Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : kompaktes, tragbares Musikabspielgerät

music_head
29.05.2004, 18:27
Sehr vereehrti Dame und Herre

Es isch ja allgemein bekannt, dass wenn mer nach öppisem süchtig isch, au s'betreffende equipment debi hät. Aso en kiffer hät immer papes am Start. und en HipHop-Fanatic (so wie mir) bruched ja es Grätli, wo mir euse Sound abspiele chönd! Jetzt nimmts mi wunder, was ihr so im Hosesack, Jacketäsche oder im Ruksack für en Player händ.

Min erste Player isch en richtige Oldschool Walkman vo Sony gsi (hanen immer na!!) wo mer sogar d'Chopfhörer per Chnopfdruck ihzie cha! Discman hät mi nie gross fasziniert, wil er eifach nach mim Gschmack z'gross isch.

Jetzt hani glaub mini fav gfunde. iPod heisst min neue Begleiter und bin schwer zfriede mit dem Teil!!

Was händ ihr denn so für Players?

music head:muchacho:

beatniquer
29.05.2004, 18:35
is there any difference between ipod and an mp3-playa?:confused:

thieu
29.05.2004, 18:37
Immer, uberall & uf jedefall!

Praktisches teil will me halt immer alles mithät wo me so brüächt, siigs Beats ver Spontan es Konzert z spiile, oder de halt nöji Beats ver Spontan en tegst z schriibe! Wenn me jetz da nu es Mikro integriärti wä das nu vill gäbiger:D

Nei 30 GB sound längt ja ver z ersta...

rm
29.05.2004, 18:39
wür au gern so en ipod ha, leider hanni d chöle nöd.

music_head
29.05.2004, 18:42
Original geschrieben von beatniquer
is there any difference between ipod and an mp3-playa?:confused:

iPod isch ebe iPod (Apple) und MP-3 Players sind meistens vo verschiedene Hersteller. Aber vorallem hät de iPod mines Wüssens am meiste Speicherkapazität, wodurch miner Asicht er au en eigeständige Platz zum Vote bechunt.:D

@thieu

Genau! wükli super teil! ich ha aber "nume" de 20GB...:(

Gate17
29.05.2004, 19:00
I han immer chli gwechslet züsched Mini Discs und Walkman's! Muess sägä dass mi noch mehrfachem chauf vo Walkman's aifach d Mini Disc's am meischtä flashed, chöschtäd zwor einiges meh, aber es lohnt sich.
Am liebschtä heti ich wieder en NetMD, woni schomol gha han. En IPod wär au geil, allerdings hani viel zwenig geld!
Süsch mueni sägä dass ich d MP3 Player nöd so guet find, äbä bis ufd Usnahm vom iPod...

Piis

beatniquer
29.05.2004, 19:02
hehe, i weiss scho, aber technisch xeh isch es der glich scheiss...

naja, wieviu choschtet das züügs?`

creative bringt ja o geile shice use....

ah du seisch vo apple? chame dä a ne pc aschliesse, oder nur mac?

mc rassko
29.05.2004, 19:10
han en discman und en ghetto bladter, und nächst wuche gan ich mir en mp3 pleya go chaufe!!!

Map
29.05.2004, 20:01
Original geschrieben von music_head
Jetzt nimmts mi wunder, was ihr so im Hosesack, Jacketäsche oder im Ruksack

Ha kei Rucksack, ha es Outo. Dört hani mi Ipod agschlosse. I ha so vieu Gäud, i chönnt mer au Monet es paar Ipods choufe - eifach wieu i dr geilscht bi!

beatniquer
29.05.2004, 20:02
Original geschrieben von Map
Ha kei Rucksack, ha es Outo. Dört hani mi Ipod agschlosse. I ha so vieu Gäud, i chönnt mer au Monet es paar Ipods choufe - eifach wieu i dr geilscht bi!

krass:hmmm:

Stylebock
29.05.2004, 20:07

i han an blaua Ipod...weiss jetzt nit ob i miar an blaua Escalade oder an blaua Trailblazer kaufa söll...oder glich a wiisi S-Klass zu mim Philips-MP3-Discman...hmmm ;)

beatniquer
29.05.2004, 20:09
Original geschrieben von slanGRover
i han an blaua Ipod...weiss jetzt nit ob i miar an blaua Escalade oder an blaua Trailblazer kaufa söll...oder glich a wiisi S-Klass zu mim Philips-MP3-Discman...hmmm ;)

chevy blazer isch besser, xeht eifach phett us!

Stylebock
29.05.2004, 20:26
...aber nit fetter als an Escalade...

.kerYjameS
29.05.2004, 20:33
der geilscht ish mine zwar nid so vil speicherplatz aber 75 Lieder passse scho druf.... huere kli huere liecht und easy design...
de ish imfall so liecht i muess immer sueche i welli täsche i ne inata han... da gspürsch nüt und sisch nid umständlich, und hesch immer di geilsht beat derbi...

http://www.m-any.com/product/images/tmate180.jpg

http://www.tgland.com/new_event_img/mp3shop/mp3_22.gif

http://www.mp3players.com/site/images/products/gallery/tmate/rotate4_lrg.jpg

http://www.mp3players.co.uk/site/images/products/gallery/tmate_premium/rotate4_lrg.jpg

http://www.mppark.co.kr/product/m_img/tmate_200.jpg

http://www.mpnow.co.kr/product_detail/MP3/hyunone/images/T-mate/images/9.jpg

Map
29.05.2004, 20:35
I ha z mingscht passend zum wiise Ipod e Wiise Charre. Auerdings hani dr Ipod eh nur kouft, wieu er so geil zum Charre passt. Haut wägem Style. Nid dass is nötig hätt, aber i bi haut mit Abstang dr Geilscht.

Stylebock
29.05.2004, 20:37
I ha z mingscht passend zum wiise Ipod e Wiise Charre. Auerdings hani dr Ipod eh nur kouft, wieu er so geil zum Charre passt. Haut wägem Style. Nid dass is nötig hätt, aber i bi haut mit Abstang dr Geilscht.

und i han dr Karra nur kauft will er geil zum iPod passt...also wer isch dr Geilscht? :p

Map
29.05.2004, 20:38
Chunnt druf a... I ha dr Charre nume kouft wieu dä so geil zum Wiise NY-Cap passt, woni zu dere Zyt vieu treit ha.

Stylebock
29.05.2004, 20:40
han eba no an rota Hummer...dä hani eigentlich gholt will mini Biaaatch roti Schuah akah het bevor mr vur Hood richtig Downtown grollt sind...

beatniquer
29.05.2004, 20:46
han eba no an rota Hummer...dä hani eigentlich gholt will mini Biaaatch roti Schuah akah het bevor mr vur Hood richtig Downtown grollt sind...

hesch ne nid extra wäg Dä SCHUä kouft? bi mir isch ds ömu so xi

so i am the king

Map
29.05.2004, 20:47
I hole mer grundsätzlech keini Froue meh mit rote Schueh. Z letscht mou wo ni e Frou mit rote Schueh ha ka hani mer so e Scheiss kouft:

beatniquer
29.05.2004, 20:48
I hole mer grundsätzlech keini Froue meh mit rote Schueh. Z letscht mou wo ni e Frou mit rote Schueh ha ka hani mer so e Scheiss kouft:

nid schlächt, mir zieh am gliche strang, bzw ar gliche idee

Stylebock
29.05.2004, 20:49
fuck...jo do hesch Recht, so an scheiss Karra :D viel zkli, zklini Wheels, zklini Felga, zwenig Chrome on it!
Blau isch au nit so guat, het jo jeda! wia min X5 ir Garage...han vergessa dass min Cayenne au blau isch...

Map
29.05.2004, 20:51
fuck...jo do hesch Recht, so an scheiss Karra :D viel zkli, zklini Wheels, zklini Felga, zwenig Chrome on it!
Blau isch au nit so guat, het jo jeda! wia min X5 ir Garage...han vergessa dass min Cayenne au blau isch...

Ha när eifach d Karrosserie gno und ufene Monstertruck gsetzt. Jetzt isch er fett.

Stylebock
29.05.2004, 20:54
*loool* kunnt au geil, so han i an VW Käfer gstylet, no komplett verchromt, jetzt zahl i meh für ds Polier-Material als für ds Benzin im Monat...

nico
30.05.2004, 11:21
aso ich han eimol min altä discman (wo ich immerno sehr zfriedä bi) und min mini disc player und de isch echt easy... einä vo beidnä han ich eigentlich immer debii! :D

samee
30.05.2004, 12:23
MD!
ich grieg uf 1 disc 76 lieder druf mit LP4
was willsch meh?

too stoned
30.05.2004, 12:48
MP3-Player...

music_head
30.05.2004, 18:16
Du häsch na wele wüsse wie de iPod kompatibel isch? Aso evt. weisches scho, aber du chasch en an Mac und an PC anhänke. Funktioniert bi mir bestens!

