Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : ..:: InDEEPendent Records Online ::..

Ali B.
03.11.2004, 10:38
Checkäd diä Site mal us... Äs gat däbi um unabhängigä CH-Rap us ZH. InDEEPendent bütäd jungä künstlär demnächscht au ä Plattform a zum chönä ihri Demo, oder au Releases Online veröffentlichä. Momentan gits zwei Künstlär wo det ihri Styles zum Bestä gänd... Usserdem gits det äs fetts Mixtape for free, "Brooknow - Rueh vor'm Sturm"... 30 Tracks wo eifach überzügäd! Sis Debüt gits gratis bi InDEEPendent.ch.vu (http://www.indeependent.ch.vu)
Also ladäd dä Shit abä...

Ziehmutter ZH
03.11.2004, 11:13
Wiso hani sgfüül dasses eifach bullshit isch...hmmmmm...

Lartscho
03.11.2004, 11:20
Original geschrieben von Ziehmutter ZH
Wiso hani sgfüül dasses eifach bullshit isch...hmmmmm...

ke ahnig aber die xesch nach 2 wuuche nüm

Pleschen
03.11.2004, 11:24
also d site selber chönti scho no chli feinschliff verträge, wotsch di meinig überhaupt ghöre zum webdesign?

piis

nise
03.11.2004, 11:28
hiiiiilfe, das die überlst designti website wo ich syt langem gseh ha.
ich hät no e beretta 92f, die chönntsch sicher bruche!
nai sorry,
chasch dr gärn mini referänze ihnezieh:
http://www.artcore.ch/

oder luegsch unter http://www.styleboost.com/
wie me e aständigi site macht.

peez

M.Y.T.H.
03.11.2004, 17:55
also zum design, d website isch ja scho fascht kitschig...uf dütsch beschisse, sorry aber gfallt mer nit

und d'idee für die platform wo künstler demos chönt poste, und si vorgstellt werdet, gits leider scho, nämlich hie:

WorldCup (http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=7254)

Ali B.
10.11.2004, 15:09
Ich leggä käi Wert uf EUI kritik... Dankä!

:no: ACHTUNG ACHTUNG !!!

UND FÜR ALL WO MICH WÄND KRITISIERÄ

WÄNNÄR SCHO REFERENZ WEBSITES AGÄND UND INDEEPENDENT.CH.VU ALS "KITSCHIG" UND "BESCHISSE" BEZEICHNÄ WÄNND DÄNN SÖTTÄD EUI REFERENZÄ DOCH WOHL ÄS BITZÄLI BESSÄR SIE UND VORALLEM NÖD SO WACK!!!

WÄR KEI PM ÜBERCHO WETT WIÄ DÄ MYTH, WO SIE ZURÄCHT ÜBERCHO HÄT, SÖLL SICH ALSO ÄCHLI IM GRÖSSÄWAHN ZRUGHALTÄ

BEVOR ÄR WIITÄRLÄSÄD HITTÄD GSCHNÄLL SINI SITE

www.thedollarmyth.tk (http://www.thedollarmyth.tk)

UND TÜND ÄM DÄ RIESIGI GFALLÄ, LADÄT EIS VO DÄ DOWNLOADS ABÄ UND LOSÄDS, DÄNN WÜSSÄD ÄR WAS ICH MEINÄ.

Hey M.Y.T.H.

Kei Talänt für's Rappä und au kei Talänt für Websites...
Han din Shit dänn scho müssä go aluegä, 10 Sekundä lang mit halb geschlossänä und wäg dä enorme Hässlichkeit hüländä Augä!!!

Tue dä Wält än gfallä und Hör uf Rhymä, Hör uf Webdesignä!
Überlah kreativi Arbätä und vorallem Kritik liäbär denä wo öpis dävo verstönd!!!

www.indeependent.ch.vu (http://www.indeependent.ch.vu)
und
www.indeependent.ch.vu/downloads (http://www.indeependent.ch.vu)
und
www.brooknow.ch.vu (http://www.brooknow.ch.vu)

Zum din Horizont ächli erwiiträ!!!

