Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : VESTAX SAMURAI

dj_magnetic
29.05.2004, 14:01
HallO! Hat irgendjemand mal einen mixer aus der pro D Serie ausprobiert oder hat sogar einen zuhause, der mir etwas zu den ja "anscheinend" verbesserten fadern sagen kann???

Danke!

Cyclone
29.05.2004, 14:06
ja was wotsch dänn gnau über de fader wüsse? han so es teil und bin eigentlich rächt z friede. de fader lauft besser als es heisses mässer dur butter. problem han i au nonig gha. isch eifach es umgwöhne :hmmm:

dj_magnetic
29.05.2004, 14:11
ich bin eigentlich an den technics dmc mixer gewohnt, hab aber noch den 06er. bei dem 06 macht der fader, im vergleich zum dmc mixer zu spät auf, grabs sind hammer schwer auf dem 06er, wenn man den dmc gewöhnt ist!die curve reicht mir nicht ganz aus!*G* bei dem technics mixer muss ich nur ständig neue fader einbauen!!!

Cyclone
29.05.2004, 14:16
jep, das isch es riese vestax übel, wos scho immer gha hät. aber das chan mer mit chli handwechlichem gschick anebastle. :D

dj_magnetic
29.05.2004, 14:18
okay,also ist das bei dem 06 pro-d nicht besser als beim normalen 06er???

Cyclone
29.05.2004, 14:19

eazy-d
29.05.2004, 14:20
wens nur a dr curve liegt, den würd i de 06 crossfader modifizierä... bruchsh en Lötcholbä und gschickti Händ (und ä gebruchs ahwiisig oder so ähndlech, wär empfälends wärt)

ich riise jez den sit 4Jahr a mim crossfader umä und ha no kä problem gha...

dj_magnetic
29.05.2004, 14:25
okay,danke erstmal euch beiden! aber was mach ich mit dem lötkolben?wisst ihr, ob da irgendwo etwas online beschrieben ist?oder kann man das auch machen lassen?

danke!

eazy-d
29.05.2004, 14:43
eigentlich chame das i jedäm guäte(!) DJ Store la mache, (Kipfer DJ Shop Zürich z.B.)
i dänke du findsch sicher uf irgend ere Turntable Site e Ahleitig oder so...

dj_magnetic
29.05.2004, 14:47
ja,ich hab auch schon etwas gefunden, hört sich für mich nur sehr merkwürdig an! telefonkartenchip zerschneiden und unter die deckplatte kleben!*G* naja,... ich wart mal bis www.jfts.de wieder geöffnet ist!

danke nochmal!

Beatnik
29.05.2004, 14:52
Original geschrieben von dj_magnetic
ja,ich hab auch schon etwas gefunden, hört sich für mich nur sehr merkwürdig an! telefonkartenchip zerschneiden und unter die deckplatte kleben!*G* naja,... ich wart mal bis www.jfts.de wieder geöffnet ist!

danke nochmal! ¨

Das ganze geht mit einer rasierklinge noch besser;)

eazy-d
29.05.2004, 14:54
www.djdiscount.ch (http://www.djdiscount.ch) biätet en umbau für chFr 199.- ah...

eigentlich mega tüür!!!! :bluepunk:

Beatnik
29.05.2004, 14:56
Original geschrieben von Beatnik
¨

Das ganze geht mit einer rasierklinge noch besser;)

And again, usserdem koschtet Rasierklinge nöd 199.- ;)

Faderumbau, 4 what??? Zum Geldverdiene??

dj_magnetic
29.05.2004, 15:00
199sfr ist schon teuer, für einen umbau!ich hab keine ahnung, aber in deutschland bekomm ich für 260€ schon einen kompletten 06er!!! ich probier das mal mit der rasierklinge, ansonsten muss ich ahlt wieder am dmc rumlöten!

zeelium
29.05.2004, 15:11
öhm wän i jetzt nöd ganz verblödet bi, red är doch vo dä samurai edition, sprich dig. crossfader, sprich istellbari kurvä bim mixer sälbär:rolleyes:

wänd n`verstellbärä cut-in-point wilsch ha, rat där abär eh zum hak 360, zudäm isch dä eternal fader liächtär (gwicht) so dass är für crabs no chli geiler i dä händ lieht. aso wänd nöd grad 1500.- für äs rane wilsch usgä, leg ich där dä hak 360 für 890.- as härz, unschlagbars pris-leischtigsverhältnis.

p.s. bi nöd vo ecler gsponsort;)

Beatnik
29.05.2004, 15:17
Ja das han ich au scho ghört, das mer dEcler würklich sehr genau, ja sogar ON POINT istelle chan, scho dick!

Bi Vestax (alti serie und samurai), hesch hald IMMER es paar mm gha, wo eifach kei kontakt hett!

Ebe, machsch dAbdeckig ab, Rasierklinge sött schön under dSchruube passe wo dä Fader dra isch, dänn usjustiere wo das würklich en ON POINT cut hesch, aschruube fertig!

Natürlich nöd mit dä Klinge gäge dä Fader innemache, suscht Cuttisch würklich na:D :D

dj_magnetic
29.05.2004, 15:18
ja, ich hatte eigntlich auch an die digitalen curve einstellungen bei den samurai-mixern gedacht, aber anscheinend ist es ja nicht so!

hmm, wenn geld keine rolle spielen würde, hätte ich schon einen ttm56 hier stehen!!

Beatnik
29.05.2004, 15:21
Original geschrieben von dj_magnetic

hmm, wenn geld keine rolle spielen würde, hätte ich schon einen ttm56 hier stehen!!

