Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : vorurteil

[kayoz]
27.05.2004, 12:23
es esch jo a de tagesaordnig, dass mer met vorurteil konfrontiert werd... a de einte chönnt eventuell no öpis dra sii, anderi send eifach pure shit...

die hötig gsellschaft hed sech jo so schön es "norm-beld" vo sech gschaffe ond jede, wo sech vo de masse abhebt ond usbrecht (ob negativ oder positiv) werd halt eifach grad met vorurteil bombardiert oder abstämpelt...

mech wörds wondernhä, met was för vorurteil ehr scho konfrontiert, oder wäge welne sache ehr eifach grad abgstämpelt worde send.
wo händ ehr eifach müesse säge :wtf: was lauft?
wie entstönd vorurteil öberhaupt?
händ ehr vorurteil gägeöber vo anderne?

#ChRüSiMüSi#
27.05.2004, 12:31
ui vorurteil.. da gits viel zsägä..

Wäg was ich scho abgstämpled worde bi:
Das ich kiffe ( wägem ussehe? :wtf: )
Das ich nöd im Gymi bi.. das tönt dänn öppe so: Duuuu im Gymi? ( gseni zblöd fürs Gymi us? :wtf: )
Das ich riich bi ( ganz grosses ChRüSiMüSi.. schön wärs=)
Das ich d'Schwöster vo de DJ Tatana bi (haha.. da hani nöme chöne=)
..ja meh fallt mer gad so spontan nöme i.

Wie vorurteil entstönd?..hm das isch easy.. meischtens zellt da dä erschti Idruck.. s'ussehe halt und nacher vilicht paar Wortwächslige oder nur scho Werbig, oder Grücht, alles so scheiss halt..

Öb ich Vorurteil gägänüber andere ha.. ja dänkes scho, au wenns kei Absicht isch.. aso wenn ich irgend en Nazi gseh mit Dox und Bomberjagge und so..dänn han ich automatisch gad ä Abneigig gäg so Lüüt.. tönt fiis aber ja.. was willsch mache. Du häsch halt i dim Unterbewusstsi dis Ding.. was guet isch und was schlächt und dä bildisch halt mal schnäll es Vorurteil..
Aber suscht bini eigentli sehr tollerant, gib allne ä Chance=) Au wenn dä 1. Idruck beschisse gsi isch hehe

[kayoz]
27.05.2004, 12:49
jo, ech glaube vorurteil hed jede ergend wo döre. söscht müesstisch anderscht naiv sii :p

aber ech fends ächt scheisse, wie üsi gsellschaft versuecht vorz'gä, wie mer z'sii hed.

mol agnoh en punk (also röckli, stefeli, chetteli ond rengli dörs gsecht :D) bewerbt sech om en stell. är esch vellecht mega de hersch uf sim gebiet, sehr gebeldet, höflech, helfsbereit ond zuvorkommend. leid en super bewärbig met zügnis ond allem vor. dä typ werd die stell bestemmt ned öbercho, nor, wel är anderscht usgseht, als s'beld vo de gsellschaft vomene "normale mönsch"...

ech be vel demet konfrontiert worde, wel ech d'hose onder em arsch han, cap a usw. ben ech au grad en penner met emene aschess uf alles ond cha sowieso nüd osser anderi lüüt blöd afegge. ond damn, ech be en 5er-schüeler gseh ond ha etz en super lehrstell, för die sech öber 50 nase beworbe händ.

obwohl ech en fuck uf das gebe, was anderi verzelled ond öber mech dänked bemerkt mer doch die negative bleck, wenn mer dör d'city lauft. amene schlächte tag cha eim das rächt zuesetze...

trOimer
27.05.2004, 12:53
naja, mit vorurteil wird i viel konfrontiert.
wird für en nazi ghalte ... hehe.
aber ich denke jede het es stuck wiit vorurteil, da cha mer gar nüt degege mache ...

mc rassko
27.05.2004, 12:54
ja scho, wänns mich fuessball spiele gsehn säged alli; ou bisch ja mega guet warum spielsch nöd im verein? aber keine gseht das ich konditionel e schissi bin. ebbe isch halt au so öppis. irgendwie voll schwul!!!:hippie:

prophet
27.05.2004, 12:57
jo vorurteil bildet sich jede... das isch au normal...
aber ich finde mer dörf denn en mensch eifach nöd gad weg dene vorurteil abstempfle!

vorurteil mir gegenüber au nur weg em kiffe...
wenn irgendöppis schief lauft werd dass bi mer au huärä viel mit em kiffe i verbindig gsetzt au wenns nünnt demit z'tuä hät!

so viel ich weiss gits doch scho en thread do drüber!

Techno_Gast
27.05.2004, 12:57
Tja vorurteile kenn ich zu gut leider sind sie auch in Subkulturen vorhanden die sagen das sie Tollerant sind.

Mir wurde schon nachgesagt das ich Schwul bin weill ich nen Herren Rock habe.
Oder halt Pillenspicker das war krass das ging sogar soweit das es zu Mobbing am arbeitsplatz kamm dabei saufe und kiffe ich nichtmal. ;)

AiGhTgeNoSSiN
27.05.2004, 13:12
Bi mir händ anschinend scho einigi gfundä ich seg voll uf Fame obwohls mich gar nöd kännet/odr noni kännt händ.

Hallo!? Xehn ich dänn so us odr wiä hämers?

Abr wäni ehrlich bin. Ich lahn au huerä viel blödi Sprüch ab über Lüüt woni eigentlich gar nöd kännä und dänn bewertisch sie schnäll mal no nachem Style, Ussehe odr susch irgendwas.. :rolleyes:
Odr dänn ghörsch halt dieses und jenes vo dem und derä und glaubsches halt viellicht will das no wür passä. Abr ebä eigentlich gilt scho: Bild dr dini eigni Meinig.