Hör uf Rhymä, Hör uf Webdesignä! Hör uf Rhymä, Hör uf Webdesignä! Hör uf Rhymä, Hör uf Webdesignä! Hör uf Rhymä, Hör uf Webdesignä! Hör uf Rhymä, Hör uf Webdesignä! Hör uf Rhymä, Hör uf Webdesignä! Hör uf Rhymä, Hör uf Webdesignä! Hör uf Rhymä, Hör uf Webdesignä! Das muess ich eifach nomal betonä...

Gruess "DUTRÄUMSCHDÄVOAUNURANÄHERNDSOGUETZSIWIÄICH" AKA Ali B.

nise
10.11.2004, 15:11
Original geschrieben von Ali B.
Ich leggä käi Wert uf EUI kritik... Dankä!
tja, dasch dis problem, mir häns dr gseit...

Ali B.
10.11.2004, 15:11
Wenn chrazt scho's Webdesign... Dä Sound spricht für sich!
Checkäd liäbär mal d'Content von eunä ufgstylte Websites!!! Gähn... Da keiäd mär ja grad d'Augä zue...
Ziehnd eu dä Shit vom Brooknow us äm Download meh münd är nöd!

bSkrime
10.11.2004, 15:16
...scho! de sound isch killer...git fascht nüt dopers!!
und wenn d kritik scho vo eim chunt wo so e site macht www.thedollarmyth.tk .... und myth verzell mer nüt ich bi webdesigner
und world cup isch kaputt.....wie ihr

Ali B.
10.11.2004, 15:16
S'Isch diä Best, nur das äs Weisch nise... Diä Best! (Sarkastisch gmeint für all wo's nöd begrifäd)
Und nöd mal din kompläxverfrässänä grind chan das lügnä!
Peace out faggot

Ali B.
10.11.2004, 15:18
@MYTH s'glichä gilt au für dich... ihr sind doch beschränktär als d'Gschindigkeit i dä Innästadt...

nise
10.11.2004, 15:20
S'Isch diä Best, nur das äs Weisch nise... Diä Best!
Und nöd mal din kompläxverfrässänä grind chan das lügnä!
Peace out faggot
ooch herrjemine, het dr s mammi dr warm schoppe vergässe hüt am morge? jööööödüdüdüdüüüüüüüüü

ich bi sicher eine vo de erste wo sich em bruno sis tape zoge het und has scho meh als es paarmal glost. es isch dope, do gits nüt z sage.

aber s git no es paar wo sich für de best und de nobesser halte, me gwöhnt sich dra, dass sich primär alli sälber am derbste finde, ich ha do kei problem drmit. kick nur mini meinig, und dass du di so agriffe fühl spricht für sich.

bSkrime
10.11.2004, 15:26
ab so honks krieg i härzflattere.... was isch dini meinig kratz niemert! und wenn scho kritik abgibsch über website den lug mol das dini alls webuftritt chasch bezeichne....
und wiso hesch öbis gägs konzept? will din scheiss dört nie chasch abelade!?

nise
10.11.2004, 15:32
Original geschrieben von bSkrime
ab so honks krieg i härzflattere.... was isch dini meinig kratz niemert! und wenn scho kritik abgibsch über website den lug mol das dini alls webuftritt chasch bezeichne....
und wiso hesch öbis gägs konzept? will din scheiss dört nie chasch abelade!?
di offesichtlich?!
ich ha nie öbbis gege s konzäpt gseit... oder wo? idee findi guet. und vo minere site hani au nie gredet, nur vo mine referänze, also stfu und lern läse

nise
10.11.2004, 15:35
ab so honks krieg i härzflattere....

aight, denn simmer di hoffentlich bald los

bSkrime
10.11.2004, 15:37
das isch nit an dich gsi...an myth

Brooknow
10.11.2004, 15:48
hmm hmm

also design isch ja immerno gschmakkssach...und mister ali b hät ja kei kritik verlangt sondern nur uf sini siitä verwiese!!!
da chönteder au netteri wortwahl für eui kritike benutze und vor allem nöd beleidige!! au ich find es git stylerishi designs..aber das isch ebä gschmakk!

Lartscho man du gasch uf dä sakk!!! und myth du häsch glaubs störige mit wordcup man was isch das überhaupt?? da isch öpis schief gloffe hani s'gfühl!

