Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : samy deluxe album snippets...

reezer
25.05.2004, 11:09
HIER WÄRE DER LINK ZUM ALBUM SNIPPET GEWESEN. LEIDER WAR DER ABER GAR NOCH NICHT FÜR DIE ÖFFENTLICHKEIT BESTIMMT!

check it out....

4132
25.05.2004, 11:31
Tönt ganz geil die erste sache...bis grad am loose...

"leute fragen mich jeden tag wieso nehme ich soviel drogen, ich bin jeden tag umgeben von vielen idioten"

Beatnik
25.05.2004, 11:51
Hmm, Bounct scho, also wird rächt Clublastig werdä dänk ich! Stört mich nöd, Samy wird glaub scho wider en neue Standard setzte was Beats abelangt uf eneme Düütsche Album, sehr sehr Ami lastig!

Chunt scho easy, isch hald nüme 2000, es isch 2004!!!

Was ich no krass gfunde han, dä Samy seit s aller erscht mal "nigger" ineme Track, han grad chli en Shock gha, das bisch där voll nöd gwöhnt vo ihm! Aber easy, er söll rihig e chli dräckiger dahercho! Bin uf jedefall sdpannt, und freu mich ufs Konzert im Juni!

4132
25.05.2004, 11:54
Jo stimmt...die 2 Desue Beats sin ächt sehr amihaft...aber mir gfallts jetzt nit schlächt...

solang nit alles so isch und au gmietlichers züüg wie bi de snippets druf isch, denn machi mr keini sorge umme Herr Sorge....

Beatnik
25.05.2004, 13:06
Original geschrieben von 4132
Jo stimmt...die 2 Desue Beats sin ächt sehr amihaft...aber mir gfallts jetzt nit schlächt...

Ja ebe, mir au nöd:D

Und diä Snippets Flashed doch rächt, das Album wird eh e Bombe!!!:eek:

thieu
25.05.2004, 13:08
Original geschrieben von 4132

solang nit alles so isch und au gmietlichers züüg wie bi de snippets druf isch, denn machi mr keini sorge umme Herr Sorge....

Ja finne, das öi so. Bi sogar em bitz possitiv Uberascht. Isch wider besser als Mixtape... Güät isch halt öi nit so schwiirig gsii!

walliserPIMP
25.05.2004, 13:11
mhh mich dünkts chli ähnliche stiil wie z mixtape. isch nit schlecht..isch sam. aber er chunnt mer immer wie schlechter rein..
dynamite deluxe het immer no am meischte grockt! :D

rm
25.05.2004, 13:14
ich finds eigentlich au no e guez snipped, jedoch bini immerna de meinig das de desue nöd würklich en eigete style het. samy burnt aber wie immer.

reezer
25.05.2004, 17:16
musst die links zum file löschen... waren noch nicht freigegeben und nur aufgrund eines fehlers überhaupt hier hingelangt... :D
aber ich bin nicht schuld... :hippie:

PsyKez
25.05.2004, 17:23
hed no öbber d'snippets denn chömersi irgendwo ufelade...

mc rassko
25.05.2004, 17:29
Original geschrieben von reezer
musst die links zum file löschen... waren noch nicht freigegeben und nur aufgrund eines fehlers überhaupt hier hingelangt... :D
aber ich bin nicht schuld... :hippie:

neeeeeeeeeeiiiiiiiiii!!!scheisse hans verpasst!!!:(

#ChRüSiMüSi#
25.05.2004, 17:30
..aso ich finds geil=)
Muss mer das Album anschiinend dä mal chaufe..

reezer
25.05.2004, 17:47
Original geschrieben von PsyKez
hed no öbber d'snippets denn chömersi irgendwo ufelade...

nei, das isch nöd sinn vo dä sach!

ge!hans
25.05.2004, 17:53
ich has abeglade.
leider isch es verbote die wieder ufelade.
aber chasch es für 20 CHF / Minute
i mim auto go lose cho........:blingblin :blingblin

mhmm
25.05.2004, 17:58
abhohlsörwis inkl.?

big_samy
25.05.2004, 18:35
föck, i verpassä scho immer aues irgendwiä... reezer, hättsch am beschtä dä ganz thread glöscht, aber sonä titu la schta u när ischs nix gsi gränz a folter!!!

naja, d rückmäudigä tönä so(-schlächt) wienis haut erwartet ha! aber was ischde mit pures gift 2004??

scope
25.05.2004, 18:59
gloube wirde nid entüüscht si.
erwartet nüt. und wärdet überrascht.

mir het ASD gfaue. si part ufem neue melbeatz-track gfautmer. aber fiu säge är söt si wi vorher. ig finge ne dope. ob clubbig oder hardcore wie zu dynaamitdeluxe zyte. aber gloube är macht für die backpackerz scho nüm der richtig sound.

Beatnik
26.05.2004, 01:21
TIPP

Gönd mal is Limmattalriders Guestbook go luege;)

peace

ge!hans
26.05.2004, 01:58
Original geschrieben von mhmm
abhohlsörwis inkl.?

ab 4 stund hörservice wirsch gratis abgholt:-)

the fouler
26.05.2004, 08:56
ja ich hans au verhängt! weiss öpär wens album usechunt?:confused:

stiba
26.05.2004, 11:46
hanses finest wickeda mc veröffentlicht sein album "verdammtnochma", welches meiner ansicht das level von deutschem rap erneut in die höhe schrauben wird. gefeatured werden sein asd-kumpel afrob, seine frau brooke russel und "seine" newcomer, die headlinerz. beats sind von tropf, dynamite, dj desue, wajeed etc.

PsyKez
26.05.2004, 13:35
Original geschrieben von Beatnik
TIPP

Gönd mal is Limmattalriders Guestbook go luege;)

peace

URL???? ich will das köre

.kerYjameS
26.05.2004, 13:49
man der verpasset nüt....;) :o

Chraensch Lee
26.05.2004, 13:52
Ich find d'Snippets töned no easy, zwar nüt speziells, eifach chli Ami aghuucht, aber scho easy, chutn guet.

big_samy
26.05.2004, 14:12
Original geschrieben von scope
gloube wirde nid entüüscht si.
erwartet nüt. und wärdet überrascht.

mir het ASD gfaue. si part ufem neue melbeatz-track gfautmer. aber fiu säge är söt si wi vorher. ig finge ne dope. ob clubbig oder hardcore wie zu dynaamitdeluxe zyte. aber gloube är macht für die backpackerz scho nüm der richtig sound.

ja i fingä eifach we zb dr afrob party sound macht sich ds ok wüu är lürisch nid sooo viu druf het... aber bim sam ischs eifach schad! i würd viu gäh fürnes album im dynamite deluxe style aber das isch wohl verbi...

big_samy
26.05.2004, 14:14
Original geschrieben von stiba
hanses finest wickeda mc veröffentlicht sein album "verdammtnochma", welches meiner ansicht das level von deutschem rap erneut in die höhe schrauben wird. gefeatured werden sein asd-kumpel afrob, seine frau brooke russel und "seine" newcomer, die headlinerz. beats sind von tropf, dynamite, dj desue, wajeed etc.

wieviu wärdä tropf & dynamite bischtürä? wahrschindläch nur ei track oder so! wenigschtens...

