Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : off-off-offtopic


rösli
27.11.2003, 16:33
naja wör mi wonder näh wiener do zo de stadt zöri stönd e mues säge persönlich gohni i alli städt lieber....
e cha zöri ond d zöri schnorrene ned ha... vor allem wenn si sech no so uf bloose....
naja wör mi ebe wonder näh....
e fende eifach dasss jede chli zörcher wo si papi e chli gäut het meint grad er sig öpis bessers... das gseht me i andere kantön ned oder ned so guet... das esch eifach ou weder uf d iistelli zrogg zfüehre...
am liebste wäre mer zörcher statements...
aber ned boa besch du scheisse...denn den bewiseter mer genau das der ou serigi tropechöpf send....
piiiis
rosi

Grumble
27.11.2003, 16:41
hmmmm....isch na lang gange bis das mal cho isch...

also wenn mer so umelost gits eigentli nur zwei meinige...

1.me find züri geil
2.me schisst uf züri

ich bin da chli geteilter meinig.züri sich einersiits sicher eini vo de wichtigste städt i de schwiiz.ich finds e easy stadt mit easy lüüt.aber meh muen halt au gseh das die nachgseiti arroganz vo de zürcher nid vo ungefär chunt!

aber so lüüt gfindsch ih jedere stadt und i jedem kanton.das sich keis generells züri problem.ich mein nämemer mal ah de kanton glarus wär wirtschaftlich de wichtigst und het de gröscht flughafe und industire etc...dänn würed einigi lüüt eifach glarus hasse...vo dem her chratzt mich eigentli nöd so was mer über züri seit well di meischte sind nid besser

Grumble

Bschiisär
27.11.2003, 16:42
Ich find:

es git vill Zürcher wo Hoochnäsig sind..aber dä Striit zwüsched Zürcher und allnä Andrä Kantöön idä schwiiz gits eh scho lang..ich mein, was sölls..schlussändlich läbedmer all ufdä gliichä Chuglä..

Positivs gaht usä ad Lüüt im Chreis vier und foif..find, diää wo deet Wohned strahled ä mega offehäit uus..(i know..töönt schrääg bis änenabä)..

s'geilschtä aber find ich eifach Tsüri sälber..a.k.a d'Schtadt...(lyrisch überleit - Tsüri by night)..

Piis..

Maightli
27.11.2003, 16:50
ich sälber als stadtzürcherin :D lieb die city..klar giz au rächt vill hochnäsigi,das fallt nöd nur denä uf wo nöd vo zh sind. aber i welem kanton giz ds scho nöd!?
findes schaad dass so vill lüüt negativ über züri dänked,sogar scho fasch en richtige hass gäge züri händ..
joa iisi,ds wär mini meinig.
piis

rösli
27.11.2003, 17:29
jo lüüt es goht mer ned om d omfrog e wett meinige ghöre aso bitte alli wo bis jetz teilgno hend no ne begröndig schribe....
ond es esch jo klar das ned nor zörcher scheisse send... aber es het huere vöu chlini goofe ome wo denket se chöige alles mache nor well si im kanton met am meiste lüüt wohne...sorry schiss uf die hei...
goht jo ned die send öberall....

Petey Penguin
27.11.2003, 17:33
Original geschrieben von Maighteli
ich sälber als stadtzürcherin :D lieb die city..klar giz au rächt vill hochnäsigi,das fallt nöd nur denä uf wo nöd vo zh sind. aber i welem kanton giz ds scho nöd!?
findes schaad dass so vill lüüt negativ über züri dänked,sogar scho fasch en richtige hass gäge züri händ..
joa iisi,ds wär mini meinig.
piis Jawoll
Ich find basel geil, mir gfallt bern, bade isch au isi, stgalle gaht in ordnig, schaffhuuse isch voll isi..
Aber Züri gfallt mer am beste will ich vo da bin und so au da verwurzlet bin, aber das gaht eui sicher genau glich mit euine heimat städt? Vo dem her...
One-Love ad Heimatstadt!!!

PiiSiou

Petey Penguin
27.11.2003, 17:35
Original geschrieben von rosi.pwk
jo lüüt es goht mer ned om d omfrog e wett meinige ghöre aso bitte alli wo bis jetz teilgno hend no ne begröndig schribe....
ond es esch jo klar das ned nor zörcher scheisse send... aber es het huere vöu chlini goofe ome wo denket se chöige alles mache nor well si im kanton met am meiste lüüt wohne...sorry schiss uf die hei...
goht jo ned die send öberall.... Ich interpretier d'Frag so wie ich lust han bin ja au en grosskotzete armseelige Zürcher *lol*

Kili
27.11.2003, 17:39
e ha ned aui posts gläse, aber so spontan wördi säge, dass das topic schlossändlech eh uf veraugemeinerige uselouft???

aber klar, gwössi zörcher regge mi scho uf ond e wot jetzt ke name nenne, hehe...

rösli
27.11.2003, 17:42
hei kili freut mi di ou weder z xeh... :D
naja scheiss uf das topic es esch no kei serigi antwort cho wini sueche nämmli en 100%igi iisecht vomene zörcher...

subtile
27.11.2003, 17:48
Naja findi au chli e komische thread...

Klar ich als Basler has im Bluet Zürcher z hasse :D


Aber ich mein hey:
Archlöcher gits überall
Geili Sieche gits überall

Also schiss druff .. d schwiz isch eh so chli me sött sich mol über dr kantönligeischt stelle...