Abr chsch ja schlächt wänd öpper nur für paar Sekundä uf dä Strass xehsch!?:hmmm:

toniqe77
27.05.2004, 13:12
vorurteil het doch jedä, di eintä halt me und di anderä weniger, aber schlussändlich ischs halt glich ä ganz normali mäntschlichi eigäschaft. ich ha au jeni vorurteil, aber ich hoffä itz mal dass si nüd alzu hard sind. und was anderi mir gegäüber für vorurteil händ isch mir eigentli amsläspatzälärchägeierchreiäpiepmatz egal, ich ha gnuäg kolegä (und koleginnä :D)

Nörgler
27.05.2004, 13:20
-he mann, chasch mer chli weed usälah...
.nei sorry, ich ha kei, und ich kiffe eigetnlich au nöd...
-he sicher häsch du weed mann, ich gseh doch das du kiffsch..
.schön wenn du das gsehsch abr ich han glich kei
-du häsch sooo roti augä mann
.*haarusdäaugästriich*ich glaubä nöd

das passiert mer jeeenes vill...
vill vo eui würed mi au nüd als hiphopper abstämpfle sondern bäh.. als, kei aanig.. irgend en chli verhängte siäch..

guät ich han chli längeri haar, und iisi ich han verrissni hose.. abr was sölls...

ich han öppis gäg vorurteil jedoch chann au ich nüd verhindere dasi vorurteil gäge lüüt heege.
nur eis biiispiil sind dmiss60 tussene.. ebä.. tussene..
schowider..

abr was sölls..
ich probiärä niämert eifach so dumm ahzmache ussert er gseht eifach zum schüsse uus...

wiiteri wunderbaari vorurteil

-du häsch es lippepiercing, du gsehsch nüd säriös uus, findsch so spöter mal kei stell...

-diä musig wo du losisch tönt wiä rächtsradikali parole (hm... ok, es paar bsoffni punks vo boston töned ebä scho so(dropkick murphys))

-ihr düänd immer provoziärä... (naja, es bitzeli, abr haupsächlich gibi eifach nüd nah)

usw...

abr dwält bestaht us vorurteil.. gnau so wiä diä einte meined i dä schwiiz gäbis numme ganz aaständigi lüüt wo dä ganz tag chäs und schoggi ässed und debie ä gnaui schiizer uur ahänd git anderi wo amerika als es riise feindbild gseht...

es wird alles i ein topf grüährt, nümme trännt... vill zwenig analysiärt was würkli lauft.. all lönd sich vo dä media und "demm-wos-ghört-händ" leite und bildet so ihri meinig.. das channs nöd si!!!

piis
nörgi

-

Saiky
27.05.2004, 13:24
vorurteil entschtönd doch eh meischtens us unabsicht..mä bildet sich eifach mal ä meinig..aber dä "edli" mänsch..bhaltet sich na äs bild frey, damit ers änderä chan, fallser belehrt wird odrso...

Shorty
27.05.2004, 13:25
Also s‘grösschte vorurteil isch s’gsi, wo ich no lang haar gha han, dass i kiffe...guet das isch zwar kei s’vorurteil sondern d’wahrheit :kiffer: . aber suscht bini eigetnlich zimlich verschont bliebe oder hans nid checkt das es es vorurteil gsi isch willi wahrschindli z’bsoffe/z’druf gsi bin aber löndmer das...hehe

aber es stimmt leider dass d’menschheit und voralem konsumgsellschaft hauptsächlich nur ufs ussehe luegt... aber ich finde mer muess unterscheide zwüsched kollege oder ebe die berühmte lüüt...so i de underhaltigsbranche chunnsch ohni das bild wo all die lüüt erwartet nüme wiet...dass isch schad!

Ich glaube, jede het vorurteil gägenüber andere, de eint meh, de ander weniger....

toniqe77
27.05.2004, 13:27
Original geschrieben von Shorty
Also s‘grösschte vorurteil isch s’gsi, wo ich no lang haar gha han, dass i kiffe...guet das isch zwar kei s’vorurteil sondern d’wahrheit :kiffer: .

:D :D :D

Mano
27.05.2004, 13:34
"hiphopper sind doch all verkifft und raffet än scheiss!":no:

Shorty
27.05.2004, 13:42
Original geschrieben von Nörgler
-he mann, chasch mer chli weed usälah...
.nei sorry, ich ha kei, und ich kiffe eigetnlich au nöd...
-he sicher häsch du weed mann, ich gseh doch das du kiffsch..
.schön wenn du das gsehsch abr ich han glich kei
-du häsch sooo roti augä mann
.*haarusdäaugästriich*ich glaubä nöd-

Ja das isch mer au sch passiert...im bus vome 13/14 jährige gangsta joo...han denkt ich ghör nöd recht wo de gseit...

