wiiter abe und wiiter ue.
spannigsfäld isch z wenig breit. drum-pattern findi fett reduziert.

- katensky
woischer? aaah, da! hmmm, nei, s klavier gfallt mer so nöd. au z mittig,
das sample isch für mich predeschtiniert für di höchere laage. susch
klingts z wenig sondern drucks eifach chli umä. hehe...
mood chunnt mer guet, d bäss im hintergrund flashet mi.
freshä wächsel ab 1:43, xesch. beat isch im fluss...

- kilar
härti produktion. us dä trompete häsch was geils usägholt, trotzdäm
langets nonig a.k.a. dä teil vom sample müestmer ev. na wiiter
in bass-bereich trukkä. drum-pattern vom fiinschte. mir gfallt dä guet,
und s wichtigscht. drum isch fett. snare müest für mich na lüüter
si zum dä beat wirklich nach obä abschlüsse.

- konfuzzius
aaaaah. isch das mpc?? jajaja. ischmer zwar fasch chli z gloggähell a.k.a. euphorisierend, aber du nimmsch ja diä drogä. hehe...
fettttti produktion. s klavier isch mer aber (wi binäs paar vo miner favourites) überiigsetzt. richard claydermann, du!!!
top5.

- lügner.
ich säg nur 2 sache. mit abstand diä fettischti produktion. losed mal
woher dä kick chunnt, woher s snare chunnt, woher dä bass chunnt, woher???...wüsset er wasi meine??? si chömmed ali vomnä anderä punkt im ruuum. jaja, so mischt mer musig ab.
naw mean'...und s hätt glich na vooorig platz für dä mc.
jaja, beat boue isch winä 4-d-skulptur errichtä.
killerbeat, bis uf's.....jaja....s klavier. ich glaub, all ihr nöd-wükkli-musiker (hehe...) sind eifach z fescht druff gflasht, mal äs rächts
instrument i dä hand (a dä muustaschtä) z haa. obsessiv isch da
nur dä vorname und drum gitts vo mir en chline richard claydermann homie abzuug au bi dir. aläs ander: einä vo minä absolute favourite
lü-beaz. shit, ich xehs scho cho: 2005 isch 24/30/12 s lü-album inäzieh.
was du immerna füren zuug häsch. shit, ich liäb dich!!!
ok, s sind glich meh als 2 sätz xi...hehe

- nacho
jaja, diä styles känni scho. fett wi meischtens und nöd so min gschmakk
wi öfters. isch aber fresh, villicht bins ich eifach nüme so.
du gottverdammte hektiker. top10.

- ndpsycho (klär mi mal uf, wasäs mit däm name uf sich hätt...)
ja guet, du häsches schwirig nach däre serie da obä...hehe...
isch jetzt halt aläs wieder chli lascher, verhängter. dä beat findi
eigentlich rächt guet baue. a dä produktion happerets na.
chunnt besser uf d lengi, willer musikalisch scho verhebbt.
aber das klavier willi jetzt eifach NIEMEH ghöre. händer nöd gmärkt dass das sample d versuechig darstellt und ihr z fescht in suurä öpfel bissä händ (gilt jetzt ÜÜÜberhaupt nöd nur für dä beat).

- paranoia
guet, du häsch di chli chönne zrugghalte mitem klavier. props
für das. isch na fett.

- roeschti
schigg. easy, groovy, churz und guet. d samples au schön chli "usenand-"produziert. wirsch mal na n lügner, musch nu luegä.

- ruedi snare
ui, dä holperet sogar mir äs bitzeli z fescht. alläs na chli wirr
gsetzt aber isch knakkig. ruedi, ich mues säge, bliibsch besser
debii für d oorä z scratche...hehe...nurn gschpass...

- spenzasequenza
bini parteisch jetz gad? nei! jaja, das rumplet mer jetz wider mal chli heftiger. guuud guuud. hätt sooog, das ding. ev. s bitz zu free-jazzig,
sticht aber grad drum agnähm use. hammerhärti produktion.
geil, das nöd mit melodie ab-bluffsch, das wüsset mer ja dass das
chasch...hehe...
müest mer aber scho mitem sehr feddddä doobie gäh zum mich z getraue hemmigslos drüberzstyle. machi aber na und schikk der äs presäntli, au wänns gar nöd wettsch...hehe...top5

- staneKK
my man. jaja, du wirsch au besser...gfallt mer musikalisch guet.
grundsätzlich: gwüssi sampels (gitti, tromp) quääätschet mer
chli z fescht a.k.a. nähmet mer z vill mittene wägg.
drums au na wiiter usenand produzierä (ich stell mers amigs so vor:
dä kick setzt dä bode vom beat, s snare s tach, alläs ander mues
irgendwo zwüsched-inä...).

- stinkyfingaz
fööönky. dä style isch sehr geil. early 70ies...ich wür s drum pattern au na meh is off setzä (siehe: los turntablos), dänn brätsch er na meh.

