Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : PS 2 Games auf PS3 spielen

Lucifer
01.06.2008, 01:40
hey

wieso chani mini ps2 games nid uf dr ps3 game?

chani da irgendwiä öppis mache odr so? schisst mi grad rächt ah.

OB ONE
01.06.2008, 03:50
wenn e PS mit 40 GB hesch gahts nöt. die funktion het nur de PS3 mit de 60 GB festplatte druf.
so wie's usgset hesch d'40 GB version, sry dude

bucktown
01.06.2008, 14:51
gits überhaupt no die ps3 wo da cha? i gseh irgendwie nur no die günstig version ..
aber egal hamer d ps3 e kauft wo sie usecho isch also mit ps2 games support :D

OB ONE
01.06.2008, 21:26
also mer chunt sie scho no über, nur dfrag isch wieviel wotsch aneblättere für en PS3 wo paar anderi tools het??
ich mein ich ha min PS3 im februar kauft und, hani im net zwar scho 60 GB versione gfunde, aber für verdammti 900 stei.
also scheiss uf das, solang PS2 games wotsch game nimmsch de PS2 füre.

off-topic: det wo de PS2 usecho isch, (falls sich paar gamer kollege chönt sich dra erinnere :P)
hets ja au gheisse, das mer PS1 games cha zocke. also simmer ehrlich, het das öpert gmacht`??? denks weniger.

cheerz

OB1:bluepunk:

bucktown
01.06.2008, 21:30
haha naja die tüür version het au me usb ports und me cha au sd speicher charte usw aschlüsse
die günstig het das nöd

OB ONE
01.06.2008, 22:16
ja du, mir gahts e nur ums game, weg 1 port meh oder weniger. scheissdrauf, hauptsach game :D

Lucifer
02.06.2008, 09:09
aaaaaaaaschiss i ha god of war no nid düre gha und ha mini ps2 i vouschtem vertroue ufd ps3 wäggäh.

sorry aber i ha ds niäne chönne entnäh dasmä ds nur bir 60gb version cha. voll behinderet.

i ha uf dr ps2 ömu scho no paar ps1 games gspiut... crash bandicoot, final fantasy 7, syphon filter etc.

7-Siech
02.06.2008, 09:18
ja, das isch leider so... i dä ps3 40 gb fehlt dä chip, defür isch sie einiges günstiger... ps1 games laufet aber uf allne ps3's..

sorry, wänn i das säge... aber bevor mär ä ps3 chauft, sött mär sich viellicht scho mal chli mit dä funktione vo dem grät vertraut mache... dänn hätt mär nämli au im vorhinein gwüsst, dass mär uf dä 40 gb kei ps2 games chan spiele...

ich känn öper wo sini 60 gb ps3 wet verchaufe... wänn öper interesse hät, holla at me..

Lucifer
02.06.2008, 10:57
Original geschrieben von 7-Siech
ja, das isch leider so... i dä ps3 40 gb fehlt dä chip, defür isch sie einiges günstiger... ps1 games laufet aber uf allne ps3's..

sorry, wänn i das säge... aber bevor mär ä ps3 chauft, sött mär sich viellicht scho mal chli mit dä funktione vo dem grät vertraut mache... dänn hätt mär nämli au im vorhinein gwüsst, dass mär uf dä 40 gb kei ps2 games chan spiele...

ich känn öper wo sini 60 gb ps3 wet verchaufe... wänn öper interesse hät, holla at me..

easy.

und ja muesch nid so besserwüsserisch duä äs hei nid aui so viu ahnig vo dene plugs und features i dene gamekonsolene.

merci glich.

Habib
02.06.2008, 11:17
Würd di sowieso aaschiesse Dini PS2 games uf dr PS3 z'zocke, d'performance isch für gar nüt, ruckled duurend u het rächt böses tearing (bi PES6 u FFX2 beobachtet u nähr niemeh es PS2 game i mini PS3 tah). Wenn die aute games no wosch zocke de blieb bir PS2...

Chouf dr gschieder die chlini u zieh dr für z'gäud wo überig bliebt grad e 100GB HD...

Kareen
02.06.2008, 11:21
Original geschrieben von Lucifer
easy.

und ja muesch nid so besserwüsserisch duä äs hei nid aui so viu ahnig vo dene plugs und features i dene gamekonsolene.

merci glich.

Tja, dann muss man sich halt informieren. Information schafft Transparenz.

7-Siech
02.06.2008, 11:32
Original geschrieben von Habib
Würd di sowieso aaschiesse Dini PS2 games uf dr PS3 z'zocke, d'performance isch für gar nüt, ruckled duurend u het rächt böses tearing (bi PES6 u FFX2 beobachtet u nähr niemeh es PS2 game i mini PS3 tah). Wenn die aute games no wosch zocke de blieb bir PS2...

Chouf dr gschieder die chlini u zieh dr für z'gäud wo überig bliebt grad e 100GB HD...

wobii s'god of war 2 find i lauft rächt easy uf dä ps3... aber häsch scho rächt.. d'emulation vo dä ps3 isch nöd so das wahre (ämel bi dä meischte games..)

@lucifer: isch nöd bös gmeint gsi... ich find eifach das meckere nüt bringt, wil märs theoretisch scho im vorhinein hät chöne/sölle wüsse... nüt für unguet..

Lucifer
02.06.2008, 11:54
da dvd's ja ou uf de bluray grät loufe bini dervo usgange dass ds ou klappt.

easy figg druf machi entwäder emu ufm pc oder holemer di chliini ps2.

@7-Siech vou easy has o nid bös gmeint. het mi nur grad chli agschisse.