Schliesslich simmer alli "Ein einig Volk von AIGHT-Genossen" :kiffer:

Peace out

subt

Aurel
27.11.2003, 18:00
scheiss druuf, vo wo du chonnsch. wenn sogar es rassismus ide schwiizer schtädt ondernand gehd, fendis doch recht bedenklich. was zürcher ond basler sech jewiils bieted, fendi recht arm. han do au mol was of de stuuberocker-websiite gseh. scho nome die basel-wappe öberall ond so...

mr. brown
27.11.2003, 18:04
du häsch nöd recht, es isch sicher nöd jede so, aber natürlich gits au das...mich zum biischpiil
aber das änderet nüüt dra dass züri genau wie basel und bern und 100 wiiteri ort e geili gegend isch.

nobra
27.11.2003, 18:05
scheiss thema

mr. brown
27.11.2003, 18:14
ja nobra du häsch völlig recht aber irgendwie muess mer sich doh d'ziit wommer hätt um d'ohre schlah.

Baunzgrind
27.11.2003, 18:22
Original geschrieben von nobra
scheiss thema

scheiss überflüssige Kommentar zume scheiss Thema us dinere Sicht!

Bi eus z Winti gönd na vill Stadtzürcher id Bruefsschuel und s isch würkli so, dass die eifach s Gfühl händ sie und ihri Stadt seged die beschtä ;) Und das Züri gelaber chan uf dä Wecker gah..hehe... drum distanziered mir Winterthurer ois au vo de Zürcher..hrhr

I dem Sinn: Winterthur for Capital-City :kiffer:

4053ler
27.11.2003, 18:30
Ehrlig gsait ka ich de Zürcher Dialekt au nid schmegge, aber das isch wohl normal als Basler. Das mit de Basler- Wappe isch doch nid ^so schlimm, denn ich find me dörf froh si, wenn me uss Basel kunnt :p . Aber mini Rivalität bezieht sich v.a uff e Fuessball und do isch e gwüsse "hass" gege Zürcher öppis ganz normals.

Kirk
27.11.2003, 19:06
Eigentlich es absoluts Scheiss Thema!
Eus isch allne klar das mer nöd gliebt werdet..aber ich denke es git no viel anderi Lüt wo ihri Stadt us gwüsse Komplex no me representieret als dZürcher..

Klar gits sicher Snops mitem Charä vom Papi usw. aber am Samschtig abig gsehn ich huere viel söttigi Lüt us allne Kantön wo eifach uf Züri in Usgang chömet!
Also tuen de scheiss nöd so veralgemeinere..es git viel friedlichi Jungs,es git viel fremdi Kulture und dStadt het minere Meinig na eifach am Meischte zbüte, aber das heisst nöd, dass ichs nöd liebe i anderi Schwiezerstedt zga und det geili Sieche träffe..

Mini Meinig isch ich lieb die Stadt
ich lieb dä Dialäkt
ich bi Zürcher
und wenn du es Problem hesch, den blieb doch dihei
:schubidoo

_dC_
27.11.2003, 19:37
Original geschrieben von rosi.pwk
e cha zöri ond d zöri schnorrene ned ha... vor allem wenn si sech no so uf bloose....

Nazi! http://forum.deneir.net/images/smiles/lol.gifhttp://forum.deneir.net/images/smiles/lol.gif http://forum.deneir.net/images/smiles/lol.gif

Hehe, all Zürcher sind gliich, si sind ja schliessli all nume Klon vom ignorante überheblich Urzürcher. :D

Ich mein ich chan dich ja scho verstah, ich find au all Basler dumm wills ununterbroche Pfiifeli oder Trümeli spiled und dezue kilowiis Baslerläcklerli iehacked http://forum.deneir.net/images/smiles/lol.gif http://forum.deneir.net/images/smiles/lol.gif http://forum.deneir.net/images/smiles/lol.gif

bätschmändoo
27.11.2003, 19:53
I findes eifach schad dass Zürcher die andere Städt ir Schiz aube chli vergässe. Öppe 50% vo aune zürcher wösse wahrschinlech nid dass Bärn d'houptstadt esch...
Bärn = Capital of Switzerland
Drum sött s'Nationalstadion ou z'Bärn si und nid z'Basel...

4053ler
27.11.2003, 19:58
Original geschrieben von _dC_
Nazi! http://forum.deneir.net/images/smiles/lol.gifhttp://forum.deneir.net/images/smiles/lol.gif http://forum.deneir.net/images/smiles/lol.gif

Hehe, all Zürcher sind gliich, si sind ja schliessli all nume Klon vom ignorante überheblich Urzürcher. :D

Ich mein ich chan dich ja scho verstah, ich find au all Basler dumm wills ununterbroche Pfiifeli oder Trümeli spiled und dezue kilowiis Baslerläcklerli iehacked http://forum.deneir.net/images/smiles/lol.gif http://forum.deneir.net/images/smiles/lol.gif http://forum.deneir.net/images/smiles/lol.gif

uh shit, jetzt hesch es de Basler aber ordentlig gäh.

Chraensch Lee
27.11.2003, 20:25
Original geschrieben von 4053ler
uh shit, jetzt hesch es de Basler aber ordentlig gäh.
Ja du, und zwar will du nid kapiersch waser demit meint, herrlich amüsant das forum, nonie so vill halbschaui uf ein hufe gseh :D

jayRon
27.11.2003, 20:29
Original geschrieben von rosi.pwk
naja scheiss uf das topic es esch no kei serigi antwort cho wini sueche nämmli en 100%igi iisecht vomene zörcher...

das chasch grad vergessä, dänn kein zürcher git zue das er grundlos überhäblich über diä anderä dänkt. dänn züri (zöri, ich nim jez mal a, das sött züri heisse) isch eifach diä beschti, schönschti und modernschti stadt...