@nise das dä ali "überreagiert" häsch du usegfordered, weisch nöd jede läbt im forum und passt sich dem stil ah!
fukk it du häsch en agriffe und er hät sich verteidiged...da gsehni keis problem

ich wott ja da au gar nüt schlichte oder so haha

!!!wichtig isch dä inhalt!!!

mached doch ali liebi (natürli ohni mich) !!!

props an ali, ich han d'entwikklig vo dinere siitä live miterläbt und sie wird immer besser!!

peacer

nise
10.11.2004, 15:55
ahaha du bisch de geilscht bruno!

hejo isch easy, hami au nur verteidigt.
aber ey, ich bi jetzt still, denn chönne dr ali und dr bskrime liebi mache, i hoff s git keini kinder...

cheerz

bSkrime
10.11.2004, 15:57
scho es chunt halt rächt uf dwortwahl druf a...wies überechunt...

und digge...falls es neus desing willsch...ich mach der eins for free weni ziit ha...und nit das jetz wider en pisser meint ich will arschlägge...numme will didee gut isch will sich würd lohne und damit nachher nit wider irgend en pisser cha cho und sage...."jo die site blablallabl" es isch sowiso langsam ziit das de realshit pushd wird....

bSkrime
10.11.2004, 15:59
Original geschrieben von nise
ahaha du bisch de geilscht bruno!

hejo isch easy, hami au nur verteidigt.
aber ey, ich bi jetzt still, denn chönne dr ali und dr bskrime liebi mache, i hoff s git keini kinder...

cheerz

was isch eigentlich ha keis wort zu dir gseit...über dich gseit....oder wie au immer....
eagl mer sehnd uns einisch irgendwo in basel denn chömers jo klere...

Ali B.
10.11.2004, 16:04
Erstens mal... Äs gat um Rap und nöd um Web! Zweitens lüüt... wo dä Gschmack vo andärä kritisieräd händ oft kein eigene! Und Drittens... jedä wo mini Site disst hät mär mit sim Klick numä ghulfä!!!

@nise --> Wird erwachsä!

nise
10.11.2004, 16:06
was isch eigentlich ha keis wort zu dir gseit...über dich gseit....oder wie au immer....

isi pisi...
wohl falsch verstande, und so threads sin e gfundes frässe für mi...

sehsch, hets au öbbis brocht dass ummegfickt ha, jetzt bechunnt die site denn villicht e suubers gsicht :)

skrollbälke und de ganz klikkibunti shit närve eifach d users, und schliesslich sötte sich die jo wohl fühle...

bSkrime
10.11.2004, 16:09

und schliesslich sötte sich die jo wohl fühle...

genau! wies ieim fo mini marketingbücher stot :-)

cobbez
10.11.2004, 16:12
wür au sdesign numal chli überarbeitä! will wen du wotsch das d'lüüt dä inhalt aluägäd, muäs zersch mal s'design stimme! isch eifach ä tatsach! wen ich zB zuäfellig uf änärä sitä landä und s'design isch unübersichtlich oder gsehd chli unprofessionell us/ nid guäd strukturiärt (und das isch dä fall us minärä sicht) denn isch d'chance gross, dass i widä wägklickä, bevor i gnauer gluägd ha!
greez

nise
10.11.2004, 16:14
@nise --> Wird erwachsä!
ich probiers, isch kompliziert als verschupfte kompläxhuffe weisch...
:D

übrigens, die paar sache wo me uf eurer site cha mache, würde locker uf ei site passe, denn würde d lüüt au grad alles seh, wenn si sich durch alles dureklikke mien und überall stoht "coming soon"oder "kei produkt" denn närvt se dass und si chömme nümm zrugg.
wenn aber ab und zue es paar news oder files uf die erst siite tuesch chömme si immer wieder. und das wänder jo glaubs oder, so e community?
nämmed euch z.b. em strikk sini site als vorbild, de macht das scho lang wo dir probieret ohni grossi wort aber mit meh inhalt...

aber me cha au im sattelschlepper lerne autofahre, kei frog... aber die meiste kaufe sich e punto und denn tune si ehn ab und zue. aber uf em sattelschlepper hets natürlich meh wärbig für sellout, dasch au wieder e überlegig...
ich will euch übrigens au nur hälfe, elei us em grund well mi em bruno sin shit flasht...

