Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : breakers wanted!!!

zeusel
24.05.2004, 21:54
am freitag, 28. mai, findet im schiffbau 10 (nähe cinemax, escher-wyss-platz, zürich) eine 14-K-party statt, bei der screwd und zeusel ab halb zwölf oldschool-electro auflegen und alle breakers herzlich eingeladen sind, ihre skills und routinen zu präsentieren.

flyer unter 14-K (http://www.14k.ch/Flyers/20040528_flyer.jpg), novilon vorhanden.

bis dann

z

nobra
24.05.2004, 23:20
i chan nur dä turtle aber i mache streetdance 4 real reppin caribic bboy flavour stylez back in 93.

ich mach au break mit dinere lp voll krassè!! :cool:

zeusel
25.05.2004, 05:28
chumm eifach värbii, noby nob, und mach dä six-step-pausä-gloon...

nobra
26.05.2004, 06:37
dä six pack powser tron?

jojo du bisch wieder mol vooool düre :p
i muess gucke wie wind goht mann i bin grad ufgwacht und mis natel isch down = kei sms empfang i dreie no dure min akku isch kaputt lauft nümme und jettz``? wie spot isch ah döte isch uhr aber kei sms nix :(

gueeeeet nacht alda!
:banana:

carpe
30.05.2004, 12:56
hmich find das irgendwie jedesmal luschtig. heisst immer breakers are welcome. aber iitritt muess mr trotzdem zahle. naja ich weiss ned so rächt ... aber stelled euch mal en party vor und es staht dj's are welcome ...und die müennd au bläche.

wenn partyorganisatore bboys wännd, dass ihri party fetter wird, denn sölled gfälligscht es paar engagiere. dedj bechunnt ja au sin stutz und treit wesentlich am glinge vode party bii.
Ich finde eifach es hett sich chly iibürgered, dasses denn heisst, ja bboys chömmed sicher au no chly cho umehüpfe für nüüt.

ich hoffe ihr gsänd wasi wett aaspräche.

nobra
30.05.2004, 21:44
man bisch e bbyo fotze tanz nöd für $ tak din name back rep & supp the tru shit.

pseudonym
31.05.2004, 03:24
Original geschrieben von carpe

ja... dass dir dä cash eifach zwichtig isch.
s isch definitiv so, dass brakä chli z churz chunt a pardees- aber dänn ischs doch kuul, wänn a somne event, wiä bim zeusel, d breaker agsprochä wärded. ich mein... das isch soch eifach geil, wänn eifach äs paar afangäd breakä, wänn sich än chreis bildet unz eifach voll abgaht... und für dä braker ischs sicher gnauso dä flash, wäner i dä mängi sini chreis chan zieh... also, ich xehn nöd so ganz, wieso dich das so stört... klar, wännd 50.- hetsch müsä bläche wärs was anders xi, aber so...

zeusel
31.05.2004, 15:33
carpe, mit derä iischtellig ändisch no wiä dä tuff-kid imänä dj-tatana-trance-video!

äs isch okay dass än gwüssä turnover schtattfindä muäss für jahrälangs training und di nötigi sälbschtdisziplin, abär äs git da scho no än untärschied, ob amänä boty tanzisch odär anärä 14-K feetä. weisch wini mein?

chasch di gern mit dinärä posse für d'neueröffnig vonärä migros-filialä värpflichtä lah odär dä nächschti zweifel-spot machä, abär so verallgemeinärä dörfsch eifach nöd.

du hetsch mär ja chönnä ä nachricht zuächoo lah, dänn hetti sichär öppis mit dä gäschteliischtä greglät. und äs isch nöd so, dass mär uf'd breaker als show-elemänt aagwiesä sind, das isch kei komerzielli feetä gsii, wiä au dä gratis-champagner am 12i bewiesä hät, sondärn mä händ dä jungs vo früähnär wellä d'möglichkeit zum breakä büütä. und da sind halt ebä au andäri bzw. jüngäri "welcome" gsii. damit än stylemässigä oldschool-newschool-uustusch stattfindä chann.

ich han mit äm screwd zämmä dä ganzi oldschool-shit gschpillt und du hettsch sichär au dä eint odär andäri musikalischi läckerbissä für i dini sammlig gfundä: "funky nassau" häsch zum biischpill nanig kännt und "one more time" seit där au nüüt.

also wänn ich eu doch s'nächscht mal iiladä, dänn gang doch nöd grad dävoo uus, dass äs sich um än hip-hop-ripp-off à la claude handlät, sondärn um än ächtä jam wo's ehrlich nur um d'sach vo früähnär gaht.

