Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : ...::Die 2lustige3::...

Pleschen
27.05.2004, 13:33
Hey Leute !!!
So jetzt ist er da, der erste Track der neuen Walliser Rap Crew " Die 2lustige3 "! Es wäre kool wenn du dir das Ding reinziehst und uns ein kleines Feedback dazu geben würdest!

Wir danken euch!
-----------------------------------------------------------

Rechts Klick, Ziel speichern unter :

P-Flow u. IronMC feat. Homie's - Glaub ich nicht! (www.adi.gall-aebli.ch/pleschen/track_glaubichnicht.wma)

MC's: P-Flow, IronMC, HomerSimpson, Pleschen (gezwungen hehe)
Producer: Pleschen

piis Pleschen

ps. wie gesagt es ist der erste... :D

Pleschen
27.05.2004, 13:35
*link wird in wenigen min funktioniern*

tschuldigung

K
27.05.2004, 13:37
..mach :) nimmt mi wunder

Saiky
27.05.2004, 13:42
wott di ja nöd schtressä...

ABER TAMMI SIECH, WO BLIIBT DÄ SHIT?

BRINGEN:no: :no: :no: :no: :no: :no:

Pleschen
27.05.2004, 13:43
geocities sever isch zur zit down, lades gad uf ne andere server!

nur geduld...hehe

piis

diken
27.05.2004, 14:01
geduld esch en tugend woni ned ha...

nei quatsch.
ziehs mer de eh lieber am abe di hei. das passt scho

Hyphen
27.05.2004, 14:53
lushtig,aber dr dialekt stellt mer laider so rein verständnismässig no as bai,hehe.aber i muass nomol gaaanz guat analosa,denn verstohnis shu no ganz*g*

Hyphen
27.05.2004, 16:05
würkli witzig,hehe

Pleschen
27.05.2004, 16:14
heeeeee, wiso funktionierts bi dir ??? der server isch down... ich chas erscht nachem schaffe uf en andere server lade!

strub...:blingblin

glich merci fürts feedback :)

piis

rotzlöffel
27.05.2004, 16:14
beat gfallt mir guet..

wie scho gseit, e gwöhnigs bedürftige dialekt...hehe

und d raps töne mengmol chli unprofessionel ufgno..
de wo dr letsch rap part rapt sell chli lüter rape!!:D

spenzasequenza
27.05.2004, 16:34
zalüü fröilein pleschen.

also der beat isch hüäre geil! chapeau.
mit dum dialäkt chani leidär voll nix afah hehe...
und d raps sind zimlich speziell üfgnu. ¦¬/
und bi dem röfrä miässtisch nu biz meh pfupf dri kriägu (doppls und so)

bi zwar än riesu homer fan, aber ich glöibu, als cuts ime track het der nit soooo vil verloru ! *gg
abär ich finnus än coole track

reh & schpäck

fReEMaN
27.05.2004, 16:37
geit nit..

wo ischer?

Pleschen
27.05.2004, 16:43
merci für di feedback's!

ja ich weiss bi manche geits und bi manche nid!

lüege nachem schaffe das bi jedem klappt...hehe!

piis Pleschen

lizzle mizzle
27.05.2004, 16:47
shizzle...de beat isch echt na easy...de rescht isch nöd sooo mis ding,aber das hett demit z tue, dasmer de dialekt nöd so gfallt:D aber scho easy...:hippie:

Pleschen
27.05.2004, 17:45
so jetzt funktionierts entlich :)

viel spass bim lose!
------------------------------------------------------------

P-Flow u. IronMC feat. Homie's - Glaub ich nicht! (www.adi.gall-aebli.ch/pleschen/track_glaubichnicht.wma)

Aurel
27.05.2004, 17:52
haha... muess mech de meiste aschliesse... pleschen beat rockt. verstah allerdings so guet wie nüt, usser de einti mc, nehm mal ah es esch de plesch, hehe... züri schiint sehc us z'zahle, verschtohd wenigstens öpper... d'cuts send ned grad sooo suber, aber egal. und wasi vom homer-sample sell halte... weissi au ned so werklech. aber uf jedefall respekt, vorallem to my man plesch die möse.

höuderböuder
27.05.2004, 17:57
link funktionier nid bi mir han nur japanischi zeiche und das isch öi nid waliser diitsch.....