Juz_Fly
30.05.2004, 19:44
ghetto-blaster rulez hehehehe

Juz_Fly
30.05.2004, 19:48
hab diese huebsche bildchen vergessen...

Gate17
31.05.2004, 09:47
Original geschrieben von samee
MD!
was willsch meh?

Mit LP4 lidäät d Qualität hald echli. Aber mit LP2 häsch en geilä Sound und 40 Lieder langet immer no. Am geilschtä isch wennd en NetMD häsch, denn chasches per USB vom PC als Dateiä überäschickä...

Gruess

niquelapolice
31.05.2004, 11:28
Original geschrieben von music_head
iPod isch ebe iPod (Apple) und MP-3 Players sind meistens vo verschiedene Hersteller. Aber vorallem hät de iPod mines Wüssens am meiste Speicherkapazität, wodurch miner Asicht er au en eigeständige Platz zum Vote bechunt.:D

leider falsch, git hüt mp3-plaxer mit 50giga. und natürlich au player um die 20 giga, wo au priiswertr als dr ipod sin.
:brille: :charhit:

evolution...zerscht dr klassisch oldschoolwalkman, denn dr discman, minidisc und jez es scharfs mp3-teil, wo au dr ipod in schatte stellt, zudem isch dr ipod :echtschwu

samee
31.05.2004, 11:28
Original geschrieben von Gate17
Mit LP4 lidäät d Qualität hald echli. Aber mit LP2 häsch en geilä Sound und 40 Lieder langet immer no. Am geilschtä isch wennd en NetMD häsch, denn chasches per USB vom PC als Dateiä überäschickä...

Gruess

jo so eine hanni jo;)

music_head
31.05.2004, 11:49
Original geschrieben von niquelapolice
leider falsch, git hüt mp3-plaxer mit 50giga. und natürlich au player um die 20 giga, wo au priiswertr als dr ipod sin.

evolution...zerscht dr klassisch oldschoolwalkman, denn dr discman, minidisc und jez es scharfs mp3-teil, wo au dr ipod in schatte stellt, zudem isch dr ipod :echtschwu

Ich nimm mal das Teil uf Bild isch de Player...?! Aso wenn ich da die viele Chnöpf gse und de komisch "Krater" ide Mitti und s'Design allgemein...Dänn fräg ich mich au was isch da schwul?:confused: usserdem hani na nie zwei MP-3s gse wo 1. männlich & 2. sex händ! Das müsstisch mir mal zeige:p

Nei, aber mini Meinig isch eifach, das ich de iPod sicher eis vo de beschte MP-3 Grätli finde. Umesuscht hetti Apple nöd sonen weltwiite Erfolg und sone grossi Nachfrag, dass es zu soo grosse Lieferverzögerige chunt!!:wtf:

prophet
31.05.2004, 15:31
noch min sony walkman und em mini disc han ich mer d'rio riot jukebox kauft 20 GB... bin aber nöd so z'fride... isch scho gedige zum bediene und wenn so viel sound druf häsch aber isch chli z'gross und stürzt mengmol ab...

für alli wo no kein händ und no ein wönd k55.ch (http://www.k55.ch)

scope
31.05.2004, 15:52
i bi minidiscler.

LP4 rokkt. du hesch 320 minute uf eire MD und quality isch geil. du chasch mit MD beats, sessions, tracks ufnäh. und du chasch 10 id jaggetäsche tue, hesch weni gwicht und sehr viu musig.

i finge die MP3 player vou dumm. weisch nid die mit 20 - 40 GB (die rokke oh) sondern so mikrigi dinger wo nume 128 oder 256 MB hei und när mou ei oder zwöi stung druff hesch... muahaha bringts huere nid

Mora
02.06.2004, 18:37

also, wenn öpper suechsch, wo en ipod au chan benutze, denn hätt ech gern eine! chans mer als studentin momentan ned leischte.

ech han immer de discman debi, IMMER!
han scho sit jahr immer nume discmans, leider 2 mal klaut worde und de woni etz han, fangt langsam afo spinne.
drum bruchi etz en ipod, MAP!!!!! :-)

ge!hans
03.06.2004, 12:06
also ich lose de sound zu 90 prozent im auto.
und de rescht dihei.
han frühner i de lehr aber walkman gha, den discman und den minidisc.

jetzt gahni den länger is usland und wet mini
über 300 albe wo ich uf em pc han mitneh...

han mich echli umeglueget, und denke,
ich zieh mer en ipod ine. muen de hammer sie.
oder giits schlauers...???

ihr muends jetzt säge..suscht isch min cash weg.... .-)))

Hyphen
03.06.2004, 12:21
söll der an tipp geh?

kauf der dr 40er ipod. isch ershtens optish a kunshtwerk,liicht,unkompliziart ir handhabig und tuats aifach. züch der na im mediamarkt,hehe,döt häsh na garantiart am billigshta für um dia 7nota.

ish würkli a guats ding!

ge!hans
03.06.2004, 13:06
Original geschrieben von Hyphen
söll der an tipp geh?

kauf der dr 40er ipod. isch ershtens optish a kunshtwerk,liicht,unkompliziart ir handhabig und tuats aifach. züch der na im mediamarkt,hehe,döt häsh na garantiart am billigshta für um dia 7nota.

ish würkli a guats ding!

you are my man. zieh mer ine!
übrigens, off topic, kenned mir eus?
han es huere schlechts gsichtsgedächtnis,
aber ufnahme, obk album und so...you know???

ge!pod

samee
15.06.2004, 19:58
Hi-MD isch au geil!
isch wie e minidisc, aber d'disc het e schpeicherkapazität vo 1 GB. und khasch nid nur audio datei uf de discs schpeichere!

http://productimages.sony-europe.com/IM_MZ-NH1.jpg

sony baut die dinger (http://www.sony.ch/PageView.do?site=odw_de_CH&page=ProductHome&section=de_CH_Products&productmodel=%2FAudio%2FPortable+Audio+-+Walkman%2FPAW+Network+Walkman%2FMZ-NH1&productcategory=%2FAudio%2FPortable+Audio+-+Walkman%2FPAW+Network+Walkman)

Gate17
15.06.2004, 22:55
Sind geili Dinger diä neuä SonyMiniDiscs, im Moment wärs mer aber s Geld nonig wert und wür mer eher en I-Pod chaufä! Aber d Prisä chömäd sicher bald abä und denn mueni glaub so einä ha:D

Gruess

Canabiero
15.06.2004, 23:06
i ha immer na en discman won chan mp3 cd's playä.das findi voll praktisch,schleppsch nid so viel cd's mit dir ume.
und natürli min walkman,aber leider isch nüm so tragbar.

die neu generation mini disc isch sicher guet.aber i han mal en alte md-player gha,und er isch schnell schrot gsi.und bi mine kolege au,wer guet wens dhaltbarkeit chöntet verlängere.

dj_magnetic
15.06.2004, 23:28
VESTAX HANDYTRAX !?!

noxi
16.06.2004, 00:07
Original geschrieben von Hyphen
söll der an tipp geh?

ish würkli a guats ding!

jop würkli es fetts ding!losisch du mit de originalchopfhörer? fräg drum will min akku dam schnell dunne isch!!n rächte nachteil vom ipod!oder gaht das nur mir so?
übrigens wür de 20 gb chaufe... isch chli schmaler wie de 40er und langet easy

hüppnoss
16.06.2004, 08:34
ipod isch sehr erotisch, aber z tür...

ich find tape/mp3 verhaltet sich glich wiä platte/cd..
ich hanen walkman usm interdiscount für 30.- (eigentli hani dä ohni radio für 20 welä aber dä händs nüm gha), dä chani ghei la, vergesse, verlüre, vome gängschtr abnä la oder eme chline chind schenke, s einzig wos schad wer drum ischs tape...

so muäs mer sicher niä sorge mache und chan enspannt zuälose..

mida
16.06.2004, 08:40
ich ha min ipod immer und überall derbi!
s'isch es hammer teil! chli, praktisch und zimli stylisch optisch...
s'coole findi eifach,dass ich immer und imme meh druflade chan (ha de 20gb) :p
s'wird no es zitli go bis min ipod würkli voll isch!

s'isch eifach sau tüüri sach (obwohl sich d'investition lohnt =gar ke frog) und de akku isch ned so hammer aber ich bi absolut zfriede :yeah:

ha scho spaar walkmann gha, 2/3 dismanns und einisch mol e minidisc...aber shed mi alles ned so gflashd!

tja, ich ha jo jetzt mis golstückli;)

subtile
16.06.2004, 08:45
MD isch doch Schrott.... Sony will immer ihri eigene Format durestiere und das het mi scho vo afang a apisst.