PS: bitte nöd ganz ernscht neh (au wänns es fünkli warheit hät, aber ich, als zürcher, bi da halt scho vorignoh :D )

PPS: züri isch nöd grundlos als stadt mit dä beschti lebensqualität uszeichnet worde und i dem jahrtuusig scho 2mal und zwar weltwiit :hmmm:

4053ler
27.11.2003, 20:36
Original geschrieben von Chraensch Lee
Ja du, und zwar will du nid kapiersch waser demit meint, herrlich amüsant das forum, nonie so vill halbschaui uf ein hufe gseh :D

Du jo offebar au nid, sunscht würdsch uff mini Antwort au nid grad iigoh. Meinsch ich weiss nid, dass zu däm thema vill ironie drzueghört.

rotzlöffel
27.11.2003, 20:44
doch doch züri find ich ganz e freschi stadt!!
und vorallem het si e see!!!!!!
do in basel hets nur de stinkendi fluss..basel isch beschisseni stadt...
naja über d lüt in züri chan ich ned viel sage weil ich erlich gseit ned viel kenn dört aber ich denk me cha sicher nie alli lüt vo einere stadt in einere wort zile beurteile....

ich fordere e see für basel stauet de scheiss rhi uf! den wird villicht au basel chli agnehmer...:rolleyes:

Mora
27.11.2003, 22:28
was ich lieb, dä geili richtig dräckig züri slang, wo aber ned jede het.
was ich hass, gange jede tag det i dschuel, chume vo luzern aber fühle mich jedesmal wie vom land i dere stadt!

Bschiisär
28.11.2003, 08:11
@ Baunzgrind

"Tsüri isch eh nur en Vorort vo Winti!"

Zitat von einem meiner Jungs...

pseudonym
28.11.2003, 10:34
was lauft? wohn sälber nöd in züri (nur im kanton), schaff aber da, gang da id schuel und bin susch au rächt vill da. züri bietet mer eifach das wasi gärn wott und bruch: s hät geili partylocations, än freidlichä see für dä summer, trams überall hi, s lauft immer chli öpis, im winter ä schöni bahnofstrass, zig dönerständ, geili shops, friedlichi places-2-be, verschiedenschti schichtä und kulturäund.. für jedä häz öpis und das alles imenä übersichtlichä rahmä - was wotsch nome??? züri isch ä geili stadt!!

wett demit aber nöd säge, dasses di einzig geil isch i dä schwiiz, aber was söll ich mer d müeh gäh, uf bärn oder so z gah, wänis da scho so geil han?!

aber ich han scho chli au chli s gfühl, dass vill zürcher chum us däre stadt usä chömed... ebä gnau us däne gründ vo obä.

zudem: all diä arrogantä lüüt in züri sind doch inerä anderä stadt genau di gliichä lüüt, odä?

piiis & so..

tysha
28.11.2003, 15:13
also ich han gar nüd gäge züri.. oder gäge zürcher..
ich muss eifahc immer weder die vorurteil gäge d aargauer am eigete liib erläbe.. immer weder chömmed doofi sprüch und die nerved aso scho langsam..es hett mit 16ni agfange wo mer s erscht mol uf züri in usgang sind..und es hett nonig ghört..
klar meint mers immer luschtig .HAHA.. es nervt aber..
und idene Vorurteil sind Zürcher am schlimmschte... am aller schlimmschte vorallem euis Ag's gäge nüber..
und das zeigt mer weder mol und immer weder d hochnässikeit..vo wäge mir sinds und ihr ländler..was wänder be euis..
mache mir also weder mol en witz über eui..HAHA..

naja..es nervt...
tysha

Swizz Cheesa
28.11.2003, 15:13
ich bin scho i sehr vielne städt gsi: amsterdam, brüssel, Istanbul, chicago, berlin, hamburg, paris, milan, rom, pisa usw.

und die meiste vo dene städt sind nur bi dä bekanntere ort suuber, dä rest isch dreckig (vorallem paris). alles voll mit bettler und unübersichtlichi strasse. (das mit dä bettler heisst nöd das ich öpis gege sie han, sondern das zeigt dSozialpolitik i dene Länder). Züri isch suuber (sogar bi dä langstrass) und übersichtich. wirsch nöd duurend vo bettler agfiggt und mir händ alles womer brucht.

Wryter24
28.11.2003, 15:18
ach jungz sind ned trurig wenner i ned i Züri wohnet ich wohn jetzt sit zwei johr do dlüüt sind arrogant Fraue lueget an Bode abe halli hend Komplex und singlerote isch niened so hoch wie do i Züri:D

Also ned alles super gut do zweitens chunsch kum meh in nen Club ohni wiblichi begleitig he ich bin solo und gang in Usgang zum Fraue zkennelerne wennni nämlich eini het wüssti bessers ztuh diheime.


