Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : es feriehüüsli oder feriewohnig über neujahr (ide bergää):o

tas
16.11.2004, 13:49
eus isch leider ine letschter minute ( geschter ) abgseid wordä und mer stönd drum ziemli dumm da, wiel jetzt isch halt scho wieder zspat zum es ahständigs ahgebot zfinde.. :lätsch:
drum schriebi us minere verzwiiflig mal da ine, vlt. het ja irgendwer connections, wo no en mieter sueched..

und zwar müessted so ca. 4-6 lüüt undercho, es muen natürli imene schneesport gebiet si, wenn mögli ned grad voll abgläge und ja.. de rescht chömmer ja per mail oder tel kläre...

"Die Hoffnung stirbt zuletzt." :rolleyes: :rolleyes:

mörrsii

P-Flow
17.11.2004, 12:50
also, der kanton isch der egal? im wallis finnsch 100% epis.. müösch ufi internetsiite vane einzelnu orte gah. (z.B zermatt, SaasFee, Lauchneralp, Bettmeralp, etc...) und da sind normalerwiis wohnige zum vermiete üsgschribe.

und ich weiss, dass in minum chleinu dörfli ob ischum hüüs par chalets zum vermiete sind. aber ebe, isch nur as chleis dorf mit chleinum skigibiet. (Visperterminen) Aber as schöns dorf :D

piis

tas
17.11.2004, 14:53
hehe, joa, wär scho ned schlächt, wenn ide nöchi grad no was los wär.. wott ih mine feriä scho party rockää! :dance: :dance: :friday: :bouncecro :bouncecro

Grüeni
17.11.2004, 15:03
Kasch au ins Riders Palace uf Laax, döt kasch dini Party rocka... :jaja:

guru
17.11.2004, 15:06
Original geschrieben von Grüeni

geili location aber viel ztüür...

lueg mal unter www.fun-mountain.ch chasch der so 4-6 er zimmer zieh...:D :kiffer:

sian
17.11.2004, 15:09
Original geschrieben von Grüeni

... und nimmsch der am gscheedschte en suite, natürli für en wuche;)

gimma
17.11.2004, 15:34
i empfhela diar direkt kontakt mit dr wiisa arena (flims/laax/falera) kontakt ufzneh. beschti connections diesbezüglich, super feriaregion und soweiso super:

dini hotline: 081 927 70 07 (sekretariat)

viil glück!

Grüeni
17.11.2004, 15:44
Original geschrieben von sian
... und nimmsch der am gscheedschte en suite, natürli für en wuche;)

Säb muass ma jo nit säga, sött denk klar si :p

sian
17.11.2004, 16:40
check doch suscht no http://www.myswitzerland.ch ab, gfindsch sicher au was!

Grüeni
17.11.2004, 20:06

Werbig mitem Dodo vu Doppelganger gluagt, ha? :lol:

sian
17.11.2004, 21:08
hä?!

ah, jaja :hmmm:

luegsch z viel färnseh und du bisch grüen? ts

Grüeni
17.11.2004, 21:28
hä?!

ah, jaja :hmmm:

luegsch z viel färnseh und du bisch grüen? ts

Jo git halt sona Werbig vu myswitzerland wo dr ander Lalli au mitmacht...

...ah jo, kiffa im Fall nit und da Grüana ghöri au nit a du Schlumpf! :hammer:

sian
18.11.2004, 09:55
ok isch guet, du bisch kei grüeni und ich bi en blaue schlumpf aso alkoholiker, sache greglet?!

flasche leer! fnito!

tas
18.11.2004, 16:10

oki mööörsi :cheers:

das mitem riders wird wohl nüt, isch scho rächt lang usbueched über neujahr... :no:

tas
18.11.2004, 16:12
Original geschrieben von gimma
i empfhela diar direkt kontakt mit dr wiisa arena (flims/laax/falera) kontakt ufzneh. beschti connections diesbezüglich, super feriaregion und soweiso super:

dini hotline: 081 927 70 07 (sekretariat)

viil glück!

ja, merci vielmal..

alpearena isch ohni zwiifle isi gebiet, nur hets leider au huere viel lüüt.. :hmmm:

sian
18.11.2004, 16:33
ja sind rächt viel lüüt dobe uf de pischte...obersaxe wär au z empfähle, auf jeden! äbe uf myswitzerland hends gueti agebot...saas fee wär natürli au de börner, en feriewohnig z miete...z 10te höch +/- zahlt sich scho us

Danielsson
18.11.2004, 16:47
ja sind rächt viel lüüt dobe uf de pischte...obersaxe wär au z empfähle, auf jeden! äbe uf myswitzerland hends gueti agebot...saas fee wär natürli au de börner, en feriewohnig z miete...z 10te höch +/- zahlt sich scho us

Jo man, SAAS-FEE cha aus über Neujohr...:p :alk:

AiGhTgeNoSSiN
18.11.2004, 16:52
hey eus isch geenauuu glich gangä! i letschter mintuä heissts: ou sorry, abr dwohnig wo mer eu sit jahre vermietet hämer das jahr a die einstigä mieter vermietet. SUPER!!!:no:
mir händ sau lang gsuächt- Personä simer glich vill. Abr da giz NÜT me in Davos odr Laax z.B. . Müsstisch uf ä gueti Glägheit wartä (viellicht bricht öpper sBei wo äs Hüsli gmietet hät odr so). Weisch wasi mein?
Mir händ etz abr was- eifach imä chlinä Schisskaff- abr fü das giz ja schliesslich Auto.. abr glich:(
Wünsch dr vill Glück uf eurä Suechi.. !!!

Grüeni
18.11.2004, 18:40
ok isch guet, du bisch kei grüeni und ich bi en blaue schlumpf aso alkoholiker, sache greglet?!

flasche leer! fnito!

Hans doch nit so bös gmaint, bin jo a friedlicha :whiteflag

:D

Stylebock
18.11.2004, 18:49

flasche leer! fnito!

Kinder hörend uf...aber Sian, an Alkoholiker bisch glich :D

guru
23.11.2004, 15:37
Original geschrieben von slanGRover
Kinder hörend uf...aber Sian, an Alkoholiker bisch glich :D

ja scho de het de ganz tag durscht...gäll alte:p

piranha
24.11.2004, 14:12
hallo livio?????? :D

tschöööö

tas
23.09.2005, 16:01
muahr.. ja ich weiss, bin wieder extrem früeh :D

han eigentli scho per neujahr is usland welä, het aber mitem gschäft ned ganz klapped, drum verschiebt sich das jetzt es bizzli, drum
sind jetzt über wiehnacht/neujahr mal wieder feriä ide berge planed..

wieder s'gliche prob wie s'letscht jahr...

sueche e wohnig oder es hüüsli (chan vo mir us au es lagerhuus si, bring scho paar lüüt zäme) ide bergä, imene fette skigebiet, wo au usgangmässig was los isch..

irgendwelche vorschläg, idee, ahgebot? :)

ps. wieso müend die online-wohnigs-suechmachines immer so buggy und total müehsam si?