äs isch übrigäns extrem fett gsii, dä chreis riisägross und äs händ öppä ä schtund lang lüüt tanzt, druntär au villi meitli (odär jungi frauä).

also carpe, grüäss dini jungs ganz liäb vo miär und villicht sind är ja s'nächscht mal mit däbii...

carpe
01.06.2004, 23:23
tschau zeusel

ich ha mir vorem letschte post ned d'müeh gmacht und abzchekke was das füren party genau isch. han ned gwüsst, dases en jam mässige aabig gitt. han halt an en party dänkt, wo am schluss für öpper meh als nur es chlises sackgäld useluegt. Und ich findes eifach ned korrekt wennöpper sich en goldigi nase vrdient während die andere läär uusgönnd. das chan eifach ned sii. ich bi meh als einisch amene jam vomene jugendhuus gsi und ich weiss was du mit uustusch meinsch.

und das mit de migros-eröffnig isch ämel guet wenn das öpper macht für gäld. ich meine du chasches au so gseh: die vode migros dänket sich denn halt wenn de erscht seit er choschtet soundsovill, mir gönnd zum zweite. wenn de aber weniger chan, aber au weniger oder nüüt choschtet nähmets de. und genau das zerschtört indiräkt denn wider d'szene. d'szene muess sich schlussendlich sälber gäge use verteidige und somit au s'aahsehe vom bboying steigere, i demm denn de ade eröffnig uuftritt wo am beschte isch.

und das mitem "tanz ned für stutz" chasch grad bhalte. en erbrachti leischtig erfordert (meischtens) en gägeleischtig. so gsehts uus. und wenn jetzt en gmeind chunnt und en uuftritt z.b. anere jungbürgerfiir wott, denn isch das sicher ned für gratis.

aber ebe die diskussion hetts sicher scho vor jahrzehnt geh wo rap langsam uufcho isch ... also wieso sette mir das ganze nomal dürechätsche.

zeusel
02.06.2004, 02:07
sali carpe

luäg, ich han niä gseit "tanz nöd für schtutz", das isch bullshit. ich meinä nur "tanz nöd für jedä schtutz", so vill zur zweifel-snacketi-wärbig. s'tatana-video chammär no knapp durägah lah, will's dä breakdance wiedär ä chlii publikumsfähigär macht und evtl. au dä nachwuchs fördärät.

abär das mit äm schtutz känni au vom uuflegä; wänn i nach germaniä gang, dänn choschtät das eifäch mindeschtäns 450 frankä odär 300 euro pro person (miär gönnd meischtäns z'zweitä) plus reiseschpesä und äs bett vor ort zum pennä. das isch fair, simmär doch ä ganzäs wuchänänd untärwägs, müänd au plattä chaufä und värbringäd vill ziit hintäräm mischär.

nur git's natürlich immär so jugendträff-emporkömmling wo's au für än lappä machä würdäd, hauptsach mal im rampäliächt schtah. das isch's gliichä wiä mit dä breakers. und wänn d'migros ä filialä eröffnät und iähr breakäd isch das s'gliichä wiä wänn ich anärä vernissage uuflegä. nur würd i niä amänä firmänässä vonärä kackbudä odär anärä hochziit vo unbekanntä für gäld schpillä und das meini ernscht.

trotzdem muäss au öppis zruggcho und wänn nöd vo väraschtaltär dänn halt us dä privatwirtschaft; dä buz git untärricht im dynamo, d'angie au, dä sacha meier a dä uni und mad madam hät ihräs eigänä ding uufzogä. red doch mal mit dä schtadt, villicht git's bi "jugänd und sport" bedarf für break-lehrär und break-kürs odär bim schportamt odär dä erziähigsdirektion (diä sind für dä ganzi schuäl-scheiss zuäschtändig).

miär bim 14-K jedäfalls händ alli gratis gschaffät und sind schlussändlich ganz knapp usächoo. also chömmäd doch s'nächscht mal churz värbii, ob är breakäd odär nöd isch egal, abär ziähnd eu doch mal sonä oldschool-feetä innä.

so long

zeusel

carpe
02.06.2004, 19:35
yo zeusel

jetzt hanigrad e paar sachewoni no wett drzue öppis säge.

dasmitem stutz isch ufe i-got-no-brain-post vom nobra bezoge gsi.

und ich gseh du vrstahsch di problematik woni aaspriche, resp. hesch sälber mit demm z'tue.

nur würd i niä amänä firmänässä vonärä kackbudä odär anärä hochziit vo unbekanntä für gäld schpillä und das meini ernscht.

ok. hämmer zwei vrschideni uffassige. ich vrdien gärn gäld mit dem was mr spass macht, wasi sowiso dr ganz tag im chopf han wenni schuelbank muess drücke.