- strikk
DÄ GEILSCHT!!!! aaaah, fukk, das isch ja mine...

- zeekysoul
jajaja. bounced au guet. d sound sindmer chli z quitschig.

- cjp_
tikk. geili melodie mit dä gitti. dä findi sehr geil, fasch sehr sehr geil.
ich wür versueche, d samples na chli wiiter usenand z mischä, ev.
mit verschidene effäkt schaffe. s snare na en tikk lüüter und s tikkt
strüüber. mood gfallt mer sehr guet. au klar i dä vorderä helfti für mich.

- chraensch
jaja, min maa mit dä schlag-hose undem jethro-tull-flash...hehe...
hammerproduktion, tikk, aläs bene. mir ischer eifach z überlade
und ebä, diä quärflöööte hämmer ja dänn au mal öppe ghört.
defür häsch was aaschtändigs usem klavier usägholt, wi öppe
nume zwei drüü anderi...

jaja, jungs, isch jetz min churze subjektivä iidruck. s nivo vo 2/3
vo dä beats isch rächt aasprächend. grundsätzlich bringets aber
di wenigschtä uf dä punkt. s meischte ischmer chli z verspillt
z überlade und drum setzi i dä konsequenz (und au als mc...hehe)
diä z vorderscht wo ä dichti reduktion anäbracht händ.

EphToDaRhyme
12.11.2004, 12:37
Original geschrieben von strikk
mann, wiso genau bin IIIIICH nöd uf euiem album...hehe...nurn gschpass.

Alter :) Merci für d'Stimm.. Also mir hettäd zu dir nöd nei gseit, aber hui bi all dene Acts gaht schnell eine vergässe, wo mer no chönted afrage.. :D

Chraensch Lee
12.11.2004, 19:35
Aso mini ranglischte:

1. spenzasequenza- findi huere geile beat, arschglatt ufbaut, bringt eim gad zum arsch schwanke :D

2. mope- das mittelteil findi eifach de überhammer, s'druckt so richtig

3. ICS- au geile beat, erinneret mi irgendwie a französischi produktione.

EDIT: no frag an spenza, wie bringsch eich die herte wie drum skits ane wo über din ganze beat verteilt sind? hesch gad chli tipps? :D

spenzasequenza
12.11.2004, 21:39
na ändlich, jemand ohni scheuklappä ! hehe
tankeschön vilmals!!!

weiss öi nit, was da fär tips git. eifach di drumloops in sämtlichi einzelteil zerhacke, und halt mit denä 15 oder meh verschideen drumsample umenandschpile, weiss doch nit. oh, und uf jedefall kick und snares und hihat uf eigeni effektschpurä, so vowäge fettness und so. aber ich glöibe was dene tip betrifft trägi eulä nach athen... naja.

und uberhöipt:figgät nä doch! (http://www.gantlihof.ch/SOUND/spenzaundthieuli.mp3)

cobbez
12.11.2004, 22:32
scheisse...:D :D :D ...da verstasch ja käs wort, das huärä walliserdütsch isch doch schu en främdsprach für sich!!! :D

Fletsch
14.11.2004, 15:03
Letschtä Tag zum vote guys! haued id Taste!

S währ scho na cool wenn wenigstens all Beatbauer würded mitvotä ;)

konfus
14.11.2004, 16:47
(d'plazierig folgt z'unterscht)

big samy:
schön triibend, aber dä klavierton wo uf jedä erscht chunnt stöhrt mi rächt. vodä harmonie här chli flach.

chraensch:
chopfnicker lässt grüssen! sehr geil wast mit dä flöte gmacht häsch / stimmig allgemein. würkli schön zum lose, gueti abwächslig. ein teil isch mer chli z'lag, dett mit da tüt-tüt tütütü-tü tüü-tüü :D (weiss nöd wänn, winamp isch kaputt) dett törfts chli schnäller wieder in andere übergah.

cobbez:
dä ahfang loht grosses erwarte, dänn aber gohts leider nur langwiilig wiiter, schad! fänd d'melodie wod gmacht häsch no rächt cool. chli gameboy-technoid das ganze hehe!

dan:
an sich än guete beat, aber er tönt so unfertig findi. klavier häsch geil verschnippzlet, aber ebä, isch eifach en loop wo sich dänn immer wiederholt so meh oder weniger.

de_k:
bounzzt, aber gfallt mer voll nöd. wär no cool füren live-2minute träck, aber suscht ischer mer chli z'langwiilig.

domi:
sehr schön gschmeidigi sach, chli komisch arrangiert aber durchus en tolle beat. vorallem dä afang begeischterät!

los turntablos:
ganz gediegenä beat! do chani gar nöd viel säge, nur: super stimmig, ruffi drumms

fletsch:
do chömed fascht träne, schön melancholisch wienis mag!
vo dä spannig / ufbau här ganz guet findi.

