Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : beats anpassen

sagmäu
04.11.2004, 16:18
hallo

chamer öpper verratä öb's irgend ä technik git beats ufenang aaz 'passä oder isch das eifach än üebigsfrag?

dankä!

Cyclone
04.11.2004, 18:40
4/4tel takt mitzelle, mit em fuess im takt täpsle, mit em head bounce... jo :kiffer:

Lartscho
04.11.2004, 18:49
chunnt druf ab, i würds mit dä chopfhörer zersch alosä :)

u när eifach bounce u wes abgeit de isch guet...

guets ghör muesch ou ha, ds hani nüm därum stimmts bi mir mängisch nid ;D

scope
04.11.2004, 19:20
setzisch snare uf snare im chopfhörer... de merksch schnäu obs när passt oder nid. när eifach apassäää.... brucht aber scho no rächt üebig dases richtig dick chunt.

RedHair
04.11.2004, 19:23
s`isch doch au vieles nur e sach vode üebig und vom interesse drah!
also drahbliibe, und au wännsder ide erste paar monat nöd so rächt glingt, drahbliibe, und nomal, drahbliibe :) übung macht den meister!

1 liäbi!

sagmäu
05.11.2004, 08:53
mhm!
ja okay, das machi aubä, und am afang zum luegä welä beat das schneuer isch geitz ja no... eifach bir fiinabstimmig ghöri nümm welä das itz lengsemer/schneuer isch. vorauem wenn d'snares genau gliich tönä und mängisch bini ä haubstung drannä u fingä gliich nid di richtigi gschwindikeit... aber iisi übeäüebäüebä

thx!

sagmäu
10.11.2004, 16:12
nur schnäu:

pitchen = "beats anpassen" ?:confused:

thx

fatal
10.11.2004, 16:36
Zerschmau säälüü zämä, :cheers: bi nöi hiä!

:hmmm: .... zum afah würdi mau zwöi glichi beats näh, isch easy zum apassä:rolleyes: klar, abr so lehrsch uf was muäsch achtä bim aglichä!

sly saloon
10.11.2004, 16:41
Original geschrieben von sagmäu
nur schnäu:

pitchen = "beats anpassen" ?:confused:

thx

pitsche isch wenn de beat langsämer oder schneller machsch. drum red mer bi dene höche stimme wo jetz so in sind (sk, käni wescht und so) au vo pitschte stimme.

nöd z verwechsele mit bitches..gell;)

Aurel
10.11.2004, 16:44
also wie gseid... es isch klar üebigsfrag. und denn chonnts au sehr uf dis musikalische ghör drufa... wenn das usgeprägt isch, und du das scho länger machsch, denn chasch platte, wo no nie ghört hesch sofort a die richtig gschwindigkeit apasse...

ich han damals mit mixe agfange, bevor ich cuttet han und ich behaupte immer no, dass das richtig gsi isch so... vo mir usgseh isch das quasi d'grundlag... wenn du kei beats channsch apasse, channsch au ned suberi cuts setze. mini meinig.

sagmäu
10.11.2004, 16:51
Original geschrieben von sly saloon
nöd z verwechsele mit bitches..gell;)

aaah da gitz när ono ä ungerschiid!:p wäg däm heimi aui so komisch aagluegt woni ha gfragt: "chasch bitchä?":D

sagmäu
10.11.2004, 16:55
Original geschrieben von Aurel
also wie gseid... es isch klar üebigsfrag. und denn chonnts au sehr uf dis musikalische ghör drufa... wenn das usgeprägt isch, und du das scho länger machsch, denn chasch platte, wo no nie ghört hesch sofort a die richtig gschwindigkeit apasse...

wenn dä nume beats hesch isch ja iisi, aber wenn de es ganzes lied hesch isch ja irgend wo ä gränzä wo's nähr zu "z'schnäu" oder zu "z'langsam" wächslet, aso muesch scho lieder ha wo ungfähr gliichschnäu si oder?

sly saloon
10.11.2004, 16:56
aaah da gitz när ono ä ungerschiid!:p wäg däm heimi aui so komisch aagluegt woni ha gfragt: "chasch bitchä?":D

wieso wer hesch gfrogt? de do?
http://www.ritilan.com/archives/images/blogimages/Biatch.jpg

Aurel
11.11.2004, 14:28
wenn dä nume beats hesch isch ja iisi, aber wenn de es ganzes lied hesch isch ja irgend wo ä gränzä wo's nähr zu "z'schnäu" oder zu "z'langsam" wächslet, aso muesch scho lieder ha wo ungfähr gliichschnäu si oder?

es isch klar, dass i de missy ihres "take away" ned channsch miteme trance-beat mixe. und paar sache töned recht schwul, wenn sie zu heftig pitchisch. han die erfahrig grad gester mitem savas gmacht. de tönt wie en schlumpf, wenn ihn nur chli z'fescht pitchisch (gell kack0re, lol...). also sie sötted sicherlich ähnlichi bpm's ha, wär vo vorteil. und wege beats und tracks... isch im grund gnoh genau s'gliiche, du orientiersch dich ja au am beat. und denn muesch eifach wösse, wo du muesch istige und wo ganz muesch überefade. für das muesch eifach d'tracks kenne und miteme guete musiaklische ohr gfindsch bald mal use, wo du muesch isetze...

sagmäu
23.11.2004, 16:04
no öppis:
träiä turntables immer genau gliich schnäu? wenn dä itz zum bispiu zwe turnies vo zwe verschidene markä oder auter oder was o immer hesch de rotierä beidi bi +2% genau mit dr gliiche gschwindigkeit? mit angere wort weni mi gschwindigkeitä für mi bi mir daheim merkä u nähr ga ga uflegä, si diä zahlä immer no gliich oder gitz da ungerschidä?

thx

LAN
14.02.2005, 23:59
no öppis:
träiä turntables immer genau gliich schnäu? wenn dä itz zum bispiu zwe turnies vo zwe verschidene markä oder auter oder was o immer hesch de rotierä beidi bi +2% genau mit dr gliiche gschwindigkeit? mit angere wort weni mi gschwindigkeitä für mi bi mir daheim merkä u nähr ga ga uflegä, si diä zahlä immer no gliich oder gitz da ungerschidä?

thx

vergiss dä mitem gschwindigkeite merke.. oder no besser e rächner mitnäh zum vor ort dr prozäntsatz uszrächne, ds isch müll und duret eh viu z lang und när stimmts de glich meischtens nid genau -> siiinnlooos.

aber zu dire frag: theoretisch scho, praktisch nei. s git sogar bi de gliche modäu abwichige... vilech wede beidi mitem quarzlock lasch la loufe geits, aber süsch... dänkes nid

aber ja wi gseit. machs gschider "vo ohr", de steue sech au di problem sowiso nid.

üebig macht dr meischter hehe

Stinkyfingaz
15.02.2005, 00:43
Mit de Ziit chasch ebe au besser wie de Aurel gseit hett hani au zersch afange mixe und denn cutte

LAN
15.02.2005, 01:21
Original geschrieben von Stinkyfingaz
Mit de Ziit chasch ebe au besser wie de Aurel gseit hett hani au zersch afange mixe und denn cutte

jo aber rap chasch mire meinig nach nid würklech geil uflege wede nid chasch cutte... es wird irgendwie längwilig.

wi o immer, es flasht so oder so