IRON MC
27.05.2004, 17:57
Bi scho rächt lislig... aber allgmein dücht mi der track nu geil... mu chat scho nu dra schaffu, aber findus cool was der pleschen drus gmacht het...
Mersi fer d feedbacks!!! Üs kritik soll mu ja lehru...

P-Flow
27.05.2004, 18:40
Glaub ich nicht! :D

Brooknow
27.05.2004, 18:47
beat isch ganz derb, mc's gar nöd... cha leider nöd kritisiere wasi nöd verstahn aber au das woni verstahn du weisch!! peace

Pleschen
27.05.2004, 18:48
ich scho will ich has gmischt...hehe :) aber ich glöib ver der erschti track va isch chäne wer zfride si!

piis pleschen

Pleschen
27.05.2004, 18:50
Original geschrieben von Hans Nötig
...du weisch...

ne ich weiss nid, was denn *g*

piis

bätschmändoo
27.05.2004, 18:52
Beat isch guet, leider verstahni nid aues... Bim P-Flow hani mängisch s'Gfüehl är spöitzt is Mic vor allem bidä "P"'s, de tuet mr fasch chli weh i de Ohre... Schüsch hani nüt us'z'setzä... Weitermachen!

P-Flow
27.05.2004, 18:54
danke bätsch! das merki mer.. aber das isch, wili nun mal "uberdurchschnittlich" lüt rapu.. ha apa z'mikro z'noch.. achtu mi z'negscht mal.. thx

Brooknow
27.05.2004, 19:03
[QUOTE]Original geschrieben von Pleschen
[B]ne ich weiss nid, was denn *g*

sött heisse dassi au das woni verstahn nöd so guet findä!!

aber dä mc mit "ich has vergamed das weissi sälber, so reissi wiiter vo chäller zu chäller"...dä findi vom flow her no ziemli geil, so ruhig und suuber!! respect wer isch das? dä hät style au wänn dä text chönt besser si blabla

und han au nöd gwüsst dass das eue 1.track isch, wil suscht hätti au öpis anders gschribä...ich han sho viel schlächters ghört und au sho sälber gmacht! aber mc's bruched no üebig, das zu du weisch...hehe

also en peacer
:hippie:

P-Flow
27.05.2004, 21:01
naja, rapu zwar scho sit meh wa 2 jahr, aber nu meh übung chat in dem fall nit schadu..
der wa dü meinsch isch der Pleschen! wirkli fette Style! ;)

mc-emmsii
27.05.2004, 21:46
sag mal hip "hip!" sag mal hop "hop!".
WENN DAS NED FETT ISCH! isch echt fett worde. :) ;) p-flow mi gsehnd eus am mäntig und denn setze mir no eine druf. walliser dütsch + zuger dütsch + dj-pleschen = :whiteflag wohooo. :) "glaub ich niiicht!"

ayayayayay..

Stinkyfingaz
27.05.2004, 21:56
Ich find en voll geil ich verstahn de p-flow no guet wieso ier nit?

fReEMaN
27.05.2004, 23:24
mini props heidär..

güäti sach heider da gmacht..

väli biz gmiätlichär räppu znegsch mal, mich düücht du värschlickäsch summi wertär..

z'wallis chunt! wän öi nit va visp.. :hmmm: :D

Brooknow
27.05.2004, 23:56
wiederemal isch alles anderst am abig mit guete chopfhörer... ich verstahn ali biz besser und au dä 1 und pflow findi easy!!! P e A c E

thieu
28.05.2004, 00:08
Finne der jetz afu besser als der won i premix mässig kehrt hä. Verstah aber immer nu nit alles! Chasch mer da nit d Stimme nu em bitz üsahole! Lah D MCs nu d reima lah nahdopple!