ics:
animiert irgendwie grad zum rappe! finden zwar nöd so harmonisch (guet, was ich unter harmonie vertoh isch natürlich kein massstab hehe), chli schregi tön amigs, aber bounzzt guet ab! fids au no guet dassden nöd so ellä-lang gmacht häsch.

jean funk:
isch mer zu eifach gmacht. tönt chli nach 10min-work.
die unterbrüch idä drumms gfalled mer au nöd so.

katensky:
chunnt massiv ine, gangzta-rap-tauglich hehe! guet rapbar, aber au chli iischläfernd. d'wächsel (mit däm didgeridoo-änliche part) wo kein beat chunnt findi müehsahm, äs wird so irgendwie usenandgrisse.

kilar:
sehr schöne ufbau, und d'klavier melodie findi au guet. eigendlich passt äs sampling schön zäme. d'drumms sind mer fascht z'hektisch. dä swing part am schluss chunnt jedoch absolut hammer! isch öppis womä nöd erwartet, und doch füegts sich geil dri!

klibe:
isch mer z'vermueslet, fählt chli ä ornig dähinter.
drummset absolut langwiilig. aber das chunnt scho, nim mal ah machsch nonig so lang beatz?

lan:
hät öbbis triibends, isch mer aber chli z'chaotisch! füres game wie ...wie heissts nomal? has vergässe, so eis mit schwebendä flüüger, für das wärs geil im hintergrund! dä kick isch irgendwie chli derb.

lügner:
schöne beat, finden aber fascht chli fad. drumms sind jedoch ganz geil gmacht! das eine klavierli wo mit some flanger oder so inere triole und blah blah so ufegoht (?) flasht mit aber rächt hehe!

mope:
chunnt massiv und schön sphärisch übere, die verzoomte trumpetä nervt aber chli.

nacho:
äs sampling / melodie / stimmig und so isch absolut glunge, aber das dä beat so "kickt" und kein snare hät stört mi und macht für mich (alte konservative sack) alles chli kaputt.

ndpsycho:
irgendwie chli lahm und zum teil goht d'melodie nöd so ganz uf. drumms wäred ok, snar chönnt chli lüüter sii!

nise:
hät u huere luschtigi tön dine (vorallem das höche züg) :D aber das ganze isch mer zu abgfreakt! do chumi nüme ganz mit hehe. drumms sind aber sehr geil.

paranoia:
gfallt mer nöd, tönt chli wahllos zämegwürflet.

roctwo:
eigendlich sau cool, nur die viele minimal unharmonische tonüberschniidige (oder ischs dä bass? kei ahnig) stelled mer chli d'haar am rugge uf. vielicht liegi au falsch, äs erschiint mer eifach chli so.
delay isch geil igsetzt!

roeschti:
dä "2te" beat, oder teil flasht no rächt, nöd die bombe, aber en guete beat.

ruedi snär:
hübsch abgfuckkkti drumms hehe :D gfallt mer, aber äs melodiemässige überzügt mi nöd würkli. isch chli langwiilig vo dämm her.

scope:
an sich geil, nur schad das sich dä eine loop dänn eifach immer wiederholt bis uf da revindpart und s'änd, meh so züüg und fiinheite inepacke! du chönntsch meh, ich weiss das, do liit no meh drinn!

spenzasequenza:
tiptope hintergrund /chiller-sound, würkli guet gmacht aber irgendwie willer sich nöd so rächt mit mim gschmack ahfründe. nöd vom style här (i love nujazz!) seit mer eifach nöd so viel vom usdruck. drumms sind aber ganz geil!

stanekk:
hät sehr schöni elemänt dine, im gsammte ischer mir chli z'verwurschtlet. dä basslauf findi sehr guet!

stinkyfingaz:
uh, dä tackt hinkt bös. vom ufbau her z'langwiilig, eifach loop an loop...vorallem bi dämm funkloop wo nüme wett höre und so ganz einsahm vor sich hii loopt :P chli meh schnippsle wär en guete tip um dä tacktproblem entgegäwürke.

strikk:
dä bass jagsch immer voll durch dä expander, oder? ;-) chunnt no fett!
din beat hät en ganz eigne charakter, das findi cool. aber irgendwie vermissi no e melodie oder irgendwas wo sich durezieht. suscht in sich koräckt, nöd ganz min gschmack aber guet.

zeekysoul:
gfallt mer nöd, tönt chli erbärmlich (also vodä melodie här)
die dämpfte snares tüsched mer irgendwie äs ohreproblem vor hehe :D

cjp:
ah, nomol en gnuss zum schluss. schöni melodie anezauberet, passt irgendwie alles rächt guet zäme.

ändlich durekämpft :D

............................................................

and the winner is:

1. CHRAENSCH
2. LOS TURNTABLOS
3. FLETSCH

............................................................

I.C.S.
14.11.2004, 18:02
bin noni dure mit mit komentärschribe.. bin grad chli im stress. aber mini top 3 sind definitiv:

1) spenzasequenza
eifach die beschti beatbautechnischi leischtig. krass was du us de samples gmacht hesch!

