Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Vancouver

danmaster
24.05.2004, 23:03
heila aightgenosse

I gang nögscht samschtig für 2 mönät mit de schuel uf vancouver:D ......ha wöllä frögä öb vo eu scho irgendwer schomol döt gsi isch und mir vilicht paar tipps chönt geh......so vo wägä usgang, coffee shops ........???

greetz:kiffer:

Tante Dagmar
24.05.2004, 23:20
Ich war letzten Sommer für 2 Monate in Vancouver- und zögere nicht, noch einmal dorthinzugehen.

Wenn du zu diesen üblen "Trocken-Drogenkonsumenten" gehörst, dann besuch den altbekannten "BLUNT"- dort ist zwar tagsüber Kiffverbot (Zigarettenrauchen ist dort tabu)
Dort gibts aber einen Raum, wohin Du dich verziehen kannst, um abzukiffen. Ab 18:00 kannst Du dort auf den Sofas abchillen und auch Grünes rauchen...

An dieser Strasse sind soviel ich weiss, 3 Coffeshops nebeneinander gereiht...

Und sonst natürlich folgende Spots abchecken:

-STANLEYPARK
-KITSILANOBEACH
-ENGLISH BAY
-BURRARDSTREET (dort sind viele U-groundshops aber auch so Footlocker`s, Virgin etc.)
-METROTOWN (Riesenshoppingcenter)

Wenn Du auf Boarder/Skaterklamotten stehst... gibts an der 4th AVENUE etwa 10 Shops, in denen Du dich zum Abwinkeln aufgeilen kannst....

so long.... . .. . .

-WHYTECLIFF(!)
-LYNN VALLEY CANYON (oder so ähnlich..dort kannst Du cliffjumpen)

Tante Dagmar
24.05.2004, 23:31
Hier findest Du bestimmt einige schräge Kreaturen resp. Gleichgesinnte muahuahua

Tante Dagmar
24.05.2004, 23:35
aber auch die absolut leckersten "BLUNT-KONA Sandwiches" in der ganzen Stadt

Dirty Fifty
25.05.2004, 07:27
bi 2 mau 3 monet in vancouver gsi.. icehockey gspiut.. drum beidi mau dezämber/januar/februar....

yeah metrotown wirsch öpe eh gseh.. was sich ganz sicher ou lohnt isch ä usflug uf vancouver island... whistler blackcomb.. *gg*

und grad ir nöchi vo metrotown gits so äs chinese "all you can eat" restaurant.. fuck dr name faut mir grad nid i... dert chasch huere fein u äbä unbegränzt viu frässe für irgendwie 7 dollar am mittag und 12 dollar am abe...

faus mau nach "surrey" chunsch zur familie gaggioli-menendez seisch mau dicke gruess :D

Tante Dagmar
25.05.2004, 08:28
@Danmaster

Sehe, dass du aus Saint Cidy kommst. Ich denk mal, du gehst eine oder 2 Klassen unter mir zur Schule :p

Ich nehme an, du besuchst die WMS?! Dann wirst Du vermutlich auch in die LSC gehen. Die bieten Dir dort unter anderem ziemlich günstig mit Carfahrt und Übernachtung einen Whistler-Trip an, auf den ich an Deiner Stelle nicht verzichten würde.

Wenn Du privat mit irgendwelchen Japanern oder Koreanern ein Auto zur Verfügung hast, musst Du mal nach "d'ARCY" campen gehen... ich hasse campen aber diesen Spot wirst Du nicht mehr vergessen. Anblicke aus dem Bilderbuch ...

(ach ja und vertreib Deine Zeit in Canada nicht 5 Stunden am Tag im Blunt Brothers, wie es 70% aller Schweizer-austauschschüler gemacht haben he he)

Pierre Légère
25.05.2004, 08:41
Auch der Pierre war letzten Winter während drei Monaten in Vancouver. Di Schtadt ist wirklich légère. Blunt ist kuhl. Amsterdam Coffeeshop isch schemütlisch. Und wo du was zum dampfen herkriegst findest du schnell heraus.