Nei jetzt ernsthaft brucht ziemli viel Humor über das Thema aber ebbe mis Herz isch nunmal St.Galle au wenn mi alli Zürcher für en Thurgauer haltet

und wenn er uf Züri chömmet heist Zuckebolle Zelltli
füf heis foif
Flade heisst do wehe und es isch alles blöd



lach für min artikel bruchts viel satire also nämed ned alles so ernst:D

rm
28.11.2003, 18:45
Original geschrieben von rosi.pwk
naja wör mi wonder näh wiener do zo de stadt zöri stönd e mues säge persönlich gohni i alli städt lieber....
e cha zöri ond d zöri schnorrene ned ha... vor allem wenn si sech no so uf bloose....
naja wör mi ebe wonder näh....
e fende eifach dasss jede chli zörcher wo si papi e chli gäut het meint grad er sig öpis bessers... das gseht me i andere kantön ned oder ned so guet... das esch eifach ou weder uf d iistelli zrogg zfüehre...
am liebste wäre mer zörcher statements...
aber ned boa besch du scheisse...denn den bewiseter mer genau das der ou serigi tropechöpf send....
piiiis
rosi

ja ja zürcher sind scheisse .... bla bla bla

schön das s wort Zürcher benutz hesch sind ja schliesslich alli ganz schlimm !!!
gel die huerä zürcher.

wet jetz nöd blöd umeghe aber das wasd gscribe hesch chunt mer chli ahnigslos dehär !!!

gl0dy
01.12.2003, 19:49
wie chame nur so e niveau und hirnlosi frag stelle *kopfschüttel*
ich ha langsam s gfühl i dem forum werdet die schublade gliebt:stupid: :stupid: :stupid: :stupid:



:run:

Geonosis
05.12.2003, 18:07
ich als aargauer hasse natürli Züri.. :D

nei nei, ich meins nit ernscht, ich finde züri isch en schöni stadt..
und blödi lüüt gits überal, das giltet au für netti lüüt.. ;)

Petey Penguin
05.12.2003, 18:22
Original geschrieben von Wryter24
ach jungz sind ned trurig wenner i ned i Züri wohnet ich wohn jetzt sit zwei johr do dlüüt sind arrogant Fraue lueget an Bode abe halli hend Komplex und singlerote isch niened so hoch wie do i Züri:D

Also ned alles super gut do zweitens chunsch kum meh in nen Club ohni wiblichi begleitig he ich bin solo und gang in Usgang zum Fraue zkennelerne wennni nämlich eini het wüssti bessers ztuh diheime.


Nei jetzt ernsthaft brucht ziemli viel Humor über das Thema aber ebbe mis Herz isch nunmal St.Galle au wenn mi alli Zürcher für en Thurgauer haltet

und wenn er uf Züri chömmet heist Zuckebolle Zelltli
füf heis foif
Flade heisst do wehe und es isch alles blöd



lach für min artikel bruchts viel satire also nämed ned alles so ernst:D jawoll baby... De Itrag hät style, chani au als Zürcher mitlache!
Danke für de Kommentar mit HIRN!

cutastrov
05.12.2003, 18:29
eyeyey! easy, gellt!

Wär hät es 1a Stadion baut und wär hät denn uf einmol au eins brucht?

Jäjäj!

S National-Stadion söll dört si wo Fuessball celebriert wird und das isch momentan in Basel!

30000 Nase pro Match spreche drfür!

Sorry Berner :-)

Suscht bini ganz dire Meinig....

Jasi_83
05.12.2003, 18:37
heissi type in züri!!

jayRon
05.12.2003, 18:44
Original geschrieben von Jasi_83
heissi type in züri!!

DANKE :D

ou, zähl ich jez zu äim vo denä ibildetä, abghobenä und hirnlose zürcher...:hmmm:

jankin
05.12.2003, 18:57
Yö!

Also, ig go etz scho 3 e haub joor z züri id schueu und ha gmerkt das die stadt würkläch läbt. d stadt an sich isch vou tight, du hesch aues wo de bruchsch. Nume isch sehr wahrschiinlech das ou s verhängniss. Wenn de aues a eim ort hesch, entwiklisch di nüm witer. Die meischte zürcher woni kenne si sit meh aus emne joor nüm inere angere stadt gsi. das seit scho aues. Aber ig wot nid säge das aui zürcher so si.

änderet dä schaiss!

Out.

dom
05.12.2003, 19:41
e schöni stadt liht am see oder meer...da mer da 2. nöd hend fallts scho mal weg...
also rumed mer mal bim reste uf...genf - diplomatestadt kei ahnig was det lauft, luzern - schön, kappelibrugg isch zwar fangs es replica aber so wie ich vo verschiedene lüt ghört han segs vo de lüt her hald scho innerschwyz.
übrig bliibt lausanne und züri...aber da weissi nüme wie ussortiere...

Maightli
06.12.2003, 22:40
Original geschrieben von Jasi_83
heissi type in züri!!

oh ja wie rächt du häsch :D

DEFF
09.12.2003, 02:55
köstlicher thread :D

ich liebe bern, ich hasse zurigo und basel :rolleyes:

di.boo
09.12.2003, 14:34
finde mer chan nöd sege d lüüt in züri sind scheisse das isch veralgemeinere und sgliche machet rassischte.sgit sicher vili mit dene ich sicher nöd grad vil ztue ha wot aber es git i jedere stadt und überall so lüüt...
piisss

annes-thropo
10.12.2003, 14:32
Original geschrieben von di.boo
finde mer chan nöd sege d lüüt in züri sind scheisse das isch veralgemeinere und sgliche machet rassischte.sgit sicher vili mit dene ich sicher nöd grad vil ztue ha wot aber es git i jedere stadt und überall so lüüt...
piisss

genau, höret doch mal entli uf mit dem chlichrieg zwüsched basel, bern, züri und so... a winti chunt e niemert ane:D neinei

big_samy
10.12.2003, 17:37
i muäs sägä i bi aus bärner zimläch aus anti-zürcher erzogä wordä... aber jetz woni es paar mau bi dert gsi muäsi sägä sisch no easy!

rösli
10.12.2003, 17:43
esch ämu easy das winti ned zo zöri halötet sondern sech gern möcht duistaziere...

rm
10.12.2003, 18:34
winti wet sich distanzierä ???

ich find winti vo de lüüt her nöd vill besser ....