Ali B.
10.11.2004, 16:14
@nise hey mär chan ja sogar mit dir kommunizierä... merci für Feedback!!! Feedback isch nämlich scho willkommä, so langs nöd destruktiv isch!...

Und ich han all eui Links abcheckt und kei Siitä hät än übergeilä Style... Ihr münd eifach mal checkä, das Content (für diä wo's nöd begriffäd INHALT!) wichtiger für ä Siitä isch als Dollarnotä, Ischusslöcher, Jiggy-BlingBling und anderi ifallslosi Layouts...

ich hoff äs git käs missverständnis meh...

All Sites sind glich i minä Augä wänns um Design gat, dass wo sie underscheidät isch d'Content...

Brooknow
10.11.2004, 16:15
haha voll geili scheisse

ey nise ich muesder dänn no es komplimänt mache für dä reim i dinere signatur (du weisch dä mit em harass)... du checksch halt vo wo die guete rhymes chömed!!! (fehlt nur no d'agab vo wem dä genial rhyme isch... haha

yea es gat um rap und nöd um web, das isch doch wieder en zitierwürdige satz!!! jaman

und vergliche mit dä meiste siitä vo denä wo "bösi" kritike abglah händ, isch am ali sini siitä technisch und detailmässig huere voruus...

nise
10.11.2004, 16:26

All Sites sind glich i minä Augä wänns um Design gat, dass wo sie underscheidät isch d'Content...
jo ebbe, und bi euch hets eifach meh "möchtegärn" design als content. machs doch schlicht und eifach, ebbe so wie noed.net
alli andere sache verwirret. und me möcht schliesslich em bruno sin geile scheiss zieh und nid hunder buttons miesse klikke oder?

installiersch so e blog ding, denn cha jede sin scheiss ihne schriibe, me cha sueche und sortiere und kategorisiere. kommentär abgäh, registriere etc.. goht öbbe e stund zum das installiere und s design kamme au no wähle oder säblermache

check http://blog.artcore.ch/ (denn hesch obe kategorie, klikksch uf musig, sehsch alli iträg woni zu däm thema gmacht ha) machsch söttig kategorie z.b. news,downloads,merchandising,links und in däne kategorie chasch denn nomol je unterkategorie verteile)
oder http://blog.walterundspehr.ch/

Nörgler
10.11.2004, 16:30
naja.. ebä.. zum design gits nüd so villl zsäge.. es isch nüd iirgenwiä überragend, abr vo öpperem wo susch nüd mit grafik resp.webdesign ztuä hätt chann mer eigetnlich nüd bessers erwarte...

zum sound.. dä muän mer dihei mal no ziäh.. abr wirdi sicher..

piis...

Nörgler
10.11.2004, 16:34
"jo ebbe, und bi euch hets eifach meh "möchtegärn" design als content" <- ähm nise.. ich korrigiär di nur ungärn.. abr ich machs mit sanfte wort ohni das grad in hass un beef versinke muäsch...
content.. isch dä inhalt.. design isch öppis anders.. sind gnau diä zwei pünkt wo mer undershceidet.. abr ebä...

nise
10.11.2004, 16:39
Original geschrieben von Nörgler
"jo ebbe, und bi euch hets eifach meh "möchtegärn" design als content" <- ähm nise.. ich korrigiär di nur ungärn.. abr ich machs mit sanfte wort ohni das grad in hass un beef versinke muäsch...
content.. isch dä inhalt.. design isch öppis anders.. sind gnau diä zwei pünkt wo mer undershceidet.. abr ebä...
nai dasch e fakt.
es bruucht mindestens 4 klikks und es laded duzendi vo grafik files abe, bis me mol em bruno sin scheiss cha abelade, dasch eifach z viel wenn mi frogsch. für was bruchts denn überhaupt bilder für schrift züg und so, das verstandi nid, s goht nur länger zum lade und öbs schöner isch isch au gschmacks sach.
me sött doch uf d site cho und denn hets e kleini beschribig was das für e site isch und denn e link wo me sich d hauptzwäck vo däre site cha ihne zieh (dämfall de sound)
lüt wän informatione und dr wäg zu däne informatione sött afaik so kurz wie möglich ghalte sii!

