Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : htym gege kkirts

M.Y.T.H.
11.11.2004, 19:23
du setsch ja wüsse wie...

so hie de fronter:

wosch ständig andere in arsch figge/
nennt mer dich drum arsch chrücher?/
chasch rhyme's nit wie ich large kicke/
muesch glaubi nomal über dini büecher/
ich wird dir rap sicher nit nomal erkläre/
bi dir isch rap-style e schweri gebuhrt/
härt drucke? chasch nit eimal gebähre/
für mich isch rap léger*, für dich absurd/

*légeri = liechti

strikk
11.11.2004, 19:34
für mich isch rap n furz, dis härz kaputt
und ali ärsch woni drii muss händ vorn n futz
myth, junge, du bisch viläs aber nöd absurd
- au wänns uf das wort kän reim findsch -
en absturz wo sich dä ganz tag dä schwanz butzt
- und das sind jetzt gad mal zwei xii -
meitli, das wo du da schribsch isch alls ander als lokker
nei myth, das wo du tribsch, nännt mer mitem falsche z zokkä

strikk
11.11.2004, 19:40
so myth, jetzt gitt feini nüss und lines wi di röschtet
stasch wi vor files sich nöd öffned, styles vom gröschtä:
du peilsch nöd mal s nötigschtä und das isch schad drum
was bringts wänn aläs los-lasch aber doch nüt achunnt
ich weiss bischen arme siech aber din style so schwach -
ich chanen leider nöd wahr-nääh, drum gisch besser obacht
susch wirsch gschlachtet und märksch nöd mal was dävoo
s isch nöd so dass i dich verachtä drum bitte schläkk mer min **

M.Y.T.H.
11.11.2004, 20:01
ich bi 1000 mal grösser als din chlinschte traum/
nimmsch mi drum nit wahr? ja - din schrei wird ufhalle/
ich bi de leatherface, i dim gröschte alptraum/
neie* mer us dire huut* e maske, um nit derb ufzfalle/
ich bi scho lang goldbrun, während dem du no bleich bisch/
ich ha propaganda nit nötig - du scho, wo für seich wirbsch/
arm bini no nie gsi, im gegesatz zu dire arme seel/
lyrische brakethrough, hesch du no nie a der gseh/

p's

*neie= nähen

*huut= haut

M.Y.T.H.
11.11.2004, 20:21
sooooooo, danke fürs battle strikk, und jetzt seti öpper vote, ich wets halt wüsse...:D

WideLex
11.11.2004, 20:51
bi mir gwünnt dä strikk

alptraum uf traum reime gaht eifach nöd...
odr mal zwüscheddure eifach nöd reime gaht eifach im battle gaaar nöd! oder nume für en arschobergeilekrasse inhalt...

und dä strikk hät eifach en gstylte flow!!!

naja... inhaltlich sind beid chli iifalslos, standard-mössig, abr dä strikk bringts igndwie witziger übere
"en absturz wo sich dä ganz tag dä schwanz butzt" isch eifach es geils bild wonr da git!

M.Y.T.H.
11.11.2004, 21:21
ähm, wo bitte schön reimt sichs nit?

WideLex
11.11.2004, 21:30
ah sorry... dini chrüzreim händ mi chli vrwirrt ;) odr au dä tegscht vom strikk, abr isch nöd sooo entscheidend. chrüzreim findi eh no heikel.. chunt sälte guet, höchstens mal zum uflockre.

M.Y.T.H.
11.11.2004, 21:33
Original geschrieben von WideLex
ah sorry... dini chrüzreim händ mi chli vrwirrt ;) odr au dä tegscht vom strikk, abr isch nöd sooo entscheidend. chrüzreim findi eh no heikel.. chunt sälte guet, höchstens mal zum uflockre.

scho ok, no problems, du hesch mich grad chi verwirrt;)
me muess au mal chrützreim probiere:)

devils eye
11.11.2004, 22:17
Myth het mer besser gfalle scho rein inhaltlich! was d chrüz reim aabelangt das find ich nöd mal so schlimm will s bringt chli abwechslig dri! am strikk sin fronter han i gar nöd geil gfunde s het sich überhaupt nüt greimt was sich de au im fronter fortgsetzt hät! sorry aber für mich isch rape es sinnvolls zemreime vo mindischtens zwei oder meh wörter! korrigiered mi bitte wenn ich da falsch ligge!

M.Y.T.H.
12.11.2004, 17:42
danke für dini stimm devil, es steit jetzt glaubi 1:1, mer settet also no es paar votes ha

p's

Toratelli
12.11.2004, 17:51
bi füre myth. irgendwie inhautlech u o vor form här besser. chuntmer fresher übere

Lord Flow
12.11.2004, 18:33
Original geschrieben von devils eye
korrigiered mi bitte wenn ich da falsch ligge!

Guet, du ligsch falsch, darum korrigieri di itz. Lis Strikk's Parts no eis, s'git keine wosech nid riemt. Sie nid Quadriple- u Triplerhymes, aber es passt. S'einzige wo für di nid so suber isch, isch dr "Chrüzriem", u dä steit gloub da zum am Myth zeige wie eifach das isch.

Zum vote: Myth's Chrüzriemtechnik isch zwar absolut ir Ornig, aber nid sehr guet usgfüehrt. Viu Ändige vo de jewils entsprächende Zile si nid suber ufnang und dür die Chrüzrieme verliert ds ganze a Flow. Im Gägesatz zum Strikk bezieht är sich praktisch nid ufe Front vom Gägner, was Strikk sehr geil macht, mit viu Wortwitz und Innovation. Mire Meinig nah isch es Chrüzriemschema öppis wod einisch bringsch imne Part, aber gad aus so gschribe "flutscht" eifach nid richtig. 'na mean? Vilech Gschmacksach. Technisch isch Strikk besser vo mir us gseh, inhautlech bschissts sech nur im Konter z.G. Striggo. Wöu mr o s'Schema vom Myth nid passt -> Vote uf Uster!

Grz

devils eye
12.11.2004, 18:40
merci fürs korrigiere Lord! aber ich hans nomal duregläse und mues immer no säge das sich s meischte irgendwie nöd so uufgaht wie zum biispil im fronter zweiti ziile seg mer mal wodruf das sich die reimt! und die druf folgende da han i au kein zemehang gfunde!