Also ich erchlär dr mal mini lag im Momänt.
Ich bin zäme mitem Mark und em Jan als Uuftrittsgruppe underwägs. Mir hännd en erschte Promovideo gschnitte (sind jetzt z'mizg im zweite) und hennd de säb a allimögliche event-firme, künschtler-agenture etc. gschickt. Ich bin zur Zit no in Uusbildig (neggscht Jahr Matur) und de Jan und de Mark mached Bboying hauptbrueflich (sovill ich weiss de buz au). Sie hännd 8h Kürs pro Wuche, es erschts Standbei. Mit dem allei chasch jedoch ned würkli überläbe. Zudem mache mr regelmässig Strassekunst was au en starchi Promotion hett. Wiitrs hämmer fascht jedes Wuchenänd en Uuftritt. Mit dene Standbei chunnt mr ziemli guet dure. Und das mit de Erziehigsdirektion, resp. öppis ähnlichs im Stil vo Workshops für Jugis (Gwaltprävention etc.) isch in Arbeit, schön hübsch vrpackt inere Mappe mit Bio und und und.
Wasi wett säge isch, dass es zimli hert isch nur mit Bboying durez'choo, aber es isch machbar.

und übrigens, ebe das mitem sich sälber schütze und so ... isch ned würkli vo mir. Isch vode Angie und sie hett vrdammt rächt drmit.

so ich muess jetzt mal is training ... suscht hocki no dr ganz aabig da.

nobra
02.06.2004, 22:38
carpe nschwuchtle den schrieb was denksch und nöd spöter andersch schriebe und pisse das mache dnur nuttene bisch eini bboy pussy huh?,..

zeusel
03.06.2004, 01:52
hey carpe.

luäg doch dass in fiesch innä chunnsch (schportlagär vo dä schtadt züri), du häsch i derä ziit ja au herbschtferiä.

und suäch där ä event- odär promo-firma wo eu mit i's agebot nimmt. dänn git's sonän prozänt und aateil-deal (normal kriägt sonä budä öppä 10 bis 15%) wo nachher alli zfriedä sind.

vill glück und don't stop the body rock.

zeusel

nobra bis ruhig und üäb din schwuchtel-turtle, weisch wiäni mein... :D

zeusel
03.06.2004, 01:55
übrigäns mach i mit äm screwd ä oldschool-compilation mit folgändär playlist:

01. buffalo gals world supreme team
02. who is it? mantronix
03. the megablast bomb the bass
04. breaker’s revenge arthur baker
05. rock it herbie hancock
06. nineteen paul hardcastle
07. beat dis bomb the bass
08. let the music play shannon
09. streetdance breakmachine
10. i feel for you chaka khan
11. operator midnight star
12. one more time third world
13. it’s just begun the jimmy castor bunch
14. give it up turn it loose james brown
15. funky nassau the beginning of the end
16. planet rock afrika bambaataa & the soulsonic force
17. bass generator dynamix II

ich kompiliär und mix alläs, är macht dä ganzi turnatableism. das klappt anschienänd scho ganz guät, am 14-K-jam hämmer jedäfalls alli im sack gha. breaksound wiä früähnär.

cel
03.06.2004, 02:01
Original geschrieben von zeusel
übrigäns mach i mit äm screwd ä oldschool-compilation mit folgändär playlist:

01. buffalo gals world supreme team
02. who is it? mantronix
03. the megablast bomb the bass
04. breaker’s revenge arthur baker
05. rock it herbie hancock
06. nineteen paul hardcastle
07. beat dis bomb the bass
08. let the music play shannon
09. streetdance breakmachine
10. i feel for you chaka khan
11. operator midnight star
12. one more time third world
13. it’s just begun the jimmy castor bunch
14. give it up turn it loose james brown
15. funky nassau the beginning of the end
16. planet rock afrika bambaataa & the soulsonic force
17. bass generator dynamix II

ich kompiliär und mix alläs, är macht dä ganzi turnatableism. das klappt anschienänd scho ganz guät, am 14-K-jam hämmer jedäfalls alli im sack gha. breaksound wiä früähnär.