Brooknow
10.11.2004, 16:47
aha aber es gat gar nöd um min sound usschliesslich, für min shit isch ja dänn www.brooknow.ch.vu da, wo ganz simpel und übersichtlich isch...(übrigens vo mir sälber gmacht und au scho oft kritisiert

die siitä isch scho es grössers projekt vom ali.b ganz allei, ich bin jez eifach im momänt dä einzig us eusere crew wo sound am start hät!!! er hät ja ä grösseri vision!

aber ebä es gat nöd um mich und min sound uf dere siitä...ihr werded no erstuunt si was für anderi mc's det uftauche werded haha!! yea ali;)

Ali B.
10.11.2004, 16:56
Dä Brooknow nimmt mär wiedär ämal s'Wort usä muul!!!! Word, mini Meinig! S'Brucht halt scho no äs birrä bitzäli Ziit! Mir stönd ja au no am Afang mit dä Site...

drosselbart
10.11.2004, 16:57

uh du siech hesch jo itz de i jederä ortschaft öpis z'chlärä:D

stay cool!

Ali B.
10.11.2004, 16:58
@nise
Und usserdem brucht mär genau drü klicks oder sogar nur zwei wänn mär d'Laufschrift unä benutzä würd zum i d'Download-Area cho

bSkrime
10.11.2004, 17:00
Original geschrieben von drosselbart
uh du siech hesch jo itz de i jederä ortschaft öpis z'chlärä:D

stay cool!

shutafuckup.....was machsch eigentlich de ganz tag...sinternet dursuche nach them vo din kommentar chasch abgeh...jedefalls aight.ch.....
und was kratz dich das....das het ufeme missverständnis basiert
und ins erschte dorf woni chum isch dins

bSkrime
10.11.2004, 17:01
und überhaupt...wenn di willsch mäde schreib mer es mail....musch jo nit sganze forum idem scheiss thema belestige..

M.Y.T.H.
10.11.2004, 20:21
also, muss mal einiges klar stelle, und das got numme an ali b, a niemert anders

1.ich ha dir nit wölle ds na trette mit minere kritik, mir isch so vorcho und denn schribi das au, wenn du denn grad dure dreisch, chani nüt defür
webdesign isch halt nun mal gschmacksach

2. das mit dinere pm, isch ja wohl ds billigscht womer je undere cho isch, für settig lüt hani nüt usert es schmunzle übrig

3. hettisch mini website nit müsse nomal gross schribe, ha si i de signatur und au en thread eröffnet

@bscrime: wennd würklich so guet bisch, chöntsch mer ja es paar tipps gä ;)

so das wärs gsi vo minere site, i'm out

drosselbart
11.11.2004, 09:29
und überhaupt...wenn di willsch mäde schreib mer es mail....musch jo nit sganze forum idem scheiss thema belestige..

do muess würklich mau öpis ganz schnäu klärt wärdä:

DU eländi pussy bisch do nöi is forum cho u hesch afoh umäfiggä u adressänä is internet stöue, was jo vou drnäbä isch u äuä dirä uffassig entspricht immer ufzfaue!

chum numä i mis dorf oder mi town oder mi city mit dinä usglutschä pussylovers! muesch eifach bedänkä ds de vlicht nüm gross i witeri stedt wirsch goh!

i glaub i würd di eifach uslache und mitem finger uf di zeigä! damn sucka!

bSkrime
11.11.2004, 09:36
Original geschrieben von M.Y.T.H.
also, muss mal einiges klar stelle, und das got numme an ali b, a niemert anders

1.ich ha dir nit wölle ds na trette mit minere kritik, mir isch so vorcho und denn schribi das au, wenn du denn grad dure dreisch, chani nüt defür
webdesign isch halt nun mal gschmacksach

2. das mit dinere pm, isch ja wohl ds billigscht womer je undere cho isch, für settig lüt hani nüt usert es schmunzle übrig

3. hettisch mini website nit müsse nomal gross schribe, ha si i de signatur und au en thread eröffnet