Brodwurscht
26.05.2004, 14:36
Original geschrieben von PsyKez
URL???? ich will das köre
Goosch mol in Multimedia (http://www.aight-genossen.ch/index.php/m=multimedia) Beriich go luägä, det isch dä Link (bis jetzt) no drinne! :kiffer:

edit: Tja, jetzt isch er weg...

diken
26.05.2004, 15:10
houwww...da muessi nachher gad mal hei go suuge.
hoffe ich wird ned enttüscht!

versprich mer nämli huere viel vo dem kerli!

Fletsch
26.05.2004, 17:37
"...Wenn ich den Shit hier irgendwo im Internet seh - seit ihr alle am Arsch. ihr wisst das! Das is exclusive Vorabshit! Ouuuu...bouncebounce"

Hehe, reeezer. musch ufpasse ;)

Wieso gits kei Dynamite Deluxe mässige Sound meh?? häää? fuckt eifach voll ab! :(

nobra
26.05.2004, 18:43
mache dkein scheiss was söll die nutte tour nei isch nonnig frei geh gsi ...

whit label pussy lan

nobra
26.05.2004, 23:18
thx man

Beatnik
26.05.2004, 23:25
Original geschrieben von Fletsch

Wieso gits kei Dynamite Deluxe mässige Sound meh?? häää? fuckt eifach voll ab! :(

Mann, du lebst 4 jahre in der Vergangenheit!! Wir haben 2004!!! Sorry, ich hoffe du hast nun keinen Shock:D :D

Brain
27.05.2004, 00:31
leider hanni genau so öbis befürchtet! mit so sound channi eifach nüd afo. scheiß amistyle beats und dr sam git sich kei müeh bim rappe, wel er isch jo eh de bescht. so tönts zumindest!
naja, hätt jo chönne si, dass es es geils album wird, aber er hett sich leider (us minere sicht) in die völlig falsch richtig entwicklet!

the fouler
27.05.2004, 07:51
also ich finds geil! ich gang das album mir uf jedäfall go zockä... ah und wens usechunt isch mir jetzt au grad beantwortet wordä...

VJP
27.05.2004, 11:22
wär wot scho no am Sämäli zuälosä - eifach längwilig...

Jigga
27.05.2004, 11:38
Original geschrieben von VJP
wär wot scho no am Sämäli zuälosä - eifach längwilig...

dini komentär hämer scho vermisst! :rolleyes:

Aurel
27.05.2004, 12:03
Original geschrieben von Brain
leider hanni genau so öbis befürchtet! mit so sound channi eifach nüd afo. scheiß amistyle beats und dr sam git sich kei müeh bim rappe, wel er isch jo eh de bescht. so tönts zumindest!
naja, hätt jo chönne si, dass es es geils album wird, aber er hett sich leider (us minere sicht) in die völlig falsch richtig entwicklet!

haha... dynamite deluxe heder öppe voll deep greimt oder was? haha... de sam hed scho emmer representet... hed scho emmer devo greimt, wie guet er isch. und das darf er au, als eine vo de ganz wenige. und wenn dehr die beats ned passed, tja... das esch gschmackssach. aber ussage wie "scheiss amistyle-beats" send lächerlich, damals sends au im ami-style gsi... es gehd gar kei "dütschi beats"... scho gar ned usem hause eimsbush...

VJP
27.05.2004, 13:06
Original geschrieben von Jigga
dini komentär hämer scho vermisst! :rolleyes:
wär bisch du? ha eigäntläch niämrt vrmisst.

big_samy
27.05.2004, 13:07
Original geschrieben von Aurel
haha... dynamite deluxe heder öppe voll deep greimt oder was? haha... de sam hed scho emmer representet... hed scho emmer devo greimt, wie guet er isch. und das darf er au, als eine vo de ganz wenige. und wenn dehr die beats ned passed, tja... das esch gschmackssach. aber ussage wie "scheiss amistyle-beats" send lächerlich, damals sends au im ami-style gsi... es gehd gar kei "dütschi beats"... scho gar ned usem hause eimsbush...

klar heter scho denn (fasch) nur representet, aber ufnä geileri art... i findä är het dennzumal no angeri asichtä vo gwüssä sachä gha und das merktmä zimläch guät wemä chli ufä text lost... sis nöiä züg isch o irgendwiä angers ufbout! natürläch hett säch si style witerentwicklet, isch nur d frag öb eim di entwicklig gfaut...
naja, jedäffaus si d beast total angers und i findä mä cha dä beats vo tropf, dynamite und eissfeldt zw. 97 und so 01 scho "dütschi beats" sägä... di hei ächt irgednwiä ä eigentä style!
oder viläch ischs haut gschmackssach, ka...

Aurel
27.05.2004, 13:08
snippet klingt bereits mörderisch, album wird hammer... und dazu noch live in einer woche in meiner heimatstadt... yesss....

.kerYjameS
27.05.2004, 13:29
:whogivesa

german-rap chasch eh nid bruche

(usser torch und beginners)

Aurel
27.05.2004, 13:34
Original geschrieben von big_samy
klar heter scho denn (fasch) nur representet, aber ufnä geileri art... i findä är het dennzumal no angeri asichtä vo gwüssä sachä gha und das merktmä zimläch guät wemä chli ufä text lost... sis nöiä züg isch o irgendwiä angers ufbout! natürläch hett säch si style witerentwicklet, isch nur d frag öb eim di entwicklig gfaut...
naja, jedäffaus si d beast total angers und i findä mä cha dä beats vo tropf, dynamite und eissfeldt zw. 97 und so 01 scho "dütschi beats" sägä... di hei ächt irgednwiä ä eigentä style!

ok, de eissfeldt vellecht scho, aber tropf und dynamite hend scho emmer nach ami tönt... aber esch ja gliich...

wartemer zerscht mal s'album ab und urteiled denn...

thieu
27.05.2004, 13:48
Hä das Snippet öi gloset sums tent güät, sums weniger, aber ja nu! Das sind 9 Minüte und es Album geit uber e Stund. (Hoffentli) Ich weiss nit, was das bringt jetz scho so gross z diskutiäre ob me es Album cha brüäche oder nit!

Will z erst de mal z ganza kehre und de lüäg wer de wiiter. Z Snippet hät aber va miär üs güäti und schlechti Asätz druf!

We will see!

VJP
27.05.2004, 13:49
Original geschrieben von .kerYjameS

de hesch abr no nid so viu ghört...