:hmmm:

Daifel
10.12.2003, 18:46
Original geschrieben von tysha
also ich han gar nüd gäge züri.. oder gäge zürcher..
ich muss eifahc immer weder die vorurteil gäge d aargauer am eigete liib erläbe.. immer weder chömmed doofi sprüch und die nerved aso scho langsam..es hett mit 16ni agfange wo mer s erscht mol uf züri in usgang sind..und es hett nonig ghört..
klar meint mers immer luschtig .HAHA.. es nervt aber..
und idene Vorurteil sind Zürcher am schlimmschte... am aller schlimmschte vorallem euis Ag's gäge nüber..
und das zeigt mer weder mol und immer weder d hochnässikeit..vo wäge mir sinds und ihr ländler..was wänder be euis..
mache mir also weder mol en witz über eui..HAHA..

naja..es nervt...
tysha

Sorry, wenns ufere Autobahn am baue sind, den sicher immer im Kanton Aargau.
Und Autofahre chönder au nöd....
:rolleyes:

Nid ernscht gmeint, gell...

Sorry de het mol müesse gseit werde.

Stylebock
27.12.2004, 07:24
also i find Züri voll ok...han früahner eigentlich au nur arrroganti Lüt kennaglernt, mir Ziit immer friedlicheri...jetz wohni au do, und muass säga dia Stadt isch voll ok...wohna zum Glück über am Nebel :)

propsa jeda Zürcher wo i kenna und mini Ussicht :D

sonix
27.12.2004, 09:24
mhh.. i merke dr ungerschied zwüschä zürcher u bärner u bla bla nid ? dir scho ? de nämmts mi mau wunder was für ungerschiede ?, das die eint site "kuul" isch u die angeri "schlächt" ? Zürcher hass me bärner liebt me, oder umgekehrt, bla sone schwachsinn! s'isch wohl zimlich off-topic, und naja...!


go go go Kantonspatriotä..!! :rolleyes:

sonix
27.12.2004, 09:25
Original geschrieben von sonix
mhh.. i merke dr ungerschied zwüschä zürcher u bärner u bla bla nid ? dir scho ? de nämmts mi mau wunder was für ungerschiede ?, das die eint site "kuul" isch u die angeri "schlächt" ? Zürcher hasst me bärner liebt me, oder umgekehrt, bla sone schwachsinn! s'isch wohl zimlich off-topic, und naja...!


go go go Kantonspatriotä..!! :rolleyes:

drosselbart
27.12.2004, 09:26
Original geschrieben von subtile
Naja findi au chli e komische thread...

Klar ich als Basler has im Bluet Zürcher z hasse :D


Aber ich mein hey:
Archlöcher gits überall
Geili Sieche gits überall

Also schiss druff .. d schwiz isch eh so chli me sött sich mol über dr kantönligeischt stelle...

Schliesslich simmer alli "Ein einig Volk von AIGHT-Genossen" :kiffer:

Peace out

subt

das isch diä richtigi ussag: arschloch gits überau, aber o cooli typ gits überau!

d'tendänz hochnäsig z'würkä hei abr d'zürcher uf d'quantität betrachtet leider scho!

peace

scope
27.12.2004, 09:42
züri isch easy. git scho viu dumi lüt aber das het äuä nüt mi züri a sich ztüe.

momou.... super sach das züri. wöu ohni züri chöntme Bern nid züri gägenüber steue und nid feststeue dases schöner isch.

phantasia
27.12.2004, 10:21
da chanme ja unmöglich verallgemeinerä.... i dänke, jedä kanton isch bitz verschiedä.... es paar sind na es bitz "hinedri", wänn me da chan so säge und es paar sind scho wieter....
wür säge, ibildeti lüüt gits i jedem kanton....nur hackt me gern uf denä vo züri ume....git shco es paar wo sich uf d stadt was ibildet, aber i mein, diä sind ja eher armi gschöpf, wänn s wäg dem ibildet tüänd....
und dass bern d hauptstadt isch werded na ganz anderi lüüt vo anderne kantön nit wüsse...

Aidemo
27.12.2004, 10:27
züri isch dr gröschti scheiss wo's jee ghä het!!

PURER HASS!!

nur basel!!!

Ziehmutter ZH
27.12.2004, 11:08
Original geschrieben von rösli
naja wör mi wonder näh wiener do zo de stadt zöri stönd e mues säge persönlich gohni i alli städt lieber....
e cha zöri ond d zöri schnorrene ned ha... vor allem wenn si sech no so uf bloose....
naja wör mi ebe wonder näh....
e fende eifach dasss jede chli zörcher wo si papi e chli gäut het meint grad er sig öpis bessers... das gseht me i andere kantön ned oder ned so guet... das esch eifach ou weder uf d iistelli zrogg zfüehre...
am liebste wäre mer zörcher statements...
aber ned boa besch du scheisse...denn den bewiseter mer genau das der ou serigi tropechöpf send....
piiiis
rosi

Boah, bIsch du scheisse!

