Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : dreamweaver mx

annes-thropo
13.11.2004, 09:37
hmmm, mir hend es chlises problem: i schaff bi de FH Herren Ag in Winti und oisi page müässti ubdated werde, aber de, wo ois d'page kreeiert het, de isch vom erdbode verschluckt...

i müässt mitem programm "dreamweaver mx" schaffe und zwar folgendi chlinigkeite erldige:
- 4 pdf-dateie dur anderi 4 pdf ersetze
- snoii igrichtete müässt als pop-up feister erschiene, wenn mer uf dpage gaht!

das wär folgendi page:
FH Herren AG (http://www.fh-herren.ch)

(d'verknüpfig "aktionen" sött det bearbeitet werde.)

mässsi vielmal, wenner mir helfe chönd...

Fletsch
13.11.2004, 10:35
Das isch o öpis vo easy mit em Dreamweaver! Aber wie ich dir das über s forum söll erkläre weisi nöd! Lis s Handbuech dure!

annes-thropo
13.11.2004, 10:45
Original geschrieben von Fletsch
Das isch o öpis vo easy mit em Dreamweaver! Aber wie ich dir das über s forum söll erkläre weisi nöd! Lis s Handbuech dure!

hehe, das existiert nüm:D

ge!hans
13.11.2004, 11:00
da bruchsch ja kein dreamweaver,
da langet es ftp tool zum ufelade und en texteditor
zum schnell die 4 links apasse.

und wenns kei grossi änderig isch, und du nöd druss chunsch,
speicherisch die 4 neue pdf eifach unter em gliche name uf em server.punkt.

cobbez
13.11.2004, 18:18
ftp-Passwort und ftp-Server kännsch aber schu nu oder? denn chasch wiä schu gseit, di altä dateiä problemlos durch di neuä ersetzä.
Fürs Pop-Up gisch dä folgend code im Head-Teil vo üchrä Startsitä i (dä head-teil isch vo <head> bis </head>):

<script type="text/javascript">
<!--
window.open("adrässi vo däm wo im Popup ha wotsch","_blank","menubar=no")
//-->
</script>

bi menubar=no chasch au menubar=yes igäh, denn heds eifach nu alli menulistä integriert... das chasch ja alles im Dreamwaver bim Quellcode igäh, nachhär muäschs nur nu ufä server ladä (di alt datei ersetzä) und denn funzt dass... hoffä ha chönnä hälfä greez