Brain
27.05.2004, 14:19

wenigstens öper verstoht mich

Hyphen
27.05.2004, 14:55
also i find ihn no cool...

Beatnik
27.05.2004, 16:23
Tatsache isch aber das dä Samy mit siim Sound (ihr hett ebe au es gFühl für gueti Beats), Technisch, Produktionsmässig und überhaupt, IMMER uf enem sehr sehr höche Niveau isch!

Oder kenned ihr es Album vo ihm wo meh alls 2-3 Tracks langwiilig werdät, oder wo dBeats langwiilig sind???

Es chan niemert bestriite, es isch so! Dynamite Deluxe hend dazmal en neue Standart gsetzt, sis erschte Solo Album isch wider en andere Style aber nöd weniger Phatt gsi, ASD isch Beatmässig eifach überirdisch (geili Produzente gha), und dSnippets vom neue Album töned au uf eneme andere Level!

Und nur söttige Sound chan Rap wiiterbringe!

State of the Art:D :D :D

unbekannt
27.05.2004, 19:52
ich will ja niemertem öppis unterstelle oder so, und ich find ja au das Deluxe Soundsystem eis vo de geischte Albe überhaupt isch... ABER irgendwiec glaub ich eifach, dass de Samy mache chan was er will, es wird immer so sieche geh wo finded er seg nüm so guet wie "früener", ich mein wievill mal hani elei i dem Forum scho müese lässä, das er wohl nieme so guet wird wie damals :rolleyes: ... und ich bin überzügt, das en grosse Teil vo dene das doch nur seit, zum zeige wies doch scho drus chömed im Rap, denn wer seit das DD s geilschte ever gsi isch, de isch IN und kännt de ächt räpshit ( ACHTUNG IRONIE) Gend dem Tüp doch mal d Chance, sis neue Züg isch besser als 95% vom Dütsche/schwiizer Rap...

und au ufem Solo Album hät er geili Sache gha, mer wills doch eifach nid anerchänä... und wiiterhin motze, das de Samy nüm wie "damals" isch :no:

"Nun ja ich bau gerade an einer Atombombe in meinem Hobbykeller
und hab daher keine Zeit zum Geschichten erzählen
Ich muß den Scheiß berechnen um mein Ziel nicht zu verfehlen
Jetzt musst du gehen doch bevor ich es in der Eile vergesse
gib mir mal aus reinem Interesse noch deine Adresse
und ich schick dir was rum , was dir beweisen wird wie Genial ich bin
und was dich und deine ganze Nachbarschaft zum Strahlen bringt"

oder au "Hab gehört", woner doch zweimal bring "Viele meinen sogar, dass ich vielzuoft dasselbe sage.."

und au d Session ghört zu mine Lieblings Lieder vonem...

Han ez echt niemer wellä beleidige oder der Ruhm vom DD Züügs schmöölere, hans eifach mal müesse erwähne.

Fletsch
27.05.2004, 20:04

geile Siech!! Sprichsch mir us dä Seel :D

Die Beats us dere Ziit sind eifach eigä gsi! Warte scho lang das wieder öpis änhlichs usechunt. Die Beats chasch als instumental nonstop durelosä und abflashe. Bi dene neue pimpigäbeats hänkts der eifach mit de ziit us! also mir zumindest ;)

big_samy
27.05.2004, 20:08
Original geschrieben von unbekannt
ich will ja niemertem öppis unterstelle oder so, und ich find ja au das Deluxe Soundsystem eis vo de geischte Albe überhaupt isch... ABER irgendwiec glaub ich eifach, dass de Samy mache chan was er will, es wird immer so sieche geh wo finded er seg nüm so guet wie "früener", ich mein wievill mal hani elei i dem Forum scho müese lässä, das er wohl nieme so guet wird wie damals :rolleyes: ... und ich bin überzügt, das en grosse Teil vo dene das doch nur seit, zum zeige wies doch scho drus chömed im Rap, denn wer seit das DD s geilschte ever gsi isch, de isch IN und kännt de ächt räpshit ( ACHTUNG IRONIE) Gend dem Tüp doch mal d Chance, sis neue Züg isch besser als 95% vom Dütsche/schwiizer Rap...

und au ufem Solo Album hät er geili Sache gha, mer wills doch eifach nid anerchänä... und wiiterhin motze, das de Samy nüm wie "damals" isch :no:

oder au "Hab gehört", woner doch zweimal bring "Viele meinen sogar, dass ich vielzuoft dasselbe sage.."

Han ez echt niemer wellä beleidige oder der Ruhm vom DD Züügs schmöölere, hans eifach mal müesse erwähne.

ja äs seit ja niämer (oder ömu i nid :D) dass ds "samy deluxe" album scheisse isch... dä schlusspart vo die meisten isch einä vo sinä geilschtä parts woner jeh gschribä het! und genau so züg hetnä äbä vodä angerä mcs in dütschland abghobä...
und ufem mixtape heter eifach nix vo däm bracht, isch eifach wie jedä anger mc o, nur dasser viläch dr geiler flow het oder geili rhymes! aber i hanä voraum wäg sinä textä so guät gfungä... und i hoffä eifach immerno daser uf sim album wider chli so sachä zeigt, aber i gloubä nüm so dra!

big_samy
27.05.2004, 20:11
Original geschrieben von Fletsch
geile Siech!! Sprichsch mir us dä Seel :D

Die Beats us dere Ziit sind eifach eigä gsi! Warte scho lang das wieder öpis änhlichs usechunt. Die Beats chasch als instumental nonstop durelosä und abflashe. Bi dene neue pimpigäbeats hänkts der eifach mit de ziit us! also mir zumindest ;)

län di eifach zrüg, schteu dis natel ab, zieh ds telefon us und los ds grüne brille instrumental... :hippie:

rm
27.05.2004, 20:34

session isch für mich au sones grüne brille ding, die 4 most blunted mzees in dütschland inclusive em vergässlichä nico suave, findi au es hammer lied.

d snippeds gfallet mer immer besser usserd gad de letschti track.