P-Flow. Verschlickt zum teil fasch silbe, aber easy chunt nu luschtig... Im grosse und ganze recht güät. (Wiär lüäge de iner Stuba was wer chänne üsahole!)

Iron MC. Pleschi tüä mal z Ari em bitz lüäter dri! Und Ari versüäch di Werter em bitz me z betone!

Pleschi. Ver das dü ja soooooo viiiiill rapesch. Chapeau! Wirklci cool. Öi am gmiätlichste grappet, was bim verstah nu recht hilfriich isch!

Beat. Gfallt mer wirklich... Wiä gseit wend nu de eis ver uf z Kasseti brüächsch...

Also ver der erst Track wan ihr zäme mächet Hammer!

P-Flow
28.05.2004, 11:36
merci afu ver d'feedbacks!

@thieu: das problem mim verschlicku hani scho immer kä, aber ich probieru fescht dra z'arbeitu.. nu biz iebig und de sellti das ga.. ;)

@freeman: si ja nit so wit va vischp wäg ;):baltschieder (5 min) tärbinu (15 min) hehe, isch gat fiesch wa biz witer wäg isch *gg

@emmsii: jo, das wird fett! da chasch sicher si :dance:

:D

mc-emmsii
28.05.2004, 11:53
:p hehe.. ich muess denn so früeh ufstoh aber eassssyy :cool: mir mached euses Ding.

christio
28.05.2004, 13:00
also ja props fer der track!!!
der beat gfallt mer hüeru!und d'raps sind öi nu easy(wie scho agitennt der vam pleschen het style!)
witer eso!

peace

prophet
28.05.2004, 13:11
find en au ganz chillig de track...
und für e erschti ufnahm sowieso min :respect:

weg am p-flow sine luute "p"s ich glaube das chönnt wieterhelfe http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=3561

Tonik
28.05.2004, 17:36
Original geschrieben von lizzle mizzle
shizzle....

shizzle? hallo? Malibu?

nei äbe...Beat findi geil -> 1A. Geili samples, subere Bass. Z'Drum isch haut chli 0815 (samples & ufbou) aber trotzdäm geil.

Raps...na ja. S'isch wi bi de Frouä. Auso i meinä, wenn ds richtig ufgno wär würds o nach öppis töne (Gedankesprung / Schminki). öb di Giele öppis schlaus use lö..dr Titu bzw dr Refrain seits gloub scho...eifach chli pla-pli pla-plö. Wie 99% vom rap *g.

Eh ja...blibet dran ;-)

Grüess

Devil_on_side
29.05.2004, 16:10
der track flasht mi greber! Klar gebis nu par chleini sache wa zum verbessru weri, aber suscht finni der track voll geil!
-der beat flasht!
-jede MC het an andre eigunde style, und das zämu uf einum track bringt geili abwäxlig!
-Flowmässig het jede va ew an geile Style!
-Und zu du scratches: wenn das eigundi scratches sind, de respekt!
-und der hoomer, der bringt der züösätzlich biz humor inu track!

Und dass isch ewe erscht track zämu? Respekt jungs!

IRON MC
29.05.2004, 19:22
@thieu mersi fer di kritik, ich probieru druf ds achtu....

ds problem mit der lütsterchi und der betonig isch halt so en sach.... ich ha en tiefi stimm wa nit eso lüüt isch....

konfus
30.05.2004, 02:10
Original geschrieben von Devil_on_side
der track flasht mi greber! Klar gebis nu par chleini sache wa zum verbessru weri, aber suscht finni der track voll geil!
-der beat flasht!
-jede MC het an andre eigunde style, und das zämu uf einum track bringt geili abwäxlig!
-Flowmässig het jede va ew an geile Style!
-Und zu du scratches: wenn das eigundi scratches sind, de respekt!
-und der hoomer, der bringt der züösätzlich biz humor inu track!