-yo kiffsch du...
- nei voll nöd...
- doch eh scho man...chasch mer es rauchi uselah...
- nei nöd würkli
- ach chum scho man...
- heb d’fressi...

sind halt mängisch scho läschtig die nachwuchs-gangstazz...hehe

Äffli
27.05.2004, 13:42
Original geschrieben von Mano
"hiphopper sind doch all verkifft und raffet än scheiss!":no:

jo ganz genau

das isch glich alli wo house lose spicke pille:confused: :wtf:

mida
27.05.2004, 13:58
dänke vorurtel hed jede mönsch wen er enere "frömde", neue person gegenöber stoht!
finde mer muess eifach i der lag sie, sech selber chöne istoh, dass mer es voll falsches bild vo öperme igfange hed!( noch dem mer die person de kenne glehrt hed!)

ha leider, scho die erfahrig gmacht, dass de viel es vorurtei hend( ob jetzt kiffer, pilleschlucker, ibeldet, schlampe,ect) und sich das vorurteil de ned bestättigt, sie aber glich bi dem urteil blibed und de stuur grind düre setzted! =die/de isch jetzt eso...bla, bla, bla
mit sooo lüt chani eifach nüd afo (=ned offe für neus...?!)

mer isch früener öpe die (au hüt no, aber weniger) gseiht wurde ich seigi ibledet.... :wtf:
das sind de meistens die gsi wo ned hend möge erträge, dass ich hammer direkt bin...tja....
schluss endlich muess jede selber wüsse, wie er mit vorurteil umgohd...

round_square
27.05.2004, 14:00
vorurteil bildet sich eh alli. irgendöpis muesch ja denke, wend än mensch zum erschte mal gsehsch. hauptsach du chasch dini meinig später no ändere, wenn diä person gliich nöd so isch und beharrsch nöd stur uf dis vorurteil.

ich liide chli underem blondinchen-vorurteil wo viel lüüt händ, aber ok, zum teil verdienis jo au :D

Saiky
27.05.2004, 14:05
Original geschrieben von Shorty
sind halt mängisch scho läschtig die nachwuchs-gangstazz...hehe

du seisches..han öfters kontakt mit denä..aso ungwollt..aber nöd nur mit dä nachwuchs..sondern au mit dä möchtegärn..maa ha nöd würkli öpis gäge usländer..aber wänns äso chömed..dänn chan au ich andersch cho..so type verleitet eim zume daredevil...binen hasser...

subtile
27.05.2004, 14:12
vorurteil und klischees (schrägs wort) hän jo meischtens e ursprung bzw. e wahre kern.
Zum bispiel alli Hiphopper kiffe usw. Meischtens isch s halt scho so aber es git halt immer usnahme.

Also "Never judge a book by its cover" :p

Aurel
27.05.2004, 14:14
Original geschrieben von mida
dänke vorurtel hed jede mönsch wen er enere "frömde", neue person gegenöber stoht!
finde mer muess eifach i der lag sie, sech selber chöne istoh, dass mer es voll falsches bild vo öperme igfange hed!( noch dem mer die person de kenne glehrt hed!)

ha leider, scho die erfahrig gmacht, dass de viel es vorurtei hend( ob jetzt kiffer, pilleschlucker, ibeldet, schlampe,ect) und sich das vorurteil de ned bestättigt, sie aber glich bi dem urteil blibed und de stuur grind düre setzted! =die/de isch jetzt eso...bla, bla, bla
mit sooo lüt chani eifach nüd afo (=ned offe für neus...?!)

mer isch früener öpe die (au hüt no, aber weniger) gseiht wurde ich seigi ibledet.... :wtf:
das sind de meistens die gsi wo ned hend möge erträge, dass ich hammer direkt bin...tja....
schluss endlich muess jede selber wüsse, wie er mit vorurteil umgohd...

du besch ned besser, hesch gmeint seg en techno-freak!!!

Hyphen
27.05.2004, 14:14
i han gnuag mit vorurteil jeglicher natur ds kämpfa und han au oft vorurteil, aber i heb d fressi, bis i zwaimol überlait han,wasi säga wett...! und i gib echt a fick druff uf gwüssi lüüt, willi gsehn, wia verdammt viel lüüt aifach anhand vu stil und uftretta vu da lüüt aifach sofort schu schubladisiaren und garnit erscht überleggen und niamerem a chance gäben,wo vielicht nit gad das zügs trait,wo dr ganz kollegakreis vu dära person ahät oder vielicht halt nit dr gliich sound lost,etc. i main,wia gsait, ma bildet stereotypa,aber ma sött halt vielicht aifach nomol drüber notenka,bevor ma d fressi ufmacht... i kann jo nur us aigner erfahrig reda,aber i für min teil merks bald mol, ob i in as schema zwängt werda oder nit...so guat gsehni schu ind lüüt ina...

natürlich han au i vorurteil, über welli i oft muass notenka und mi beherrsha, dassi nit ohni überlegga irgendwas säg.

i hega oft vorurteil bi

--> londsdalepullis

--> "hey,han di uf dr bühni gseh...waisch was, i find di an netta"

--> "i gib a fick uf alles,waisch, bin untergrund und find di drum nit guat, aber fick mi halt nur im rüümli drüber zua, willis nit für nötig befind mini mainig kundztua und dafür idsstoh"

--> pseudoschwiizerghettogehabe (hallo?!?!)

--> pseudorealnessgehabe

--> ...

und zu dena vorurteil stohni, aber wia gsait, i wart denn liaber amigs ab, bevor i was säg, will wia gsait, VORURTEIL; ds präfix saits jo shu...dia macht ma sich vorher, also sötts au as NOCHER gäh...