ua...die woti..:no: danke...für chaka khan...:blingblin ich lieb euch defür...ua.....

zeusel
03.06.2004, 02:05
cel, schpioniärsch mär hinterhär?

chaka isch okay, du hetsch abär liäbär "ain't nobody".

villicht s'nächscht mal, wird nöd di letscht party und nöd di letscht compilation sii...

cel
03.06.2004, 02:07
Original geschrieben von zeusel
cel, schpioniärsch mär hinterhär?

chaka isch okay, du hetsch abär liäbär "ain't nobody".

villicht s'nächscht mal, wird nöd di letscht party und nöd di letscht compilation sii...

:wtf: wieso hinterher spioniere??chume nüm drus...chum lieber go kafi trinke!:no:

ich liebe chaka khan..ob ain't nobody...oder nöd...sie isch es!:blingblin

zeusel
03.06.2004, 02:09
lockär bliibä, das mit äm alüütä hät ja au nöd klappt.:hm:

zeusel
03.06.2004, 02:12
und ich han d'chaka im summär vor zwei jahr im olympiastadion in schtockholm gseh: ich han gmeint äs chämm eini vo dä weather girls (it's raining men) uf d'bühnä!

bum-bum-bum, godzilla vs. king-kong, chchch.

okay, das macht ihri musig nöd schlächter, du häsch rächt. und äs isch fies gsii. sorry, han än ouzo z'vill gha...

spenzasequenza
03.06.2004, 02:14
du da nimmi doch sicher öi grad eini.

sind es paar ganz hibschi tracks druffen.
und ich känne de funky nassau!
und ich meine de nit di gschwuchtleti house schiisseversion,
the beginning of the end!... voila.

wo chame di bschtelle??

cel
03.06.2004, 02:17
zeusel..."nachricht kann momentan nicht gesendet werden"..die ganz ziit, wonich dir hüt gschribe han...:wtf:

ok..ich het au chöne alüte..aber ja..mh.morgen ist auch ein tag:D

zeusel
03.06.2004, 02:17
hey nemoy!

dich hani eh no wellä aquatschä zwäcks ämänä booking i's kafi mokka in thun, falls mal bock häsch.

und mit dä compilation gib mär bitte no chlii ziit, ich luäg abär dass si bis am 26ischtä zum battle of the year fertig isch.

schick mär mal dini datä per PM.

hawaiian
03.06.2004, 08:50
ohohoho:krass:

isch nehm dan auchsch eine

nobra
03.06.2004, 08:59
zeusi lueg aber das den all lizenze häsch en moruk vo das au gmacht hät vor 4 johre ohni lizenze isch jetzt no am zahle.

Kush
03.06.2004, 09:52
Original geschrieben von carpe
hmich find das irgendwie jedesmal luschtig. heisst immer breakers are welcome. aber iitritt muess mr trotzdem zahle. naja ich weiss ned so rächt ... aber stelled euch mal en party vor und es staht dj's are welcome ...und die müennd au bläche.

wenn partyorganisatore bboys wännd, dass ihri party fetter wird, denn sölled gfälligscht es paar engagiere. dedj bechunnt ja au sin stutz und treit wesentlich am glinge vode party bii.
Ich finde eifach es hett sich chly iibürgered, dasses denn heisst, ja bboys chömmed sicher au no chly cho umehüpfe für nüüt.

jo machs doch eifach so, gosch denn ane zahlsch 15 buckz (als investitionsgüter) denn zeigsch was dä druff hesch, zeigsch dini kranke hammer moves und überzüügsch alli, und s negschtmol laade si di i, aber meisch irgendöpper zahlt für ä breaker woner nit mol weiss ob er ka breake.....

und wennd stutz willsch, muesch halt so kiddis unterrichte, so vill ich weiss isch s bedürfniss vorhande.....

aber easy, das so als kleiner tipp am rande

zeusel
03.06.2004, 13:43
Original geschrieben von nobra
zeusi lueg aber das den all lizenze häsch en moruk vo das au gmacht hät vor 4 johre ohni lizenze isch jetzt no am zahle.