Am beschte lasch di gad niä meh blicke, gasch nur na a parties i chuäkäffer wiä basel, wos am 3 scho de klub schlüssed. über d'schtadt mömmer gar nöd diskutiärä, es git eini i de schwiiz, und das isch züri, de rescht isch es bessers dorf, höchschtens.

was d'lüüt abelangt...d'grundlag vo dinre iischätzig isch ja mit sicherheit immens, und du wirsch au immer fröge wo diä lüüt här sind, entbehrt also eigentli em aaschpruch überhaupt ärnscht gna zwärdä....

mr chönd gärn mal es teeli go nä, und ich schtell dr au gärn mal paar lüüt vor, dänn döffsch dr e meinig mache, ok??

diken
27.12.2004, 11:10
Original geschrieben von Daifel
Sorry, wenns ufere Autobahn am baue sind, den sicher immer im Kanton Aargau.
Und Autofahre chönder au nöd....
:rolleyes:

Nid ernscht gmeint, gell...

Sorry de het mol müesse gseit werde.

...scho klar. aber was meinsch mit "mal müesse gseit werde" meinsch bisch de ersch wo so öppis muess uselah? nächscht mal tritt der in Aarsch mit mine wisse Sportsocke:D :D

hehe...schiss.Kantönligeist! Bernr sind immr chly längsämr. Zürcher Gogginase und Innrschwyzer Chuelibuure..jeee...so läääs... ""DRUF GSCHISSE""

diken
27.12.2004, 11:19
Original geschrieben von Ziehmutter ZH
Am beschte lasch di gad niä meh blicke, gasch nur na a parties i chuäkäffer wiä basel, wos am 3 scho de klub schlüssed. über d'schtadt mömmer gar nöd diskutiärä, es git eini i de schwiiz, und das isch züri, de rescht isch es bessers dorf, höchschtens.

genau mit so ussage polarisiersch... aber mach nume.

was aber ganz klar scheissn isch: horändi Prise in ZH.. andersch beschisse für en aargauer!! wenn in Usgang gahsch lahsch 'n Lappe la ligge und hesch ned ma schwierig tue...usser ebe mer kennt bsitzr, verastalter, dj odr bardame und laht sich uf en GL setze, trinkt chly billigr/gratis usw..aber denn ischmr wiedr im usgang igschränkt und das isch bissl kakke.
im kaufi und em indochine gahts ja no bzw. det findis ja na so halbe grächtfertiget. aber süsch..:wtf:

Ziehmutter ZH
27.12.2004, 11:20
Original geschrieben von Baunzgrind
scheiss überflüssige Kommentar zume scheiss Thema us dinere Sicht!

Bi eus z Winti gönd na vill Stadtzürcher id Bruefsschuel und s isch würkli so, dass die eifach s Gfühl händ sie und ihri Stadt seged die beschtä ;) Und das Züri gelaber chan uf dä Wecker gah..hehe... drum distanziered mir Winterthurer ois au vo de Zürcher..hrhr

I dem Sinn: Winterthur for Capital-City :kiffer:

muätterfigger, winterthur isch thurgau, also lass das...

sonix
27.12.2004, 11:37
Original geschrieben von Ziehmutter ZH
muätterfigger, winterthur isch thurgau, also lass das...


du bish deluxe, babeee.. :p

Ziehmutter ZH
27.12.2004, 11:45
Original geschrieben von Aidemo
züri isch dr gröschti scheiss wo's jee ghä het!!

PURER HASS!!

nur basel!!!

ba-wevill'??...känne nur bâle, aber das ghört zum elsass....haha...besser so...

ich känn basel glaub relativ guät für en zürcher....und sorry...nöd mal annähernd so flashig wiä züri...am 3 isch jedi party tot, uf das abe macht mr de club dänn au zuä...null charme, huärä induschtrieschtadt...

aber easy...bin ja zürcher....

Ziehmutter ZH
27.12.2004, 11:47
Original geschrieben von diken
wenn in Usgang gahsch lahsch 'n Lappe la ligge und hesch ned ma schwierig tue...usser ebe mer kennt bsitzr, verastalter, dj odr bardame und laht sich uf en GL setze, trinkt chly billigr/gratis usw..

en lappe? haha...dänn bisch nanig mal aatrunke, und s'taxi hei isch au nanig zallt...

döffsch gärn mal zu miär cho isuffe vorher, hrhr...d'kunscht en billige usgang zha in züri isch diä, im richtige momänt zga...d.h. genau dänn wämmer relativ schtarch torklet, aber na zum club chan lauffe...

sonix
27.12.2004, 11:49
Original geschrieben von Ziehmutter ZH
ba-wevill'??...känne nur bâle, aber das ghört zum elsass....haha...besser so...

ich känn basel glaub relativ guät für en zürcher....und sorry...nöd mal annähernd so flashig wiä züri...am 3 isch jedi party tot, uf das abe macht mr de club dänn au zuä...null charme, huärä induschtrieschtadt...

aber easy...bin ja zürcher....


zürcher-oberländler um genau zsi, ? :D

Ziehmutter ZH
27.12.2004, 11:50
so....mal das wo hät müsse xeit wärdä.

ez na was i eigener sach.

über dlüüt musch nöd diskutiärä, persönlichkeite sind verschide, unabhängig vom wohnort.

d'schtadt...naja...di geilscht schtadt uf de wält....ha shco einiges xe, aber nüt chunnt dranane. und ich bin schtolz da zläbä, züri düütsch zrede, well nüt tönt geiler, und ich zalle liäber mini schtüüre da als noimet andersch...und wänns heisst zürcher sind arrogant, säg ich nur eis: si händ au grund dezuä.

