Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : CasperStyleRecords

M.Y.T.H.
14.11.2004, 19:12
wie finded ihr die website? eui meinig isch gfragt...

CasperStyleRecords (http://www.casperstylerecords.tk)

p's

konfus
14.11.2004, 19:17
isch jo no voll di baustell...wo sich nüt normal verhaltet

M.Y.T.H.
14.11.2004, 19:20
Original geschrieben von kOnfus
isch jo no voll di baustell...wo sich nüt normal verhaltet

wie meinsch das?

konfus
14.11.2004, 19:23
hät jo no nüt druff ussert "hier kommt dann ... hin" und so wiiter.
und uf dä buttons törfme au nöd zlang druffbliibe mitem müüsli, suscht chunnts all haneschiss:D will me zum aktiviere nöd mal mues klicke sondern nur drüberfahre.

oder verhaltet sich das nur bi mir so???

cobbez
14.11.2004, 19:24
nid speziell... isch mega nervös und ja eh nuni fertig

M.Y.T.H.
14.11.2004, 19:55
bi ebe no en flash noob, ha no nit usegfunde, wiemer s'herebringt, dasmer muss drufklicke...wirdi aber no usetüftle...:D

konfus
14.11.2004, 20:20
hehe, has flash au mal chli aglueget, isch no kompliziert

cobbez
14.11.2004, 20:21
weiss zwar nid gnau was du wotsch, aber für das woni dänkä wär javascript nid ä ganzi rundi eifacher?

scope
14.11.2004, 21:21
dr casper isch no luschtig abgänderet. aber e SPURS huet? vou nid im trend ...

und dsite säuber isch gar nid spezieu. die buttons sucke

dynamikee
14.11.2004, 21:42
Original geschrieben von scope
aber e SPURS huet? vou nid im trend ...

wiso si dspurs nid im trend? i hase ämu mit tim duncan und robinson vou easy gfunde(spilä die no dert? verfouge d nba nüm so)

i beurteilä de dsitä wensi chli meh usgarbeitet isch.

cobbez
15.11.2004, 13:48

im trend isch, was d'lüüt ahend... :hmmm:

ah ja nü öpps @myth: diä titel ob dä inhalt findi nu geil gmacht, ich würd si de aber sobalds ganz det stönd so la, nid dass nu einisch verschwindet und wider neu chunnt...isch denn weniger nervös!

M.Y.T.H.
15.11.2004, 17:58
Original geschrieben von cobbez
im trend isch, was d'lüüt ahend... :hmmm:

ah ja nü öpps @myth: diä titel ob dä inhalt findi nu geil gmacht, ich würd si de aber sobalds ganz det stönd so la, nid dass nu einisch verschwindet und wider neu chunnt...isch denn weniger nervös!

ähm, die titel töffet au numme einisch cho, also bi mir chömets numme einisch, bi euch nit?

M.Y.T.H.
15.11.2004, 17:59

ich lueg nit so uffe trend:rolleyes:

M.Y.T.H.
16.11.2004, 12:50
soooo, ich ha jetzt fascht alles nomal gänderet, es lauft jetzt mit frames, inhalt isch im moment nit so wichtig, sondern ds design und d'funktionalität

weiss öpper wien ichs cha here bringe, dasmer ufd links im menu mus klicke und nit numme drüberfahre? ha ds menu mit swish 2.0 gmacht, wäri no froh um hilf...

cobbez
16.11.2004, 23:45
Original geschrieben von M.Y.T.H.
ähm, die titel töffet au numme einisch cho, also bi mir chömets numme einisch, bi euch nit?
was? und bim inhalt au? döt widerholt sichs bi miär nämli au di ganz zit... :bluepunk: denn lid das am änd nu am firefox, de huren browser hed eifach di neuerä scripts nu nid so richtig im griff! :mad:

M.Y.T.H.
17.11.2004, 10:09
Original geschrieben von cobbez
was? und bim inhalt au? döt widerholt sichs bi miär nämli au di ganz zit... :bluepunk: denn lid das am änd nu am firefox, de huren browser hed eifach di neuerä scripts nu nid so richtig im griff! :mad:

ich machs halt immer mitem iexplorer, bim menu sets immer cho wemer mit de muus drüberfahrt, aber denn wieder nüm, bis mer wieder drüberfahrt
und bim inhalt numme einisch und denn sets ahalte und nieme, usert mer öffni d site neu

:hippie:

M.Y.T.H.
17.11.2004, 15:04
so gästebuech isch nun fertig, und de kontakt setti au funze checkeds us

cobbez
17.11.2004, 19:41
Original geschrieben von M.Y.T.H.
ich machs halt immer mitem iexplorer, bim menu sets immer cho wemer mit de muus drüberfahrt, aber denn wieder nüm, bis mer wieder drüberfahrt
und bim inhalt numme einisch und denn sets ahalte und nieme, usert mer öffni d site neu

:hippie:

:wtf: true, true, mit em ie funktioniärds picobello! :wc: firefox...

wür s'ganzä wi bim letschtä mal nu chli meh strukturiärä, ich meinä, dass di einzälnä elemänt (menu und so) nümm so im schilf verlorä gönd (im schwarzä).

M.Y.T.H.
17.11.2004, 20:34
k, werd i mer ds härze nä, muess luege was sich da mache lat...
i-explorer rulez:D

p's