ja nobi, ich weiss. nur chasch z.b. tommy boy releases fascht nöd lizänziärä, das wird extrem schwierig. äs git natürlich d'möglichkeit sonä CD als biilag zumänä shirt z'verchaufä, quasi s'shirt choscht 25 schtutz und d'CD däzuä isch gratis. uf dä CD schtaht dänn "for promotional use only, reproduction, broadcasting, hiring prohibited", dänn bisch fein dussä.

odär mä macht halt alläs würklich untär dä hand wiä dä schtern eis mit sinärä "züri slang karaoke", das gaht au. bis so chliinä uuflagä merk das eh keinä und d'suisa cha där am arsch läckä.

geil wär natürlich äs pro-forma-label und d'CD's bi dä KPK machä lah, anschtatt alli dihei bi nacht und näbel sälber z'brännä. mit ämänä aschtändigä covär inärä aschtändigä värpackig. kei sorg, ich pass uuf und mach's richtig.

kush: lass doch dä carpe mit dini weisheitä in ruäh odär liss zerscht di ganz thematik. untärscheidät doch bitte ändlich mal zwüschäd familiäräm jam und kommerziellä veraschtaltig. s'eint isch schpass-oriäntiärt, s'andärä gwünn-oriäntiärt. ich glaub dä carpe und sini jungs zeigäd amänä jam gern ihri "hammer-moves", amänä kommerzteil sölläd's abär au öppis däfür übärcho.

Lance
03.06.2004, 14:50
Als Profi (also brueflich) haesch als Bboy eh kei chance ide schwiiz ussert du präsentiersch dich imene trance track wie de mongo tuffkid wo sich sogar mit andere underhaltet wenner sötti judge ade BOTY usscheidig. De söll sich ma...

All schreied immer nach, keep it underground. Und ich finds au richtig. Breake wird immer underground sii bi dene wo's weg de liebi zum tanze mached. Ich wott nöd gratis a sonen event, schliessli chunnt en MC au nöd gratis ane open mic session... Das passt scho so wies isch. Wobii s'ganz game langsam i die richtig gaht, es git crews die gönd sowieso nuno wegem stutz-priisgeld anstatt mal z'represente us freud und liebi ade sach.
Di ganz uprock gschicht isch au so geil, 90% vo de bboys behauptet sie chönged uprocke, debii haends no nie en richtige uprockbattle gseh a la Brooklyn Style und zwar duren ganze track uf jede verdammti einzelni break. Aber so ischs halt ide schwiiz solang sich jede als de geilscht cha verchaufe und vo sich behauptet er seg dope... tja whatever... Mich reged eifach so werbesprüch uf a la "willst du tanzen wie b2k oder justin timberale, dann komm zu uns, learn breaken"... Das seit wohl alles.

Nobra
Was heisst du "chasch" turtle ? Was für eine ? Und wieviel mal ? Wie schnell ? Wenns guet chasch denn propz.

carpe
03.06.2004, 20:21
ja, mir sind mittlerwiile bi mehrere künschtler agenture (z.b. bi dere da (http://www.celebration-finder.ch/k_suche/update_hits.cfm?id=1665) ) . z.b. gaht gradöppis mit uf hongkong mit sektion kk. aber das staht no ide stärne. und ja die complilation tönt zimli fein ...

und lance ich glaub fescht dra, dass mr mit bboying ide schwiiz cha drvo läbe. es bringt dir eifach nüt wennd a battle etc. gahsch,chunnt ja sälte stutz ine. und anes battle müesse go gwünne will suscht neggscht wuche kei stutz hesch isch ned so toll. mr muess halt zimli mehrgleisig fahre: kürs, streetshows, uuftritt, workshops etc. etc. dörfsch halt nie nei säge und d'lüüt dörfed nur positivs vo dir in erinnerig ha. denn isches durchuus möglich. und ebe das mitem tuffkid hani ja au scho aagsproche - wenn de stutz stimmt... isch ämel en mega promotion, mir reded ja sogar drüber.

ebe mir sind ned as delacreme zum gwünne, sonder zum spass ha, zum de lüüt zeige wer mir sind.

ahja und falls eus öpper wett buche, bitte ned über die künschtler agentur. isch eh zimli überrisse und mr müend die agsprochni provision abgeh.

achja und nobra, uf dis niveau lahni mich ned abe.

so ich muess schowideris training ...