PsyKez
27.05.2004, 20:38

jaaaaaajaaaaaaaaa :jaja:

Aurel
27.05.2004, 22:51

auf diesen post habe ich gewartet. wieso nicht gleich so? hehe...
dass "deluxe soundsystem" kult ist, kann keiner abstreiten. trotzdem geht "verdammtnochma", um mal nach den snippets zu urteilen, "verdammtnochma" nach vorne, und samy ist nachwievor ohne diskussion einer der top 5 mc's deutschlands, auch wenn die beats nun halt ein wenig clubbiger sind und es darum nicht mehr jedermanns geschmack ist. übrigens jammern heute alle den "deluxe soundsystem"-zeiten nach... als damals die vorab-maxi "ladies& gentleman" haben ebenfalls alle "sell-out" gerufen und rumgelabert, diese typen würden nie mehr an die legendären "vinyl classic files" herankommen... tja...

big_samy
27.05.2004, 23:36
auf diesen post habe ich gewartet. wieso nicht gleich so? hehe...
dass "deluxe soundsystem" kult ist, kann keiner abstreiten. trotzdem geht "verdammtnochma", um mal nach den snippets zu urteilen, "verdammtnochma" nach vorne, und samy ist nachwievor ohne diskussion einer der top 5 mc's deutschlands, auch wenn die beats nun halt ein wenig clubbiger sind und es darum nicht mehr jedermanns geschmack ist. übrigens jammern heute alle den "deluxe soundsystem"-zeiten nach... als damals die vorab-maxi "ladies& gentleman" haben ebenfalls alle "sell-out" gerufen und rumgelabert, diese typen würden nie mehr an die legendären "vinyl classic files" herankommen... tja...

ja isch wohl eifach gschmackssach... für mi ischs nach dr pures gift und samy deluxe/mcees ä fortschrit gsi zu ladys and gentlemen aber när vor samy deluxe lp zu asd ä rückschritt! für paar ischs haut viläch angers, isch ja eigentläch o egal... söu jedä ds losä woner wot!
i gloub i losä di snippets garnid ersch, holä mr de ds album und schliessä mi 2 täg lang i! vorhär chani eigentläch no garnid drüber diskutierä...

Beatnik
27.05.2004, 23:44

i gloub i losä di snippets garnid ersch, holä mr de ds album

Mol, zieh där dä Shit....wirsch gseh das dä Samy meh druff hett alls nur "gepose" oder Ami Styles!! VERSPROCHEN!! sNeue Album wird BOMBE:D :D :D

thieu
28.05.2004, 00:19
Also mal so... Ich glöibe nit das der Sam schich verschlechtret hät, sondern ehner verbessret! Öi wenn es Deluxe Soundsytem immer nu eis va de allerderbschte Albe wird bliibe! Aber me müäss das mal üs der Sicht va damals betrachte:

Da chunt so en Semi Newcomer (Feature Mässig und halt Vynil Files üsgschlosse) und leit es Album vor wo eifach alles hät gfigget! (Also DE zmindest)

Und wenn es Samy Deluxe de isch cho hätti er ver ses in mine Öi ge glii güät selle z mache es DS wider glii miässe tope und das isch halt de Verdammt schwirig!

Und wend bi jedem Track immer meh erwartesch... (Ja und vorallem nu so extreme Stiigrige...) Irgendwo sind halt di grenze.

Obwohl mich de z Mixtape ewig entüäscht hät!

Äffli
28.05.2004, 08:08

:wtf:

was machsch denn do?!:rolleyes:

Hyphen
28.05.2004, 11:17
git gnuag guats DE zügs,glaubmer

Fletsch
28.05.2004, 11:22
län di eifach zrüg, schteu dis natel ab, zieh ds telefon us und los ds grüne brille instrumental... :hippie:

Hehe..genau das Instrumental vertleidet zum Biispil NIE! Mir verstönd ois :yeah:

.kerYjameS
28.05.2004, 11:26
Original geschrieben von VJP
de hesch abr no nid so viu ghört...

stimmt halb, s meischte stelli grad wieder ab....

Hyphen
28.05.2004, 11:27
ish auno phätt,oder d instrumentals vu blumentopf "grosses kino" dia sind hammer! ish für mi eh album des jahrhunderts gsi

.kerYjameS
28.05.2004, 11:27
Original geschrieben von Äffli
:wtf:

was machsch denn do?!:rolleyes:

chli hänge du ?

nico
28.05.2004, 11:29
Original geschrieben von Hyphen
ish auno phätt,oder d instrumentals vu blumentopf "grosses kino" dia sind hammer! ish für mi eh album des jahrhunderts gsi

word!!!
grosses kino het echt nur hammer instrumentals... echt zu geil!!!

Brain
28.05.2004, 12:39
fensterplatz:bounzi:

rm
28.05.2004, 13:32
wers noch nich hat, auf http://www.mzee.com gibts die offizielle snipped.

rm
28.05.2004, 16:40
ausserdem kommt die neue single am 5 juli. züruck solls heissen.

hier das cover
finde das es extrem scheisse aussieht aber bildet eure eigene meinung.

nico
28.05.2004, 16:42
ho ho... naja i loh etz mol min kommentar fürs cover weg... :p aber i freu mi druf!!!

Aurel
28.05.2004, 16:43
das cover sieht schon mal geil aus, aber meistens urteile ich eher nach der musik...

rm
28.05.2004, 16:47
Original geschrieben von nico
aber i freu mi druf!!!

freuen tuen wir uns alle nur wollte ich euch das wie aurel schön sagt "geile" cover nicht vorenthalten.

:D

mIkRoFiL
28.05.2004, 16:48
also s'cover esch ned wörkli hammer aber easy...de samy esch eifach dä mc metem geilschte flow vo dütschland!

too stoned
28.05.2004, 18:01
Original geschrieben von mIkRoFiL
also s'cover esch ned wörkli hammer aber easy...de samy esch eifach dä mc metem geilschte flow vo dütschland!

jää scho...de samy find ich eine vo de geilschte dütsche MC's

nico
28.05.2004, 18:03
Original geschrieben von jaz-o
freuen tuen wir uns alle nur wollte ich euch das wie aurel schön sagt "geile" cover nicht vorenthalten.

und mir sind dir alli dankbar hes üs nid vorenthaltä... :p

big_samy
29.05.2004, 11:54
ja ds cover isch ächt scheisse... sis sell out samy-cover isch ja no ä verarschig gsi, aber so angers isch ds hiä nid! tja...

Beatnik
29.05.2004, 13:25
ja ds cover isch ächt scheisse... sis sell out samy-cover isch ja no ä verarschig gsi, aber so angers isch ds hiä nid! tja...