Ha au scho 3 mp3 Player gha, am afang eine vo Diamond/Rio mit 64MB :D dä hani aber durch zu brutale umgang zerstört. Denn hani e Beatman vo Freecom gha (mi einzige Fehlchauf, sone mini-cd player) und jetzt hani dr Creative Rhomba mit 256 MB...
Klar muesch halt dr Sound immer wechsle aber er isch huere chli und licht und brucht keini Batterie, zuesätzlich hesch no e mic dinne und e radio wode au no chasch ufnäh ... also mir längts... und dr gäldschisser füre ipod hani nid bzw. nonig :p

Cheerio

Hyphen
29.06.2004, 09:46
Original geschrieben von ge!hans
you are my man. zieh mer ine!
übrigens, off topic, kenned mir eus?
han es huere schlechts gsichtsgedächtnis,
aber ufnahme, obk album und so...you know???

ge!pod

alta,bin nit an däna ufnahma dabii gsi,aber miar händ üs au shu gseh,jo:)

bish wieder mol in chur?so gimmamässig oder so?hehe...gseht ma sich eh mol wieder. uf jeda fall viel spass mim ipod

Shorty
29.06.2004, 10:41
han mir am samschtig en mp3-player vo Phillips zoge...und zwar de HDD100

no es edels teil...
http://www.audio.philips.com/folder2/mp3-player-20gb.html

Stubaehocker
29.06.2004, 10:44
ich blib bim altbewärte... han mol en md gha aber de isch zu dere ziit nonig so usgriift gsi wis jetzte sind... naja jetzte hani hald wiider min walkman am start!!! isch au easy!!!!

4132
29.06.2004, 10:50
Original geschrieben von samee
MD!
was willsch meh?

AIIIGHT GENAU DAS...

odr anderst usdruckt...

ca. 3-4 cedes uf ei md...

aiiight...md rulet scho...vorallem hebt dä hund länger als all mini discmans und walkmans zämme..

scope
29.06.2004, 10:54
Original geschrieben von 4132

aiiight...md rulet scho...vorallem hebt dä hund länger als all mini discmans und walkmans zämme..

word! die dinger si gmüetlech. mine isch scho rächt mängisch unsanft glandet.... bi aber o scho am dritte MD dranne auso unverwundbar sisi nid...

4132
29.06.2004, 11:01
Original geschrieben von scope
word! die dinger si gmüetlech. mine isch scho rächt mängisch unsanft glandet.... bi aber o scho am dritte MD dranne auso unverwundbar sisi nid...

min isch dr erst und hebt jetzt scho bald einehalb joor...glaubi :confused:

PS: was händir so für Kopfhörer?

ich ha frienre klaini gha...jetzt im momänt hani halt so Sennheiser headphones...aber ich bruch wider stecker im summer siches eifach z heiss für die dinger...

Gate17
29.06.2004, 13:31
Original geschrieben von 4132

PS: was händir so für Kopfhörer?

ich ha frienre klaini gha...jetzt im momänt hani halt so Sennheiser headphones...aber ich bruch wider stecker im summer siches eifach z heiss für die dinger...

im summer los i au praktisch immer mit stöpsel-chopfhöhrer, wenns nid z heiss isch mengmol min sony mdr-v150!
Gruess

4132
29.06.2004, 13:43
muess ebe no par gueti köife...

:brille:

aXionJaXion
29.06.2004, 14:30
i hassa dia klina stöpsel,..findi huara unbequem! Han immer grossi töpf ufdr schüssla,sprich sony mdr 605 oder mdr v150(dia wo alli händ, obwohls au nid super-bequem sind)! Soundquali isch halt schu a paar stockwerk höcher als bi da stöpsel.......und suss bliib i minem minidisc troy!
.....grüass vum feriakind an alli wo am schaffa sind!:D haha!

Mano
29.06.2004, 15:04
ich han schomal dä mini iPod vorbstellt, glich wiä dä normal iPod nur alles chli chliner au speicherkapazität verstaht sich. platz für 1'000 tracks das langet mer scho!

4132
29.06.2004, 15:07
Original geschrieben von aXionJaXion
i hassa dia klina stöpsel,..findi huara unbequem! Han immer grossi töpf ufdr schüssla,sprich sony mdr 605 oder mdr v150(dia wo alli händ, obwohls au nid super-bequem sind)! Soundquali isch halt schu a paar stockwerk höcher als bi da stöpsel.......und suss bliib i minem minidisc troy!
.....grüass vum feriakind an alli wo am schaffa sind!:D haha!

ich ha ebbe au lieber volli dröhnig uf de ohre...aber im momänt isches eifach zheiss...

SCHEISS SCHIEELERPAGG!!!

bonnes
29.06.2004, 15:40
chopfhörer : senneheiser px 200 (http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm.nsf/root/05207)

qualität und komfort absolut s'geilschte !

player creative nuvo nx mit 128 mb ...

für diä wo sägäd seg z'wenig...i findä das 128 mb völlig langed..will me lost uf dä stross doch eh nur gad das wommr gern lost, und das sind öppä 30 lieder...und wenns eim verdleidet isch duet mr halt 30 neui druff...bis i mini lieblingslieder ufämä ipod gfundä ha bini scho wider dihei ! abr für feriä würdi mr jetzt au än ipöd zuetue...

piis

Mano
29.06.2004, 15:55
Original geschrieben von bonnes
chopfhörer : senneheiser px 200 (http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm.nsf/root/05207)

qualität und komfort absolut s'geilschte !

dä hani au und dä isch würkli hammer! sound quali vom beschtä, sennheiser halt!

Mora
29.06.2004, 21:43
so, nachdem mir de map nun doch kein ipod will chaufe mues ech das selber mache.

etz hani da no es paar frage, wil ech in sache technik teilwis ned ganz helle bin.

1. Lauft de wirklich nume 8 Stund???
min discman schafft mindestens 20 (wenn ned meh)

2. chan mer da d lieder vo de cds ufe pc lade und denn uf de ipod speichere? oder wie funkt das?

3. Was het de ipod suscht no so für features? isch das zeug bruchbar?

4. Hets en Akku derbi oder mues mer immer batterie dri tue?

so, danke für d beantwortig vo de frage scho im vorus.

samee
30.06.2004, 19:33
Original geschrieben von Mora
so, nachdem mir de map nun doch kein ipod will chaufe mues ech das selber mache.

etz hani da no es paar frage, wil ech in sache technik teilwis ned ganz helle bin.

2. chan mer da d lieder vo de cds ufe pc lade und denn uf de ipod speichere? oder wie funkt das?

1. jo
2. jo, het sicher e prog drbi
3. kai plan, glaub games und organizer
4. akku, glaubs

:p

Mora
30.06.2004, 22:53
samee, herzliche dank für dini usfüherlichi beantwortig zu mine frage, ech bin dir dafür tüfstens verbunde.:D
han mir etz eine kauft und gmerkt, das ech ken fire wire anschluss han und min ipod keis usb kabel!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

.kerYjameS
30.06.2004, 23:22

du hesch iq vo 23, oder was?

3. de ipod isch eifach so wie e tragbari festplatte, chasch alles druf schmeisse gloubs ou word files und alles und hesch ordner und verzeichniss.
4. akku blibt immer drin und deheimä chasch ne eifach a strom ahstecke wie nes natel.

.kerYjameS
30.06.2004, 23:23
samee, herzliche dank für dini usfüherlichi beantwortig zu mine frage, ech bin dir dafür tüfstens verbunde.:D
han mir etz eine kauft und gmerkt, das ech ken fire wire anschluss han und min ipod keis usb kabel!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

z dumm. :p

hehe den musch no e firewirekarte choufe für pc = 49.-
plus de firewire kabel , wen ne nid shco hesch.