nobra
03.06.2004, 21:45
HAHAHAHAHHAhAHHAHAHAHAHAHHahahahahhahaahhHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH AHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

EXIT SWISSTALK
ENTER AIGHTGENOSSEN

LANCE moruk

nei man i bin nöd nochtragend churz vor mim abgang haha.
jio i chan turtle 1/2 rundi respekt :rolleyes:

peace

zeusi denk dra es git au pussys die wönd die blüete gseh und verpfiffed eifach dini session na mean.

peace

carpe
chasch nür mit pussys uf allne niveaus rede oder stock im arsch? wie chasch demit tanze?... whatever

keep steady

Lance
04.06.2004, 01:41
hehe aight =) Scharf beobachtet. And still not inkognito.

"i chan turtle 1/2 rundi respekt"
damn turtles sind härt bisds down haesch...

Was füren abgang ?

und wtf heisst moruk ? *g* Cha kei türkisch

Peace

zeusel
04.06.2004, 03:15
dä hinkebein-franklin a.k.a morane isch dä ungschlagni turtle-könig gsii zunärä ziit wo's oxa no club gheissä hät und's am sunntig-namittag hip-hop für di jüngärä gäh hät...

nobra
04.06.2004, 08:27
moruk heisst alte ma chchch hehe und i chan au kei türkisch

zeusi wenn isch den das gsi? kenn soxa no so um die 93/94 aber döte isches motorhauben xtc treff gsi mit teKKno :wtf:

carpe
04.06.2004, 13:28
ich glaub denne sinnvolle posts vom nobra isch nümm vill hinzuezfüege.

zeusel
04.06.2004, 13:36
Original geschrieben von nobra
moruk heisst alte ma chchch hehe und i chan au kei türkisch

zeusi wenn isch den das gsi? kenn soxa no so um die 93/94 aber döte isches motorhauben xtc treff gsi mit teKKno :wtf:

1987

da hät's no än helikoptär a dä decki gha wo drin dä dj-pult gschtandä isch und jedä sunntig hät seebach gägä schwamädingä gägä neu-affoltärä gägä örlikä gägä seebach und so wiitär battlet.

nöd z'värgässä opfikä, glattbrugg, embrach, dübädorf und so, vo deht sind diä homies cho wo im 90i dänn afah heroin rauchä händ (sorry a all diä wo das nöd gmacht händ, abär känned iähr dä primitiv lyrics ihrä track "dä dani vo glattbrugg"?).

secundos, scheidigs-chind, schwerärziähbari, värhaltänsgschtörti, söttig us äm heim, sondärbegabti, chlikriminelli. abär ohni gwalt sondärn alläs ufämänä kreativä level.

ja-ja, lang isch's her...

Lance
04.06.2004, 14:37
Ahja *g* Wieder was glernt

Carpe
Meldsch di wennd wieder mal is dynamo go trainiere gahsch vorher, ich bi am dunnschtig amigs dete.. Peeze

zeusel
04.06.2004, 22:08
wo chan ich altä mah än poppin-lockin-kurs machä?

schtah halt meh uf dä latino-scheiss anschtatt bodä-turnä.

meini im fall ernscht...

nobra
04.06.2004, 23:11
dä heli kenni no au dä low rida alles gseh..

bow wow thugged out the end

Razor Cut
05.06.2004, 13:36
@ Zeusel: De Eloy git glaubs pop-locking kürs, het emel mol ... frogsch ihn doch mol.

All peace, no beef

zeusel
05.06.2004, 18:46
eloy? au im dynamo?

meh info bitte, z.b ä mail-adrässä.

merci

Lance
07.06.2004, 12:49
Zeusel
Wenn de eloy am dunnschtig im dynamo isch findi das für dich use.

Peace

Razor Cut
07.06.2004, 17:49
@ Zeusel:

Es isch amigs am suntig, aber ned im Dynamo. Es isch chli wiiter flussabwärts ... weiss leider ned wies heisst, isch imene rüümli under de Brugg. E-mail hani leider au kei. Bin eifach mol det gsi. Isch glaub abem 16°° oder so.

Sorry, weiss isch ned spo gueti info, aber vielicht hilft's dir.

PEACE

zeusel
08.06.2004, 02:06
holla

dankä razor, ich weiss wo (wasserwerkschtrass sind eusi yards gsii, händ deht amigs dosä bunkärät).

wird deht sichär mal iicheckä, sunntig gaht in ordnig.

z