@bscrime: wennd würklich so guet bisch, chöntsch mer ja es paar tipps gä ;)

so das wärs gsi vo minere site, i'm out

do min tip.... lass es si will wenn ich dini site alug hesch du kei anig was schönsch isch! das isch wie wenn grafs zeichnisch, äntwäder heschs talänt und gsesch was gut usgseht oder du heschs nit....ich zeichne dir au nit es bild und du versuchsches dusse go zmohle und seisch denn du heschs gmacht...uk?
oder dini animation findsch du sicher steilisch, nit? ich find si peinlich shit....
allso alte nimms nit pers.
peace

bSkrime
11.11.2004, 09:41
do muess würklich mau öpis ganz schnäu klärt wärdä:

DU eländi pussy bisch do nöi is forum cho u hesch afoh umäfiggä u adressänä is internet stöue, was jo vou drnäbä isch u äuä dirä uffassig entspricht immer ufzfaue!

chum numä i mis dorf oder mi town oder mi city mit dinä usglutschä pussylovers! muesch eifach bedänkä ds de vlicht nüm gross i witeri stedt wirsch goh!

i glaub i würd di eifach uslache und mitem finger uf di zeigä! damn sucka!

ohh ich ha eui fridliche forumatmosphäre gstöhrt....
ich kack uf dich
mini homs liebe pussy right! dini homos liebe schwänz...klar?
ficker
und dis scheiss dorf oder was au immer....ich sag zu allne sgliche....eimol amen konzärt perzufall seht me sich....

und suscht du 12 jährigi fotze.....suk mei dik bitch

drosselbart
11.11.2004, 10:50
gsehs i du bisch eifach unnötig do und zudäm no so schwach wiänä fädärä:D

wiä aut bisch du bursch?

übrigens bini de wiiblich u nid männlich auso easy! ah jo du looser hesch sogar gägänä frau verlorä!

M.Y.T.H.
11.11.2004, 18:34
do min tip.... lass es si will wenn ich dini site alug hesch du kei anig was schönsch isch! das isch wie wenn grafs zeichnisch, äntwäder heschs talänt und gsesch was gut usgseht oder du heschs nit....ich zeichne dir au nit es bild und du versuchsches dusse go zmohle und seisch denn du heschs gmacht...uk?
oder dini animation findsch du sicher steilisch, nit? ich find si peinlich shit....
allso alte nimms nit pers.
peace

:wtf: meine güte, was für en guete tip, weisch was, ich denk du bisch würkli numme eine wo um jede pris ufmerksamkeit wot, stimmts oder hani recht? wieso hani kei ahnig was schön isch? ich ha liber dezenti, schlichti websites, als überladeni, wo mer zerscht e halb stund suecht, um das ds finde womer wot, ich bezwifle würkli das du webdesigner bisch, denn wärsch eine, würdsch mer tipps gä, wo ds design betreffe und nit eifach säge las la sie...
es tuet mer leid, aber das isch ja wohl recht billig was du hie abziesch

Ali B.
15.11.2004, 11:42
Ich würdi gärn nomal chli frischä Wind i dä Thread Bringä... Also Liäbi Aightgenossä-User bsuechäd doch mal eusi Site... D'Site isch zwar nonig hunderprozäntig Isatzbereit, aber scho bald wird InDEEPendent mit dä Rekrutierig vo unabhängigä Newcomer's afangä, drum supportäd eusi Site und supportäd Hip Hop i dä Schwiiz...

bSkrime
15.11.2004, 11:49
Original geschrieben von M.Y.T.H.
:wtf: meine güte, was für en guete tip, weisch was, ich denk du bisch würkli numme eine wo um jede pris ufmerksamkeit wot, stimmts oder hani recht? wieso hani kei ahnig was schön isch? ich ha liber dezenti, schlichti websites, als überladeni, wo mer zerscht e halb stund suecht, um das ds finde womer wot, ich bezwifle würkli das du webdesigner bisch, denn wärsch eine, würdsch mer tipps gä, wo ds design betreffe und nit eifach säge las la sie...
es tuet mer leid, aber das isch ja wohl recht billig was du hie abziesch

lug glaub was willsch....du bisch wack und das zu 100% !
und wiso du kei anig hesch was schön isch..lug das a wo machsch, digge! wenn du dänksch das isch tight...den zrifft genau das zu wo ich gseit ha. drume bringe au tipps nix...
was glaubsch ich hohl mer do fame...du missge...miteme name wo keine kennt...weiche!
es git no so fill aber wärt hets kei....