Ha Ha, Big Samy...ich find diich en geile Siäch, chunsch immer wider mit dem Sell Out Samy füre (isch scho easy)!!:D

Aber zeih där sCover mal genau inne, Dä Samy isch mit siim privatjet cho, hett an Himmel gschribe das er BACK isch, und zum grad allne zeige wer da dä Chef isch!! Aight, ich finds Geil, es gseht hald chli Billig uus! He he

Und hesch dSnippets jetzt mal ghört?? sZurück chunt grad am Aafang, und es gaht det nöd um so züüg wie sCover vilicht vermuete laht! Es isch en Typische Samy Deluxe Track, eifach us em 2004....gnüüs es, ER ISCH BACK!!!:dance:

big_samy
29.05.2004, 13:56
Ha Ha, Big Samy...ich find diich en geile Siäch, chunsch immer wider mit dem Sell Out Samy füre (isch scho easy)!!:D

Aber zeih där sCover mal genau inne, Dä Samy isch mit siim privatjet cho, hett an Himmel gschribe das er BACK isch, und zum grad allne zeige wer da dä Chef isch!! Aight, ich finds Geil, es gseht hald chli Billig uus! He he

Und hesch dSnippets jetzt mal ghört?? sZurück chunt grad am Aafang, und es gaht det nöd um so züüg wie sCover vilicht vermuete laht! Es isch en Typische Samy Deluxe Track, eifach us em 2004....gnüüs es, ER ISCH BACK!!!:dance:

he he, schtimmt :D ! aber irgendwiä hani ja o rächt oder? i hät jedäfaus lieber wener am mic würd zeigä daser back isch und nid mit sim privatjet :rolleyes:...

ok i ha iz mau dr erscht track vom snipped glost... isch garnid so schlächt! aber glich geits nur par sekundä und scho redt är über cash und sini million... sorry aber egnau wäg däm het är früächer anderi disst! aber dr bescht mc us düstchland ischer immerno, da gibi dr rächt, rockä duäts :dance: !

:hippie:

wurschtli
29.05.2004, 14:08

hier das cover

damn total verschisse!! hehe abr dr sound aka d snippets woni grad am lose bin sind zimlich vill versprechend ... findi ... also mind. en teil ...

Beatnik
29.05.2004, 14:30
aber glich geits nur par sekundä und scho redt är über cash und sini million... sorry aber egnau wäg däm het är früächer anderi disst!

Er kauft sich wenigstens geili beats für dä Cash wo er macht, und nöd en BMW:p

Und was ich würklich cool finde, das er siin Sohn so ibezieht id Text (erinneret mich an Azad, eifach isch das no e stuufe höcher det)...

Und wenn ich ehrlich bin, dä Samy hetts verdient Cash zmache und siim Sohn dämit au e gueti Zuekunft zgäh! Usserdem, dä Mr. Sorge wird au nöd jünger...d.h wenn fürd Zuekunft no chli Cash wetsch ha isch das ja ok!

Und es bitzli Posing hett er ja immer scho gmacht;)

Aber löhnd mer das, schlussendlich gahts um gueti Musik, und wie du gseit hesch, er isch definitiv en TOP Mc wo immer wider geil chunt, also freued mer eus ufs Album und natürlich ufs Konzert! Aight:dance: :dance:

Aurel
29.05.2004, 16:48
so wie das so tönt, wär es zweits sell-out samy agseid...

Beatnik
29.05.2004, 22:22
so wie das so tönt, wär es zweits sell-out samy agseid...

He He, nei nei, ich glaube er hett das nüme nötig!!

Sini Ziite wo er wäge 2 Sätz grad en Diss Track gmacht hett sind ja (leider) au verbii!

Sido hatt ja gesagt das Samy Deluxe und Kool Savas keine Konkurenz für sie sind...Früher hätte Samy wegen solchen Aussagen gelich ein ganzes Album gemacht:D :D :D

beatniquer
29.05.2004, 22:47
Was ich no krass gfunde han, dä Samy seit s aller erscht mal "nigger" ineme Track, han grad chli en Shock gha, das bisch där voll nöd gwöhnt vo ihm! Aber easy, er söll rihig e chli dräckiger dahercho! Bin uf jedefall sdpannt, und freu mich ufs Konzert im Juni!

hmmm im "sag mir wie es wär" seit er das wort 's paar mau, obwou nid aus diss gmeint, (du bist doch kein echter nigger sam, du hast doch glattes haar)
aber trotzdäm erwähnt

naja, i ha der neu track nid ghört, wo ers "zum erschte mau" seit, aber wirders sicher no

wo si itz die snippet, het sä RZA ume usgno?

beatniquer
29.05.2004, 22:48

hier das cover

stimme dir zu! sieht echt bling bling aus, shit ey!

man erinnere sich an gestylte zeiten wie z.b. damals, im clip von "wie jetzt"

DAS nenne ich style!

Aurel
30.05.2004, 06:46
Original geschrieben von beatniquer
stimme dir zu! sieht echt bling bling aus, shit ey!

man erinnere sich an gestylte zeiten wie z.b. damals, im clip von "wie jetzt"

DAS nenne ich style!

muhhaha... beatniquer, du bist doch der, der immer so ironische beiträge von sich gibt... aber kommt dies mal von jemand anderem....

HEY SAMY DU NUTTE, BIST VOLL COMERCIG GEWORDEN EY!

Map
30.05.2004, 22:29
Dütschland??

Es git nur no Samy und Savas.

scope
31.05.2004, 00:05
Original geschrieben von Map
Dütschland??

Es git nur no Samy und Savas.

langsam chunts mer spanisch vor. du siech (map) seisch immer was ig dänke. oder i ha bis itz ömu paar mou das i dim bitrag gläse wo ig ha wöue schribe.

samy isch für mi geng no das wo früecher (dynamite deluxe-zeit) --> gengno eine vo de hertischte battle-mcs. savas isch für mi eh dr king vo dütschland (vilich chunt no der holunder vom topf ufs podest u de hets sech scho glii einisch)

vo dütschland hani bis itz am meiste glost:

auti KKS Joints (king of rap, pimplegionär, schwule rapper)

dynamite deluxe soundsystem

KKS: der beste tag meines lebens

Samy Deluxe: $ (isch nid überviu gloffe)

KKS: die besten tage sind gezählt, euer bester freund mixtape, goes to hollywood

d'moral = das si aues super schibe vom samy u 'm savas. auso het niemer z'zwifle obs itz dope isch oder nid. die si MIRE asicht na die 2 kings.

Map
31.05.2004, 00:12
langsam chunts mer spanisch vor. du siech (map) seisch immer was ig dänke. oder i ha bis itz ömu paar mou das i dim bitrag gläse wo ig ha wöue schribe.

Na auso, ändlech mou öpper wo mi versteit!

I finge dr Samy isch scho num so wie zu DDeluxe Zyte. Är het sech veränderet --> Wyterentwicklet, verbesseret... Es isch num 2000. Es isch 2004, Eimsbush gits (Leider) num und dr Samy gits immer no! Dr Samy gits immer no... Es isch jetzt haut vieu meh Samy aus Deluxe, aber das isch guet. Die Schiibe wird in Germany Massstäb setze und d Hater wärde wieder i ungeahnte Masse cho zloufe und schwafle. När gits natürlech no die StockimArsch und StockSchwul-Reau-Keeper wo säge früecher isch aues vieu...

I ha das Snippet kört. Komischerwiis hei sech mini Idrück überhoupt nid mit de Kommentare deckt, woni zum Teil gläse ha. Und da ig IMMER RÄCHT HA und AM MEISCHTE AHNIG HA gits kei Diskussion. Samy burnt.

scope
31.05.2004, 00:15

Und da ig IMMER RÄCHT HA und AM MEISCHTE AHNIG HA gits kei Diskussion. Samy burnt.

weis nid ob immer rächt hesch. aber i däm fau scho. samy burnt. und i finge übrigens si part (aus eine vo de wenige) rächt derb ufem OK! joint mi'm sav.