Horni MC
01.07.2004, 00:17
han ca. 50 und paar no mit LP2 recordät:D

LAN
01.07.2004, 00:26
ipod design isch irgendwie schwul.... so wiss... gfaut mer nid

i ha sit hmmm öppe 3 jahr e MD-Player (MZ-N1), eifach sit denn wo dr NetMD MZ-N1 isch usecho. und sit denn hani dr MD-Playor immer derbi und är louft und louft und louft und louft; nid z töte, vorauem dr akku isch göttlech und LP4 rockt derb ^^
http://www.minidisc.org/brian_youn/mzn1/

i möcht nütme anders aus MD, isch irgendwie geil wede verschideni disks hesch, chasch dr sound eifach wächsle, usserdäm hei d disks stil.

btw. het öpper e ahnig wome no so oldschoolghettoblaster här bichunnt? aso so viereggigi grossi schwarzi chäschte? ähnlech wi dä ufem bild uf dr erschte site.

robbin' rood
01.07.2004, 01:15
Original geschrieben von LAN
...und LP4 rockt derb...

lp4 rockt scho derb, aber du weisch io das es doent wo du nid ghoersch (aber trotdem wohrnimmsch) uuseschniidet. bi mp3 isch das io s'genau gliiche.
drum gitz nur TAPEZ...:D

@mora

bim ipod chasch sogar uf ihn ufnee, z.b. vomne plattespiiler und den uf em pc laade...:eek:

hüppnoss
01.07.2004, 08:19
ipod design isch irgendwie schwul.... so wiss... gfaut mer nid

btw. het öpper e ahnig wome no so oldschoolghettoblaster här bichunnt? aso so viereggigi grossi schwarzi chäschte? ähnlech wi dä ufem bild uf dr erschte site.

min chef hät so eine woner vor weissichwiä villne jahre in new york kauft hät... und jetz mir vererbt...

jaja, ich hett der dä ja gern verchauft, aber mit dinere ussag übers ipod design häsch der selber s bei gschtellt;)

LAN
01.07.2004, 12:47
Original geschrieben von robbin' rood
lp4 rockt scho derb, aber du weisch io das es doent wo du nid ghoersch (aber trotdem wohrnimmsch) uuseschniidet. bi mp3 isch das io s'genau gliiche.
drum gitz nur TAPEZ...:D

ja scho klar, aber i meine, es tönt rächt viu besser aus es MP3-File mit dr gliche (66kbs) Quali. Normal ufgno entsprichts ja öppis bi 292 kbs und ds isch chli witzlos wüu i gar keni MP3-files mit so hoher Quali ha :D drum gits nur LP2/LP4. Tapes hei stil, aber i ha nüt wonise chönnt abspile :(

@hüppnoss:
meinsch ds ärnscht, de würdi drum aus wider zrüggnäh und so :D wüu i wott ärnschthaft so eine, öppis anders chunnt nid i frag vorläufig

hüppnoss
01.07.2004, 13:49

@hüppnoss:
meinsch ds ärnscht, de würdi drum aus wider zrüggnäh und so :D wüu i wott ärnschthaft so eine, öppis anders chunnt nid i frag vorläufig

neinei, din gschmack überlani dir.. aber ich nime a das dä au nüm würsch us dä händ gä, sorry...
dörfsch en mal cho streichle..

unique
01.07.2004, 14:11
cd player wo mp3 abspellt! esch voll de hammer! hesch onändlech spicherplatz, chasch der emmer neui cd's met 200 tracks zämestelle, chasch au ordner etc. erstelle....fends s beste!:D

mc rassko
01.07.2004, 14:32

1. ja
2. sötti gah
3. gseht geil us, geils liecht
4. ja häts

LAN
01.07.2004, 15:56
Original geschrieben von hüppnoss
neinei, din gschmack überlani dir.. aber ich nime a das dä au nüm würsch us dä händ gä, sorry...
dörfsch en mal cho streichle..

jo ds isch scho so... aber ja, hätt ja chönne si.

auso witer ufd Suechi :D

Mora
05.07.2004, 19:41
Original geschrieben von .kerYjameS
z dumm. :p

hehe den musch no e firewirekarte choufe für pc = 49.-
plus de firewire kabel , wen ne nid shco hesch.

nei, ech han en iq vo 22, aber wenigsten immer no höcher als dine.
und bisch du genau so dumm?
ech mues nämli nur es usb kabel für de ipod chaufe = 30.-!

PS: danke für dini immer ufschlussriche und kreative biträg, aber an nobra chunnsch halt eifach ned here.
bim nobra hani mi ufgregt, bi dir chani nume lache.

Kimian
27.09.2004, 10:42
ich chan euch d Iriver 700 serrie wärmschtens epfele... han selber de 256er und es funzt alles wunder bar

da de linkklick oder fick mich (http://www.iriver.com/product/info.asp?p_name=iFP-700 Series)

Benwick
21.11.2004, 00:47
also mal paar technischi sache zum ipod
jetzt chunt erschtens mal de neu mit farbdisplay gli use. denn muemer sich bewusst si es esch e harddisc womer treit also schüteln macht s lager kaput. das heisst weniger lang haltbar. ja mer kann alli files druf tue wird als volume erkennt. mer chan zuesätzlich software druf tue und es git updates. mer chan musig hin und her spile aber nume entweder wenn de ipod uf windows igstelt isch den nume uf windows zrug und wener uf mac den nur uf mac und itunes muess gnueg aktuel si. sowit i weiss. de aku isch en kack muemer scho sege mer kan en au selber nid uswechsle er hebt nid lang nume öbe 4 stunde met emne normale kopfhörer. mit de billige wo fasch kei spannig bruche kansch biz lenger wür öbe sege 6 stunde. mech donkt er e bez schwer. aber deför send ja d ipod minis ko. 5 giga langet. me gueti lieder hesch wohl e ned.

was ech voll bemängle sind die scheiss schutz dinger vo de industrie. es kackt mi doch a wenn i die cd kauft han hani doch au s recht die uf min ipod z lade. und wege dene sauhünd hesch emmer so umständlech uf wav ripe mit 4 speed. demet nocher subers mp3 chansch mache. wer esch au dere meinig hand hoch.:handclap:

oder het do öber en universal coderier gfunde

P-Flow
23.11.2004, 13:03
ich ha an flotte minidisc-player. finds nu praktisch, obwohl mp3 öi kei seich weri.

aber ich wellti nit wäxle. bi sehr z'fride mit minum minidisc-player

piis

scope
23.11.2004, 13:07
ipod mini rules

dynamikee
23.11.2004, 13:27
i hanä creative jukebox mit 30 gb, und mit akku.
aber isch huerä dverarschig, mi cha nid würklech lut musig losä, u nach 3 mönet ischer scho kabut gange. si tüe schwirig wägem ersetzä, obwou dgarantie 1 jahr güetig isch!
isch nid würk zempfählä.
aber wasmi am meischtä flasht isch mi ghetto mit cd player, isch numä öpä 30 cm läng u 10cm höch, aso huerä chli u bequem zum mitnä!

Shorty
23.11.2004, 13:33
Original geschrieben von dynamikee
i hanä creative jukebox mit 30 gb, und mit akku.
aber isch huerä dverarschig, mi cha nid würklech lut musig losä, u nach 3 mönet ischer scho kabut gange. si tüe schwirig wägem ersetzä, obwou dgarantie 1 jahr güetig isch!
isch nid würk zempfählä.
aber wasmi am meischtä flasht isch mi ghetto mit cd player, isch numä öpä 30 cm läng u 10cm höch, aso huerä chli u bequem zum mitnä!

das problem hani au gha mit dä creative jukebox 20gb!! 3mal häts eifach abgstellt! dänn müends en nach irland schicke damit die de gschnäll chönd aluege und e gutschrift mache! normalerwies gaht das 2-4 wuche! bi mir isch 2 mönet nut passiert! dänn hani gmotzt und nachme lange hin und her (insgesamt 1 monat) haät sich usegstellt, dass d'jukebox bim versand verlore gange isch--> gutschrift! :rolleyes:
nachem dritte mal hani mir dänn en mp3 playa vo phlilips 20gb zoge und de lauft prächtig! em kolleg isch das mitem creative 5mal passiert!!

struubiskillz
23.11.2004, 13:39
hamr vor zwei wuche kauft
¨
discman: 55.-
walkman: 80.-

und ka wunderbar alles loose wasi will...wieso immer die umständ...:hmmm:

dynamikee
23.11.2004, 13:49
Original geschrieben von Shorty
das problem hani au gha mit dä creative jukebox 20gb!! 3mal häts eifach abgstellt! dänn müends en nach irland schicke damit die de gschnäll chönd aluege und e gutschrift mache! normalerwies gaht das 2-4 wuche! bi mir isch 2 mönet nut passiert! dänn hani gmotzt und nachme lange hin und her (insgesamt 1 monat) haät sich usegstellt, dass d'jukebox bim versand verlore gange isch--> gutschrift! :rolleyes:
nachem dritte mal hani mir dänn en mp3 playa vo phlilips 20gb zoge und de lauft prächtig! em kolleg isch das mitem creative 5mal passiert!!