bSkrime
15.11.2004, 11:53
ah jo du looser hesch sogar gägänä frau verlorä!
das isch aasichts sach!

bSkrime
15.11.2004, 12:28
Ich würdi gärn nomal chli frischä Wind i dä Thread Bringä... Also Liäbi Aightgenossä-User bsuechäd doch mal eusi Site... D'Site isch zwar nonig hunderprozäntig Isatzbereit, aber scho bald wird InDEEPendent mit dä Rekrutierig vo unabhängigä Newcomer's afangä, drum supportäd eusi Site und supportäd Hip Hop i dä Schwiiz...

M.Y.T.H.
15.11.2004, 18:03
drume bringe au tipps nix...

es bestätigt ebefalls das woni vori gschribe ha...

Ali B.
19.11.2004, 13:15
Wer eus wott understützä chan das gärn machä idem är eusä Link
http://www.indeependent.ch.vu
und evtl. däzue au eusäs Promo-Banner
http://www.web528z.dynamic-net.ch/pictures/promo_banner/topsites.jpg
uf sinrä oder wiitärä Websites tuet publizierä...

Danke Im Vorus Ali. B

strikk
19.11.2004, 13:39
yo ali b.,
nüt für unguet, aber mir gfallt diä siitä au nöd so (aber ich han ja eh kä gschmakk meh siddi als chind inen weedsack gheit bin...;) ).

du häsch scho rächt, s gaht überhaupt nöd um s design,
sondern nur um dä inhalt.
drum isch ja wichtig, dass mer s design nöd in
vordergrund rukkt. das passiert aber bi däre siite
ja eigentlich genau...

s raschter, dä uufbou findi scho aight, mir gfallet
eifach s schriftä und d farbe nöd. so eifach.

d plattform idee findi sehr guet (ui, das gizz scho???
näääääääääi! cha ja nöd sy...hehe...), ich bi sicher
das wird bränne und ich schmeiss au gärn sache vo mir
druff.

keep on burnin'

bSkrime
19.11.2004, 13:41
das muss brenne!

tas
19.11.2004, 15:40
hiiiiilfe, das die überlst designti website wo ich syt langem gseh ha.
ich hät no e beretta 92f, die chönntsch sicher bruche!
nai sorry,
chasch dr gärn mini referänze ihnezieh:
http://www.artcore.ch/

oder luegsch unter http://www.styleboost.com/
wie me e aständigi site macht.

peez

pff das nennsch du webdesign?! :lastweek: :lastweek: :lastweek:

han glaub es paar site für dich zum abcheggä..

http://www.depthcore.com/
http://www.pixelizer.de/
http://www.does.ch/
http://www.popelpark.com/
http://grandcentralrecords.co.uk/
http://www.djdieselboy.com/
http://www.locolounge.com/
http://www.deaddreamer.com/
http://www.abnormis.com/
http://www.idigitalemotion.com/
http://www.xanthic.net/
http://www.karoo.de/
http://www.endeffect.com
http://www.renegadez.com/
http://www.derstyler.de/
http://www.mystic-designs.com/
http://www.big-grafik.de

chan der suscht gärn no meh duregäh..

M.Y.T.H.
19.11.2004, 15:42
ich find ds design halt schono wichtig, das isch defür da, das dlüd druf blibet...es muss halt eifach übersichtlich si

aber inhalt isch scho wichtiger, da händer recht

p's

M.Y.T.H.
19.11.2004, 15:45
Original geschrieben von tas
pff das nennsch du webdesign?! :lastweek: :lastweek: :lastweek:

han glaub es paar site für dich zum abcheggä..

http://www.depthcore.com/
http://www.pixelizer.de/
http://www.does.ch/
http://www.popelpark.com/
http://grandcentralrecords.co.uk/
http://www.djdieselboy.com/
http://www.locolounge.com/
http://www.deaddreamer.com/
http://www.abnormis.com/
http://www.idigitalemotion.com/
http://www.xanthic.net/
http://www.karoo.de/
http://www.endeffect.com
http://www.renegadez.com/
http://www.derstyler.de/
http://www.mystic-designs.com/
http://www.big-grafik.de

chan der suscht gärn no meh duregäh..

da sind scho hammer site debi, aber wenn mi nit alles tüscht, sind das profi-arbeite...oder?