Ziehmutter ZH
27.12.2004, 11:55
Original geschrieben von sonix
zürcher-oberländler um genau zsi, ? :D

det chumi här, right...

aber bin jez sit einehalb jaar i de schtadt, und liäb si überalles....

laa mi iibürgere...hehe...das isch entschlosseni sach...das isch mrs gäld wärt...

sonix
27.12.2004, 12:08
Original geschrieben von Ziehmutter ZH
det chumi här, right...

aber bin jez sit einehalb jaar i de schtadt, und liäb si überalles....

laa mi iibürgere...hehe...das isch entschlosseni sach...das isch mrs gäld wärt...


häh, so schnäu hani so sache haut nid vrgässä! wie lauftsbir crew, und allgemein bim räp ? -> pm



sonix aka sou (soucheib)

nik
27.12.2004, 12:27
1. isch die diskussion sooooo überflüssig

2. sinder doch eh alli unzfriede mit däm wo der heit

3. wüsset der eigentlich wie gross dChance isch als schwizer z'gebore wärde im verglich zumne inder? ziemlich exklusivs volk simmer irgendwie, oder? also höret doch mol uf do eine uf eastcoast-westcoast-basel-züri z'mache, isch rächt lächerlich...

...der sind eh alles östricher wo bide völkerwanderig z'wiet gloffe sind also :wtf:

Supremedjgm
27.12.2004, 12:34
Original geschrieben von nik
1. isch die diskussion sooooo überflüssig

2. sinder doch eh alli unzfriede mit däm wo der heit

3. wüsset der eigentlich wie gross dChance isch als schwizer z'gebore wärde im verglich zumne inder? ziemlich exklusivs volk simmer irgendwie, oder? also höret doch mol uf do eine uf eastcoast-westcoast-basel-züri z'mache, isch rächt lächerlich...

...der sind eh alles östricher wo bide völkerwanderig z'wiet gloffe sind also :wtf:

WORD !!!

ig ha ou grad müessä lache ! guet öbis hets scho wäge dä Zürcher :D Aber ig gange sehr gern uf Züri drum
PEACE

Irgendeis
27.12.2004, 13:08
Würkli arrogant, isch das Thema!

el gato
27.12.2004, 13:27
Original geschrieben von rösli
naja wör mi wonder näh wiener do zo de stadt zöri stönd e mues säge persönlich gohni i alli städt lieber....
e cha zöri ond d zöri schnorrene ned ha... vor allem wenn si sech no so uf bloose....
naja wör mi ebe wonder näh....
e fende eifach dasss jede chli zörcher wo si papi e chli gäut het meint grad er sig öpis bessers... das gseht me i andere kantön ned oder ned so guet... das esch eifach ou weder uf d iistelli zrogg zfüehre...
am liebste wäre mer zörcher statements...
aber ned boa besch du scheisse...denn den bewiseter mer genau das der ou serigi tropechöpf send....
piiiis
rosi

blib uf em buuuurehof

loll :ass:

sagmäu
27.12.2004, 13:41
"zürich" chunnt ursprünglech vo "zu reich"...

gibä ä figg, aso was?:D

Beatnik
27.12.2004, 14:17
http://www.carto.net/andre.mw/photos/2000/11/18_zuerich_uetliberg/2000111830_uetliberg_ri_zuerich.jpg

Geburtsort, Heimatort, Einzig "Stadt" wo dä Name "Stadt verdient (ussert Basel), sGröschte Dorf i dä Schwiiz und dennoch nöd Hauptstadt aber wenn mer ehrlich sind Hauptstadt:D :D

He He, extra grosses Pic gnoh, isch würklich en SCHEISS Thread:p

xXel
27.12.2004, 14:37
so shnäu chame z nacht am 4i oder so e uraute thread wider zum läber erwecke...peeeeas

xXel
27.12.2004, 14:38
Original geschrieben von sagmäu
"zürich" chunnt ursprünglech vo "zu reich"...

gibä ä figg, aso was?:D

*big blingin'*

Ziehmutter ZH
27.12.2004, 15:22
beziät s'mammi sozialhilf und bisch ez traumatisiärt?

rat mal wär dim kanton cash git fürd sozialhilf z'zalle...eh...haha

JA, ich bin en arrogante zürcher

drosselbart
27.12.2004, 15:25
Original geschrieben von Ziehmutter ZH
JA, ich bin en arrogante zürcher [/B]

a däm hani ke einzigi sekundä lang zwiflät:D :D

frenchrap
27.12.2004, 18:57
diä wo züri so krass hatet,ihr kännet schiins die falschä lüüt.

arroganti,sympathischi,dummi,asoziali,verfiggti,hirnlosi und grossmuul gitz überall!

ich wohne siit 4 jahr in züri,ha früener in Aargau gläbt, bi aber z ZH gebore.han zerscht au immer die istellih gha, nei etz züglemer in züri nei scheiss stadt blabla.aber nach längerem ziit isch mer ufgfalle das zürcher nöd mänscheshüüch sind als in aargau(etz ächt kei diss)bi zimmli guet empfange worde ide schuel dazumals ,in aargau hani vielmals schuel gwächslet und so was isch mr ja nie passiert.und mite ziit merkt mr eifach das züri eifach nöd das isch was mer eifach am afang immer meint,me hät alles da,klar gitz lüüt wo eifach nervig sind aber ebe wie sho xeit das gitz nöd nur in züri.Züri isch e schöni und kulturelli stadt wo an sich sehr viel z büüte hät,aka es ish nie langwilig.aso lüüt höret uuf hate,wenner no nie in züri gläbt händ den höret doch uuf z vorurteile,das isch s dümmschte wo me cha mache!


greeeez us ZH11

beatniquer
27.12.2004, 19:02
kenne nur froue vo dert...die rede zwar komisch, aber süsch ish easy...si meishtens hübsch...