2) lügner
isch eifach mit abstand am beschte produziert. de beat spricht mich zwar ned sooo a aber er isch trozdem top!

3) mope
au geil produziert, geili bläser! gfallt mer sehr guet, hanen scho paar stunde zum üebe missbrucht. :)

thieu
14.11.2004, 18:37
1. Spenza Hä der komisch gfunne am Afang. Güät, aber sehr Speziell und nah dem das i hiä (http://www.gantlihof.ch/SOUND/spenzaundthieuli.mp3) probiert hä ob me druf cha rappe finnis wirklich ganz geil... Bi halt schlicht und eifach nur eine wo nach dem Aspekt bewertet...

2. Äs isch de Lü... Schöns Teil. So ver bim Freestyle dri heiche z bliibe... Halt ganz hiäbsch...

3. Mope Weiss nit obs dara liggt das mir der Style va Liit wo üs der elektrisch Sparta ine Hip Hop gipendlet sind eifach passt, aber bi dem Teil passts halt eifach...

Nebebi... Eph & Konfus sind öi nu bi de Favorite...
und öi der Kilar aber cha nit z Zwei Walliser ini Top drii stelle susch heissts wider vo wege VS Mafia... Aber uf jedefall en coole Beat.

Lügner
14.11.2004, 18:42
1. ICS
Ich säge nume: Gnickbelaschtig = höch! Shit ist brutal thight.

2. Mope
Di Shelf-Effects uf de Bläser: Royal
Suscht au höche Nickfaktor

3. F-Rahiiiiiiiiim aka Törntablos
Bin ebe au so en Vertroimte Triphop und Dub-Freak
und das huere id längi zogene Ride wo de Pianoteil aafangt
eifach Hammer

Spenza chämmti de Inovation 2027-Bonus-Priis über für Kompromisslosäs Wagnis .... andersch geile Aproach zum sämple ... aber da ja dSämples vo Dir sin und ich weiss wievill das uusmacht gits Chef-Abzug .... trotzdem eine vo de ganz Thighte!

Spooly
14.11.2004, 19:56
ächt fetti Beats derbi :kiffer:

1. Konfus
2. Domi
3. EphToDaRhyme

:)

kilar
14.11.2004, 21:21
Voilà, mini kommentär und d "ranglista" gfinneder z unndruscht:

Cjp: fetti gitarr, beat chäntimu no biz me pushu (mim hi hat?), wirkt abghackt

Big samy: d melodie spricht mi nid a (immer der glich ton ufz eis), das klavierecho und d harfa zwischundri sind geil

Chraensch: der afang geil zämegschnippslut, wirkt aber biz nervös…ab 1:06 wird der beat aber so DERB GEIL! Super klavier understützt mit der flöta, teil ab 3:07 gfalltmer wider weniger obwohl d bassline fett isch…ab 3:50 findi der jazzig „touch“ voll geil und wient am schluss wider alls zämegmixt hesch! Probs fer z experimentieru!

Cobbez: güet gmacht, es het aber immer wider ten wo nit dripassunt, falsch tenunt.

Dan: der bass biz lengwiilig, kei zämuhengendi melodie

De k: fätzt der beat! Di brassmelodie gfinni natirli geil…darum hänischi ja öi gibrücht, brass gli biz z lüt. Monoton?

Domi: isch geil! Bausch em afang richtig spannig üf! mier gfallunt die elektrogrüsch no, schöni pianomelodie, isch das was me da ganz teif gkehrt (im hintergrund ab 0:20) ächt die harfa da? Gfalltmer wirkli

EphtodaRhyme: power durch di geile drums , aber doch fascht z hert! Geili bassline

Fletsch: das klavier am afang gfalltmer gar nit, tent so „jammerig“, geilz snare, z hihat aber nit

ICS: nid sehr melodiös, bounct aber gli. Fette bass! Aua!…ab 0:50 stimmt d harmonie nimme!

Jean: abghackt, obwohl d melodie no güet chämi. fählt es durchgehends drum.

Katensky: afang tent wie der soundtrack zumu halloween film! Bass tent falsch, d melodie spricht mi nit a, wo isch z snare?

Klibe: sehr schöni melodie am afang, bass tent öi furchbar falsch, z snare z lüt.

Konfus: fett, tent aber fasch zu „fröhlich“ fer mine gschmack, schöni bassline, vill abwäxlig, geilz outro

LAN: kenne mi bi „breakbeats“ nit üs, müess allerdings sägu sehr schöni melodie (so bi 2:58)… öi nit eifach

Lügner: wie die drums drichämunt: eifach FETT! Und die drumbreaks öi! Sehr schöni pianomelodie. Bass biz lengwilig. Das „geklingel“ im hinnergrund geitmer aber mit der zit biz ufe wecker. Gliich, sehr giglungne beat!

