Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : The Streets

4132
25.05.2004, 15:13
passend zum eamon thread - kunnt do dr Streets Thread...

nur im Gegesatz zum Eamon macht dr mike Skinner oder wie er au imer heisst geile Sound...

ha mr jetzt öppe 7 Lieder abeglade (kai angscht kauf mr glaub beidi cedes...) und alli sin dr hammer....

vo chillig bis uptempo Uk-garage isch alles drbi...bis "fit but you know it" uuseko isch, hani nie öpis vo ihm oder vo dene ghört, wie ka das si...s Debutalbum isch vor 2 joor uuseko...

und mi flashts ächt no....s goht ind richtig uk-garage, drum^n^bass - rap...

Tips sin:

Don't mug yourself

Dry your eyes

Fit but you know it

www.the-streets.co.uk

PS: änglishe slang rulet....

rm
25.05.2004, 15:24
han s album dihei und ich finds na recht guet, beats sind zwar chli chrank aber es flaashd scho irgendwie, leider sind nöd alli tracks guet.

hüppnoss
25.05.2004, 15:27
dont mug yourself findi s geilscht uf dä alte (original pirate material)

di neu hani nur mal churz ghört, tönt aber au cool...

und dä akzent (cockney??) isch sowiso dä überhammer...

stop drinkin brandy udn irony of it all findi au sehr geil..

4132
25.05.2004, 15:28
uf dr paige kash ins neue album iineloose....

bi grad dra...

mi flashts derb....ich lieb experimentielle sound....

gang glaub nachem schaffe go cede kaufe...hehe

jo genau Irony of it all isch ganz geil...hani nüm gwüsst wies genau heisst...

konfus
25.05.2004, 15:55
the streets - HAMMER, muesi mir au zieh!

(ich spamer...hehe)

nafackler
25.05.2004, 16:32
also the streets händ ganz sicher mal öpis neus bracht, wo mich au voll und ganz überzügt. und sin geile England dialekt :bluepunk: :blingblin eifach es Muss.

asteriscsme
25.05.2004, 16:56
ich find "too late" irgendwie angenhem krank :)
das hab ich mir vor mehr als nem Jahr ma gekauft und es hat mich irgendwie viel mehr begeistert als den titel den er letztens rausgebracht hat (TV) :(

ilfuror
25.05.2004, 16:59
ja asoich find eifach de refrain vo too much brandy derbe

4132
25.05.2004, 17:03
dr ganzi teggscht vo "don't mug yourself" isch dr burner und uf dr neue cede het er e ied woner über da Sweet mary Jane singt und das ers nie würd anderst welle ha als mit dr mary abzhänge...aiiight..ganz geile teggscht(ufjedefall das woni vrstand)

Daifel
25.05.2004, 17:11
Original geschrieben von 4132
passend zum eamon thread - kunnt do dr Streets Thread...

De Eamon oder wie die Tunte ohni Eier heisst, het genau nünt mit em Skinner ztue.

Streets eh und je eifach klasse. Han se zMontreux live gseh und es isch eifach eis vo de Beschte Konzis gsi wo ich je erläbt han.

Serscht mol hanni de Mike Skinner bim Gilles Peterson kört und hann sin Sound scho dötte voll schpeziell gfunde...

Geezers oder so...

poetical
25.05.2004, 17:15
Si gloub letscht Jahr o am Jazz Festival gsi soviu mer isch. Am gliche Abe wie El-P u Aesop Rock.

Daifel
25.05.2004, 17:18
Genau und dr Al Pi, de aesop und de Rjd2 hend uhuere grockt vor allem de Rj. God?!?

4132
25.05.2004, 17:21
Original geschrieben von Daifel
De Eamon oder wie die Tunte ohni Eier heisst, het genau nünt mit em Skinner ztue.

hani das gseit?...isch eifach au e anderi muusigrichtig...

nur so zum klarstelle....

Daifel
25.05.2004, 17:23
Nöd ernscht neh, sorry aber de Eamon tribt mich zur wiisgluet.

poetical
25.05.2004, 17:26
Original geschrieben von Daifel
Genau und dr Al Pi, de aesop und de Rjd2 hend uhuere grockt vor allem de Rj. God?!?