[kayoz]
27.05.2004, 14:54
jo, aber ech frog etz mol d'siffer onder euch: wenn ehr mol kei gras meh händ ond öper uf de stross aspräched, denn spreched ehr au ned eifach ergend öper a, sondern öper, wo noch emene kiffer "usgseht"...

ond zo dene "miss60-tussene". semmer mol ehrlech, so en leckere ass i miss60-hose gseht halt scho lecker us. ech dänke es ged einigi dronder, wo kei schlampe send ond einiges im chopf händ (sie bruucheds eifach ned :D)

Hyphen
27.05.2004, 15:00
Original geschrieben von [kayoz]
jo, aber ech frog etz mol d'siffer onder euch: wenn ehr mol kei gras meh händ ond öper uf de stross aspräched, denn spreched ehr au ned eifach ergend öper a, sondern öper, wo noch emene kiffer "usgseht"...

ond zo dene "miss60-tussene". semmer mol ehrlech, so en leckere ass i miss60-hose gseht halt scho lecker us. ech dänke es ged einigi dronder, wo kei schlampe send ond einiges im chopf händ (sie bruucheds eifach ned :D)

aldä,häsh shu recht,aber i frog mi denn öper obi würkli so shlimm usgsehn in so moment,will i werd verdammt oft wega gras aghaua obwohl i weder rauch no kiff... und so::hippie: gsehni au nit us:rolleyes:

hmmm...jo waiss halt aunit...i main ob jetz an arsh inara miss60 hosa klemmt oder nit,ish miar echt egal,aber verstohns shu,i main für lüüt,wo gern uf ärsh luagen,ish das okee. verurteil das au nit. stohn eh nit so uf ärsh...find mumus shönner:D

aber eba...

Shorty
27.05.2004, 15:07
Kayoz...drum meini ja, jede het vorurteil...und mängisch muesch nödmal luege öbs en kiffer isch sondern schmöcksch es!

Und vo wäge rauchi uselah muesch zimli ufpasse...wänn mich en krasse typ nachme rauchi frögt und hinder ihm stönd sini 3 kollegas wo glich krass usgsehnd...hanich nie öppis derbi...
Mängisch wartes bimne headshop und figged die a wo usem shop chömed...und dänn wänds inen hoff dir eis rauchi abchaufe...ja sischer...wers glaubt wird seelig....

Aber ebe...scho da fanged vorurteil ah...wo aber leider hüüfig bestätigt werded...

mida
27.05.2004, 15:07
Original geschrieben von Aurel
du besch ned besser, hesch gmeint seg en techno-freak!!!

:wtf: :D :D

Aurel
27.05.2004, 15:09
:wtf: :D :D

debi han ech dehrs grad agseh, dass du eh rap losisch!

poetical
27.05.2004, 15:12

Das chunt bi mir zum Glück nie vor :kiffer:

Zu de Vorurteil chani nume säge das mer die aui hei. Ob gewollt oder ungewollt. Me muess sech eifach säuber ar Nase nä u probiere Mönsche nid nume nachem Üssere ds beurteile. Ä schwierigi Sach, wüu dr Mönsch mittlerwile haut sehr visuell "igsteut" isch.

mida
27.05.2004, 15:16
debi han ech dehrs grad agseh, dass du eh rap losisch!

genau! has sogar dazumals no uf d'stirn gschribe gha;)

Aurel
27.05.2004, 15:26
genau! has sogar dazumals no uf d'stirn gschribe gha;)

aber de meteme ganz fette marker!

rotzlöffel
27.05.2004, 15:29
dr mensch macht sich jo bekanntlich alles so eifach wie möglich.
und es isch eifach jede andere mensch wo me kennt ine schublade z drucke, denn cha me nämlich denke ihn z kenne...bloss wen er den mol abdersch uftritt, den chamer hässig werde weil er die eige gmachti schublade sprengt...
vorurteil führe zu schublade denke über mensche gruppe.

s git lüt die händ kei problem mit vorurteil umzgo us welchem grund au immer und denn gits welchi wo zimliczh problem hend mit dem und sich den selber fönt afo neume ihne z drucke (in e schublade) um d vorurteil vo isch abzwiese..teufelskreis...
aber spannendes thema.

mida
27.05.2004, 15:29
aber de meteme ganz fette marker!

yup, genau! de fetti, schwarzi stift isch es gsi!
s'rüert mi grad, dass du dich no chasch errinner:jaja:
:D

Aurel
27.05.2004, 15:34
yup, genau! de fetti, schwarzi stift isch es gsi!
s'rüert mi grad, dass du dich no chasch errinner:jaja:
:D

spliffe verbesseret halt s'erinnerigsvermöge!

mida
27.05.2004, 15:37
spliffe verbesseret halt s'erinnerigsvermöge!

ungföhr eso!!!

pseudonym
27.05.2004, 18:30
Original geschrieben von rotzlöffel
dr mensch macht sich jo bekanntlich alles so eifach wie möglich.
und es isch eifach jede andere mensch wo me kennt ine schublade z drucke, denn cha me nämlich denke ihn z kenne...bloss wen er den mol abdersch uftritt, den chamer hässig werde weil er die eige gmachti schublade sprengt...
vorurteil führe zu schublade denke über mensche gruppe.

s git lüt die händ kei problem mit vorurteil umzgo us welchem grund au immer und denn gits welchi wo zimliczh problem hend mit dem und sich den selber fönt afo neume ihne z drucke (in e schublade) um d vorurteil vo isch abzwiese..teufelskreis...
aber spannendes thema.

hmmm... läsed mal "Andorra" vom Max Frisch... gaht rächt krass um gnau das.. hammer buech!

Mora
27.05.2004, 21:44
ech stell da mal es provokativs statement ande:

die meischte usländer sind gwalttätig

was haltet ehr devo?

Hyphen
27.05.2004, 21:52
Original geschrieben von Mora

was haltet ehr devo?

jo, dia gwalttätiga usländer sind uf jeda fall gwalttätig...:wtf:

nobra
27.05.2004, 21:53
heb dfresse du schwizer nutte.

