Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : www.styleesh.com

tas
16.11.2004, 12:55
han die page grad chürzlich ahgsurft und finde, dass sött jedä mal läse. öpper wo sich gedanke gmacht het über de über cannbis-"missbrauch" und politik ide schwiiz.. sehr aktuell und öppis zum drüber nahdenkä für jedermann.

piis

Benwick
19.11.2004, 11:46
mini antwort uf dem si bitrag isch er überleit nid wirkli fill user daser sind konsum wot

diken
19.11.2004, 11:50
..naja gad ahgsurft würdis ned nänne weni dich wär!

aber au promo muess si..
darulersfoundation (http://www.rulade.ch)

Nörgler
19.11.2004, 12:02
Original geschrieben von tas
han die page grad chürzlich ahgsurft und finde, dass sött jedä mal läse. öpper wo sich gedanke gmacht het über de über cannbis-"missbrauch" und politik ide schwiiz.. sehr aktuell und öppis zum drüber nahdenkä für jedermann.

piis

hm.. abr dis avatar hät nüd per zuäfall was mitem name vo däre siite ztuä?

finde dä text isch guät, vo minnre siite gits dadezuä nümm vill zsäge da i das scho inderschi und fürschi diskutiärt han..

piis.
nörg.

Chraensch Lee
19.11.2004, 12:08
scho recht easy text, das mim alk bringi bi so debattene au immer wieder zur sprach, de extremi standpunkt "alk au verbüte wenn cannabis verbote isch" (oder ebe cannabis au ab 18 mache wie de alk) isch mengmal no luschtig zum vertrette vor gwüsse lüüt ;)

Benwick
19.11.2004, 13:26
nojoah es esch au nur die halbi wahrheit dert ine i mein sache wie misbildige vo chind dur sperma veränderig oder unfäll dur ifluss vo canabis oder krankekase und sosache isch nid werkli a gsproche. und ja vo wege niemerem z leid ich stah under medis und mir stichts immer em herz wenn so eine met somne teil dure lauft und das züg hebt d wirkig uf vo de medis vo demher gseh isch es au fahrlässig zege es macht ja niemertem was. und da met de agressione isch charakter sach glich wie bim alk die einte wärdet träg die andere raschtet us canabis isch nid anderscht.

tas
19.11.2004, 14:08
1. isch klar, dass me gross chan go säge, nüt überleid und so.. wenn me nüt überleid, chömmed genau die ussage... " mini antwort uf dem si bitrag isch er überleit nid wirkli fill user daser sind konsum wot"
wer kei argument chan bringä, muen au gar ned so cho..

2. das biispiel mitem alk.. ich erwähns eifach zeige, was für es absurdium das zude aktuelle debatte isch.. logisch wärs au ned ahbracht, alk zverbüüte..

usserdem findi au immer interessant, wieviel lüüt eifach jede scheiss glaubed, wo ide 20min staht @ benwick ;) aber isch scho guet, chasch ja no chli go "repräsentativi" studie über das suechä.. muahr! usserdem wär das am user sini sach und nüt, wo sich irgendöpper ihzmischä het, vo wäge selbstmedikation...

@ benwick: wäg dine medis .. nimm ich der ned ab, dasses nur
bi joints so isch.. dänke zigis händ die glich würkig..

dini ussag vo wäge aggressione isch charakterbedingt..chan der nur teilwiis zuestimmä, ich dänke alkohol isch ehner fördernd wogäge cannabis ehner mildernd isch.. ich stütze mich mit derä ussag uf mini erfahrige und die sind weissgott ned nur vo letscher wuche :o

tas
19.11.2004, 14:16
und no eis zude ach-so-repräsentative studie...

vielfach sind die eifach zchurz ahgleit, es werded die falsche frage gstellt, uf kausali zämmehäng wird z.t. ganz verzichtet und was au bemerkenswert isch, dass en grossteil vode studie gar ned cannbis untersuecht sondern synthethischs thc.. bizzli falschi schiene, schliesslich ziehnd sich kiffer kei thc-pillene ine sondern rauched gras/hasch, wo thc enthaltet..
d.h. anderi stoff/würkige werded gar ned berücksichtigt..usserdem chunnds ned nur ufs setting (d'dosierig chönnt me säge) druff ah, sondern au ufs set vom user ( das isch d'ihstellig oder d'erwartig vom flasch ) wo e sehr grossi rolle spielt. das isch glaubs vielne lüüt ned bewusst..