Mope: super üfbau vam ganzu beat. bouncige Bass! Mich flashunt die hoche brassstelle no, s cha einum öi biz ufer wecker ga, aber d melodiefiehrig voll fett!

Nacho: mier gfallt das abwäxelnd hoch „tüütlu“ am afang no güet, aber wo is se snare? mit der stell 0:44 hättisch me chenne machu, psycho melodie ab 0:53 wo gli geil chunt

Ndpsycho: afang tent chrumm, monotoni melodie, bass chunt no güet aber das gitarrli da zwischundri…hmm

Nise: komischi melodie, s passt alls irgenwie nit zämu…sorry

Paranoia: mier gfallt das piano uberhöipt nit! Der bass isch öi swie komisch! Gfalltmer nit…

Roctwo: Teil ab 0:30 isch geil! Schön harmonisch! D melodie spricht isch sehr schön, hibschi drums, aber z snare chunt nit so güet!

Roeschti: das klinglu zwischundri (z.B ab 0:07) tent fer mich wie : insane in the membrane! Der Teil ab 0:40 isch irgendswie luschtig aber findi voll fett! Schat wirz so underbrochu.

Ruedi snare: komischus chrüsimüsi…meh weissi nit derzüe

Scope: d melodie isch scho seeeeehr eifach , aber en geili bassline, breaks gfalluntmer nit, wirkt eitönig

Spenza: eifach voll geili drums, öi wient immer wieder variatione dribringsch…. En u hüeru üfwand nit!? Sind das „triole“ da bi 0:27 menand? Voll fett! Epis negativs, sisch nit sehr melodiös... hä eifach lieber melodie…

Stanekk: wirkt irgendwie wirr, drums sind scho gat eh schwach

Stinky fingaz: flotti funky melodie, chunt aber mit der zit lengwiilig, der wäxel bi 0:47 passt nit eso dri, und wenn beides zämu chunt tents falsch….

Strikk: ratsch, ratsch…. Offbeat, offbeat. D idee isch güet, mier gfallt aber das gitarrsample nit.

Zeekysoul: d samples passunt nit güet zämu, wient die drums gsetzt hesch isch nit schlächt…keep on doin’!

-------------------------------------

PLATZ 1: CHRAENSCH
PLATZ 2: DOMI
PLATZ 3: LÜGNER

-------------------------------------

Fletsch
15.11.2004, 09:57
:bolognais

And The Winners Are:

1) kOnfus (36 Punkte)

1) Lügner (36 Punkte)

3) Los Turntablos (30 Punkte)

4) Mope (26 Punkte)

5) ChraenschLee (17 Punkte)

6) I.C.S (15 Punkte)

7) Spenzasequenza (13 Punkte)

8) Domi (11 Punkte)

9) Kilar (10 Punkte)

10) Fletch (9 Punkte)

11) CJP (6 Punkte)

12) Röschti (5 Punkte)

13) LAN (3 Punkte)

13) Strikk (3 Punkte)

13) de_k (3 Punkte)

16) Scope (2 Punkte)

16) Rocktow (2 Punkte)

18) Cobbez (1 Punkt)

has jetzt 3mal duregrächnet und hoffe das alles stimmt!? susch ->PM

Danke a alli wo Beats baut oder gvotet händ! S hät Spass gmacht mit sonere guete Beteiligung!!

Urs Schmid
15.11.2004, 10:21
Dr Achte het bi dier meh Pinkt wa dr Sibte...

Aber will mal nid tüpflischiisse.

Gratulation ani Gwiner, het mi öi als Konsument es absoluts Hammerbattle gidücht...
Meh serigs!

Fletsch
15.11.2004, 10:38
Dr Achte het bi dier meh Pinkt wa dr Sibte...

Aber will mal nid tüpflischiisse.

Gratulation ani Gwiner, het mi öi als Konsument es absoluts Hammerbattle gidücht...
Meh serigs!

Uh merci für de Hiwiis! Chan passiere im Stress. Aber jetzt stimmt d Reihefolg.

Fals namal öper en Fehler findet -> PM

Irgendeis
15.11.2004, 10:45
Gratulierä!!!

Ha leider niä Zyt gha zum all Beaträg z'losä oder sälber was z'bastlä. Aber di meistä woni schnällschnäll glost ha, hani voll easy fundä. Händ ja huerrä vill mitgmacht, so sölls sii!

Also nomal Gratulation an kOnfus, Lügner und Los Turntablos!

Äs werded scho di richtigä gwunnä ha.