Map
31.05.2004, 00:17
OK isch würkli geil. Aber es isch klar gsi, dass das bi de wenigschte Lüüt wird acho. Oder sy weis nid zuegä, wieu sy grad z'aggro sy um Optik z'schiebe und Deluxe-Style OK z'finge.

Die huere Pseudo Kritike sy doch lächerlech. Bring mer IRGEND E TRACK und i finge dr nach eim mou dürelose es paar Maku und Schwächine... Aber irgendwenn muess mes haut eifach lo sy und gniesse. Süsch cha me grad zur Juice Redaktion.

scope
31.05.2004, 00:21
aid.

P.S.: wie gseht us wägm friti (wenn nid weisch was louft, globi heter gloub e pm gschickt)

Map
31.05.2004, 00:27
Das hani mi äbe ou scho gfrogt. Ha bis dohäre gmeint, s "Survival of the Fittest" sig am Frity. Jetzt hani müesse feschtstöue, dass das am Samschti isch.

Heisst Frity chönnt go. Ha aber blöderwiis aui Termine ir Agände ir Buude und i bi doch bös unsicher was aues so louft ir nöchschte Zyt. So Juni wird rächt schlimm. Luter Sache woni abgmacht ha, ohni dass z'notiere.

Gib mer mou chly Infos über das ScopenMic. Aber i dänke i chume äuä scho, wenn i cha.

beatniquer
31.05.2004, 01:43
muhhaha... beatniquer, du bist doch der, der immer so ironische beiträge von sich gibt... aber kommt dies mal von jemand anderem....

HEY SAMY DU NUTTE, BIST VOLL COMERCIG GEWORDEN EY!

ich sagte nicht das er jetzt schlechter sei deswegen, ich finde einfach, das das gepose von ihm gar nicht nötig ist, er ist eh der king

...

beatniquer
31.05.2004, 01:46
Oder sy weis nid zuegä, wieu sy grad z'aggro sy um Optik z'schiebe und Deluxe-Style OK z'finge.

geile kombo alda! :D

Beatnik
31.05.2004, 04:42

I finge dr Samy isch scho num so wie zu DDeluxe Zyte. Är het sech veränderet --> Wyterentwicklet, verbesseret... Es isch num 2000. Es isch 2004, Eimsbush gits (Leider) num und dr Samy gits immer no!

Aight, meine rede alter!!:D :D :D

big_samy
31.05.2004, 13:19
Na auso, ändlech mou öpper wo mi versteit!

I finge dr Samy isch scho num so wie zu DDeluxe Zyte. Är het sech veränderet --> Wyterentwicklet, verbesseret... Es isch num 2000. Es isch 2004, Eimsbush gits (Leider) num und dr Samy gits immer no! Dr Samy gits immer no... Es isch jetzt haut vieu meh Samy aus Deluxe, aber das isch guet. Die Schiibe wird in Germany Massstäb setze und d Hater wärde wieder i ungeahnte Masse cho zloufe und schwafle. När gits natürlech no die StockimArsch und StockSchwul-Reau-Keeper wo säge früecher isch aues vieu...

I ha das Snippet kört. Komischerwiis hei sech mini Idrück überhoupt nid mit de Kommentare deckt, woni zum Teil gläse ha. Und da ig IMMER RÄCHT HA und AM MEISCHTE AHNIG HA gits kei Diskussion. Samy burnt.

ds ds... sgit haut eifach lüt wo fingä äs isch ä rückschrit gsi und lüt wo fingä äs isch ä witerentwicklig gsi! ke grund so aggro ds wärdä :confused:
aber är het sini eigäart verlohrä... iz veglichtmänä mitem savas und seit "diä 2 si di beschtä mcs vo de" aber wemä vo dd usgeit ischer eifach ganz klar und mit abstand dr einzig wahr mc in dütschland und äs git kenä wo o nur ähnläch isch! punkt.

cuba
31.05.2004, 13:22
für mich war er der beste, ist er der beste und wird noch ein längeres zeitchen der beste bleiben!

Beatnik
31.05.2004, 14:57
Was ch geil finde, Samy Deluxe würde NIEMLAS in einem Tomekk Video mitmachen, wo ein 10 Jähriger (oder wie alt is der kleine scheisser) Rappt, nur um Kohle und Fame zu holen!

Samy ist nicht Sell Out, er ist immernoch Rap, im Gegensatz zu Jungs die sich schon verkaufen, befor sie überhaupt was richtiges auf die Beine stellen! Grüsse an Sido und co.:D

big_samy
31.05.2004, 15:50
Was ch geil finde, Samy Deluxe würde NIEMLAS in einem Tomekk Video mitmachen, wo ein 10 Jähriger (oder wie alt is der kleine scheisser) Rappt, nur um Kohle und Fame zu holen!

Samy ist nicht Sell Out, er ist immernoch Rap, im Gegensatz zu Jungs die sich schon verkaufen, befor sie überhaupt was richtiges auf die Beine stellen! Grüsse an Sido und co.:D

lol, auso we das würd passierä müässti mr ächt mau überlegä vo wäm i stuff i mim regal ha und vo wäm nid :D !!

I.C.S.
31.05.2004, 15:57

samy isch für mi geng no das wo früecher (dynamite deluxe-zeit) --> gengno eine vo de hertischte battle-mcs. savas isch für mi eh dr king vo dütschland (vilich chunt no der holunder vom topf ufs podest u de hets sech scho glii einisch)

vo dütschland hani bis itz am meiste glost:

auti KKS Joints (king of rap, pimplegionär, schwule rapper)

dynamite deluxe soundsystem

KKS: der beste tag meines lebens

Samy Deluxe: $ (isch nid überviu gloffe)

KKS: die besten tage sind gezählt, euer bester freund mixtape, goes to hollywood

d'moral = das si aues super schibe vom samy u 'm savas. auso het niemer z'zwifle obs itz dope isch oder nid. die si MIRE asicht na die 2 kings.

ich dänke, du setisch mal din horizont es BIZELI erwitere, es gid massig schiebene wos ufzellte toped!

nico
01.06.2004, 13:12
es lied, das heisst "verbaler sex" usem summer zwei tuusig! isch das lied vom samy? aso kennt das öpert? :hmmm:

thx

don_erwäter
01.06.2004, 13:15
Gute Frage,danke,setzen!!

mol luege ob do wer was weiss...:brille:

Map
01.06.2004, 13:30
Original geschrieben von I.C.S.
ich dänke, du setisch mal din horizont es BIZELI erwitere, es gid massig schiebene wos ufzellte toped!

Warum dr Horizont erwytere, wenn d'Optik stimmt...