bi mir loufter no normau, mi gseht aui mp3 u dass si loufä, mi ghört eifach nüt. u es ligt nid a de chopfhörer. its sägesi mini quitig chöi si nid anä! hoffä glich dasses no klappt, ha 450 stutz zaut!!

soundbwoy
23.11.2004, 13:49
het öper en iriver (H-serie) also h-120/140 oder H-320/340???
ha eigentli vor gha zum sones teil zchaufe, en schritt moderner zwerde aka umstiege vo tape uf mp3. i lad selber kei sound usem netz abä drum wär sone Mp3 eigentli für mi gar nöd in frog cho ABER dä iriver het en "line in" und so chaschen easy an mixer ahenke und mixes druf ufneh (20 oder 40 GB!!!!) wod den au easy chöntsch uf dä PC übere lade und no norbearbeite oder uf cd brenne... zuedem het er ä ibauts mikro sowie ä externs standart-mässig däbi..evtl goht sogar zum konzert mitschnitt mache dämit (hani mol irgendwo glese wel er het sone automatischi grüschpegel erkennig ibaut)
jetz isch aber d'frog ob diä player mit so grossem speicher (also mit festplatte) au tauglich für dä altaggebruch sind!? boarde? usw..
weiss da öper? oder het irgendwer sonen iriver?

dynamikee
23.11.2004, 13:58
Original geschrieben von soundbwoy
jetz isch aber d'frog ob diä player mit so grossem speicher (also mit festplatte) au tauglich für dä altaggebruch sind!? boarde? usw..
?

aso i gloub di meischtä mit somne spicherplatz si alltagstouglicher aus die härkömmlechä cd players.
di meischtä si chliner und si stockä nid weme irgendwie umegumpet oder boardet.

Shorty
23.11.2004, 14:24
bi mir loufter no normau, mi gseht aui mp3 u dass si loufä, mi ghört eifach nüt. u es ligt nid a de chopfhörer. its sägesi mini quitig chöi si nid anä! hoffä glich dasses no klappt, ha 450 stutz zaut!!

genau... de strom lauft aber er reagiert uf nüt meh! han uf jedefall kei närve meh gha und bin dänn bim dritte mal usgraschted...

soundbwoy
23.11.2004, 14:25
aso i gloub di meischtä mit somne spicherplatz si alltagstouglicher aus die härkömmlechä cd players.
di meischtä si chliner und si stockä nid weme irgendwie umegumpet oder boardet.

:hmmm: i stell mir da immer so vor...en pc het au ä festplatte eifach chli grösser..und mit dem siechsch jo au nöd im züüg umä bzw. diä cha jo au kaputt goh bi erschütterig?!

bSkrime
23.11.2004, 14:26
Original geschrieben von struubiskillz
hamr vor zwei wuche kauft
¨
discman: 55.-
walkman: 80.-

und ka wunderbar alles loose wasi will...wieso immer die umständ...:hmmm:

fifty het au en ipod

mida
24.11.2004, 15:30
ipod ipod ipod ipod ipod ipod ipod ipod ipod
:D :D

LAN
29.11.2004, 01:25
aaaah am fritig isch mid MD (NZ-N1 vo sony) us dr garantiereparatur cho *freu*

choufet nech MDs. MDs si gott

marcoke
29.11.2004, 01:42
mir isch bereits dr 2. sony-md (eine devo hät 600 koschtet!!) kaputt gangä, das züüg isch scheisse. ez hani en ipod

BigBoon
29.11.2004, 08:59
weiss nöd waser händ, min erstä MD isch zwar au futsch gange, aber han sony und dä Lade so lang gstresst bis sie mer en noie geh händ. hrhr dä lauft tiip top. bin voll zfriede. und wänni was ufrä MD ha will an PC steckä und sho isches druf.

the fouler
09.12.2004, 17:56
ich han zum glück min ipod 20 gb! de isch hammer! hehe! exclusive!

FlinkerFinke
09.12.2004, 18:48
ich han en mp3 mit grad emale 256Mb Speicher, aber das langed easy. Chan ja jedä Tag d Tracks wächsle... Ich finds eifach geil, dass die Mp3's so chli sind (bsunders die mit weniger speicher). Ab und zue hani au en Discman debii, aber sälte (han nume so en uralte), oder en Walkman, wänni mal es tape kauft han oder so... Isch eifach huere müehsam mit em Discman & Walkman, hesch ä huere Lascht.

I-Pod findi scho au guet, aber soviil Speicher bruchi nöd (und han au d Kohle gar nöd :D)

music_head
26.12.2004, 10:19
Aso ich han mer de ipod scho sit längerem innepfiffe und chan säge, dassi recht zfride bi. 20GB sind für minibedürfnis ok. geil isch, jetzt gits autoradios mit ipod funktion (anschluss & kontroll funktion) mit allem papipapo und cd,radio...voll all in one. Aso das findi süpi will denn hesch im auto immer all tracks derbi und muesch kei cds wächsle usw.

de einzig nachteil findi de akku. aber die neueri generation hät da scho besseri akkus dine. aber ebe ich nim eifach s'stromkabel mit id schuel und lade dänn immer wärend de schuelstund (i de hinterschte reihe häts immer e steckdose...:D )!!

LAN
26.12.2004, 11:10
i bi am 24. gd wider EXTREM froh gsi um mi MiniDisc... stecker dra, a ds Record-Out vom Mischpult ghänkt, Session ufgno. ds resultat gseht dr ir Signatur. (Breakbeat-Mix auf 3 Turntables)

i liebe MDs :D

TrueRhyme
26.12.2004, 11:52
ausi i mues säge i bi sit jahre mim discmän tröii
isch mängisch chli umständlich aui cds mitzschleipfä abr i dänke eifch immer iz hani scho sooooo viu cds u was söui när mit dene weni e mp3 ha...:confused:
drumm äbe discmän passt scho

roemer
26.12.2004, 13:06
ig ha ä kompaktä iRiven mp3-Cd-player und süsch mis handy (nokia 6230) wo ou mp3 player und 256mb mmc spicher het - ds längt gäbig für im zug chli sound z'losä. und süsch im outo hani ou mp3-cd-player - das ersetzt grad gäbig ä cd-wächlser.

piis

Boogieblind
26.12.2004, 13:11
bin zwar au eine, wo gern alli Möglichkeite vude moderne Technik usschöpft, aber ich muess jetzt mal sege, dass ich de ganz ipod-mp3-Hype biz übertribe finde. Ich finds übertriebe, wenn mer immer und überall sind sound muess debi ha und lose. Mer chan doch au eifach mal d Rueh gnüsse oder mit andere Lüt es Gspräch afange (zB. im Zug) oder so, anstatt immer eine uf Ego mache und sich mit sim sound vude restliche Welt abschotte!
Und usserdem, machts extrem taub!! Vorallem wennt z'fescht ufdrähsch... git fascht nüt schlechters fürd Ohre!
So be carefull!:headbang:

Benwick
26.12.2004, 13:33
han ipod meine ja züg us em internet sammlet sich halt da isch guet wemmer chli platz het darum 30 giga. akku findi chli gschisse. lose extra mit de billig chopfhörer die womer so hinde ume het für öbe 20 franke hebt de akku 1/3 länger ane. naja wer halt mit chopfhörer wo grossi spannig bruchet lost het no me gschisse.

mi minidisc isch kaput gange sowieso gschisse wenn alles muesch selber recorde.

han mal no en rio300 gha de siech isch unzerstörbar. aber leider speicherplatz kli kacke und kei usb.

a git me als gnueg muen jede selber wüsse wa für in am beschte isch. hauptsach music on da way of life

sonix
26.12.2004, 13:41
Original geschrieben von Boogieblind
bin zwar au eine, wo gern alli Möglichkeite vude moderne Technik usschöpft, aber ich muess jetzt mal sege, dass ich de ganz ipod-mp3-Hype biz übertribe finde. Ich finds übertriebe, wenn mer immer und überall sind sound muess debi ha und lose. Mer chan doch au eifach mal d Rueh gnüsse oder mit andere Lüt es Gspräch afange (zB. im Zug) oder so, anstatt immer eine uf Ego mache und sich mit sim sound vude restliche Welt abschotte!
Und usserdem, machts extrem taub!! Vorallem wennt z'fescht ufdrähsch... git fascht nüt schlechters fürd Ohre!