Shorty
15.11.2004, 10:57
han mal nahgrächnet wil ich momentan nüt bessers z'tue han und han zwar di glich ranglischte aber e anderi punktzahl!!
bi mir hät de konfus 37 P. wie chunnsch du uf 51??

aber glückwünsch und fetti propz a alli!

konfus
15.11.2004, 11:38
äs merci an alli wo für mich gstumme händ und fetti probs an di andere podeschtplätz!
eigendlich probs a alli wo mittgmacht händ, dä durchschnitt isch ufeme guete niveau!

so ez höri uf schleime...:D

I.C.S.
15.11.2004, 16:52
ha au anderi punktzahle, aber glichi rangliste :D egal, händ eh al gwunne wo mitgmacht händ.

wenn gat witer?

strikk
15.11.2004, 17:32
yeah. congrats ad gwünner. gaht voll in ornig !!!

wiiteri props gönd usä an fletsch!!!

isch ja langsam äs huerä ding zum zäme-hebbä, und eimal meh
probs a ali teilnehmer und voter: s isch eifach nume geil,
jenschti leischtet das was, känne motzt, känne hatet,
känne chunnt mit "diä und diä sind übervorteilt", känne
kritisiert d votings, laht dä anderä ihrä gschmack,

ich mues scho säge jungs, da wür jedäm hippie s träne-
wasser laufe.

und jetzt verzellet mal, was passiert mit däne beats,
bhaltet er diä, spändet er diä aightgenossen-mc's?

wiiter würdi mache wänn dä thread mal schön uuskoschtet,
uusdiskutiert isch, ev. änderige abgsproche sind, dä fletsch wieder mag organisierä und dä kOnfus sini samples gschnittä hätt, oda?

:) :) :)

äs persönlichs merci gahts usä an Hans Nötig. dank dir
bini uf dä lischtä, mann :D

Roctwo
15.11.2004, 17:40
he jungens

hät spass gmacht das ganze z'verfolge. bin leider nöd zum vote cho.... sorry

also wäg de frag was mit de beats lauft.... mine chamer bruche (für was au immer). wännen überhaubt öpper wott bruche :p
han eh nur 3 stund investiert:D

meh gsehts ja a de platzierig, het mer villicht chli meh müe müse gäh hehe.

piis a alli

Chraensch Lee
15.11.2004, 17:46
glatti sach gsi, pröps a all organisator und mitbeatbastzler und voter.

MIn Beat wird glaubs scho bruucht sovills mer isch...
Aber falls eine find de Chränsch macht geili Beats, ich bruchs zum reime, nur fröge :D

strikk
15.11.2004, 17:59
ich find dä chraensch macht geili beats. ich bruch eine zum reime ;)

naja, hanmer eifach überleit, mer sötti das eigentlich bi jedem abklääre. frei-gäbeni beats chönnt mer sammle imnä pool - demits sichs mc's chönnd zieh.

ich känn en huufe mc's wo dringenscht beats bruchet, diä sind eifach ehner nöd ufem aight. wämmer aber da chönnti ä sammlig starte, chänntmers ebä au bränne, wiitergäh, connecte...

hmmm, mal luegä wär sowas organisiert :D

(susch spätischtens abem BBB7, deet chönnt mer bi jedem beat agäh, öbmer en sälber brucht oder freigitt.
1. änderigsvorschlag sozäge...)

chraensch, ich chumm dänn go fräge wänni würkli zyt han -
ich find diä beats ächt geil (susch heissts nacher wider dä strikk seg manisch und nöd sorgfeltig :D :p :D )

Fletsch
15.11.2004, 18:13
Original geschrieben von strikk

ich mues scho säge jungs, da wür jedäm hippie s träne-
wasser laufe.

und jetzt verzellet mal, was passiert mit däne beats,
bhaltet er diä, spändet er diä aightgenossen-mc's?

wiiter würdi mache wänn dä thread mal schön uuskoschtet,
uusdiskutiert isch, ev. änderige abgsproche sind, dä fletsch wieder mag organisierä und dä kOnfus sini samples gschnittä hätt, oda?

1. Aber würklich! Huere Hippie-träff da! hehe..isch huere friedlich und so laht sich au guet schaffe!

2. Ich find au das mer us dene Beats na meh söti mache! Müemer ois mal öpis ifalle lah! Villicht heted ja Lüüt us em Reim forum gueti Inputs?!???

Ich bin grad dra es churzes aber klars Regelwerk z schribe mit de wichtigste BBB-Infos und Inputs us em andere Thread da! Git denn en neue Info-Thread damit nöd immer all müend nafröge wie's gnau lauft ;)
Schicke de Entwurf nächstens a paar vo oi wo scho länger bi de BBB's debii sind zum ergänze und abhake! Okaay?!

Das währ mer ja na wenn de BBB sött unübersichtlich werdä! Pha :p

Gratulation ad Gwünner! iihr händs verdient!

cobbez
16.11.2004, 08:50
Original geschrieben von Fletsch

...
18) Cobbez (1 Punkt)

dafsch de schu nu anäschribä, dass äs nu platz 19-30 oder so gid schusch fühl ich mich so as letschtä... :D

propz a gwünnär, hoff ich checks au mal so wi iär!!!

Klibe
16.11.2004, 18:02
Original geschrieben von kOnfus

klibe:
aber das chunnt scho, nim mal ah machsch nonig so lang beatz?