Mora
27.05.2004, 21:54
fühlsch di also vo miner ussag betroffe?
da chan ech nix derfür, han ned dich gmeint, sondern gar niemert!

toniqe77
27.05.2004, 22:09

was haltet ehr devo?

warum schribsch du eigentli so dürnigs züügs? isch doch wohl jedem klar was mit vorurteil gmeint isch, oder?
:confused:
was erwartisch itz da als antwort druf? also ich frag mi echt äs bitz, hmmm...

scope
27.05.2004, 22:15
auso prinzipiell nei.

aber macht e usländer scheisse, fingts jede bünzli scheisse nume wöus e usländer gmacht het. obwohl schwizer o dummheite mache (so zimlech glich viu)....

i vergliches em meiste soo:

die schwarze schaf ire herdä vo wissä fauä o am meiste uuf. auso wenn usländer scheisse mache, de hasse döu (und i kenne so bure) grad aui usländer, nume wöus skin-vs.-usländer schlegereie git...

auso ig finge nid. aber es git scho ou settegi. und die ganz arme si die womi zfüft afigge ohni grund. si denn ou usländer gsi. aber i kenne viu wo nid schwizer sii und vou fridlech sii.

ob schwarz, wiss, rot, gäub es git vo jedere hutfarb, us jedem land glichi idiote.

Mora
27.05.2004, 22:16
ech will nur wüsse, was ehr derzue säged.

findet ihr das au oder denked ihr, dases usgliche isch?

---siehe oben!---

nobra
27.05.2004, 22:18
fühlsch di also vo miner ussag betroffe?
da chan ech nix derfür, han ned dich gmeint, sondern gar niemert!

mit: die meischte usländer sind gwalttätig

sprechsch doch usländer ah oder nöd und meinsch du das nöd oder was? oder frogsch für wer andersch???

i würd sege usländer sind %tual aggressiver.

Hyphen
27.05.2004, 22:18
i glaub,ma machts sich aifach aifach,wemma idiotie an huutfarb misst...

toniqe77
27.05.2004, 22:19
@mora: füär di diskussion doch im fuck-nazi thread wiiter, det isch das thema wenigschtens schu so richtig agrissä.

Mora
27.05.2004, 22:20
Original geschrieben von nobra
mit: die meischte usländer sind gwalttätig

sprechsch doch usländer ah oder nöd und meinsch du das nöd oder was? oder frogsch für wer andersch???

hä???
was wotsch du eus säge?

ech will eifach nur wüsse was d aightgenosse drüber dänke.
wenn du betroffe bisch vo dem vorurteil darfsch gern dini erfahrig mitteile.

@toni

ahso, ok, gege nazis bini au (jaja, vorurteil)
aber wenn mer dänkt das usländer gwalttätig sind, mues mer ned grad en nazi si.
s git viel lüt wo angscht hend.

nobra
27.05.2004, 22:22
du scheiss nutte häsch kei eigeti meinig oder wieso seisch eus?? i seg dir nutte nöd öpperdem andere!

du häsch gseit: "die meischte usländer sind gwalttätig"?

also das entspringt doch dim kopf oder häsch das ufeme svp plakat gseh und denkt das muesch do mol froge?

punk bitch make ma day

ilfuror
27.05.2004, 22:23
ja aber gliichzitig muss ich säge dass ich wahrschinli will ich dünkleri huutfarb han nonie aagfiggt worde bin...ussert s het öppert mini nr wele;) (dammit er chan verbii cho und mich verschlah,nei seich)

Mora
27.05.2004, 22:25
hey du oberschwullo!

ech säge eus wil ned jede verstah was du sage!

und die ussag isch weder vo de svp no vo mir erfunde.

es isch es bekannts vorurteil!!!
es zimlich verbreitets vorurteil wo die meischte schwizer unterschtützed!
hey, du muetterfigger, heb doch dini scheissfresse oder wix der doch ins abflussrohr

(isch gar ned so eifach nobra-dütsch z rede)

ilfuror
27.05.2004, 22:26
da muss iuusnahmswiis mal am nobra recht geh; ich mein wievill usländer kennsch du scho ussert die wo dich aagfiggt hend??
zuerst denken dann reden mädchen, nicht umgekehrt....:hmmm:

Mora
27.05.2004, 22:29
Original geschrieben von ilfuror
da muss iuusnahmswiis mal am nobra recht geh; ich mein wievill usländer kennsch du scho ussert die wo dich aagfiggt hend??
zuerst denken dann reden mädchen, nicht umgekehrt....:hmmm:

hallo!!!!

ech rede da ned vo mir!

sondern vomene bekannte vorurteil!

genau wie zb. alli Männer sind arschlöcher
oder
fraue chaufed viel schueh und chleider
oder
männer wänd immer nur s einte
oder
oder
oder

PS: s verhältnis vo de uslander wo mich agfiggt hend zu dene wo nett zu mir sind liegt öppe 1:9!

nobra
27.05.2004, 22:32
dmora isch eifach e kaputte punk pussy. die wird vo hunde gfickt.

du häsch kei eigeti meinig.
pro blocher du bisch jo.

ilfuror
27.05.2004, 22:34
@ mora isch ja en widerspruch was du da uselahsch
"die meiste uusländer sind gwalttätig"
s verhältnis vo de uslander wo mich agfiggt hend zu dene wo nett zu mir sind liegt öppe 1:9!
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Mora
27.05.2004, 22:36
nei, ech han kei eigeni meinig.
ech dänke immer das was alli andere dänked.

und zum usefinde ob ech etz gege oder für usländer sell si, hani ja die frag gstellt.

und zum wüsse ob ech mal miteme schwarze sell figge wetti grad no wüsse ob die wirklich so langi schwänz hend!

(jaja, ech weiss nutte und so, ech wiederholes grad für dich, de muesch du nüme)

nobra
27.05.2004, 22:36
ich glaube dmora hät en knote i dä titte die denkt eifach nöd normal.