Hör mer uf dr Kolleg isch gsi u hett's mer gseit. Das verzeihi mer nie dasi denn nid gange bi. Genau wie vor paar Jahr Mos Def :no: :stupid: :charhit:

dergent
26.05.2004, 00:10
mos def isch dr hammer gsi, aber eu sehr speziell will er mit live band üfgetretet isch, derfir händ die damals nu unbekannte blackalicous grockt wie sau. hm rj z verpasse verhaut mi immer nu. diz jahr chämi roots manuva, wäri äbe eu edelsch z geil. und äbe sorry zrugg zum thema. the streets isch mal eis vam geilste wan ich je kehrt han. bi zwar eu erst sit zwei monat uf the streets trip, aber kenne beidi albe bald fast scho üswendig. klar es isch nit jedermans sache, aber fer mich burnts eifach.schad, dass ich bi de texta halt nit immer als verstah :rolleyes:
ps. dr refrain bim brandy lied isch wirklich dr hammer, geit glaub irgendwie so

In its own little way, my body was trying to say that you better stop drinking brandy

do u understand or do u need an intepreter?
the streets

Stinkyfingaz
26.05.2004, 00:14
Han mer S'lied "youre fit but you dont know it" zoge und es hett e prise selbst ironie ich finds voll geil obwohl s'kai hihop isch (was fürn musik stil überhaupt)

subtile
26.05.2004, 00:21
hani au scho ghört isch so garage mässig ... ich finds recht geil, will d beats sin so chli abstrakt und chöme chli unregelmässig ine... aber es flaaasht! :)

phukk_all
26.05.2004, 14:04
Original geschrieben von asteriscsme
ich find "too late" irgendwie angenhem krank :)

chani nur zuästimmä... überhoupt, "original pirate material" isch es ganz geils aubum. znöiä fingi beattechnisch nid so geil wias debut, aber geng no guät

dä typ wär für mi dr einzig grund as scheiss schwulä gurtä festival zgah

danton
26.05.2004, 14:27
di ganz album-gschicht isch dä hammer!!! ha zwor zum teil scho no chli müeh sin slang z'västoh...

uf dä neue schiibä find i "get out of my house" vädammt guet und witzig, wie au "could well be in".

musikalischs höchstlevel wie au dä vorgänger "original pirate material"

han en au in montreux letscht johr gseh und bi voll fasziniert gsi im gegesatz zu so usglutschtem züügs vom flavour flav!

"too much brandy" uf dä bühni ;)

the fouler
26.05.2004, 15:16
ja ich han vu dem typ au scho was ghört... er redet o richtig englisch englisch:D! was isch das gnau für sound wo dä macht?

4132
26.05.2004, 15:39
Original geschrieben von danton
di ganz album-gschicht isch dä hammer!!! ha zwor zum teil scho no chli müeh sin slang z'västoh...

uf dä neue schiibä find i "get out of my house" vädammt guet und witzig, wie au "could well be in".

musikalischs höchstlevel wie au dä vorgänger "original pirate material"

han en au in montreux letscht johr gseh und bi voll fasziniert gsi im gegesatz zu so usglutschtem züügs vom flavour flav!

"too much brandy" uf dä bühni ;)

vo dr neue gfallt mr 12.Wouldn't Have It Any Other Way

am beste...

could well be in und blinded by the lights sin au dr Hammer!!!!

Luusmailtli
27.05.2004, 13:03
ich han cd und si isch eifach mega geil!dä typ het so sin eigete style und är überzüggt mega demit!geili sach:D

lizzle mizzle
28.05.2004, 19:59
ich finde s album isch scho recht geil...de hetts halt scho im griff!!!

Swift
01.06.2004, 20:47
Isch halt scho en eigene Schtil...

Ich bi per Zuefall dur en Kolleg uf s erschte Album ufmerksam worde.. Aber jetz mit de Single isch ja grad en riise hype entschtande (zurecht wien ich finde).. isch mal wider öppis neus..

Usserdem: S Video find i au recht geil gmacht mit de Polaroids :D

Lance
03.06.2004, 14:02
Ich find sin akzent eifach s'geilschte. erinneret mi maengisch a eusi Walliser *g*

Onkel_Agathe
03.06.2004, 14:27
the streets isch eifach geil...!macht schön chrankä sound und dä gepflegt englisch dialekt isch s derbschte.au wenns verdammt schwer zum verstoh isch.aber beidi albä fini klasse!

schade das es nöd z stuttgart amm hho 04 isch wes am afang eigentlich het sölä si!ich hoff git nebed em gurtä irgendwo süsch no en uftritt!!!!!!!!!

dergent
05.06.2004, 18:07
Ich find sin akzent eifach s'geilschte. erinneret mi maengisch a eusi Walliser *g*

:no:

obwohl mit dem stylische slang, chännte meh ja das eu als es kompliment üffasse :)