lol, sone schwachsinn hani ja scholang nüm ghört, also i finds geil, weni mi sound mobil cha mitmir trägä, vorallem geiz da drum nid nume ums sounde, i bruche das teil für datetransfer, vo mim PC zu dä im rümli, und und und! übertriebe, isch das sicher nid, das isch die hütig technik, und die ermöglicht üs scho, qualitäts sound uf nem sheiss chline teil abz'spiele! I glaub viel händ sich sowas erwünsht, und ez isch es tatsach! das het nix mit egoismus ztue, weder sich vor wält abstosse, (hallo?)! i säg mau jede 2te, het ä walkmen oder shüst was, sogar DU, de isch das villicht bi dir so ? i cha dire ussag eifach nid zuestimme! U dasmit taub wärdä und für d'ohre schädlich, e frag, was isch hützutags schonid schädlich ?

sonix
26.12.2004, 13:43
Original geschrieben von Benwick
han ipod meine ja züg us em internet sammlet sich halt da isch guet wemmer chli platz het darum 30 giga. akku findi chli gschisse. lose extra mit de billig chopfhörer die womer so hinde ume het für öbe 20 franke hebt de akku 1/3 länger ane. naja wer halt mit chopfhörer wo grossi spannig bruchet lost het no me gschisse.

mi minidisc isch kaput gange sowieso gschisse wenn alles muesch selber recorde.

han mal no en rio300 gha de siech isch unzerstörbar. aber leider speicherplatz kli kacke und kei usb.

a git me als gnueg muen jede selber wüsse wa für in am beschte isch. hauptsach music on da way of life

das mitm akku, chani bestätige, hami am afang huerä gwundert wieso dä nid solang ahet..! tja, schust bini zfriede mitmim ipod (20 gb)!

sonix
26.12.2004, 13:46
Original geschrieben von .kerYjameS
der geilscht ish mine zwar nid so vil speicherplatz aber 75 Lieder passse scho druf.... huere kli huere liecht und easy design...
de ish imfall so liecht i muess immer sueche i welli täsche i ne inata han... da gspürsch nüt und sisch nid umständlich, und hesch immer di geilsht beat derbi...

das isch mi erst mp3 player gsi... (128 mb spicherplatz = 18 Lieder)

Talib
26.12.2004, 14:11
Original geschrieben von sonix
das isch mi erst mp3 player gsi... (128 mb spicherplatz = 18 Lieder)

i ha e mp3 player..dä het zwar ou nor 128 mb speicherplatz, aber i brenge scho öpe 50 tracks druf..klar, d'qualität esch de vellecht nöm so guet, aber i merkes ned gross.

sone iPod wär scho geil..aber ebe dä esch eifach z'tüür.

strikk
26.12.2004, 14:23
aaaah am fritig isch mid MD (NZ-N1 vo sony) us dr garantiereparatur cho *freu*

choufet nech MDs. MDs si gott
word!

musiker händ md's, konsumentä mp3's...hehe...nurn gschpass.

Benwick
26.12.2004, 14:49
Original geschrieben von Talib
i ha e mp3 player..dä het zwar ou nor 128 mb speicherplatz, aber i brenge scho öpe 50 tracks druf..klar, d'qualität esch de vellecht nöm so guet, aber i merkes ned gross.

sone iPod wär scho geil..aber ebe dä esch eifach z'tüür.

hmm bi dinere quali würs mir grad abhenke du losisch ja öbe im 64 ger dert hesch ja ales gruscht und so. wür mi voll störe und alles nachebearbeite isch den no s andere. darum ipod mini für 350 isch easy.

bätschmändoo
26.12.2004, 14:52
Ha e CD-MP3-Player. Isch eh gäbiger aus eifach "nur" MP3-Player. I meinä, da chani gschnäu ä Re-Writable näh und dr nöischt Shit drufbrönne und muess CD när nid wägschmeissä...
Zudäm hani no e MD wo aber d'Recording-Funktion am Arsch isch. D.h. i cha nüt meh ufnäh und das heisst wiederum dasinä niä bruuche... Ev. chouffi mr no äs MD-Deck für mini Stereo, de chani de o wieder recorde...
Aja, Walkman hätti ono...

Benwick
26.12.2004, 14:55

ja es stimmt das es schädlich isch. nur das chunt weniger vom sound oder ipod sondern vo de chopfhörer da die de druck is ohr pumpet und de niene weg chan darum benutz ich so biligi wo mis ohr nid abgschirmt isch und kei so stöpsel züg vor allem die mit em extra bass wo no witer is ohr gönd sind nid wirkli gsund.

Talib
26.12.2004, 14:56
Original geschrieben von Benwick
hmm bi dinere quali würs mir grad abhenke du losisch ja öbe im 64 ger dert hesch ja ales gruscht und so. wür mi voll störe und alles nachebearbeite isch den no s andere. darum ipod mini für 350 isch easy.

nenei es ruscht huere ned. sösch wördi jo chum so lose..:hmmm:

nei aber hesch rächt..iPod esch eh huere geil, aber bis jez längt mer mi mp3 player.

Benwick
26.12.2004, 15:50
ja ja klar nur chunts drufab wenn du am schluss dateie vo 2mb hesch chansch grad es natel mit polyphone ne :-) du schnipslisch ja d helfti vom sound so weg :-)

Boogieblind
26.12.2004, 16:13
Original geschrieben von sonix
U dasmit taub wärdä und für d'ohre schädlich, e frag, was isch hützutags schonid schädlich ?

tolli Antwort!:stupid: Aber mir chans ja glich si...

LAN
27.12.2004, 15:52
tolli Antwort!:stupid: Aber mir chans ja glich si...

är möcht dermit säge, das är gärn ohni ohropax a konzärt geit und o süsch sech nid gross drum sorgt ;)

für di ganz geile sieche wo sech nid chöi beherrsche gits doch sones AVLS oder wi ds heisst. irgend e automatischi lutsterchebegränzig bi cd und anderne players...

scope
27.12.2004, 16:02
är möcht dermit säge, das är gärn ohni ohropax a konzärt geit und o süsch sech nid gross drum sorgt ;)

für di ganz geile sieche wo sech nid chöi beherrsche gits doch sones AVLS oder wi ds heisst. irgend e automatischi lutsterchebegränzig bi cd und anderne players...

dä huere kack isch hüt i fasch jedem grät.

mitm ipod mini chani rächt lut lose. dases no lut isch mit chappe ufem gring...

aber bi de hütige MD/Walkman/Discman chame gar nüm richtig lut lose. i wot widr sone aute discman mit DREHREGLER wome cha ufträie das eim d'ohre weh düe.... genau so eine.

aber ipod mini rules ipod mini rules ipod mini rules ipod mini rules ipod mini rules ipod mini rules ipod mini rules ipod mini rules ipod mini rules ipod mini rules ipod mini rules

Cardona
27.12.2004, 16:39
@scope: genau so en altä discman hani :-)

aber ebä, wer will scho ä riesä cd sammlig mit sich umäschleppä??? :confused:

drum muäni au irgendwenn mol en i.pod mini oder suscht en mp3 player chaufä... i.river sind au nöd schlecht, au en huffä speicher und line in ufnahmä... aber i denk en mini wör mir langä... soviel bini au nümä unterwegs...

:hmmm:

LAN
27.12.2004, 16:48
Original geschrieben von scope
dä huere kack isch hüt i fasch jedem grät.

mitm ipod mini chani rächt lut lose. dases no lut isch mit chappe ufem gring...

aber bi de hütige MD/Walkman/Discman chame gar nüm richtig lut lose. i wot widr sone aute discman mit DREHREGLER wome cha ufträie das eim d'ohre weh düe.... genau so eine.

aber ipod mini rules ipod mini rules ipod mini rules ipod mini rules ipod mini rules ipod mini rules ipod mini rules ipod mini rules ipod mini rules ipod mini rules ipod mini rules

aber ds chasch de imfau abschaute.. und de isches mire meinig nach lengschtens gnue lut. süsch bsorgsch der haut HD-25er und we DIE nid gnue lut sie, de brusch es PA, was när aber d Mobilität CHLI ischränke würd ahahhahaha aber fett wärs scho :D anderi loufe mit chopfhörer ume, du hesch es ganzes PA derbi

nei aber äbä, ds chasch überau absteue ds AVLS. emu bi mim MD chame

Fireflie
12.01.2005, 18:34
also i tendiere zu md... han au n discman, abr jo de md isch kompakter und vorallem het mer ufem hi-md 1gb spiicherplatz pro schiibe... und das rockt...:D das isch edL... de ipod isch au iisi, abr de werd huere schnell vertööplet :schlecht und vorallem han i nanie e externs battery case xeh für dra, falls de akku im falsche moment leer isch... susch bini übr haupt ned fän vo mp3players... scheiss quality...

piiiizn out

veit
21.01.2005, 14:54
aight, ha mer am neuahr en iPod 40GB zoge, die 4. und neuscht Generation. Voll geil das deng. Absolute Hammer. i wörd säge für en iPod bruuchsch en apple, be windows muesch das züüg alles no installiere, apple isch alles sch gmacht.

und esch eifach total edel, so um die 3152 Titel immer bi sech z'ha.