Mora
27.05.2004, 22:37
was? hanis falsch gseit!

oke, nomal für alli! :-)

9 usländer sind nett zu mir
1 figgt mi a.

git 1:9 oder?
egal! etz wüssed alli was ech meine!

@nobra

nei, das mit em knote gaht nonig, han no ke hängetitte.
meld mi de aber bi dir, wenns sowit isch.:-)

nobra
27.05.2004, 22:38
ah und du häsch doch gseit willsch mit dim fründ kinder wieso denksch jetzt a niggadicks und dä ander kolleg vo dir wo ficke willsch wenn schluss isch hät dä kein rise schwanz für dini usgleierti 30cm wm muschi?..

ilfuror
27.05.2004, 22:39
also ich han no kei schwänz vo anderne niggas gseh,aber chasch der ja such mal es paar pornos inezieh;) aber ebe die riisedinger,falls die git, sind nöd jedermanns/fraus ding....:D

Mora
27.05.2004, 22:39
bisch ned du dä wo immer so ironisch isch, nobra?

ilfuror
27.05.2004, 22:40
Original geschrieben von nobra
ah und du häsch doch gseit willsch mit dim fründ kinder wieso denksch jetzt a niggadicks und dä ander kolleg vo dir wo ficke willsch wenn schluss isch hät dä kein rise schwanz für dini usgleierti 30cm wm muschi?.. :auslachen :auslachen :auslachen :auslachen :auslachen :auslachen

LAN
27.05.2004, 22:42
vorurteil si nid guet aber si erliechtere ds Läbe... (ds isch nid mini Asicht, ds isch Fakt)

im übrige:

"ja weisch du muesch immer unvorigno si und bla und stuss usw... aui si im prinzip lieb und nätt"
-> i chas verstah wenn ds eine seit, aber i finges beschränkt. mit lüt wo mir nid passe redi nid vo mir us... we SI es gspräch aföh mit mir... ok, de chame luege :)

hm u no wäg Miss60:
schiss druf was für hose eini ann het. i finge zwar, das anderi hose (zB. Baggies) wesentlech meh style hei, aber ds isch doch glich....

Mora
27.05.2004, 22:52
ech glaube das es gar ned möglich isch, ohni vorurteil uf en person zue z gah.
und das het etz weder mit schwarz no wiis öppis z tue, sondern ganz allgemein.

ech han im reisebüro gschaffet, wenn die lüt zur türe inechömed, schätzisch du die automatisch ab.
wenn en schwarze inechunnt, hani automaisch mini französischkenntnis ins gedächtnis gruefe.
wenn jungi inecho sind, hesch automatisch ans günstigste dänkt,
älteri lüt wend am liebste en rheinfahrt mache.

es git ebe ned nur negativi vorurteil sondern au neutrali und positivi.

konfus
27.05.2004, 23:01
Original geschrieben von LAN
vorurteil si nid guet aber si erliechtere ds Läbe... (ds isch nid mini Asicht, ds isch Fakt)

das muesch mir ez genauer erkläre...ich gseh das im gegäteil:
wänn vorurteil umesind, isch d´person gegäüber doch schomol äs stuck wiit abgschtämplet. dänn chunnts zunerä zämearbet.
ez muesch zerscht merkä das dä ander gar nid so druff isch wied meinsch, willd scho äs urteil gfällt häsch.
dänn chasch das 1. alles wieder über dä hufe wärfe und häsch müeh zum dis bild wod häsch wandle in das wo die person würklich isch. 2. häsch dich sälber verarscht, will du öppis zunere beschlossne sach gmacht häsch und dänn brich din beschluss wieder... wärs nid eifacher wämme eifach kei vorurteil hät und bi jedäm mänsch vom gliche punkt us goht???

ich glaub, du häsch "vorurteil" eifach mit "mol luege öb sich mini mänschekänntnis bestätiged" verwächslet...

ich versuech die lüt, mit däne ich in kontakt chum möglichscht schnäll durchschaue und tues dänn au ä stuck wiit ine kategorie. aber uf some zämefantasierte scheiss chame nid beharre, solang kei fakte über si vorliged.

übrigens, luschtig findi amigs die ältere lüt wo fascht usem hüsli gheied wänn ihne so än typ mit breite hose und schrägem chäppli überd strass hilft. normalerwiis tüend die eim doch s´handtäschli chlaue?:D

LAN
27.05.2004, 23:08
hm ja lug i has so gmeint. wedu umeloufsch und eifach mau 95% vo de lüt "usbländisch"/zensiersch/ignoriersch de erliechteret ds viles. es geit dr nämlech när rächt viu am arsch verbi und chasch mache wasd wosch, muesch di nid kümmere -> easy life. see?

i ha o vorurteil, aber sobald sech die nid bestätige schmeissi die wäg. und normalerwis verhaltimi eh relativ neutral, aso sogar weni vo eim finge daser dr risegröscht möngu isch, de chani no früdnlech mit däm si.

i bi eh viu z fründlech.. sött chli meh gängschter wärde. :)

konfus
27.05.2004, 23:17
jä soo. das hät meh mit sympathie z´tue als mit vorurteil.aber so machi das au, chaschs jo nid mit allne guet ha, mit allne was ahfange.

gäll, wännd dänn än gänschter bisch, nid go handtäschli chlaue, hä! :D

various
27.05.2004, 23:27
mi figgä gliich viu usländer a wi schwizer (nazis). mensch ist mensch... aid.

z schlimmschtä vorurteil gägenüber mi isch zB:
- i sig arrogant u luege jedä abschetzend a (sorry, isch haut mi blick, cha nüd drfür...)

augmeins vorurteil: hip hop isch yoyo gengsta stuff... ttsss, schwiget doch u machet gangbang...

früächer hani mini meinig o rächt viu dür vorurteil biudet. abr hüt machi ds numä no säute...:cool:

out.