Ja stimmt... mach ersch s 2. mal mit und beatz machi ersch sit sehr churzer ziit... aber irgendwie und irgendwänn mues mer afange!

Hilfriichi tipps sind immer wilkomme!

Tscho

I.C.S.
16.11.2004, 18:28
Original geschrieben von Klibe
Hilfriichi tipps sind immer wilkomme!

de hilfrichschti tip isch de: üüüüüüeeeeebbbbbeeeeee :D

Röschti
16.11.2004, 20:18
jo voll geil xi das ganza!!!

übrigens, min beat kann neh wer will...han na ufem magix music maker gmacht ka...obwohlsmr fasch peinlich isch zum säga...:D

Domi
21.11.2004, 10:53
wenn startet zBBB7?

:D

Fletsch
21.11.2004, 12:27
D Samples sind in Arbeit, also wirds scho bald mal losgah! Afangs Dezember öpe.

LAN
21.11.2004, 14:58
*freu* ... :D

I.C.S.
21.11.2004, 17:56
D Samples sind in Arbeit, also wirds scho bald mal losgah! Afangs Dezember öpe.

:eek:

Domi
21.11.2004, 20:04
Si dSamples vom Konfus?
(doch immer dä wo gwinnt!?!?!? oder?)

Chraensch Lee
21.11.2004, 20:25
jaaa, neui samples...

Wenn öpe fangt de nögshct bäddl aa?

Domi
21.11.2004, 21:01
äbä, dr Fletsch het gschribe "afangs Dezember"

:D :D :D :D

Fletsch
21.11.2004, 21:15
Jep d Samples chömed vom kOnfus!

Fletsch
23.11.2004, 08:53
Yeah, was halted ihr devo wenn mer vo dezember über Wiehnacht/neujahr en Remix Battle laufe lönd und de BBB im 2005 started?!?

Ich han gester Abig zwei Acapellas übercho vome kanadische Undergroundkünstler. Mit freier genehmigung zum i eusem Battle verbrate!!

Und man Typ häts druff :kiffer:

flaboflash
23.11.2004, 09:01
Yeah, was halted ihr devo wenn mer vo dezember über Wiehnacht/neujahr en Remix Battle laufe lönd und de BBB im 2005 started?!?

Ich han gester Abig zwei Acapellas übercho vome kanadische Undergroundkünstler. Mit freier genehmigung zum i eusem Battle verbrate!!

Und man Typ häts druff :kiffer:

lieber zersch de BBB-Battle, meiks mor fön!

spenzasequenza
23.11.2004, 09:05
bring di accas! oder me chànntis kombiniàre? heee!

also accas zäme mit eme Sample pack vom Konfus, (oder wer het gwunne?) und hoppla schorsch....

flaboflash
23.11.2004, 09:33
Original geschrieben von spenzasequenza
bring di accas! oder me chànntis kombiniàre? heee!

also accas zäme mit eme Sample pack vom Konfus, (oder wer het gwunne?) und hoppla schorsch....

das wär natürlich au ganz en fetti sach...

Fletsch
03.12.2004, 21:39
Bald isch es sowiit. Wiehnachte und Neujahr staht vor de Tüür. das heisst näbed Läbchueche, Schoggi, Mandarindli und ähm..Alkohol?! Gnuueg Zit zum id Baschtelschtube hocke und anstatt Cherzli d Boxe bränne z lah. Mir started am SO 12.Dezember mit de Jungferfahr vom Remix Battle. Natürlich nur wills passend isch zu de Jungfrau Maria und em Christchind?! Naja... aber checked uf jede Fall Hodgesmusic.com (http://www.hodgesmusic.com)

Ich würd säge fanged scho mal ah Samples sueche, oder na eifacher...wünscheds oi uf d Wiehnacht :p

KS_MaEsTrO
11.12.2004, 04:34
hallo zusammen...
ich bin hier neu und möchte euch erstmals alle begrüssen... :)
respect für forum-bossez - euer forum ist geil ;)

zweitens RESPECT for BEATMAKERZ :)

und drittens (weil im beatbattle-info nicht steht ) wollte ich fragen
"wie lange soll ein beat sein" - gibt es Regeln oder nicht?
und wenn fängt der neue beatbattle an?? ich möchte auch mitmachen :cool:

PEACE

Fletsch
11.12.2004, 09:42
Original geschrieben von KS_MaEsTrO
hallo zusammen...
ich bin hier neu und möchte euch erstmals alle begrüssen... :)
respect für forum-bossez - euer forum ist geil ;)

und drittens (weil im beatbattle-info nicht steht ) wollte ich fragen
"wie lange soll ein beat sein" - gibt es Regeln oder nicht?

und wenn fängt der neue beatbattle an?? ich möchte auch mitmachen :cool:

PEACE

1. herzlich Willkommen frischling!! :D

2. Stimmt, dass steht noch gar nicht drin! dann geht die Frage gleich an alle. wie lange soll ein Beat mindestens sein?!
Ich schlage mal vor mindestens 2min. (soll ja auf jeden Fall nicht nur n Loops sein)

3. Am Sonntag fängt ein neuer Battle an. Hau schön rein :kiffer:

cobbez
11.12.2004, 10:40
ich meinti ez mal, 1:30 würdis au tuä->wird ja eh mit dä ziit langwilig und wenn mär würkli abwächslig bringt über di ganz spanni chamer nä ja immer nu lengär machä...

nise
11.12.2004, 12:11
jo für die wo eh nid viel meh als 1 loop ahnebringe längt also 1:30 looooocker...

