Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : gravediggaz 12"

growbian
15.11.2004, 15:39
ha kei ahnig öb si existiert: 1800 suicide vo gravediggaz als maxi, und wän, dän grad no mit instrumentals...
möglich? tät alleg au no rächt was anelegä däfür!
danx

reezer
15.11.2004, 15:43
Original geschrieben von growbian
ha kei ahnig öb si existiert: 1800 suicide vo gravediggaz als maxi, und wän, dän grad no mit instrumentals...
möglich? tät alleg au no rächt was anelegä däfür!
danx

mit 12-inch und instrumental chan ich nöd dienä...

aber da gits no s'album uf vinyl inkl. dem gsuächtä track:
http://www.hiphopstore.ch/product_info.php?products_id=2185

growbian
15.11.2004, 15:45
jo äs album han i au scho äs paar mol i dä hand gha, aber ich het halt scho liäber d'maxi, nu scho wäg äm instrumental... aber glich merci

poetical
15.11.2004, 16:00
Git se scho die Maxi. Muesch haut mau http://handssolo.net checke, dert fingsch se ev. scho.

growbian
15.11.2004, 16:12
merci aber leider au nöd dä fall, und ä wantlist mache und dän grusig zur kasse bätte wärde... nö! wän isch i dä nöchi vo sh (zh, tg usw...) di nächscht plattebörse? wär vilicht no ä möglichkeit. dankschön

poetical
15.11.2004, 16:20
Itz hani gmeint würdsch o rächt öppis für se häre lege???!?? Aber ja easy, muesch du wüsse gäu. Ig ha se, isch zwar nume Reprint. Aber scheiss egau.

growbian
15.11.2004, 16:33
jo aber's isch scho no bitz än underschied öb sie uf däm wäg do finde oder si irgendwelchi leutz für mi suechäd, da würd alleg scho no bitz was meh choschte... würsch dän dis reprint härgäh? :beten:

Fette Huggalz
17.11.2004, 16:54
Tschou,

am 28. november isch in zh im volkshuus wieder plattebörse...wiehnachts-plattebörse...bini no nie gsi, weiss nid, waz dötte abgoht, alzo kei gewähr :)

ün

poetical
17.11.2004, 17:00
Original geschrieben von growbian
jo aber's isch scho no bitz än underschied öb sie uf däm wäg do finde oder si irgendwelchi leutz für mi suechäd, da würd alleg scho no bitz was meh choschte... würsch dän dis reprint härgäh? :beten:

Ehm sorry, nix zu machen.

Beatnik
17.11.2004, 17:16
Original geschrieben von Fette Huggalz
Tschou,

am 28. november isch in zh im volkshuus wieder plattebörse...wiehnachts-plattebörse...bini no nie gsi, weiss nid, waz dötte abgoht, alzo kei gewähr :)

ün

Für Hip Hop weniger geeignet, usserdem sind dPriisä det teilwiis überrisse, vor allem wenn mer nöd so druus chunt wird mer schnäll mal über dä Tsci zogä!

Ok ich bin sletscht mal vor ca. 5 Jahr gsi:D Evtl. hetts jetzt meh Rap a Lager als früehner?? Für alte Funk, Soul, RnB und Po chan ichs aber wärmschtens empfehle, ebe hald mer mues chli druus cho was gängigi Priisä sind, suscht wirsch verarscht!

Isch doch vill gmüetlicher mal in Zero Zero uf Züri gah und in Rueh durewüehle;)

growbian
21.11.2004, 21:02
jo also ich bi scho a dä letschtä börse im volkshuus gsi und ha's gfühl gha äs heg fasch nume hip hop gha... scho au anders aber hauptsächlich scho hiphop. drum&bass han i keine gfunde, also nu so ä viertel chischtli und susch... aber ha au scho mini erfahrige mit äm verarscht wärde gmacht! wän d'was würkli wotsch und suechsch und di uskensch dämit isch di ganz sach tiptop, aber zum bitz kuggen isch's fascht bitz z'hektisch. mir sind ä halbstund vor türöffnig atanzt und di guetä ständ sind all scho bsetzt gsi wo mer iä cho sind. aber paar gueti sache han i scho chöne ergattere... äs isch än super ziitvertriib für dä sunntig! aber ebä: hät etz öper diä gravediggaz?
piis

popel
29.11.2004, 17:00
...ich hann so eini (s'gitt mereri verschidäni versionä) und für es würkli guets aagebot würd ich die schibä au useloh..........

2x12" >double suicide pack<
mit jewiils mehrere remixes vo
<1-800 suicide< und
>mommy, what's a gravedigga?<
(jewiils mit accapellas & instrumentals)

beidi 12"s & au d'hüllä sind mint(ladeneu)...

jetzt liits a dir mir es unschlagbars aagebot z'mache........ ;)

growbian
29.11.2004, 21:43
oke ich büüt mini grosi, 2 grossi chopfsalöt und 18 hühner us freilandzucht!
isi...:handclap:
jo kei ahnig wa si der wärt isch... hm zum handle wär doch 50 bugs mol än afang.. und jetzt wöt i mol dis chaufmännisch gschick checkä...

popel
30.11.2004, 18:19
yo, nöd schlächt für dä aafang, aber im detail dealä tüend mer per pm, gäll?

eifach no zum klar mache, um "mis chaufmännisch gschick" gahts nöd, dänn wär sii uhuere tüür (160$, das höchste angebot, was ich im web gefunden habe)... bi mir isch ä en gsuechti platte wie die nöd gratis oder ultra-billig, aber fair im priis, uknow...........