LAN
27.05.2004, 23:32
Original geschrieben von various
augmeins vorurteil: hip hop isch yoyo gengsta stuff... ttsss, schwiget doch u machet gangbang...

argh i hasse die ignorante sieche... mir hei zu viu vo dene. aber langsam ischsmer glich, de fahni grad äxtra a represente und umepose nur umse no meh z närve :D:D

various
27.05.2004, 23:35
:banana: aid.

pseudonym
27.05.2004, 23:41
schlussändli ischs immer chli d frag, weli vorurteil bi dir am meischtä gwicht händ... schlussändli hät jedä mänsch än iidruck vo dä mitmänsche, egal wänn, wiä, wo, sobald öper xehsch bildisch dir äs vorurteil. und das isch au guet so, will so chasch du d mänsche unterscheidä. än mänsch verratät rächt vill vo sich, nur scho dur sini haltig, sin xichzusdruck, sini chleidig, sin gang usw, er wirkt uf dich und das chasch nöd underdrückä. nur chasch dänn eifach afangä d vorurteil bewusst z machä und dänn interessiersch di plötzlich nur no für z.b. d chleider, oder d frisur oder wasauimmer und nüm für dä gsamtidruck, wod halt eifach wiiter dänke müesstisch wil dä mänsch plötzlich interessant wird...

ich versuech scho rächt, d mänsche nöd eifach z verurteilä. klar machschis immer wider mal, aber wänn i mi nachher mal besinn, märki, dasi chli wiiter studierä sött, zum würklich än idruck z erhaltä..

ApFeLsChOrLe
27.05.2004, 23:44
vorurteil isch minere meinig en "schutzmechanismus" vom mensch... mol hesch recht wiet eine beurteilsch, mol nid... aber meistens hesch ebe scho recht,wells ebe zum schutz isch..

:hmmm:

beatniquer
29.05.2004, 19:35
es esch jo a de tagesaordnig, dass mer met vorurteil konfrontiert werd... a de einte chönnt eventuell no öpis dra sii, anderi send eifach pure shit...

die hötig gsellschaft hed sech jo so schön es "norm-beld" vo sech gschaffe ond jede, wo sech vo de masse abhebt ond usbrecht (ob negativ oder positiv) werd halt eifach grad met vorurteil bombardiert oder abstämpelt...

mech wörds wondernhä, met was för vorurteil ehr scho konfrontiert, oder wäge welne sache ehr eifach grad abgstämpelt worde send.
wo händ ehr eifach müesse säge :wtf: was lauft?
wie entstönd vorurteil öberhaupt?
händ ehr vorurteil gägeöber vo anderne?

ig dänke das isch o e teil wo üüs mönsche zum mönsch macht.
wenn du öper kenne lehrsch, machsch der outomatisch es biud, ds geit boom, i nes paar sekundä.

speter muesch de villech feschtsteuä das die person es zimlechs arschloch isch, oder haut o umgekehrt...
vorurteu ghöre derzue, vorauem wenn du usestichsch, u es isch meischt luschtig, d reaktione vo de 0815-bürger aadsluege...

tja

trOimer
29.05.2004, 19:38
u es isch meischt luschtig, d reaktione vo de 0815-bürger aadsluege...

hehe, scho.
vorallem wenn mer genau weiss was die denked wenns eim astarred ...

beatniquer
29.05.2004, 19:45
Original geschrieben von trOimer
hehe, scho.
vorallem wenn mer genau weiss was die denked wenns eim astarred ...

i stah da ner meischt vor em ne rätsu, oder i wirde chli sauer uf die lüt...
wöu i luege öper, wo mi blöd afiggt wäg mim üssere, oder komisch aluegt, outomatisch aus dumm a. <<<---was sicher o es vorurteil isch, aber ja...

LAN
29.05.2004, 23:13
hm... aso irgendwie isches ja o normal, dasme öpper "nidnormals" chli schreg aluegt. öbs haut de sichtbar für anderi isch oder öbmes nur inerlich macht, schisseglich :)

ha einisch es Tshirt mitem Schriftzug LAN annegha so zum SPass und represente :) prompt si o d reaktione cho, öbi irgendwie Komplex/übersteigerets Säubschtwärtgfüel/Grössewahn/süsch es Problem heig... naja, isch luschtig gsi :D *fuck y'all!* duret haut nur chli, itz chräit ke hahn me wenis annha.. aus e frag vor akzeptanz und so. wird zit für neui provokatione heheee.

#ChRüSiMüSi#
06.06.2004, 09:54
Hm LAN du sprichsch Provokation a.. isch doch au gad öpis.. aso ich mein mer hät meh Vorurteil gägänüber Lüüt wo eifach uffalled.. ime gwüsse Sinn wird Uffalle ja au provoziert.
Ich mein mer cha en Nazi si mit Bomberjagge, Dox und alles.. und mer chan en Nazi si und normal usgseh..halt unuffällig.. aso das mal mini Meinig.. so oder so muss das ja nüüt heisse öb mer gnueg real isch! Es chas jede Läbä.. öb so oder so.
Weniger Problem wird warschindli eifach de ha wo unuffällig isch.. will de chunt au a die andere Lüüt herä wo nöd glicher Asicht sind. ( Ich gan ez mal dävo us das er tolerant isch und kei Abneigig gäg anders dänkendi hät ) Ihm würeds vilicht ä Chance gä ihn känäzlerne.. (Sofern dä erscht Satz nöd gad HEIL HITLER oder sonen kack isch:D) ..und em andere würeds wäg dä Vorurteil (Kleider) scho usem wäg ga..
Verzwickti Sach.. aber was sölls.. mer söll ja jede Mänsch respektiere so wien er isch, scheiss egal was für Chleider er ahät oder was für ä Meinig er vertritt ( au wenns die falsch isch ) ..Liechter gseit als gmacht.. das cha warschindli au niemert.
Aber irgendwie mümer üs ja unterscheide:D