Die Zeit die du wählst ist nicht schlecht gewählt. Vancouver im Winter ist vom Wetter her zum kotzen! Aber how cares wenn man schon die Zeit tagsüber in der LSC (standard) verbringt.

Vinyl Läden gibts auch zwei-drei geile die ich sehr empfehlen kann.

Einer ist glaub in der Cordova Street und einer Ecke Granville/Robson. Machs du gugg.

Enjoy your trip.

Tante Dagmar
25.05.2004, 08:45
Die Zeit die du wählst ist nicht schlecht gewählt.

Das ist der Witz an der Sache, das hat die SCHULORDNUNG gewählt resp. ist obligatorisch. Das heisst, wenn er nicht 2 Monate nach Vancouver geht(oder in die Staaten), kriegt er seinen Abschluss nicht. Ziemlich schwierige Entscheidung he he...

fReEMaN
26.05.2004, 15:25
Original geschrieben von danmaster
heila aightgenosse

I gang nögscht samschtig für 2 mönät mit de schuel uf vancouver:D ......ha wöllä frögä öb vo eu scho irgendwer schomol döt gsi isch und mir vilicht paar tipps chönt geh......so vo wägä usgang, coffee shops ........???

greetz:kiffer:

eh cool.. minä kolleg isch gat da..
sig voll geil di stadt..

bsunders di mexikanischu partys

:alk: :titts:

ge!hans
26.05.2004, 15:44
ich gah das jahr au na 5 monat.

aber nöd zum kiffe, das chasch au ide schwiiz. kinder, na ja. :D

@dirty, knall mal pm an start. a dich hetti paar frage wege vancouver...!!

peace und wenn öpper vo juli bis november dete isch,
meldet eu mit pm. au wenni nöd vorha mich mit schwiizer abzgäh :-) mer chan ja mal es aug zuedrucke....:cool:

nobra
26.05.2004, 16:41
mann es goht um urlaub und eui gedanke sind bim spliff zieh.

:rolleyes:

Tante Dagmar
01.06.2004, 13:39
Gerade erreichte mich eine Nachricht direkt aus Vancouver Downtown:

Das altbekannte BLUNT BROTHERS ist vor 3 Wochen abgebrannt. Dumm gelaufen...

Dirty Fifty
03.06.2004, 07:23
schad ums blunt brothers aber da ig eh nur wägem ässe dert ine bi ischs für mi haub so tragisch..

fuck wot ou wieder gah..

@nobra: geile siech... lüt wo sich dr ganz tag nume überlege wo si de i dä ferie ihres gras härüberchöme oder sich überlege wi sis über d gränze schmuggle fingi ziemlech beschränkt..

schön hei mir drüber gredet..

Pleschen
03.06.2004, 07:40
ja ja das kiffe, ne kiffe isch nid schlimm macht ja nid süchtig...*lol* kenn das au, das me umbedingt öbis z kiffe brucht ide ferie sunscht schiessts di ja scho huere a z gah wennt nüt chasch mit näh oder kei ahnig hesch obt öbis berchunsch!aber wie de Ge! scho gseit hät kiffe tusch lieber hie ide schwiiz und d ferie tut me gnüesse und d idrück verarbeite so das me en errinerig an das hät!

@ GE!: in Vancouver wirsch gnueg Schwiizer atreffe, isch zimlich en beliebti stadt was studente und jugentlichi agaht!

piis

Tante Dagmar
03.06.2004, 08:06
@ GE!: in Vancouver wirsch gnueg Schwiizer atreffe, isch zimlich en beliebti stadt was studente und jugentlichi agaht!

Muahua! Wenn das schon alles wäre, die Hälfte seines Schuljahrganges besucht dort in Downtown dieselbe Schule...man wird sich also öfters "begegnen" ...

Irgendwie ziemlich sinnvoll, dieser Sprachaufenthalt.