Und dass isch ewe erscht track zämu? Respekt jungs!

arschchrücher oder alles-geilfinder egal wie wa wo?:D :D

ich finds no en easy track, zur kritik isch jo alles scho gseit worde. ich han kei eigni meinig, finde die vom tonik no passend.:D

LAN
30.05.2004, 04:06
i finde di stimme extrem närvig, aso die bim refrain oder was o immer...

und süsch naja... bü, ha scho bessers ghört, me versteit teilwis würklech fasch nüt (itz mau abgseh vom dialäkt, dä chillt rächt :D). aber äbä die blöde stimme (homer?) kA vo wo der ds züg heit aber i finges für gar nüt, i würd emu dert öppis "normals" dritue.
i würd d stimme no chli lüter mache bim abmische, si gö teilwis chli under.
beat isch geil.

dergent
30.05.2004, 13:42
+ dr beat isch wirklich fett
+ fein abgmischt (dr beat jetzt)
+ dr refrain findi irgendwie nu speziell
- d stimme harmoniere nit wirklich mim beat, es tönt zu stark als wäri d stimme eifach grad uf dr beat gleit
- dr flow wirkt hie und da biz gstresset, aber meistens ischer nit eso schlecht
- ehner sterrend mi d reims wie bühna uf stühna, gschissut uf gipissut etc. jungs da miessender nu drah

Fazit: Dr Track hinterlaht ehn überraschender Idruck, nur isch im moment dr Beat nu ufeme höhere Niveua als d Räps. Während dr Flow zum Teil nu akzeptabel isch, sind d räps zum teil scho nu recht viel davo entfernt.

aber easy wieter eso, chunnt güet!

mirage_2
30.05.2004, 19:29
yeah, das isch echt geil! Am afang verschricktmer grad chli was das isch, aber mä gwöhnt sich drah! dä beat isch echt dä hammer! wenns nur meh sottigs gäb;)

grz mirage_2

Pleschen
01.06.2004, 16:13
merci für euri ganze feedback's, mir probieret natirli ses besser z mache! vili feedy's sprechend isch natirlich üsser seel, aber äbe me cha ja nid immer alles no probiere z verbesser bzw. z ändere, irgent wenn müess me mal kicke...hehe

und wie gseit es isch der erscht, witteri werden folge!

piis Pleschen

ps. ob me mich zu de 2Lustige3 cha derzüe zelle weissi nid uf jede fall werdi mit dene beide jungs witter zigs üfnäh und ohni mich mächi der name ja kei sinn!oder was meined ihr jungs??? hehe

P-Flow
01.06.2004, 16:21
lol pleschen, Seili Gau dü!
Weisch meinsch Iron, welle wer der pleschen zu du 2luschtigu3 derzüö zellu? hmmm :D
Zitat: "wier si di 2luschtigu3, 1 DJ und 3 MC..! *gg.
Das kehrt doch wohl als zämu?!? :p odä? na also, di 2luschtigu3 ohni pleschen we wie fanta ohne kohlensäure.
*gg

Pleschen
01.06.2004, 17:24
hehe also sid ihr beidi ohni mich eifach voll grüssig :D

zitat: wie fanta ohni cholesäurie!

nei sicher zell ich mich öi derzüe, hehe !

piis

dergent
01.06.2004, 19:24
hm wieso chunnt mer das "die zwei lustige dri" nur so bekannt vor ... =)

thieu
01.06.2004, 19:49
Original geschrieben von tm.jaruh
hm wieso chunnt mer das "die zwei lustige dri" nur so bekannt vor ... =)

ici/ va der partie/

Weiss öi nit aber so bi 45' da vidsch ses verlii....