Ali B.
19.11.2004, 15:48
@M.Y.T.H.
Ich schäm mich imfall kei Sekundä für mini Website im gägäsatz zu dir... Han wieder mal chli wellä mis Ego pushä und han dini Site wellä aluegä, oops die isch scho wäg vom Fänschtär... Die neu isch mär au nur än Lacher wärt gsi.

@Strikk
Dini Site isch i minä Links drin (Uster Collabo), vieliciht chöntschs mär glichtue und min Link uf dini setzä, wär no nice...

Usserdem gits scho wieder neui Content, u.A. au äs neus Mixtap vom Brooknow namens "Da Remix LP"... Ckeckäd dä Shit us undär www.indeependent.ch.vu/downloads/ (http://www.indeependent.ch.vu/downloads/)...

Dä Brooknow zeigt uf dem Mixtape s'erstmal sini Beat künscht, au wänn's chli veraltät isch burnts mich persönlich wäg...

strikk
19.11.2004, 16:08
[B@Strikk
Dini Site isch i minä Links drin (Uster Collabo), vieliciht chöntschs mär glichtue und min Link uf dini setzä, wär no nice...[/B]
machi bim nächschte update, klaro, brooknow isch ja au nonig verlinkt. hey, zieh das eifach easy wiiter, chunnt
guet.

strikk
19.11.2004, 16:09
Dä Brooknow zeigt uf dem Mixtape s'erstmal sini Beat künscht, au wänn's chli veraltät isch burnts mich persönlich wäg...
fetttt!!! judihui...

suermel
19.11.2004, 16:28
Jetzt nüt zu dä Page, sondern zum Brooknow sim Remix-tape.. Hät ja es paar uuuuuhuere Burner Beats druff.. Wird mer grad nidisch :eek: Props!

M.Y.T.H.
19.11.2004, 18:13
@M.Y.T.H.
Ich schäm mich imfall kei Sekundä für mini Website im gägäsatz zu dir... Han wieder mal chli wellä mis Ego pushä und han dini Site wellä aluegä, oops die isch scho wäg vom Fänschtär... Die neu isch mär au nur än Lacher wärt gsi.

säg mer doch was der konkret nit gfallt, denn hilfts mir au witer, wennd das chasch:rolleyes:

Ali B.
20.11.2004, 19:52
Ändlich mal paar cooli Biiträg...
@suermel
Merci für s'Feedback... Ich leitäs gärn wiitär an Brooknow...

@ALL
Wartät nur bis är sini Burner Beatz kombiniert mit sini hightech Styles uf STURM Erläbäd... Wird Staub ufwirblä wiä twister...

@Strikk
Ich würd dich gärn i dä entstehende Community begrüässä...

@M.Y.T.H.
Wänn für dich Hip Hop Websites us Unläsbarä Grafiti Buechstabä (zwar nöd so schlimm...) und Ami-Pimp mässigem Design münd bestah isch dir nümä z'Hälfä... Man du häschs doch scho vo mehrärä Lüüt ghört... Und Content bliebt halt nunmal s'wichtigstä... Viel Glück

M.Y.T.H.
20.11.2004, 20:03
danke ali b.,
mit sottiger kritik chani scho eher öppis ahfo,
also weg de schrift hesch recht, da bini scho oft kritisiert worde, aber mir gfallts halt so und so unleserlich ischs ja nit...

und zum ami style, das isch me ironisch gmeint, isch halt e idee gsi, mit em casper und so, und ich find de casper im amistyle witzig...

und ja, content isch wichtig

p's

Ali B.
26.11.2004, 14:32
InDEEPendent.ch.vu isch nach wie vor uf äm Kamikazeflug also checkäd diä neu Content us...

Äs git s'neu releastä Remix-Album "DA REMIX LP" vom Brooknow Brandaktuell uf dä Page! Also bsuechäd mini Site
www.indeependent.ch.vu (http://www.indeependent.ch.vu)