Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : snowboard bindung

annes-thropo
13.11.2004, 09:29
hehe, i han mer voreme monat es nois brett zoge, aber irgendwie fählt na dbindig und da i momentan knapp dra bin mit finanzielle mittel, chani mr kei aständigi bindig leiste und de letscht scheiss wotti ja au nid chaufe...

naja, het öpper vo oi na e bindig vorig, wo guet zweg isch und ich chänt abchaufe?? maximal 150.-

agebot am beste mit föteli, wiiterews wird gregelt per pm...

mässi

lucianeri
15.11.2004, 11:55
tschööö

scho agebot en masse?
also chönt der susch au na eis mache....

big up

prophet
15.11.2004, 11:58
hett evtl. au no e älteri bindig wo der chönnt für e 50 note geh... ich post mol föteli ine hüt obig!

iceripperin
15.11.2004, 11:58
Original geschrieben von annes-thropo
hehe, i han mer voreme monat es nois brett zoge, aber irgendwie fählt na dbindig und da i momentan knapp dra bin mit finanzielle mittel, chani mr kei aständigi bindig leiste und de letscht scheiss wotti ja au nid chaufe...

naja, het öpper vo oi na e bindig vorig, wo guet zweg isch und ich chänt abchaufe?? maximal 150.-

agebot am beste mit föteli, wiiterews wird gregelt per pm...

mässi

shit bisch 3 wuche zspat =)

reezer
15.11.2004, 11:59
bindig find ich meistens fast A und O amänä board... würd ich jetzt nöd deht spaarä...
DRAKE find ich diä härtischtä dinger... super geili sach!

aber kostet halt scho um di 300 es neus teil vo denä....

annes-thropo
15.11.2004, 14:36
Original geschrieben von reezer
bindig find ich meistens fast A und O amänä board... würd ich jetzt nöd deht spaarä...
DRAKE find ich diä härtischtä dinger... super geili sach!

aber kostet halt scho um di 300 es neus teil vo denä....

hehe, ich schaff under anderem au als snbowboardverchäufer und drum weissi ganz gnau, was e bindig für e bedütig het... aber momentan chan mer kei bindig leiste, sust hetti mer d'burton custom limited edition kauft... han bis jetzt na kes agebot, also nur poste, bitte!!

Wryter24
16.11.2004, 11:12
du schafsch als snowboardverkäufer und chunsch ned mol de ichaufspris für e neui Bindig über? imme was für saftlade schafsch du eigentlich?

diken
16.11.2004, 11:17
broaah..genau die hani mer letscht samstig zoge:
burton custom limited edition

ich han halt en spezielli bindig zu mim board.
bindig: nume s'beste vom beste. hebt eh 2x länger als s'board!!

iigl
16.11.2004, 11:38
hett au no en alti bindig de hei. mue mol abkläre, ob si min chline brüeder no bruucht. susch isch si eigentlich ganz ok: DRAKE F60 schwarz/gelb, bin nur ei johr demit g'fahre...

...und denn han i mir d'DRAKE Podium g'holt. :D

chan dir au mol no es foti schicke, wenn i mol ziit han und i's nöd vergäss.

annes-thropo
16.11.2004, 16:58
Original geschrieben von Wryter24
du schafsch als snowboardverkäufer und chunsch ned mol de ichaufspris für e neui Bindig über? imme was für saftlade schafsch du eigentlich?

i chum 30% uf de nettopriis über (bin nur als ushilfschraft agstellt!) und wenni da keis agebot überchum, denn lahni mer si aschriebe, aberi kenn mich, i blib immer uf so schulde hange;-)

ussert i seg, das zalli der... sust gahts ewigkeite...

P-Flow
22.11.2004, 08:23
ich ha nu an bindig va minem alte board wani nimme brüche.. ich müöss hitu am abe mal abchecke, ob di nu in brüchbarem züöstand isch. zum fahre isch di bindig uf jede fall super gange, nur hani schi miesse wäxle, willsch mer z'chlei isch gsi.
ich gib am abe mal genaueri agabe.

ah ja, wenn willt, de chasch z'board sälber öi nu gat derzüö hä :D *g*

ebe, ich mäld mi am abe

piis

P-Flow
22.11.2004, 20:28
also, Das we di bindig.. isch uralt und gibrücht. aber d'schnalle und so funktionierent nu tiptop.
ok, ignorier der ganz steub ufum Foto, der chunt scho wäg :D

also, wenn interresiert bisch, de säg mal, wevil das würdisch la ligge ver an alti bindig ;)

P-Flow
22.11.2004, 20:31
nu gat eis.. da gsehsch der stöib besser :D