Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : 2 turnies rechts?

sagmäu
05.11.2004, 18:20
jaja mich schon wieder mitere nöiä frag:

wenn me's linggs nidemau schafft dr plattä dr richtig schwung z'gä und me isch z'fuu linggs ono trenierä z' scratche, chamä denn o beidi turntables uf di rächti sitä vom mischer nä, oder wiä machä dir das...? ig ha mit linggs huerä problem - ig gloubs ig chönnt mit derä hang nidemau :wixer3:

ha ändlech hani ds smäili omau chönnä bruuchä - hani scho lang mau wöuä :D

merci im voruus

Supremedjgm
08.11.2004, 11:48
mach doch das wo dir am beschtä geit ! Chasch dini Turrns locker uf d`rechte oder linke site ha ! Es git viu DJ`s wo es ou so mache. DJ Premier zum bispiu...

PEACE

scope
08.11.2004, 11:58
i cha rechts nid scratche. aber du chasch entweder d'ärm chrüze bim scratche... oder du duesch beidi uf die site wo dr am beschte geit.

aber de muesch eifach no die verchehrti fader-hanhabig trainiere oder du bruchsch haut när d'Crossfader Reverse funktion jedes mau...

aber das hani mer äbe ou scho überleit beidi lings häre tue.

aber lieber lings u rechts, und wenns ums scratche geit, haut nur uf dr linge site, oder ärmli chrüze.

DeeFly
08.11.2004, 12:32
ich finds ansich au na easy, aber im club häsch dä mischer ja dänn eh meistens i dä mitti, drum würdimi scho mal dra gwönä, usserdem: loopä, jugglä usw mit beidnä rächts, isch glaub chli schiäf, nöd?

Cyclone
08.11.2004, 17:54
hehe muesch ebe aafnange :wixer3: mit de ungüebte hand :p :D ne das gant wunderbar. und ebe, paar berüehmti dj's händs au so gha. wies dir am beste gaht halt

sagmäu
08.11.2004, 21:14
merci leude

auso de chani mer das erloube, ohni angscht z'ha vomnä "reale" dj glyncht z'wärdä:D

danke und tschüss

nise
08.11.2004, 21:17
Original geschrieben von sagmäu
merci leude

auso de chani mer das erloube, ohni angscht z'ha vomnä "reale" dj glyncht z'wärdä:D

danke und tschüss

gohts um musik oder gohts ums pose?
also junge...
erlaubt isch das wo besser tönt!

sagmäu
08.11.2004, 21:18
Original geschrieben von DeeFly
ich finds ansich au na easy, aber im club häsch dä mischer ja dänn eh meistens i dä mitti, drum würdimi scho mal dra gwönä, usserdem: loopä, jugglä usw mit beidnä rächts, isch glaub chli schiäf, nöd?

das isch ä iiwand, auso: eis set beidi rächts und eis set mischer ir mitti und nähr immer abwächslä! thx:D

Beatnik
10.11.2004, 16:28
Juggles und Backspins etc. isch au mit beidne Turnies uf einere Siitä keis Problem, bzw. Backspins sicher nöd....wenn ihr z.b dä Dj Dave us em 90 beobachtet, er zeigt uf dä DMC Video au beidi Turnies Links, und bim Backspine brucht er hald doch au diä rächti Hand ab und zue, will so schnell chasch mit 1 Arm fascht nöd sii, und er machts schnäll!

Also ich find mer sölls e so mache wie mers am beschte findet, und au im Club, det chasch meischtens diis Set chli Umstelle, ussert diä hend so en Fix installierte 6 Kanal Club mischer, dänn wirds schwirig:D

Ich han füehner au beidi Turnies rächts gha, jetzt han ich wider uf Standard umgstellt, und diä Linki Hand macht mer scho rächt Müeh mues ich säge, aber schlussendlich isch es e Üebigssach....:cool:

Greetz