De einzig nochteil esch de akku und für de service muesch en ischecke and applepeople aber solangs nur das esch. ach jo und vertöple und verchratze mit dem beni au ned so z'frede. Voll schnell gohts und er isch nömm so schön wie a de erschte schtond. und denn halt eifach s'downloade, so en ipod animiert scho eifach no meh um der sound usem internet abezieh. hesch jo so vell platz, bis jetzt hani knapp 10 GB beleit und ha noni alli CDs druffe.

en MD hani au no, be aber voll ned z'frede gsi met dem deng, han en jetzt am brüeder usglehnt, dä versuecht jetzt mou chli die erschte schritt im portable music business.

Discmans simmer z'gross, ha eine gha aber gli escher gschittet gsi.

Walkman: wuu, do chonnt mer mi walkman i senn wo leider kaputt gange esch. das isch de absoluti oberhammer gsi. esch gar ned so gross gsi, und du hesch luutsprächer gha vorne. voll luut chönne musig lose. das esch edel gsi. so e de schuel en arbeit mache, im team und denn eifach volle pulle sounde. geili sach gsi. esch en panasonic gsi. aber no rächt tüür

bäretatzli
15.02.2005, 15:02
also ich han au e ipod und naja mal e frag a all wo au so eine hand, mir ishes sho 2 mal passiert das eifach alles weg gsi ish naja und das fingi ned so lushtig!! :(
und was mi au na stresst ish de akku de hebet aso bi mir ned wüki lang! naja me cha ned alles ha

dynamikee
15.02.2005, 15:02
i ha its 6o gb ufem creative jukebox. aber muess sägä äs bringts vou nid so viu platz! ha numä öpä 20 gb bsetzt, u so viu lose chame eh nid!

Chraensch Lee
15.02.2005, 15:20
Original geschrieben von bäretatzli
also ich han au e ipod und naja mal e frag a all wo au so eine hand, mir ishes sho 2 mal passiert das eifach alles weg gsi ish naja und das fingi ned so lushtig!! :(
und was mi au na stresst ish de akku de hebet aso bi mir ned wüki lang! naja me cha ned alles ha

Aso, min Akku hett nacheme Jahr au nur no öpe 10 minute ghebet (bimene 3. Generation iPod), hanen denn eifach mit de Garantie zemme det abgä wonene kauft han und shclussendlich eifach en neue übercho (en 4. Generation mit Click Wheel)

Dasi de Sound verlore han vom iPod ischmer aber no nie passiert.

Lartscho
15.02.2005, 15:21
i ha its 6o gb ufem creative jukebox. aber muess sägä äs bringts vou nid so viu platz! ha numä öpä 20 gb bsetzt, u so viu lose chame eh nid!

i choufe dr nä ab :D

c-moo
15.02.2005, 15:46
schisset ufe iPod!!!
nei, aber mit somne ding chasch "nume"
musig lose u o das meh schlächt aus rächt!!
mi favorit isch dr i-river h340, es hammer teili!
1A tonkualität u zu däm verhalteter sech win ä
40 Giga festplatte, isch rächt gäbig wenn de
grösseri datemängine wosch "transportiere".

aber mached doch was der weit! ;-)

Harris
15.02.2005, 16:07
Ich chan eu eifacht de CREATIVE ZEN-TOUCH empfehlä...

FEATURES

* Up to 24 hour(2) battery life at 128kbps MP3 or 32 hour(2) at 48kbps MP3 continuous playback
* Up to 97dB Signal-to-Noise Ratio - as good as expensive hi-fi systems!
* 20GB hard drive holds up to 10,000 WMA or 5,000 MP3 songs(3)
* Create and customize playlists on-the-go
* Unique search function locates any song, album or artist
* USB 2.0 for faster transfer
* 4-band custom equalizer and advanced EQ presets let you customize your music playback
* AudioSync™ lets you seamlessly update your Creative Zen Touch with your latest music on your PC at the touch of a button
* FM radio, voice and FM recording via optional wired remote control (available separately)

New to Digital Music?
Creative MediaSource™ (included) converts your CDs to MP3s or WMAs at the touch of a button.

Store Data Files
Included software lets you drag-and-drop data and music files to and from your Creative Zen Touch inside Windows Explorer.

Music Service Support
Creative's support for WMA and Windows Media® Player 9 Series offers you access to the widest selection of music download services on the Internet.

http://images.americas.creative.com/images/products/galleries/gal10274_full_2.jpg

Knight
15.02.2005, 16:10
Creative Mp3 Player > iPod

eigentlich mached's genau s'gliche, d'iPods sind eifach doppelt so tür. :p

chauf mer sobald wie möglich das:

http://www.cifrovik.ru/cifrovik/services/publish/images/4796_899-paragraf-photo-description.jpg

mit 40 gb für um die 300.-, 20 gb wo ich jetz han sind chli z'wenig.

hehe grad gmerkt das de vor mier s'gliche empfihlt. :D
WORD!

Escobar
19.02.2005, 11:46
Original geschrieben von Knight
Creative Mp3 Player > iPod

eigentlich mached's genau s'gliche, d'iPods sind eifach doppelt so tür. :p

chauf mer sobald wie möglich das:

http://www.cifrovik.ru/cifrovik/services/publish/images/4796_899-paragraf-photo-description.jpg

mit 40 gb für um die 300.-, 20 gb wo ich jetz han sind chli z'wenig.

hehe grad gmerkt das de vor mier s'gliche empfihlt. :D
WORD!

ja dä isch würk guet, im aktuelle saldo(unabhängigs teschteheft) het dä mit 23 h bim akku wiit über de angere am beschte abgschnitte. aber wo choschtet dä 300.-?

LAN
19.02.2005, 12:32
vorallem chasch äbä nid nur musig transportiere dermit sondern o anders züg ;) dr einzig nachteil vom MiniDisc..

weni mau zviu gäud ha choufi mer o sones creative-viech, aber äbä :D

Benwick
19.02.2005, 12:34
hmm also de choschtet ja im detailhandel 339.- hmm den hani no öbe 10 prozent also i chönt ne für öbe 310.- i chaufe oder so

Benwick
19.02.2005, 12:36
hmm 300 chum de 40 choschtet da so i shops öbe 450

Knight
19.02.2005, 13:12
ja sorry han en mit em 20 gb verwächslet, de chunsch da für 299.- über:

http://www.bestkauf.ch/itemcard.php?sid=1108814678979092520&itemno=19839

aber für öppis gits ja au ebay.

VJP
21.02.2005, 08:16
I-Pod 40 Giga. Wöu o Fiumä zum transportiärä drufmögä. Akku muäs abr usstuscht wärdä das'r chli lengr häbt.

Benwick
21.02.2005, 13:46
Original geschrieben von VJP
I-Pod 40 Giga. Wöu o Fiumä zum transportiärä drufmögä. Akku muäs abr usstuscht wärdä das'r chli lengr häbt.

neue ipods hend ja jetzt farbdisplay

..:Sat:..
21.02.2005, 18:09
Original geschrieben von niquelapolice

So wie dr Creative Zen Touch mit 20GB wo 240.- isch:)

LAN
21.02.2005, 20:53
kompaktes, tragbares Musikabspielgerät?

wala, sit hüt miiine:

http://www.16punktfett.ch/LAN/Pics/ghettoblaster1.jpg

dr griff uf dr obersite isch unschwär z erkenne -> tragbar
und ja oke kompakt ischs vilech nid würklech, aber hei... äntwäder e ipod wo vor sech häre süüslet oder e GB wo dr z ghör wägblast. ds viech brätscht wi drü, u drum hanis mit mire alag zämeghänkt -> insgesamt brätschts itz öppe wi sibe hehe :D

i fröie mi emu scho uf di nächscht session muha

aDidoN
06.03.2005, 14:32
isch zsoftware programm zum zen gäbig? chönnt mir ds äch öber sege:D?

The Blaze
06.03.2005, 14:50
Das isch min ständigä Wägbegleiter!