fuxx
06.06.2004, 10:35
het mal e gueti kampagne gää gege vorurteil&rassismus http://www.gra.ch/ggra/images/albaner_d.jpg

http://www.gra.ch/ggra/ggra.html

#ChRüSiMüSi#
06.06.2004, 10:45
Hm ja vo dene häts jeenschti gä.. hani kuul gfunde. Gueti Idee...simpel aber hät mer gfale=) Schad dass die nüme da sind.

roemer
06.06.2004, 11:44

het öppis. klar isch äs falsch scho grad voll vorurteil z'sii, doch erstunlächerwiis hei mi mini "mönschäkenntnis" bishär no sältä tüüscht und i dä meischtä fäll (leider?!) mini vorurteil - ob positiv oder negativ - bestätig. isch leider so. nid das ig voller vorurteil dür d'wäud loufä. im gägäteil han ig kes problem mi anderä mönschä egal weli kultur usw. , doch merk ig eifach rächt schnäu woran mä isch und bi paarnä längt haud numä ä blick... wär sich chli drmit usänandersetzt erkennt rächt viu rein üsserlächi merkmal wo scho sehr vil über d'person chöi ussägä - gangart, ufträtä, chleidig, mimik usw. - auäs üsserlächkeitä wo aber doch öppis über nä person ussägä. nid dass ig personä abschlissänd nach üsserlächkeitä beurteilä, doch äs seit gliich scho viu us....

piis

roemer
06.06.2004, 11:53
Original geschrieben von fuxx
het mal e gueti kampagne gää gege vorurteil&rassismus
http://www.gra.ch/ggra/ggra.html

und diä plakataktion han ig rächt scheisse gfundä. 1. si d'facts numä chliidruck drufä gsii, was uf ä erscht blick sogar ä kontraproduktivä charakter gah het und ig weiss nid. dänkä dr staat chönnt z'gäud besser ver(sch)wändä aus für derartigi plakataktionä. - sicher nätt für ä designer wo im illustrator äs paar pop-art grafikä het chönnä uf staatschoschtä kreiärä, doch sorry, mit chli skills bringsch das rächt iisi härä.
vorurteil lö sich nid mit plakat bekämpfä und solangs exponäntä us dä entsprächendä gruppänä git (jetzt egal ob usländer oder was ou immer) wo diä klichees immer wider vo nöiäm bestätigä... tja.

piis

LAN
06.06.2004, 15:38
Original geschrieben von #ChRüSiMüSi#
Hm LAN du sprichsch Provokation a.. isch doch au gad öpis.. aso ich mein mer hät meh Vorurteil gägänüber Lüüt wo eifach uffalled.. ime gwüsse Sinn wird Uffalle ja au provoziert.
Ich mein mer cha en Nazi si mit Bomberjagge, Dox und alles.. und mer chan en Nazi si und normal usgseh..halt unuffällig.. aso das mal mini Meinig.. so oder so muss das ja nüüt heisse öb mer gnueg real isch! Es chas jede Läbä.. öb so oder so.
Weniger Problem wird warschindli eifach de ha wo unuffällig isch.. will de chunt au a die andere Lüüt herä wo nöd glicher Asicht sind. ( Ich gan ez mal dävo us das er tolerant isch und kei Abneigig gäg anders dänkendi hät ) Ihm würeds vilicht ä Chance gä ihn känäzlerne.. (Sofern dä erscht Satz nöd gad HEIL HITLER oder sonen kack isch:D) ..und em andere würeds wäg dä Vorurteil (Kleider) scho usem wäg ga..
Verzwickti Sach.. aber was sölls.. mer söll ja jede Mänsch respektiere so wien er isch, scheiss egal was für Chleider er ahät oder was für ä Meinig er vertritt ( au wenns die falsch isch ) ..Liechter gseit als gmacht.. das cha warschindli au niemert.
Aber irgendwie mümer üs ja unterscheide:D

Word... wede unuffällig oder sägemer "nid allzu offesichtlich" anere "Gruppe" zuezordne bisch, de chunsch überall zue. Und wede de mau akzeptiert bisch, de chunsch o mit chli "polarisierter" Istellig/Chleidig o witerhin zue. Wede versteisch wasi meine...:
I chume öppe i jedi Gruppe ine, siges Anarchischte, Kapitalischte, Metaller, Technoidi, Feminischte, ... isch egau. Wüu du muesch nid opportunischt si für das, du muesch nur d Lüt sanft uf dini Meinig ufmerksam mache -> verständnis schaffe, de geit aues. Ich bin ein Konsens-süchtiges Weichei :D (-> Nachtcafe)

I gloub i sött id Politik muaahahahahahahaaaaaaaa

music_head
06.06.2004, 16:07
GEILO...de LAN als erschte Bundesrat vo de Aight-Partei!!! ich wür sofort go stimme!

LAN
06.06.2004, 16:40
jää bundesrat isch rächt schwirig wüu de ja ire partei müesst si, und das chani nid, passe niene ine.

music_head
06.06.2004, 16:50
jää bundesrat isch rächt schwirig wüu de ja ire partei müesst si, und das chani nid, passe niene ine.

denn gründemer eusi partei ! :p