Und wenn bi mir Gäld kei Rolle würd spiele würd ich zuneme Hersteller marschiere und mir Mixer und Turntable grad nach eigenem Gschmack Designe und Baue lah :D :D :D :D

zeelium
29.05.2004, 15:25
zum sganzä chli z`entwirrä:

curve-line chasch istellä check da (http://djservice.com/site/framesets/dummyframe.html?main=/dj_equipment/vestax_pmc_06_d_samurai.html) zum diä vier pattern zgseh

cut-in-point chasch nöd verstellä, es sei denn, du modifiziersch sganzä (dasch da, wo där dä beatnik erklärt). cut-in-point isch diä stell bim fader, wo du dä sound nüm ghörsch, wänd drübärt fahrsch. je nach mixer cha där sehr wit vom eigentlichä ändi entfernt si, sprich du musch dä fader rächt wit hi-und-zrugg spickä lah.

hak 360 sowiä dä neui pioneer händ per drehchnopf verstellbari cut-in-points, sprich du chasch so istellä, dass dä fader gar nöd cuttet, dass är bi 1mm cuttet odär bi 1cm etc.

dj_magnetic
29.05.2004, 15:30
ja,wenn geld garkeine rolle spielen würde. hätte ich auch die goldenen 1210er vom dj cash money zuhause im bad stehen! ich werd mir nachher aber erstmal irgendwo rasierklingen kaufen gehen!:cool:

dj_magnetic
29.05.2004, 15:37
okay,danke nochmal an alle beteiligten!ich check das heute mal mit den klingen und fahr nächste woche nach zh oder basel und spiel mal an den ganzen fadern!!:kiffer:

robbin' rood
29.05.2004, 17:56
wie schon gesagt, HAK360, geilstes mischpultzum allergeilsten preis...

...hatte mal 05samurai, aber recht schnell wieder verkauft.

dj_magnetic
31.05.2004, 15:52
also, die klinge hilft!guter tip!!! und der ecler wird bei ebay schon beobachtet!

scope
31.05.2004, 16:01
auso i ha der samurai 06er scho testet. der bsitzer hetmer zeigt, dasme der fader sogar cha übere bloosä.

auso = 0 widerstand

kurve chasch rächt chlii isteue. auso muesch überhoupt nid wit uftue das der kanau offe isch.

robbin' rood
31.05.2004, 18:11
Original geschrieben von scope
dasme der fader sogar cha übere bloosä.

auso = 0 widerstand

was io villicht au zumne nachteil choennt werde...

technician
31.05.2004, 23:16
also z problem isch das dr fader "spoht"ufmacht? oder . . .
folgendes: nimsch zerscht amol din crossfader ussanand, das deckali (isch kei stress eifach umbüga/abrecha) una ufem print, het kei funktion. am end (ganz links und recht) dia runda gümmali. döt kasch jetzt nomol genau aso eis unterklemma wod vumana alta fader nimsch, odr selber eis machsch odr öppis anders inna klemma . . as klipperet denn au nüma so derbe wia vorher wiel dr fader nüm an dem faderplättli aschtoht. isch billiger als 200 hämmer. . .

wia dia varianta mitem umlöta funktioniart würmi auno interessiara.
gruass

zeelium
01.06.2004, 01:01
jo, generell zum cut-in-point zverchürzä, eifach gümäli us äm baumärt bi dä obärä stangä wo dä faderschlittä hebt, anästöpslä. han i bi mim 05er au gmacht, billig und verhebt.

Original geschrieben von robbin' rood
was io villicht au zumne nachteil choennt werde...

stimmt, bim juggle musch di chli umgwöhnä, da`s där suscht liächt dä fader widär zrugg haut. abär mit chli üäbig häsch`s im griff und zum scratchä isch än optischä fader eifach göttlich:cool:

technician
01.06.2004, 17:12
" bim juggle musch di chli umgwöhnä"

jo asisch sicher abiz a umgwöhnig. Muasch eifach viel süberer schlüssa, isch sicher au nid schlecht. gruss

I.C.S.
05.06.2004, 11:34
wer i dere prisklass (vo de samurai serie) en vestax mischer chauft hed KEI ahnig. es gid i dere prisklass wesetnlich besseri mischer in sache verarbeitig, klanqualität vo de vorverstärker, verzerigsfreii eq`s und last but not least wesentlich besseri fader.

z.b. rane ttm56, ecler (die mit de eternal fader) oder de ultimativi hammermixer: pioneer 909

ha alli drü sälber teschtet + en 07 samurai. de vestaxmixer het vill schrot wo niemer brucht wie z.b. de klick müll. es fähled sache wie z.b. en fx insert. zudem sind die teils fil z`tür defür dass fascht alles vo de pro reihe überno worde isch.

raplover
11.06.2004, 18:10
Hey Guys!

züchte Gerüchte (debut von Toni.L der Pate)
und das mached mer do es bitz zviel...
>>>
vestax...

okay,also ist das bei dem 06 pro-d nicht besser als beim normalen 06er???
>>>
Garantiert besser im gegasatz zum alte (VCA) gits trennti Signalerfassig (kei knackse) und d'faderposition wird mit magnetfeldtechnik erfasst! Line channel fader sind aber immer noch ohni magnet-steez (knackse möglich)

>>>
Bi Vestax (alti serie und samurai), hesch hald IMMER es paar mm gha, wo eifach kei kontakt hett!
>>>
Samurai isch halt eba kontaktfrei! und dr cut-in point isch bi da Samurai nach öpa 0.5mm

>>>
ja, ich hatte eigntlich auch an die digitalen curve einstellungen bei den samurai-mixern gedacht, aber anscheinend ist es ja nicht so!
>>>
ES sind digitale curve-einstellungen. im vergleich zu dena vo rane sind sie aber ziemlich ihfallslos

so that's it
und guys bitte tüand dr magnetic ned verwirra wenn ir das teil ned kennend oder besitzend!!

greetz an alli