breach
27.12.2004, 19:44
Original geschrieben von tysha
am aller schlimmschte vorallem euis Ag's gäge nüber..
und das zeigt mer weder mol und immer weder d hochnässikeit..vo wäge mir sinds und ihr ländler..was wänder be euis..
mache mir also weder mol en witz über eui..HAHA..


elendi komplexhüüfe...ihr sind ländler und frag "was mached ihr bi eus?" stellt sich natürlich, wenn ihr us eune ageblich so geile käffer da anezüglet. wenns det so u huere geil und fancy isch, hettet ihr au chöne blibe. gäbed eifach zue, dass ihr da am liebste in usgang gönd und am liebste würded da arbeite.

und züri isch würkli nöd so wie mer am afang chönd meine. nei, es isch no viel dekadenter und ibildeter als ihr vermuetet hettet :p

und das mit de arroganz...scho guet möglich. aber lieber arroganti chicks in yves saint laurent als so hässlich abgfuckti "hiphopper-brüüt" in hängejeans und nike air force. aber jede was er verdient... ;)

Benwick
27.12.2004, 23:28
wirkli beschissne hate thread
spilt kei rolle weli stadt und so en scheiss

für mi isch luzern s geilscht wills gnau s mittel zwüsche zivilisation und natur isch.

aber wada fugg set dä käse. ich hate dich will du vo dör kumsch ond andersch redsch.

mc rassko
28.12.2004, 00:14
züri isch e schiis stadt, aber wahrschinli di best ide schwiiz, was es konzert und so shit abelangt

LAN
28.12.2004, 01:50
i weiss nid was dir au gäg zürcher und züri heit...


bärn rockt hehe.

Supremedjgm
28.12.2004, 12:15
Original geschrieben von LAN
i weiss nid was dir au gäg zürcher und züri heit...


bärn rockt hehe.

nei bern hei mir nit so gern, mir hei lieber üsä BNC Stern :D dä gsehsch vo wiit und fern...
PAECAe

cöri
28.12.2004, 12:23
i glaub mer chan nid säge dass zürcher scheisse sind. i be jo ufem papier au zürcherin aber finde hald, dass viel lüt us dr stadt überheblich sind. nid wills in züri wohne sondern eifach wills inere stadt wohne. stadtmänsche sind teilwiis sicher struub, genauso wie de reschd. i be gern in züri, mer gsehd zwar viel scheisse umelaufe, aber es herrschd en stillschweigendi solidarität.

*d*dea*
28.12.2004, 16:04
also en art isch findi die dämliche verallgemeinerige voll zum chotze...
sorry...aber ich als exil-thurgaueri (wo z züri/winti 21jahr gläbt hät)merk dä züri-hass no recht hüfig.und unverständlicherwiis no oft ohni plausibli begründige...schad eigentlich.:hmmm:
umgekehrt ischs wiederum so dassd vo "mit-zürcher" blöd aglah wirsch willd vo züri de "mega-stadt" is thurgau das "mega-kaff" züglisch...
sorry aber das isch doch alles kinderkacke!i jedem kanton gits x-verschiednigi lüt und das heisst zwangsläufig au x-verschiednigi charaktere und das wiederum heisst eifach das mär verdammt nomal nöd alli i ein topf chan schmeisse!!!!:wtf:
schiissed doch eifach uf die lüt wo eu nöd passed und reged eu nöd über sache uf woner eh nöd chönd ändere,denn dene lüt wird das wohl eh grössteteils links am arsch verbii gah.

:hippie:

Ziehmutter ZH
28.12.2004, 16:34
Original geschrieben von breach
elendi komplexhüüfe...ihr sind ländler und frag "was mached ihr bi eus?" stellt sich natürlich, wenn ihr us eune ageblich so geile käffer da anezüglet. wenns det so u huere geil und fancy isch, hettet ihr au chöne blibe. gäbed eifach zue, dass ihr da am liebste in usgang gönd und am liebste würded da arbeite.

und züri isch würkli nöd so wie mer am afang chönd meine. nei, es isch no viel dekadenter und ibildeter als ihr vermuetet hettet :p

und das mit de arroganz...scho guet möglich. aber lieber arroganti chicks in yves saint laurent als so hässlich abgfuckti "hiphopper-brüüt" in hängejeans und nike air force. aber jede was er verdient... ;)

oh gott, ich hanen klon!!!! hahaha, wooord alte

bis uf de schluss...det mussi sägä, ha liäber e verhängti hiphop bruut wo d'oigli aafanged schtraale wänn krs0ne lauft, als e louis vitton schnäggli wo nöd im takt cha tanze...diä sind nur zum bumse da, haha

el gato
28.12.2004, 16:43
Original geschrieben von Ziehmutter ZH

vitton schnäggli wo nöd im takt cha tanze...diä sind nur zum bumse da, haha [/B]


:D

Foxhound
20.03.2005, 13:40
Original geschrieben von Supremedjgm
nei bern hei mir nit so gern, mir hei lieber üsä BNC Stern :D dä gsehsch vo wiit und fern...
PAECAe


WORD! hehe:D

schubiman
20.03.2005, 13:54
hehe, wie lang häsch gsuecht bis de widr gfunde häsch? :D

find züri eigentli geili stadt! chasch jez wükli fasch alles mache det. dlüüt findi abr scheisse, huere gstresst, huere unfründlich! tz, und ich muss doch jede tag det ane!!

Lartscho
20.03.2005, 15:25
dir heit aui ke ahnig bärn isch eifach banger stadt nummer 1 :o :brille: :kiffer: :hippie:

bäretatzli
20.03.2005, 15:28
Zürcher sind di geilshte hehe