;)

Marook
06.03.2005, 15:17
i-Pods sin eifach z'tür für das wo si chönne! Grät vo i-river hän zum bispil no e digitale ih- und Usgang, wo de au mol Sound chasch vonere beliebige Quelle ufnäh und diräkt in mp3 konvertiere. Usserdäm chasch so zimmlich jedes erdänkliche Musikformat abspiele und dr Klang vo däm Ding isch em I-Pod au überläge. Also wenn ich s Gäld für so öppis hätt, würdi mr sicher kei I-Pod chauffe.
Checket mol: http://www.chip.de/c1_navseite_12430122.html?tid1=14948
isch zimmli informativ!

Knight
06.03.2005, 15:53
Original geschrieben von ..:Sat:..
So wie dr Creative Zen Touch mit 20GB wo 240.- isch:)

wo?

Oishim
06.03.2005, 19:12
wo?

wüsst ig ou gärn...
hamer geschter de creativ zen touch 20gb bstöut

bim steg :p da (http://www.stegcomputer.ch/details.asp?prodid=cre-mp3-zt2&Side=B)

han drum mi philips jukebox gschrottet... isch eh en scheiss gsi!

aber ebbe, so günschtig wie dirs do schribet hani de creativ player niene gseh:rolleyes:

was mi chli scheisse dünkt, du muesch der d'färnebedienig zum zen touch seperat choufe.
bi creativ choschtet das teil 85.- da (http://ch-de.europe.creative.com/shop/product.asp?prod=394)

naja, fröi mi trotzdäm druf :D

Knight
13.03.2005, 20:50
ja sorry han en mit em 20 gb verwächslet, de chunsch da für 299.- über:

http://www.bestkauf.ch/itemcard.php?sid=1108814678979092520&itemno=19839

aber für öppis gits ja au ebay.

han ja sogar de link da ine ta, hetsch chöne 30.- spare. :p

aber komisch das es jetz um 10.- gstige isch.

daganja
15.08.2005, 16:16
:confused: isch doch voll die überflüssig Umfrag!
Mp3 und iPod isch ja au nöd s'gliche!!!
Chli dope vorem PC ghange und nüt bessers ztue gha?

Jesus

greenhyper
22.08.2005, 22:05
wo find ich en guete walkman?

piis

greenhyper
23.08.2005, 03:16
? WIE ? WO ? WAS ?

greenhyper
23.08.2005, 11:51
where?

Stey
23.08.2005, 13:09
Ich han en iPod 20GB und bin eigentlich sowiit ganz zfriede demit, ussert dass er bim Aktualisiere, wenns viel neui Lieder het, eifach ufzmal langsamer wird und denn eh Fehlermeldig chunt.
Viellicht bring ich en mal verbii und frage was das söll. Wenni Glück han gits en Neue mit weniger Chrätzer dine... isch bim Kolleg emel so gsi.:D

rookie
08.09.2005, 06:57
http://images.apple.com/chde/home/2005/images/ipodnanohand20050907.jpghttp://images.apple.com/chde/home/2005/images/ipodnanotitle20050907.gif

www.apple.com/chde

mod
08.09.2005, 06:59
Original geschrieben von rookie
http://images.apple.com/chde/home/2005/images/ipodnanohand20050907.jpghttp://images.apple.com/chde/home/2005/images/ipodnanotitle20050907.gif

www.apple.com/chde

GENAU DAS WONI SUECHE

clauster
16.09.2005, 01:14
SO NICE!

rookie
16.09.2005, 08:15
habe meinen nano in schwarz am dienstag erhalten. wirklich geniales gerät, und unglaublich verdammt klein.
kann ich wirklich jedem empfehlen....

Harris
16.09.2005, 10:54
Original geschrieben von rookie
habe meinen nano in schwarz am dienstag erhalten. wirklich geniales gerät, und unglaublich verdammt klein.
kann ich wirklich jedem empfehlen....

Mhhh...woher hast du den? Ich war bei meinem Mac Händler und der sagte mir, er wird ihn mir erst in ca. 2-4 Wochen liefern können, da er in der Schweiz noch nicht erhältlich ist. Das heisst aber auch nicht über den AppleStore...

don_domi
16.09.2005, 11:00
@Harris:
Mac Händler werden derzeit arg vernachlässigt. Beim Apple Store online bekommst du den Nano ohne Probleme. Koellege hat am 9.9. bestellt, 14.9. war er bei ihm.
War auch im Xtnd, die nerven sich langsam auch, Apple will wohl wie Dell nur noch über ihre Seite verkaufen!
Auch iPod 20GB kann man über den Apple Store ohne Probs kaufen, aber in einem Laden findest du den kaum noch.
Also, online (oder per Tel) kannst du den Nano ohne weiteres bestellen!

Lartscho
16.09.2005, 11:01
ig ha mi black nano ou sit geschter hammer teil aber huuuuuuere chly so geil :o

subtile
16.09.2005, 11:01
apple store seit:

versandfertig in 7 tagen

(mit gratis gravur)

Harris
16.09.2005, 11:02
Original geschrieben von curse
@Harris:
Mac Händler werden derzeit arg vernachlässigt. Beim Apple Store online bekommst du den Nano ohne Probleme. Koellege hat am 9.9. bestellt, 14.9. war er bei ihm.
War auch im Xtnd, die nerven sich langsam auch, Apple will wohl wie Dell nur noch über ihre Seite verkaufen!
Auch iPod 20GB kann man über den Apple Store ohne Probs kaufen, aber in einem Laden findest du den kaum noch.
Also, online (oder per Tel) kannst du den Nano ohne weiteres bestellen!

Ich war auch bei der Xtnd, da ich dort zu Einkaufspreisen einkaufen kann und dort habe ich auch schon diese Variante gehört..!! ;) Ich würde mich auch total aufregen...naja! Dann beliess ich es für diesen Augenblick bei einem AirPort Extreme :D

don_domi
16.09.2005, 11:08
hehe, ja eben, xtnd rules :-)
woltle eben den grossen ipod bestellen da meiner langsam den geist aufgibt und dabei hab ich mich nach dem nano erkundigt....
hab jetzt auch direkt bei apple bestellt und ist schon versandt worden....
eigentlich ne drecksfirma (also apple *g*)!!

Cereal Killa
27.05.2008, 11:03
http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/64/nano-ipod.jpg

tägliche begleiter

http://ipods.techfresh.net/wp-content/uploads/2006/09/ipod-shuffle-2nd-generation.jpg

für sport und so

Hempalizer
29.05.2008, 17:31
walkman - oldschool sony grät, no comment

mini-disc - sony, bescht dateträger für stereoalag und kompi

ghettoblaster - us de ziit wo's nur tapes geh het ;)

http://www.jodler.ch/bstocker/wp-content/uploads/2006/03/ghettoblaster.jpg

und de anderi isch ähnlich wiä de eifach mit 2 tapedecks (A + B zum ufneh) ;)

http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/2046989/2/istockphoto_2046989_ghetto_blaster_vector.jpg

RalpH_himself
15.07.2008, 23:23
heeeeeeeeftig geilä ghetto :kiffer:
minä isch no me -> würfelförmig (http://www.flickr.com/photos/9135695@N05/2454910814/), dä nächscht wird dänn au so riiiiiiichtig oldschool ^^
also nur lackiert, chunt natürlich aktuelli technik mit mp3 ines holzghüs, aber so vo dä form her :dance:

deekay *OS*
15.07.2008, 23:25
was gits stylischers als en wiisse ipod??
danke a apple fürs erfinde und designe vom ipod!!

RalpH_himself
15.07.2008, 23:34
me als guet usgseh chaner allerdings nöd würkli... vor allem dä equalizer find ich eifach scheisse.

deekay *OS*
15.07.2008, 23:56
pabapabapaba..;)
de hifi sound chasch eh nur dihei lose..

konfus
16.07.2008, 00:27
http://www.alexagenda.com/media/artists_allgem/speakers%20at%20womad%20raves.JPG

:bluepunk:

RalpH_himself
17.07.2008, 14:03
Original geschrieben von deekay *OS*
pabapabapaba..;)
de hifi sound chasch eh nur dihei lose..

ich bruch en gschidä eq für mis mobilä soundsystem (siehe min post ä site vorher), wel suscht bruchts zvil strom und chroset scho bi chlinä lutstärchene.
aber häsch rächt, eigentlich söt mer ja alli irichtigä behindertätauglich (also ipod-kompatibel) machä.

Reflex
17.07.2008, 14:07
dä noischti scheiss.... :D

http://www.bunnymen.com/Glide/images/black-tapedeck.gif