Aber klar gits in Dütschland vieu angeri derby Acts. Vieu drvo sy erscht grad churz vorem dürestarte, somit blybts spannend.

big_samy
02.06.2004, 15:58
es lied, das heisst "verbaler sex" usem summer zwei tuusig! isch das lied vom samy? aso kennt das öpert? :hmmm:

thx

auso i ha bis iz immer gmeint i kennä jedä track vo ihm (und ha o aui im regal woni kennä :cool: ), drum gloubi nid daser vo ihm isch... aber natürläch chani mi o tüschä! chönnt scho si... mal guggä öbsnä öpper kennt!

Beatnik
02.06.2004, 16:03
auso i ha bis iz immer gmeint i kennä jedä track vo ihm (und ha o aui im regal woni kennä)

Hmm, chasch das mal i e lischte packe wenns kei Umständ macht?? Ich (glaube zwar) das ich au alles han, aber mer weis ja nie......

Isch eigentlich "Rache ist Süss" (azad diss) mal uf Vinyl usecho, oder CD?? Ich han dä Track nur im Netz gfunde!

nico
02.06.2004, 16:06
:D he he geilä siech... nai aso ich han au immer sgfühl kha ich kenni alles vo ihm... aber ich han de track uf md becho und es dönt scho chli noch ihm (isch au nid allzu gueti quali) aber ich bin mer ebbä au nid sicher drum hani denkt ich frog e mol...

big_samy
02.06.2004, 20:35
Hmm, chasch das mal i e lischte packe wenns kei Umständ macht?? Ich (glaube zwar) das ich au alles han, aber mer weis ja nie......

Isch eigentlich "Rache ist Süss" (azad diss) mal uf Vinyl usecho, oder CD?? Ich han dä Track nur im Netz gfunde!

ja, "rache ‘is süss" hani uf vinyl :cool: ! hani sogar in bärn im lollypop gchouft, nid mau bschteut...

edit: ah ja wäg dr lischtä, sgit zimläch viu züg vo ihm, weis nid was du aus säutä aluägsch... säg doch mau was du aus kennsch! auso so i grobä züg...

big_samy
02.06.2004, 20:40
:D he he geilä siech... nai aso ich han au immer sgfühl kha ich kenni alles vo ihm... aber ich han de track uf md becho und es dönt scho chli noch ihm (isch au nid allzu gueti quali) aber ich bin mer ebbä au nid sicher drum hani denkt ich frog e mol...

cha si dases ä track vo ihm isch, cha ev. ä freestyle si, viläch heschnä ja unger fauschem titu...?
wedä mr per mail d mp3 file shcicksch chani dr zu 1000% sägä öbs vo ihm isch oder nid, öbs ev. freestyle isch und viläch kennis ja oder so... geit ds?

nico
02.06.2004, 21:08
aso lueg en freestyle isches 100% nid... das weiss ich und de titel bin ich mir au ziemlich sicher das er so isch... do er das öbä drümol pro ref. sait... mi würs ebä no wunder neh wo dä track druf isch weil ich susch eigentlich alles vo dynamite- und samy deluxe uf tape/cd oder pladdä han. jo ich lueg emol...

big_samy
02.06.2004, 22:15
aso lueg en freestyle isches 100% nid... das weiss ich und de titel bin ich mir au ziemlich sicher das er so isch... do er das öbä drümol pro ref. sait... mi würs ebä no wunder neh wo dä track druf isch weil ich susch eigentlich alles vo dynamite- und samy deluxe uf tape/cd oder pladdä han. jo ich lueg emol...

wär geil wed mr d mp3 file chönnstch schickä! mini email-adrässä ishc freigäh, dh. du chasch mr über mis profil äs mail schickä unds i ahang tuä oder süsch schribsch mr ä pm wedäs übernä messenger wosch schickä... wes überhoupt geit :D ...!

Beatnik
03.06.2004, 10:20
ja, "rache ‘is süss" hani uf vinyl

Du Sau :D Ha Ha, wenn det no A Capellas druff sind mues ich mir das Teil bsorgä!:dance:

big_samy
03.06.2004, 12:14
Du Sau :D Ha Ha, wenn det no A Capellas druff sind mues ich mir das Teil bsorgä!:dance:

ja acapella isch druf! i ha gmerkt dasi doch nid ganz au sis züg uf vinyl ha ... aber fasch!
auso i machä iz glich so ä lischtä:

-sicher au aui albä
-pures gift maxi :cool:
-samy deluxe/mcees
-grüne brille ep
-süsch aui maxis oder eps vom dynamite deluxe, samy deluxe und asd album
-rache is süss
-sell out samy
-fuk toemack
-füchse limited edition (diä mit k2)
-malaria mitem max und dä stiebers
-ds style liga züg vo ihm
-fire mit dä fire tour allstars
-immer noch da mit illo und twisted (team eimsbush uskopplig)
-nöiers züg wie diä da mitem desue oder ok mitem savas
-ds demo tape hani o no...
-3-4 compilations woner ono ä track bigschtüüret het...

soooo, iz hani mr aber müä gäh für di :D ! hoffentläch bringts dr o öppis...

Beatnik
04.06.2004, 11:15
-rache is süss
-sell out samy

Diä hesch uf Vinyl, ganz geil! Und Rache ist Süss A Capella isch druff, ah:no:

Ich mues mal luege wo ich diä Maxi finde!:blingblin

Vom Wryter sött ich scho lang mal Ladies und Gentleman 12" übercho, uf das Teil han ich au lang gwartet, aber isch huere schwer zum übercho! Düütsche Stuff isch schwerer zum finde alls gwüssi Ami Sache:rolleyes:

Aber hesch geile Stuff, wenn mal was verticke wotsch, mäldä;)

Aurel
04.06.2004, 11:56
ja acapella isch druf! i ha gmerkt dasi doch nid ganz au sis züg uf vinyl ha ... aber fasch!
auso i machä iz glich so ä lischtä:

-sicher au aui albä
-pures gift maxi :cool:
-samy deluxe/mcees
-grüne brille ep
-rache is süss
-sell out samy
-fuk toemack
-füchse limited edition (diä mit k2)
-malaria mitem max und dä stiebers
-ds style liga züg vo ihm
-fire mit dä fire tour allstars
-immer noch da mit illo und twisted (team eimsbush uskopplig)
-nöiers züg wie diä da mitem desue oder ok mitem savas
-ds demo tape hani o no...
-3-4 compilations woner ono ä track bigschtüüret het...

soooo, iz hani mr aber müä gäh für di :D ! hoffentläch bringts dr o öppis...

hesch d'"wie jetzt" maxi au?

big_samy
04.06.2004, 12:38
ja, hani o! wie gseit aui maxis oder eps vo dä 3 albä...