Fletsch
11.12.2004, 12:17
Original geschrieben von nise
jo für die wo eh nid viel meh als 1 loop ahnebringe längt also 1:30 looooocker...

Ebe sött s Ziil nöd sii meh als nur ein Loop anezbringe?! :confused:

cobbez
11.12.2004, 13:07
aso wenn i 1:30 nur ein loop inäbringsch, isch das für mich kän loop me! :D
nei, wen ich s'letschte BBB aluäg isch eigentlich so zimli jedä beat phasäwis chli langzogä gsi, eifach wil kä rap drüber gsi isch. ich schetz ez mal, nach 1:30 chasch s'könne vom bastler beurteilä.

nise
11.12.2004, 13:47
ich schetz ez mal, nach 1:30 chasch s'könne vom bastler beurteilä.
soischesforealmyman!

ichdrinkniemehbier, immerbnogrindweh unterallersau

cobbez
11.12.2004, 14:19
ich schetz ez mal, nach 1:30 chasch s'könne vom bastler beurteilä.

...rsp dä beat wird nümm bessär oder schlächter aser schu isch... :D

Fletsch
11.12.2004, 14:56

ichdrinkniemehbier, immerbnogrindweh unterallersau

:kiffer: :kiffer: :kiffer:

Easy denn schirbi mal is Info mindestens 1:30..dasch scho easy

nise
11.12.2004, 15:00
ich würd eher schribe, maximal 3min oder so, well wenns kürzer isch als 1:30 isch jo au easy...
s miesahme sin jo die wo z lang sin...

noch 1liter ice tea, 0.5l redbull und eim cuba libre gohts mr langsam wieder besser, aber bruch glaubs no chli jim beans...
dasch e zmorge!

p.s. übrigens, was haltet ihr vo dr idee, dass jede d files vom proggy woners macht au no postet? s het niemerd e antwort gschribe im andere thread glaubs...

Fletsch
11.12.2004, 15:05
Nene...also under 1:30 gaht nix! Schliesslich sölled die wo viel Arbet dristecked au öpis devo ha! Mir sind ja kei Minimaliste ;)

Mir händ die Diskussion scho mal gha und döt häts sogar gheisse das z churzi Beats nöd sölled bewertet werde! Susch stellt denn jede eifach en churze Loop ine und denn isch au nöme spannend zum lose! Ich persönlich finde die lange beats nöd müesam. Es normals Instrumental isch ja au um die 4min und wens geil isch machts mir Spass so alng z lose :D

Fletsch
11.12.2004, 15:07

p.s. übrigens, was haltet ihr vo dr idee, dass jede d files vom proggy woners macht au no postet? s het niemerd e antwort gschribe im andere thread glaubs...

Ich han mal en Thread ufgmacht zum so Fruity Files ustusche. Häts aber niemer öpis dripostet. Ich glaube wenn d Lüüt da viel arbet drigsteckt händ wend's au das es ihre Beat blibt.

Aber spannends wärs würkli zum mal hinder d Kulisse z gseh!

Beatnik
23.02.2005, 01:25
Lieber Spät als nie, he ha

Han jetzt mal alli Beats genau dureglosät...gib mal miis Feedback zu dene Beats wo mich am beschte dunket (4 Stuck))

PROBZ a alli wo mitgmacht händ!

Rang 1: - SCOPE
Ganz eifach, dä beat isch düster, hett Style und ich find mer chan dä au guet Ohni Rap losä!! Probz, gfallt mer sehr sehr guet, erinneret mich chli a Necro ;)

Rang 2: - KILAR
Dini Soundqualität isch nöd grad Super, aber dini Idee hinder dämm Beat isch gaaanz Fett! chli meh Druck drinn und dänn isch das Teil dä Killer! PROBZ!!

Rang 3: - KONFUS
Suuberi Sach, chan mer nöd dra umemeckere....isch sehr schön gmacht, git eim e positivi Stimmig! Aber chli "normal" und berechebar, wiä am Lügner siin Beat au..isch jedoch Gschmacksach, uf jedefall au Fett!!

Rang 4: - Chransch Lee
Gfallt mer au sehr guet, asl RJD2 Hörer isch so schräägs Züüg immer geil...aber es fehlt au dä Druck (Bass) wenn dä ume wär wärs en Killer....dIdee isch Hammer! Probz!!

kilar
24.02.2005, 17:44
@ beatnik: merci