Pleschen
03.06.2004, 08:16
Original geschrieben von Tante Dagmar

Irgendwie ziemlich sinnvoll, dieser Sprachaufenthalt.

ja ist schon so in Vancouver, hab das meinem kumpel zuerst nicht geglaubt das sich da so viel schweizer rumtreiben aber als ich selber da war und pro tag 2-3 schweizer gehört/kennenlernte, hab ichs ihm geglaubt!

piis

danmaster
07.08.2004, 16:23
8 wuchä sind vobi und i bi wiedr i dä langwilligä schwiiz zrug.......van isch echt andersch abgangä... und min marijuana konsum hend sich i grenzä ghaltä wani vo paar kollegä nöd chan behauptä.
hip hop mässig lauft nöd so mega vill. abr s hät so en club gha wos jedä mentig an freestyle-battle gha hend.
z' whistler bini au gsi voll gedigäni city paar sind sogar uf dä glätschtr go boarde bi mer häts geld nüm glanged han öpä 3000.- düräloh i denä 2 mönät.
üsä usgang het eigentlich immer glich usgseh . ... entweder ad beach go suffä odr is billigscht pub is CAMBIE. huere geil gsi so noch 3 wuchä hend üs eifach alli türsteher scho kennt und üs als swiss friends bezeichned:-).
Seg nur eis gönd eifach au mol uf VAN es lohnt sich garantiert. ich werd denn no paar fotis inä fizzä.

piis

wax-resources
07.08.2004, 17:51
För die wo planed no z'goh..
Vancouver Rules!!!

Music check:

SCRATCH RECORDS
726 Richards Street
Vancouver, BC _V6B3A4
(604) 687-6355

BLACK SWAN RECORDS
207 Hastings Street East 301
Vancouver, BC _V6B1H7
(604) 734-2899

BASSIX
217 Hastings Street East
Vancouver, BC _V6B1H6
(604) 689-7734

BOOMTOWN IMPORT RECORDS & CD'S
1252 Burrard Street 102
Vancouver, BC _V6Z1Z1
(604) 893-8696

FUTURISTIC FLAVOUR
1020 Granville Street
Vancouver, BC _V6Z1L5
(604) 681-1766

NOIZE SOUND
540 Seymour Street
Vancouver, BC _V6B3J5
(604) 681-7007

ZULU RECORDS
1972 4 Avenue East
Vancouver, BC _V6J1M5
(604) 738-3232

BEAT STREET NEW & USED RECORDS
712 Robson Street 3
Vancouver, BC _V6Z1A2
(604) 683-3344

RED CAT RECORDS (IN EAST VAN)
4307 Main St. (around 30th)

LOFTGROOVES AT COMMERCIAL DRIVE (in East Van)

HIGHLIFE : (604) 251-6964

FWUH : (604) 687-7464

N(h)igh(t) Life:

jede friitig:

TOKYO LOUNGE Hip Hop
1050 ALBERNI ST - 3rd FLOOR

International Gold Friday em Atlantis (1320 Richards St.) Hip Hop

jede määntig:

Picadilly Pup Hip Hop bes 1 a.m.
622 West Pender Street, Vancouver

chesck osserdem:
Atlantis
1320 Richards Street, Vancouver

BarCode
1236 WEST BROADWAY, Vancouver

Commodore Ballroom (konzärt etc.)
868 Granville Street, Vancouver

Richards on Richards
1036 Richards Street, Vancouver

Shine
364 Water Street, Vancouver (e de gastown region)

SkyBar
670 Smithe Street, Vancouver

Sonar
66 Water Street, Vancouver

Purple Onion
15 Water Street, Vancouver

Stone Temple
1082 Granville Street, Vancouver

Picadilly Pub
622 West Pender Street, Vancouver

wenner biyotches sueched müender of east van (commercial drive region) goh...:p

http://de.geocities.com/waxresources/canada001.jpg
:D :D

xXel
07.08.2004, 20:17
heieiei... i was für shuele si dir das der 2 mönet uf kanada göit... und wie vüu zale der... mir gö grad mau 7 tag uf ängland :hmmm:

naja... was söus.. aber so wie tönt muesi glaub au mau go;)