Aurel
04.06.2004, 12:43
ja, hani o! wie gseit aui maxis oder eps vo dä 3 albä...

esch det de track "sag mir was du siehst" oder "sag mir wie es wär" (verwechsle di beide duurend. beidi metem desue, de einti aber met de brooke russell ufem brothers keepers-album) droffe?

Beatnik
04.06.2004, 12:53
esch det de track "sag mir was du siehst" oder "sag mir wie es wär" (verwechsle di beide duurend. beidi metem desue, de einti aber met de brooke russell ufem brothers keepers-album) droffe?

Sag mir was du siehst isch uf dä "weck mich auf EP"

Sag mir wie es wär isch uf em Brothers Keepers Album, feat. Brooke Russell!

Jetzt "sag mir nur noch was du willst":D :D

nico
04.06.2004, 12:57

sag mir was du siehst isch uf de weck mich auf ep druf... (das isch denn de ohne brooke russel.

big_samy
04.06.2004, 12:58
Sag mir was du siehst isch uf dä "weck mich auf EP"

Sag mir wie es wär isch uf em Brothers Keepers Album, feat. Brooke Russell!

Jetzt "sag mir nur noch was du willst":D :D

ja genau....

big_samy
04.06.2004, 13:00
@ nico:

hey was isch iz mit däm track? würd mi huerä interssierä...!

Aurel
04.06.2004, 13:02
danke beatnik..

also samy... ech bruuche demfall unbedingt die "weck mich auf"-ep...

nico
04.06.2004, 13:02
du meinsch weg verbaler sex...? jo jo ich bin am gugä mues en denn mol no uf dä compi packä... bi nid de aller schnellst... ;)

nico
04.06.2004, 13:03
also samy... ech bruuche demfall unbedingt die "weck mich auf"-ep...

jo die isch echt huerrä geil au dä träck mitem tony rotten und "das team" yeah voll geil... :blingblin

big_samy
04.06.2004, 13:10
@ Aurel: he he, meinsch mi mit samy oder ihn? auso mini gibi dr sicher nid :D ! aber di überchunnsch sicher no irgendwo... hasä aber scho sit rächt langem nüm imnä ladä gseh! luäg di süsch bi bi online stors wosi o gebruchts züg abietä zb hiä http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B00005OCDC/qid=1086347258/sr=2-2/ref=sr_aps_prod_2_1/028-8551291-6193313 rächt günschtisg agebot fingi...

@ nico: easy, la dr zit... fröiä mi scho :D !

big_samy
04.06.2004, 13:14
jo die isch echt huerrä geil au dä träck mitem tony rotten und "das team" yeah voll geil... :blingblin

ja, isch ächt ä hammer schibä! "das team" vo dä "letzten mongos".... zu geil! muäsi iz grad losä :D!

nico
04.06.2004, 13:59
@big_samy hesch bi amazon.de schomol bstellt? klappt da guet???

Aurel
04.06.2004, 14:05
@ Aurel: he he, meinsch mi mit samy oder ihn? auso mini gibi dr sicher nid :D ! aber di überchunnsch sicher no irgendwo... hasä aber scho sit rächt langem nüm imnä ladä gseh! luäg di süsch bi bi online stors wosi o gebruchts züg abietä zb hiä http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B00005OCDC/qid=1086347258/sr=2-2/ref=sr_aps_prod_2_1/028-8551291-6193313 rächt günschtisg agebot fingi...

nei han dech gmeint und somit hesch mini frag au grad beantwortet... blöde sack! :D
scheiss uf amazon... aber trotzdem merci.

big_samy
04.06.2004, 19:03
@ aurel: he he... aber wieso scheiss uf amazon, i ha dänkt du wosches? naja, vilech überchunsches ja vomnä aightgenoss...

@ nico: ja hani scho oft gmacht, isch huerä gäbig! und du chasch solang sis nonid abgschickt hei d bschtellig ganz schtornierä oder änderä ohni jeglächi choschtä... aber si hei so guät wi keni pladdä! nur eifach vo privatä abieter...

lizzle mizzle
04.06.2004, 19:22
ich finde de samy rockt immer...er isch eine vo de geilscht rhymer wos git in düütschland...:D

baspra
05.06.2004, 22:20
bi ja mau gspannt ufs konzert im julli.. u ufs aubum o..chas ebe zur zit nidlose..
aber nach asd isch mr aues recht ehrlech gseit..

Beatnik
07.06.2004, 00:19
Original geschrieben von baspra
bi ja mau gspannt ufs konzert im julli..

Hä? Juli?

Also es isch geschter und hüt gsi, aber easy wenn er namal chunt :D :D

Er hätt am Konzert ca. 4 oder 5 Tracks vom nue Album bracht, und ich finds eifach HAMMER! dSingle "Zürück" wird a en würdige ableger werdä....

Al Bana
07.06.2004, 02:54
dr typ wo dä thread het ufgmacht sött me umbringe, dä spiut mit mine gfüu!! so 'n shit! ha mi so gfröit und nähr gitz nüt meh...... shiat!!!

ja z'aubum chunnt ja.. geduld geduld..

Aurel
07.06.2004, 12:11
Original geschrieben von Albaner
dr typ wo dä thread het ufgmacht sött me umbringe

lol... denn chönntsch ned mal meh uf die siite, hahaha...

VJP
08.06.2004, 10:28
stimmt halb, s meischte stelli grad wieder ab....
nimmtmi ja wundr was du ds ghörä bechunnsch dass's grad widr abschteusch.
wobi.. mir geits ähnläch. übr 98,38473844% vom "HipHop"/"Rap" odr dämm vo undr diä schpartä zeut wird isch la kacke wiä kackelackäkacke.

Beatnik
08.06.2004, 13:29
Original geschrieben von Albaner
dr typ wo dä thread het ufgmacht sött me umbringe, dä spiut mit mine gfüu!! so 'n shit! ha mi so gfröit und nähr gitz nüt meh...... shiat!!!

ja z'aubum chunnt ja.. geduld geduld..

He He

Top Secret - FBI Warning - Auf keine Fall Ziel Speichern "unter" - AB 18 - BIO HAZARD (http://www.mfoc.de/mp3/01_samy_snippet.mp3)

tisear
09.06.2004, 18:38
ha au mol id snippets ihnegloost und muess sääge, deh shit chunnt deftig.. hed es paar cooli sache debie

bliibt spannend..

big_samy
14.06.2004, 16:54
du meinsch weg verbaler sex...? jo jo ich bin am gugä mues en denn mol no uf dä compi packä... bi nid de aller schnellst... ;)

i gloub i muäs ds widermau puschä... wo blibt dä scheiss :no: ?? neeei ;) ! aber heschs sicher vergässä oder :D !?

nico
15.06.2004, 16:50
nei ich hans nid vergessä... isch mir schono im hinderstübli umegspuckt das ich dir das no mues schickä... loh mer ziit au en arbetslosä het en stress am alltag :D