Aber ich weiss ja sowiiso nigs....

Putain

P-Flow
01.06.2004, 19:53
Iron, va wa hesch der namu?? :D

Pleschen
02.06.2004, 07:36
ja ???

freestyle-girl
06.06.2004, 16:19
isch vou dr fett track!

L'hautvalaisan
09.06.2004, 17:59
tja,.... morge minand!
wie geits cha de so?
bi tja .... richtig so tja.... paff, tja,.... hängi nit gideicht, dass so epis cha gä, tja ich meinu mit sottige dischtanze zwischu de wohn, tja... ehm... ah.... wohnerter va de mc's resp. vam dj..... tja... was willt... schii sägend z'läbe siige hert... ich weiss nit... aber tja.... schii sägend sus....

tja,.... uf alli fäll alli gratulier ich cha schto so vellig...

ehm.... wer isch de dr dritti MC?

tJA DE...

alles lieba (tent das nit e biz tja... ehm.... SCHWUL???)

vam

TJA MC a.k.a. Il Juniore a.k.a. L'hautvalais

POST SCRIPTUM : und, tja,..... tarf ich eu nu eppper griesse?

unique
10.06.2004, 11:09
aight!
mer gfallt de track ned schlächt! de beat esch wie scho gseid zemli derb! aber d rhymes fendi au ned passend ufgnoh, es esch eifach schlächt abgstemmt, ond mech donkts de power i de stemm fählt! aber am afang esch de flow no fett, spöter verlüürter äbe chli a power! aber chond guet! wiiter so!
:dance:

spenzasequenza
10.06.2004, 11:19
hautvalaisan! nu nutte hesch nu miini ganz uralt house classix sammlig, und miine schluwo mischer!!
*gg
easy *g
ästagsch mal de zrugg... und en grüäss

spenzasequenza
10.06.2004, 11:20
odär hesch der plundär wellu abchöifu??? hehe

P-Flow
10.06.2004, 22:30
Original geschrieben von L'hautvalaisan

POST SCRIPTUM : und, tja,..... tarf ich eu nu eppper griesse?

Tu dir keinen zwang an... ;)

übrigens: der dritt MC isch der Pleschen..

piis

L'hautvalaisan
12.06.2004, 16:03
Original geschrieben von spenzasequenza
odär hesch der plundär wellu abchöifu??? hehe

Tja wieviel welltisch de derfir....? Erlich gseit näähmi das seeehr gähru...

Also ich wellti griessu:

aNDi S.
tHiEu
P-Flow
Marc am start *g*
dr Iron MC
di ganz Stockipaletta....
di Ana
alli Oberwallisser-Unnerwalliser *g*

tja de cYa

Deimos
22.09.2004, 23:24
Original geschrieben von L'hautvalaisan

Also ich wellti griessu:

aNDi S.
tHiEu
P-Flow
Marc am start *g*
dr Iron MC
di ganz Stockipaletta....
di Ana
alli Oberwallisser-Unnerwalliser *g*

mier sind da nöd im fernseh junge ;)

zum track:
ich han de jetz fasch e halbi stund lang glosed, aber glaub nur wegem beat!
de beat isch eifach weltklass aber ich findn irgendwiä verschenkt wemmer so unapasst drüberschnurrt...
han nöd soooo problem mitm verstah, aber d lyrics sind zum teil geil, zum teil eifach ...

BITTEEEE MACHED NOMAL ÖPIS US DEM BEAT UND DASMAL SUUBER UND MIT CHLI ME SORGFALT!!!!!!!

P-Flow
22.09.2004, 23:45
huii, der thread läbt ja nu :D

jo w.i.s, isch güöti idee.. aber müösch wisse, dass das ische erscht track isch gsi.. aber da chännti mu scho mal epis neus druber machu.. va dem her wes nu naheliegend.. wer weiss was nu alls chunt :p

und danke nu an alli ver d'feedbacks!

piis